Na elk kasteel wordt er gevraagd of je wil savenquote:Op zondag 29 november 2009 16:30 schreef fresta het volgende:
Even een vraagje... Wanneer saved hij zich uit zichzelf nou dan? Of is dat pas als je naar een andere wereld gaat?
Ja, ik kom ook niet echt ver daar. Sterker, het is mij nog steeds niet gelukt om ook maar één level in wereld 9 te voltooien met de starcoins.quote:
RAINBOWROAD ZOMG!!!quote:Op maandag 30 november 2009 15:34 schreef elfzesendertig het volgende:
Weet iemand wat er gebeurt als je alle sterren in wereld 9 hebt?
Alsof ik het nog nodig heb.quote:Op maandag 30 november 2009 15:03 schreef Nebo het volgende:
Stelletje mietjes, gewoon zoeken jullie!
Ohhw die moet je met Helicopter mario doen, dan is dat level een eitjequote:Op maandag 30 november 2009 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die groene springblokjes bij de eindbaas van wereld 5
[ afbeelding ]
Gewoon doen zoals , dan lukt het wel.quote:Op maandag 30 november 2009 15:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan moet je er wel zien te geraken met Heli-MarioMaar goed, vanavond weer een poging
5-4 was ook al een bitch en ik had er nu even genoeg van
Wauw die dude zuigt hardquote:Op maandag 30 november 2009 16:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Gewoon doen zoals , dan lukt het wel.
Walljumps. Duhquote:Op maandag 30 november 2009 16:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Gewoon doen zoals , dan lukt het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |