Ik heb het één keer gebruikt uit nieuwsgierigheid, dus nu moet ik de hele game opnieuw beginnen voor glinsterende sterretjes in het menu?quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je hebt alles gehaald als je 5 sterren hebt.
* Star 1 - Beat the game (you can use Warp Cannons)
* Star 2 - Collect all 24 Star Coins in World 9
* Star 3 - Beat every "normal" level in the game,i.e., you don't need to find Secret Goals.
* Star 4 - Collect all 207 Star Coins in the first 8 Worlds
* Star 5 - Beat every level, find every secret goal and use all of the Warp Cannons.
Als je daarnaast ook nog nooit de Super Guide optie hebt gezien gaan ze ook nog glitteren ook.
Yup. Want het gaat niet om het gebruiken, het gaat om het aangeboden krijgen van Super Guide. Zodra je 8 keer sterft in één level krijg je al geen glimmende sterretjes meer.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:42 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik heb het één keer gebruikt uit nieuwsgierigheid, dus nu moet ik de hele game opnieuw beginnen voor glinsterende sterretjes in het menu?
Daar heb ik verder niets over gehoord, voor die glimmende sterretjes is het iig 8 keerquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:48 schreef speknek het volgende:
Ik dacht dat Miyamoto zei dat je niet vaker dan drie keer dood mocht gaan in een level voor een speciale achievement..
quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:50 schreef speknek het volgende:
Nee het waren twee verschillende dingen die ik door elkaar had gehaald, uit dit interview:
http://us.wii.com/iwata_asks/nsmb/vol1_page6.jsp
quote:Iwata (laughs)
Gisteren multiplayer gespeeld, wat een geniaal spelquote:Op zondag 22 november 2009 23:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
En zulke games zouden voor mij dus WEL een reden zijn om een wii te kopen
Grappig, Miyamoto en Iwata beschrijven precies dat gevoel wat ik ook heb zodra ik dat groene blokje zie. Tyf op, ik heb dat kut blokje niet nodig...quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:50 schreef speknek het volgende:
Nee het waren twee verschillende dingen die ik door elkaar had gehaald, uit dit interview:
http://us.wii.com/iwata_asks/nsmb/vol1_page6.jsp
Wijze les voor de volgende game waarin ze dit systeem gaan verwerken: een optie om die blokjes ook uit te kunnen schakelen. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die gewoon niet eens weten hoe verder te komen, maar voor een ervaren speler is het inderdaad bloedirritant als je gewoon per ongeluk 8 keer dood gaat op dat zelfde stukje.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Grappig, Miyamoto en Iwata beschrijven precies dat gevoel wat ik ook heb zodra ik dat groene blokje zie. Tyf op, ik heb dat kut blokje niet nodig...
Ja als je een beetje klooit kun je wel iets van 10 verschillende geluidjes maken, ik weet alleen niet hoe je precies de geluiden die onder knop 1 en 2 verwisselt.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:38 schreef creno het volgende:
Ik weet niet of het al gepost is maar als je in de multiplayer je laatste leven verspeeld en de ander speelt nog door dan kan degene die dood is gegaan nog een toeter of applaus laten horen door op de 1 of 2 knop te drukken !
Ja dat is irritant manquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:38 schreef creno het volgende:
Ik weet niet of het al gepost is maar als je in de multiplayer je laatste leven verspeeld en de ander speelt nog door dan kan degene die dood is gegaan nog een toeter of applaus laten horen door op de 1 of 2 knop te drukken !
Ster 1, checkquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je hebt alles gehaald als je 5 sterren hebt.
* Star 1 - Beat the game (you can use Warp Cannons)
* Star 2 - Collect all 24 Star Coins in World 9
* Star 3 - Beat every "normal" level in the game,i.e., you don't need to find Secret Goals.
* Star 4 - Collect all 207 Star Coins in the first 8 Worlds
* Star 5 - Beat every level, find every secret goal and use all of the Warp Cannons.
Als je daarnaast ook nog nooit de Super Guide optie hebt gezien gaan ze ook nog glitteren ook.
Je hebt maar 3 sterren omdat je 9-7 niet compleet hebt. daardoor heb je star 5 niet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:48 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ster 1, check
Ster 2, fuck 9-7
Ster 3, check
Ster 4, check
Star 5, check
En toch heb ik maar drie sterren
9-7 heb ik wel uitgespeeld, ik moet er alleen nog 2 star coins, zijn ook de enige die ik nog moetquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:36 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Je hebt maar 3 sterren omdat je 9-7 niet compleet hebt. daardoor heb je star 5 niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:18 schreef Jesse_ het volgende:waren het toch die 2 stars?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
Ja, nu ook netjes 5 op mn save game staanquote:
Hoe kom je aan die vijfde dan? Ik heb alle munten gehaald en geen enkele keer te vaak dood gegaan op één plek en ik heb maar vier sterrenquote:Op zondag 6 december 2009 00:37 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja, nu ook netjes 5 op mn save game staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |