Ben ik ook net, men, 't begint nu echt de pittige kant op te gaanquote:
8-7 is een van mn favoriete levelsquote:Op donderdag 3 december 2009 00:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wereld 8-2->8-7, zonder ook maar de rest te spelen, blijkbaar had ik een alternatieve exit gevonden...
quote:Op donderdag 3 december 2009 00:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wereld 8-2->8-7, zonder ook maar de rest te spelen, blijkbaar had ik een alternatieve exit gevonden...
Ik vond 6 ook een eitje eigenlijk, 5 was kutquote:Op donderdag 3 december 2009 10:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]Mario
Ik ben inmiddels voorbij de lastige eerste levels (ging stukken makkelijker dan gisteren). Moet wel zeggen dat er enorm niveau verschil zit in de eindbazen, die van W7,5 was weer enorm makkelijk
Da's toch die ene met diequote:Op donderdag 3 december 2009 10:30 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
8-7 is een van mn favoriete levels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Die is tof![]()
Ik ben nu in wereld 8 bij de boot![]()
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:29 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Da's toch die ene met dieJa dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Die is tof![]()
Ik ben nu in wereld 8 bij de boot
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
Roy! Die hoort hier: [Wii #223] HD is niet nodig,... toch?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
De laatste Power Unlimited heeft een uitgebreid verhaal over Epic Mickey. Er stond voor mij niets nieuws in, maar degene die het allemaal nog niet zo gevolgd hebben, of degene die nog twijfelen, ga het lezen! Het klinkt echt goed (ja, er staat een goed artikel in deze keer).
Epic Mickey wordt Epic
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Mr.Noodle op 03-12-2009 14:40:25 ]How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Hmm dat is ook wel een goede ja! Maar dat zal nog wel even duren.. zo goed ben ik niet in spelletjes (geef het vaak te snel opquote:Op woensdag 2 december 2009 20:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Of even die prinses hosselen. Daarna mag je overal saven. Ga je daarna coin hunten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij enkele filmpjes in het beginkasteel staan nog wel vraagtekens. Daarvoor moet ik al die shit zeker gaan kopen?DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:36 schreef Nebo het volgende:
Zo, ik heb alle munten. Die van wereld 9 hebben me echt flink wat oerkreten gekost zeg, goddomme
En wat kreeg ik?Nope, waarschijnlijk heb je nog niet alle secrets en hidden routes gevonden en een paar warpzones gemist.. Die mag je er ook nog even vrolijk bij zoeken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij enkele filmpjes in het beginkasteel staan nog wel vraagtekens. Daarvoor moet ik al die shit zeker gaan kopen?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |