Echt hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door Borizzz op 30-11-2009 19:22:57 ]kloep kloep
quote:Op maandag 30 november 2009 19:01 schreef Borizzz het volgende:
Jah!Dat zijn spoilers manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik ben nu inmiddels bij wereld 6,5Begint nu echt pittig te worden (bepaalde levels dan, want er zijn ook levens waar ik in één keer doorheen kom
)
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Spoilertagje toegevoegd.quote:Op maandag 30 november 2009 19:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat zijn spoilers man![]()
![]()
Ik ben nu inmiddels bij wereld 6,5Begint nu echt pittig te worden (bepaalde levels dan, want er zijn ook levens waar ik in één keer doorheen kom
)
Haha ik vond het bowser-kasteel ook erg leuk om te spelen..quote:Op maandag 30 november 2009 20:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
En uit!
Ik lol'de tijdens 8-kasteel!
Nu mag ik dan aan 9 beginnen
Ja inderdaad, spoilertagsquote:Op maandag 30 november 2009 19:23 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Spoilertagje toegevoegd.
Moeilijkheidsgraad is idd zeer wisselend.
hier staat ie ook niet thuis, maar bij me vriendinquote:Op maandag 30 november 2009 21:20 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Haha ik vond het bowser-kasteel ook erg leuk om te spelen..
Mijn wii staat nu helaas even niet hier dus kan niet verder, was bezig met alle muntjes verzamelen, had ze in een wereld of 5 wel al bij elkaar.. tot nu toe is het voor mijn doen makkelijk door te komen, alleen wereld 9 kan ik dus nog niks over zeggen, hopelijk verrassen ze me met wat moeilijke levels.
dat hoef je idd niet, want zelfs bij mario 1 gooi je hem in de lavaquote:Op maandag 30 november 2009 21:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja inderdaad, spoilertagsGofterdomme, nu kan ik net zo goed de game niet meer gaan spelen
ja inderdaadquote:Op maandag 30 november 2009 21:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hier staat ie ook niet thuis, maar bij me vriendin
[..]
dat hoef je idd niet, want zelfs bij mario 1 gooi je hem in de lava
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op dinsdag 1 december 2009 07:37 schreef DancingPhoebe het volgende:nee, maar vond het wel grappig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DejavuTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Dus je moet echt steeds spelen tot een kasteel?.. hmm dat is wel jammerquote:Op zondag 29 november 2009 16:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Na elk kasteel wordt er gevraagd of je wil saven
Er is ook een quicksave functie waarbij je gewoon verder kunt gaan waar je gebleven was. Die werkt echter maar één keer.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:49 schreef fresta het volgende:
[..]
Dus je moet echt steeds spelen tot een kasteel?.. hmm dat is wel jammer
quote:Op woensdag 2 december 2009 17:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
"Helemaal klaar" en "niet alle star coins"
Wat klopt er hier niet?
Wereld 6-1, al die star coins, GVD, wat een kutlevel zeg ik je....quote:Op woensdag 2 december 2009 17:04 schreef Jesse_ het volgende:
Ik ben echt helemaal klaar met het spel, alle levels van wereld 9 uitgespeeld maar alle star coins daar ga ik niet halen.
Dat gaat me teveel gevloek getier en frustratie opleveren
Same herequote:Op woensdag 2 december 2009 18:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zijn levels in wereld 2 waar ik nog niet eens star coins ben tegen gekomen, laat staan dat ik ze allemaal heb
quote:Op maandag 30 november 2009 21:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hier staat ie ook niet thuis, maar bij me vriendin
[..]
dat hoef je idd niet, want zelfs bij mario 1 gooi je hem in de lava
quote:Op maandag 30 november 2009 23:49 schreef creno het volgende:
[..]
ja inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 07:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat noemen we sarcasmeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t was een grapje weet je, haha enzo.:')
Da's altijd zo bij mariogames, daar moeten we helaas aan wennenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:49 schreef fresta het volgende:
[..]
Dus je moet echt steeds spelen tot een kasteel?.. hmm dat is wel jammerDan te bedenken dat je Super Mario Bros. (1) niet eens kon saven
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Ben ik ook net, men, 't begint nu echt de pittige kant op te gaanquote:
8-7 is een van mn favoriete levelsquote:Op donderdag 3 december 2009 00:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wereld 8-2->8-7, zonder ook maar de rest te spelen, blijkbaar had ik een alternatieve exit gevonden...
quote:Op donderdag 3 december 2009 00:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wereld 8-2->8-7, zonder ook maar de rest te spelen, blijkbaar had ik een alternatieve exit gevonden...
Ik vond 6 ook een eitje eigenlijk, 5 was kutquote:Op donderdag 3 december 2009 10:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]Mario
Ik ben inmiddels voorbij de lastige eerste levels (ging stukken makkelijker dan gisteren). Moet wel zeggen dat er enorm niveau verschil zit in de eindbazen, die van W7,5 was weer enorm makkelijk
Da's toch die ene met diequote:Op donderdag 3 december 2009 10:30 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
8-7 is een van mn favoriete levels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Die is tof![]()
Ik ben nu in wereld 8 bij de boot![]()
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:29 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Da's toch die ene met dieJa dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Die is tof![]()
Ik ben nu in wereld 8 bij de boot
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
Roy! Die hoort hier: [Wii #223] HD is niet nodig,... toch?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
De laatste Power Unlimited heeft een uitgebreid verhaal over Epic Mickey. Er stond voor mij niets nieuws in, maar degene die het allemaal nog niet zo gevolgd hebben, of degene die nog twijfelen, ga het lezen! Het klinkt echt goed (ja, er staat een goed artikel in deze keer).
Epic Mickey wordt Epic
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Mr.Noodle op 03-12-2009 14:40:25 ]How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Hmm dat is ook wel een goede ja! Maar dat zal nog wel even duren.. zo goed ben ik niet in spelletjes (geef het vaak te snel opquote:Op woensdag 2 december 2009 20:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Of even die prinses hosselen. Daarna mag je overal saven. Ga je daarna coin hunten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij enkele filmpjes in het beginkasteel staan nog wel vraagtekens. Daarvoor moet ik al die shit zeker gaan kopen?DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:36 schreef Nebo het volgende:
Zo, ik heb alle munten. Die van wereld 9 hebben me echt flink wat oerkreten gekost zeg, goddomme
En wat kreeg ik?Nope, waarschijnlijk heb je nog niet alle secrets en hidden routes gevonden en een paar warpzones gemist.. Die mag je er ook nog even vrolijk bij zoeken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij enkele filmpjes in het beginkasteel staan nog wel vraagtekens. Daarvoor moet ik al die shit zeker gaan kopen?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |