quote:Op maandag 23 november 2009 20:14 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik zit nu in wereld 4
Ik ben ook in level 4, mag er niet meer van mezelf per dag. En onderwaterlevels zijn niet mijn dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Mijn moeder vond het tijd dat de normale tv weer aan ging helaasquote:Op maandag 23 november 2009 20:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben ook in level 4, mag er niet meer van mezelf per dag. En onderwaterlevels zijn niet mijn ding
Dat pinguinpakje aantrekken dat helptquote:Op maandag 23 november 2009 20:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben ook in level 4, mag er niet meer van mezelf per dag. En onderwaterlevels zijn niet mijn ding
Hoeveel leventjes heb jequote:Op maandag 23 november 2009 20:53 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom is mijn Mario zijn petje kwijt?
Kredietcrisis.quote:Op maandag 23 november 2009 20:53 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom is mijn Mario zijn petje kwijt?
Het lijkt me dat het niet voor niets in een spoiler stond hequote:Op maandag 23 november 2009 20:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 november 2009 22:41 schreef Jesse_ het volgende:
tweede bowser jr gevecht is echt gaaf!
Nu in wereld 7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op maandag 23 november 2009 23:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vorige keer werd ik afgebekt omdat ik geen spoiler gebruikte.quote:Op maandag 23 november 2009 23:20 schreef Adelante het volgende:
Waarom in godsnaam post iedereen hier in spoilers? De game is toch uit nu, dan moeten er toch vragen gesteld kunnen worden en verder normaal over gepraat kunnen worden?
In dat opzicht inderdaad niet origineel, maar voor het spel zelf wel origineel.quote:Op maandag 23 november 2009 23:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
O in dat geval, dat bakje is ook een van de eindlevels in World.
De tweede keer dat je hem tegenkomt is het wel origineelquote:Op maandag 23 november 2009 23:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja maar ik hoef niet te weten hoe wereld 8 precies verloopt als ik dat nog moet spelen, dan is de lol er gauw van af. Bovendien is het spel pas een paar dagen uit, niet iedereen zit de hele dag op de Wii om het zo snel mogelijk uit te spelen.quote:Op maandag 23 november 2009 23:20 schreef Adelante het volgende:
Waarom in godsnaam post iedereen hier in spoilers? De game is toch uit nu, dan moeten er toch vragen gesteld kunnen worden en verder normaal over gepraat kunnen worden?
Je bedoeld de Boss Fight met Bowser in Super Mario World? Ja dat was ook in een Koopa Klownkar (zo heet dat vliegend bakje volgens mij).quote:Op maandag 23 november 2009 23:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo bedoelde ik het dus ook.. in tegenstelling tot de andere bazen (tot nu toe) eens iets anders, niet gewoon 3 keer op de kop springen.quote:Op maandag 23 november 2009 23:28 schreef elfzesendertig het volgende:
In dat opzicht inderdaad niet origineel, maar voor het spel zelf wel origineel.
Lees het nou eens goedquote:Op dinsdag 24 november 2009 07:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Huh? Ik spring ook gewoon 3 keer op zn kop
De derde dan? Want ik ben hem al twee keer tegengekomenquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:11 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Lees het nou eens goed
Het gaat hier om de tweede keer.
De keer dat je zelf in een koopa clowncar zit is toch de tweede?quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
De derde dan? Want ik ben hem al twee keer tegengekomen
quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb er nog nooit in gezeten
Welk level?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien met zo'n helicopterhoedje?quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:43 schreef Maartel het volgende:
Aaargh, ik krijg die starcoin in 1-6 boven die vliegende schildpadden maar niet te pakken![]()
(ik moet via die schildpadden springen weet ik, maar ik kom dan nog niet hoog genoeg)
Stel je voor dat je het verhaal van Mario verklaptquote:Op maandag 23 november 2009 23:20 schreef Adelante het volgende:
Er zit niet voor niks een quick-save functie in... waarom gebruiken mensen die dan niet? je gaat PRECIES verder waar je gebleven was alsof je dat ding nooit uit hebt gezet.. en levens zat toch? ik ben nu bij 9-5 met 99 levens zonder trucjes ofzoquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Rayman, het kasteel in W1 spel je met propellorhoedje binnen de minuut uit. Ik loop daar altijd even doorheen en save dan als ik het zat ben.
Maar die quicksave is toch maar eenmalig te gebruiken?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:50 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Er zit niet voor niks een quick-save functie in... waarom gebruiken mensen die dan niet? je gaat PRECIES verder waar je gebleven was alsof je dat ding nooit uit hebt gezet.. en levens zat toch? ik ben nu bij 9-5 met 99 levens zonder trucjes ofzo
Maar die kun je toch maar één keer gebruiken ofzo? Of hoe zit datquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:50 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Er zit niet voor niks een quick-save functie in... waarom gebruiken mensen die dan niet? je gaat PRECIES verder waar je gebleven was alsof je dat ding nooit uit hebt gezet.. en levens zat toch? ik ben nu bij 9-5 met 99 levens zonder trucjes ofzo
Je kunt 'm altijd gebruiken, het enige is dat wanneer je weer verder gaat je save niet blijft als je daarna de Wii uitzet zonder te saven. That's all. Zolang je niet game over gaat of je Wii te snel uit zet is het dus een gewone save. Ik snap het probleem niet zo, valt prima te gebruiken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar die kun je toch maar één keer gebruiken ofzo? Of hoe zit dat
Ohw da's best handig als je ineens weg moet. Eigenlijk vergelijkbaar met het savesysteem van de virtual console games. Maargoed, het haalt niet weg dat ik pas alles ga verzamelen nadat ik de game heb uitgespeeld. Tis gewoon kut om bij het verzamelen van alle onderdelen alles te verliezen wanneer je in een ander level game over raaktquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:22 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Je kunt 'm altijd gebruiken, het enige is dat wanneer je weer verder gaat je save niet blijft als je daarna de Wii uitzet zonder te saven. That's all. Zolang je niet game over gaat of je Wii te snel uit zet is het dus een gewone save. Ik snap het probleem niet zo, valt prima te gebruiken.
Je moet in deze game anders verdraait veel moeite doen om game over te gaan, 99 levens stapelen zich vanzelf op, zonder gebruik van trucjes.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ohw da's best handig als je ineens weg moet. Eigenlijk vergelijkbaar met het savesysteem van de virtual console games. Maargoed, het haalt niet weg dat ik pas alles ga verzamelen nadat ik de game heb uitgespeeld. Tis gewoon kut om bij het verzamelen van alle onderdelen alles te verliezen wanneer je in een ander level game over raakt
Ik heb level 1 t/m 8 nu uitgespeeld en nog nooit meer dan 15 levens gehadquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:39 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Je moet in deze game anders verdraait veel moeite doen om game over te gaan, 99 levens stapelen zich vanzelf op, zonder gebruik van trucjes.
En stel dat je game over gaat, dan moet je in dat ene zeldzame geval de laatste 3 levels over doen. Nou, niet echt een big deal.
Nou, ik vlieg anders door m'n levens heen. Maar dat kan ook aan een broertje liggen dat t begrip "samenwerken" niet kent, maar wel de combinatie 1+Wii schudden, als zijn karakter naast de mijne staat.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:39 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Je moet in deze game anders verdraait veel moeite doen om game over te gaan, 99 levens stapelen zich vanzelf op, zonder gebruik van trucjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |