1 2 3 4 5 6 7 8 9 | [img=41,24]http://tinyurl.com/cheerleader-santa[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Hij heeft tot z'n eerste jaar buiten gerookt...Dat moest van mij. Ik ben zelf ook in een gezin opgegroeid met rokende ouders en zolang het binnen de perken blijft gedoog ik het..(zeg ik dat zo goed?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Da's wel fijn ja, als je er zelf geen last van hebt... anders zou het ook wel lastig worden. Geen moeite mbt je kids dan trouwens?
Same here. Wij roken ook maar de eerste anderhalf tot twee jaar toch echt niet bij de kids. Daarna alleen in de keuken.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:34 schreef Bamba het volgende:
Ik was aan het posten in een gesloten topic. Anyway, mijn reactie:
[..]
Hij heeft tot z'n eerste jaar buiten gerookt...Dat moest van mij. Ik ben zelf ook in een gezin opgegroeid met rokende ouders en zolang het binnen de perken blijft gedoog ik het..(zeg ik dat zo goed?![]()
)
nee, als ze het lef had gehad het gewoon te laten uitzenden welquote:Op donderdag 19 november 2009 22:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
maar dat maakt haar nou net zo leuk
quote:
Ik zou natuurlijk gewoon het liefste hebben dat hij helemaal niet rookt. Maar hij heeft het meerdere malen geprobeerd en het lukt 'm (nog) echt niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:35 schreef nieslief het volgende:
[..]
Same here. Wij roken ook maar de eerste anderhalf tot twee jaar toch echt niet bij de kids. Daarna alleen in de keuken.
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vind roken echt serieus waar zo vies.
Zo erg zelfs dat, als ik mensen voor het eerst ontmoet als ze een peuk vast hebben, ik ze meteen een stuk minder sympathiek vind. Dan moeten ze echt wat meer moeite doen zeg maar.![]()
Same here.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:36 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik zou natuurlijk gewoon het liefste hebben dat hij helemaal niet rookt. Maar hij heeft het meerdere malen geprobeerd en het lukt 'm (nog) echt niet.
Ach, dr is al zoveel van dr uitgezonden waar ze stoned en bezopen was joh.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee, als ze het lef had gehad het gewoon te laten uitzenden wel
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo erg zelfs dat, als ik mensen voor het eerst ontmoet als ze een peuk vast hebben, ik ze meteen een stuk minder sympathiek vind. Dan moeten ze echt wat meer moeite doen zeg maar.![]()
Ja I know, neprokers zijn datquote:Op donderdag 19 november 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
Flipendooooooooooooooo
Oh en oh-oh... ik rook ook mentholsigaretjes![]()
Wat wil je, het zijn mannen van onderhand 40 jaarquote:Op donderdag 19 november 2009 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
ok take that is echt te-nen-krom-mend
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
oh-oh en ik veroordelen jou toch ook niet omdat je katten hebt? Da's minstens zo erg
edit: oh wacht, ik rook niet, dus ik hoef me niet te verdedigen
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
oh-oh en ik veroordelen jou toch ook niet omdat je katten hebt? Da's minstens zo erg
edit: oh wacht, ik rook niet, dus ik hoef me niet te verdedigen
Gelukkig voor jullie werkt het andersom niet zo.quote:
quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou als ik moest kiezen tussen roken in huis of katten dat wist ik t wel
ik ben nooit into boybands geweest *brrr* dan heb ik nog liever heavy metalquote:Op donderdag 19 november 2009 22:39 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wat wil je, het zijn mannen van onderhand 40 jaar
Ik ook!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou als ik moest kiezen tussen roken in huis of katten dat wist ik t wel
sigarenquote:
Ow gelukkig, ik was al bang dat ik voor je had afgedaan.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gelukkig voor jullie werkt het andersom niet zo.
Als ik iemand ken en ik kom er dan achter dat hij/zij rookt heb ik wel eenmoment maar vind je daarom niet minder aardig of zo.
En ik ben ook niet van de antirook-ik-ga-jou-bekeren lobby.
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik koos dan toch echt voor kattendie zijn tenminste soms nog lief
Ren, die is afgekeken van mijn Fritsjequote:Op donderdag 19 november 2009 22:40 schreef DeZwabber het volgende:
iemand nog bekend met ren en stimpy?
Dan vond je mij wel heul lievquote:Op donderdag 19 november 2009 22:36 schreef Cat22 het volgende:
Nee hoor.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ow gelukkig, ik was al bang dat ik voor je had afgedaan.
jaaa die waren geweldig... maar ik vond 2 stupid dogs beterquote:Op donderdag 19 november 2009 22:40 schreef DeZwabber het volgende:
iemand nog bekend met ren en stimpy?
Neehee, want ik kénde jou al vooraf via Fok! En was dus al overtuigd van jequote:Op donderdag 19 november 2009 22:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan vond je mij wel heul lievOf je weet het gewoon goed te spelen
Hoe kan iemand jou nou niet liev vinden?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan vond je mij wel heul lievOf je weet het gewoon goed te spelen
[..]
Ik zal nimmer bij iemand in huis roken als diegene zelf niet rookt.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor.Zolang je in mijn huis niet rookt en op andere plekken je tabakskwalm van me afblaast is het allemaal goed.
Dat was mijn broer. Mijn zusje ging voor oh nee dat ga ik hier niet vertellenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben nooit into boybands geweest *brrr* dan heb ik nog liever heavy metal
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben nooit into boybands geweest *brrr* dan heb ik nog liever heavy metal
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:44 schreef Cat22 het volgende:
Neehee, want ik kénde jou al vooraf via Fok! En was dus al overtuigd van jeheid.
Maar heb je mijnmomentje bij de Mac niet opgemerkt?
Er zijn er meer dan genoeg die daar geen moeite mee hebben hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 22:44 schreef MrSubtle het volgende:
Hoe kan iemand jou nou niet liev vinden?![]()
Andersom zou ik nooit accepteren dat iemand hier rookt... oma zat soms gewoon buiten in de regen te rokenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik zal nimmer bij iemand in huis roken als diegene zelf niet rookt.
Ja he?quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he?
In het begin moest ik er aan wennen (want hij rookt ze niet 'af en toe', maar gewoon zoals andere rokers sigaretten roken, veel dus).
En tis nog gewoon sexy ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
edit: link verwijderdquote:Op donderdag 19 november 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he?
In het begin moest ik er aan wennen (want hij rookt ze niet 'af en toe', maar gewoon zoals andere rokers sigaretten roken, veel dus).
Nou, die foto met bier én sigaar is me iets tequote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whoeiiiii![]()
Edit: de spoiler is bewerkt.As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
Ja je moet mij ook nooit een note of ban gevenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:45 schreef ElisaB het volgende:
Er zijn er meer dan genoeg die daar geen moeite mee hebben hoor
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
edit: link verwijderd
Jij hebt wel een heule leuke meneer!![]()
Laat ie het maar niet horenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
edit: link verwijderd
Jij hebt wel een heule leuke meneer!![]()
inderdaad, en dan nu nog even lekker belangrijk lopen doenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:46 schreef oh-oh het volgende:
Die Paul das toch ook nooit veel geweest he![]()
Echt de meest trieste Beatle van het hele stel .
Ik ook niet in mijn eigen huis als er mensen zijn die niet rokenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
Daarmee sta je helemaal in je recht, dat zou ik ook volledig accepteren, dat jij dat niet accepteert.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Andersom zou ik nooit accepteren dat iemand hier rookt...
quote:oma zat soms gewoon buiten in de regen te roken
Ik vroeg dat ook altijd, of ik rookte gewoon niet, ook geen enkel probleem.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:49 schreef Cat22 het volgende:
Ow ja, ik ben soms bij rokers op bezoek die mij vragen of ze mogen roken in hun eigen huis.![]()
Wat mij betreft liever niet, maar hee, het is JOUW huis, als jij wil opsteken moet je dat gewoon doen.
Maar ik vind dat altijd wel zwaar sympathiek.
Ja echt, zum kotsen issie hequote:Op donderdag 19 november 2009 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
inderdaad, en dan nu nog even lekker belangrijk lopen doen
Ik kan niet eens bannenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:49 schreef MrSubtle het volgende:
Ja je moet mij ook nooit een note of ban gevendan mot ik je ook niet meer
Oh bah in de auto roken das sowieso echt goorquote:Op donderdag 19 november 2009 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, die foto met bier én sigaar is me iets te
Maar ik vind het in de auto wel vies als ie dan sigaar rookt.
Dan gaat ie zichzelf iets té leuk vindenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:50 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hoezo? Vind 'ie z'n eigen niet leuk?
Wat een lomperd.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik moet zeggen dat ik zelden een roker ben tegengekomen die daar anders over dacht.
Behalve de installateur. Die moest op een onderdeel wachten en vroeg mij in mijn rookvrije huis om een asbak. Want hij zag er zo geen staan. (hint, anyone?) En was serieus beledigd toen ik zei dat ik wel een schoteltje voor hem had maar hem vriendelijk verzocht met schoteltje en al naar mijn overdekte balkon te vertrekken als hij wilde roken.
Monteur beledigd, want het was koud buiten.
Wat kun je dan wel?quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan gaat ie zichzelf iets té leuk vinden![]()
Nou dan heb ik goed nieuws, ik zal d'r nooit meer buiten in de regen laten roken danquote:Op donderdag 19 november 2009 22:50 schreef ALTER-EGO het volgende:![]()
Dat vind ik dan weer een beetje zielig.
En van kwaaiigheid heeft hij niet meer opgestoken.quote:
Slotjesposten natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou dan heb ik goed nieuws, ik zal d'r nooit meer buiten in de regen laten roken danda's beloofd
Dat vind ik dan weer heerlijk. Maar ik zit altijd alleen in de autoquote:Op donderdag 19 november 2009 22:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh bah in de auto roken das sowieso echt goor
[..]
Nou dan heb ik goed nieuws, ik zal d'r nooit meer buiten in de regen laten roken danda's beloofd
[insert heel fout en direct grapje]quote:Op donderdag 19 november 2009 22:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat wist ikquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:53 schreef oh-oh het volgende:
HOE KUN JE NOU ZO EEN NUMMER,WAAR JE ECHT GEEN ZANG SKILLS VOOR HOEFT TE HEBBEN, EN WAT JE AL EEN ZILJOEN KEER HEBT GEZONGEN IN JE LEVEN, ZOOOOOOOOOO VALS ZINGEN???????????
Dat doe ik ook niet als ik weet dat ze het niet prettig vinden. al kijk ik ze dan toch een beetje eerder de deur uit, vrees ikquote:Op donderdag 19 november 2009 22:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook niet in mijn eigen huis als er mensen zijn die niet roken
[..]
AAAAAA-HAAAAAAA-HAAAAAA........quote:Op donderdag 19 november 2009 22:52 schreef oh-oh het volgende:
Paul , de lolbroek, met zn bretels.
Oh god nee, hey Jude.
NAAAAAAAAANANANANANANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANANANANAAAAAAAAAAAAAAAA
Nou lach maar, tis om te huilen, en dan ook nog zo lelijk zijnquote:
Hoeveel fouter en directer dan mijn grap denk je dat het nog wordt dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[insert heel fout en direct grapje]
Multi tasken is op die leeftijd moeilijk vermoed ikquote:Op donderdag 19 november 2009 22:53 schreef oh-oh het volgende:
HOE KUN JE NOU ZO EEN NUMMER,WAAR JE ECHT GEEN ZANG SKILLS VOOR HOEFT TE HEBBEN, EN WAT JE AL EEN ZILJOEN KEER HEBT GEZONGEN IN JE LEVEN, ZOOOOOOOOOO VALS ZINGEN???????????
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:53 schreef oh-oh het volgende:
Dit is zo een nr waar geen einde aan komt hoor, net als Purple Rain van Princequote:Op donderdag 19 november 2009 22:55 schreef nieslief het volgende:
En het nummer is nog niet afgelopen![]()
![]()
Oj die was wel heel vals.
Soms is je humor best wel een beetje...quote:Op donderdag 19 november 2009 22:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar...Ik vond 'm behooooooorlijk direct en foutquote:Op donderdag 19 november 2009 22:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoeveel fouter en directer dan mijn grap denk je dat het nog wordt dan?laat eens horen?
Dat zijn geen lieve puppyogen.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En dan die puppy oogjes boven de vleugel uit....
Hans Teeuwen's 'Heej! Djutttt!' vind ik leukquote:Op donderdag 19 november 2009 22:52 schreef oh-oh het volgende:
Paul , de lolbroek, met zn bretels.
Oh god nee, hey Jude.
NAAAAAAAAANANANANANANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANANANANAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:56 schreef MrSubtle het volgende:
Oma heeft trouwens wel laatst nog een keer heel erg gerookt
okay, ik stop![]()
Heul niks van gemerkt.quote:
Nee, want dan wordt jouw idyllische plaatje van mij verstoord.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoeveel fouter en directer dan mijn grap denk je dat het nog wordt dan?laat eens horen?
okay, ik stop![]()
okay, ik stop![]()
Grapjes jatter.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:56 schreef MrSubtle het volgende:
okay, ik stop![]()
quote:
Ik moest toch lachen.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:56 schreef MrSubtle het volgende:
okay, ik stop![]()
De opmerkzame lezer heeft nergens in mijn post het woord 'lief' kunnen ontdekken.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zijn geen lieve puppyogen.
Dat zijn van die lelijke hushpuppy ogen
Oma rookt nog één keer; komt allenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:56 schreef MrSubtle het volgende:
okay, ik stop![]()
Puppyogen zijn per definitie lief.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De opmerkzame lezer heeft nergens in mijn post het woord 'lief' kunnen ontdekken.
Hij is lief.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:58 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wou even mn egeltje met mijter laten zienheeft iemand voor me gemaakt
Nu ben ik ook helemaal into de Sint
Koekje d'rbij?quote:
mooi!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:58 schreef muisje-eliza het volgende:
*proest*quote:Op donderdag 19 november 2009 23:00 schreef nieslief het volgende:
Ohohh wat fout die grappen.
Wisten jullie trouwens dat in een crematorium alle gangen dood lopen?
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:58 schreef muisje-eliza het volgende:
Da's wel waar, maar ik verplaatste het even in m'n eigen situatie. Ik ben zo ontzettend blij dat mijn oma er nog is, ze is een supermens en ik hou er heel veel van...Ik zou zo'n grap dus niet kunnen maken. Maar dat heeft niks met jou te maken en als het voor jou werkt is het goed toch?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
humor is ook maar gewoon een manier om met dingen om te gaan hoor![]()
.
(edit: hoewel ik met het overlijden van oma niet veel moeite had - los van dat ik het uiteraard liever niet had gehad - omdat ze flink oud is geworden en "plezierig" is gestorven)
Ik boycot ze ookquote:Op donderdag 19 november 2009 23:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hij is lief.![]()
al word ik wel een beetje wouzig van al die sint/kerst ikonen, maar dat ligt aan mij.
Zelfs geen lange vinger?quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:00 schreef nieslief het volgende:
Ohohh wat fout die grappen.
Wisten jullie trouwens dat in een crematorium alle gangen dood lopen?
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:02 schreef Bamba het volgende:
[..]
Da's wel waar, maar ik verplaatste het even in m'n eigen situatie. Ik ben zo ontzettend blij dat mijn oma er nog is, ze is een supermens en ik hou er heel veel van...Ik zou zo'n grap dus niet kunnen maken. Maar dat heeft niks met jou te maken en als het voor jou werkt is het goed toch?
Idd, ik ben over zulke soort dingen ook veel te gevoelig hoor!quote:Op donderdag 19 november 2009 23:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]voor mij staan de humor en de gevoelens over de persoon in kwestie volledig los van elkaar... maar ik kan me goed voorstellen dat dat zeker niet voor iedereen zo is (of gezien zal worden)
Uit de andere dingetjes die over je oma vertelde, maakte ik wel op dat je heel liefdevol aan haar denkt hoor.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]voor mij staan de humor en de gevoelens over de persoon in kwestie volledig los van elkaar... maar ik kan me goed voorstellen dat dat zeker niet voor iedereen zo is (of gezien zal worden)
Ja lach maar ik heb er een tijdje schoongemaakt 's avonds en dan is het ook nog een doodstil......quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:05 schreef MrSubtle het volgende:
Zeg en terwijl wij hier onschuldig door babbelen, zijn cat en elies inmiddels van onschuldig-erotisch naar "kom je mij vingeren" ... en niemand lijkt dat op te vallen?
Dat is jouw dirty mindquote:Op donderdag 19 november 2009 23:05 schreef MrSubtle het volgende:
Zeg en terwijl wij hier onschuldig door babbelen, zijn cat en elies inmiddels van onschuldig-erotisch naar "kom je mij vingeren" ... en niemand lijkt dat op te vallen?
jij bent de man hier he...quote:Op donderdag 19 november 2009 23:05 schreef MrSubtle het volgende:
Oh, je refereert aan mijn post dat ik erfgenaam blijk te zijn?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Uit de andere dingetjes die over je oma vertelde, maakte ik wel op dat je heel liefdevol aan haar denkt hoor.
Jawel maar dat vind ik privebabbel dus daar bemoei ik me niet mee.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:05 schreef MrSubtle het volgende:
Ja, tuurlijk schatquote:
Ik ga er ook vandoorquote:Op donderdag 19 november 2009 23:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga de honden uitlaten en nog een X-file kijken of zo
Nee bedoelde meer de koekjes/dropjestrommel enzo.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh, je refereert aan mijn post dat ik erfgenaam blijk te zijn?ja, dat was ook goed nieuws
Ik was het niet, want het is er heul de dag van de maand niet voorquote:
Je wil zeggen dat uit die grappen het tegendeel blijkt?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Uit de andere dingetjes die over je oma vertelde, maakte ik wel op dat je heel liefdevol aan haar denkt hoor.
goh, echt?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nee bedoelde meer de koekjes/dropjestrommel enzo.
Ik heb het nummer van dit topic aangepast, maar niet van de gesloten topics, want dan krijgen we dat weerquote:Op donderdag 19 november 2009 23:07 schreef nieslief het volgende:
Oh trouwens elisa ik heb twee topics geleden gemopperd over de TT nummering aangezien anders het lijstje van JJH niet meer klopt is dat al gefixed?
VEEEEEEEL plezier en tot ooit weerquote:Op donderdag 19 november 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga er ook vandoor
Weet niet of ik morgen nog online ben, meteen na het werk door naar Uterèg.
Hoe laat gaat FOK offline zaterdag?
Mega PMS bom??quote:Op donderdag 19 november 2009 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was het niet, want het is er heul de dag van de maand niet voor
Heb je wel eens gezien wat er gebeurt als twee echtelieden hun dag van de maand niet hebben
Ah ok nou als dat ook bij het lijstje van JJH goed gaat is het prima tochquote:Op donderdag 19 november 2009 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het nummer van dit topic aangepast, maar niet van de gesloten topics, want dan krijgen we dat weer
Nee, vertel eens?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:08 schreef ElisaB het volgende:
Heb je wel eens gezien wat er gebeurt als twee echtelieden hun dag van de maand niet hebben
Jullie hebben dat vast fijn iedere maandquote:Op donderdag 19 november 2009 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was het niet, want het is er heul de dag van de maand niet voor
Oh god nee elies geen paint purlease!!!!quote:
???quote:Op donderdag 19 november 2009 23:09 schreef nieslief het volgende:
Zie je wel het was wel een goed idee om te editten.....
Nee, dat werkt bij ons niet. Als het gebeurt, is het een toevalstreffer, want onze cyclussieen doen maar wat.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:10 schreef MrSubtle het volgende:
Jullie hebben dat vast fijn iedere maandsamen
gesychroniseerd... bij koppels die geen afwijking hebbenhetero zijn is dat asynchroon, da's veel erger
Jeweetweldietypo.....quote:
Te laatttt....quote:Op donderdag 19 november 2009 23:10 schreef nieslief het volgende:
Oh god nee elies geen paint purlease!!!!
Dat is wel een mooie manier van afscheid eigenlijk...Helaas heb ik dat tot nu toe nog niet gekund. Vooral niet bij de nicht van m'n moeder die dit jaar overleden is, ze mocht maar 52 jaar worden en heeft ongelofelijk veel afgezien tijdens haar ziektequote:Op donderdag 19 november 2009 23:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat uit die grappen het tegendeel blijkt?
Wij zaten bij de avond mis van mn opa met de kleinkinderen gierend van t lachen in een kerkbank![]()
Niemand vond het erg ook, opa zou zelf de grootste lol gehad hebben![]()
Er wordt hier eigenlijk gelukkig 99 % van de tijd met een brede lach op de doden teruggekeken
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:10 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh god nee elies geen paint purlease!!!!
Oh ok nou vooruit dan maar. Maar dan wil ik hem wel in mijn pm......quote:
Niesje toch, heb je nou niets geleerd van Greys d'r fout? Grappen over MrSubtle maken, samen met Tombolafan?quote:
Niet iedereen ervaart dit soort dingen hetzelfde.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat uit die grappen het tegendeel blijkt?
Wij zaten bij de avond mis van mn opa met de kleinkinderen gierend van t lachen in een kerkbank![]()
Niemand vond het erg ook, opa zou zelf de grootste lol gehad hebben![]()
Er wordt hier eigenlijk gelukkig 99 % van de tijd met een brede lach op de doden teruggekeken
Weet jij al wel wat die typo was dan??quote:Op donderdag 19 november 2009 23:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Niesje toch, heb je nou niets geleerd van Greys d'r fout? Grappen over MrSubtle maken, samen met Tombolafan?
Dat... werkt....dus... NIET
eh nee...quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
goh, echt?sorry, ik ben een beetje in een gemene bui
Yeeeeeeep.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:13 schreef nieslief het volgende:
[..]
Weet jij al wel wat die typo was dan??
Elies gebruikt vingerverfquote:
Oh god nee gaan we weer.........quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Niesje toch, heb je nou niets geleerd van Greys d'r fout? Grappen over MrSubtle maken, samen met Tombolafan?
Dat... werkt....dus... NIET
oh die typo die niet per ongeluk was...quote:Op donderdag 19 november 2009 23:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh nee...![]()
en ik ben misselijk van een netje chocoladebankbiljetten...![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:16 schreef ElisaB het volgende:
Nee mopjes, ik ga niet painten. Want... ik ga vroeg naar bed vandaag
Nou ja, niemand...quote:Op donderdag 19 november 2009 23:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sssssssssssssssssssst
straks vertrouwt niemand hier mij...
DIE TYPO WAARBIJ IK IN HOOFDLETTERS WERD VERZOCHT HEM AAN TE PASSEN?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh die typo die niet per ongeluk was...
Joepie, Elies gaat vroeg naar bed, bel de krant.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:16 schreef ElisaB het volgende:
Nee mopjes, ik ga niet painten. Want... ik ga vroeg naar bed vandaag
JA, WAAR EERST MrSUCLE STOND, JULLIEWEETS...quote:Op donderdag 19 november 2009 23:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
DIE TYPO WAARBIJ IK IN HOOFDLETTERS WERD VERZOCHT HEM AAN TE PASSEN?
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou ja, niemand...
Tot nu toe alleen Greys, Loveless, Nieslief, ... en alle 30 mensen die meelazen de afgelopen dagen![]()
Nee! Je meent het!quote:Op donderdag 19 november 2009 23:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
JA, WAAR EERST MrSUCLE STOND, JULLIEWEETS...
en waar ik later tombolafan in PM schuldig over liet voelen door net te doen alsof ik boos was, nadat ze het braaf had opgebiechtquote:Op donderdag 19 november 2009 23:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vond hem heeel grappig eigenlijk. Maar ja het was nog geen half 12.........quote:Op donderdag 19 november 2009 23:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja... ik heb al twee nachten amper geslapen en ik val om! Dussee.... ik moet vannacht iets meer uren maken, anders ben ik morgen niet in staat tot werkenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
Joepie, Elies gaat vroeg naar bed, bel de krant.
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
Die wodka werkt voor geen meter vanavond
Ik heb nu een glas half met wodka en met een klein beetje redbull erbij maar, het is haast puur
Omdat ik te lui ben om in de koelkast een nieuw blikje redbull te gaan halen.
Oeh, ik zag bij de Gall & Gall vanmiddag witte chocolade likeur![]()
Waarom heb ik dat niet meegenomen?
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Niet doen dat vind hij lekker......quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
en waar ik later tombolafan in PM schuldig over liet voelen door net te doen alsof ik boos was, nadat ze het braaf had opgebiechttombolafan
Strak plan.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja... ik heb al twee nachten amper geslapen en ik val om! Dussee.... ik moet vannacht iets meer uren maken, anders ben ik morgen niet in staat tot werken
maar ik bedoelde mcsukkel... niet zoals jullie perverts denken...quote:Op donderdag 19 november 2009 23:19 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik vond hem heeel grappig eigenlijk. Maar ja het was nog geen half 12.........
Nu ook niet trouwens
quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:21 schreef MrSubtle het volgende:
Slaap lekker allemaal![]()
't Is hier saai zonder Elies, dus ik ga ook
quote:
quote:
Best psychodelisch dit.quote:
Hophop dan, je mandje in jij.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja... ik heb al twee nachten amper geslapen en ik val om! Dussee.... ik moet vannacht iets meer uren maken, anders ben ik morgen niet in staat tot werken
Tsja bij een engels woord ga ik engels denken dus tsjaquote:Op donderdag 19 november 2009 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar ik bedoelde mcsukkel... niet zoals jullie perverts denken...
Je denkt gewoon wat je het beste uitkomtquote:Op donderdag 19 november 2009 23:22 schreef nieslief het volgende:
[..]
Tsja bij een engels woord ga ik engels denken dus tsja![]()
Ik ga niet slapen! Ik heb nu een laptop dus ik blijf ook in mijn bedje met jullie verbonden.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hophop dan, je mandje in jij.![]()
Welterusten ook andere slaapgangers. (Greys, Cat22, niesjelief en wie nog meer gaat slapen nu).
ik ga ook bed-webben!quote:Op donderdag 19 november 2009 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga niet slapen! Ik heb nu een laptop dus ik blijf ook in mijn bedje met jullie verbonden.
Ohw gezellig!quote:Op donderdag 19 november 2009 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga niet slapen! Ik heb nu een laptop dus ik blijf ook in mijn bedje met jullie verbonden.
quote:
Hoi Ml-etje.quote:
lig ook alquote:
Zal morgen even een foto showen het valt wel mee maar echt helemaal tevree ben ik nog niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Ml-etje.
Hier is het zijn gangetje volgens mij.
Viel het schilderwerk van gister mee en zijn jullie nog opgeschoten vandaag?
Dat klinkt niet helemaal happy?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hier gaat het redelijk en met jou?
We hebben trouwens nog steeds niks van Bigbird gehoord he?
heerlijk vind ik het, maar ik ga er zo laat van slapen...quote:
kreeg vanmiddag weer iets te horen, maar nog niet hier geweest volgens mij...quote:Op donderdag 19 november 2009 23:30 schreef Ml-etje het volgende:
Dat klinkt niet helemaal happy?
wat is er met Bb nog nieuws?
Ben benieuwd, zal morgen je klustopic in de gaten houden.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zal morgen even een foto showen het valt wel mee maar echt helemaal tevree ben ik nog niet.
Vandaag het plafond in de woonkamer zijn eerste laagje gegeven dat is dan op keuken badkamer en toilet na weer een vooruitgang
Ik heb haar nog niet gezien. Het bevalt me maar niks, Schoonmoeder ligt al zo lang op de IC en het gaat eigenlijk alleen maar slechter nu.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kreeg vanmiddag weer iets te horen, maar nog niet hier geweest volgens mij...
quote:
Ok duimen dan maarquote:Op donderdag 19 november 2009 23:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kreeg vanmiddag weer iets te horen, maar nog niet hier geweest volgens mij...
ja, het klinkt niet best... maar we blijven hopen!quote:Op donderdag 19 november 2009 23:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb haar nog niet gezien. Het bevalt me maar niks, Schoonmoeder ligt al zo lang op de IC en het gaat eigenlijk alleen maar slechter nu.
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ben benieuwd, zal morgen je klustopic in de gaten houden.
Alle beetjes vooruitgang is toch steeds weer een stapje verder.
Nog niets van BB gehoord nee.
Wat heeft ze eigenlijk gehad dat ze nu op de ic ligt? Toen ik hier mee kwam praten lag ze namelijk al op de ic, dus ik heb dat niet meegekregen..quote:Op donderdag 19 november 2009 23:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb haar nog niet gezien. Het bevalt me maar niks, Schoonmoeder ligt al zo lang op de IC en het gaat eigenlijk alleen maar slechter nu.
Dat is dan toch al wel weer een héle vooruitgang.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
heb nu ook deuren en de badkamer tegels zitten er grotendeels op vloer na in.
Oei veel koorts??quote:Op donderdag 19 november 2009 23:36 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wat heeft ze eigenlijk gehad dat ze nu op de ic ligt? Toen ik hier mee kwam praten lag ze namelijk al op de ic, dus ik heb dat niet meegekregen..
MI zoonlief heeft de (mexicaanse) griep, dus die is niet erg fit.
Heb kamersquote:Op donderdag 19 november 2009 23:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is dan toch al wel weer een héle vooruitgang.
Dan maken we jou buitengewoon zittend lid. Behalve als je een peuk opsteekt. Dan word je buitenstaand lid.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nu voel ik me buitengesloten.
Nee valt gelukkig nog mee..Wel koorts, maar niet schrikbarend hoog... Hij heeft bijna de hele dag geslapen of op de bank gehangen..quote:
Ik meen dat ze geopereerd is, daarna een infectie kreeg waarna verschillende organen ermee ophielden. En sindsdien niet echt opgeknapt.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:36 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wat heeft ze eigenlijk gehad dat ze nu op de ic ligt? Toen ik hier mee kwam praten lag ze namelijk al op de ic, dus ik heb dat niet meegekregen..
MI zoonlief heeft de (mexicaanse) griep, dus die is niet erg fit.
Gelukkig, goed opletten hoor met hoge koorts gewoon aan de bel trekken.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee valt gelukkig nog mee..Wel koorts, maar niet schrikbarend hoog... Hij heeft bijna de hele dag geslapen of op de bank gehangen..
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik meen dat ze geopereerd is, daarna een infectie kreeg waarna verschillende organen ermee ophielden. En sindsdien niet echt opgeknapt.
Ik boel me vereerd.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan maken we jou buitengewoon zittend lid.
Oops...quote:Behalve als je een peuk opsteekt. Dan word je buitenstaand lid.
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
![]()
Nog even en je hebt geen tokkie buren meer.![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan maken we jou buitengewoon zittend lid. Behalve als je een peuk opsteekt. Dan word je buitenstaand lid.
Ja ben al met 'm bij de dokter geweest en het is gewoon uitzieken.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gelukkig, goed opletten hoor met hoge koorts gewoon aan de bel trekken.
Dan zijn ze wel ultiem lief en cute he.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee valt gelukkig nog mee..Wel koorts, maar niet schrikbarend hoog... Hij heeft bijna de hele dag geslapen of op de bank gehangen..
een sigaar mag toch wel?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik boel me vereerd.![]()
[..]
Oops...
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
wat een rust, wat een stilte, wat zullen we slapen
![]()
![]()
Als je die tokkies dan maar niet ineens gaat missen met al hun herrie.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
wat een rust, wat een stilte, wat zullen we slapen
![]()
![]()
Dat gooien we even in de stemming.quote:
Och joh heeft ie het gehad ondanks dat het sneu is.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:45 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja ben al met 'm bij de dokter geweest en het is gewoon uitzieken.
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat gooien we even in de stemming.
Iedereen die tegen een sigaar in de ligclub is, steekt zijn of haar jompels op.
nee, die ruiken lekker... dat rookte mijn opa altijd...quote:Op donderdag 19 november 2009 23:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Die stinken nog harder hoor.
quote:
nee, maar ik vind het lekker ruiken als iemand anders ze rookt...quote:
dat bedoel ikquote:Op donderdag 19 november 2009 23:46 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als je die tokkies dan maar niet ineens gaat missen met al hun herrie.
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:50 schreef ElisaB het volgende:
Fritz was net woest en ging spartelen en toen zat ie met een nagel vast in mijn onderarmaan de binnenkant
Auw
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat gooien we even in de stemming.
Iedereen die tegen een sigaar in de ligclub is, steekt zijn of haar jompels op.
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:50 schreef ElisaB het volgende:
Fritz was net woest en ging spartelen en toen zat ie met een nagel vast in mijn onderarmaan de binnenkant
Auw
Oeiquote:Op donderdag 19 november 2009 23:50 schreef ElisaB het volgende:
Auw
doe ook eens je jompels omhoog of omlaag?quote:
Iddquote:Op donderdag 19 november 2009 23:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dan zijn ze wel ultiem lief en cute he.
Is ook zo, hij moet alleen toch nog wel z'n inenting gaan halen voor de zekerheid.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Och joh heeft ie het gehad ondanks dat het sneu is.
Hoezo mag je niet meer naar buiten kijken?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dat bedoel ik![]()
Mag tegenwoordig niet meer naar buiten kijken ook dus betwijfel het.
Mannen!quote:Op donderdag 19 november 2009 23:50 schreef ElisaB het volgende:
Auw
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:53 schreef tombolafan het volgende:
het is bijna morgen, dus ik post snel nog zodat ik weer hoog eindig in de lijsten...
Auwiequote:Op donderdag 19 november 2009 23:50 schreef ElisaB het volgende:
Auw
WelteRUSTEN Elies.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:54 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb nu een dikke pleister erop, dus dat is stoer
Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen. Slapen dus. En niet weer 4 uur wakker liggen.
Duim voor me
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
doe ook eens je jompels omhoog of omlaag?
EY!quote:Op donderdag 19 november 2009 23:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoezo mag je niet meer naar buiten kijken?
Stem jij nu voor een rookvrije ligclub?quote:
nu zelfs 3-1quote:Op donderdag 19 november 2009 23:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mannen!![]()
Als ik het goed heb geteld is het twee![]()
tegen één
![]()
Rookvrije club FTW!
Maar wel laten de stemming nog even open.
*duim*quote:Op donderdag 19 november 2009 23:54 schreef ElisaB het volgende:
Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen. Slapen dus. En niet weer 4 uur wakker liggen.
Duim voor me
Pff dat testen doen ze ook gewoon niet meer.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:54 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd. Hij wilt een hele dag met mama kroelen
![]()
[..]
Is ook zo, hij moet alleen toch nog wel z'n inenting gaan halen voor de zekerheid.
truste!quote:Op donderdag 19 november 2009 23:54 schreef ElisaB het volgende:
Duim voor me
He jakkie, ben blij dat ik niet tussen tokkies woon.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
EY!WAT STA JE NOU TE KIJKEN!
![]()
![]()
zal zoiets zijn denk ik, met tokkie-buren
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoezo mag je niet meer naar buiten kijken?
Er staat een megatrampoline in hun achtertuin.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
EY!WAT STA JE NOU TE KIJKEN!
![]()
![]()
zal zoiets zijn denk ik, met tokkie-buren
Nee idd en dan vertellen ze dat er op dit moment alleen maar mexicaanse griep heerst en geen gewone..Hoe kunnen ze dan nou weten?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Pff dat testen doen ze ook gewoon niet meer.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Er staat een megatrampoline in hun achtertuin.
Als ik telefoneer wil ik nog wel eens voor, naast of in het raam gaan zitten..dat mag dus niet meer.
De kids vloeken me stijfzelfs aan de keukentafel achter de laptop is het zeiken.
En dat terwijl ze boven een 2 m hoge schutting uit torenen.
ook gek, mijn oppaskindjes werden wel getest ivm de inenting (als ze het hadden hoefden ze geen prik...) dat was afgelopen maandag...quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:01 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee idd en dan vertellen ze dat er op dit moment alleen maar mexicaanse griep heerst en geen gewone..Hoe kunnen ze dan nou weten?
En dan nog een prik laten halen, hoezo ze spreken zichzelf tegen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:01 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee idd en dan vertellen ze dat er op dit moment alleen maar mexicaanse griep heerst en geen gewone..Hoe kunnen ze dan nou weten?
Normaal voor mij ookquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:02 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dus omdat zij zo hoog gaan springen mag jij niet meer daar zitten?
Die hadden een goeie voor m'n vriend geweest
Jemig...quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Er staat een megatrampoline in hun achtertuin.
Als ik telefoneer wil ik nog wel eens voor, naast of in het raam gaan zitten..dat mag dus niet meer.
De kids vloeken me stijfzelfs aan de keukentafel achter de laptop is het zeiken.
En dat terwijl ze boven een 2 m hoge schutting uit torenen.
Het is echt overal anders.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ook gek, mijn oppaskindjes werden wel getest ivm de inenting (als ze het hadden hoefden ze geen prik...) dat was afgelopen maandag...
belachelijk eigenlijk...quote:
Bah, wat een tokkies idd...Nog even en dan ben je ervanaf!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En dan nog een prik laten halen, hoezo ze spreken zichzelf tegen.
[..]
Normaal voor mij ookals ik het raam open is het al hup naar mams.
Mams mag dat gevloek pikken, ik niet.
Trustequote:Op vrijdag 20 november 2009 00:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
belachelijk eigenlijk...![]()
Maar goed, ik ga naar bed slapen...
Lekker slapen tombolafan.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
belachelijk eigenlijk...![]()
Maar goed, ik ga naar bed slapen...
Omdat de mexicaanse griep zich veel sneller verspreidt dan de gewone (vandaar ook die hele campagne). Die dooft uit, terwijl de sombrerogriep mensen blijft besmetten.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:01 schreef Bamba het volgende:
[..]
Welterusten Ml-etje.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:10 schreef Ml-etje het volgende:
Ik ga naar beneden (pipi) en ook slapen, morgen komen de rolluiken(hard nodig @platteland met keiharde storm).Truste vast allemaal
Ja oke, maar als ik zeker wist dat Robin de mexicaanse griep heeft, dan hoef ik 'm niet meer te laten inenten, omdat ik toch wat huiverig ben voor die inenting voor kinderen. Maar nu zal ik 'm toch maar laten inenten, just in case dat dit niet de mexicaanse is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat de mexicaanse griep zich veel sneller verspreidt dan de gewone (vandaar ook die hele campagne). Die dooft uit, terwijl de sombrerogriep mensen blijft besmetten.
Een gewone grieppatiënt besmet gemiddeld 0,8 mensen.
Een mexicaanse grieppatiënt besmet er 1,6. Dus die griep blijft terrein winnen. Totdat alle kwetsbare mensen besmet zijn geweest of al immuun zijn. En dan dooft die ook uit.
En voor de behandeling van de gemiddelde patiënt maakt het niks uit welke versie je hebt Deze griep komt schijnbaar sneller op, maar je bent er net zo lang en net zo hevig ziek van. En sommigen gaan er helaas aan dood. Maar dat gebeurt ook met de gewone griep, alleen hoorde je daar weinig tot niets van.
Lekker slapen Cat22.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:12 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga ook slapen. Trusten!![]()
(Tevens LOG)
Heer P. rookte sigaren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |