1 2 3 4 5 6 7 8 9 | [img=41,24]http://tinyurl.com/cheerleader-santa[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Hij heeft tot z'n eerste jaar buiten gerookt...Dat moest van mij. Ik ben zelf ook in een gezin opgegroeid met rokende ouders en zolang het binnen de perken blijft gedoog ik het..(zeg ik dat zo goed?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Da's wel fijn ja, als je er zelf geen last van hebt... anders zou het ook wel lastig worden. Geen moeite mbt je kids dan trouwens?
Same here. Wij roken ook maar de eerste anderhalf tot twee jaar toch echt niet bij de kids. Daarna alleen in de keuken.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:34 schreef Bamba het volgende:
Ik was aan het posten in een gesloten topic. Anyway, mijn reactie:
[..]
Hij heeft tot z'n eerste jaar buiten gerookt...Dat moest van mij. Ik ben zelf ook in een gezin opgegroeid met rokende ouders en zolang het binnen de perken blijft gedoog ik het..(zeg ik dat zo goed?![]()
)
nee, als ze het lef had gehad het gewoon te laten uitzenden welquote:Op donderdag 19 november 2009 22:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
maar dat maakt haar nou net zo leuk
quote:
Ik zou natuurlijk gewoon het liefste hebben dat hij helemaal niet rookt. Maar hij heeft het meerdere malen geprobeerd en het lukt 'm (nog) echt niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:35 schreef nieslief het volgende:
[..]
Same here. Wij roken ook maar de eerste anderhalf tot twee jaar toch echt niet bij de kids. Daarna alleen in de keuken.
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vind roken echt serieus waar zo vies.
Zo erg zelfs dat, als ik mensen voor het eerst ontmoet als ze een peuk vast hebben, ik ze meteen een stuk minder sympathiek vind. Dan moeten ze echt wat meer moeite doen zeg maar.![]()
Same here.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:36 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik zou natuurlijk gewoon het liefste hebben dat hij helemaal niet rookt. Maar hij heeft het meerdere malen geprobeerd en het lukt 'm (nog) echt niet.
Ach, dr is al zoveel van dr uitgezonden waar ze stoned en bezopen was joh.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee, als ze het lef had gehad het gewoon te laten uitzenden wel
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo erg zelfs dat, als ik mensen voor het eerst ontmoet als ze een peuk vast hebben, ik ze meteen een stuk minder sympathiek vind. Dan moeten ze echt wat meer moeite doen zeg maar.![]()
Ja I know, neprokers zijn datquote:Op donderdag 19 november 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
Flipendooooooooooooooo
Oh en oh-oh... ik rook ook mentholsigaretjes![]()
Wat wil je, het zijn mannen van onderhand 40 jaarquote:Op donderdag 19 november 2009 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
ok take that is echt te-nen-krom-mend
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
oh-oh en ik veroordelen jou toch ook niet omdat je katten hebt? Da's minstens zo erg
edit: oh wacht, ik rook niet, dus ik hoef me niet te verdedigen
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
oh-oh en ik veroordelen jou toch ook niet omdat je katten hebt? Da's minstens zo erg
edit: oh wacht, ik rook niet, dus ik hoef me niet te verdedigen
Gelukkig voor jullie werkt het andersom niet zo.quote:
quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou als ik moest kiezen tussen roken in huis of katten dat wist ik t wel
ik ben nooit into boybands geweest *brrr* dan heb ik nog liever heavy metalquote:Op donderdag 19 november 2009 22:39 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wat wil je, het zijn mannen van onderhand 40 jaar
Ik ook!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou als ik moest kiezen tussen roken in huis of katten dat wist ik t wel
sigarenquote:
Ow gelukkig, ik was al bang dat ik voor je had afgedaan.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gelukkig voor jullie werkt het andersom niet zo.
Als ik iemand ken en ik kom er dan achter dat hij/zij rookt heb ik wel eenmoment maar vind je daarom niet minder aardig of zo.
En ik ben ook niet van de antirook-ik-ga-jou-bekeren lobby.
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik koos dan toch echt voor kattendie zijn tenminste soms nog lief
Ren, die is afgekeken van mijn Fritsjequote:Op donderdag 19 november 2009 22:40 schreef DeZwabber het volgende:
iemand nog bekend met ren en stimpy?
Dan vond je mij wel heul lievquote:Op donderdag 19 november 2009 22:36 schreef Cat22 het volgende:
Nee hoor.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ow gelukkig, ik was al bang dat ik voor je had afgedaan.
jaaa die waren geweldig... maar ik vond 2 stupid dogs beterquote:Op donderdag 19 november 2009 22:40 schreef DeZwabber het volgende:
iemand nog bekend met ren en stimpy?
Neehee, want ik kénde jou al vooraf via Fok! En was dus al overtuigd van jequote:Op donderdag 19 november 2009 22:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan vond je mij wel heul lievOf je weet het gewoon goed te spelen
Hoe kan iemand jou nou niet liev vinden?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan vond je mij wel heul lievOf je weet het gewoon goed te spelen
[..]
Ik zal nimmer bij iemand in huis roken als diegene zelf niet rookt.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor.Zolang je in mijn huis niet rookt en op andere plekken je tabakskwalm van me afblaast is het allemaal goed.
Dat was mijn broer. Mijn zusje ging voor oh nee dat ga ik hier niet vertellenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben nooit into boybands geweest *brrr* dan heb ik nog liever heavy metal
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben nooit into boybands geweest *brrr* dan heb ik nog liever heavy metal
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:44 schreef Cat22 het volgende:
Neehee, want ik kénde jou al vooraf via Fok! En was dus al overtuigd van jeheid.
Maar heb je mijnmomentje bij de Mac niet opgemerkt?
Er zijn er meer dan genoeg die daar geen moeite mee hebben hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 22:44 schreef MrSubtle het volgende:
Hoe kan iemand jou nou niet liev vinden?![]()
Andersom zou ik nooit accepteren dat iemand hier rookt... oma zat soms gewoon buiten in de regen te rokenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik zal nimmer bij iemand in huis roken als diegene zelf niet rookt.
Ja he?quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he?
In het begin moest ik er aan wennen (want hij rookt ze niet 'af en toe', maar gewoon zoals andere rokers sigaretten roken, veel dus).
En tis nog gewoon sexy ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
edit: link verwijderdquote:Op donderdag 19 november 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he?
In het begin moest ik er aan wennen (want hij rookt ze niet 'af en toe', maar gewoon zoals andere rokers sigaretten roken, veel dus).
Nou, die foto met bier én sigaar is me iets tequote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whoeiiiii![]()
Edit: de spoiler is bewerkt.As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
Ja je moet mij ook nooit een note of ban gevenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:45 schreef ElisaB het volgende:
Er zijn er meer dan genoeg die daar geen moeite mee hebben hoor
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
edit: link verwijderd
Jij hebt wel een heule leuke meneer!![]()
Laat ie het maar niet horenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
edit: link verwijderd
Jij hebt wel een heule leuke meneer!![]()
inderdaad, en dan nu nog even lekker belangrijk lopen doenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:46 schreef oh-oh het volgende:
Die Paul das toch ook nooit veel geweest he![]()
Echt de meest trieste Beatle van het hele stel .
Ik ook niet in mijn eigen huis als er mensen zijn die niet rokenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
Daarmee sta je helemaal in je recht, dat zou ik ook volledig accepteren, dat jij dat niet accepteert.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Andersom zou ik nooit accepteren dat iemand hier rookt...
quote:oma zat soms gewoon buiten in de regen te roken
Ik vroeg dat ook altijd, of ik rookte gewoon niet, ook geen enkel probleem.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:49 schreef Cat22 het volgende:
Ow ja, ik ben soms bij rokers op bezoek die mij vragen of ze mogen roken in hun eigen huis.![]()
Wat mij betreft liever niet, maar hee, het is JOUW huis, als jij wil opsteken moet je dat gewoon doen.
Maar ik vind dat altijd wel zwaar sympathiek.
Ja echt, zum kotsen issie hequote:Op donderdag 19 november 2009 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
inderdaad, en dan nu nog even lekker belangrijk lopen doen
Ik kan niet eens bannenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:49 schreef MrSubtle het volgende:
Ja je moet mij ook nooit een note of ban gevendan mot ik je ook niet meer
Oh bah in de auto roken das sowieso echt goorquote:Op donderdag 19 november 2009 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, die foto met bier én sigaar is me iets te
Maar ik vind het in de auto wel vies als ie dan sigaar rookt.
Dan gaat ie zichzelf iets té leuk vindenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:50 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hoezo? Vind 'ie z'n eigen niet leuk?
Wat een lomperd.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik moet zeggen dat ik zelden een roker ben tegengekomen die daar anders over dacht.
Behalve de installateur. Die moest op een onderdeel wachten en vroeg mij in mijn rookvrije huis om een asbak. Want hij zag er zo geen staan. (hint, anyone?) En was serieus beledigd toen ik zei dat ik wel een schoteltje voor hem had maar hem vriendelijk verzocht met schoteltje en al naar mijn overdekte balkon te vertrekken als hij wilde roken.
Monteur beledigd, want het was koud buiten.
Wat kun je dan wel?quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan gaat ie zichzelf iets té leuk vinden![]()
Nou dan heb ik goed nieuws, ik zal d'r nooit meer buiten in de regen laten roken danquote:Op donderdag 19 november 2009 22:50 schreef ALTER-EGO het volgende:![]()
Dat vind ik dan weer een beetje zielig.
En van kwaaiigheid heeft hij niet meer opgestoken.quote:
Slotjesposten natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou dan heb ik goed nieuws, ik zal d'r nooit meer buiten in de regen laten roken danda's beloofd
Dat vind ik dan weer heerlijk. Maar ik zit altijd alleen in de autoquote:Op donderdag 19 november 2009 22:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh bah in de auto roken das sowieso echt goor
[..]
Nou dan heb ik goed nieuws, ik zal d'r nooit meer buiten in de regen laten roken danda's beloofd
[insert heel fout en direct grapje]quote:Op donderdag 19 november 2009 22:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat wist ikquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:53 schreef oh-oh het volgende:
HOE KUN JE NOU ZO EEN NUMMER,WAAR JE ECHT GEEN ZANG SKILLS VOOR HOEFT TE HEBBEN, EN WAT JE AL EEN ZILJOEN KEER HEBT GEZONGEN IN JE LEVEN, ZOOOOOOOOOO VALS ZINGEN???????????
Dat doe ik ook niet als ik weet dat ze het niet prettig vinden. al kijk ik ze dan toch een beetje eerder de deur uit, vrees ikquote:Op donderdag 19 november 2009 22:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook niet in mijn eigen huis als er mensen zijn die niet roken
[..]
AAAAAA-HAAAAAAA-HAAAAAA........quote:Op donderdag 19 november 2009 22:52 schreef oh-oh het volgende:
Paul , de lolbroek, met zn bretels.
Oh god nee, hey Jude.
NAAAAAAAAANANANANANANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANANANANAAAAAAAAAAAAAAAA
Nou lach maar, tis om te huilen, en dan ook nog zo lelijk zijnquote:
Hoeveel fouter en directer dan mijn grap denk je dat het nog wordt dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[insert heel fout en direct grapje]
Multi tasken is op die leeftijd moeilijk vermoed ikquote:Op donderdag 19 november 2009 22:53 schreef oh-oh het volgende:
HOE KUN JE NOU ZO EEN NUMMER,WAAR JE ECHT GEEN ZANG SKILLS VOOR HOEFT TE HEBBEN, EN WAT JE AL EEN ZILJOEN KEER HEBT GEZONGEN IN JE LEVEN, ZOOOOOOOOOO VALS ZINGEN???????????
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:53 schreef oh-oh het volgende:
Dit is zo een nr waar geen einde aan komt hoor, net als Purple Rain van Princequote:Op donderdag 19 november 2009 22:55 schreef nieslief het volgende:
En het nummer is nog niet afgelopen![]()
![]()
Oj die was wel heel vals.
Soms is je humor best wel een beetje...quote:Op donderdag 19 november 2009 22:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar...Ik vond 'm behooooooorlijk direct en foutquote:Op donderdag 19 november 2009 22:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoeveel fouter en directer dan mijn grap denk je dat het nog wordt dan?laat eens horen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |