quote:Op donderdag 19 november 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan gaat ie zichzelf iets té leuk vinden![]()
Nou dan heb ik goed nieuws, ik zal d'r nooit meer buiten in de regen laten roken danquote:Op donderdag 19 november 2009 22:50 schreef ALTER-EGO het volgende:![]()
Dat vind ik dan weer een beetje zielig.
En van kwaaiigheid heeft hij niet meer opgestoken.quote:
Slotjesposten natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou dan heb ik goed nieuws, ik zal d'r nooit meer buiten in de regen laten roken danda's beloofd
Dat vind ik dan weer heerlijk. Maar ik zit altijd alleen in de autoquote:Op donderdag 19 november 2009 22:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh bah in de auto roken das sowieso echt goor
[..]
Nou dan heb ik goed nieuws, ik zal d'r nooit meer buiten in de regen laten roken danda's beloofd
[insert heel fout en direct grapje]quote:Op donderdag 19 november 2009 22:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat wist ikquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:53 schreef oh-oh het volgende:
HOE KUN JE NOU ZO EEN NUMMER,WAAR JE ECHT GEEN ZANG SKILLS VOOR HOEFT TE HEBBEN, EN WAT JE AL EEN ZILJOEN KEER HEBT GEZONGEN IN JE LEVEN, ZOOOOOOOOOO VALS ZINGEN???????????
Dat doe ik ook niet als ik weet dat ze het niet prettig vinden. al kijk ik ze dan toch een beetje eerder de deur uit, vrees ikquote:Op donderdag 19 november 2009 22:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook niet in mijn eigen huis als er mensen zijn die niet roken
[..]
AAAAAA-HAAAAAAA-HAAAAAA........quote:Op donderdag 19 november 2009 22:52 schreef oh-oh het volgende:
Paul , de lolbroek, met zn bretels.
Oh god nee, hey Jude.
NAAAAAAAAANANANANANANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANANANANAAAAAAAAAAAAAAAA
Nou lach maar, tis om te huilen, en dan ook nog zo lelijk zijnquote:
Hoeveel fouter en directer dan mijn grap denk je dat het nog wordt dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[insert heel fout en direct grapje]
Multi tasken is op die leeftijd moeilijk vermoed ikquote:Op donderdag 19 november 2009 22:53 schreef oh-oh het volgende:
HOE KUN JE NOU ZO EEN NUMMER,WAAR JE ECHT GEEN ZANG SKILLS VOOR HOEFT TE HEBBEN, EN WAT JE AL EEN ZILJOEN KEER HEBT GEZONGEN IN JE LEVEN, ZOOOOOOOOOO VALS ZINGEN???????????
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:53 schreef oh-oh het volgende:
Dit is zo een nr waar geen einde aan komt hoor, net als Purple Rain van Princequote:Op donderdag 19 november 2009 22:55 schreef nieslief het volgende:
En het nummer is nog niet afgelopen![]()
![]()
Oj die was wel heel vals.
Soms is je humor best wel een beetje...quote:Op donderdag 19 november 2009 22:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar...Ik vond 'm behooooooorlijk direct en foutquote:Op donderdag 19 november 2009 22:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoeveel fouter en directer dan mijn grap denk je dat het nog wordt dan?laat eens horen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |