quote:Op donderdag 19 november 2009 22:15 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook anderhalve dag niet gerookt. Mijn ouders waren er
Weten die niet dat je (weer) rookt?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:15 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook anderhalve dag niet gerookt. Mijn ouders waren er
Zij denken dat ik jaren geleden al gestopt benquote:Op donderdag 19 november 2009 22:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik rookte ook NOOIT met mn ouders dr bij
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Zij denken dat ik jaren geleden al gestopt ben![]()
![]()
[..]
![]()
Goed dat je het van je af kunt zettenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zit meer aan de achterkant, zeg maar. Inplannen, begeleiden en trainen (ooit, als ik groot ben) van de vrijwilligers. En alleen telefoon of chat als er gaten in de planning zitten. Maar je hoort soms wel dramatische dingen terug. Ik kan het gelukkig wel goed van me afzetten, neem niks mee naar huis.
Afgelopen week was er overleg met de vrijwilligers. Ik kon niet dus konden ze flink over me roddelen (ben er nu een maand). En mijn collega wist me te vertellen dat ze lievvonden. Maar sommigen moesten wel wat wennen aan mijn gevoel voor humor.
Tsk tsk... liegen tegen je ouders....quote:Op donderdag 19 november 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Ik schijn af en toe wat... direct te zijn.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
Goed dat je het van je af kunt zetten. Dat is wel noodzakelijk bij zo'n baan lijkt me! en mooi dat ze je liev vinden!! Je hebt toch geen bijzonder gevoel voor humor of wel dan?
Neeeeequote:Op donderdag 19 november 2009 22:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik schijn af en toe wat... direct te zijn.Herken ik totaaaal niet.
ja maar jij woont ook nog thuis!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
mijn ouders weten dat ik af en toe een sigaartje op steek
maar ik ben dan ook geen die hard kettingroker
Haha, direct is goed!! Ik ben vaak te verlegen, dat is ook niks hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 22:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik schijn af en toe wat... direct te zijn.Herken ik totaaaal niet.
gewoon doorheen roken johquote:Op donderdag 19 november 2009 22:20 schreef MrSubtle het volgende:
Ik denk dat ik vooral mezelf voor de gek zou houden als ik stiekem zou gaan roken... met m'n astma
Precies! Is niet te snappen toch?quote:
I swear, ik had altijd zware astma, altijd puffertje mee en zo.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:20 schreef MrSubtle het volgende:
Ik denk dat ik vooral mezelf voor de gek zou houden als ik stiekem zou gaan roken... met m'n astma
Elieeeeesquote:
Ze zingt BIJNA zoals Erykah Badu.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:21 schreef Cat22 het volgende:
Bamba, oh-oh, wat loopt er nu voor chocolade gebakje op het podium?
Eigenlijk serieus niet echtquote:Op donderdag 19 november 2009 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Precies! Is niet te snappen toch?
Da's het gebakje genaamd: de roze punt negerinquote:Op donderdag 19 november 2009 22:21 schreef Cat22 het volgende:
Bamba, oh-oh, wat loopt er nu voor chocolade gebakje op het podium?
Ik ben daarnaast allergisch voor tabakquote:Op donderdag 19 november 2009 22:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
I swear, ik had altijd zware astma, altijd puffertje mee en zo.
En echt, ik ging roken en NOOIT meer last gehad![]()
Ik ben daar dus al 10 jaar vanaf
Ik ook, ik vond het ook vies, maar ik rookte alleen menthol peukies, lekker frisquote:Op donderdag 19 november 2009 22:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben daarnaast allergisch voor tabakdus ik denk toch dat ik het maar niet probeer
(los van dat ik het echt extreem goor vind)
Ik zou geen relatie kunnen hebben met iemand die rookt... dealbraker voor mijquote:Op donderdag 19 november 2009 22:24 schreef Bamba het volgende:
Ik rook (gelukkig niet). Nooit gedaan ook...Vriend rookt wel als een ketter
Onze wederzijdse dierlijke aantrekkingskrachtquote:Op donderdag 19 november 2009 22:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook wel erg eigenlijk
Nah ja, roken dusquote:Op donderdag 19 november 2009 22:27 schreef MrSubtle het volgende:
Onze wederzijdse dierlijke aantrekkingskrachtwat doe je
Moet zeggen dat ik er niet veel moeite mee heb. Liever van niet natuurlijk, voor z'n gezondheid en de portomonnee..quote:Op donderdag 19 november 2009 22:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik zou geen relatie kunnen hebben met iemand die rookt... dealbraker voor mij
Schattig hequote:Op donderdag 19 november 2009 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Wat is Lily Allen netjes nu*denkt aan lily allen op lowlands, stoned als een garnaal en met een joint en drank op t podium*
Dan heb je de real me nog niet gezien. IT-me is inderdaad wat meer timide.quote:
Da's wel fijn ja, als je er zelf geen last van hebt... anders zou het ook wel lastig worden. Geen moeite mbt je kids dan trouwens?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:28 schreef Bamba het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik er niet veel moeite mee heb. Liever van niet natuurlijk, voor z'n gezondheid en de portomonnee... Maar ik heb nog nooit het idee gehad dat ik een asbak kus...thank god!
Die zit lekker te roken joh, laat drquote:
toen zag ze er echt verlept uit hoorquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die zit lekker te roken joh, laat dr
LAPO ontwijkend gedrag.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:29 schreef nieslief het volgende:
Loggen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |