quote:Op donderdag 19 november 2009 22:15 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook anderhalve dag niet gerookt. Mijn ouders waren er
Weten die niet dat je (weer) rookt?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:15 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook anderhalve dag niet gerookt. Mijn ouders waren er
Zij denken dat ik jaren geleden al gestopt benquote:Op donderdag 19 november 2009 22:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik rookte ook NOOIT met mn ouders dr bij
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Zij denken dat ik jaren geleden al gestopt ben![]()
![]()
[..]
![]()
Goed dat je het van je af kunt zettenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zit meer aan de achterkant, zeg maar. Inplannen, begeleiden en trainen (ooit, als ik groot ben) van de vrijwilligers. En alleen telefoon of chat als er gaten in de planning zitten. Maar je hoort soms wel dramatische dingen terug. Ik kan het gelukkig wel goed van me afzetten, neem niks mee naar huis.
Afgelopen week was er overleg met de vrijwilligers. Ik kon niet dus konden ze flink over me roddelen (ben er nu een maand). En mijn collega wist me te vertellen dat ze lievvonden. Maar sommigen moesten wel wat wennen aan mijn gevoel voor humor.
Tsk tsk... liegen tegen je ouders....quote:Op donderdag 19 november 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Ik schijn af en toe wat... direct te zijn.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
Goed dat je het van je af kunt zetten. Dat is wel noodzakelijk bij zo'n baan lijkt me! en mooi dat ze je liev vinden!! Je hebt toch geen bijzonder gevoel voor humor of wel dan?
Neeeeequote:Op donderdag 19 november 2009 22:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik schijn af en toe wat... direct te zijn.Herken ik totaaaal niet.
ja maar jij woont ook nog thuis!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
mijn ouders weten dat ik af en toe een sigaartje op steek
maar ik ben dan ook geen die hard kettingroker
Haha, direct is goed!! Ik ben vaak te verlegen, dat is ook niks hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 22:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik schijn af en toe wat... direct te zijn.Herken ik totaaaal niet.
gewoon doorheen roken johquote:Op donderdag 19 november 2009 22:20 schreef MrSubtle het volgende:
Ik denk dat ik vooral mezelf voor de gek zou houden als ik stiekem zou gaan roken... met m'n astma
Precies! Is niet te snappen toch?quote:
I swear, ik had altijd zware astma, altijd puffertje mee en zo.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:20 schreef MrSubtle het volgende:
Ik denk dat ik vooral mezelf voor de gek zou houden als ik stiekem zou gaan roken... met m'n astma
Elieeeeesquote:
Ze zingt BIJNA zoals Erykah Badu.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:21 schreef Cat22 het volgende:
Bamba, oh-oh, wat loopt er nu voor chocolade gebakje op het podium?
Eigenlijk serieus niet echtquote:Op donderdag 19 november 2009 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Precies! Is niet te snappen toch?
Da's het gebakje genaamd: de roze punt negerinquote:Op donderdag 19 november 2009 22:21 schreef Cat22 het volgende:
Bamba, oh-oh, wat loopt er nu voor chocolade gebakje op het podium?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |