Ik ben daarnaast allergisch voor tabakquote:Op donderdag 19 november 2009 22:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
I swear, ik had altijd zware astma, altijd puffertje mee en zo.
En echt, ik ging roken en NOOIT meer last gehad![]()
Ik ben daar dus al 10 jaar vanaf
Ik ook, ik vond het ook vies, maar ik rookte alleen menthol peukies, lekker frisquote:Op donderdag 19 november 2009 22:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben daarnaast allergisch voor tabakdus ik denk toch dat ik het maar niet probeer
(los van dat ik het echt extreem goor vind)
Ik zou geen relatie kunnen hebben met iemand die rookt... dealbraker voor mijquote:Op donderdag 19 november 2009 22:24 schreef Bamba het volgende:
Ik rook (gelukkig niet). Nooit gedaan ook...Vriend rookt wel als een ketter
Onze wederzijdse dierlijke aantrekkingskrachtquote:Op donderdag 19 november 2009 22:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook wel erg eigenlijk
Nah ja, roken dusquote:Op donderdag 19 november 2009 22:27 schreef MrSubtle het volgende:
Onze wederzijdse dierlijke aantrekkingskrachtwat doe je
Moet zeggen dat ik er niet veel moeite mee heb. Liever van niet natuurlijk, voor z'n gezondheid en de portomonnee..quote:Op donderdag 19 november 2009 22:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik zou geen relatie kunnen hebben met iemand die rookt... dealbraker voor mij
Schattig hequote:Op donderdag 19 november 2009 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Wat is Lily Allen netjes nu*denkt aan lily allen op lowlands, stoned als een garnaal en met een joint en drank op t podium*
Dan heb je de real me nog niet gezien. IT-me is inderdaad wat meer timide.quote:
Da's wel fijn ja, als je er zelf geen last van hebt... anders zou het ook wel lastig worden. Geen moeite mbt je kids dan trouwens?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:28 schreef Bamba het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik er niet veel moeite mee heb. Liever van niet natuurlijk, voor z'n gezondheid en de portomonnee... Maar ik heb nog nooit het idee gehad dat ik een asbak kus...thank god!
Die zit lekker te roken joh, laat drquote:
toen zag ze er echt verlept uit hoorquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die zit lekker te roken joh, laat dr
LAPO ontwijkend gedrag.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:29 schreef nieslief het volgende:
Loggen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |