quote:Op donderdag 19 november 2009 23:21 schreef MrSubtle het volgende:
Slaap lekker allemaal![]()
't Is hier saai zonder Elies, dus ik ga ook
quote:
quote:
Best psychodelisch dit.quote:
Hophop dan, je mandje in jij.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja... ik heb al twee nachten amper geslapen en ik val om! Dussee.... ik moet vannacht iets meer uren maken, anders ben ik morgen niet in staat tot werken
Tsja bij een engels woord ga ik engels denken dus tsjaquote:Op donderdag 19 november 2009 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar ik bedoelde mcsukkel... niet zoals jullie perverts denken...
Je denkt gewoon wat je het beste uitkomtquote:Op donderdag 19 november 2009 23:22 schreef nieslief het volgende:
[..]
Tsja bij een engels woord ga ik engels denken dus tsja![]()
Ik ga niet slapen! Ik heb nu een laptop dus ik blijf ook in mijn bedje met jullie verbonden.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hophop dan, je mandje in jij.![]()
Welterusten ook andere slaapgangers. (Greys, Cat22, niesjelief en wie nog meer gaat slapen nu).
ik ga ook bed-webben!quote:Op donderdag 19 november 2009 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga niet slapen! Ik heb nu een laptop dus ik blijf ook in mijn bedje met jullie verbonden.
Ohw gezellig!quote:Op donderdag 19 november 2009 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga niet slapen! Ik heb nu een laptop dus ik blijf ook in mijn bedje met jullie verbonden.
quote:
Hoi Ml-etje.quote:
lig ook alquote:
Zal morgen even een foto showen het valt wel mee maar echt helemaal tevree ben ik nog niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Ml-etje.
Hier is het zijn gangetje volgens mij.
Viel het schilderwerk van gister mee en zijn jullie nog opgeschoten vandaag?
Dat klinkt niet helemaal happy?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hier gaat het redelijk en met jou?
We hebben trouwens nog steeds niks van Bigbird gehoord he?
heerlijk vind ik het, maar ik ga er zo laat van slapen...quote:
kreeg vanmiddag weer iets te horen, maar nog niet hier geweest volgens mij...quote:Op donderdag 19 november 2009 23:30 schreef Ml-etje het volgende:
Dat klinkt niet helemaal happy?
wat is er met Bb nog nieuws?
Ben benieuwd, zal morgen je klustopic in de gaten houden.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zal morgen even een foto showen het valt wel mee maar echt helemaal tevree ben ik nog niet.
Vandaag het plafond in de woonkamer zijn eerste laagje gegeven dat is dan op keuken badkamer en toilet na weer een vooruitgang
Ik heb haar nog niet gezien. Het bevalt me maar niks, Schoonmoeder ligt al zo lang op de IC en het gaat eigenlijk alleen maar slechter nu.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kreeg vanmiddag weer iets te horen, maar nog niet hier geweest volgens mij...
quote:
Ok duimen dan maarquote:Op donderdag 19 november 2009 23:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kreeg vanmiddag weer iets te horen, maar nog niet hier geweest volgens mij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |