Elies gebruikt vingerverfquote:
Oh god nee gaan we weer.........quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Niesje toch, heb je nou niets geleerd van Greys d'r fout? Grappen over MrSubtle maken, samen met Tombolafan?
Dat... werkt....dus... NIET
oh die typo die niet per ongeluk was...quote:Op donderdag 19 november 2009 23:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh nee...![]()
en ik ben misselijk van een netje chocoladebankbiljetten...![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:16 schreef ElisaB het volgende:
Nee mopjes, ik ga niet painten. Want... ik ga vroeg naar bed vandaag
Nou ja, niemand...quote:Op donderdag 19 november 2009 23:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sssssssssssssssssssst
straks vertrouwt niemand hier mij...
DIE TYPO WAARBIJ IK IN HOOFDLETTERS WERD VERZOCHT HEM AAN TE PASSEN?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh die typo die niet per ongeluk was...
Joepie, Elies gaat vroeg naar bed, bel de krant.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:16 schreef ElisaB het volgende:
Nee mopjes, ik ga niet painten. Want... ik ga vroeg naar bed vandaag
JA, WAAR EERST MrSUCLE STOND, JULLIEWEETS...quote:Op donderdag 19 november 2009 23:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
DIE TYPO WAARBIJ IK IN HOOFDLETTERS WERD VERZOCHT HEM AAN TE PASSEN?
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou ja, niemand...
Tot nu toe alleen Greys, Loveless, Nieslief, ... en alle 30 mensen die meelazen de afgelopen dagen![]()
Nee! Je meent het!quote:Op donderdag 19 november 2009 23:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
JA, WAAR EERST MrSUCLE STOND, JULLIEWEETS...
en waar ik later tombolafan in PM schuldig over liet voelen door net te doen alsof ik boos was, nadat ze het braaf had opgebiechtquote:Op donderdag 19 november 2009 23:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vond hem heeel grappig eigenlijk. Maar ja het was nog geen half 12.........quote:Op donderdag 19 november 2009 23:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja... ik heb al twee nachten amper geslapen en ik val om! Dussee.... ik moet vannacht iets meer uren maken, anders ben ik morgen niet in staat tot werkenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
Joepie, Elies gaat vroeg naar bed, bel de krant.
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
Die wodka werkt voor geen meter vanavond
Ik heb nu een glas half met wodka en met een klein beetje redbull erbij maar, het is haast puur
Omdat ik te lui ben om in de koelkast een nieuw blikje redbull te gaan halen.
Oeh, ik zag bij de Gall & Gall vanmiddag witte chocolade likeur![]()
Waarom heb ik dat niet meegenomen?
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Niet doen dat vind hij lekker......quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
en waar ik later tombolafan in PM schuldig over liet voelen door net te doen alsof ik boos was, nadat ze het braaf had opgebiechttombolafan
Strak plan.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja... ik heb al twee nachten amper geslapen en ik val om! Dussee.... ik moet vannacht iets meer uren maken, anders ben ik morgen niet in staat tot werken
maar ik bedoelde mcsukkel... niet zoals jullie perverts denken...quote:Op donderdag 19 november 2009 23:19 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik vond hem heeel grappig eigenlijk. Maar ja het was nog geen half 12.........
Nu ook niet trouwens
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |