goh, echt?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nee bedoelde meer de koekjes/dropjestrommel enzo.
Ik heb het nummer van dit topic aangepast, maar niet van de gesloten topics, want dan krijgen we dat weerquote:Op donderdag 19 november 2009 23:07 schreef nieslief het volgende:
Oh trouwens elisa ik heb twee topics geleden gemopperd over de TT nummering aangezien anders het lijstje van JJH niet meer klopt is dat al gefixed?
VEEEEEEEL plezier en tot ooit weerquote:Op donderdag 19 november 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga er ook vandoor
Weet niet of ik morgen nog online ben, meteen na het werk door naar Uterèg.
Hoe laat gaat FOK offline zaterdag?
Mega PMS bom??quote:Op donderdag 19 november 2009 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was het niet, want het is er heul de dag van de maand niet voor
Heb je wel eens gezien wat er gebeurt als twee echtelieden hun dag van de maand niet hebben
Ah ok nou als dat ook bij het lijstje van JJH goed gaat is het prima tochquote:Op donderdag 19 november 2009 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het nummer van dit topic aangepast, maar niet van de gesloten topics, want dan krijgen we dat weer
Nee, vertel eens?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:08 schreef ElisaB het volgende:
Heb je wel eens gezien wat er gebeurt als twee echtelieden hun dag van de maand niet hebben
Jullie hebben dat vast fijn iedere maandquote:Op donderdag 19 november 2009 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was het niet, want het is er heul de dag van de maand niet voor
Oh god nee elies geen paint purlease!!!!quote:
???quote:Op donderdag 19 november 2009 23:09 schreef nieslief het volgende:
Zie je wel het was wel een goed idee om te editten.....
Nee, dat werkt bij ons niet. Als het gebeurt, is het een toevalstreffer, want onze cyclussieen doen maar wat.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:10 schreef MrSubtle het volgende:
Jullie hebben dat vast fijn iedere maandsamen
gesychroniseerd... bij koppels die geen afwijking hebbenhetero zijn is dat asynchroon, da's veel erger
Jeweetweldietypo.....quote:
Te laatttt....quote:Op donderdag 19 november 2009 23:10 schreef nieslief het volgende:
Oh god nee elies geen paint purlease!!!!
Dat is wel een mooie manier van afscheid eigenlijk...Helaas heb ik dat tot nu toe nog niet gekund. Vooral niet bij de nicht van m'n moeder die dit jaar overleden is, ze mocht maar 52 jaar worden en heeft ongelofelijk veel afgezien tijdens haar ziektequote:Op donderdag 19 november 2009 23:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat uit die grappen het tegendeel blijkt?
Wij zaten bij de avond mis van mn opa met de kleinkinderen gierend van t lachen in een kerkbank![]()
Niemand vond het erg ook, opa zou zelf de grootste lol gehad hebben![]()
Er wordt hier eigenlijk gelukkig 99 % van de tijd met een brede lach op de doden teruggekeken
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:10 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh god nee elies geen paint purlease!!!!
Oh ok nou vooruit dan maar. Maar dan wil ik hem wel in mijn pm......quote:
Niesje toch, heb je nou niets geleerd van Greys d'r fout? Grappen over MrSubtle maken, samen met Tombolafan?quote:
Niet iedereen ervaart dit soort dingen hetzelfde.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat uit die grappen het tegendeel blijkt?
Wij zaten bij de avond mis van mn opa met de kleinkinderen gierend van t lachen in een kerkbank![]()
Niemand vond het erg ook, opa zou zelf de grootste lol gehad hebben![]()
Er wordt hier eigenlijk gelukkig 99 % van de tijd met een brede lach op de doden teruggekeken
Weet jij al wel wat die typo was dan??quote:Op donderdag 19 november 2009 23:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Niesje toch, heb je nou niets geleerd van Greys d'r fout? Grappen over MrSubtle maken, samen met Tombolafan?
Dat... werkt....dus... NIET
eh nee...quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
goh, echt?sorry, ik ben een beetje in een gemene bui
Yeeeeeeep.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:13 schreef nieslief het volgende:
[..]
Weet jij al wel wat die typo was dan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |