Da's wel waar, maar ik verplaatste het even in m'n eigen situatie. Ik ben zo ontzettend blij dat mijn oma er nog is, ze is een supermens en ik hou er heel veel van...Ik zou zo'n grap dus niet kunnen maken. Maar dat heeft niks met jou te maken en als het voor jou werkt is het goed toch?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
humor is ook maar gewoon een manier om met dingen om te gaan hoor![]()
.
(edit: hoewel ik met het overlijden van oma niet veel moeite had - los van dat ik het uiteraard liever niet had gehad - omdat ze flink oud is geworden en "plezierig" is gestorven)
Ik boycot ze ookquote:Op donderdag 19 november 2009 23:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hij is lief.![]()
al word ik wel een beetje wouzig van al die sint/kerst ikonen, maar dat ligt aan mij.
Zelfs geen lange vinger?quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:00 schreef nieslief het volgende:
Ohohh wat fout die grappen.
Wisten jullie trouwens dat in een crematorium alle gangen dood lopen?
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:02 schreef Bamba het volgende:
[..]
Da's wel waar, maar ik verplaatste het even in m'n eigen situatie. Ik ben zo ontzettend blij dat mijn oma er nog is, ze is een supermens en ik hou er heel veel van...Ik zou zo'n grap dus niet kunnen maken. Maar dat heeft niks met jou te maken en als het voor jou werkt is het goed toch?
Idd, ik ben over zulke soort dingen ook veel te gevoelig hoor!quote:Op donderdag 19 november 2009 23:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]voor mij staan de humor en de gevoelens over de persoon in kwestie volledig los van elkaar... maar ik kan me goed voorstellen dat dat zeker niet voor iedereen zo is (of gezien zal worden)
Uit de andere dingetjes die over je oma vertelde, maakte ik wel op dat je heel liefdevol aan haar denkt hoor.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]voor mij staan de humor en de gevoelens over de persoon in kwestie volledig los van elkaar... maar ik kan me goed voorstellen dat dat zeker niet voor iedereen zo is (of gezien zal worden)
Ja lach maar ik heb er een tijdje schoongemaakt 's avonds en dan is het ook nog een doodstil......quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:05 schreef MrSubtle het volgende:
Zeg en terwijl wij hier onschuldig door babbelen, zijn cat en elies inmiddels van onschuldig-erotisch naar "kom je mij vingeren" ... en niemand lijkt dat op te vallen?
Dat is jouw dirty mindquote:Op donderdag 19 november 2009 23:05 schreef MrSubtle het volgende:
Zeg en terwijl wij hier onschuldig door babbelen, zijn cat en elies inmiddels van onschuldig-erotisch naar "kom je mij vingeren" ... en niemand lijkt dat op te vallen?
jij bent de man hier he...quote:Op donderdag 19 november 2009 23:05 schreef MrSubtle het volgende:
Oh, je refereert aan mijn post dat ik erfgenaam blijk te zijn?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Uit de andere dingetjes die over je oma vertelde, maakte ik wel op dat je heel liefdevol aan haar denkt hoor.
Jawel maar dat vind ik privebabbel dus daar bemoei ik me niet mee.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:05 schreef MrSubtle het volgende:
Ja, tuurlijk schatquote:
Ik ga er ook vandoorquote:Op donderdag 19 november 2009 23:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga de honden uitlaten en nog een X-file kijken of zo
Nee bedoelde meer de koekjes/dropjestrommel enzo.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh, je refereert aan mijn post dat ik erfgenaam blijk te zijn?ja, dat was ook goed nieuws
Ik was het niet, want het is er heul de dag van de maand niet voorquote:
Je wil zeggen dat uit die grappen het tegendeel blijkt?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Uit de andere dingetjes die over je oma vertelde, maakte ik wel op dat je heel liefdevol aan haar denkt hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |