quote:Op donderdag 19 november 2009 23:21 schreef MrSubtle het volgende:
Slaap lekker allemaal![]()
't Is hier saai zonder Elies, dus ik ga ook
quote:
quote:
Best psychodelisch dit.quote:
Hophop dan, je mandje in jij.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja... ik heb al twee nachten amper geslapen en ik val om! Dussee.... ik moet vannacht iets meer uren maken, anders ben ik morgen niet in staat tot werken
Tsja bij een engels woord ga ik engels denken dus tsjaquote:Op donderdag 19 november 2009 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar ik bedoelde mcsukkel... niet zoals jullie perverts denken...
Je denkt gewoon wat je het beste uitkomtquote:Op donderdag 19 november 2009 23:22 schreef nieslief het volgende:
[..]
Tsja bij een engels woord ga ik engels denken dus tsja![]()
Ik ga niet slapen! Ik heb nu een laptop dus ik blijf ook in mijn bedje met jullie verbonden.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hophop dan, je mandje in jij.![]()
Welterusten ook andere slaapgangers. (Greys, Cat22, niesjelief en wie nog meer gaat slapen nu).
ik ga ook bed-webben!quote:Op donderdag 19 november 2009 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga niet slapen! Ik heb nu een laptop dus ik blijf ook in mijn bedje met jullie verbonden.
Ohw gezellig!quote:Op donderdag 19 november 2009 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga niet slapen! Ik heb nu een laptop dus ik blijf ook in mijn bedje met jullie verbonden.
quote:
Hoi Ml-etje.quote:
lig ook alquote:
Zal morgen even een foto showen het valt wel mee maar echt helemaal tevree ben ik nog niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Ml-etje.
Hier is het zijn gangetje volgens mij.
Viel het schilderwerk van gister mee en zijn jullie nog opgeschoten vandaag?
Dat klinkt niet helemaal happy?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hier gaat het redelijk en met jou?
We hebben trouwens nog steeds niks van Bigbird gehoord he?
heerlijk vind ik het, maar ik ga er zo laat van slapen...quote:
kreeg vanmiddag weer iets te horen, maar nog niet hier geweest volgens mij...quote:Op donderdag 19 november 2009 23:30 schreef Ml-etje het volgende:
Dat klinkt niet helemaal happy?
wat is er met Bb nog nieuws?
Ben benieuwd, zal morgen je klustopic in de gaten houden.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zal morgen even een foto showen het valt wel mee maar echt helemaal tevree ben ik nog niet.
Vandaag het plafond in de woonkamer zijn eerste laagje gegeven dat is dan op keuken badkamer en toilet na weer een vooruitgang
Ik heb haar nog niet gezien. Het bevalt me maar niks, Schoonmoeder ligt al zo lang op de IC en het gaat eigenlijk alleen maar slechter nu.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kreeg vanmiddag weer iets te horen, maar nog niet hier geweest volgens mij...
quote:
Ok duimen dan maarquote:Op donderdag 19 november 2009 23:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kreeg vanmiddag weer iets te horen, maar nog niet hier geweest volgens mij...
ja, het klinkt niet best... maar we blijven hopen!quote:Op donderdag 19 november 2009 23:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb haar nog niet gezien. Het bevalt me maar niks, Schoonmoeder ligt al zo lang op de IC en het gaat eigenlijk alleen maar slechter nu.
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ben benieuwd, zal morgen je klustopic in de gaten houden.
Alle beetjes vooruitgang is toch steeds weer een stapje verder.
Nog niets van BB gehoord nee.
Wat heeft ze eigenlijk gehad dat ze nu op de ic ligt? Toen ik hier mee kwam praten lag ze namelijk al op de ic, dus ik heb dat niet meegekregen..quote:Op donderdag 19 november 2009 23:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb haar nog niet gezien. Het bevalt me maar niks, Schoonmoeder ligt al zo lang op de IC en het gaat eigenlijk alleen maar slechter nu.
Dat is dan toch al wel weer een héle vooruitgang.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
heb nu ook deuren en de badkamer tegels zitten er grotendeels op vloer na in.
Oei veel koorts??quote:Op donderdag 19 november 2009 23:36 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wat heeft ze eigenlijk gehad dat ze nu op de ic ligt? Toen ik hier mee kwam praten lag ze namelijk al op de ic, dus ik heb dat niet meegekregen..
MI zoonlief heeft de (mexicaanse) griep, dus die is niet erg fit.
Heb kamersquote:Op donderdag 19 november 2009 23:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is dan toch al wel weer een héle vooruitgang.
Dan maken we jou buitengewoon zittend lid. Behalve als je een peuk opsteekt. Dan word je buitenstaand lid.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nu voel ik me buitengesloten.
Nee valt gelukkig nog mee..Wel koorts, maar niet schrikbarend hoog... Hij heeft bijna de hele dag geslapen of op de bank gehangen..quote:
Ik meen dat ze geopereerd is, daarna een infectie kreeg waarna verschillende organen ermee ophielden. En sindsdien niet echt opgeknapt.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:36 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wat heeft ze eigenlijk gehad dat ze nu op de ic ligt? Toen ik hier mee kwam praten lag ze namelijk al op de ic, dus ik heb dat niet meegekregen..
MI zoonlief heeft de (mexicaanse) griep, dus die is niet erg fit.
Gelukkig, goed opletten hoor met hoge koorts gewoon aan de bel trekken.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee valt gelukkig nog mee..Wel koorts, maar niet schrikbarend hoog... Hij heeft bijna de hele dag geslapen of op de bank gehangen..
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik meen dat ze geopereerd is, daarna een infectie kreeg waarna verschillende organen ermee ophielden. En sindsdien niet echt opgeknapt.
Ik boel me vereerd.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan maken we jou buitengewoon zittend lid.
Oops...quote:Behalve als je een peuk opsteekt. Dan word je buitenstaand lid.
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
![]()
Nog even en je hebt geen tokkie buren meer.![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan maken we jou buitengewoon zittend lid. Behalve als je een peuk opsteekt. Dan word je buitenstaand lid.
Ja ben al met 'm bij de dokter geweest en het is gewoon uitzieken.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gelukkig, goed opletten hoor met hoge koorts gewoon aan de bel trekken.
Dan zijn ze wel ultiem lief en cute he.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee valt gelukkig nog mee..Wel koorts, maar niet schrikbarend hoog... Hij heeft bijna de hele dag geslapen of op de bank gehangen..
een sigaar mag toch wel?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik boel me vereerd.![]()
[..]
Oops...
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
wat een rust, wat een stilte, wat zullen we slapen
![]()
![]()
Als je die tokkies dan maar niet ineens gaat missen met al hun herrie.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
wat een rust, wat een stilte, wat zullen we slapen
![]()
![]()
Dat gooien we even in de stemming.quote:
Och joh heeft ie het gehad ondanks dat het sneu is.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:45 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja ben al met 'm bij de dokter geweest en het is gewoon uitzieken.
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat gooien we even in de stemming.
Iedereen die tegen een sigaar in de ligclub is, steekt zijn of haar jompels op.
nee, die ruiken lekker... dat rookte mijn opa altijd...quote:Op donderdag 19 november 2009 23:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Die stinken nog harder hoor.
quote:
nee, maar ik vind het lekker ruiken als iemand anders ze rookt...quote:
dat bedoel ikquote:Op donderdag 19 november 2009 23:46 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als je die tokkies dan maar niet ineens gaat missen met al hun herrie.
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:50 schreef ElisaB het volgende:
Fritz was net woest en ging spartelen en toen zat ie met een nagel vast in mijn onderarmaan de binnenkant
Auw
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat gooien we even in de stemming.
Iedereen die tegen een sigaar in de ligclub is, steekt zijn of haar jompels op.
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:50 schreef ElisaB het volgende:
Fritz was net woest en ging spartelen en toen zat ie met een nagel vast in mijn onderarmaan de binnenkant
Auw
Oeiquote:Op donderdag 19 november 2009 23:50 schreef ElisaB het volgende:
Auw
doe ook eens je jompels omhoog of omlaag?quote:
Iddquote:Op donderdag 19 november 2009 23:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dan zijn ze wel ultiem lief en cute he.
Is ook zo, hij moet alleen toch nog wel z'n inenting gaan halen voor de zekerheid.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Och joh heeft ie het gehad ondanks dat het sneu is.
Hoezo mag je niet meer naar buiten kijken?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dat bedoel ik![]()
Mag tegenwoordig niet meer naar buiten kijken ook dus betwijfel het.
Mannen!quote:Op donderdag 19 november 2009 23:50 schreef ElisaB het volgende:
Auw
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:53 schreef tombolafan het volgende:
het is bijna morgen, dus ik post snel nog zodat ik weer hoog eindig in de lijsten...
Auwiequote:Op donderdag 19 november 2009 23:50 schreef ElisaB het volgende:
Auw
WelteRUSTEN Elies.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:54 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb nu een dikke pleister erop, dus dat is stoer
Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen. Slapen dus. En niet weer 4 uur wakker liggen.
Duim voor me
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
doe ook eens je jompels omhoog of omlaag?
EY!quote:Op donderdag 19 november 2009 23:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoezo mag je niet meer naar buiten kijken?
Stem jij nu voor een rookvrije ligclub?quote:
nu zelfs 3-1quote:Op donderdag 19 november 2009 23:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mannen!![]()
Als ik het goed heb geteld is het twee![]()
tegen één
![]()
Rookvrije club FTW!
Maar wel laten de stemming nog even open.
*duim*quote:Op donderdag 19 november 2009 23:54 schreef ElisaB het volgende:
Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen. Slapen dus. En niet weer 4 uur wakker liggen.
Duim voor me
Pff dat testen doen ze ook gewoon niet meer.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:54 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd. Hij wilt een hele dag met mama kroelen
![]()
[..]
Is ook zo, hij moet alleen toch nog wel z'n inenting gaan halen voor de zekerheid.
truste!quote:Op donderdag 19 november 2009 23:54 schreef ElisaB het volgende:
Duim voor me
He jakkie, ben blij dat ik niet tussen tokkies woon.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
EY!WAT STA JE NOU TE KIJKEN!
![]()
![]()
zal zoiets zijn denk ik, met tokkie-buren
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoezo mag je niet meer naar buiten kijken?
Er staat een megatrampoline in hun achtertuin.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
EY!WAT STA JE NOU TE KIJKEN!
![]()
![]()
zal zoiets zijn denk ik, met tokkie-buren
Nee idd en dan vertellen ze dat er op dit moment alleen maar mexicaanse griep heerst en geen gewone..Hoe kunnen ze dan nou weten?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Pff dat testen doen ze ook gewoon niet meer.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Er staat een megatrampoline in hun achtertuin.
Als ik telefoneer wil ik nog wel eens voor, naast of in het raam gaan zitten..dat mag dus niet meer.
De kids vloeken me stijfzelfs aan de keukentafel achter de laptop is het zeiken.
En dat terwijl ze boven een 2 m hoge schutting uit torenen.
ook gek, mijn oppaskindjes werden wel getest ivm de inenting (als ze het hadden hoefden ze geen prik...) dat was afgelopen maandag...quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:01 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee idd en dan vertellen ze dat er op dit moment alleen maar mexicaanse griep heerst en geen gewone..Hoe kunnen ze dan nou weten?
En dan nog een prik laten halen, hoezo ze spreken zichzelf tegen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:01 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee idd en dan vertellen ze dat er op dit moment alleen maar mexicaanse griep heerst en geen gewone..Hoe kunnen ze dan nou weten?
Normaal voor mij ookquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:02 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dus omdat zij zo hoog gaan springen mag jij niet meer daar zitten?
Die hadden een goeie voor m'n vriend geweest
Jemig...quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Er staat een megatrampoline in hun achtertuin.
Als ik telefoneer wil ik nog wel eens voor, naast of in het raam gaan zitten..dat mag dus niet meer.
De kids vloeken me stijfzelfs aan de keukentafel achter de laptop is het zeiken.
En dat terwijl ze boven een 2 m hoge schutting uit torenen.
Het is echt overal anders.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ook gek, mijn oppaskindjes werden wel getest ivm de inenting (als ze het hadden hoefden ze geen prik...) dat was afgelopen maandag...
belachelijk eigenlijk...quote:
Bah, wat een tokkies idd...Nog even en dan ben je ervanaf!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En dan nog een prik laten halen, hoezo ze spreken zichzelf tegen.
[..]
Normaal voor mij ookals ik het raam open is het al hup naar mams.
Mams mag dat gevloek pikken, ik niet.
Trustequote:Op vrijdag 20 november 2009 00:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
belachelijk eigenlijk...![]()
Maar goed, ik ga naar bed slapen...
Lekker slapen tombolafan.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
belachelijk eigenlijk...![]()
Maar goed, ik ga naar bed slapen...
Omdat de mexicaanse griep zich veel sneller verspreidt dan de gewone (vandaar ook die hele campagne). Die dooft uit, terwijl de sombrerogriep mensen blijft besmetten.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:01 schreef Bamba het volgende:
[..]
Welterusten Ml-etje.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:10 schreef Ml-etje het volgende:
Ik ga naar beneden (pipi) en ook slapen, morgen komen de rolluiken(hard nodig @platteland met keiharde storm).Truste vast allemaal
Ja oke, maar als ik zeker wist dat Robin de mexicaanse griep heeft, dan hoef ik 'm niet meer te laten inenten, omdat ik toch wat huiverig ben voor die inenting voor kinderen. Maar nu zal ik 'm toch maar laten inenten, just in case dat dit niet de mexicaanse is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat de mexicaanse griep zich veel sneller verspreidt dan de gewone (vandaar ook die hele campagne). Die dooft uit, terwijl de sombrerogriep mensen blijft besmetten.
Een gewone grieppatiënt besmet gemiddeld 0,8 mensen.
Een mexicaanse grieppatiënt besmet er 1,6. Dus die griep blijft terrein winnen. Totdat alle kwetsbare mensen besmet zijn geweest of al immuun zijn. En dan dooft die ook uit.
En voor de behandeling van de gemiddelde patiënt maakt het niks uit welke versie je hebt Deze griep komt schijnbaar sneller op, maar je bent er net zo lang en net zo hevig ziek van. En sommigen gaan er helaas aan dood. Maar dat gebeurt ook met de gewone griep, alleen hoorde je daar weinig tot niets van.
Lekker slapen Cat22.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:12 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga ook slapen. Trusten!![]()
(Tevens LOG)
Heer P. rookte sigaren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |