*duim*quote:Op donderdag 19 november 2009 23:54 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb nu een dikke pleister erop, dus dat is stoer
Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen. Slapen dus. En niet weer 4 uur wakker liggen.
Duim voor me
Pff dat testen doen ze ook gewoon niet meer.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:54 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd. Hij wilt een hele dag met mama kroelen
![]()
[..]
Is ook zo, hij moet alleen toch nog wel z'n inenting gaan halen voor de zekerheid.
truste!quote:Op donderdag 19 november 2009 23:54 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb nu een dikke pleister erop, dus dat is stoer
Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen. Slapen dus. En niet weer 4 uur wakker liggen.
Duim voor me
He jakkie, ben blij dat ik niet tussen tokkies woon.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
EY!WAT STA JE NOU TE KIJKEN!
![]()
![]()
zal zoiets zijn denk ik, met tokkie-buren
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoezo mag je niet meer naar buiten kijken?
Er staat een megatrampoline in hun achtertuin.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
EY!WAT STA JE NOU TE KIJKEN!
![]()
![]()
zal zoiets zijn denk ik, met tokkie-buren
Nee idd en dan vertellen ze dat er op dit moment alleen maar mexicaanse griep heerst en geen gewone..Hoe kunnen ze dan nou weten?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Pff dat testen doen ze ook gewoon niet meer.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Er staat een megatrampoline in hun achtertuin.
Als ik telefoneer wil ik nog wel eens voor, naast of in het raam gaan zitten..dat mag dus niet meer.
De kids vloeken me stijfzelfs aan de keukentafel achter de laptop is het zeiken.
En dat terwijl ze boven een 2 m hoge schutting uit torenen.
ook gek, mijn oppaskindjes werden wel getest ivm de inenting (als ze het hadden hoefden ze geen prik...) dat was afgelopen maandag...quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:01 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee idd en dan vertellen ze dat er op dit moment alleen maar mexicaanse griep heerst en geen gewone..Hoe kunnen ze dan nou weten?
En dan nog een prik laten halen, hoezo ze spreken zichzelf tegen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:01 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee idd en dan vertellen ze dat er op dit moment alleen maar mexicaanse griep heerst en geen gewone..Hoe kunnen ze dan nou weten?
Normaal voor mij ookquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:02 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dus omdat zij zo hoog gaan springen mag jij niet meer daar zitten?
Die hadden een goeie voor m'n vriend geweest
Jemig...quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Er staat een megatrampoline in hun achtertuin.
Als ik telefoneer wil ik nog wel eens voor, naast of in het raam gaan zitten..dat mag dus niet meer.
De kids vloeken me stijfzelfs aan de keukentafel achter de laptop is het zeiken.
En dat terwijl ze boven een 2 m hoge schutting uit torenen.
Het is echt overal anders.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ook gek, mijn oppaskindjes werden wel getest ivm de inenting (als ze het hadden hoefden ze geen prik...) dat was afgelopen maandag...
belachelijk eigenlijk...quote:
Bah, wat een tokkies idd...Nog even en dan ben je ervanaf!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En dan nog een prik laten halen, hoezo ze spreken zichzelf tegen.
[..]
Normaal voor mij ookals ik het raam open is het al hup naar mams.
Mams mag dat gevloek pikken, ik niet.
Trustequote:Op vrijdag 20 november 2009 00:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
belachelijk eigenlijk...![]()
Maar goed, ik ga naar bed slapen...
Lekker slapen tombolafan.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
belachelijk eigenlijk...![]()
Maar goed, ik ga naar bed slapen...
Omdat de mexicaanse griep zich veel sneller verspreidt dan de gewone (vandaar ook die hele campagne). Die dooft uit, terwijl de sombrerogriep mensen blijft besmetten.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:01 schreef Bamba het volgende:
[..]
Welterusten Ml-etje.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:10 schreef Ml-etje het volgende:
Ik ga naar beneden (pipi) en ook slapen, morgen komen de rolluiken(hard nodig @platteland met keiharde storm).Truste vast allemaal
Ja oke, maar als ik zeker wist dat Robin de mexicaanse griep heeft, dan hoef ik 'm niet meer te laten inenten, omdat ik toch wat huiverig ben voor die inenting voor kinderen. Maar nu zal ik 'm toch maar laten inenten, just in case dat dit niet de mexicaanse is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat de mexicaanse griep zich veel sneller verspreidt dan de gewone (vandaar ook die hele campagne). Die dooft uit, terwijl de sombrerogriep mensen blijft besmetten.
Een gewone grieppatiënt besmet gemiddeld 0,8 mensen.
Een mexicaanse grieppatiënt besmet er 1,6. Dus die griep blijft terrein winnen. Totdat alle kwetsbare mensen besmet zijn geweest of al immuun zijn. En dan dooft die ook uit.
En voor de behandeling van de gemiddelde patiënt maakt het niks uit welke versie je hebt Deze griep komt schijnbaar sneller op, maar je bent er net zo lang en net zo hevig ziek van. En sommigen gaan er helaas aan dood. Maar dat gebeurt ook met de gewone griep, alleen hoorde je daar weinig tot niets van.
Lekker slapen Cat22.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:12 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga ook slapen. Trusten!![]()
(Tevens LOG)
Heer P. rookte sigaren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |