ja, het klinkt niet best... maar we blijven hopen!quote:Op donderdag 19 november 2009 23:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb haar nog niet gezien. Het bevalt me maar niks, Schoonmoeder ligt al zo lang op de IC en het gaat eigenlijk alleen maar slechter nu.
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ben benieuwd, zal morgen je klustopic in de gaten houden.
Alle beetjes vooruitgang is toch steeds weer een stapje verder.
Nog niets van BB gehoord nee.
Wat heeft ze eigenlijk gehad dat ze nu op de ic ligt? Toen ik hier mee kwam praten lag ze namelijk al op de ic, dus ik heb dat niet meegekregen..quote:Op donderdag 19 november 2009 23:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb haar nog niet gezien. Het bevalt me maar niks, Schoonmoeder ligt al zo lang op de IC en het gaat eigenlijk alleen maar slechter nu.
Dat is dan toch al wel weer een héle vooruitgang.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
heb nu ook deuren en de badkamer tegels zitten er grotendeels op vloer na in.
Oei veel koorts??quote:Op donderdag 19 november 2009 23:36 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wat heeft ze eigenlijk gehad dat ze nu op de ic ligt? Toen ik hier mee kwam praten lag ze namelijk al op de ic, dus ik heb dat niet meegekregen..
MI zoonlief heeft de (mexicaanse) griep, dus die is niet erg fit.
Heb kamersquote:Op donderdag 19 november 2009 23:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is dan toch al wel weer een héle vooruitgang.
Dan maken we jou buitengewoon zittend lid. Behalve als je een peuk opsteekt. Dan word je buitenstaand lid.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nu voel ik me buitengesloten.
Nee valt gelukkig nog mee..Wel koorts, maar niet schrikbarend hoog... Hij heeft bijna de hele dag geslapen of op de bank gehangen..quote:
Ik meen dat ze geopereerd is, daarna een infectie kreeg waarna verschillende organen ermee ophielden. En sindsdien niet echt opgeknapt.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:36 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wat heeft ze eigenlijk gehad dat ze nu op de ic ligt? Toen ik hier mee kwam praten lag ze namelijk al op de ic, dus ik heb dat niet meegekregen..
MI zoonlief heeft de (mexicaanse) griep, dus die is niet erg fit.
Gelukkig, goed opletten hoor met hoge koorts gewoon aan de bel trekken.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee valt gelukkig nog mee..Wel koorts, maar niet schrikbarend hoog... Hij heeft bijna de hele dag geslapen of op de bank gehangen..
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik meen dat ze geopereerd is, daarna een infectie kreeg waarna verschillende organen ermee ophielden. En sindsdien niet echt opgeknapt.
Ik boel me vereerd.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan maken we jou buitengewoon zittend lid.
Oops...quote:Behalve als je een peuk opsteekt. Dan word je buitenstaand lid.
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
![]()
Nog even en je hebt geen tokkie buren meer.![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan maken we jou buitengewoon zittend lid. Behalve als je een peuk opsteekt. Dan word je buitenstaand lid.
Ja ben al met 'm bij de dokter geweest en het is gewoon uitzieken.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gelukkig, goed opletten hoor met hoge koorts gewoon aan de bel trekken.
Dan zijn ze wel ultiem lief en cute he.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee valt gelukkig nog mee..Wel koorts, maar niet schrikbarend hoog... Hij heeft bijna de hele dag geslapen of op de bank gehangen..
een sigaar mag toch wel?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik boel me vereerd.![]()
[..]
Oops...
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
wat een rust, wat een stilte, wat zullen we slapen
![]()
![]()
Als je die tokkies dan maar niet ineens gaat missen met al hun herrie.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
wat een rust, wat een stilte, wat zullen we slapen
![]()
![]()
Dat gooien we even in de stemming.quote:
Och joh heeft ie het gehad ondanks dat het sneu is.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:45 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja ben al met 'm bij de dokter geweest en het is gewoon uitzieken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |