Ja, dat klopt. Ik vind het vooral lastig om voldoende écht gezonde dingen mee te nemen. Normaal gesproken los ik dat op door een berg wortels (of andere groente of fruit) mee te nemen, maar die waren op. Vandaar dus dat bolletje.. Hoe doe jij/doen jullie dat?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Haai Twinkel...
Wit bolletje met pindakaas, daar zit niks extra's meer in, pindakaas had je al gehad, kan je dus beter skippen.
Voor de rest ziet het er goed uit
Heb zelf nog even een 3 kwartier gewii'fitted
Ik hou van die muscle oefeningen en aerobic is ook wel leuk
Je hebt groot gelijkquote:Op donderdag 19 november 2009 20:09 schreef ColdFeet het volgende:
Ik néém gewoon vrij, XM. Ik werk deze periode ongeveer elke avond, ben meestal in het weekend nog bezig met nakijken, ik geef mezelf twee extra dagen. Ik heb ze verdiend
Oei nu nog? succes..quote:Op donderdag 19 november 2009 21:57 schreef Chicolate het volgende:
Schrikken Daph.
Zo, eindelijk weer eens thuis. En dan moet ik nu eigenlijk nog een verslag afmaken ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
*geeft weegschaal The Evil Eye*quote:Op donderdag 19 november 2009 22:14 schreef Laureline het volgende:
Zo, ik doe nu al 2,5 dag weer gezond. Nu het nog even op de weegschaal terugzien
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haaai!
Welkom Twinkle!
Shiny, wat een lief icon!![]()
![]()
![]()
Daph*aai* bejeezus, neem idd in godsnaam maar een stukje chocola
![]()
Ik was net bij Zumba en:O dat vind ik ook heel zielig!! Volwassen mensen zijn soms net de pestkoppen van de lagere school zeg!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biertjes?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:17 schreef tomtomkortom het volgende:
TVP
Ben niet dik, integendeel, maar er is wel een buikje ontstaan per ongeluk
Ja datte!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:19 schreef conleche het volgende:
[..]
O dat vind ik ook heel zielig!! Volwassen mensen zijn soms net de pestkoppen van de lagere school zeg!!
Niet eens! Drink zelden alcohol. Simpelweg door blijven snacken en niet sporten. Maak lange dagen, maar zit wel de hele dag. De oplossing ligt eigenlijk wel erg voor handenquote:
Ik vind het ook zielig ... je zou maar voor die groep staan en dan mensen die zo reagerenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:19 schreef conleche het volgende:
[..]
O dat vind ik ook heel zielig!! Volwassen mensen zijn soms net de pestkoppen van de lagere school zeg!!
Liefquote:Op donderdag 19 november 2009 22:49 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat klinkt inderdaad heel zielig Maria!
Hihi, mijn moeder belde net toen ik op de wc zat dus nam vriendje op, en nu zitten ze al een kwartier met elkaar te kletsen. Het klinkt wel gezellig.
Als je toch geen zin hebt in lunch, kan je net zo goed die reep niet etenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:04 schreef Bob. het volgende:
Weet iemand hier trouwens of van die maaltijdrepen nou erg ongezond zijn? Want soms heb ik echt geen zin in lunch en dan neem ik zo'n ding omdat ik die wel lekker blijf vinden.Maar er zit karamel en chocola in, dus erg goed zijn ze vast niet of wel?
Ja, dat van de suiker had ik wel gegokt dat het niet goed zou zijn.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:15 schreef Laureline het volgende:
[..]
Als je toch geen zin hebt in lunch, kan je net zo goed die reep niet eten![]()
Veel suiker (wat dacht je zelf bij die caramel en chocola?), en daardoor krijg je juist later weer snaaizin.
Maar waarom heb je geen zin in lunch? Valt het te vroeg op de dag voor je (had jij nou dat nachtritme?), of heb je geen zin om iets klaar te maken?
Wow. En je had het nog wel een paar weken druk toch? Altijd 14-uur-op-een-dag-druk of word het nog wel iets beter? Want anders zou ik het echt niet trekken.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 14 uur gewerktinclusief een minuut of 20 fok!pauze.
Mijn planning voor morgen is in ieder geval hysterischquote:Op donderdag 19 november 2009 23:36 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wow. En je had het nog wel een paar weken druk toch? Altijd 14-uur-op-een-dag-druk of word het nog wel iets beter? Want anders zou ik het echt niet trekken.
Mereltje, ik wil je niet schoppen, maar ik wil je alleen dringend manen om beter voor jezelf te zorgenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:35 schreef Merel het volgende:
Gaat niet goed qua eten deze week, te vaak uit eten en te veel alcohol. En te moe om te sporten, al word je van sport uiteindelijk natuurlijk weer minder moe. Gewicht gaat ook niet zoals ik het zou willen. Wie wil me schoppen.
Da's wel vaker, dat de oplossing zó voor je neus ligt, voor het oprapen als het ware!! "P Nou welkom!!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:32 schreef tomtomkortom het volgende:
[..]
Niet eens! Drink zelden alcohol. Simpelweg door blijven snacken en niet sporten. Maak lange dagen, maar zit wel de hele dag. De oplossing ligt eigenlijk wel erg voor handen![]()
ik las vandaag nog een artikel waarin stond dat in feite de president van de EU veel minder macht heeft dan de voorzitter van de EC én dan de positie voor buitenlandse zaken. Alleen al qua budget en personeel is het vewrschil enorm - de EU president komt er het bekaaidst vanaf. Het is dan ook een echte symbolische positie meer dan werkelijk (al kan dat wel uitgroeien, is ook met de EC voorzitter gebeurd).quote:Op donderdag 19 november 2009 22:42 schreef AKnynke het volgende:
@ CF: tis inderdaad jouw man geworden! En een vrouw voor de buitenlandse zaken, dat vind ik ook wel heel wat. K vind t goed dat Balkenende het niet geworden is, die heeft genoeg te doen in NL, en ik geloof dat verkiezingen op dit moment niet zo heel erg goed zouden zijn..
over een 4 havo klas die niet zelf hun studiewijzer lezen, en zelfs geen huiswerk maken (want ze moeten werken, jeweets) en een leraar die dat niet pikt. uiteindelijk doen ze voor zijn les wel hun huiswerk maar voor anderen nog steeds niet. Column in de volkskrant van vandaag volgens mij.quote:
Blijkbaar niet. Officieel is zij de docent en ze heeft kennelijk niet goed naar de school toe gecommuniceerd dat ik het overneem op vrijdagochtend.quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:19 schreef _Calimero_ het volgende:
Dat is raar Vik, waarom hebben ze vrij gekregen dan, men wist toch dat jij er zou zjin?
da's mooi Vikquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:07 schreef Viking84 het volgende:
O nu blijkt dat het 1e en het 6e uur omgedraaid zijn en dat ze het 1e uur MOESTEN komen. Naja.
Ze hebben wel goed gewerkt en met de leerlinge waar ik mot mee had is alles ook weer koek en eiZe zwaaide zelfs toen ze wegging
. Dit soort dingen maakt m'n dag weer helemaal goed
.
Leukquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:07 schreef Viking84 het volgende:
O nu blijkt dat het 1e en het 6e uur omgedraaid zijn en dat ze het 1e uur MOESTEN komen. Naja.
Ze hebben wel goed gewerkt en met de leerlinge waar ik mot mee had is alles ook weer koek en eiZe zwaaide zelfs toen ze wegging
. Dit soort dingen maakt m'n dag weer helemaal goed
.
Phaidra, volgens mij geldt bij zo'n verplichte sluiting dat als jij te weinig vakantie-, ATV- of verlofdagen hebt, de werkgever het loon over de niet gewerkte dagen moet doorbetalen, tenzij er vastgelegd is dat er dan geen loon verschuldigd is, of dat deze dagen in mindering komen op je toekomstige vakantierechten. Maar als zoiets niet op papier staat, moeten ze je volgens mij dus gewoon doorbetalen. Al kan ik me ook voorstellen dat je daar niet meteen over wilt gaat zeuren als je net begint.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:14 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb verplicht vrij tussen kerst en O&N, het hele gebouw gaat dicht. En dat terwijl ik dan helemaal nog geen vakantie-uren heb opgebouwd, omdat ik pas 1 dec. daar begin. Denk dat ik maar onbetaald verlof neem, anders staan m'n uren meteen al in de min.
Nwah een beetje last van mijn rug/schouders/nek, niet erg ofzo dus zal wel gewoon zijn dat mijn spieren de klap opgevangen hebben. Heb belabberd geslapen, sliep om 01.00 nog niet en was om 08.30 alweer wakkerquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:14 schreef Phaidra het volgende:
Daph, hoe gaat het vandaag? Erg veel spierpijn? Wat een schrik joh!!
Ik zit er niet zo heel erg mee eigenlijk. Ik ga er in salaris zo op vooruit, dat ik waarschijnlijk helemaal geen last heb van 5 dagen onbetaald verlofquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:48 schreef Syrena het volgende:
Lekker is dat Phaidra![]()
Bij ons wordt ook gemopperd bij de Zumba, maar dan op de vaste lesgeefsterDie is echt minder goed als de anderen. Mijn moeder vindt haar juist wel goed, want die kan nu alles bijhouden
Bij pubers vind ik dat nog wat anders, maar van studenten bijvoorbeeld verwacht ik ook dat ze fatsoenlijk feedback geven als er iets beter kan. En volwassen spinning-deelnemers idemquote:Op vrijdag 20 november 2009 07:12 schreef Viking84 het volgende:
Herkenbaar, die spinningsinstructriceverhalenAlleen is er bij mij niemand die na de les naar mij toe komt om te zeggen dat ik het best goed deed en dat ze snappen dat ik het nog moet leren. Pubers
![]()
.
Een kom soep is toch niet zo veel? Dan zou ik wel wat meer als lunch nemen hoor! Tenzij je na de bios nog gaat eten. Ik hoop wel dat je straks toch een beetje kan ontspannen, als je dan toch niet studeert moet je ook van je vrije tijd genieten!quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:03 schreef Bob. het volgende:
Goedemorgen!
Lijstje:
O: 2x rijstewafel met cheddar + bakje met yoghurt en muesli (met 100 kcals er in, dus geen enorme bak)
T: Appel
L: Kommetje nog niet nader bepaalde soep + boterham, iemand nog lekkere recepten voor soep?
D: Boterham pindakaas + banaan
Grote lunch en kleine D omdat ik om 6 uur al naar de bios ga en zo vroeg wil ik nog geen avond eten.
En ik ben nu al helemaal gestresst omdat ik vanavond dan niet kan studeren, sinds wanneer ben ik zo'n stuud?
Mwa, ik maak meestal wel vrij gevulde soepen en neem grote kommen en dan + brood vult wel hoor.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Een kom soep is toch niet zo veel? Dan zou ik wel wat meer als lunch nemen hoor! Tenzij je na de bios nog gaat eten. Ik hoop wel dat je straks toch een beetje kan ontspannen, als je dan toch niet studeert moet je ook van je vrije tijd genieten!
Pompoensoep is inderdaad lekkerrrr.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:29 schreef Phaidra het volgende:
Way to go neen!
En bob.: ik ben pompoensoepfan! Prei en stukken pompoen 10 min. bakken in olie, eventueel wat kerriepoeder meebakken, daarna bouillon erbij, ca. 15 min. laten koken (of tot pompoen zacht is), pureren, klaar. Ook lekker is prei vervangen door gegrilde paprika (maar dan wat later toevoegen, vlak voor pureren)! Om het af te maken kan je er een klodder creme fraiche bijdoen en nog wat peterselie overheen gooien.
Geen idee eigenlijk, of creme fraiche zuurder is. Ik vind het allebei lekker!quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:38 schreef Bob. het volgende:
[..]
Pompoensoep is inderdaad lekkerrrr.Die versie met gegrilde paprika klinkt goed, dat lijkt me wel wat voor vandaag! En ik gooi altijd door elke soep hele klodders griekse yoghurt, ik hou van dat spul.
Creme fraiche is iets zuurder of niet?
Bijna altijd inderdaad ! ;'Dquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Da's wel vaker, dat de oplossing zó voor je neus ligt, voor het oprapen als het ware!! "P Nou welkom!!
Je hebt toch van die leuke eetwinkeltjes in de buurt? Daar even naar binnen stappen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oooooh shit, ik moet over een half uurtje naar de buluitreiking van een studiegenootje en ik heb niets om d'r te geven. Is het raar om met lege handen aan te komen?.
Goeie, ik koop wel een luxe verpakking met lekkere chocolaatjes.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Je hebt toch van die leuke eetwinkeltjes in de buurt? Daar even naar binnen stappen.
Klopt, dat heb ik ook hoor. Als leerlingen niet willen werken en vervelend doen kunnen ze m'n dag echt vergallen. Al ben ik niet meer zo van slag als in het begin. Ik begin er nu aan te wennenquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:02 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Leuk![]()
Lijkt me zo moeilijk om voor de klas te staan, omdat mijn dag dan volledig zou afhangen van of de leerlingen wel leuk zijn geweest en niet heel rot bijvoorbeeld. Vooral omdat je ze als docente iedere dag zou zien.
PRECIES... dat wil ik dus ook weten, hetzelfde 'probleem'quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:16 schreef loveli het volgende:
Beetje dilemma. M'n gewicht is aan de lage kant, ik mag wel wat steviger worden. Maar.. ik hoef er ook weer geen buikvet bij. Dat is wel vrij aardig in orde nu, dat is steeds mijn grootste probleem geweest (risico diabetes, jeweetz).
Wat zou nu een goede strategie zijn? Toch wat meer spieren kweken, maar dan heel gericht trainen? En welke spieren zien er toch vrouwelijk uit? Ik hoef nl. niet van die squat-dijen en m'n schouders en biceps zijn ook wel goed nu.
Jezelf advies geven is altijd een stuk lastiger.
L-lysine. Virus denkt daar lekker op te kunnen kweken, maar dat lukt niet. En de binding op de receptoren van het virus is erg sterk, dus virus kan niet op lichaamscellen aangrijpen en zich daar voortplanten.quote:
Dat wilde ik ook net zeggen, je was me net voorquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:47 schreef loveli het volgende:
L-lysine. Virus denkt daar lekker op te kunnen kweken, maar dat lukt niet. En de binding op de receptoren van het virus is erg sterk, dus virus kan niet op lichaamscellen aangrijpen en zich daar voortplanten.
Hiquote:
Ja, ik had een ander plaatje gevonden, met zwart/wit (een muzieksleutel) maar die zie je op de één of andere manier niet?!quote:
Euh, wat is dat, waar koop je het, en vraag ik dan (stotterend) om L-l-l-l-lysine?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:47 schreef loveli het volgende:
[..]
L-lysine. Virus denkt daar lekker op te kunnen kweken, maar dat lukt niet. En de binding op de receptoren van het virus is erg sterk, dus virus kan niet op lichaamscellen aangrijpen en zich daar voortplanten.
Het klinkt als iets wat je bij bijvoorbeeld De Tuinen wel kunt krijgen, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Euh, wat is dat, waar koop je het, en vraag ik dan (stotterend) om L-l-l-l-lysine?
Het was ook niet de bedoeling dat het moeilijk zou zijnquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:13 schreef Ewelina het volgende:
Oh ja, en de kloon van Miss_S heb ik ook gelokaliseerd. Was niet zo moeilijk.
Heb je alsnog niks gegeten hequote:Op vrijdag 20 november 2009 18:10 schreef Chicolate het volgende:
De knop is om, ik koop geen zooi meer bij de AH, maar wil weer gezond eten. Ik liep de AH binnen, en ik kon me gewoon niets bedenken dat gezond was
. Normaal liep ik altijd naar de pistoletjes, rundvleessalade, koekje, chocolade en snoep ... en nu wist ik gewoon niets. Uiteindelijk maar een pak optimel gehaald (moest echt wat eten) ... een paar maanden geleden zou ik hier totaal geen moeite mee gehad hebben
.
En ik heb bijgelezen, maar vergeten waar ik op wilde reageren.
Hoiquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het was ook niet de bedoeling dat het moeilijk zou zijn
Ik heb een andere username gekregen toen er problemen waren met wachtwoorden en vervolgens niet teruggekomen in dit topic omdat ik meer tijd aan andere dingen wil besteden en dit topic te snel gaat
Daar zitten tenminste nog kcal in, anders was ik met cola light naar buiten gelopenquote:
Klopt, volgens mij heb ik het daar zien liggen, iig staat het vaak in het foldertje.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het klinkt als iets wat je bij bijvoorbeeld De Tuinen wel kunt krijgen, maar dat weet ik niet zeker.
Haiquote:
Mooi zo!quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:48 schreef Sarabi het volgende:
vergeetmewelletje alles gaat goed hierzit goed in mijn vel
Wel erg druk met de studie en 2 bijbaantjes + nog een sociaal (gezond) leven
Same old, same old.quote:Hoe is het hier allemaal?
Ik ga meteen naar je luisterenquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Mooi zo!
Niet te druk zijn he, wel gewoon genieten van leuke dingen.![]()
Herkenbaar, ik zit nog op de middelbare school, en de congierges moeten ook iedereen achter de broek aan als ze na de 2e bel nog buiten staan te roken, zeer apart.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:25 schreef Viking84 het volgende:
Eeeeeeen weer thuis! Zo'n leuke dag gehad!. Met mensen die positief over mij waren, leuk contact met leerlingen, complimentjes gekregen voor m'n gebarentaalvaardigheid etc
.
Nu nog even een paar SO's voorbereiden voor volgende week en morgen ga ik lekker rieleksen.
Maar echt niet normaal, hoor, sommige leerlingen. Eén klas had een invaller en ik zag dat één van de leerlingen buiten zat te roken, terwijl 'ie in de klas moest zijn. Dus dat zeg ik tegen de invaller en zij gaat naar hem toe. Ze zegt: "Je hebt nu les, hoor". Hij: "Nee, ik moet nu eerst roken"! En toen zei zij: "Dan neem je straks wel een gele brief mee" (geel briefje = te laat en dan moet je de verloren tijd na schooltijd inhalen). Maar apart hoor, zo'n reactie van een leerling. Ik zou geloof ik met m'n mond vol tanden staan
. En Havo 4 had het werk dat ik had opgegeven niet af en ze hebben daar ook vandaag weer aan gewerkt bij de invaller, dus maar eens kijken wat ik daarmee ga doen...
quote:
1 is wel genoeg hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
zelfgebakken appeltaartben er nu mee bezig
morgen komen mams en zusje hier 's ochtends al heen, want dan gaan wetrouwjurken kopen
![]()
![]()
en morgenavond luxe uit eten: 12 gangen![]()
en m'n colleges waren leuk ennu ga ik de rest van de avond niets doen (als de appeltaart op is dus
)
Hij was erg lekker!quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:57 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, als het gaat om zelfgemaakte appeltaart; gewoon doen. Dan sport je vanavond/morgen maar een kwartiertje langerIk vind die ardenner eigenlijk kwalijker!
Het regent hier en mijn buik maakt bubbelgeluidjes. Het is definitief: ik ga vanavond niet meer sporten
Het is een vaste invalster, maar van zo'n invalster kun je gemakkelijk misbruik maken, want zij hebben niet altijd een programma van wat er gebeuren moet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:48 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik zit nog op de middelbare school, en de congierges moeten ook iedereen achter de broek aan als ze na de 2e bel nog buiten staan te roken, zeer apart.
Ik rook zelf ook, en zorg dan gewoon dat ik mn nicotinepeil goedzit als mijn lessen beginnen.
Nou, succes, met de invaller.
Ik kan ook wel begrijpen dat die leerlingen hem 'uit willen proberen' en dat hij niet zo goed weet wat hij daarmee aanmoet?
Je mag kiezen: nu lezen OF ik sla je zo hard mogelijk voor je ballenquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is een vaste invalster, maar van zo'n invalster kun je gemakkelijk misbruik maken, want zij hebben niet altijd een programma van wat er gebeuren moet.
En de leerling in kwestie doet ook bij andere docenten moeilijk. Kwam om 5:30 thuis (god weet waar ie vandaan kwam) en dan om 8:20 naar school en dan een SE maken (waar 'ie niet voor geleerd had) en dan weg willen, maar niet weg mogen en niks kunnen doen ("boek vergeten"), niks willen doen ("geen zin om een boekje te lezen") en dan zegt de docent ten einde raad: "Je mag kiezen: of je gaat nu lezen of je gaat om 14:10 lezen". Gevolg: leerling zegt: "Ik ga om 14:10 lezen" en vertrekt en zo zit de docent zelf ook een uur langer op school
.
Kwak, dat klopt, maar ik probeer het zo slecht mogelijk te googlen te houden.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:37 schreef kwakz0r het volgende:
halloik ben áfgepeigerd... hele dag workshop gehad in den haag in de KB (heb jij daar je afstudeerstage toevallig gedaan, DaD, bij t Huijgens instituut??) het was afwisselend heel leuk en heel frustrerend (ik merk dat ik me erger aan de manier waarop mensen uit de literatuurwetenschap vragen stellen en denken...
vooral omdat het over "mijn" model ging, dat in de taalkunde al veel langer gebruikt wordt en dus lopen ze soms een beetje "achter"... ze keken er ook heel anders naar.
wel leuk dat er drie hele inspirerende presentaties waren, en na afloop met wat jonge aio's besloten om onderling materiaal en bibliografische aantekeningen uit te wisselen. ook wel leuk dat ik ineens doordat ik in de laatste twee presentaties flink mn mond had opengetrokken bij de discussie ineens door allemaal mensen werd benaderd als "de expert"![]()
en nu ben ik kapot, t is hier een rotzooitje... en ik heb géén zin om op te ruimen nu...voor jullie allemaal
en hoi Sas!
Ga je Up in 3D of 2D zien?quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:29 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen!
Ik moet vandaag wel werken, maar met mijn zusje, wat ik altijd leuk vind.En tis maar een uurtje of 2 à 3.
Verder komen vandaag mijn schoonzus en haar man eten bij ons, dus ga lekker pasta carbonara maken (mét crème fraiche, dat doe ik er alleen maar doorheen als er mensen komen eten). En vanavond naar UP!, die wil ik al tijden zien.
Ik ben wel een beetje gaar van gisteren, veel te veel wijn gedronken, daarna nog appelcider en iets wat iemand zelf gebrouwen had, en teveel gerookt en zelfs een paar haaltjes geblowd. Ik moet even bijkomen nu
. Wel maar 1 handje chips genomen, verder niet gesnackt.
En een lijstje voor vandaag:
O: vanilleyoghurt met muesli
L: couscoussalade
D: pasta carbonara
T: popcorn in de bios
Nou, nu blijkt dat UP alleen nog in het NL draait, en dat willen we niet. Dus we gaan nu naar New Moon.quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga je Up in 3D of 2D zien?.
Ik ga Avatar in 3D zien binnenkort. Lijkt me een interessante ervaring.
ik heb mn originele post geedit zodat je minder googlebaar bent ;-) je kan zelf de quote nog even aanpassenquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kwak, dat klopt, maar ik probeer het zo slecht mogelijk te googlen te houden.. Was daar je workshop? Met wie van het instituut?
Huh ik kan er echt pas sinds daarnet op ... huiswerk maken en downtime is op zich wel goed ... buiten dat ik iedere 10 min F5 of ie het alweer doetquote:Op zondag 22 november 2009 16:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaah, hij doet het weer
ik ook pas sinds net!quote:Op zondag 22 november 2009 17:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Huh ik kan er echt pas sinds daarnet op ... huiswerk maken en downtime is op zich wel goed ... buiten dat ik iedere 10 min F5 of ie het alweer doet.
wel, want je hebt best wel zitten klagenquote:Op zondag 22 november 2009 17:23 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Ik kan er ook pas sinds net weer op en ik heb Fok! heul niet gemist!
Hap hap!quote:Op zondag 22 november 2009 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wel, want je hebt best wel zitten klagen![]()
Ja dat dus, met foto;s als het kanquote:Op zondag 22 november 2009 17:33 schreef Merel het volgende:
MoBlo, doe eens vertellen over het jurken passen!
PM kan ookquote:Op zondag 22 november 2009 18:09 schreef Viking84 het volgende:
Foto's lijken me niet slim aangezien meneer MoBlo ook op Fok! zit.
Ik heb de jurk al wel gezien en hij is idd heel tof. Niet roze, trouwens, maar wit, met een roze 'omslagdoekachtig' rond haar middel
.
Mijn vriend man was mee de jurk kopen, heeft vooralsnog geen ongeluk gebracht.quote:Op zondag 22 november 2009 18:09 schreef Viking84 het volgende:
Foto's lijken me niet slim aangezien meneer MoBlo ook op Fok! zit.
Haha, daar was ik vrijdag avond ook. Toen ik binnen kwam dacht ik eerst dat de halve zaal leeg was, bleek dat alleen te komen omdat iedereen te klein was om boven de stoel uit te komen.quote:Op zondag 22 november 2009 17:34 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Het doet het weer ! YAY.
Ik ga vanavond pas naar New Moon, gisteren was het uitverkocht.
Haha ! Nu moet ik wel eerlijk toegeven dat ik ook in staat ben te juichen voor Edward, hij brengt het tienermeisje in mij naar boven.quote:Op zondag 22 november 2009 18:38 schreef Bob. het volgende:
[..]
Haha, daar was ik vrijdag avond ook. Toen ik binnen kwam dacht ik eerst dat de halve zaal leeg was, bleek dat alleen te komen omdat iedereen te klein was om boven de stoel uit te komen.
En vervolgens ging iedereen elke keer dat Edward in beeld kwam juichen. En elke keer als iemand zijn shirt uit trok. Of als mensen zoenden.![]()
Ben benieuwd of het in Nederland hetzelfde is.
dat komt dan vast helemaal goed!quote:Op zondag 22 november 2009 19:31 schreef AKnynke het volgende:
Er is gister bij een knop omgegaan: k had een jurk aan, en daar leek ik net zwanger in. en 't vriendje zij ook al: "volgens mij ben je wat aangekomen", en dat in 3 weken tijd..
Er mag weer wat van af. Ik weeg nu 80 kilo, en wil graag terug richting 75. Minder hoeft eigenlijk ook niet voor me, dan lijk ik nog langer! 5 Kilo moet te doen zijn. In het nieuwe jaar ga ik bij de sportschool, dan moet het helemaal lukken. Nu vooral oppassen met eten.
het lastige is dat je de hele tijd het gevoel hebt dat het leuk moet zijn, en het dus wat geforceerd leuk is. Maar, het was wel heel gezellig, en het was fijn hem weer te zien! De volgende keer zie ik hem van donderdag tot maandag, en de keer daarop de hele kerstvakantie, dus dat is fijn!quote:Op zondag 22 november 2009 20:25 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
dat komt dan vast helemaal goed!
lijkt me trouwens inderdaad lastig, je vriendje ver weg hebben zitten en dan maar zo kort de tijd hebben.. Maar wel fijn dat jullie elkaar in ieder geval even hebben kunnen zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door shinydiscoball op 22-11-2009 21:44:16 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zou ik ook een foto mogen MoBlo?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het heerst.quote:Op zondag 22 november 2009 22:18 schreef Merel het volgende:
SDB, helpt het als ik zeg dat ik ook een kutdag heb gehad? Gedeelde smart is halve smart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Nee. Valeriaan.quote:
Hoi en welkom hier!quote:Op maandag 23 november 2009 01:03 schreef Hilzillah het volgende:
Bonjour!
Zojuist een weddenschap afgesloten met mijn schoonvader. 10 kilo kwijtraken in 2 maanden.
Helaas is dit voor mij vaak de enige stok achter de deur die werkt.
Ik weeg momenteel 80.4 kilo (bij 1.80 m) en moet op 22-1-2010 dus 70.4 kilo wegen. Persoonlijk wil ik liever voor 65 kilo gaan.
Ik hoop dat het gaat lukken. Hij is plaaggeest eerste klas, en als het niet lukt moet ik dat natuurlijk mijn leven lang aanhoren
Ik wil juist mijn eten in een lijstje bij gaan houden om een objectieve maat te hebben voor hetgeen ik binnenkrijg, dus voldoende calorieën en vetten, maar niet te veel verzadigd vet en suiker. Het gaat niet om schrappen (lijnen), maar om gezondere keuzes.quote:Op maandag 23 november 2009 09:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Val je niet sowieso af door de borstvoeding?![]()
En als je extra gaat lijnen, komen er dan geen afvalstoffen in de melk?
Superlief!quote:
Ja, die ik noemde.quote:Op maandag 23 november 2009 09:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik wil juist mijn eten in een lijstje bij gaan houden om een objectieve maat te hebben voor hetgeen ik binnenkrijg, dus voldoende calorieën en vetten, maar niet te veel verzadigd vet en suiker. Het gaat niet om schrappen (lijnen), maar om gezondere keuzes.
Bedankt voor de tips en felicitaties.Ik herinner me inderdaad dat PF ook nog een goede site had, maar ik weet bij God niet meer welke.
Gefeliciteerd! Leuk!quote:Op maandag 23 november 2009 09:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik wil juist mijn eten in een lijstje bij gaan houden om een objectieve maat te hebben voor hetgeen ik binnenkrijg, dus voldoende calorieën en vetten, maar niet te veel verzadigd vet en suiker. Het gaat niet om schrappen (lijnen), maar om gezondere keuzes.
Bedankt voor de tips en felicitaties.Ik herinner me inderdaad dat PF ook nog een goede site had, maar ik weet bij God niet meer welke.
Ik zal niet doorratelen over mijn zoon, maar voor wie geïnteresseerd is: hij heet Ivan en hij woog bij geboorte bijna 5 kg (om ontopic te blijven). Fotootjes staan hier: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.
Ah, dat is natuurlijk helemaal ok.quote:Op maandag 23 november 2009 09:38 schreef Claudia_x het volgende:
Ik breek even in hoor, maar als je AD neemt moet je géén sint janskruid nemen. Dat bijt elkaar!!!quote:Op zondag 22 november 2009 22:38 schreef Tinkepink het volgende:
Nee. Valeriaan.Dat help direct (bij mij tenminste). Itt St. Janskruid.
quote:Op maandag 23 november 2009 09:38 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zal niet doorratelen over mijn zoon, maar voor wie geïnteresseerd is: hij heet Ivan en hij woog bij geboorte bijna 5 kg (om ontopic te blijven). Fotootjes staan hier: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.
Haha, ja. Maar hij kijkt ook niet neer op Nijntje of zo, hoor.quote:Op maandag 23 november 2009 09:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Superlief!. En wat een grote baby!
. Heeft 'ie nou een slabbetje met Ludwig Wittgenstein erop of zie ik dat verkeerd?
Ik zie het, tof!quote:
Een nuancering. SDB gebruikt nu even geen AD. Sint Janskruid is een natuurlijk anti-depressivum. Verder versnelt het de werking van de lever, gifstoffen worden sneller afgevoerd. Medicijnen zijn ook gifstoffen, die worden inderdaad ook sneller afgebroken bij gelijktijdig gebruik van Sint Janskruid. Net als het oestrogeen van de pil. Door het effect op de lever wordt de halfwaardetijd van het AD korter, het werkt dus minder lang.quote:Op maandag 23 november 2009 09:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik breek even in hoor, maar als je AD neemt moet je géén sint janskruid nemen. Dat bijt elkaar!!!
[/bemoeizucht]
mag ik ook?quote:
Alleen het oestrogeen van de pil wordt sneller afgebroken (roken zorgt daar ook voor). Er zijn geen onderzoeken waaruit blijkt dat de concentratie progestageen (remming eisprong, ondoordringbaar maken slijmprop, jeweetz) wordt aangetast door Sint Janskruid.quote:Op maandag 23 november 2009 10:39 schreef Syrena het volgende:
Oh ik zie dat Loveli al zegt dat St. Janskruid & pil niet samengaan
Ga ik nu even de beeb van Claudia bewonderen
wat een mooie baby! en wat een grote jongen zeg!quote:Op maandag 23 november 2009 09:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat zijn serieuze voornemens in een tijd van chocolade en marsepeinquote:Op maandag 23 november 2009 11:27 schreef conleche het volgende:
Oké, afgelopen met het gesnaai. Ik heb me gewogen en de 60 was bíjna in zicht. Ik wil er nu voor de kerst 2,5 kilo afhebben. Ik probeer het deze week eerst nog met gezond eten en veel sport, maar als het te moeilijk gaat, (lees: dat ik constant trek heb) of te langzaam, dan zal ik toch weer even kick moeten starten met lowcarb.
Ga ook weer gewoon alles afwegen en invullen op valtaf.nl en het sporten zal ook serieus worden opgeschroefd.
Ja juist nu!! Als ik denk: ach, dat zie ik in januari wel weer, dan zit er zo nog 2 kilo bij!!quote:Op maandag 23 november 2009 11:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat zijn serieuze voornemens in een tijd van chocolade en marsepein
O dan ga ik ook wel eens wegquote:Op donderdag 19 november 2009 23:04 schreef Bob. het volgende:
Oh ik kan daar ook echt niet tegen Maria, dat is zo gemeen.Ik heb het ook altijd al met colleges die zo waanzinnig saai zijn dat niemand oplet, dan ga ik extra geconcentreerd kijken en doen alsof ik aantekeningen maak.
Weet iemand hier trouwens of van die maaltijdrepen nou erg ongezond zijn? Want soms heb ik echt geen zin in lunch en dan neem ik zo'n ding omdat ik die wel lekker blijf vinden.Maar er zit karamel en chocola in, dus erg goed zijn ze vast niet of wel?
Leuk! Fotoquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:27 schreef conleche het volgende:
Ha! Ik ben zo'n leuke outfit aan het frøbelen voor mijn feest van zaterdag!! Als het af is en ik het aan heb morgen, maak ik wel even een fotootje, als ik het niet vergeet...
En vanavond in Utrecht eten met de Puppels,![]()
Leuk weekend voor de deur!!
@Loveli: misschien iets meer eten, maar dan heel erg buikspieroefeningen blijven doen, zodat je aankomt zonder je spieren daar te verliezen? Anders zou ik het ook niet weten......is er nog iets om over te PMen???
Waar moet je heen dan??quote:Op maandag 23 november 2009 15:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Leuk! Foto
Ik moet ook nog een outfit voor vrijdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje:
O: 2x geroosterd brood met filet A. en sjalot
T: peer
L: pindasoep met groenten en kip
T: 100 gram citroenkwarktaart yoghurt
T: wodka, 25 gram katjang of 30 gram light chips
D: gehaktbrood met snijbonen
quote:Op maandag 23 november 2009 15:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Waar moet je heen dan??Leuk! Olympische sporter/kerstvrouwtje/zuster?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje:
O: 2x geroosterd brood met filet A. en sjalot
T: peer
L: pindasoep met groenten en kip
T: 100 gram citroenkwarktaart yoghurt
T: wodka, 25 gram katjang of 30 gram light chips
D: gehaktbrood met snijbonen
Ik ga naar Awake!
Ja het waren de winterspelen, vandaar het bontquote:Op maandag 23 november 2009 15:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Leuk! Olympische sporter/kerstvrouwtje/zuster?
Ik ga naar Awake!
Second that!quote:Op maandag 23 november 2009 15:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Co, wat ben je toch een verdomd lekker wijf.
ditoquote:Op maandag 23 november 2009 15:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Co, wat ben je toch een verdomd lekker wijf.
Meestal hoe langer hoe lekkerder. Ligt er ook een beetje aan of je het in stukjes hebt moeten snijden voor dat recept, dan gaat het wel sneller, maar het is bij mij iedere keer anders. Soms is het na 2 uur wel goed, soms duurt het langer. Maar na 1 uur lijkt me stug, dat het dan al lekker mals is. Ik neem aan dat het om rundvlees gaat?quote:Op maandag 23 november 2009 16:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kookvraagje!
Ik heb een recept waarin staat dat ik het vlees een goed uur moet laten stoven. Op de verpakking van het vlees staat echter 2,5 uur sudderen. Welke moet ik nu aanhouden?.
Oooh, dan zet ik het zometeen gewoon op. We eten toch pas tegen 8 uur, dan is het dan sowieso lekker mals. Dank!quote:Op maandag 23 november 2009 16:41 schreef Tinkepink het volgende:
DaD: nee, ik laat het soms weleens een dag stoven op een heel klein pitje
ik vind dat ronduit onbeschoft. het kan niet altijd feest en leuk zijn. sommige docenten zijn beter dan anderen in colleges "leuk" maken, maar soms is stof gewoon saai en ik vind persoonlijk dat je je er maar overheen te zetten hebt.quote:Op maandag 23 november 2009 15:30 schreef P.F het volgende:
[..]
O dan ga ik ook wel eens wegJe geeft toch zelf een saai college..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |