abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74860123
Het vorige deel: <invullen aub >

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Ja doei.
pi_74860130
en weg
Ja doei.
pi_74860215
Kwak, dat gaat lekker dan

Ik zit nog op kantoor en ben voorlopig nog niet klaar Niet sporten dus, vandaag! Ah well, morgen is weer een dag. En nog maar iets meer dan 4 weken werken (lees: slaven) en dan is het kerstvakantie voor mij
pi_74860349
tvp
  donderdag 19 november 2009 @ 19:31:40 #5
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_74860604
oh, ik ben echt een nerd:

Het houdt me de hele week al bezig wie vanavond gekozen wordt als nieuwe president van de EU..ik ben echt zoo benieuwd!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_74861112
België

Nou ja, Van Rompuy dus
  donderdag 19 november 2009 @ 20:02:07 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74861595
Hoi

Ik ben al sinds 8 uur vanochtend in touw en nu moet ik m'n gebarencursus nog voorbereiden, want het staat wel een beetje raar als ik zelfs na 2 keer geen les gehad te hebben (docent was ziek) nog steeds geen tijd heb gehad om te leren .
Niet meer actief op Fok!
pi_74861600
Ik hoop dat ik rond de kerst ook nog 2 daagjes vrij kan nemen . Laatste vakantie was in augustus. Ben er wel weer aan toe .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_74861696
tvp
pi_74861861
Ik néém gewoon vrij, XM. Ik werk deze periode ongeveer elke avond, ben meestal in het weekend nog bezig met nakijken, ik geef mezelf twee extra dagen. Ik heb ze verdiend
pi_74861932
Ik heb net 1,5 uur lang oefeningen gedaan als opdrukken en ligsteun.. Met 2x 5 minuten pauze
Maar goed ik heb het weer overleefd..
pi_74862625
Hee!
Ik heb vorige week al een minimale poging gedaan om mee te posten hier, maar na een weekend vol crappy eten vond ik het posten van mijn eetlijstjes niet meer zo'n goed idee

Bij deze doe ik dus een nieuwe poging! Ik ben Twinkle_, meisje, 20 jaar oud. Mijn doel is om minimaal vijf kilo af te vallen. Het plan? Weer braaf twee keer per week gaan sporten en gezonder eten. Door de week wil dat meestal wel lukken, tijdens het weekend echter niet zo.

Lijstje van vandaag was een beetje rommelig. Maar het totaal komt neer op:
*Brinta Fruitvit (met halfvolle melk en zoetstof)
*Vier volkoren boterhammen (twee met pindakaas, twee met ham/tomaat)
*Wit bolletje met pindakaas
*Banaan, drie mandarijntjes
*Uur BOMworkout
*Kipfilet, broccoli en een beetje aardappelpuree. Klein bakje magere yoghurt met kersen
En zometeen nog wat thee. Met een zoetje
/einde egopost
Smile, open your eyes, love and go on
pi_74863825
Lijst
O: 200 gram optimelyoghurt
T: cupasoup kerrie met croutons
L: bruine boterham ei met mayo, bruine boterham boter en gebraden gehakt, witte boterham boter en vruchtenhagel

Tot hier ging het goed
T: drie glazen spa en fruit
T: brokje gevulde speculaas, hele chocoladereep (medium )
D: boerenkool met worst en frambozentoetje toe

Ik merk wel dat ik steeds minder zín heb om te snacken, wss komt dat doordat ik al twee maanden teveel snack enzo..
  donderdag 19 november 2009 @ 20:57:26 #14
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_74863839
Haai Twinkel...
Wit bolletje met pindakaas, daar zit niks extra's meer in, pindakaas had je al gehad, kan je dus beter skippen.
Voor de rest ziet het er goed uit

Heb zelf nog even een 3 kwartier gewii'fitted
Ik hou van die muscle oefeningen en aerobic is ook wel leuk
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_74864429
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Haai Twinkel...
Wit bolletje met pindakaas, daar zit niks extra's meer in, pindakaas had je al gehad, kan je dus beter skippen.
Voor de rest ziet het er goed uit

Heb zelf nog even een 3 kwartier gewii'fitted
Ik hou van die muscle oefeningen en aerobic is ook wel leuk
Ja, dat klopt. Ik vind het vooral lastig om voldoende écht gezonde dingen mee te nemen. Normaal gesproken los ik dat op door een berg wortels (of andere groente of fruit) mee te nemen, maar die waren op. Vandaar dus dat bolletje.. Hoe doe jij/doen jullie dat?
En dankje voor t reageren!

Daph_, naar wat ik las in het vorige topic heb je chocolade wel verdiend hoor!
Smile, open your eyes, love and go on
pi_74864483
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:09 schreef ColdFeet het volgende:
Ik néém gewoon vrij, XM. Ik werk deze periode ongeveer elke avond, ben meestal in het weekend nog bezig met nakijken, ik geef mezelf twee extra dagen. Ik heb ze verdiend
Je hebt groot gelijk .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 19 november 2009 @ 21:22:09 #17
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_74864873
Twinkle, zelf neem ik vaak nog een tomaat, stuk komkommer ofzo mee..
We kunnen in de kantine verse soep halen maar we hebben ook overal cup-a soup... Dus een zakje cup-a-soup kan ook nog.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_74866520
Schrikken Daph .

Zo, eindelijk weer eens thuis. En dan moet ik nu eigenlijk nog een verslag afmaken ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 19 november 2009 @ 22:01:49 #20
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_74866698
quote:
Op donderdag 19 november 2009 21:57 schreef Chicolate het volgende:
Schrikken Daph .

Zo, eindelijk weer eens thuis. En dan moet ik nu eigenlijk nog een verslag afmaken ...
Oei nu nog? succes..
  donderdag 19 november 2009 @ 22:14:16 #21
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_74867223
Haaai!

Welkom Twinkle!

Shiny, wat een lief icon!

Daph *aai* bejeezus, neem idd in godsnaam maar een stukje chocola

Ik was net bij Zumba en:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_74867250
Zo, ik doe nu al 2,5 dag weer gezond. Nu het nog even op de weegschaal terugzien
  donderdag 19 november 2009 @ 22:15:52 #23
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_74867299
quote:
Op donderdag 19 november 2009 22:14 schreef Laureline het volgende:
Zo, ik doe nu al 2,5 dag weer gezond. Nu het nog even op de weegschaal terugzien
*geeft weegschaal The Evil Eye*

Zo, ik heb hem vast voor je geïntimideerd
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_74867380
TVP

Ben niet dik, integendeel, maar er is wel een buikje ontstaan per ongeluk
pi_74867463
quote:
Op donderdag 19 november 2009 22:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haaai!

Welkom Twinkle!

Shiny, wat een lief icon!

Daph *aai* bejeezus, neem idd in godsnaam maar een stukje chocola

Ik was net bij Zumba en:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O dat vind ik ook heel zielig!! Volwassen mensen zijn soms net de pestkoppen van de lagere school zeg!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')