Ja, dat klopt. Ik vind het vooral lastig om voldoende écht gezonde dingen mee te nemen. Normaal gesproken los ik dat op door een berg wortels (of andere groente of fruit) mee te nemen, maar die waren op. Vandaar dus dat bolletje.. Hoe doe jij/doen jullie dat?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Haai Twinkel...
Wit bolletje met pindakaas, daar zit niks extra's meer in, pindakaas had je al gehad, kan je dus beter skippen.
Voor de rest ziet het er goed uit
Heb zelf nog even een 3 kwartier gewii'fitted
Ik hou van die muscle oefeningen en aerobic is ook wel leuk
Je hebt groot gelijkquote:Op donderdag 19 november 2009 20:09 schreef ColdFeet het volgende:
Ik néém gewoon vrij, XM. Ik werk deze periode ongeveer elke avond, ben meestal in het weekend nog bezig met nakijken, ik geef mezelf twee extra dagen. Ik heb ze verdiend
Oei nu nog? succes..quote:Op donderdag 19 november 2009 21:57 schreef Chicolate het volgende:
Schrikken Daph.
Zo, eindelijk weer eens thuis. En dan moet ik nu eigenlijk nog een verslag afmaken ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
*geeft weegschaal The Evil Eye*quote:Op donderdag 19 november 2009 22:14 schreef Laureline het volgende:
Zo, ik doe nu al 2,5 dag weer gezond. Nu het nog even op de weegschaal terugzien
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haaai!
Welkom Twinkle!
Shiny, wat een lief icon!![]()
![]()
![]()
Daph*aai* bejeezus, neem idd in godsnaam maar een stukje chocola
![]()
Ik was net bij Zumba en:O dat vind ik ook heel zielig!! Volwassen mensen zijn soms net de pestkoppen van de lagere school zeg!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biertjes?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:17 schreef tomtomkortom het volgende:
TVP
Ben niet dik, integendeel, maar er is wel een buikje ontstaan per ongeluk
Ja datte!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:19 schreef conleche het volgende:
[..]
O dat vind ik ook heel zielig!! Volwassen mensen zijn soms net de pestkoppen van de lagere school zeg!!
Niet eens! Drink zelden alcohol. Simpelweg door blijven snacken en niet sporten. Maak lange dagen, maar zit wel de hele dag. De oplossing ligt eigenlijk wel erg voor handenquote:
Ik vind het ook zielig ... je zou maar voor die groep staan en dan mensen die zo reagerenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:19 schreef conleche het volgende:
[..]
O dat vind ik ook heel zielig!! Volwassen mensen zijn soms net de pestkoppen van de lagere school zeg!!
Liefquote:Op donderdag 19 november 2009 22:49 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat klinkt inderdaad heel zielig Maria!
Hihi, mijn moeder belde net toen ik op de wc zat dus nam vriendje op, en nu zitten ze al een kwartier met elkaar te kletsen. Het klinkt wel gezellig.
Als je toch geen zin hebt in lunch, kan je net zo goed die reep niet etenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:04 schreef Bob. het volgende:
Weet iemand hier trouwens of van die maaltijdrepen nou erg ongezond zijn? Want soms heb ik echt geen zin in lunch en dan neem ik zo'n ding omdat ik die wel lekker blijf vinden.Maar er zit karamel en chocola in, dus erg goed zijn ze vast niet of wel?
Ja, dat van de suiker had ik wel gegokt dat het niet goed zou zijn.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:15 schreef Laureline het volgende:
[..]
Als je toch geen zin hebt in lunch, kan je net zo goed die reep niet eten![]()
Veel suiker (wat dacht je zelf bij die caramel en chocola?), en daardoor krijg je juist later weer snaaizin.
Maar waarom heb je geen zin in lunch? Valt het te vroeg op de dag voor je (had jij nou dat nachtritme?), of heb je geen zin om iets klaar te maken?
Wow. En je had het nog wel een paar weken druk toch? Altijd 14-uur-op-een-dag-druk of word het nog wel iets beter? Want anders zou ik het echt niet trekken.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 14 uur gewerktinclusief een minuut of 20 fok!pauze.
Mijn planning voor morgen is in ieder geval hysterischquote:Op donderdag 19 november 2009 23:36 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wow. En je had het nog wel een paar weken druk toch? Altijd 14-uur-op-een-dag-druk of word het nog wel iets beter? Want anders zou ik het echt niet trekken.
Mereltje, ik wil je niet schoppen, maar ik wil je alleen dringend manen om beter voor jezelf te zorgenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:35 schreef Merel het volgende:
Gaat niet goed qua eten deze week, te vaak uit eten en te veel alcohol. En te moe om te sporten, al word je van sport uiteindelijk natuurlijk weer minder moe. Gewicht gaat ook niet zoals ik het zou willen. Wie wil me schoppen.
Da's wel vaker, dat de oplossing zó voor je neus ligt, voor het oprapen als het ware!! "P Nou welkom!!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:32 schreef tomtomkortom het volgende:
[..]
Niet eens! Drink zelden alcohol. Simpelweg door blijven snacken en niet sporten. Maak lange dagen, maar zit wel de hele dag. De oplossing ligt eigenlijk wel erg voor handen![]()
ik las vandaag nog een artikel waarin stond dat in feite de president van de EU veel minder macht heeft dan de voorzitter van de EC én dan de positie voor buitenlandse zaken. Alleen al qua budget en personeel is het vewrschil enorm - de EU president komt er het bekaaidst vanaf. Het is dan ook een echte symbolische positie meer dan werkelijk (al kan dat wel uitgroeien, is ook met de EC voorzitter gebeurd).quote:Op donderdag 19 november 2009 22:42 schreef AKnynke het volgende:
@ CF: tis inderdaad jouw man geworden! En een vrouw voor de buitenlandse zaken, dat vind ik ook wel heel wat. K vind t goed dat Balkenende het niet geworden is, die heeft genoeg te doen in NL, en ik geloof dat verkiezingen op dit moment niet zo heel erg goed zouden zijn..
over een 4 havo klas die niet zelf hun studiewijzer lezen, en zelfs geen huiswerk maken (want ze moeten werken, jeweets) en een leraar die dat niet pikt. uiteindelijk doen ze voor zijn les wel hun huiswerk maar voor anderen nog steeds niet. Column in de volkskrant van vandaag volgens mij.quote:
Blijkbaar niet. Officieel is zij de docent en ze heeft kennelijk niet goed naar de school toe gecommuniceerd dat ik het overneem op vrijdagochtend.quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:19 schreef _Calimero_ het volgende:
Dat is raar Vik, waarom hebben ze vrij gekregen dan, men wist toch dat jij er zou zjin?
da's mooi Vikquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:07 schreef Viking84 het volgende:
O nu blijkt dat het 1e en het 6e uur omgedraaid zijn en dat ze het 1e uur MOESTEN komen. Naja.
Ze hebben wel goed gewerkt en met de leerlinge waar ik mot mee had is alles ook weer koek en eiZe zwaaide zelfs toen ze wegging
. Dit soort dingen maakt m'n dag weer helemaal goed
.
Leukquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:07 schreef Viking84 het volgende:
O nu blijkt dat het 1e en het 6e uur omgedraaid zijn en dat ze het 1e uur MOESTEN komen. Naja.
Ze hebben wel goed gewerkt en met de leerlinge waar ik mot mee had is alles ook weer koek en eiZe zwaaide zelfs toen ze wegging
. Dit soort dingen maakt m'n dag weer helemaal goed
.
Phaidra, volgens mij geldt bij zo'n verplichte sluiting dat als jij te weinig vakantie-, ATV- of verlofdagen hebt, de werkgever het loon over de niet gewerkte dagen moet doorbetalen, tenzij er vastgelegd is dat er dan geen loon verschuldigd is, of dat deze dagen in mindering komen op je toekomstige vakantierechten. Maar als zoiets niet op papier staat, moeten ze je volgens mij dus gewoon doorbetalen. Al kan ik me ook voorstellen dat je daar niet meteen over wilt gaat zeuren als je net begint.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:14 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb verplicht vrij tussen kerst en O&N, het hele gebouw gaat dicht. En dat terwijl ik dan helemaal nog geen vakantie-uren heb opgebouwd, omdat ik pas 1 dec. daar begin. Denk dat ik maar onbetaald verlof neem, anders staan m'n uren meteen al in de min.
Nwah een beetje last van mijn rug/schouders/nek, niet erg ofzo dus zal wel gewoon zijn dat mijn spieren de klap opgevangen hebben. Heb belabberd geslapen, sliep om 01.00 nog niet en was om 08.30 alweer wakkerquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:14 schreef Phaidra het volgende:
Daph, hoe gaat het vandaag? Erg veel spierpijn? Wat een schrik joh!!
Ik zit er niet zo heel erg mee eigenlijk. Ik ga er in salaris zo op vooruit, dat ik waarschijnlijk helemaal geen last heb van 5 dagen onbetaald verlofquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:48 schreef Syrena het volgende:
Lekker is dat Phaidra![]()
Bij ons wordt ook gemopperd bij de Zumba, maar dan op de vaste lesgeefsterDie is echt minder goed als de anderen. Mijn moeder vindt haar juist wel goed, want die kan nu alles bijhouden
Bij pubers vind ik dat nog wat anders, maar van studenten bijvoorbeeld verwacht ik ook dat ze fatsoenlijk feedback geven als er iets beter kan. En volwassen spinning-deelnemers idemquote:Op vrijdag 20 november 2009 07:12 schreef Viking84 het volgende:
Herkenbaar, die spinningsinstructriceverhalenAlleen is er bij mij niemand die na de les naar mij toe komt om te zeggen dat ik het best goed deed en dat ze snappen dat ik het nog moet leren. Pubers
![]()
.
Een kom soep is toch niet zo veel? Dan zou ik wel wat meer als lunch nemen hoor! Tenzij je na de bios nog gaat eten. Ik hoop wel dat je straks toch een beetje kan ontspannen, als je dan toch niet studeert moet je ook van je vrije tijd genieten!quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:03 schreef Bob. het volgende:
Goedemorgen!
Lijstje:
O: 2x rijstewafel met cheddar + bakje met yoghurt en muesli (met 100 kcals er in, dus geen enorme bak)
T: Appel
L: Kommetje nog niet nader bepaalde soep + boterham, iemand nog lekkere recepten voor soep?
D: Boterham pindakaas + banaan
Grote lunch en kleine D omdat ik om 6 uur al naar de bios ga en zo vroeg wil ik nog geen avond eten.
En ik ben nu al helemaal gestresst omdat ik vanavond dan niet kan studeren, sinds wanneer ben ik zo'n stuud?
Mwa, ik maak meestal wel vrij gevulde soepen en neem grote kommen en dan + brood vult wel hoor.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Een kom soep is toch niet zo veel? Dan zou ik wel wat meer als lunch nemen hoor! Tenzij je na de bios nog gaat eten. Ik hoop wel dat je straks toch een beetje kan ontspannen, als je dan toch niet studeert moet je ook van je vrije tijd genieten!
Pompoensoep is inderdaad lekkerrrr.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:29 schreef Phaidra het volgende:
Way to go neen!
En bob.: ik ben pompoensoepfan! Prei en stukken pompoen 10 min. bakken in olie, eventueel wat kerriepoeder meebakken, daarna bouillon erbij, ca. 15 min. laten koken (of tot pompoen zacht is), pureren, klaar. Ook lekker is prei vervangen door gegrilde paprika (maar dan wat later toevoegen, vlak voor pureren)! Om het af te maken kan je er een klodder creme fraiche bijdoen en nog wat peterselie overheen gooien.
Geen idee eigenlijk, of creme fraiche zuurder is. Ik vind het allebei lekker!quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:38 schreef Bob. het volgende:
[..]
Pompoensoep is inderdaad lekkerrrr.Die versie met gegrilde paprika klinkt goed, dat lijkt me wel wat voor vandaag! En ik gooi altijd door elke soep hele klodders griekse yoghurt, ik hou van dat spul.
Creme fraiche is iets zuurder of niet?
Bijna altijd inderdaad ! ;'Dquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Da's wel vaker, dat de oplossing zó voor je neus ligt, voor het oprapen als het ware!! "P Nou welkom!!
Je hebt toch van die leuke eetwinkeltjes in de buurt? Daar even naar binnen stappen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oooooh shit, ik moet over een half uurtje naar de buluitreiking van een studiegenootje en ik heb niets om d'r te geven. Is het raar om met lege handen aan te komen?.
Goeie, ik koop wel een luxe verpakking met lekkere chocolaatjes.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Je hebt toch van die leuke eetwinkeltjes in de buurt? Daar even naar binnen stappen.
Klopt, dat heb ik ook hoor. Als leerlingen niet willen werken en vervelend doen kunnen ze m'n dag echt vergallen. Al ben ik niet meer zo van slag als in het begin. Ik begin er nu aan te wennenquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:02 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Leuk![]()
Lijkt me zo moeilijk om voor de klas te staan, omdat mijn dag dan volledig zou afhangen van of de leerlingen wel leuk zijn geweest en niet heel rot bijvoorbeeld. Vooral omdat je ze als docente iedere dag zou zien.
PRECIES... dat wil ik dus ook weten, hetzelfde 'probleem'quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:16 schreef loveli het volgende:
Beetje dilemma. M'n gewicht is aan de lage kant, ik mag wel wat steviger worden. Maar.. ik hoef er ook weer geen buikvet bij. Dat is wel vrij aardig in orde nu, dat is steeds mijn grootste probleem geweest (risico diabetes, jeweetz).
Wat zou nu een goede strategie zijn? Toch wat meer spieren kweken, maar dan heel gericht trainen? En welke spieren zien er toch vrouwelijk uit? Ik hoef nl. niet van die squat-dijen en m'n schouders en biceps zijn ook wel goed nu.
Jezelf advies geven is altijd een stuk lastiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |