abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74860123
Het vorige deel: <invullen aub >

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Ja doei.
pi_74860130
en weg
Ja doei.
pi_74860215
Kwak, dat gaat lekker dan

Ik zit nog op kantoor en ben voorlopig nog niet klaar Niet sporten dus, vandaag! Ah well, morgen is weer een dag. En nog maar iets meer dan 4 weken werken (lees: slaven) en dan is het kerstvakantie voor mij
pi_74860349
tvp
  donderdag 19 november 2009 @ 19:31:40 #5
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_74860604
oh, ik ben echt een nerd:

Het houdt me de hele week al bezig wie vanavond gekozen wordt als nieuwe president van de EU..ik ben echt zoo benieuwd!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_74861112
België

Nou ja, Van Rompuy dus
  donderdag 19 november 2009 @ 20:02:07 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74861595
Hoi

Ik ben al sinds 8 uur vanochtend in touw en nu moet ik m'n gebarencursus nog voorbereiden, want het staat wel een beetje raar als ik zelfs na 2 keer geen les gehad te hebben (docent was ziek) nog steeds geen tijd heb gehad om te leren .
Niet meer actief op Fok!
pi_74861600
Ik hoop dat ik rond de kerst ook nog 2 daagjes vrij kan nemen . Laatste vakantie was in augustus. Ben er wel weer aan toe .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_74861696
tvp
pi_74861861
Ik néém gewoon vrij, XM. Ik werk deze periode ongeveer elke avond, ben meestal in het weekend nog bezig met nakijken, ik geef mezelf twee extra dagen. Ik heb ze verdiend
pi_74861932
Ik heb net 1,5 uur lang oefeningen gedaan als opdrukken en ligsteun.. Met 2x 5 minuten pauze
Maar goed ik heb het weer overleefd..
pi_74862625
Hee!
Ik heb vorige week al een minimale poging gedaan om mee te posten hier, maar na een weekend vol crappy eten vond ik het posten van mijn eetlijstjes niet meer zo'n goed idee

Bij deze doe ik dus een nieuwe poging! Ik ben Twinkle_, meisje, 20 jaar oud. Mijn doel is om minimaal vijf kilo af te vallen. Het plan? Weer braaf twee keer per week gaan sporten en gezonder eten. Door de week wil dat meestal wel lukken, tijdens het weekend echter niet zo.

Lijstje van vandaag was een beetje rommelig. Maar het totaal komt neer op:
*Brinta Fruitvit (met halfvolle melk en zoetstof)
*Vier volkoren boterhammen (twee met pindakaas, twee met ham/tomaat)
*Wit bolletje met pindakaas
*Banaan, drie mandarijntjes
*Uur BOMworkout
*Kipfilet, broccoli en een beetje aardappelpuree. Klein bakje magere yoghurt met kersen
En zometeen nog wat thee. Met een zoetje
/einde egopost
Smile, open your eyes, love and go on
pi_74863825
Lijst
O: 200 gram optimelyoghurt
T: cupasoup kerrie met croutons
L: bruine boterham ei met mayo, bruine boterham boter en gebraden gehakt, witte boterham boter en vruchtenhagel

Tot hier ging het goed
T: drie glazen spa en fruit
T: brokje gevulde speculaas, hele chocoladereep (medium )
D: boerenkool met worst en frambozentoetje toe

Ik merk wel dat ik steeds minder zín heb om te snacken, wss komt dat doordat ik al twee maanden teveel snack enzo..
  donderdag 19 november 2009 @ 20:57:26 #14
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_74863839
Haai Twinkel...
Wit bolletje met pindakaas, daar zit niks extra's meer in, pindakaas had je al gehad, kan je dus beter skippen.
Voor de rest ziet het er goed uit

Heb zelf nog even een 3 kwartier gewii'fitted
Ik hou van die muscle oefeningen en aerobic is ook wel leuk
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_74864429
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Haai Twinkel...
Wit bolletje met pindakaas, daar zit niks extra's meer in, pindakaas had je al gehad, kan je dus beter skippen.
Voor de rest ziet het er goed uit

Heb zelf nog even een 3 kwartier gewii'fitted
Ik hou van die muscle oefeningen en aerobic is ook wel leuk
Ja, dat klopt. Ik vind het vooral lastig om voldoende écht gezonde dingen mee te nemen. Normaal gesproken los ik dat op door een berg wortels (of andere groente of fruit) mee te nemen, maar die waren op. Vandaar dus dat bolletje.. Hoe doe jij/doen jullie dat?
En dankje voor t reageren!

Daph_, naar wat ik las in het vorige topic heb je chocolade wel verdiend hoor!
Smile, open your eyes, love and go on
pi_74864483
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:09 schreef ColdFeet het volgende:
Ik néém gewoon vrij, XM. Ik werk deze periode ongeveer elke avond, ben meestal in het weekend nog bezig met nakijken, ik geef mezelf twee extra dagen. Ik heb ze verdiend
Je hebt groot gelijk .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 19 november 2009 @ 21:22:09 #17
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_74864873
Twinkle, zelf neem ik vaak nog een tomaat, stuk komkommer ofzo mee..
We kunnen in de kantine verse soep halen maar we hebben ook overal cup-a soup... Dus een zakje cup-a-soup kan ook nog.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_74866520
Schrikken Daph .

Zo, eindelijk weer eens thuis. En dan moet ik nu eigenlijk nog een verslag afmaken ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 19 november 2009 @ 22:01:49 #20
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_74866698
quote:
Op donderdag 19 november 2009 21:57 schreef Chicolate het volgende:
Schrikken Daph .

Zo, eindelijk weer eens thuis. En dan moet ik nu eigenlijk nog een verslag afmaken ...
Oei nu nog? succes..
  donderdag 19 november 2009 @ 22:14:16 #21
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_74867223
Haaai!

Welkom Twinkle!

Shiny, wat een lief icon!

Daph *aai* bejeezus, neem idd in godsnaam maar een stukje chocola

Ik was net bij Zumba en:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_74867250
Zo, ik doe nu al 2,5 dag weer gezond. Nu het nog even op de weegschaal terugzien
  donderdag 19 november 2009 @ 22:15:52 #23
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_74867299
quote:
Op donderdag 19 november 2009 22:14 schreef Laureline het volgende:
Zo, ik doe nu al 2,5 dag weer gezond. Nu het nog even op de weegschaal terugzien
*geeft weegschaal The Evil Eye*

Zo, ik heb hem vast voor je geïntimideerd
pi_74867380
TVP

Ben niet dik, integendeel, maar er is wel een buikje ontstaan per ongeluk
pi_74867463
quote:
Op donderdag 19 november 2009 22:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haaai!

Welkom Twinkle!

Shiny, wat een lief icon!

Daph *aai* bejeezus, neem idd in godsnaam maar een stukje chocola

Ik was net bij Zumba en:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O dat vind ik ook heel zielig!! Volwassen mensen zijn soms net de pestkoppen van de lagere school zeg!!
pi_74867497
quote:
Op donderdag 19 november 2009 22:17 schreef tomtomkortom het volgende:
TVP

Ben niet dik, integendeel, maar er is wel een buikje ontstaan per ongeluk
Biertjes?
  donderdag 19 november 2009 @ 22:25:02 #27
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_74867737
quote:
Op donderdag 19 november 2009 22:19 schreef conleche het volgende:

[..]

O dat vind ik ook heel zielig!! Volwassen mensen zijn soms net de pestkoppen van de lagere school zeg!!
Ja datte! Vooral die twee die weg gingen - wees dan een vent sociaal persoon en maak die frikkin' les af, en verdomme met een smile op je porem
Maarjaaaa.

Douchen
pi_74868101
quote:
Op donderdag 19 november 2009 22:20 schreef conleche het volgende:

[..]

Biertjes?
Niet eens! Drink zelden alcohol. Simpelweg door blijven snacken en niet sporten. Maak lange dagen, maar zit wel de hele dag. De oplossing ligt eigenlijk wel erg voor handen
pi_74868136
quote:
Op donderdag 19 november 2009 22:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik vind het ook zielig ... je zou maar voor die groep staan en dan mensen die zo reageren .

@uniek: nou ik ga er nu niet meer aan werken hoor . Morgen afspraak met rest van groepje, en doen de rest wel via mail. Woensdag is toch pas de deadline, en vind dat ik een geldige reden heb om mijn deel (grootste deel) niet volledig af te hebben.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 19 november 2009 @ 22:42:26 #30
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_74868624
@ CF: tis inderdaad jouw man geworden! En een vrouw voor de buitenlandse zaken, dat vind ik ook wel heel wat. K vind t goed dat Balkenende het niet geworden is, die heeft genoeg te doen in NL, en ik geloof dat verkiezingen op dit moment niet zo heel erg goed zouden zijn..
pi_74868958
Pijnlijk om mee te maken, Maria! Ik kan nooit zo goed tegen dat soort situaties, dan komt de juf in mij boven
Helaas zie ik sinds de mini ineens weer allerlei groepen mensen die zich nog als brugklassers gedragen: de hangmoeders op het schoolplein, de hangvaders op het voetbalveld...vermoeiend hoor. Ik dacht dat allemaal achter me te laten door niet op een kantoor te gaan werken, maar helaas
pi_74869008
Dat klinkt inderdaad heel zielig Maria!

Hihi, mijn moeder belde net toen ik op de wc zat dus nam vriendje op, en nu zitten ze al een kwartier met elkaar te kletsen. Het klinkt wel gezellig.
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 19 november 2009 @ 23:00:29 #33
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_74869577
quote:
Op donderdag 19 november 2009 22:49 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat klinkt inderdaad heel zielig Maria!

Hihi, mijn moeder belde net toen ik op de wc zat dus nam vriendje op, en nu zitten ze al een kwartier met elkaar te kletsen. Het klinkt wel gezellig.
Lief

Mijn moeder vind mijn ex nog helemaal alles maar ze doet haar best om mijn vriend te accepteren
Maar ja, mijn vriend is 15 jaar ouder dan ik en mijn moeder is 12 jaar ouder dan mijn vriend

Oooh Maria, daar kan ik ook niet tegen.
pi_74869755
Maria: thanks!

En zoiets heb ik ook wel eens gehad, maar in plaats van alleen blikken werd er ook luidskeels geklaagd, dat het niet ging zoals normaal (o.a. het licht was niet goed, de muziek niet, het ritme niet, blablabla, echt dingen die bij iedere persoon anders is). Tot overmaat van ramp was het een van mijn eerste spinninglessen en was ik out gegaan als ik nog doorging, dus ook ik verliet de zaal. Ze trok het zich echt aan, die kritiek. Ik heb haar ook op het hart gedrukt dat het niet aan haar lag en dat ze het hartstikke goed deed!
pi_74869783
Oh ik kan daar ook echt niet tegen Maria, dat is zo gemeen. Ik heb het ook altijd al met colleges die zo waanzinnig saai zijn dat niemand oplet, dan ga ik extra geconcentreerd kijken en doen alsof ik aantekeningen maak.

Weet iemand hier trouwens of van die maaltijdrepen nou erg ongezond zijn? Want soms heb ik echt geen zin in lunch en dan neem ik zo'n ding omdat ik die wel lekker blijf vinden. Maar er zit karamel en chocola in, dus erg goed zijn ze vast niet of wel?
  donderdag 19 november 2009 @ 23:06:21 #36
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_74869883
Okee het lag dus niet aan mij, fijn! Hier werd ook geklaagd achteraf ja Bwuh.

Ik ga slapen, baai!
pi_74870321
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:04 schreef Bob. het volgende:

Weet iemand hier trouwens of van die maaltijdrepen nou erg ongezond zijn? Want soms heb ik echt geen zin in lunch en dan neem ik zo'n ding omdat ik die wel lekker blijf vinden. Maar er zit karamel en chocola in, dus erg goed zijn ze vast niet of wel?
Als je toch geen zin hebt in lunch, kan je net zo goed die reep niet eten

Veel suiker (wat dacht je zelf bij die caramel en chocola?), en daardoor krijg je juist later weer snaaizin.
Maar waarom heb je geen zin in lunch? Valt het te vroeg op de dag voor je (had jij nou dat nachtritme?), of heb je geen zin om iets klaar te maken?
  donderdag 19 november 2009 @ 23:16:34 #38
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_74870371
Tvp voor morgen, nu slapen!
Heb lekker gespind en daarna nog mijn hardloopdingetje gedaan (=4x twee minuten, jaja ik ben aan het opbouwen )
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_74871155
quote:
Op donderdag 19 november 2009 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Je hebt groot gelijk .
Ik heb vandaag 14 uur gewerkt inclusief een minuut of 20 fok!pauze.
pi_74871175
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:15 schreef Laureline het volgende:

[..]

Als je toch geen zin hebt in lunch, kan je net zo goed die reep niet eten

Veel suiker (wat dacht je zelf bij die caramel en chocola?), en daardoor krijg je juist later weer snaaizin.
Maar waarom heb je geen zin in lunch? Valt het te vroeg op de dag voor je (had jij nou dat nachtritme?), of heb je geen zin om iets klaar te maken?
Ja, dat van de suiker had ik wel gegokt dat het niet goed zou zijn. En ik ben soms druk met andere dingen (studeren etc.), en dan heb ik helemaal geen behoefte aan eten. Maar omdat ik weet dat het beter is om toch iets te eten neem ik dan zo'n ding omdat het makkelijk weg eet. Dus snaaizin heb ik dan sowieso al niet echt dus dat is geen probleem. Maar als ze even slecht zijn als bijvoorbeeld een mars dan voegt het ook niet echt veel toe, ik hoopte stiekem dat ze er nog iets gezonds in hadden gepropt.

Ik was het trouwens wel van het nachtritme ja, maar dat is geen probleem want ik eet al mijn maaltijden gewoon een paar uur later dan normaal!
  donderdag 19 november 2009 @ 23:35:49 #41
331 Merel
Be here now.
pi_74871192
TVP, morgen bijlezen. Zag ik ieder geval dat Daph flink geschrokken is en wel een kan gebruiken!

Gaat niet goed qua eten deze week, te vaak uit eten en te veel alcohol. En te moe om te sporten, al word je van sport uiteindelijk natuurlijk weer minder moe. Gewicht gaat ook niet zoals ik het zou willen. Wie wil me schoppen.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_74871202
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:34 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb vandaag 14 uur gewerkt inclusief een minuut of 20 fok!pauze.
Wow. En je had het nog wel een paar weken druk toch? Altijd 14-uur-op-een-dag-druk of word het nog wel iets beter? Want anders zou ik het echt niet trekken.
pi_74871320
Ik vind dat zo flauw, Maria!
Ik word er ook wel eens pissig van: ik spin bij een school waar vaak HBO-studenten beweging de spinningles geven. Niet altijd even goed... Maar vaak vragen ze expliciet om feedback (ik heb 't ook weleens gegeven, Hollander dat ik ben). Afijn, al die Vlaamse dames zitten dan heel zuur te doen onder de les, beetje half-laf meedoen, en achteraf luidkeels klagen in de kleedkamer. Zo stom! Zal wel te maken hebben met het verschil in volksaard
pi_74871398
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:36 schreef Bob. het volgende:

[..]

Wow. En je had het nog wel een paar weken druk toch? Altijd 14-uur-op-een-dag-druk of word het nog wel iets beter? Want anders zou ik het echt niet trekken.
Mijn planning voor morgen is in ieder geval hysterisch Onderweg naar een bespreking voor mijn project derdejaarscollege voorbereiden, onder derdejaars practicum vierdejaarscollege voorbereiden, 7 uur de deur uit, wrs pas 8 uur thuis. Misschien nog even rennen? En dan nog nakijken En dan zaterdag tijdens voorbereidingen voor etentje nog 'even' snel de toets zelf maken voor de derdejaars.
pi_74871845
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:35 schreef Merel het volgende:
Gaat niet goed qua eten deze week, te vaak uit eten en te veel alcohol. En te moe om te sporten, al word je van sport uiteindelijk natuurlijk weer minder moe. Gewicht gaat ook niet zoals ik het zou willen. Wie wil me schoppen.
Mereltje, ik wil je niet schoppen, maar ik wil je alleen dringend manen om beter voor jezelf te zorgen Veel uit eten en alcohol draagt natuurlijk ook niet bepaald bij aan je sportbehoefte Neem nou eens wat tijd voor jezelf, om te sporten, te ontspannen, een boek te lezen voor mijn part. Het is veel te druk in jouw hoofd. Denk ik.
pi_74871865
Kwartet. Waarom slaap ik nog niet
pi_74872421
Je bent niet de enige hoor.
* Mini_rulez is ook nog bezig voor morgen.

Dat klinkt inderdaad hysterisch voor morgen, sterkte.
pi_74872642
quote:
Op donderdag 19 november 2009 22:32 schreef tomtomkortom het volgende:

[..]

Niet eens! Drink zelden alcohol. Simpelweg door blijven snacken en niet sporten. Maak lange dagen, maar zit wel de hele dag. De oplossing ligt eigenlijk wel erg voor handen
Da's wel vaker, dat de oplossing zó voor je neus ligt, voor het oprapen als het ware!! "P Nou welkom!!
pi_74873163
quote:
Op donderdag 19 november 2009 22:42 schreef AKnynke het volgende:
@ CF: tis inderdaad jouw man geworden! En een vrouw voor de buitenlandse zaken, dat vind ik ook wel heel wat. K vind t goed dat Balkenende het niet geworden is, die heeft genoeg te doen in NL, en ik geloof dat verkiezingen op dit moment niet zo heel erg goed zouden zijn..
ik las vandaag nog een artikel waarin stond dat in feite de president van de EU veel minder macht heeft dan de voorzitter van de EC én dan de positie voor buitenlandse zaken. Alleen al qua budget en personeel is het vewrschil enorm - de EU president komt er het bekaaidst vanaf. Het is dan ook een echte symbolische positie meer dan werkelijk (al kan dat wel uitgroeien, is ook met de EC voorzitter gebeurd).

Want de funciteomschrijving is enorm vaag, en: de staatshoofden gaan écht hun positie aan de internationale onderhandelingstafel zomaar opgeven ten gunste van één vertegenwoordiger namens hen. voorlopig niet in elk geval...
Kwak
pi_74873183
quote:
Op donderdag 19 november 2009 17:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Waarover?
over een 4 havo klas die niet zelf hun studiewijzer lezen, en zelfs geen huiswerk maken (want ze moeten werken, jeweets) en een leraar die dat niet pikt. uiteindelijk doen ze voor zijn les wel hun huiswerk maar voor anderen nog steeds niet. Column in de volkskrant van vandaag volgens mij.
Kwak
pi_74873209
Ola, ik ben er weer. Heerlijk uit eten geweest. Dit weekend nog even ontspannen, volgende week wordt het echt goed doorbikkelen om mn deadline te halen...

nu nog gauw even muziek op de ipod knallen... morgen workshop... ben benieuwd of t interessant is...
Kwak
  Vis een optie? vrijdag 20 november 2009 @ 01:16:04 #52
70532 loveli
N
pi_74874026
Hoi, tvp, trusten.
crap in = crap out
  vrijdag 20 november 2009 @ 07:12:46 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74875388
Herkenbaar, die spinningsinstructriceverhalen Alleen is er bij mij niemand die na de les naar mij toe komt om te zeggen dat ik het best goed deed en dat ze snappen dat ik het nog moet leren. Pubers .

Tevens goedemorgen. Sta er weer alleen voor vandaag .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 20 november 2009 @ 08:16:45 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74875875
Nou lekker is dat, mijn klas heeft vrij gekregen, omdat hun vakdocent er niet is, terwijl ik dit uur altijd doe. En nu zijn ze helemaal hoteldebotel van "jee! we hebben vrij!" dat ik niet meer kan zeggen: "hey ik ben er nog, jullie hebben mij". Ik heb wel gezegd dat ze wel mogen komen werken als ze dat willen, maar of ze dat ook doen... Guess not.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 20 november 2009 @ 08:19:01 #55
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_74875901
Dat is raar Vik, waarom hebben ze vrij gekregen dan, men wist toch dat jij er zou zjin?

Ik had gister gehoord dat brinta met water en wheypoeder een héél goed ontbijt zou zijn.
Maar gadverdamme, het is ook werkelijk waar het smerigste dat ik ooit iin mijn mond heb gehad
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  vrijdag 20 november 2009 @ 08:22:49 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74875943
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 08:19 schreef _Calimero_ het volgende:
Dat is raar Vik, waarom hebben ze vrij gekregen dan, men wist toch dat jij er zou zjin?
Blijkbaar niet. Officieel is zij de docent en ze heeft kennelijk niet goed naar de school toe gecommuniceerd dat ik het overneem op vrijdagochtend.

Maar goed, het maakt niet zoveel uit, want ze hebben het 5e en 6e uur een invaller en dan komt het werk dus wel af.

Maar ik ga het nog wel even zeggen tegen de verantwoordelijke.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 20 november 2009 @ 08:23:19 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74875948
O cool, ze zijn toch gekomen .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 20 november 2009 @ 08:30:28 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_74876048
Way to go Vik!

@Maria; wat een akelige lui zeg . Wij hadden woensdag met RPM ook een invaller die nog nooit RPM had gegeven, maar de hele groep ging juist helpen (voordeel van 3 maand vaste muziek, je kent de choreografie) en elke keer klappen na een nummer. Was juist wel relaxed sfeertje!

Vandaag shoppen met m'n moeder in Den Haag en ik heb er echt zin in! Ga haar m'n werk even laten zien en vanavond gezellig met z'n tweetjes uit eten. Dat is tevens een mooie afsluiter van al het gevreet, want volgens mij ben ik best wat aangekomen (durf niet te wegen ). Ga weer even met de voet op de rem tot de kerst.

Nu nog ff snel huisje doorpoetsen, douchen en dan richting de trein .
pi_74876460
goedemorgen!
Ja doei.
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:07:44 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74876674
O nu blijkt dat het 1e en het 6e uur omgedraaid zijn en dat ze het 1e uur MOESTEN komen . Naja.
Ze hebben wel goed gewerkt en met de leerlinge waar ik mot mee had is alles ook weer koek en ei Ze zwaaide zelfs toen ze wegging . Dit soort dingen maakt m'n dag weer helemaal goed .
Niet meer actief op Fok!
pi_74876738
Goedemorgen.

Vandaag eindelijk beetje rustig, hoef alleen vanmiddag twee uurtjes te werken. Vanochtend even wat huishoudelijke dingetjes doen, en lekker op de bank hangen.

Lijstje:
O: vanilleyoghurt met muesli
L: couscoussalade met tomaat en zwarte olijven
T: rijstwafel
D: aardappeltjes met spitskool en een scholletje
T: wijn wijn wijn wijn wijn (denk ik )
pi_74876928
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 09:07 schreef Viking84 het volgende:
O nu blijkt dat het 1e en het 6e uur omgedraaid zijn en dat ze het 1e uur MOESTEN komen . Naja.
Ze hebben wel goed gewerkt en met de leerlinge waar ik mot mee had is alles ook weer koek en ei Ze zwaaide zelfs toen ze wegging . Dit soort dingen maakt m'n dag weer helemaal goed .
da's mooi Vik
Ja doei.
pi_74877066
Goedemorgen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_74877312
Lijstje:

O: 2 knackebrodjes met wat Old Amsterdam en een eitje
T: appel
T: 2 boterhammen
L: 2 boterhammen
T: banaan
S: hardlopen
D: nasi

Ja doei.
pi_74877803
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 09:07 schreef Viking84 het volgende:
Leuk

Lijkt me zo moeilijk om voor de klas te staan, omdat mijn dag dan volledig zou afhangen van of de leerlingen wel leuk zijn geweest en niet heel rot bijvoorbeeld. Vooral omdat je ze als docente iedere dag zou zien.
pi_74877867
Lijstje gisteren:

O: bio cruesli met halfvolle melk
L: boterham met pate
D: mini aardappelkrokketjes en zelfgemaakte hamburgers + sla en tomaat
T: halfvolle yoghurt met smarties
T: 2 kersenbonbons

Vandaag:

O: 2 boterhammen met kokosbrood + kiwi
L: waarschijnlijk een boterham met kaas ofzo
T: nog iets van fruit
D: boerenkool stamppot met worst
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:23:13 #67
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_74878261
goeiemorgen! Straks richting Stockholm om het vriendje op te halen!
pi_74878670
zo, college begint zo. Amerikanistiek

Heb in de tentamenperiode in januari 9 tentamens dat wordt blokken tijdens de kerstvakantie, aangezien voor 4 van die vakken het de enige kans is die ik heb ivm Rome.. ik wil zo graag >7 halen... York (bijv.) here I come

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 20-11-2009 11:23:04 ]
Ja doei.
pi_74879676
Mooi dat de leerlingen er toch waren (ook al was het verplicht ) Vik!

Daph, hoe gaat het vandaag? Erg veel spierpijn? Wat een schrik joh!!

Op onze sportschool heb ik het ook wel eens gehad dat er plotseling een vervanger was die niet zo goed was. Maar jeez, dan ga je je toch niet zó gedragen?! En vaak is de manier van lesgeven gewoon ánders, niet per se slechter. Het is maar net welke manier je ligt of met welke instructeur je een 'klik' hebt.

En Mo, 9 tentamens!? Ik zou al blij zijn als ik ze allemaal zou halen...

Ik heb verplicht vrij tussen kerst en O&N, het hele gebouw gaat dicht. En dat terwijl ik dan helemaal nog geen vakantie-uren heb opgebouwd, omdat ik pas 1 dec. daar begin . Denk dat ik maar onbetaald verlof neem, anders staan m'n uren meteen al in de min.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 20 november 2009 @ 11:24:27 #70
331 Merel
Be here now.
pi_74879955
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:14 schreef Phaidra het volgende:

Ik heb verplicht vrij tussen kerst en O&N, het hele gebouw gaat dicht. En dat terwijl ik dan helemaal nog geen vakantie-uren heb opgebouwd, omdat ik pas 1 dec. daar begin . Denk dat ik maar onbetaald verlof neem, anders staan m'n uren meteen al in de min.
Phaidra, volgens mij geldt bij zo'n verplichte sluiting dat als jij te weinig vakantie-, ATV- of verlofdagen hebt, de werkgever het loon over de niet gewerkte dagen moet doorbetalen, tenzij er vastgelegd is dat er dan geen loon verschuldigd is, of dat deze dagen in mindering komen op je toekomstige vakantierechten. Maar als zoiets niet op papier staat, moeten ze je volgens mij dus gewoon doorbetalen. Al kan ik me ook voorstellen dat je daar niet meteen over wilt gaat zeuren als je net begint.

En CF, m'n hoofd loopt inderdaad over, maar dat is fijn omdat ik dan niet aan allerlei andere dingen kan denken
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 20 november 2009 @ 11:31:16 #71
331 Merel
Be here now.
pi_74880109
Hm, je leest ook wel dat werkgevers in zo'n geval zelf een paar dagen een WW-uitkering voor je kunnen aanvragen ofzo. Al is dat niet hoe ik het vroeger heb geleerd Anyway, het loont misschien de moeite om het even uit te zoeken
pi_74880285
Merel, thanks voor het meedenken. Wat het echter nog lastiger maakt, is dat het een tijdelijk dienstverband is en via een uitzendbureau loopt. Zij kunnen er niets aan doen dat ik die dagen niet kan werken... Geen idee hoe de regelgeving dan precies zit, maar toen ik het liet vallen bij het tekenen van het contract, werd er alleen gezegd dat dat wel vervelend was en ik ook onbetaald verlof kon opnemen...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_74880485
Vanochtend op de weegschaal gestaan. Werd ik niet vrolijk van. Ben sinds ik Pfeiffer heb 5 kilo aangekomen doordat ik niet kan sporten en een aantal weken heb gebunkerd

Blegh. Straks voor het eerst in anderhalf jaar tijd weer met het OV naar vriendje toe. 2 uur OV !!
pi_74880576
Lekker is dat Phaidra

Bij ons wordt ook gemopperd bij de Zumba, maar dan op de vaste lesgeefster Die is echt minder goed als de anderen. Mijn moeder vindt haar juist wel goed, want die kan nu alles bijhouden
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_74880579
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:14 schreef Phaidra het volgende:

Daph, hoe gaat het vandaag? Erg veel spierpijn? Wat een schrik joh!!

Nwah een beetje last van mijn rug/schouders/nek, niet erg ofzo dus zal wel gewoon zijn dat mijn spieren de klap opgevangen hebben. Heb belabberd geslapen, sliep om 01.00 nog niet en was om 08.30 alweer wakker
pi_74881363
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:48 schreef Syrena het volgende:
Lekker is dat Phaidra

Bij ons wordt ook gemopperd bij de Zumba, maar dan op de vaste lesgeefster Die is echt minder goed als de anderen. Mijn moeder vindt haar juist wel goed, want die kan nu alles bijhouden
Ik zit er niet zo heel erg mee eigenlijk. Ik ga er in salaris zo op vooruit, dat ik waarschijnlijk helemaal geen last heb van 5 dagen onbetaald verlof . Ik krijg per week uitbetaald (uitzendbureau he) en in twee weken heb ik al meer verdiend dan nu in een maand . Nieuwe schoenen here I come! Ik ga eind december heerlijk shoppen met mijn pas bevallen zus, ik heb tijden bijna geen kleding kunnen kopen wegens geldgebrek en zij kan dan weer niet-zwangerschapskleding aan. Heb er nu al zin in!

En ik zie het helemaal voor me, zo'n moeder die helemaal enthousiast is wegens langzame instructrice
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_74882017
Hallo!

Lijstje!

O: yoghurt 2 lepels muesli en een banaan
S: fitness
L: 2 boterhammen kipfilet, roggebrood appelstroop
T: appel en ik denk nog 3 plakjes kipfilet (moet op)
D: mac donalds , hoop dat ik t kan houden bij alleen een burger met een salade ofzo
T: ws nog een stuk taart die ik niet af kan slaan

bah komende tijd alleen maar feestjes, etentjes en ook nog eens een midweekje weg, maak me nu al druk om al dat eten, heb er echt een haat/liefde verhouding mee
pi_74882477
Goeiemorgen!

Nynke veel plezier vandaag!

Viking: leuk dat het zo goed gaat, ondanks dat je er telkens alleen voor staat! Zo te horen gaat het je allemaal wel goed af, of niet?

*knuff* voor Daph.

Lijstje voor vandaag:
O: 2x brood met een eitje en citroenmayo
T: klein stukje appeltaart
L: 2 sneetjes brood met iets
T: fruit
D: waarschijnlijk ergens langs de snelweg dus zal wel ongezond worden
T: wijntje

We sliepen gisteren pas om half 4 dus ik ben pas anderhalf uur ofzo op, kom nog steeds niet echt op gang. Toch maar proberen om nog een paar uurtjes wat te doen, vanavond gaan we naar m'n ouders dus het weekend zal ook wel niet veel worden.
* Mini_rulez zet nog maar eens koffie.
pi_74882571
Lijstje van gister;

O; 2 crackers met kaas
T; Manderijnen & studentenhaver
L; Ei, broodje met ham
D; Boerenkool & bakje yoghurt
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
pi_74882747
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:49 schreef Mini_rulez het volgende:
Nynke veel plezier vandaag!
Oooh ja! De Duutser komt vandaag! Geniet ervan Nynke!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_74882804
Ben je nieuw Isdezenaamalbezet (pff, dat gaan we dus mooi afkorten he )? Zo ja, welkom!! Vertel eens wat meer over jezelf, zoals lengte, gewicht, geslacht, streef en plan? Als ik het gemist heb, sorry !
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_74882939
Goedemorgen!

Lijstje:
O: 2x rijstewafel met cheddar + bakje met yoghurt en muesli (met 100 kcals er in, dus geen enorme bak)
T: Appel
L: Kommetje nog niet nader bepaalde soep + boterham, iemand nog lekkere recepten voor soep?
D: Boterham pindakaas + banaan

Grote lunch en kleine D omdat ik om 6 uur al naar de bios ga en zo vroeg wil ik nog geen avond eten.
En ik ben nu al helemaal gestresst omdat ik vanavond dan niet kan studeren, sinds wanneer ben ik zo'n stuud?
pi_74882946
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 07:12 schreef Viking84 het volgende:
Herkenbaar, die spinningsinstructriceverhalen Alleen is er bij mij niemand die na de les naar mij toe komt om te zeggen dat ik het best goed deed en dat ze snappen dat ik het nog moet leren. Pubers .
Bij pubers vind ik dat nog wat anders, maar van studenten bijvoorbeeld verwacht ik ook dat ze fatsoenlijk feedback geven als er iets beter kan. En volwassen spinning-deelnemers idem Niet dat Vlamingen dat ooit doen, trouwens

Daph, fijn dat de klap op je lijf vooralsnog uitblijft

Zo, het was vroeg vanmorgen! En ik stond bijna te kotsen bij m'n ontbijt, ik ben niet helemaal fit, geloof ik.

O: 1 ei, waarvan ik de helft na uitbundig kokhalzen maar heb uitgespuugd
T: walnoten
L: bruine baguette met rosbief
T: danonekwark
T: grapefruit
T: mueslireep met noten en chocolaagje
S: als ik nog puf heb: hardlopen, half uurtje
D: fajitas
T: rauwkost met yoghurtdip, wodkaatje.
  vrijdag 20 november 2009 @ 13:11:43 #84
236335 neen
schone schijn
pi_74883224
Ik heb een weegschaal gekocht en een sportschool in de buurt gevonden waar ik met zo'n studentensportpas terecht kan, die dus maandag maar even regelen op school
het lijkt niet wat het is
pi_74883844
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:03 schreef Bob. het volgende:
Goedemorgen!

Lijstje:
O: 2x rijstewafel met cheddar + bakje met yoghurt en muesli (met 100 kcals er in, dus geen enorme bak)
T: Appel
L: Kommetje nog niet nader bepaalde soep + boterham, iemand nog lekkere recepten voor soep?
D: Boterham pindakaas + banaan

Grote lunch en kleine D omdat ik om 6 uur al naar de bios ga en zo vroeg wil ik nog geen avond eten.
En ik ben nu al helemaal gestresst omdat ik vanavond dan niet kan studeren, sinds wanneer ben ik zo'n stuud?
Een kom soep is toch niet zo veel? Dan zou ik wel wat meer als lunch nemen hoor! Tenzij je na de bios nog gaat eten. Ik hoop wel dat je straks toch een beetje kan ontspannen, als je dan toch niet studeert moet je ook van je vrije tijd genieten!
pi_74883849
Way to go neen!

En bob.: ik ben pompoensoepfan! Prei en stukken pompoen 10 min. bakken in olie, eventueel wat kerriepoeder meebakken, daarna bouillon erbij, ca. 15 min. laten koken (of tot pompoen zacht is), pureren, klaar. Ook lekker is prei vervangen door gegrilde paprika (maar dan wat later toevoegen, vlak voor pureren)! Om het af te maken kan je er een klodder creme fraiche bijdoen en nog wat peterselie overheen gooien.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_74884064
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:29 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Een kom soep is toch niet zo veel? Dan zou ik wel wat meer als lunch nemen hoor! Tenzij je na de bios nog gaat eten. Ik hoop wel dat je straks toch een beetje kan ontspannen, als je dan toch niet studeert moet je ook van je vrije tijd genieten!
Mwa, ik maak meestal wel vrij gevulde soepen en neem grote kommen en dan + brood vult wel hoor.
En die boterham met pindakaas en banaan is dan na de bios!
Relaxen lukt vast wel, heb ook wel veel zin in een avond niks doen. (alleen wilt de rest persé naar Twilight, noes. )

En goed bezig Neen.
pi_74884142
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:29 schreef Phaidra het volgende:
Way to go neen!

En bob.: ik ben pompoensoepfan! Prei en stukken pompoen 10 min. bakken in olie, eventueel wat kerriepoeder meebakken, daarna bouillon erbij, ca. 15 min. laten koken (of tot pompoen zacht is), pureren, klaar. Ook lekker is prei vervangen door gegrilde paprika (maar dan wat later toevoegen, vlak voor pureren)! Om het af te maken kan je er een klodder creme fraiche bijdoen en nog wat peterselie overheen gooien.
Pompoensoep is inderdaad lekkerrrr. Die versie met gegrilde paprika klinkt goed, dat lijkt me wel wat voor vandaag! En ik gooi altijd door elke soep hele klodders griekse yoghurt, ik hou van dat spul. Creme fraiche is iets zuurder of niet?
pi_74884362
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:38 schreef Bob. het volgende:

[..]

Pompoensoep is inderdaad lekkerrrr. Die versie met gegrilde paprika klinkt goed, dat lijkt me wel wat voor vandaag! En ik gooi altijd door elke soep hele klodders griekse yoghurt, ik hou van dat spul. Creme fraiche is iets zuurder of niet?
Geen idee eigenlijk, of creme fraiche zuurder is. Ik vind het allebei lekker!
Deze week had ik een curry gemaakt met pompoen, tuinerwten en griekse yoghurt (receptkaart AH). Was ook heerlijk!
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:44:44 #90
254558 tomtomkortom
ik maak plaatjes
pi_74886088
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 00:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Da's wel vaker, dat de oplossing zó voor je neus ligt, voor het oprapen als het ware!! "P Nou welkom!!
Bijna altijd inderdaad ! ;'D
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:58:20 #91
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_74886547
Haaai

Lijst:
Br: 3 boterhammen met tonijnsalade, jam, varkenshaas, gekookt ei, beschuit 48+
T: beker warme chocolademelk met slagroom
T: appel
T: peer
T: 2 kommen mosterdsoep met bosui
D: poffertjes met roomboter en poedersuiker
T: Kom vla met yoghurt

Vandaag alleen zoete dingen, dat gebeurd me nooit Nou mag wel eens hoor.
pi_74886767
O: brinta
T: cappuccino met stroopwafel
L: 2 boterhammen met kipkerriesalade
T: mandarijn
D: ?
T: ga creme bruleetjes maken voor morgenavond, dus vast wat beslag
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_74887022
Oooooh shit, ik moet over een half uurtje naar de buluitreiking van een studiegenootje en ik heb niets om d'r te geven. Is het raar om met lege handen aan te komen? .
  Vis een optie? vrijdag 20 november 2009 @ 15:16:32 #94
70532 loveli
N
pi_74887044
Beetje dilemma. M'n gewicht is aan de lage kant, ik mag wel wat steviger worden. Maar.. ik hoef er ook weer geen buikvet bij. Dat is wel vrij aardig in orde nu, dat is steeds mijn grootste probleem geweest (risico diabetes, jeweetz).
Wat zou nu een goede strategie zijn? Toch wat meer spieren kweken, maar dan heel gericht trainen? En welke spieren zien er toch vrouwelijk uit? Ik hoef nl. niet van die squat-dijen en m'n schouders en biceps zijn ook wel goed nu.

Jezelf advies geven is altijd een stuk lastiger.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 20 november 2009 @ 15:17:48 #95
70532 loveli
N
pi_74887073
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oooooh shit, ik moet over een half uurtje naar de buluitreiking van een studiegenootje en ik heb niets om d'r te geven. Is het raar om met lege handen aan te komen? .
Je hebt toch van die leuke eetwinkeltjes in de buurt? Daar even naar binnen stappen.
crap in = crap out
pi_74887105
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:17 schreef loveli het volgende:

[..]

Je hebt toch van die leuke eetwinkeltjes in de buurt? Daar even naar binnen stappen.
Goeie, ik koop wel een luxe verpakking met lekkere chocolaatjes.

Dan moet ik wel nú weg. .
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:25:53 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74887297
Eeeeeeen weer thuis! Zo'n leuke dag gehad! . Met mensen die positief over mij waren, leuk contact met leerlingen, complimentjes gekregen voor m'n gebarentaalvaardigheid etc .

Nu nog even een paar SO's voorbereiden voor volgende week en morgen ga ik lekker rieleksen.

Maar echt niet normaal, hoor, sommige leerlingen. Eén klas had een invaller en ik zag dat één van de leerlingen buiten zat te roken, terwijl 'ie in de klas moest zijn. Dus dat zeg ik tegen de invaller en zij gaat naar hem toe. Ze zegt: "Je hebt nu les, hoor". Hij: "Nee, ik moet nu eerst roken" ! En toen zei zij: "Dan neem je straks wel een gele brief mee" (geel briefje = te laat en dan moet je de verloren tijd na schooltijd inhalen). Maar apart hoor, zo'n reactie van een leerling. Ik zou geloof ik met m'n mond vol tanden staan . En Havo 4 had het werk dat ik had opgegeven niet af en ze hebben daar ook vandaag weer aan gewerkt bij de invaller, dus maar eens kijken wat ik daarmee ga doen...
Niet meer actief op Fok!
pi_74887335
Ha! Ik ben zo'n leuke outfit aan het frøbelen voor mijn feest van zaterdag!! Als het af is en ik het aan heb morgen, maak ik wel even een fotootje, als ik het niet vergeet...

En vanavond in Utrecht eten met de Puppels,

Leuk weekend voor de deur!!

@Loveli: misschien iets meer eten, maar dan heel erg buikspieroefeningen blijven doen, zodat je aankomt zonder je spieren daar te verliezen? Anders zou ik het ook niet weten......is er nog iets om over te PMen???
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:27:50 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74887356
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:02 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Leuk

Lijkt me zo moeilijk om voor de klas te staan, omdat mijn dag dan volledig zou afhangen van of de leerlingen wel leuk zijn geweest en niet heel rot bijvoorbeeld. Vooral omdat je ze als docente iedere dag zou zien.
Klopt, dat heb ik ook hoor. Als leerlingen niet willen werken en vervelend doen kunnen ze m'n dag echt vergallen. Al ben ik niet meer zo van slag als in het begin. Ik begin er nu aan te wennen .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:27:51 #100
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_74887358
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:16 schreef loveli het volgende:
Beetje dilemma. M'n gewicht is aan de lage kant, ik mag wel wat steviger worden. Maar.. ik hoef er ook weer geen buikvet bij. Dat is wel vrij aardig in orde nu, dat is steeds mijn grootste probleem geweest (risico diabetes, jeweetz).
Wat zou nu een goede strategie zijn? Toch wat meer spieren kweken, maar dan heel gericht trainen? En welke spieren zien er toch vrouwelijk uit? Ik hoef nl. niet van die squat-dijen en m'n schouders en biceps zijn ook wel goed nu.

Jezelf advies geven is altijd een stuk lastiger.
PRECIES... dat wil ik dus ook weten, hetzelfde 'probleem'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')