Ik wil juist mijn eten in een lijstje bij gaan houden om een objectieve maat te hebben voor hetgeen ik binnenkrijg, dus voldoende calorieën en vetten, maar niet te veel verzadigd vet en suiker. Het gaat niet om schrappen (lijnen), maar om gezondere keuzes.quote:Op maandag 23 november 2009 09:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Val je niet sowieso af door de borstvoeding?![]()
En als je extra gaat lijnen, komen er dan geen afvalstoffen in de melk?
Superlief!quote:
Ja, die ik noemde.quote:Op maandag 23 november 2009 09:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik wil juist mijn eten in een lijstje bij gaan houden om een objectieve maat te hebben voor hetgeen ik binnenkrijg, dus voldoende calorieën en vetten, maar niet te veel verzadigd vet en suiker. Het gaat niet om schrappen (lijnen), maar om gezondere keuzes.
Bedankt voor de tips en felicitaties.Ik herinner me inderdaad dat PF ook nog een goede site had, maar ik weet bij God niet meer welke.
Gefeliciteerd! Leuk!quote:Op maandag 23 november 2009 09:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik wil juist mijn eten in een lijstje bij gaan houden om een objectieve maat te hebben voor hetgeen ik binnenkrijg, dus voldoende calorieën en vetten, maar niet te veel verzadigd vet en suiker. Het gaat niet om schrappen (lijnen), maar om gezondere keuzes.
Bedankt voor de tips en felicitaties.Ik herinner me inderdaad dat PF ook nog een goede site had, maar ik weet bij God niet meer welke.
Ik zal niet doorratelen over mijn zoon, maar voor wie geïnteresseerd is: hij heet Ivan en hij woog bij geboorte bijna 5 kg (om ontopic te blijven). Fotootjes staan hier: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.
Ah, dat is natuurlijk helemaal ok.quote:Op maandag 23 november 2009 09:38 schreef Claudia_x het volgende:
Ik breek even in hoor, maar als je AD neemt moet je géén sint janskruid nemen. Dat bijt elkaar!!!quote:Op zondag 22 november 2009 22:38 schreef Tinkepink het volgende:
Nee. Valeriaan.Dat help direct (bij mij tenminste). Itt St. Janskruid.
quote:Op maandag 23 november 2009 09:38 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zal niet doorratelen over mijn zoon, maar voor wie geïnteresseerd is: hij heet Ivan en hij woog bij geboorte bijna 5 kg (om ontopic te blijven). Fotootjes staan hier: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.
Haha, ja. Maar hij kijkt ook niet neer op Nijntje of zo, hoor.quote:Op maandag 23 november 2009 09:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Superlief!. En wat een grote baby!
. Heeft 'ie nou een slabbetje met Ludwig Wittgenstein erop of zie ik dat verkeerd?
Ik zie het, tof!quote:
Een nuancering. SDB gebruikt nu even geen AD. Sint Janskruid is een natuurlijk anti-depressivum. Verder versnelt het de werking van de lever, gifstoffen worden sneller afgevoerd. Medicijnen zijn ook gifstoffen, die worden inderdaad ook sneller afgebroken bij gelijktijdig gebruik van Sint Janskruid. Net als het oestrogeen van de pil. Door het effect op de lever wordt de halfwaardetijd van het AD korter, het werkt dus minder lang.quote:Op maandag 23 november 2009 09:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik breek even in hoor, maar als je AD neemt moet je géén sint janskruid nemen. Dat bijt elkaar!!!
[/bemoeizucht]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |