wat een mooie baby! en wat een grote jongen zeg!quote:Op maandag 23 november 2009 09:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik wil juist mijn eten in een lijstje bij gaan houden om een objectieve maat te hebben voor hetgeen ik binnenkrijg, dus voldoende calorieën en vetten, maar niet te veel verzadigd vet en suiker. Het gaat niet om schrappen (lijnen), maar om gezondere keuzes.
Bedankt voor de tips en felicitaties.Ik herinner me inderdaad dat PF ook nog een goede site had, maar ik weet bij God niet meer welke.
Ik zal niet doorratelen over mijn zoon, maar voor wie geďnteresseerd is: hij heet Ivan en hij woog bij geboorte bijna 5 kg (om ontopic te blijven). Fotootjes staan hier: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.
Dat zijn serieuze voornemens in een tijd van chocolade en marsepeinquote:Op maandag 23 november 2009 11:27 schreef conleche het volgende:
Oké, afgelopen met het gesnaai. Ik heb me gewogen en de 60 was bíjna in zicht. Ik wil er nu voor de kerst 2,5 kilo afhebben. Ik probeer het deze week eerst nog met gezond eten en veel sport, maar als het te moeilijk gaat, (lees: dat ik constant trek heb) of te langzaam, dan zal ik toch weer even kick moeten starten met lowcarb.
Ga ook weer gewoon alles afwegen en invullen op valtaf.nl en het sporten zal ook serieus worden opgeschroefd.
Ja juist nu!! Als ik denk: ach, dat zie ik in januari wel weer, dan zit er zo nog 2 kilo bij!!quote:Op maandag 23 november 2009 11:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat zijn serieuze voornemens in een tijd van chocolade en marsepein
O dan ga ik ook wel eens wegquote:Op donderdag 19 november 2009 23:04 schreef Bob. het volgende:
Oh ik kan daar ook echt niet tegen Maria, dat is zo gemeen.Ik heb het ook altijd al met colleges die zo waanzinnig saai zijn dat niemand oplet, dan ga ik extra geconcentreerd kijken en doen alsof ik aantekeningen maak.
Weet iemand hier trouwens of van die maaltijdrepen nou erg ongezond zijn? Want soms heb ik echt geen zin in lunch en dan neem ik zo'n ding omdat ik die wel lekker blijf vinden.Maar er zit karamel en chocola in, dus erg goed zijn ze vast niet of wel?
Leuk! Fotoquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:27 schreef conleche het volgende:
Ha! Ik ben zo'n leuke outfit aan het frřbelen voor mijn feest van zaterdag!! Als het af is en ik het aan heb morgen, maak ik wel even een fotootje, als ik het niet vergeet...
En vanavond in Utrecht eten met de Puppels,![]()
Leuk weekend voor de deur!!
@Loveli: misschien iets meer eten, maar dan heel erg buikspieroefeningen blijven doen, zodat je aankomt zonder je spieren daar te verliezen? Anders zou ik het ook niet weten......is er nog iets om over te PMen???
Waar moet je heen dan??quote:Op maandag 23 november 2009 15:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Leuk! Foto
Ik moet ook nog een outfit voor vrijdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje:
O: 2x geroosterd brood met filet A. en sjalot
T: peer
L: pindasoep met groenten en kip
T: 100 gram citroenkwarktaart yoghurt
T: wodka, 25 gram katjang of 30 gram light chips
D: gehaktbrood met snijbonen
quote:Op maandag 23 november 2009 15:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Waar moet je heen dan??Leuk! Olympische sporter/kerstvrouwtje/zuster?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje:
O: 2x geroosterd brood met filet A. en sjalot
T: peer
L: pindasoep met groenten en kip
T: 100 gram citroenkwarktaart yoghurt
T: wodka, 25 gram katjang of 30 gram light chips
D: gehaktbrood met snijbonen
Ik ga naar Awake!
Ja het waren de winterspelen, vandaar het bontquote:Op maandag 23 november 2009 15:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Leuk! Olympische sporter/kerstvrouwtje/zuster?
Ik ga naar Awake!
Second that!quote:Op maandag 23 november 2009 15:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Co, wat ben je toch een verdomd lekker wijf.
ditoquote:Op maandag 23 november 2009 15:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Co, wat ben je toch een verdomd lekker wijf.
Meestal hoe langer hoe lekkerder. Ligt er ook een beetje aan of je het in stukjes hebt moeten snijden voor dat recept, dan gaat het wel sneller, maar het is bij mij iedere keer anders. Soms is het na 2 uur wel goed, soms duurt het langer. Maar na 1 uur lijkt me stug, dat het dan al lekker mals is. Ik neem aan dat het om rundvlees gaat?quote:Op maandag 23 november 2009 16:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kookvraagje!
Ik heb een recept waarin staat dat ik het vlees een goed uur moet laten stoven. Op de verpakking van het vlees staat echter 2,5 uur sudderen. Welke moet ik nu aanhouden?.
Oooh, dan zet ik het zometeen gewoon op. We eten toch pas tegen 8 uur, dan is het dan sowieso lekker mals. Dank!quote:Op maandag 23 november 2009 16:41 schreef Tinkepink het volgende:
DaD: nee, ik laat het soms weleens een dag stoven op een heel klein pitje
ik vind dat ronduit onbeschoft. het kan niet altijd feest en leuk zijn. sommige docenten zijn beter dan anderen in colleges "leuk" maken, maar soms is stof gewoon saai en ik vind persoonlijk dat je je er maar overheen te zetten hebt.quote:Op maandag 23 november 2009 15:30 schreef P.F het volgende:
[..]
O dan ga ik ook wel eens wegJe geeft toch zelf een saai college..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |