Ga je Up in 3D of 2D zien?quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:29 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen!
Ik moet vandaag wel werken, maar met mijn zusje, wat ik altijd leuk vind.En tis maar een uurtje of 2 à 3.
Verder komen vandaag mijn schoonzus en haar man eten bij ons, dus ga lekker pasta carbonara maken (mét crème fraiche, dat doe ik er alleen maar doorheen als er mensen komen eten). En vanavond naar UP!, die wil ik al tijden zien.
Ik ben wel een beetje gaar van gisteren, veel te veel wijn gedronken, daarna nog appelcider en iets wat iemand zelf gebrouwen had, en teveel gerookt en zelfs een paar haaltjes geblowd. Ik moet even bijkomen nu
. Wel maar 1 handje chips genomen, verder niet gesnackt.
En een lijstje voor vandaag:
O: vanilleyoghurt met muesli
L: couscoussalade
D: pasta carbonara
T: popcorn in de bios
Nou, nu blijkt dat UP alleen nog in het NL draait, en dat willen we niet. Dus we gaan nu naar New Moon.quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga je Up in 3D of 2D zien?.
Ik ga Avatar in 3D zien binnenkort. Lijkt me een interessante ervaring.
ik heb mn originele post geedit zodat je minder googlebaar bent ;-) je kan zelf de quote nog even aanpassenquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kwak, dat klopt, maar ik probeer het zo slecht mogelijk te googlen te houden.. Was daar je workshop? Met wie van het instituut?
Huh ik kan er echt pas sinds daarnet op ... huiswerk maken en downtime is op zich wel goed ... buiten dat ik iedere 10 min F5 of ie het alweer doetquote:Op zondag 22 november 2009 16:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaah, hij doet het weer
ik ook pas sinds net!quote:Op zondag 22 november 2009 17:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Huh ik kan er echt pas sinds daarnet op ... huiswerk maken en downtime is op zich wel goed ... buiten dat ik iedere 10 min F5 of ie het alweer doet.
wel, want je hebt best wel zitten klagenquote:Op zondag 22 november 2009 17:23 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Ik kan er ook pas sinds net weer op en ik heb Fok! heul niet gemist!
Hap hap!quote:Op zondag 22 november 2009 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wel, want je hebt best wel zitten klagen![]()
Ja dat dus, met foto;s als het kanquote:Op zondag 22 november 2009 17:33 schreef Merel het volgende:
MoBlo, doe eens vertellen over het jurken passen!
PM kan ookquote:Op zondag 22 november 2009 18:09 schreef Viking84 het volgende:
Foto's lijken me niet slim aangezien meneer MoBlo ook op Fok! zit.
Ik heb de jurk al wel gezien en hij is idd heel tof. Niet roze, trouwens, maar wit, met een roze 'omslagdoekachtig' rond haar middel
.
Mijn vriend man was mee de jurk kopen, heeft vooralsnog geen ongeluk gebracht.quote:Op zondag 22 november 2009 18:09 schreef Viking84 het volgende:
Foto's lijken me niet slim aangezien meneer MoBlo ook op Fok! zit.
Haha, daar was ik vrijdag avond ook. Toen ik binnen kwam dacht ik eerst dat de halve zaal leeg was, bleek dat alleen te komen omdat iedereen te klein was om boven de stoel uit te komen.quote:Op zondag 22 november 2009 17:34 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Het doet het weer ! YAY.
Ik ga vanavond pas naar New Moon, gisteren was het uitverkocht.
Haha ! Nu moet ik wel eerlijk toegeven dat ik ook in staat ben te juichen voor Edward, hij brengt het tienermeisje in mij naar boven.quote:Op zondag 22 november 2009 18:38 schreef Bob. het volgende:
[..]
Haha, daar was ik vrijdag avond ook. Toen ik binnen kwam dacht ik eerst dat de halve zaal leeg was, bleek dat alleen te komen omdat iedereen te klein was om boven de stoel uit te komen.
En vervolgens ging iedereen elke keer dat Edward in beeld kwam juichen. En elke keer als iemand zijn shirt uit trok. Of als mensen zoenden.![]()
Ben benieuwd of het in Nederland hetzelfde is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |