abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74893197
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:49 schreef Viking84 het volgende:
Miss... uh Sarabi!
Zeg maar gewoon Saskia hoor
Jij hebt ook helemaal je plekje gevonden in het onderwijs?
pi_74893251
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:48 schreef Sarabi het volgende:
vergeetmewelletje alles gaat goed hier zit goed in mijn vel
Wel erg druk met de studie en 2 bijbaantjes + nog een sociaal (gezond) leven
Mooi zo!
Niet te druk zijn he, wel gewoon genieten van leuke dingen.
quote:
Hoe is het hier allemaal?
Same old, same old.
pi_74893361
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Mooi zo!
Niet te druk zijn he, wel gewoon genieten van leuke dingen.
Ik ga meteen naar je luisteren ga nu naar de bios, lekker relaxen
pi_74893418
Maria, als het gaat om zelfgemaakte appeltaart; gewoon doen. Dan sport je vanavond/morgen maar een kwartiertje langer Ik vind die ardenner eigenlijk kwalijker!

Het regent hier en mijn buik maakt bubbelgeluidjes. Het is definitief: ik ga vanavond niet meer sporten
pi_74894750
hallo ik ben áfgepeigerd... hele dag workshop gehad in den haag in de KB [edit] het was afwisselend heel leuk en heel frustrerend (ik merk dat ik me erger aan de manier waarop mensen uit de literatuurwetenschap vragen stellen en denken... vooral omdat het over "mijn" model ging, dat in de taalkunde al veel langer gebruikt wordt en dus lopen ze soms een beetje "achter"... ze keken er ook heel anders naar.

wel leuk dat er drie hele inspirerende presentaties waren, en na afloop met wat jonge aio's besloten om onderling materiaal en bibliografische aantekeningen uit te wisselen. ook wel leuk dat ik ineens doordat ik in de laatste twee presentaties flink mn mond had opengetrokken bij de discussie ineens door allemaal mensen werd benaderd als "de expert"

en nu ben ik kapot, t is hier een rotzooitje... en ik heb géén zin om op te ruimen nu...

voor jullie allemaal

en hoi Sas!

[ Bericht 1% gewijzigd door kwakz0r op 21-11-2009 10:33:05 ]
Kwak
pi_74894936
Lekker op de bank Kwak, en de zooi maar laten liggen
CF, ik ga morgen ook niet. Ben nog veel te benauwd.

Ik had lekker bij mijn ouders voor mijn examen willen leren, maar was even vergeten dat ze nu 250 TV-zenders hebben en dat ze daar de hele avond naar gaan kijken, met het geluid aan (ik kijk zelf altijd TV met het geluid uit, ik ben raar).

Nu zit ik al anderhalf uur achter de laptop, zorgverzekeringen te vergelijken en me te ergeren aan de herrie
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_74894965
En ik heb een beginnende puist op mijn kont, uiteraard net op 't randje van m'n onderbroek Auw.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 20 november 2009 @ 19:45:28 #133
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_74895029
Kwak, je hebt nu het volste recht om te genieten van een relax avondje.. Je hebt het zo verdient

Ik weet niet hoeveel maar er zaten 75 poffertjes in en we hebben ze met zijn tweeen gegeten en ik heb nu razende honger
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 20 november 2009 @ 19:46:30 #134
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_74895059

Sorry Syrena
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_74895119
zelfgebakken appeltaart ben er nu mee bezig
morgen komen mams en zusje hier 's ochtends al heen, want dan gaan we trouwjurken kopen

en morgenavond luxe uit eten: 12 gangen

en m'n colleges waren leuk en nu ga ik de rest van de avond niets doen (als de appeltaart op is dus )
Ja doei.
pi_74895124
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:25 schreef Viking84 het volgende:
Eeeeeeen weer thuis! Zo'n leuke dag gehad! . Met mensen die positief over mij waren, leuk contact met leerlingen, complimentjes gekregen voor m'n gebarentaalvaardigheid etc .

Nu nog even een paar SO's voorbereiden voor volgende week en morgen ga ik lekker rieleksen.

Maar echt niet normaal, hoor, sommige leerlingen. Eén klas had een invaller en ik zag dat één van de leerlingen buiten zat te roken, terwijl 'ie in de klas moest zijn. Dus dat zeg ik tegen de invaller en zij gaat naar hem toe. Ze zegt: "Je hebt nu les, hoor". Hij: "Nee, ik moet nu eerst roken" ! En toen zei zij: "Dan neem je straks wel een gele brief mee" (geel briefje = te laat en dan moet je de verloren tijd na schooltijd inhalen). Maar apart hoor, zo'n reactie van een leerling. Ik zou geloof ik met m'n mond vol tanden staan . En Havo 4 had het werk dat ik had opgegeven niet af en ze hebben daar ook vandaag weer aan gewerkt bij de invaller, dus maar eens kijken wat ik daarmee ga doen...
Herkenbaar, ik zit nog op de middelbare school, en de congierges moeten ook iedereen achter de broek aan als ze na de 2e bel nog buiten staan te roken, zeer apart.
Ik rook zelf ook, en zorg dan gewoon dat ik mn nicotinepeil goedzit als mijn lessen beginnen.
Nou, succes, met de invaller.
Ik kan ook wel begrijpen dat die leerlingen hem 'uit willen proberen' en dat hij niet zo goed weet wat hij daarmee aanmoet?

Mijn lijstje van vandaag;
O; 2 droge boterhammen en een cracker
L; Hamkaascroissant met een bakje yoghurt
D; Poffertjes.
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
pi_74895210
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:46 schreef uniekhoorn het volgende:

Sorry Syrena
Het is echt irritant.

En hier was me ook appeltaart beloofd, maar mijn moeder zit al anderhalf uur voor de TV. Omdat het ei en de boter op kamertemperatuur moeten komen. Ik heb al drie keer gezegd dat dat JUIST bij appeltaart niet hoeft, maar niks

Mo, 12 gangen?!?!?!? Ik wil wel een verslag wat 't allemaal was dan
  vrijdag 20 november 2009 @ 19:51:15 #138
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_74895217
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
zelfgebakken appeltaart ben er nu mee bezig
morgen komen mams en zusje hier 's ochtends al heen, want dan gaan we trouwjurken kopen

en morgenavond luxe uit eten: 12 gangen

en m'n colleges waren leuk en nu ga ik de rest van de avond niets doen (als de appeltaart op is dus )
1 is wel genoeg hoor
Leuk hoor, veel plezier en als je DE jurk aan hebt dan weet je dat gelijk, dus bij twijfel niet doen
pi_74895607
Echt iets voor mij, die 12 gangen heb ik dan wel gezien, over de trouwjurk lees ik zomaar heen
En wat Uniek zegt lijkt me een hele goeie tip!
  vrijdag 20 november 2009 @ 20:04:25 #140
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_74895639
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:57 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, als het gaat om zelfgemaakte appeltaart; gewoon doen. Dan sport je vanavond/morgen maar een kwartiertje langer Ik vind die ardenner eigenlijk kwalijker!

Het regent hier en mijn buik maakt bubbelgeluidjes. Het is definitief: ik ga vanavond niet meer sporten
Hij was erg lekker!
Ardenner boterhamworst ziet er alleen altijd gezond uit Maar tis het zeker niet Het is wél één van de weinige dingen die een dag lang 'lekker' blijven in je tas (voor zover je dan van lekker kunt spreken)

*aai op de bubbelbuik* ja dan durf ik meestal ook niet te sporten nee

Ik heb een nieuwe semi-flannellige pyjama van de hunkemöller met roze ruitjes Zo zacht! En dat roze nemen we dan voor lief
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 20 november 2009 @ 20:33:31 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74896620
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:48 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:

[..]

Herkenbaar, ik zit nog op de middelbare school, en de congierges moeten ook iedereen achter de broek aan als ze na de 2e bel nog buiten staan te roken, zeer apart.
Ik rook zelf ook, en zorg dan gewoon dat ik mn nicotinepeil goedzit als mijn lessen beginnen.
Nou, succes, met de invaller.
Ik kan ook wel begrijpen dat die leerlingen hem 'uit willen proberen' en dat hij niet zo goed weet wat hij daarmee aanmoet?

Het is een vaste invalster, maar van zo'n invalster kun je gemakkelijk misbruik maken, want zij hebben niet altijd een programma van wat er gebeuren moet.

En de leerling in kwestie doet ook bij andere docenten moeilijk. Kwam om 5:30 thuis (god weet waar ie vandaan kwam ) en dan om 8:20 naar school en dan een SE maken (waar 'ie niet voor geleerd had) en dan weg willen, maar niet weg mogen en niks kunnen doen ("boek vergeten"), niks willen doen ("geen zin om een boekje te lezen") en dan zegt de docent ten einde raad: "Je mag kiezen: of je gaat nu lezen of je gaat om 14:10 lezen". Gevolg: leerling zegt: "Ik ga om 14:10 lezen" en vertrekt en zo zit de docent zelf ook een uur langer op school .
Niet meer actief op Fok!
pi_74896992
Ja, één jurk, maar jurken PASSEN en dan één kopen als het meezit

heb net de appeltaart in de oven gezet morgen vers slagroom kloppen

zal fototoestel meenemen morgenavond dus dan kan ik van elke gang een foto maken
Ja doei.
pi_74898199
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het is een vaste invalster, maar van zo'n invalster kun je gemakkelijk misbruik maken, want zij hebben niet altijd een programma van wat er gebeuren moet.

En de leerling in kwestie doet ook bij andere docenten moeilijk. Kwam om 5:30 thuis (god weet waar ie vandaan kwam ) en dan om 8:20 naar school en dan een SE maken (waar 'ie niet voor geleerd had) en dan weg willen, maar niet weg mogen en niks kunnen doen ("boek vergeten"), niks willen doen ("geen zin om een boekje te lezen") en dan zegt de docent ten einde raad: "Je mag kiezen: of je gaat nu lezen of je gaat om 14:10 lezen". Gevolg: leerling zegt: "Ik ga om 14:10 lezen" en vertrekt en zo zit de docent zelf ook een uur langer op school .
Je mag kiezen: nu lezen OF ik sla je zo hard mogelijk voor je ballen Maar dat mag vast niet...
(Ik kijk teveel MTV zeker)

Ik moet echt wat aan mijn agressie gaan doen, vandaag bij de Kruidvat ook weer heel erg de neiging gehad om tegen een meneer te gaan schelden (die flipte op de cassiere omdat er buiten fietsen stonden die mogelijk op zijn auto zouden kunnen vallen. Ik denk: Parkeer daar dan niet, sukkel. Maar goed). Passief-agressief als ik ben heb ik wel twee gangen lang hardop verteld hoe ik erover dacht

Er komt echt ooit een dag dat iemand de volle laag krijgt denk ik. Op 't werk een keer gebeurd aan de telefoon en toen heb ik een uur lang gehyperventileerd wat een held ben ik ook.

Overigens kreeg ik later gelijk van mijn bazin, die had een uur later dezelfde aan de telefoon
pi_74899170
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:37 schreef kwakz0r het volgende:
hallo ik ben áfgepeigerd... hele dag workshop gehad in den haag in de KB (heb jij daar je afstudeerstage toevallig gedaan, DaD, bij t Huijgens instituut??) het was afwisselend heel leuk en heel frustrerend (ik merk dat ik me erger aan de manier waarop mensen uit de literatuurwetenschap vragen stellen en denken... vooral omdat het over "mijn" model ging, dat in de taalkunde al veel langer gebruikt wordt en dus lopen ze soms een beetje "achter"... ze keken er ook heel anders naar.

wel leuk dat er drie hele inspirerende presentaties waren, en na afloop met wat jonge aio's besloten om onderling materiaal en bibliografische aantekeningen uit te wisselen. ook wel leuk dat ik ineens doordat ik in de laatste twee presentaties flink mn mond had opengetrokken bij de discussie ineens door allemaal mensen werd benaderd als "de expert"

en nu ben ik kapot, t is hier een rotzooitje... en ik heb géén zin om op te ruimen nu...

voor jullie allemaal

en hoi Sas!
Kwak, dat klopt, maar ik probeer het zo slecht mogelijk te googlen te houden. . Was daar je workshop? Met wie van het instituut?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 20 november 2009 @ 23:32:41 #145
331 Merel
Be here now.
pi_74901735
slaaaaaaaaaapen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 21 november 2009 @ 05:02:49 #146
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_74905419
Werken
pi_74905591
Ook werken, maar jij wint uniekje!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_74905745
Ook werken, maar heb nog iets langer kunnen slapen dan jullie!

Vannacht gedroomd over lootjes trekken en een boze moeder.
Ook dacht ik vanmorgen dat het kerst was.

Fijne dag iedereen!
  Vis een optie? zaterdag 21 november 2009 @ 09:04:34 #149
70532 loveli
N
pi_74905860
Werkkwartet!
crap in = crap out
pi_74905867
werkze werkers!!

Ook hier ging om half 9 de wekker ben inmiddels gedouched, aangekleed en ga zo ontbijten... nomnomnom, honger
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')