abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:28:54 #101
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_74887388
Koortslip
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? vrijdag 20 november 2009 @ 15:47:19 #102
70532 loveli
N
pi_74887891
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Koortslip
L-lysine. Virus denkt daar lekker op te kunnen kweken, maar dat lukt niet. En de binding op de receptoren van het virus is erg sterk, dus virus kan niet op lichaamscellen aangrijpen en zich daar voortplanten.
crap in = crap out
pi_74888210
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:47 schreef loveli het volgende:
L-lysine. Virus denkt daar lekker op te kunnen kweken, maar dat lukt niet. En de binding op de receptoren van het virus is erg sterk, dus virus kan niet op lichaamscellen aangrijpen en zich daar voortplanten.
Dat wilde ik ook net zeggen, je was me net voor

He who dies with the most toys
still dies
  Vis een optie? vrijdag 20 november 2009 @ 15:58:12 #104
70532 loveli
N
pi_74888267
Trage lurkert
crap in = crap out
pi_74889099
lurkerts posten niet
He who dies with the most toys
still dies
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:46:43 #106
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_74889855
Hmmm, ik ben niet zo van het slikken
Nou ja, gewoon afwachten en mijzelf 2 week lang een monster voelen.

Ik ga soep eten
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:55:19 #107
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_74890119
thuis! whoop! moe

Ik verander in een vreetmonster als ik vroeg op moet En dan krijg je dit soort lijstjes

O: twee sneetjes met ardenner
T: klein puntje huisgemaakte appeltaart van jarige collega
L: twee sneetjes met ardenner
T: broodje met chorizo
T: cola want er moet een minipaper komen en ik val half in slaap
D: penne met sperziebonen en pestoballetjes

En er was nog iets wat ik wilde melden/reageren/iets! Maar ik ben het kwijt
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_74890247
Zo vreselijk is je lijstje toch niet, Maria?

Als ik zo'n bui heb staan er vooral heel veel kleine dingetjes op m'n lijstje, zoals handjes M&M's, bakjes chips, blokjes chocolade, of als dat niet in huis is desnoods gewoon extra boterhammen en bakjes yoghurt...
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 20 november 2009 @ 17:20:31 #109
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_74890829
Nouja ik vond het vrij veel! Op de taart en cola na valt het gezondheids-wise idd nog redelijk mee... Ik kauwde idd tegen heug en meug op mn broodjes in de hoop dat ik de lekkere dingen op het station kon ontlopen Best goed gelukt!
pi_74892128
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 20 november 2009 @ 18:10:18 #111
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_74892168
Ik moet trouwens een minipapertje schrijven over een geniale Mexicaanse schrijver, Guillermo Gómez-Peña! Die man is echt te grappig Hij is performance artist, schrijver, theoreticus, etc. Hij speelt zelf vaak typetjes die hybriditeit verbeelden, zoals deze (beschrijving uit een boek gegapt):

"Mexterminator, for example, is a Spanglish-speaking karate expert who carries machetes and guns, sings old Mexican songs, eats jalapeñosm and communicates with fellow gangsters through a digital watch. The character's mission is to reconquer the US Southwest". A.k.a. Mad Mex

Oh en dan heb je nog El Mariachi Liberachi, Aztec High-tech, El S&M Zorro
pi_74892171
De knop is om, ik koop geen zooi meer bij de AH, maar wil weer gezond eten . Ik liep de AH binnen, en ik kon me gewoon niets bedenken dat gezond was . Normaal liep ik altijd naar de pistoletjes, rundvleessalade, koekje, chocolade en snoep ... en nu wist ik gewoon niets. Uiteindelijk maar een pak optimel gehaald (moest echt wat eten) ... een paar maanden geleden zou ik hier totaal geen moeite mee gehad hebben .

En ik heb bijgelezen, maar vergeten waar ik op wilde reageren .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 20 november 2009 @ 18:13:00 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74892236
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:08 schreef Ewelina het volgende:

Hi .

Ik mis jouw avatar .

Ik ben nog steeds voor school bezig. Als ik eenmaal in zo'n flow zit... En zondag kan ik mezelf slechts met de grootste moeite aan het werk schoppen .

Anyway, dicht die boeken! Weekend!
Niet meer actief op Fok!
pi_74892239
Oh ja, en de kloon van Miss_S heb ik ook gelokaliseerd. Was niet zo moeilijk.
pi_74892265
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hi .

Ik mis jouw avatar .
Ja, ik had een ander plaatje gevonden, met zwart/wit (een muzieksleutel) maar die zie je op de één of andere manier niet?!
pi_74892348
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Euh, wat is dat, waar koop je het, en vraag ik dan (stotterend) om L-l-l-l-lysine?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_74892479
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Euh, wat is dat, waar koop je het, en vraag ik dan (stotterend) om L-l-l-l-lysine?
Het klinkt als iets wat je bij bijvoorbeeld De Tuinen wel kunt krijgen, maar dat weet ik niet zeker.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_74892490
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:13 schreef Ewelina het volgende:
Oh ja, en de kloon van Miss_S heb ik ook gelokaliseerd. Was niet zo moeilijk.
Het was ook niet de bedoeling dat het moeilijk zou zijn
Ik heb een andere username gekregen toen er problemen waren met wachtwoorden en vervolgens niet teruggekomen in dit topic omdat ik meer tijd aan andere dingen wil besteden en dit topic te snel gaat
  vrijdag 20 november 2009 @ 18:27:38 #119
236335 neen
schone schijn
pi_74892638
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:10 schreef Chicolate het volgende:
De knop is om, ik koop geen zooi meer bij de AH, maar wil weer gezond eten . Ik liep de AH binnen, en ik kon me gewoon niets bedenken dat gezond was . Normaal liep ik altijd naar de pistoletjes, rundvleessalade, koekje, chocolade en snoep ... en nu wist ik gewoon niets. Uiteindelijk maar een pak optimel gehaald (moest echt wat eten) ... een paar maanden geleden zou ik hier totaal geen moeite mee gehad hebben .

En ik heb bijgelezen, maar vergeten waar ik op wilde reageren .
Heb je alsnog niks gegeten he
het lijkt niet wat het is
pi_74892689
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het was ook niet de bedoeling dat het moeilijk zou zijn
Ik heb een andere username gekregen toen er problemen waren met wachtwoorden en vervolgens niet teruggekomen in dit topic omdat ik meer tijd aan andere dingen wil besteden en dit topic te snel gaat
Hoi .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_74892825
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:27 schreef neen het volgende:

[..]

Heb je alsnog niks gegeten he
Daar zitten tenminste nog kcal in, anders was ik met cola light naar buiten gelopen .
pi_74893009
Hoi Sarabi!

Alles ok?
pi_74893040
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:21 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Het klinkt als iets wat je bij bijvoorbeeld De Tuinen wel kunt krijgen, maar dat weet ik niet zeker.
Klopt, volgens mij heb ik het daar zien liggen, iig staat het vaak in het foldertje.
pi_74893122
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:29 schreef sigme het volgende:

[..]

Hoi .
Hai

vergeetmewelletje alles gaat goed hier zit goed in mijn vel
Wel erg druk met de studie en 2 bijbaantjes + nog een sociaal (gezond) leven

Hoe is het hier allemaal?
  vrijdag 20 november 2009 @ 18:49:04 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74893145
Miss... uh Sarabi!
Niet meer actief op Fok!
pi_74893197
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:49 schreef Viking84 het volgende:
Miss... uh Sarabi!
Zeg maar gewoon Saskia hoor
Jij hebt ook helemaal je plekje gevonden in het onderwijs?
pi_74893251
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:48 schreef Sarabi het volgende:
vergeetmewelletje alles gaat goed hier zit goed in mijn vel
Wel erg druk met de studie en 2 bijbaantjes + nog een sociaal (gezond) leven
Mooi zo!
Niet te druk zijn he, wel gewoon genieten van leuke dingen.
quote:
Hoe is het hier allemaal?
Same old, same old.
pi_74893361
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Mooi zo!
Niet te druk zijn he, wel gewoon genieten van leuke dingen.
Ik ga meteen naar je luisteren ga nu naar de bios, lekker relaxen
pi_74893418
Maria, als het gaat om zelfgemaakte appeltaart; gewoon doen. Dan sport je vanavond/morgen maar een kwartiertje langer Ik vind die ardenner eigenlijk kwalijker!

Het regent hier en mijn buik maakt bubbelgeluidjes. Het is definitief: ik ga vanavond niet meer sporten
pi_74894750
hallo ik ben áfgepeigerd... hele dag workshop gehad in den haag in de KB [edit] het was afwisselend heel leuk en heel frustrerend (ik merk dat ik me erger aan de manier waarop mensen uit de literatuurwetenschap vragen stellen en denken... vooral omdat het over "mijn" model ging, dat in de taalkunde al veel langer gebruikt wordt en dus lopen ze soms een beetje "achter"... ze keken er ook heel anders naar.

wel leuk dat er drie hele inspirerende presentaties waren, en na afloop met wat jonge aio's besloten om onderling materiaal en bibliografische aantekeningen uit te wisselen. ook wel leuk dat ik ineens doordat ik in de laatste twee presentaties flink mn mond had opengetrokken bij de discussie ineens door allemaal mensen werd benaderd als "de expert"

en nu ben ik kapot, t is hier een rotzooitje... en ik heb géén zin om op te ruimen nu...

voor jullie allemaal

en hoi Sas!

[ Bericht 1% gewijzigd door kwakz0r op 21-11-2009 10:33:05 ]
Kwak
pi_74894936
Lekker op de bank Kwak, en de zooi maar laten liggen
CF, ik ga morgen ook niet. Ben nog veel te benauwd.

Ik had lekker bij mijn ouders voor mijn examen willen leren, maar was even vergeten dat ze nu 250 TV-zenders hebben en dat ze daar de hele avond naar gaan kijken, met het geluid aan (ik kijk zelf altijd TV met het geluid uit, ik ben raar).

Nu zit ik al anderhalf uur achter de laptop, zorgverzekeringen te vergelijken en me te ergeren aan de herrie
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_74894965
En ik heb een beginnende puist op mijn kont, uiteraard net op 't randje van m'n onderbroek Auw.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 20 november 2009 @ 19:45:28 #133
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_74895029
Kwak, je hebt nu het volste recht om te genieten van een relax avondje.. Je hebt het zo verdient

Ik weet niet hoeveel maar er zaten 75 poffertjes in en we hebben ze met zijn tweeen gegeten en ik heb nu razende honger
  vrijdag 20 november 2009 @ 19:46:30 #134
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_74895059

Sorry Syrena
pi_74895119
zelfgebakken appeltaart ben er nu mee bezig
morgen komen mams en zusje hier 's ochtends al heen, want dan gaan we trouwjurken kopen

en morgenavond luxe uit eten: 12 gangen

en m'n colleges waren leuk en nu ga ik de rest van de avond niets doen (als de appeltaart op is dus )
Ja doei.
pi_74895124
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:25 schreef Viking84 het volgende:
Eeeeeeen weer thuis! Zo'n leuke dag gehad! . Met mensen die positief over mij waren, leuk contact met leerlingen, complimentjes gekregen voor m'n gebarentaalvaardigheid etc .

Nu nog even een paar SO's voorbereiden voor volgende week en morgen ga ik lekker rieleksen.

Maar echt niet normaal, hoor, sommige leerlingen. Eén klas had een invaller en ik zag dat één van de leerlingen buiten zat te roken, terwijl 'ie in de klas moest zijn. Dus dat zeg ik tegen de invaller en zij gaat naar hem toe. Ze zegt: "Je hebt nu les, hoor". Hij: "Nee, ik moet nu eerst roken" ! En toen zei zij: "Dan neem je straks wel een gele brief mee" (geel briefje = te laat en dan moet je de verloren tijd na schooltijd inhalen). Maar apart hoor, zo'n reactie van een leerling. Ik zou geloof ik met m'n mond vol tanden staan . En Havo 4 had het werk dat ik had opgegeven niet af en ze hebben daar ook vandaag weer aan gewerkt bij de invaller, dus maar eens kijken wat ik daarmee ga doen...
Herkenbaar, ik zit nog op de middelbare school, en de congierges moeten ook iedereen achter de broek aan als ze na de 2e bel nog buiten staan te roken, zeer apart.
Ik rook zelf ook, en zorg dan gewoon dat ik mn nicotinepeil goedzit als mijn lessen beginnen.
Nou, succes, met de invaller.
Ik kan ook wel begrijpen dat die leerlingen hem 'uit willen proberen' en dat hij niet zo goed weet wat hij daarmee aanmoet?

Mijn lijstje van vandaag;
O; 2 droge boterhammen en een cracker
L; Hamkaascroissant met een bakje yoghurt
D; Poffertjes.
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
pi_74895210
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:46 schreef uniekhoorn het volgende:

Sorry Syrena
Het is echt irritant.

En hier was me ook appeltaart beloofd, maar mijn moeder zit al anderhalf uur voor de TV. Omdat het ei en de boter op kamertemperatuur moeten komen. Ik heb al drie keer gezegd dat dat JUIST bij appeltaart niet hoeft, maar niks

Mo, 12 gangen?!?!?!? Ik wil wel een verslag wat 't allemaal was dan
  vrijdag 20 november 2009 @ 19:51:15 #138
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_74895217
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
zelfgebakken appeltaart ben er nu mee bezig
morgen komen mams en zusje hier 's ochtends al heen, want dan gaan we trouwjurken kopen

en morgenavond luxe uit eten: 12 gangen

en m'n colleges waren leuk en nu ga ik de rest van de avond niets doen (als de appeltaart op is dus )
1 is wel genoeg hoor
Leuk hoor, veel plezier en als je DE jurk aan hebt dan weet je dat gelijk, dus bij twijfel niet doen
pi_74895607
Echt iets voor mij, die 12 gangen heb ik dan wel gezien, over de trouwjurk lees ik zomaar heen
En wat Uniek zegt lijkt me een hele goeie tip!
  vrijdag 20 november 2009 @ 20:04:25 #140
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_74895639
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:57 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, als het gaat om zelfgemaakte appeltaart; gewoon doen. Dan sport je vanavond/morgen maar een kwartiertje langer Ik vind die ardenner eigenlijk kwalijker!

Het regent hier en mijn buik maakt bubbelgeluidjes. Het is definitief: ik ga vanavond niet meer sporten
Hij was erg lekker!
Ardenner boterhamworst ziet er alleen altijd gezond uit Maar tis het zeker niet Het is wél één van de weinige dingen die een dag lang 'lekker' blijven in je tas (voor zover je dan van lekker kunt spreken)

*aai op de bubbelbuik* ja dan durf ik meestal ook niet te sporten nee

Ik heb een nieuwe semi-flannellige pyjama van de hunkemöller met roze ruitjes Zo zacht! En dat roze nemen we dan voor lief
  vrijdag 20 november 2009 @ 20:33:31 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74896620
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:48 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:

[..]

Herkenbaar, ik zit nog op de middelbare school, en de congierges moeten ook iedereen achter de broek aan als ze na de 2e bel nog buiten staan te roken, zeer apart.
Ik rook zelf ook, en zorg dan gewoon dat ik mn nicotinepeil goedzit als mijn lessen beginnen.
Nou, succes, met de invaller.
Ik kan ook wel begrijpen dat die leerlingen hem 'uit willen proberen' en dat hij niet zo goed weet wat hij daarmee aanmoet?

Het is een vaste invalster, maar van zo'n invalster kun je gemakkelijk misbruik maken, want zij hebben niet altijd een programma van wat er gebeuren moet.

En de leerling in kwestie doet ook bij andere docenten moeilijk. Kwam om 5:30 thuis (god weet waar ie vandaan kwam ) en dan om 8:20 naar school en dan een SE maken (waar 'ie niet voor geleerd had) en dan weg willen, maar niet weg mogen en niks kunnen doen ("boek vergeten"), niks willen doen ("geen zin om een boekje te lezen") en dan zegt de docent ten einde raad: "Je mag kiezen: of je gaat nu lezen of je gaat om 14:10 lezen". Gevolg: leerling zegt: "Ik ga om 14:10 lezen" en vertrekt en zo zit de docent zelf ook een uur langer op school .
Niet meer actief op Fok!
pi_74896992
Ja, één jurk, maar jurken PASSEN en dan één kopen als het meezit

heb net de appeltaart in de oven gezet morgen vers slagroom kloppen

zal fototoestel meenemen morgenavond dus dan kan ik van elke gang een foto maken
Ja doei.
pi_74898199
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het is een vaste invalster, maar van zo'n invalster kun je gemakkelijk misbruik maken, want zij hebben niet altijd een programma van wat er gebeuren moet.

En de leerling in kwestie doet ook bij andere docenten moeilijk. Kwam om 5:30 thuis (god weet waar ie vandaan kwam ) en dan om 8:20 naar school en dan een SE maken (waar 'ie niet voor geleerd had) en dan weg willen, maar niet weg mogen en niks kunnen doen ("boek vergeten"), niks willen doen ("geen zin om een boekje te lezen") en dan zegt de docent ten einde raad: "Je mag kiezen: of je gaat nu lezen of je gaat om 14:10 lezen". Gevolg: leerling zegt: "Ik ga om 14:10 lezen" en vertrekt en zo zit de docent zelf ook een uur langer op school .
Je mag kiezen: nu lezen OF ik sla je zo hard mogelijk voor je ballen Maar dat mag vast niet...
(Ik kijk teveel MTV zeker)

Ik moet echt wat aan mijn agressie gaan doen, vandaag bij de Kruidvat ook weer heel erg de neiging gehad om tegen een meneer te gaan schelden (die flipte op de cassiere omdat er buiten fietsen stonden die mogelijk op zijn auto zouden kunnen vallen. Ik denk: Parkeer daar dan niet, sukkel. Maar goed). Passief-agressief als ik ben heb ik wel twee gangen lang hardop verteld hoe ik erover dacht

Er komt echt ooit een dag dat iemand de volle laag krijgt denk ik. Op 't werk een keer gebeurd aan de telefoon en toen heb ik een uur lang gehyperventileerd wat een held ben ik ook.

Overigens kreeg ik later gelijk van mijn bazin, die had een uur later dezelfde aan de telefoon
pi_74899170
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:37 schreef kwakz0r het volgende:
hallo ik ben áfgepeigerd... hele dag workshop gehad in den haag in de KB (heb jij daar je afstudeerstage toevallig gedaan, DaD, bij t Huijgens instituut??) het was afwisselend heel leuk en heel frustrerend (ik merk dat ik me erger aan de manier waarop mensen uit de literatuurwetenschap vragen stellen en denken... vooral omdat het over "mijn" model ging, dat in de taalkunde al veel langer gebruikt wordt en dus lopen ze soms een beetje "achter"... ze keken er ook heel anders naar.

wel leuk dat er drie hele inspirerende presentaties waren, en na afloop met wat jonge aio's besloten om onderling materiaal en bibliografische aantekeningen uit te wisselen. ook wel leuk dat ik ineens doordat ik in de laatste twee presentaties flink mn mond had opengetrokken bij de discussie ineens door allemaal mensen werd benaderd als "de expert"

en nu ben ik kapot, t is hier een rotzooitje... en ik heb géén zin om op te ruimen nu...

voor jullie allemaal

en hoi Sas!
Kwak, dat klopt, maar ik probeer het zo slecht mogelijk te googlen te houden. . Was daar je workshop? Met wie van het instituut?
  vrijdag 20 november 2009 @ 23:32:41 #145
331 Merel
Be here now.
pi_74901735
slaaaaaaaaaapen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 21 november 2009 @ 05:02:49 #146
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_74905419
Werken
pi_74905591
Ook werken, maar jij wint uniekje!
pi_74905745
Ook werken, maar heb nog iets langer kunnen slapen dan jullie!

Vannacht gedroomd over lootjes trekken en een boze moeder.
Ook dacht ik vanmorgen dat het kerst was.

Fijne dag iedereen!
  Vis een optie? zaterdag 21 november 2009 @ 09:04:34 #149
70532 loveli
N
pi_74905860
Werkkwartet!
crap in = crap out
pi_74905867
werkze werkers!!

Ook hier ging om half 9 de wekker ben inmiddels gedouched, aangekleed en ga zo ontbijten... nomnomnom, honger
Ja doei.
  zaterdag 21 november 2009 @ 09:51:52 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74906341
Ik hoef vandaag een keer _niet_ te werken .

Wat ga ik allemaal doen? Kamer opruimen, boodschappen doen, series kijken, gamen, naar de film vanavond (Das weisse Band). Heerlijk! .

Fijne dag iedereen!
Niet meer actief op Fok!
pi_74906768
Goedemorgen!

Ik moet vandaag wel werken, maar met mijn zusje, wat ik altijd leuk vind. En tis maar een uurtje of 2 à 3.

Verder komen vandaag mijn schoonzus en haar man eten bij ons, dus ga lekker pasta carbonara maken (mét crème fraiche, dat doe ik er alleen maar doorheen als er mensen komen eten ). En vanavond naar UP!, die wil ik al tijden zien.

Ik ben wel een beetje gaar van gisteren, veel te veel wijn gedronken, daarna nog appelcider en iets wat iemand zelf gebrouwen had , en teveel gerookt en zelfs een paar haaltjes geblowd. Ik moet even bijkomen nu . Wel maar 1 handje chips genomen, verder niet gesnackt.

En een lijstje voor vandaag:
O: vanilleyoghurt met muesli
L: couscoussalade
D: pasta carbonara
T: popcorn in de bios
  zaterdag 21 november 2009 @ 10:31:54 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74906805
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 10:29 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen!

Ik moet vandaag wel werken, maar met mijn zusje, wat ik altijd leuk vind. En tis maar een uurtje of 2 à 3.

Verder komen vandaag mijn schoonzus en haar man eten bij ons, dus ga lekker pasta carbonara maken (mét crème fraiche, dat doe ik er alleen maar doorheen als er mensen komen eten ). En vanavond naar UP!, die wil ik al tijden zien.

Ik ben wel een beetje gaar van gisteren, veel te veel wijn gedronken, daarna nog appelcider en iets wat iemand zelf gebrouwen had , en teveel gerookt en zelfs een paar haaltjes geblowd. Ik moet even bijkomen nu . Wel maar 1 handje chips genomen, verder niet gesnackt.

En een lijstje voor vandaag:
O: vanilleyoghurt met muesli
L: couscoussalade
D: pasta carbonara
T: popcorn in de bios
Ga je Up in 3D of 2D zien? .

Ik ga Avatar in 3D zien binnenkort. Lijkt me een interessante ervaring .
Niet meer actief op Fok!
pi_74906823
Goeiemorgen . Zo he, veel moeten vandaag werken zeg, succes allemaal! Ik mag vandaag huiswerk maken. Ook een soort werk, maar dan onbetaald . Moet maar eens een keer iets afkrijgen van mijn lijstje ...
  zaterdag 21 november 2009 @ 10:35:19 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74906856
O en ik zeg vast lat0rz, want ik zie dat Fok vandaag grotendeels onbereikbaar zal zijn .
Niet meer actief op Fok!
pi_74906864
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 10:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ga je Up in 3D of 2D zien? .

Ik ga Avatar in 3D zien binnenkort. Lijkt me een interessante ervaring .
Nou, nu blijkt dat UP alleen nog in het NL draait, en dat willen we niet. Dus we gaan nu naar New Moon. We waren wel in 3D gegaan denk ik, wil ik ook eens meemaken.
pi_74906873
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:22 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Kwak, dat klopt, maar ik probeer het zo slecht mogelijk te googlen te houden. . Was daar je workshop? Met wie van het instituut?
ik heb mn originele post geedit zodat je minder googlebaar bent ;-) je kan zelf de quote nog even aanpassen

t ging van een werkgroep uit over women writing van buiten t instituut, maar t werd daar gehost. thema was quantifying methods in cultural disciplines (over sociale netwerken enzo) praatje van t instituut was van Henk Wals en Charles van den Heuvel (over t constantijn huijgens/brieven uit de verlichting project) heel interessant
Kwak
pi_74906893
oh en ik heb te lang uitgeslapen... beuh...

vanmiddag naar mn ouders, trouwdag, en vanavond uit eten met zn vieren. ben moe en ik heb heel veel zin om onder een dekentje op de bank filmpjes te kijken...

maar ik moet naar de stad om cadeautjes te kopen...
Kwak
pi_74906981
Veel plezier Mo!

Ik ga vandaag helemaal niets doen. Ja, lekker eten bij een vriendin En de kattenbak schoonmaken Verder lekker relaxen.....

hoi Saskia
pi_74907000
Ik ga denk ik het grootste deel van de dag in de keuken spenderen, DE komt eten. Als ik tijd heb, ga ik voor ze komen nog even een rondje rennen.
pi_74907351
FOK! is weer online ! *juicht.

pi_74907897
Ha mooi!
Vandaag geleerd en krakercompetitie gedaan. En morgen eten we konijn
pi_74909446
ik ben gezellig uit eten geweest met mn ouders

verder gerelaxt
Kwak
  zondag 22 november 2009 @ 16:02:58 #164
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_74910441
Jaaaaaaaaaaaaaah, hij doet het weer
  zondag 22 november 2009 @ 16:06:18 #165
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_74910554
Nou MoBlo, kom maar op met je jurk
* uniekhoorn is zo nieuwsgierig

Vandaag weer lekker gewerkt
Mijn diner wordt: Patat met speciaal, halve kip.. bij de snackbar vandaan
pi_74910906
quote:
Op zondag 22 november 2009 16:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaah, hij doet het weer
Huh ik kan er echt pas sinds daarnet op ... huiswerk maken en downtime is op zich wel goed ... buiten dat ik iedere 10 min F5 of ie het alweer doet .
pi_74910981
Hey, hallo. .

Gister zo lekker bij de Japanner gegeten. . Ik had het vegetarische menu (Yasai).
  zondag 22 november 2009 @ 17:11:54 #168
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_74911055
Ahh we zijn er weer!

Lijstjes spam:

Vrijdag: te erg, was mijn "junk dag' en dat heb ik goed gedaan ook: een muffin overdag, later sushi, stokbrood, wijn, bier, chocolademousse en ijs

Zaterdag:
Kei en keihard gesport, en kwam daarna werkelijk geen zinnig woord meer uit me
O, ik ben vergeten wat ik heb gegeten. In ieder geval 's avonds weer sushi

Zondag: O: 2 meergranen pistoletjes
T: laatste stukjes sushi
S: uur spinnen en nog 10 minuten hardgelopen
L: 2 boterhammen pindakaas, peer en 3 walnoten
T: kwark
D; salade nicoise
T: cracker met tonijn

aan vis geen tekort dit weekend
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zondag 22 november 2009 @ 17:12:14 #169
277802 _Calimero_
pi_74911065
quote:
Op zondag 22 november 2009 17:08 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Huh ik kan er echt pas sinds daarnet op ... huiswerk maken en downtime is op zich wel goed ... buiten dat ik iedere 10 min F5 of ie het alweer doet .
ik ook pas sinds net!
pi_74911163
hey hoi

Zo! Dat was weer een lange downtime
Ja doei.
  zondag 22 november 2009 @ 17:23:59 #171
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74911527
Hoi .

Ik kan er ook pas sinds net weer op en ik heb Fok! heul niet gemist!
Niet meer actief op Fok!
pi_74911590
quote:
Op zondag 22 november 2009 17:23 schreef Viking84 het volgende:
Hoi .

Ik kan er ook pas sinds net weer op en ik heb Fok! heul niet gemist!
wel, want je hebt best wel zitten klagen
Ja doei.
  zondag 22 november 2009 @ 17:26:17 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74911649
quote:
Op zondag 22 november 2009 17:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wel, want je hebt best wel zitten klagen
Hap hap! .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 22 november 2009 @ 17:28:35 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74911757
Ik heb gisteren trouwens kruidnoten gemaakt! .

De eerste poging mislukte, want in mijn recept stond zowel tarwebloem als zelfrijzend bakmeel en pas toen alles in de beslagkom zat bedacht ik me dat het allemaal misschien wat veel was .

De tweede poging dreigde ook te mislukken, omdat Mark de stand van de oven niet had gecheckt, waardoor de nootjes gegrilld werden ipv gebakken Daarna nog 20 mins gebakken en toen waren ze goed. Nou ja, 'goed'. Ze waren plat en vormeloos, maar wél lekker! .
Niet meer actief op Fok!
pi_74911958
Zow.. vandaag gedeeltelijk productief geweest. Had meer kunnen doen, maar soit.
Heb in ieder geval hardgelopen, 2 opdrachten af voor deze week en ga vanavond nog wat lezen in Huckleberry Finn

Lijstje gisteren

O: 3 afbakbroodjes
T: appeltaart
L: 3 boterhammen
D: 12 gangen diner en 4 glazen rode wijn

Lijstje vandaag:

O: 3 afbakbroodjes (wel om 11.00uur ofzo)
S: hardlopen
D: rijst met goulash (staat al de hele dag op!)
T: appeltaart

en ik heb een trouwjurk en hij is prachtig
Ja doei.
  zondag 22 november 2009 @ 17:33:15 #176
331 Merel
Be here now.
pi_74911965
MoBlo, doe eens vertellen over het jurken passen!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_74912029
Het doet het weer ! YAY.

Ik ga vanavond pas naar New Moon, gisteren was het uitverkocht. Heb verder een veel te ongezond weekend, mr. PPP verraste me met een gigantische speculaaspop en die is nu op . En ook nog een oliebol gegeten gisteren, en net een zak popcorn, en dat vanavond dus weer in de bios. En daarbij teveel wijn.

Lijstje:
O: vanillyoghurt met muesli
L: vier boterhammen met filet A
T: popcorn, glas witte wijn
D: aardappeltjes met spitskool en een filetrolletje (heel lekker, van de AH, rolletje filet gevuld met bieslookroomkaas)
T: popcorn in de bios, nog wel een glas wijn denk ik

Na vandaag snack ik niet meer aankomende week, en we gaan veel lopen enzo in Frankrijk, dus dan zal de schade wel meevallen. Vandaag neem ik het er dus nog even van.
  zondag 22 november 2009 @ 17:34:35 #178
277802 _Calimero_
pi_74912035
quote:
Op zondag 22 november 2009 17:33 schreef Merel het volgende:
MoBlo, doe eens vertellen over het jurken passen!
Ja dat dus, met foto;s als het kan
pi_74912061
Oh Moblo, hoe was het diner ?
  zondag 22 november 2009 @ 17:35:09 #180
277802 _Calimero_
pi_74912069
Ik moet boodschappen doen maar het regent hier echt onwijs keihard
pi_74912225
Was een hele fijne 'winkel'. Was gewoon iemand met een bedrijfje aan huis, die echt heel veel had hangen.
Had 2 uur de tijd en heb in totaal iets van 8 jurken aangehad

En de eerste, dat was uiteindelijk de jurk die nu aan de kast hangt

Mijn eerste woorden bij die jurk: "ROZE... BAH! nee.. die mag terug de kast in.."

Daarna nog even doorgebladerd en uiteindelijk een selectie gemaakt. Ze had toch de jurk met het roze (hij is niet helemaal roze) er bij gehangen en zei dat ik die eerst maar even aan moest doen.
En toen ik 'm aanhad was hij echt niet zo 'lelijk' als ik dacht.. het roze was even wennen, maar al gauw had ik zoiets van 'hm.....'.

Daarna nog een paar jurken aangehad, waarvan er een paar 'wel leuk' waren en een paar echt te afzichtelijk voor woorden toen ik 'm uiteindelijk aanhad
De een na laatste jurk was ook erg mooi maar toen ik de 'eerste' nog eens aandeed wist ik 't wel.

Mijn moeder en zusje waren het er helemaal mee eens nog een witte shawl erbij gekocht en hij is helemaal af.

Moet nog wel ingenomen worden, ergens begin april voor het eerst (hij mag wel een maat kleiner, nu al) en daarna eind juni nog één keer doorpassen
Ja doei.
pi_74912415
Een roze jurk? . Foto's, Mo??
  zondag 22 november 2009 @ 17:47:23 #183
331 Merel
Be here now.
pi_74912594
Ja hup, foto's, we zullen het niet doorvertellen!
pi_74912793
Roze jurk.
  zondag 22 november 2009 @ 18:09:56 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74912845
Foto's lijken me niet slim aangezien meneer MoBlo ook op Fok! zit .
Ik heb de jurk al wel gezien en hij is idd heel tof . Niet roze, trouwens, maar wit, met een roze 'omslagdoekachtig' rond haar middel .
Niet meer actief op Fok!
pi_74912934
quote:
Op zondag 22 november 2009 18:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb de jurk al wel gezien en hij is idd heel tof . Niet roze, trouwens, maar wit, met een roze 'omslagdoekachtig' rond haar middel .
PM kan ook . En het klinkt tof Moblo!

Ik had gister mijn schoen gezet. Toen ik vanmiddag thuis kwam had Sinterklaas er wat ingedaan. Een kilozak pepernoten .
  Vis een optie? zondag 22 november 2009 @ 18:13:24 #187
70532 loveli
N
pi_74912946
Pictures please! Als je ten minste kunt posten.
crap in = crap out
pi_74912954
quote:
Op zondag 22 november 2009 18:09 schreef Viking84 het volgende:
Mijn vriend man was mee de jurk kopen, heeft vooralsnog geen ongeluk gebracht.

Mag ik anders een PM met de jurk Moblo?
Ben benieuwd!
  zondag 22 november 2009 @ 18:29:50 #189
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_74913387

Hoe is het met iedereen hier? Ik heb een tof weekend met het vriendje gehad. T was alleen veel te kort, hij moest vanmorgen om 12 uur alweer vliegen, en we gingen hier om half 10 uit huis, terwijl we gister tot 3 uur op een feestje waren. Tis wel lastig hoor, zo kort de tijd hebben elkaar te zien!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_74913629
quote:
Op zondag 22 november 2009 17:34 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Het doet het weer ! YAY.

Ik ga vanavond pas naar New Moon, gisteren was het uitverkocht.
Haha, daar was ik vrijdag avond ook. Toen ik binnen kwam dacht ik eerst dat de halve zaal leeg was, bleek dat alleen te komen omdat iedereen te klein was om boven de stoel uit te komen.
En vervolgens ging iedereen elke keer dat Edward in beeld kwam juichen. En elke keer als iemand zijn shirt uit trok. Of als mensen zoenden.

Ben benieuwd of het in Nederland hetzelfde is.
pi_74913725
en daar zijn we wéér

eten was heerlijk

Ik heb daarnet Into the Wild daolnwodeg dus ga dat lekker met een groooooot stuk appeltaart kijken
Ja doei.
pi_74913785
quote:
Op zondag 22 november 2009 18:38 schreef Bob. het volgende:

[..]

Haha, daar was ik vrijdag avond ook. Toen ik binnen kwam dacht ik eerst dat de halve zaal leeg was, bleek dat alleen te komen omdat iedereen te klein was om boven de stoel uit te komen.
En vervolgens ging iedereen elke keer dat Edward in beeld kwam juichen. En elke keer als iemand zijn shirt uit trok. Of als mensen zoenden.

Ben benieuwd of het in Nederland hetzelfde is.
Haha ! Nu moet ik wel eerlijk toegeven dat ik ook in staat ben te juichen voor Edward, hij brengt het tienermeisje in mij naar boven.
  zondag 22 november 2009 @ 18:47:47 #193
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_74913865
Aloha!

Mooi dat je goed geslaagd bent Mo!

Mijn weekend was ook leuk! Vrijdag geshopt in Den Haag, met mn moeder. Was leuk, bij de WE nog wat van die basic-troep gekocht. 's Avonds echt heerlijk uit eten geweest. Zaterdag nog even Gouda ingedoken en een mooie zwarte pantalon (maat 38 ) gekocht bij Bandolera. Het is onderdeel van een pak, maar twijfel nog of ik het jasje erbij zal halen. Kost 119 euro en er staat een dure maand voor de deur... Hmz. Dan zou ik wel weer een passend pak hebben... Twijfels twijfels.

Vanochtend lekker gefietst en voor de rest lekker relaxed op de bank gehangen. FOK! eigenlijk totaal niet gemist. Dat is ook voor het eerst!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_74913973
en 'mensen' hebben 'pm'
Ja doei.
pi_74914067
quote:
Op zondag 22 november 2009 18:51 schreef motorbloempje het volgende:
en 'mensen' hebben 'pm'
Mag ik ook??
pi_74914189
ja

Goulash is zó lekker
Ja doei.
pi_74915047
Joehoe! JurkenPMrequest!
pi_74915091
Yeah, hij doet t weer

Lijstje van vandaag:
*Muesli met vanilleyoghurt
*Vier boterhammen (volkoren met Linera cervelaat), karnemelk met bosvruchtensmaak (die is verassend lekker!)
*Kiwi & sinaasappel
*Nootjes
*Kipfilet, aardappels, sperzieboontjes en komkommer/tomaat/mozarellasalade

Zou een redelijk mooi lijstje geweest zijn,alleen jammer dat het véél te veel nootjes waren

Wat fijn dat je een bruidsjurk hebt gevonden, motorbloempje!

Ik zou afgelopen vrijdag ook naar New Moon gaan, maar dankzij veel vertraging en een keer of vijf overstappen ging dat (voor mij) niet meer door. Gelukkig was zuslief zo enthousiast dat ze nog wel een keer wil
Smile, open your eyes, love and go on
  zondag 22 november 2009 @ 19:26:45 #200
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_74915182
quote:
Op zondag 22 november 2009 18:54 schreef conleche het volgende:

[..]

Mag ik ook??
en ikke?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo