abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 november 2009 @ 17:33:15 #176
331 Merel
Be here now.
pi_74911965
MoBlo, doe eens vertellen over het jurken passen!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_74912029
Het doet het weer ! YAY.

Ik ga vanavond pas naar New Moon, gisteren was het uitverkocht. Heb verder een veel te ongezond weekend, mr. PPP verraste me met een gigantische speculaaspop en die is nu op . En ook nog een oliebol gegeten gisteren, en net een zak popcorn, en dat vanavond dus weer in de bios. En daarbij teveel wijn.

Lijstje:
O: vanillyoghurt met muesli
L: vier boterhammen met filet A
T: popcorn, glas witte wijn
D: aardappeltjes met spitskool en een filetrolletje (heel lekker, van de AH, rolletje filet gevuld met bieslookroomkaas)
T: popcorn in de bios, nog wel een glas wijn denk ik

Na vandaag snack ik niet meer aankomende week, en we gaan veel lopen enzo in Frankrijk, dus dan zal de schade wel meevallen. Vandaag neem ik het er dus nog even van.
  zondag 22 november 2009 @ 17:34:35 #178
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_74912035
quote:
Op zondag 22 november 2009 17:33 schreef Merel het volgende:
MoBlo, doe eens vertellen over het jurken passen!
Ja dat dus, met foto;s als het kan
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_74912061
Oh Moblo, hoe was het diner ?
  zondag 22 november 2009 @ 17:35:09 #180
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_74912069
Ik moet boodschappen doen maar het regent hier echt onwijs keihard
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_74912225
Was een hele fijne 'winkel'. Was gewoon iemand met een bedrijfje aan huis, die echt heel veel had hangen.
Had 2 uur de tijd en heb in totaal iets van 8 jurken aangehad

En de eerste, dat was uiteindelijk de jurk die nu aan de kast hangt

Mijn eerste woorden bij die jurk: "ROZE... BAH! nee.. die mag terug de kast in.."

Daarna nog even doorgebladerd en uiteindelijk een selectie gemaakt. Ze had toch de jurk met het roze (hij is niet helemaal roze) er bij gehangen en zei dat ik die eerst maar even aan moest doen.
En toen ik 'm aanhad was hij echt niet zo 'lelijk' als ik dacht.. het roze was even wennen, maar al gauw had ik zoiets van 'hm.....'.

Daarna nog een paar jurken aangehad, waarvan er een paar 'wel leuk' waren en een paar echt te afzichtelijk voor woorden toen ik 'm uiteindelijk aanhad
De een na laatste jurk was ook erg mooi maar toen ik de 'eerste' nog eens aandeed wist ik 't wel.

Mijn moeder en zusje waren het er helemaal mee eens nog een witte shawl erbij gekocht en hij is helemaal af.

Moet nog wel ingenomen worden, ergens begin april voor het eerst (hij mag wel een maat kleiner, nu al) en daarna eind juni nog één keer doorpassen
Ja doei.
pi_74912415
Een roze jurk? . Foto's, Mo??
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 22 november 2009 @ 17:47:23 #183
331 Merel
Be here now.
pi_74912594
Ja hup, foto's, we zullen het niet doorvertellen!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_74912793
Roze jurk.
  zondag 22 november 2009 @ 18:09:56 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74912845
Foto's lijken me niet slim aangezien meneer MoBlo ook op Fok! zit .
Ik heb de jurk al wel gezien en hij is idd heel tof . Niet roze, trouwens, maar wit, met een roze 'omslagdoekachtig' rond haar middel .
Niet meer actief op Fok!
pi_74912934
quote:
Op zondag 22 november 2009 18:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb de jurk al wel gezien en hij is idd heel tof . Niet roze, trouwens, maar wit, met een roze 'omslagdoekachtig' rond haar middel .
PM kan ook . En het klinkt tof Moblo!

Ik had gister mijn schoen gezet. Toen ik vanmiddag thuis kwam had Sinterklaas er wat ingedaan. Een kilozak pepernoten .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? zondag 22 november 2009 @ 18:13:24 #187
70532 loveli
N
pi_74912946
Pictures please! Als je ten minste kunt posten.
crap in = crap out
pi_74912954
quote:
Op zondag 22 november 2009 18:09 schreef Viking84 het volgende:
Mijn vriend man was mee de jurk kopen, heeft vooralsnog geen ongeluk gebracht.

Mag ik anders een PM met de jurk Moblo?
Ben benieuwd!
  zondag 22 november 2009 @ 18:29:50 #189
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_74913387

Hoe is het met iedereen hier? Ik heb een tof weekend met het vriendje gehad. T was alleen veel te kort, hij moest vanmorgen om 12 uur alweer vliegen, en we gingen hier om half 10 uit huis, terwijl we gister tot 3 uur op een feestje waren. Tis wel lastig hoor, zo kort de tijd hebben elkaar te zien!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_74913629
quote:
Op zondag 22 november 2009 17:34 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Het doet het weer ! YAY.

Ik ga vanavond pas naar New Moon, gisteren was het uitverkocht.
Haha, daar was ik vrijdag avond ook. Toen ik binnen kwam dacht ik eerst dat de halve zaal leeg was, bleek dat alleen te komen omdat iedereen te klein was om boven de stoel uit te komen.
En vervolgens ging iedereen elke keer dat Edward in beeld kwam juichen. En elke keer als iemand zijn shirt uit trok. Of als mensen zoenden.

Ben benieuwd of het in Nederland hetzelfde is.
pi_74913725
en daar zijn we wéér

eten was heerlijk

Ik heb daarnet Into the Wild daolnwodeg dus ga dat lekker met een groooooot stuk appeltaart kijken
Ja doei.
pi_74913785
quote:
Op zondag 22 november 2009 18:38 schreef Bob. het volgende:

[..]

Haha, daar was ik vrijdag avond ook. Toen ik binnen kwam dacht ik eerst dat de halve zaal leeg was, bleek dat alleen te komen omdat iedereen te klein was om boven de stoel uit te komen.
En vervolgens ging iedereen elke keer dat Edward in beeld kwam juichen. En elke keer als iemand zijn shirt uit trok. Of als mensen zoenden.

Ben benieuwd of het in Nederland hetzelfde is.
Haha ! Nu moet ik wel eerlijk toegeven dat ik ook in staat ben te juichen voor Edward, hij brengt het tienermeisje in mij naar boven.
  zondag 22 november 2009 @ 18:47:47 #193
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_74913865
Aloha!

Mooi dat je goed geslaagd bent Mo!

Mijn weekend was ook leuk! Vrijdag geshopt in Den Haag, met mn moeder. Was leuk, bij de WE nog wat van die basic-troep gekocht. 's Avonds echt heerlijk uit eten geweest. Zaterdag nog even Gouda ingedoken en een mooie zwarte pantalon (maat 38 ) gekocht bij Bandolera. Het is onderdeel van een pak, maar twijfel nog of ik het jasje erbij zal halen. Kost 119 euro en er staat een dure maand voor de deur... Hmz. Dan zou ik wel weer een passend pak hebben... Twijfels twijfels.

Vanochtend lekker gefietst en voor de rest lekker relaxed op de bank gehangen. FOK! eigenlijk totaal niet gemist. Dat is ook voor het eerst!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_74913973
en 'mensen' hebben 'pm'
Ja doei.
pi_74914067
quote:
Op zondag 22 november 2009 18:51 schreef motorbloempje het volgende:
en 'mensen' hebben 'pm'
Mag ik ook??
pi_74914189
ja

Goulash is zó lekker
Ja doei.
pi_74915047
Joehoe! JurkenPMrequest!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_74915091
Yeah, hij doet t weer

Lijstje van vandaag:
*Muesli met vanilleyoghurt
*Vier boterhammen (volkoren met Linera cervelaat), karnemelk met bosvruchtensmaak (die is verassend lekker!)
*Kiwi & sinaasappel
*Nootjes
*Kipfilet, aardappels, sperzieboontjes en komkommer/tomaat/mozarellasalade

Zou een redelijk mooi lijstje geweest zijn,alleen jammer dat het véél te veel nootjes waren

Wat fijn dat je een bruidsjurk hebt gevonden, motorbloempje!

Ik zou afgelopen vrijdag ook naar New Moon gaan, maar dankzij veel vertraging en een keer of vijf overstappen ging dat (voor mij) niet meer door. Gelukkig was zuslief zo enthousiast dat ze nog wel een keer wil
Smile, open your eyes, love and go on
  zondag 22 november 2009 @ 19:26:45 #200
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_74915182
quote:
Op zondag 22 november 2009 18:54 schreef conleche het volgende:

[..]

Mag ik ook??
en ikke?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo