L-lysine. Virus denkt daar lekker op te kunnen kweken, maar dat lukt niet. En de binding op de receptoren van het virus is erg sterk, dus virus kan niet op lichaamscellen aangrijpen en zich daar voortplanten.quote:
Dat wilde ik ook net zeggen, je was me net voorquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:47 schreef loveli het volgende:
L-lysine. Virus denkt daar lekker op te kunnen kweken, maar dat lukt niet. En de binding op de receptoren van het virus is erg sterk, dus virus kan niet op lichaamscellen aangrijpen en zich daar voortplanten.
Hiquote:
Ja, ik had een ander plaatje gevonden, met zwart/wit (een muzieksleutel) maar die zie je op de één of andere manier niet?!quote:
Euh, wat is dat, waar koop je het, en vraag ik dan (stotterend) om L-l-l-l-lysine?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:47 schreef loveli het volgende:
[..]
L-lysine. Virus denkt daar lekker op te kunnen kweken, maar dat lukt niet. En de binding op de receptoren van het virus is erg sterk, dus virus kan niet op lichaamscellen aangrijpen en zich daar voortplanten.
Het klinkt als iets wat je bij bijvoorbeeld De Tuinen wel kunt krijgen, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Euh, wat is dat, waar koop je het, en vraag ik dan (stotterend) om L-l-l-l-lysine?
Het was ook niet de bedoeling dat het moeilijk zou zijnquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:13 schreef Ewelina het volgende:
Oh ja, en de kloon van Miss_S heb ik ook gelokaliseerd. Was niet zo moeilijk.
Heb je alsnog niks gegeten hequote:Op vrijdag 20 november 2009 18:10 schreef Chicolate het volgende:
De knop is om, ik koop geen zooi meer bij de AH, maar wil weer gezond eten. Ik liep de AH binnen, en ik kon me gewoon niets bedenken dat gezond was
. Normaal liep ik altijd naar de pistoletjes, rundvleessalade, koekje, chocolade en snoep ... en nu wist ik gewoon niets. Uiteindelijk maar een pak optimel gehaald (moest echt wat eten) ... een paar maanden geleden zou ik hier totaal geen moeite mee gehad hebben
.
En ik heb bijgelezen, maar vergeten waar ik op wilde reageren.
Hoiquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het was ook niet de bedoeling dat het moeilijk zou zijn
Ik heb een andere username gekregen toen er problemen waren met wachtwoorden en vervolgens niet teruggekomen in dit topic omdat ik meer tijd aan andere dingen wil besteden en dit topic te snel gaat
Daar zitten tenminste nog kcal in, anders was ik met cola light naar buiten gelopenquote:
Klopt, volgens mij heb ik het daar zien liggen, iig staat het vaak in het foldertje.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het klinkt als iets wat je bij bijvoorbeeld De Tuinen wel kunt krijgen, maar dat weet ik niet zeker.
Haiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |