quote:Op donderdag 19 november 2009 14:56 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
Nou, ik heb onlangs op een of andere manier al mijn instellingen op deze laptop gewist, waardoor ik hier niet meer ingelogd stond. Toen ik opnieuw probeerde in te loggen lukte dat niet meer omdat ik mijn wachtwoord niet meer wist en wsl een oud emailadres opgegeven heb. Had ik toen na dat hackgebeuren nu even opnieuw geregistreerd of wat er ook al weer moest gebeuren, dan had ik dat aangepast zeg maar.
Scherp van je, maar ik heb het expres zo neergezet. Dit oogt voor mij minder confronterend dan 42+0 ofzoquote:Op donderdag 19 november 2009 13:37 schreef DaviniaHR het volgende:
Ahm, amaranta, 41+7 is 42 wk.je was juf, toch?
V
Wij zetten hoogstens een handpompje met van die zeep-zonder-water neer. Maar niet speciaal vanwege de Mexicaanse griep.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:14 schreef WupWup het volgende:
Gefeliciteerd en welkom alle nieuwe zwangeren!
Even nog mijn vraag van gisteren in de herhaling: doen jullie nog wat extra's (voorzorgmaatregelen) tav de kraamvisite ivm de mexicaanse griep? Ik zat zelf een beetje te denken aan een inlegvelletje bij het kaartje met de vraag of mensen toch echt even het bezoek willen uitstellen als ze zelf of iemand in hun gezin mogelijk de griep heeft of is dat heel overdreven?
Ik heb net dettol gekocht. Lekker desinfecterend. En ik heb van die natte gastendoekjes.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Wij zetten hoogstens een handpompje met van die zeep-zonder-water neer. Maar niet speciaal vanwege de Mexicaanse griep.
Ik ben dan ook niet van plan om mijn kind steriel te gaan opvoeden, maar haar in aanraking laten komen met de mexicaanse griep in haar eerste levensweek vind ik dan weer het andere uiterstequote:Op donderdag 19 november 2009 15:29 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Je moet natuurlijk ook niet té veel desinfecteren. Je kind beschermen tegen gevaarlijke ziektes en virussen is niets mis mee, maar als je altijd alles dood maakt, kan er ook nooit een afweersysteem worden ontwikkeld.
Tenminste, zo denk ik erover.
vind ik een heel nette oplossingquote:Op donderdag 19 november 2009 15:14 schreef WupWup het volgende:
Gefeliciteerd en welkom alle nieuwe zwangeren!
Even nog mijn vraag van gisteren in de herhaling: doen jullie nog wat extra's (voorzorgmaatregelen) tav de kraamvisite ivm de mexicaanse griep? Ik zat zelf een beetje te denken aan een inlegvelletje bij het kaartje met de vraag of mensen toch echt even het bezoek willen uitstellen als ze zelf of iemand in hun gezin mogelijk de griep heeft of is dat heel overdreven?
Ja, maar het lijstje boven mij wordt ook steeds langerquote:Op donderdag 19 november 2009 16:39 schreef becky27 het volgende:
ja geen wonder dat het allemaal zo snel gaat hier, vijf nieuwe zwangeren in 1 topic of zo erbij! Gefeliciteerd allemaal, lijstje onder mij wordt steeds langer!!
lol aan dat laatste had ik nog niet gedachtquote:Op donderdag 19 november 2009 19:47 schreef freecell het volgende:
Tsss Leonieke, mag je niet aankomen, voeren ze je elke paar weken suikerwater, dat werkt ook niet!
Laatste weken weer meer misselijk dan even ervoor. Eerste maanden veel geknuffeld met de pot. Heb nu twee goede dagen, slechts 1 keer overgegeven. Sommige dagen alle drie de maaltijden er weer uit. Maar dat maak ik dan wel weer goed met ander voer hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 20:01 schreef leonieke het volgende:
Voor een suikertest moet je een grote beker suikerwater drinken. Dan moet je een uur wachten en prikken ze bloed om te zien hoe jouw lichaam op het suikerwater reageert.
4 weken geleden heb ik die moeten laten uitvoeren, maar blijkbaar was dat te vroeg, dus vandaag opnieuw.
Ben je nog steeds misselijk?Zo ambetant zeg. Daar kan ik echt niet van meespreken. Zoals ik onlangs tegen iemand zei: de weg naar de zwangerschap is veel moeilijker geweest dan de zwangerschap tot nu toe.
Zie je jouw buik al lang bewegen? Dat zie ik namelijk nog steeds niet
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:44 schreef DJRandall het volgende:
BJ, bah, spannend morgen dus....voor jou en je zus
Incantrix: stomme mensen die voordringenEn wat betreft je schimmel, ik zeg gewoon met een bak pepernoten op de bank en volledig in thema gaan
Heel hard wordt hier ook niet geschopt hoor. Heb wel het idee dat ik een vrij kleine baarmoeder heb, met groot kind. Want het is heel strak.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:10 schreef leonieke het volgende:
Amai... ik hoop dat je ipv goede dagen alleen nog maar perfecte dagen krijgt![]()
Zo hard trapt die kleine hier nog niet dat hij iets van mijn buik kan trappenBij mij zijn het alleszins nog altijd trapjes die ik voel. Nog niet zo hard zelfs. Maar dat zal wel nog komen
Het heeft voor mij eigenlijk heel veel rust gebracht toen ik de knop heb omgedraaid en heb 'beslist' om niet meer te wachten op die wolk. En over onzeker gesproken? Ik had de kleine 5 minuten voor we naar het hartje gingen luisteren nog voelen schoppen en toch sloeg de stress toe toen ze dat apparaat op mijn buik hadden gezetquote:Op donderdag 19 november 2009 20:31 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb datzelfde idee, elke keer dacht ik: ja bij de echo waarop we zien dat het hartje klopt kan ik genieten, en toen bij 13 weken kan ik gaan genieten. Nu denk ik inderdaad dat ik na morgen nog steeds niet echt ga zweven op een blauwe/roze wolkje... ik ben ook heel blij, maar toch nog heel onzeker. Stom hè, ben je er zo mee bezig geweest, is het gelukt heb je geen blauwe/roze wolk.
Ze heeft niet gezegd dat ik moet thuisblijven voor mijn bloeddruk, maar gezien de reactie van mijnquote:Op donderdag 19 november 2009 21:03 schreef Incantrix het volgende:
DJ, whaha! Als ik pepernoten in huis had gehad zou ik die nú zijn gaan eten![]()
![]()
Ow, Leonieke, hum.. Moet je nog iets doen met die bloeddruk? En was je die griepprik van plan of juist niet? Maar wel fijn dat je gewicht niet zwaar onderuit werd gehaald ofzo, denk toch dat ze je een beetje bang heeft geprobeerd te maken om te voorkomen dat je los zou gaan ofzo..
Inderdaad, gewoon lekker je eigen plan trekken dan, ik denk dat je het prima doet als je je gevoel volgtquote:Op donderdag 19 november 2009 21:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ze heeft niet gezegd dat ik moet thuisblijven voor mijn bloeddruk, maar gezien de reactie van mijnin de auto ga ik me gewoon aan mijn plan van vorige week houden: regelmatig een dag verlof opnemen (morgen al nummer 1).
En ik vermoed ook dat ze me bang heeft willen maken. Want eigenlijk weeg ik nu al te veel volgens hetgeen ik mocht bijkomen, maar ze zei toch dat ze trots was op mij. Al kwam er wel onmiddellijk de mededeling bij dat ik nu niet moest gaan overdrijven
oh wat gaafquote:Op donderdag 19 november 2009 09:43 schreef DeLiedje het volgende:
Ik fok echt nog maar heel weinig, maar ik wil me toch even in dit topic melden....![]()
Floortje wordt grote zus
ik kom hier zomaar opeens binnen vallen om een IRL bekende te feliciteren..quote:Op donderdag 19 november 2009 23:51 schreef MinnieMin het volgende:
Ik heb opeens helderrood bloedverlies.... En geen gevoelige borsten meer. Ik maak mezelf echt superongerust...
Ik weet niet wat ik moet doen
die had vandaag diplomauitreiking van de doktersopleidingquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:30 schreef Spooky4u het volgende:
En waar blijft miniziggyminiziggyminiziggy?
Die moet inmiddels ook al bijna aan de eerste schooldag beginnen
Dat verstand moet dan van de moeder afgekomen zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
die had vandaag diplomauitreiking van de doktersopleiding
Wat ben je toch een engel! Heb vanmorgen meteen gebeld trouwens en krijg inderdaad een eerdere echo. Zal maandag worden. Dus helaas moet ik toch zo het weekend door. Wel nog wat oud bruin bloed en geen helderrood meer. Dus heb weer een beetje hoop. Uiteraard hou ik jullie even op de hoogte!quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:05 schreef Incantrix het volgende:
Minnie, ik moest zonet bij het wakker worden meteen aan je denken. Zéker even bellen vandaag inderdaad, en ik heb echt nog veel hoop voor jou!Hopelijk komt er vandaag duidelijkheid en is de uitkomst positief!
Nikki, haha, dat klinkt bekend! In dat opzicht ben ik blij dat wij langer hebben gewacht met de daadwerkelijke aanschaf van de kleuren zullen we maar zeggen, die heb ik zelfs een uur voor we uiteindelijk naar de Gamma zouden gaan nog helemaal veranderd (en míjn lief werd gek van me).. Wel fijn dat je vriend het ermee eens is, dat scheelt een hoop lobby-en kan ik je zeggen
Geniet ervan! En meteen iets leuks doen op de eerste dag, dat doe je goed!quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:57 schreef DaviniaHR het volgende:
BJ! ik zag je posten en toen dacht ik, oh ja, vandaag 34 weken!
en welja, je hebt al voor me gejompeld!
![]()
poppejans, bizar he, sommige dromen? aan de ene kant wel grappig, aan de andere kant niet leuk als je er ook slechter door gaat slapen!
BJ, ook eenvoor jouw nachtrust.
heeft vlindur nu eigenlijk verlof nu? of laatste dag?
om te vieren dat ik per maandag officieel zwangershapsverlof heb, ga ik met een collega lunchengoede timing, he?
Castle heb ik nog nooit gezien, maar ben groot fan van House, heerlijke ventquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:13 schreef Vlindur het volgende:
Poppejans, dromen over HouseVast een fijne droom geweest
Ik vind hem ook zo geweldig
![]()
Vind je Castle dan ook zo tof?![]()
gefeliciteerd! sterkte met de drukte als papa en geniet ze hoor!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:54 schreef desiredbard het volgende:
19 November dus:
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:01 schreef leonieke het volgende:
Dat nog net niet, maar hij had zich echt volledig onder gekakt, maar echt helemaal behalve zijn hoofd
nee, is iemand andersquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:07 schreef Lijnloos het volgende:
Jeuj, nieuwe beeb! (maar uhm, kennen we deze ouder? Ziggy of WupWup, is that you?) Gefeliciteerd hoor!
LeoniekeStewie is wel cool, maar klinkt wel heel apart zo'n droom!
We zitten nu op 54 mensen/families maar heb 60 besteld. Dan hou ik zelf ook nog wat over. Wel fijnquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:58 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
nee, is iemand anders
oh, vlindur! leuk, proefdruk! we hebben het hele ding nog niet eens ontworpen!
(we hebben voorlopig 70 adressen, dus is prima te doen. ga ik pas doen als ik met verlof ben. toch psychische grens of zo)
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:54 schreef desiredbard het volgende:
19 November dus:
[ link | afbeelding ]
Jij vraagt wat ik niet durfde te vragenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:12 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hoe spreek je de naam uit? en is het een jongetje of een meisje?![]()
Hier zat het probleem ook bij de grote draaiknop, die paste ook niet helemaal bovenaanquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
jeuj Groofsken wat een moooooi lijstje en een dikke vette sticker!!! laat die kleine maar komen!!![]()
![]()
![]()
en het probleem met de mobile ligt niet aan de spijlen, maar er zit zo'n grote draaiknop aan en die past niet onder het richeltje van de box....
(moeilijk uit te leggen eigenlijk....) Ga zo nog een poging doen, maar denk niet dat het gaat lukken....
Dat kan wel, maar als we dan aan tafel zitten kunnen we de box niet meer zien. Daarom wil ik hem daar hebben, zodat we Tinus overal kunnen zienquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:47 schreef DaviniaHR het volgende:
mooi BJ!
er staat een glas op de rand van de tafel!!! but not for long
vlindur, kan box niet waar hij nu ook staat? dan moet dat kleine tafeltje wat verkassen.
wel een mooie boom!
Ik heb ook wel eens neigingen om hem in elkaar te zetten.. Maar dan denk ik weer aan de katten en doe ik het toch nog maar nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha die plant is wel mooooi hoor Vlindur...
maaruh ik kon mezelf niet meer bedwingen, wilde die box al langer in mekaar zetten
ow en dat glas staat nog 10 cm van de rand hoor![]()
Thanks. Pff, spannend bij jou zeg! Ik hoop dat je snel aan de beurt bentquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:47 schreef WupWup het volgende:
Minniemin wat een heerlijk goed nieuws! Dat is wel eenwaard dacht ik!
BJ alles is hier rustig ja, dus helaas heeft het strippen geen zoden aan de dijk gezet. Heb wel woensdag op donderdagnacht veeeeeel pijnlijk gerommel gehad, maar dat stopte na een paar uur weer. Het was natuurlijk ook een beetje wishful thinking met 'pas' 40 weken
Ja zeker weten! Verder weet nu een collega het en daar hou ik het op werk even bij. Wel gaan we het nu ook maar alvast aan de opa's en oma's vertellen. Want het is een beetje raar dat zij het nog niet weten, maar mijn baas al wel...quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:55 schreef Lijnloos het volgende:
Minniemin, wat fijn dat je toch met spoed terecht kon en natuurlijk dat het allemaal goed gaat met jullie kleine grijze vlekje!Opgelucht het weekend in dus, fijn zeg. Ook top dat je baas zo reageerde, scheelt in elk geval weer een zorg en geen geheimen.
ik herken het niet, maar ik val alle zwangerschappen enkel steeds af (om erna weer aan te komenquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:41 schreef Grunsfan het volgende:
Vlinder, wat een heerlijk huis hebben jullie, lekker groot ziet het er uit!
En BJ wat een mooie inrichting!
Ik ben nog helemaal nieuw maar heb wel een vraagje, vooral aan de zwangeren die al eerder zwanger waren: waren jullie bij de 2e zwangerschap ook veel sneller dik? Ik ben nu ongeveer 7 a 7.5 week en ik heb echt al een buikje, s avonds moet mijn knoop echt open anders doet het echt pijn.
Heb al een paar keer gedroomd over een tweeling...
Edit: Goed nieuws Minniemin, gelukkig, gefeliciteerd!
Groofs, dat klinkt helemaal goed allemaal!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:11 schreef Groofsken het volgende:
vkbezoek:
Even de statistieken op een rijtje:
37 weken en 6 dagen.
Kindje ligt diep en vast ingedaald, is klaar om te komen.
Moeder heeft alle kamertjes af, dus is ook klaar voor kindjes komst.
+ 11 kilo, laatste 5 weken niet meer aangekomen.
Bloeddruk: 116 boven 60.
Urine: keurig!
En een griepprik rijker.
Leuk dat je moeder zo blij is! En spannend voor de andere familieleden dit weekend. Geniet van je weekendje!quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:13 schreef Borra het volgende:
Minniemin wat een goed nieuws zeg, fijn, wat een opluchting, ga je het dit weekend vertellen aan je ouders/schoonouders? laat je de echo hier ook nog even zien? wanneer ben je precies uitgerekend, 5 of 7 juli?![]()
Sorry dat ik niet op alle dames reageer..![]()
Vandaag heb ik het aan mijn moeder verteld. Ze was helemaal verast en blij en had het helemaal niet verwacht, ik heb wel even een traantje gelatenMorgen andere schoonmoeder informeren.. we moeten nog wel een weekje wachten op de echo maar ik heb er wel vertrouwen in. Ik had op zich liever nog een weekje gewacht maar morgen gaan we naar een vakantiehuisje (met schoonmoeder) en het valt gewoon direct op dat ik niets drink en heb geen zin om een smoesje te verzinnen.. ik zie haar namelijk ook niet vaak. Helaas moet ik mijn vader via de telefoon informeren omdat hij in Frankrijk woont en schoonvader ook niet om de hoek woont dus ook telefonisch.
Ach vrouwke, dat is ook niet leuk. Bah. Duimen dat het meevaltquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:53 schreef leonieke het volgende:
Pfff net telefoon gekregen dat de suikerwaarden verhoogd zijn en dat ik volgende week donderdag terug moet voor een uitgebreide suikertestNog maar eens suikerwater drinken en dan x aantal keer bloed laten prikken. Ah, ik heb echt geen zin in zwangerschapsdiabetes
Ik let nu al zo op mijn voeding, probeer de gewichtstoename zo goed mogelijk te beperken en nu toch dit
K*t gewoon
Toevallig had ik het daar vanavond nog metquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:30 schreef Lijnloos het volgende:
Groofsken, wat ziet dat er al leuk uit en zo af en klaar!![]()
Leo, wat naar dat je nou weer opnieuw die suikertest meot doen... bah zeg! Hopelijk blijkt het niks te zijn, je doet al zo goed je best.![]()
Ben net terug met lief van lekker nog effe een keertje gezellig met zijn tweetjes uit eten (onbeperkt gourmetten, hoe relaxed is dat!). Was wel effe leuk, lekker samen fantaseren over hoe het straks allemaal gaat zijn. Zijn allebei net zo nieuwsgierig en benieuwd naar alles.Nu lekker nestje in en nog effe serietje kijken samen en lekker het weekend gaan vieren.
Als dat niet voor zou komen, zouden ze nooit een uitgebreide test doen natuurlijkquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:33 schreef leonieke het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die bij een uitgebreide suikertest terug een goed resultaat hadden? Ik geloof er namelijk niets van dat het opeens terug OK zal zijn(en heb er dus maar de hele nacht van wakker gelegen)
quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:49 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen wakker liggende dames!
Wat breng je het ook weer lekker....quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:33 schreef draculettetje het volgende:
he gatsie tan toch wéér in het ziekenhuis, hoop dat met de medicatie je bloeddruk snel goed onder controle is!
miniemin wat fijn dat je toch nog een echo mocht en alles goed bleek te zijn!
ik zag ook nog een hele mooie thomas voorbij komen, fijn dat jullie thuis lekker kunnen genieten!
leonieke wat naar van de suikertest, hoop dat bij de volgende de uitslag weer oké is!
hier alles goed, blijf nog wel spugen maar ben mezelf goed aan het afleiden, al verklaar ik mezelf ook voor gek en vraag me wel af waar ik aan begonnen ben, weet dan ook niet of ik het af ga maken, maar ik heb een voor opzet gemaakt om toch het kaartje zelf te gaan maken!
Ja. Ik!quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:33 schreef leonieke het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die bij een uitgebreide suikertest terug een goed resultaat hadden?
Sjee, ben jij al weer zo ver... ik kan me nog zo goed herinneren dat je twee streepjes plastequote:Op zaterdag 21 november 2009 22:33 schreef Incantrix het volgende:
Nee, hier in elk geval beeb nog in buikWupwup misschien?
Hebben jullie trouwens ook zo genoten van het mooie weer? Zijn lekker met z'n tweetjes bij het strand gaan kijken, bijzondere momenten zijn dat, als je je beseft dat dit de laatste paar zijn saampjes
Nee, ze hebben geen idee. Kan blijkbaar van alles zijn. Maar ik mag me van zowel de echoscopist als van de vk nu niet meer ongerust maken, maar lekker gewoon genietenquote:Op zondag 22 november 2009 17:20 schreef DaviniaHR het volgende:
Minniemin, wat fijn dat alles goed zit!hebben ze nog een verklaring gegeven voor de bloeding?
Grunsfan, ik was ook supersnel dik in het begin!
Tan, beterschap!
Nikki, wat leuk, een meisje!
Leo, wat balen van je suiker!Hopelijk is het uiteindelijk wel goed!
Ha, renzell! Een begrijpende ziel!![]()
Mede-nachtbrakende dames!
Ik had vandaag een babyshower!Twas heel gezellig!
En ik heb een binana-draagdoek gekregen!
![]()
Lois, bedankt voor het doorgevenquote:Op zaterdag 21 november 2009 10:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
hebben we nog iets van Tan gehoord?? *duimt nog steeds hoor*
Bij de zwangerschap van S werd ik ook uitgebreid(er) op suiker getest omdat de urinetest niet goed was. Maar ik bleek een heel laag suikergehalte te hebben juist.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:33 schreef leonieke het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die bij een uitgebreide suikertest terug een goed resultaat hadden? Ik geloof er namelijk niets van dat het opeens terug OK zal zijn(en heb er dus maar de hele nacht van wakker gelegen)
Ik ben in ieder geval niet bevallenquote:Op zondag 22 november 2009 20:29 schreef Groofsken het volgende:
Hoi Amaranta. heb je je weekendje weg overleefd?
quote:Op zondag 22 november 2009 20:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval niet bevallen
Haha, nee het was echt wel leuk. Bed lag voor geen meter dus niet echt veel geslapen.quote:Op zondag 22 november 2009 20:35 schreef Groofsken het volgende:
[..]
. Dat klinkt niet alsof het verder heel relaxed was
.
Hhmm, dat lijkt mij ook verstandig inderdaad, toch maar doen dan!quote:Op zondag 22 november 2009 19:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
@nieuwe user; ik heb de eerste wasjes inderdaad met neutral gedaan... voor de zekerheid...
Het weekendje viel niet tegen hoor. Alleen het bedquote:Op zondag 22 november 2009 20:41 schreef NieuweUser het volgende:
Oeh Groofsken, spannend hoor!! Zal de baby al komen of nog even blijven zitten!
Amaranta, jammer dat het weekendje tegenviel. Kan ik me voorstellen als je geen lekker bed hebt! Maar idd, je bent niet bevallen.
Klinkt ook helemaal niet alsof het tegenviel hoorquote:Op zondag 22 november 2009 20:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Haha, nee het was echt wel leuk. Bed lag voor geen meter dus niet echt veel geslapen.
En dagje shoppen in Breda hakte er ook goed in. Maar ik heb me prima vermaakt.
Was gewoon echt bang dat ik daar zou gaan bevallen maar dat is gelukkig niet gebeurd.
Mijn hormonen waren al boos op mijn man terwijl de was nog inde machine zatquote:Op zondag 22 november 2009 20:47 schreef Groofsken het volgende:
Oh jongens, wat doen jullie... Nu moet ik dadelijk van mijn hormonen de babywas weer opnieuw doen. Ik heb Ariél gebruikt en een droger
.
Ikke!! Bij mijn vorige zwangerschap moest ik ook terug voor een uitgebreide suikertest. Die bleek normaal te zijn.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:33 schreef leonieke het volgende:
Wat is er spannend bij Groofsken en Incantrix dan? Of lees ik totaal over posts heen?quote:Op zondag 22 november 2009 21:18 schreef freecell het volgende:
Incantrix en Guus, wat spannend
Ik ga pitten. Moe! Verder is mijn humeur wel teruggelúkkig!Ik ben zo niet leuk als ik mokkig ben!
oi!quote:Op zondag 22 november 2009 21:20 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Bedoel je mij?![]()
Ik denk helemaal niet dat er iets staat te gebeuren de komende 2,5 week. Ik zet in op 9 december.
groofskenquote:Op zondag 22 november 2009 21:24 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wat is er spannend bij Guus en Incantrix dan? Of lees ik totaal over posts heen?
Tis mijn kleine dikke pad die gewoon te kort is voor dr gewichtquote:Op zondag 22 november 2009 21:43 schreef Lijnloos het volgende:
Nou Amarante, ik vind Eva helemaal geen dikkie hoor!Gewoon lekker wijfie!
Geeft niet toch? Blijft fijn om mee bezig te zijn en over na te denken enzoquote:Op zondag 22 november 2009 18:39 schreef draculettetje het volgende:
incantrix, zijn nu vooral bezog de structuur verf weer glad te maken, verder eigenlijk nog niet echt een idee hoe we het willen hihi
Thnx, je bent liefquote:Op zondag 22 november 2009 22:06 schreef Lijnloos het volgende:
Trix, aanstellen doe je sowieso niet hoor, zou zelf ook neit weten wat nou wat is, dus wat dat betreft snap ik je gevoelens wel. En je hoeft je dus ook echt niet te schamen als je morgen niet komt posten met foto van je kleine man...Probeer inderdaad nog effe lekker te douchen en anders gewoon de vlos nog even bellen. Boer zoekt vrouw is toch al afgelopen, dus storen doe je niet
![]()
Hoop wel dat je een beetje rustig de nacht door komt en anders dat het gewoon echt begonnen is, want dan kan het ook niet heel lang meer duren... Dikkevoor jou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes op het kleinste kamertje, hopelijk komt klaas vaak zo bij je langs.
Spannend Incantrix...quote:Op maandag 23 november 2009 07:08 schreef Incantrix het volgende:
Jémig, Reintji, wat een verhaal!!![]()
Maar wel heel erg gefeliciteerd met jullie tweeling, wat geweldig dat ze het goed doen, dat lijkt me echt een pak van je hart na zo veel spanning.. Noa en Quinten, welkom op de wereld!
![]()
![]()
![]()
Lijnloos, gatver, dat is balenHopelijk voel je je ondertussen beter / lig je heerlijk te slapen en heb je geen last meer
AncientSound, dank je wel
Ik meld me maar vast voor ik een poging ga doen tot nader onderzoek van de binnenkant van mijn oogleden, heb wel flink geslapen, maar het gerommel is niet opgehouden, ik heb super-onrustig gedroomd waarbij ik de krampen in mijn dromen heb geïntregreerdZe zijn er nu ook nog, maar nu trekken ze niet meer in mijn benen en dat is al wel fijn
Daarnet ook weer een deel slijmprop foetsie, dus vandaag gaan we maar hardcore naar de Ikea voor die frutsels die we nog wilden en naar de Prenatal voor voedingsBH's, dan vind ik het verder mooi zo
\quote:Op zondag 22 november 2009 21:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Groofsken, dat lijkt me fijn, het kunnen herkennenIk heb nu echt géén idee of dit weer weg gaat zakken of dat het echt iets aan het doen is. Ben benieuwd hoe het met jou verder zal gaan ook
.
troost je, met selene hebben we alles gewoon bij onze was gemikt hoor. wel zonder wasverzachter, daar kan kleine simmu namelijk niet tegenquote:Op zondag 22 november 2009 20:47 schreef Groofsken het volgende:
Oh jongens, wat doen jullie... Nu moet ik dadelijk van mijn hormonen de babywas weer opnieuw doen. Ik heb Ariël gebruikt en een droger
.
Mijn ischias is nog hetzelfde. Een paar keer per dag schiet het erin en kan ik niets meer. Dan gil ik het uit van de pijn. Ik kan hoe dan ook duidelijk een stuk minder, ik loop als een tachtigjarige, maar de heftige pijn is er gelukkig niet voortdurend.quote:Op maandag 23 november 2009 08:36 schreef happyme28 het volgende:
Lily, hoe is het nu met je ischias? Ben je het weekend een beetje doorgekomen? Wat vervelend dat die pijn af en toe zo genadeloos kan opspelen. Hopenlijk kun je komende weken nog genieten van je verlof.
quote:Op maandag 23 november 2009 00:11 schreef Reintji het volgende:
De OP mag aangepast.
Tijdens onze laatste vakantie met zijn tweeën op Curaçao kreeg mijn vriendin weeën. Omdat op curaçao geen plek was op de neonatologie en de reis retour te risico vol was zijn we met een air ambulance naar Bogota, Colombia gevlogen. Helaas hielpen weeremmers niet meer en zijn afgelopen dinsdag Noa en Quinten geboren (W29+3). Hoewel klein doen ze het goed en zijn ze maar een paar dagen beademd. Vandaag zelfs al geoefend met een flesje.gefeliciteerd en heel veel sterkte! dat jullie allemaal het maar goed mogen blijven doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
Mijn ervaring is dat het dan iets minder krimpt, maar de eerste keer krimpt sommige stof altijd een beetje. Daarna niet meer.quote:Op maandag 23 november 2009 09:31 schreef Groofsken het volgende:
Als je het eerst gewoon laat drogen, krimpt het dan daarna niet meer in de droger dan?
tis een beetje druk hier met sangdrax die over een paar weekjes nog op conferentie moet naar de vs en begin januari (200 km verderop) zijn PhD praatje heeft, daarna is het echtechtecht *af*! ben nu 17 weken (7 december 20 weken echo), idd tweeling, dus echo dan ook dubbel (hopelijk met plaspauze!). ik ben zo misselijk als wat, maar dat was met selene ook, ik val nu nog een beetje harder af (3 weken terug bij de gyn stond de teller op 7 kilo afgevallen). veel kleine beetjes eten helpt wel, ik hou het wel in de gaten, deze keer gelukkig niet permanent koorts! dat scheelt al een boel. het enige wat ik vervelend vind is dat ik werkelijk geen snipper energie heb, alles gaat naar de babies en dat merk ik goed. ah well; na januari komt er een heleboel lucht, dan heeft sangdrax ook weer vrije dagen (die waren al maanden geleden allemaal op) en kan ik wat meer bijslapenquote:Op maandag 23 november 2009 09:32 schreef Groofsken het volgende:
Simmu, jij bent toch zwanger van een tweeling?Ik zie je hier nooit posten. Hoe gaat het? Hoe ver ben je? Ben je misselijk?
Ik ga zo naar bed, even bijslapen.
Amaranta, laat je niet gek maken door die consultatiemaffia hoor!quote:Op zondag 22 november 2009 21:03 schreef amaranta het volgende:
De dikke peuter in kwestie.
Tis inderdaad geen slanke den... maar om me nou een overgewicht in de maag te splitsen
(heb zelf altijd met mijn gewicht/omvang gestruggeld en wil niet dat mijn kind van 2 nu al een stempel krijgt)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |