abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74851703
Zwangerschap en geboorte deel 590

14 november 2009: ziggyziggyziggy (papa)
16 november 2009: WupWup (meisje)
29 november 2009: Poppejans (jongen)
04 december 2009: Incantrix (jongen)
05 december 2009: Groofsken (jongen)
06 december 2009: Meimeltje (jongen)
12 december 2009: Bucko
12 december 2009: Amaranta
22 december 2009: Lijnloos (meisje)
26 december 2009: Sidn3y
27 december 2009: lily
30 december 2009: Vlindur (jongen)
31 december 2009: Beessie-Jen

2010

01 januari 2010 DaviniaHR en PhysicsRules (meisje)
04 januari 2010: Tan
09 januari 2010: CalamityJane
12 januari 2010: Faja-Lobi (jongen)
26 januari 2010: flowerbox
05 februari 2010: Co_OL (papa)
11 februari 2010: sindell (meisje)
14 februari 2010: octopussy (meisje)
14 februari 2010: mama_papa (meisje)
15 februari 2010: Ymme (jongen)
15 februari 2010: DJRandall
17 februari 2010: Sc0rPi0n (papa)
18 februari 2010: Asyniur (jongetje)
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky *** (jongen)
20 februari 2010: freecell
23 februari 2010: Leonieke (jongen)
07 maart 2010: Chantal20
09 maart 2010: Webkim
10 maart 2010: Egg-Bird
07 april 2010: _NIKKI_
23 april 2010: Shandaly
26 april 2010: Becky27
26 april 2010: kwib (papa)
30 april 2010: Simmu
08 mei 2010: Keshet
12 mei 2010: harley (papa)
18 mei 2010: draculettetje
20 mei 2010: Libell
22 mei 2010: Baldria
23 mei 2010: Morretje
31 mei 2010: CrazyPrincess
07 juni 2010: PinkPrincess
11 juni 2010: Becky1H983
18 juni 2010: Guess
27 juni 2010: Knuffelbeestje
04 juli 2010: Sonnetje85
06 juli 2010: MinnieMin
06 juli 2010: borra
07 juli 2010: Grunsfan
21 juli 2010: Marrije
21 juli 2010: Soneal

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.
*******************************************************************************************************************************

Met als laatste posts
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:56 schreef Grunsfan het volgende:

[..]

Nou, ik heb onlangs op een of andere manier al mijn instellingen op deze laptop gewist, waardoor ik hier niet meer ingelogd stond. Toen ik opnieuw probeerde in te loggen lukte dat niet meer omdat ik mijn wachtwoord niet meer wist en wsl een oud emailadres opgegeven heb. Had ik toen na dat hackgebeuren nu even opnieuw geregistreerd of wat er ook al weer moest gebeuren, dan had ik dat aangepast zeg maar.
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:37 schreef DaviniaHR het volgende:

Ahm, amaranta, 41+7 is 42 wk. je was juf, toch?

V
Scherp van je, maar ik heb het expres zo neergezet. Dit oogt voor mij minder confronterend dan 42+0 ofzo

Welkom nieuwelingen libelle, 4M en Grunsfan. Geniet van je zwangerschap en komt allen gezellig kletsen

[ Bericht 49% gewijzigd door RockabeIIa op 23-11-2009 00:43:37 ]
pi_74851735
Gruns/Peterfan gefeliciteerd
pi_74851892
Als de nieuwe zwangeren eventjes een datum doorgeven dan kan ik hem nog in de op zetten.
pi_74851973
Nog 11 voor me, ik sta bijna in de top 10!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74851986
Wat leuk al die reacties, bedankt!!

Ik denk dat ik 7-7-2010 ben uitgerekend maar weet het niet zeker. Het was nl. nogal snel raak dus heb geen idee hoe mijn cyclus in elkaar zat.

Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik hier veel gelurked maar niet gepost, ik hoop dat ik de tijd ga vinden om dat nu wel te doen want het is hier wel heel gezellig!
  donderdag 19 november 2009 @ 15:10:14 #6
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74852082
Grunsfan, van harte gefeliciteerd! Hoe oud is je oudste eigenljk nu?

DeLiedje was ergens in juni uitgerekend. Ik denk 11 juni. had ze wel gezegd een paar posts na dr eerste post

En BJ vandaag wel 34 weken!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74852159
Ik wil ook wel in de OP... 23 april 2010 is er uitgerekend voor ons gummibeertje.

Afgelopen dinsdag was ik ook proefkonijn bij de Fontys. Ik was een beetje 'te vroeg'; ze zochten eigenlijk vrouwen die 18 weken of langer zwanger waren... maar goed, toen ik de afspraak maakte, was ik nog in de veronderstelling dat ik dat ook nu zou zijn. Ik kon toch niet weten dat ze me bij de termijn-echo een volle week terug zouden zetten? Extra oefening voor de studentes.

Ons gummibeertje zwaaide naar ons:

Hmm.. beetje brakke scan eigenlijk... live was 't veel mooier...
pi_74852219
Gefeliciteerd en welkom alle nieuwe zwangeren!

Even nog mijn vraag van gisteren in de herhaling: doen jullie nog wat extra's (voorzorgmaatregelen) tav de kraamvisite ivm de mexicaanse griep? Ik zat zelf een beetje te denken aan een inlegvelletje bij het kaartje met de vraag of mensen toch echt even het bezoek willen uitstellen als ze zelf of iemand in hun gezin mogelijk de griep heeft of is dat heel overdreven?
  donderdag 19 november 2009 @ 15:18:38 #9
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_74852336
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:14 schreef WupWup het volgende:

Even nog mijn vraag van gisteren in de herhaling: doen jullie nog wat extra's (voorzorgmaatregelen) tav de kraamvisite ivm de mexicaanse griep? Ik zat zelf een beetje te denken aan een inlegvelletje bij het kaartje met de vraag of mensen toch echt even het bezoek willen uitstellen als ze zelf of iemand in hun gezin mogelijk de griep heeft of is dat heel overdreven?
Wij zetten hoogstens een handpompje met van die zeep-zonder-water neer. Maar niet speciaal vanwege de Mexicaanse griep.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_74852373
bericht verplaatst naar MG topic
pi_74852395
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Wij zetten hoogstens een handpompje met van die zeep-zonder-water neer. Maar niet speciaal vanwege de Mexicaanse griep.
Ik heb net dettol gekocht. Lekker desinfecterend. En ik heb van die natte gastendoekjes.
Dat lijkt me voorlopig voldoende. Mondkapjes ed vind ik nog overdreven.
pi_74852664
Davina,mijn oudste, zoon W. (de volledige naam is de tweede naam van de zoon van E.T. en Swets ) is nu 16 maanden. Als alles goed gaat schelen ze straks net geen 2 jaar...(echt op een paar dagen na, hopelijk beval ik niet op zijn verjaardag ).
  donderdag 19 november 2009 @ 15:29:12 #13
45532 ziggyziggyziggy
pi_74852672
Je moet natuurlijk ook niet té veel desinfecteren. Je kind beschermen tegen gevaarlijke ziektes en virussen is niets mis mee, maar als je altijd alles dood maakt, kan er ook nooit een afweersysteem worden ontwikkeld.

Tenminste, zo denk ik erover.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_74852793
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:29 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Je moet natuurlijk ook niet té veel desinfecteren. Je kind beschermen tegen gevaarlijke ziektes en virussen is niets mis mee, maar als je altijd alles dood maakt, kan er ook nooit een afweersysteem worden ontwikkeld.

Tenminste, zo denk ik erover.
Ik ben dan ook niet van plan om mijn kind steriel te gaan opvoeden, maar haar in aanraking laten komen met de mexicaanse griep in haar eerste levensweek vind ik dan weer het andere uiterste
  donderdag 19 november 2009 @ 15:36:16 #15
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74852906
Grunsfen ook van mij van harte gefeliciteerd!

Wat een verse aanwas zo opeens!
pi_74852971
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:14 schreef WupWup het volgende:

vind ik een heel nette oplossing
zo krijg je geen rare momenten aan de telefoon als iemand belt om langs te komen (halve ondervragingen ) maar mensen denken misschien net wel even twee keer na.
Het is mij erg meegevallen dat met name mensen die al kinderen hebben (en mensen uit de zorg) gewoon niet langskomen als ze zelf of hun kinderen ziek zijn ivm besmetting enzo. Die kwamen hier dan gewoon later. Maar ik kan me ook voorstellen dat niet iedereen erbij stilstaat hoe gevaarlijk zoiets is voor zo'n kleintje.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 19 november 2009 @ 15:38:54 #17
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74853003
wupwup, ik zou er persoonlijk niks mee doen.
Ik ga ervan uit dat als mensen griep (of griepklachten) hebben, zelf hun gezonde verstand gebruiken en thuis blijven...
Mocht er toch iemand met zijn griephoofd verschijnen, dan stuur je hem/haar aan de deur gewoon weg.
en misschien zet je op het kaartje dat ze even moeten bellen voordat ze op visite komen? Dan kun je het dan nog altijd even vragen...
  donderdag 19 november 2009 @ 15:41:24 #18
45532 ziggyziggyziggy
pi_74853076
Mensen die zelf geen kinderen hebben en niet veel met pasgeborenen te maken hebben, weten vaak niet hoe vatbaar een baby is voor van alles en nog wat. Ik zou dus niet alleen vertrouwen op gezond verstand van anderen.
&lt;a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;regenrace of niet?&lt;/a&gt;
pi_74853213
Mja dat dus, mensen die ziek zijn blijven maar gewoon thuis.
pi_74853221
Ga weer even verder telefoneren met de GGD, zit me enorm op te naaien weer.
pi_74853531
boel nieuwe zwangeren
gefeliciteerd allemaal
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_74853906
Geen babyboom maar een zwangerenregen oid, wow. Gefeliciteerd allemaal!
en ik ben stiekem de top10 ingeslopen...

Ohja, ik heb met de kraamintake afgesproken dat bezoek hun handen wast. Ga geen inlegvel oid doen, maar vindt het wel netjes. Hoop wel dat de mensen zelf snugger zijn dat als ze zelf ziek zijn, of iemand in hun omgeving, dat ze dan niet komen.
pi_74854566
wat een hoop nieuwe zwangere namen hier
van harte allemaal!

en ook nog een nieuwe baby jongen Dutchbre van harte met thijn

[ Bericht 24% gewijzigd door draculettetje op 19-11-2009 16:29:48 ]
pi_74854888
Gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren Gezellig!

Over voorzorgsmaatregelen. Ik heb nog ff om er over na te denken, maar ik denk niet dat je er van uit kunt gaan dat mensen niet komen. Zo herinner ik me bij mijn zus dat er iemand kwam met haar dochtertje. Zij had een koortslip en wilde steeds de baby kussen. Mijn zus moest het meisje steeds wegsturen bij de box......

Zo, de uitvaart van mijn baas zijn vader is voorbij. Heb hem goed overleefd, ik had de hormonen nog redelijk onder controle, hihihi....
Blijft toch altijd emotioneel.

[ Bericht 1% gewijzigd door DJRandall op 19-11-2009 16:40:08 ]
  donderdag 19 november 2009 @ 16:39:45 #25
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_74855029
ja geen wonder dat het allemaal zo snel gaat hier, vijf nieuwe zwangeren in 1 topic of zo erbij! Gefeliciteerd allemaal, lijstje onder mij wordt steeds langer!!
pi_74855617
Ik ga van dat handgel halen voor als mensen op visite komen maar ik ga ook zeker mensen de deur wijzen als ze ook maar een kuchje geven. Tot nu toe valt het me op dat de kraamvisite van mijn zusje er echt rekening mee houdt dat als ze zelfs maar keelpijn hebben even af bellen. En mijn zwager is een echte waakhond geworden, die heeft van de week mijn tante en zijn eigen tante ook weg gestuurd. Die kwamen zonder te bellen en net op een tijdstip dat ze op bed gingen liggen om te rusten. Op je strepen staan is dus echt belangrijk Amaranta, en dat geldt ook voor je man.
pi_74855766
bij selene zat er desinfecterende zeep in het kraampakket. iedereen moest dat gebruiken.
pi_74855876
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:39 schreef becky27 het volgende:
ja geen wonder dat het allemaal zo snel gaat hier, vijf nieuwe zwangeren in 1 topic of zo erbij! Gefeliciteerd allemaal, lijstje onder mij wordt steeds langer!!
Ja, maar het lijstje boven mij wordt ook steeds langer
pi_74856093
haaaaai dames vandaag een beetje later dan normaal, en nog niet bijgelezen in het vorige topic.. sorrrrrrry, maar:

ik lees iets over een zoontje voor Dutchiebre???

en een hoop nieuwe zwangeren hier! wat leuk! allemaal welkom en van harte gefeliciteerd!!!

en vandaag inderdaad alweer 34 weken!! OMG time flies!

Mijn mams was vandaag gezellig op bezoek, dus geen tijd gehad om online te zijn, dus nu nog ff online en straks mijn blog bijwerken....
Zijn nog heel even de stad in geweest, merk toch wel dat ik dat steeds minder goed volhoudt... Heb nog even een nachthemd (met voorsluiting), 2 voedingstops, een huispak en lekkere sloffen gekocht... moet toch een beetje leuk voor de dag komen straks

verder lekker met mams op de bank gehangen en tv gekeken en vooral veel gekletst.... (en ons beebje gevoeld enzo ... )
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 19 november 2009 @ 17:39:11 #30
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74857108
Woah, wat gaaf, zo veel nieuwe posters hier!! Libell, 3MinuteHero, Grunsfan en Shandalay, ontzettend gefeliciteerd en welkom hier! Ook jullie een prachtige zwangerschap en een mooi, gezond baby'tje toegewenst!

Shandalay, ook meteen een leuk plaatje bij binnenkomst, wat schattig!

Wupwup, wij hebben ook met de gedachte aan een inlegvel gespeeld, maar vonden dat uiteindelijk een beetje afdoen aan het geboortekaartje. Er staan rusttijden op én de mededeling dat mensen eerst even moeten bellen en ik heb mezelf héél stellig voorgenomen mensen die zich hier niet aan houden weg te sturen. Als ze wel bellen zal ik cq mijn lief telefonisch nog even melden dat als er reden toe is, wij van hen verwachten niet te komen en de evt. reeds gemaakte afspraak af te bellen. Ik ga zéker niet uit van het gezonde boerenverstand van de mensen om mij heen, een nichtje van mij (nota bene zelf moeder van een jochie van 8 maanden!) heeft een paar weken geleden met een familiebarbeque zo'n 3,5 uur naast me gezeten vóórdat ze vertelde dat een vriendin met wie ze vlak daarvoor een weekendje weg had gedaan nu gevloerd was door de Mexicaanse griep. Ik was toen iets van 6 maanden en een beetje zwanger..

DJ, fijn dat dat in elk geval achter de rug is. Zwaar, zulke dingen, en ik kan me voorstellen dat het nog 10 x zo zwaar is als je zwanger bent

BJ, 34 weken!! Woei! En gezelligheid met mamsen is zó fijn af en toe he? Lekker leuten

Hiero dus toch een beginnende schimmel en de rest van de middag liggend doorgebracht doordat ik lekker geradbraakt was van dik een uur op die wachtkamerstoel Ook leuk dat er dan ook nog een meneer die ruim een half uur na mij binnenkwam dacht nog even bij me voor te kunnen dringen door te doen alsof hij de laatste was die binnen was gekomen bij het inloopspreekuur. Ben hem zo voorbijgelopen de kamer van de HA in, wát een drol zeg!
3!
pi_74857293
he bah trix... heb je een uur moeten wachten in de wachtruimte... Das echt niet leuk, vooral als je je niet zo fit voelt....
een dikke en ga maar lekker even relaxen...

en idd qualitytime met mams is errrrrg fijn af en toe....

Maak me alleen wat zorgen om mijn zus, die krijgt morgen de uitslag van een darmonderzoek... ze heeft al maanden bloed bij de ontlasting, darmkrampen, buikpijn etc.. nu had ze vorige week een onderzoek en daar krijgt ze dus de uitslag van; ze hadden al wel verteld dat er een grote ontsteking te zien was, maar verder nog niets (het biopt moet natuurlijk eerst richting laboratorium etc). Maar ik hoop zo dat het meevalt en ze snel een behandeling met het een of ander kunnen starten, want ze is echt dood en doodmoe... en kg's dunner door alle stress en buikklachten...
  donderdag 19 november 2009 @ 17:52:03 #32
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74857507
Ieks, BJ, wat eng!

trixie, balen dat je een schimmel hebt. wel goed dat je er nu al voor behandeld wordt! en idd, wat een hork die andere man, zeg! hopelijk heb je niet teveel last van de stoeltjes van vandaag!

enneh, wij hadden bij eli desinfecterende gel gekregen, nu weer. eenieder die in de buurt wenst te komen van de baby moet eerst ff de handen desinfecteren.

en we hebben de enveloppen opgehaald, dus ik kan zo gaan beginnen met schrijven!
  donderdag 19 november 2009 @ 18:17:18 #33
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_74858180
Wauw wat een hoop nieuwe zwangeren Weet niet alle namen meer dus hierbij in 1 keer, GEFELICITEERD ALLEMAAL!!!!
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  donderdag 19 november 2009 @ 18:19:34 #34
95408 Incantrix
pi_74858247
Thnx BJ En jemig, dat is echt naar zeg! Ik hoop echt dat je zus iets heeft dat goed te behandelen is, het is zó verschrikkelijk om toe te moeten zien hoe iemand om wie je veel geeft zo te lijden heeft.. Dikke voor jou ook, sterkte ermee!

Davinia, ben wel heel blij dat ik metéén bij de eerste twijfel ben gegaan, ben als de dood voor spruw, en met 38 weken staat de bevalling toch wel om de hoek enzo En jeuj, enveloppes binnen, da's hip! Wel grappig, ik had ze binnen en had echt een heel plan de campagne om ze te schrijven, maar uiteindelijk was het echt een klusje van niks Heb er nog een paar die moeten i.v.m. pending adressen-aanvragen zeg maar, maar da's ook maar weinig. Moet je er veel?

Wat trouwens ook grappig is, er belde net een vriendin van lief en zij had bij mijn twee ondertussen bevallen vriendinnen de geboortedatum nagenoeg goed.. En de datum die zij vervolgens voor mij noemde zit precíes tussen de twee dagen waarop ik de kleine besteld heb in Niet dat het ook maar íets zegt, maar ik vond het wel redelijk toevallig enzo
3!
  donderdag 19 november 2009 @ 18:23:45 #35
35189 Troel
scherp en bot
pi_74858386
Grunsfan

Wat heerlijk zoveel nieuwe zwangeren enzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 19 november 2009 @ 18:24:57 #36
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74858432
BJ hopelijk valt het allemaal uiteindelijk mee voor je zusje en is het goed te behandelen
pi_74859082
BJ, bah, spannend morgen dus.... voor jou en je zus

Incantrix: stomme mensen die voordringen En wat betreft je schimmel, ik zeg gewoon met een bak pepernoten op de bank en volledig in thema gaan
pi_74859317
Ik kom er nu al achter dat ik ruim 15 kaarten te weinig heb besteld. Dus morgen even bellen, een stuk of 20 erbij bestellen en de enveloppen maar ophalen.
pi_74860167
Wow, zoveel nieuwe zwangeren Proficiat!

Hier weer een half stickertje. Mijn bloeddruk stond weer aan 140/92 dus dat was weer niet zo goed Voor de rest was alles wel OK. Wel 2,5kg aangekomen, maar de gyn was niet echt kwaad (al was het wel de gyn die me eerst zo gewaarschuwd had). Ze zei toch dat ze trots was dat ik na 26 weken nog 'maar' 4kg ben bijgekomen.
En mijn suikertest opnieuw moeten doen omdat de andere gynaecoloog hem te vroeg heeft laten uitvoeren (blijkbaar moet het tussen de 24 en 28 weken). Hoe kon die andere gyn dat nu niet weten... dat snap ik toch echt niet Nu weer afwachten tot maandagavond om te weten of het resultaat goed was of niet.

En blijkbaar willen ze in het ziekenhuis bij ons wel dat ik de griepprik haal. Er zouden al 4 zwangere vrouwen opgenomen geweest zijn, waaronder één vrouw die nu al 4 weken op intensieve zorgen ligt in het ziekenhuis.
pi_74860959
Leo: 4 kg in 26 weken Knap hoor!! Mag je wel enorm trots op zijn!!
Hier ondertussen bijna 9 kilo en ik voel me een walrus....
pi_74861063
Ah, dat vind ik nu niet Ik doe er namelijk niets speciaals voor (écht, écht niet). Ik heb gewoon geen goestinkjes of niet opeens meer honger dan voor mijn zwangerschap. Dus dat is gewoon handig meegenomen
En ik heb me voorgenomen om, als ik wat meer rust kan nemen van het werk, weer op de crosstrainer te staan. Kwestie van toch een beetje beweging te nemen. Wel niet te lang, maximum een kwartiertje per dag ofzo, want ik voelde het toen ik het de laatste keer deed enorm aan mijn buik die pijn deed (en toen konden mensen nog niet zien dat ik zwanger was ).

Maar DJR ik ben waarschijnlijk wel zwaarder dan jij en het schijnt dat het vaker voorvalt bij zwaardere mensen (dat ze minder vlug bijkomen toch). Dus wie komt er dan het beste uit op het einde van de rit?
pi_74861133
Gefeliciteerd gij nieuwelingen

BJ 34 weken alweer

Incantrix, balen zeg van de schimmel Ik hoop dat je iets heel dodelijks (voor de schimmel that is ) meegekregen hebt

Tsss Leonieke, mag je niet aankomen, voeren ze je elke paar weken suikerwater, dat werkt ook niet!
pi_74861160
quote:
Op donderdag 19 november 2009 19:47 schreef freecell het volgende:

Tsss Leonieke, mag je niet aankomen, voeren ze je elke paar weken suikerwater, dat werkt ook niet!
lol aan dat laatste had ik nog niet gedacht Had ik beter direct gezegd
pi_74861434
Nou ja, ik vind het wel knap, ookal gaat het redelijk gemakkelijk. Je zag er eerst tegenop, maar blijkbaar lukt het aardig! Dat bedoelde ik eigenlijk meer. Ik ben ook niet extreem veel aangekomen, maar hang dan ook nog steeds regelmatig boven de pot....

En dat suikerwater? Ik snap hem nie?

Hier een ontzettend wilde baby in mijn buik
Maar elke keer als lief ook maar kijkt, is het rustig, Echt mijn hele buik gaat op en neer. Ben verliefd...
pi_74861523
Ow, das lief DJRandall

Dat suikerwater moet Leonieke drinken bij de suikertesten. En dat is best veel calorieën, maar ze mag niet aankomen Daar maakte ik even een slechte grap over, want zo ben ik
pi_74861575
Voor een suikertest moet je een grote beker suikerwater drinken. Dan moet je een uur wachten en prikken ze bloed om te zien hoe jouw lichaam op het suikerwater reageert.
4 weken geleden heb ik die moeten laten uitvoeren, maar blijkbaar was dat te vroeg, dus vandaag opnieuw.

Ben je nog steeds misselijk? Zo ambetant zeg. Daar kan ik echt niet van meespreken. Zoals ik onlangs tegen iemand zei: de weg naar de zwangerschap is veel moeilijker geweest dan de zwangerschap tot nu toe.

Zie je jouw buik al lang bewegen? Dat zie ik namelijk nog steeds niet
pi_74861762
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:01 schreef leonieke het volgende:
Voor een suikertest moet je een grote beker suikerwater drinken. Dan moet je een uur wachten en prikken ze bloed om te zien hoe jouw lichaam op het suikerwater reageert.
4 weken geleden heb ik die moeten laten uitvoeren, maar blijkbaar was dat te vroeg, dus vandaag opnieuw.

Ben je nog steeds misselijk? Zo ambetant zeg. Daar kan ik echt niet van meespreken. Zoals ik onlangs tegen iemand zei: de weg naar de zwangerschap is veel moeilijker geweest dan de zwangerschap tot nu toe.

Zie je jouw buik al lang bewegen? Dat zie ik namelijk nog steeds niet
Laatste weken weer meer misselijk dan even ervoor. Eerste maanden veel geknuffeld met de pot. Heb nu twee goede dagen, slechts 1 keer overgegeven. Sommige dagen alle drie de maaltijden er weer uit. Maar dat maak ik dan wel weer goed met ander voer hoor

Dat zien bewegen zag ik paar weken geleden een keer, toen tijdje niet meer. Sinds deze week paar keer gezien. Was toen hij/zij de afstandsbediening er af wilde trappen en vandaag. Maar gisteren was het weer erg stil in mijn buik. Voel nu ook geen trappen, maar echt bewegingen....Maar meestal is het stukken rustiger hoor.
pi_74861841
quote:
Op donderdag 19 november 2009 18:44 schreef DJRandall het volgende:
BJ, bah, spannend morgen dus.... voor jou en je zus

Incantrix: stomme mensen die voordringen En wat betreft je schimmel, ik zeg gewoon met een bak pepernoten op de bank en volledig in thema gaan
pi_74861904
Amai... ik hoop dat je ipv goede dagen alleen nog maar perfecte dagen krijgt

Zo hard trapt die kleine hier nog niet dat hij iets van mijn buik kan trappen Bij mij zijn het alleszins nog altijd trapjes die ik voel. Nog niet zo hard zelfs. Maar dat zal wel nog komen
pi_74862029
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:10 schreef leonieke het volgende:
Amai... ik hoop dat je ipv goede dagen alleen nog maar perfecte dagen krijgt

Zo hard trapt die kleine hier nog niet dat hij iets van mijn buik kan trappen Bij mij zijn het alleszins nog altijd trapjes die ik voel. Nog niet zo hard zelfs. Maar dat zal wel nog komen
Heel hard wordt hier ook niet geschopt hoor. Heb wel het idee dat ik een vrij kleine baarmoeder heb, met groot kind. Want het is heel strak.
En over de goede dagen, het is lastig, maar het stomme is, het went heel erg. Kan me eigenlijk niet meer voorstellen dat ik niet meer hoef over te geven, hahaha. Zo erg vind ik het niet. Ik denk dat ik ondanks de misselijkheid, lage bloeddruk en vermoeidheid redelijk makkelijk door de zwangerschap kom.
En idd, de weg er naar toe was veel moeilijker.
pi_74862036
WOW wat veel nieuwe zwangeren... gefeliciteerd allemaal!

Leo, netjes hoor 4 kilo in 26 weken. Mooi dat alles zo voorspoedig gaat... jeetje ik weet nog zo goed dat je toch zwanger bleek te zijn, alsof het gisteren was. Heel cliché, maar wat gaat het toch hard! Ben je inmiddels wel op de blauwe wolk geklommen?

Ik ben iets van 0,5 kilo nu aangekomen in 20 weken. 4,5 week geleden woog ik 0,9 kilo meer dan nu... ik eet niet anders dan voor m'n zwangerschap, dus daar zou het afvallen niet aan moeten liggen, ach zolang de beeb goed groeit (en dat doet ie want nu zittie op navelhoogte) vind de VK het nog niet verontrustend (en ik moet 2 maanden na de bevalling trouwen, dus het is ook niet de bedoeling dat ik 20 kilo aankom ) . Verder was bloeddruk 125/70, dus perfect. Met een dikke sticker weer naar huis dus!

Nu wachten op de 20 weken echo van morgen... het is pas om 14:45 uur 's middags, pffff dat wordt een heeeeel lange ochtend.
pi_74862182
Hier is de hummel duidelijk gedraaid. Er wordt alleen nog maar op m'n blaas geschopt Niet meer aan de buitenkant te zien of voelen.
pi_74862302
Sticker voor Nikki.... Ben benieuwd naar je echo, spannend hoor!
pi_74862408
Wow Nikki, jij doet wel een pak beter dan ik met die 0,5 kg op 20 weken Maar de gyn zei de vorige keer tegen mij (toen op 4 weken 0,4 kg bijgekomen): zolang je gezond eet, is er niets aan de hand Dus ik zou me geen zorgen maken. En een perfecte bloeddruk erbij. Super

Ik vind het bij andere mensen vlugger gaan dan bij mij eigenlijk Maar soms schrik ik wel als ik opeens besef dat ik nog maar 13 weken moet werken En idd... de shock toen ik toch zwanger bleek te zijn En de blauwe wolk? Niet echt, maar dat hoeft ook niet meer. In het begin voelde ik me er echt slecht bij dat ik niet op die fameuze wolk zat, maar nu heb ik zoiets dat het eigenlijk niet erg is. Ik ben uiteraard blij dat ik zwanger ben, maar een dromer zal ik nooit meer worden, denk ik
pi_74862713
Ik heb datzelfde idee, elke keer dacht ik: ja bij de echo waarop we zien dat het hartje klopt kan ik genieten, en toen bij 13 weken kan ik gaan genieten. Nu denk ik inderdaad dat ik na morgen nog steeds niet echt ga zweven op een blauwe/roze wolkje... ik ben ook heel blij, maar toch nog heel onzeker. Stom hè, ben je er zo mee bezig geweest, is het gelukt heb je geen blauwe/roze wolk.
  donderdag 19 november 2009 @ 20:32:34 #56
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74862758
Nieuwe zwangeren, gefeliciteerd .
pi_74862844

Mijn ticker doet raar!

Hier een nieuwe! http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=freecell&year=2010&month=2&day=20&babycount=1

Wil iemand dit even aanpassen?
pi_74863759
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:31 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb datzelfde idee, elke keer dacht ik: ja bij de echo waarop we zien dat het hartje klopt kan ik genieten, en toen bij 13 weken kan ik gaan genieten. Nu denk ik inderdaad dat ik na morgen nog steeds niet echt ga zweven op een blauwe/roze wolkje... ik ben ook heel blij, maar toch nog heel onzeker. Stom hè, ben je er zo mee bezig geweest, is het gelukt heb je geen blauwe/roze wolk.
Het heeft voor mij eigenlijk heel veel rust gebracht toen ik de knop heb omgedraaid en heb 'beslist' om niet meer te wachten op die wolk. En over onzeker gesproken? Ik had de kleine 5 minuten voor we naar het hartje gingen luisteren nog voelen schoppen en toch sloeg de stress toe toen ze dat apparaat op mijn buik hadden gezet
  donderdag 19 november 2009 @ 21:03:07 #59
95408 Incantrix
pi_74864033
DJ, whaha! Als ik pepernoten in huis had gehad zou ik die nú zijn gaan eten

Ow, Leonieke, hum.. Moet je nog iets doen met die bloeddruk? En was je die griepprik van plan of juist niet? Maar wel fijn dat je gewicht niet zwaar onderuit werd gehaald ofzo, denk toch dat ze je een beetje bang heeft geprobeerd te maken om te voorkomen dat je los zou gaan ofzo..

Thnx Freecell, we gaan het zien

Nikki, sticker, jeej! Wel jammer dat je nog zo lang moet wachten voor de echo hoor, dat is zo spannend! Succes met wachten
3!
pi_74864226
quote:
Op donderdag 19 november 2009 21:03 schreef Incantrix het volgende:
DJ, whaha! Als ik pepernoten in huis had gehad zou ik die nú zijn gaan eten

Ow, Leonieke, hum.. Moet je nog iets doen met die bloeddruk? En was je die griepprik van plan of juist niet? Maar wel fijn dat je gewicht niet zwaar onderuit werd gehaald ofzo, denk toch dat ze je een beetje bang heeft geprobeerd te maken om te voorkomen dat je los zou gaan ofzo..
Ze heeft niet gezegd dat ik moet thuisblijven voor mijn bloeddruk, maar gezien de reactie van mijn in de auto ga ik me gewoon aan mijn plan van vorige week houden: regelmatig een dag verlof opnemen (morgen al nummer 1).
En ik vermoed ook dat ze me bang heeft willen maken. Want eigenlijk weeg ik nu al te veel volgens hetgeen ik mocht bijkomen, maar ze zei toch dat ze trots was op mij. Al kwam er wel onmiddellijk de mededeling bij dat ik nu niet moest gaan overdrijven
  donderdag 19 november 2009 @ 21:40:16 #61
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74865716
Ik ben nu al zoveel aangekomen als BJ met haar 34 weken
Ben er niet trots op en ik zou het graag anders willen zien, maar helaas...
Hopelijk gaat het er na de zwangerschap wel redelijk vlotjes weer af.
pi_74865803
Jeetje wat een zwangere erbij
pi_74866952
Jeuj dames (en heren), ben ik effe een dagje weg, zijn er gewoon een hele zwerm zwangeren bijgekomen... Wat een lijst voor 2010 al zeg! Heb helaas niet alle namen onthouden dus voor jullie allemaal een jompeltje!

En nog eentje voor alle stickers, ook voor Leonieke, ondanks het iets meer aangekomen zijn en de nog net iets te hoge bloeddruk, maar omdat je morgen toch lekker verlof hebt!

Slaap lekker allemaal! Ben beetje op na een lange dag de hort op...
  donderdag 19 november 2009 @ 22:32:59 #64
95408 Incantrix
pi_74868132
Lijnloos, lekker tukje doen dan Weet niet (meer? ) waarom je dag zo lang was, maar ik hoop dat het wel een goede was
quote:
Op donderdag 19 november 2009 21:07 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ze heeft niet gezegd dat ik moet thuisblijven voor mijn bloeddruk, maar gezien de reactie van mijn in de auto ga ik me gewoon aan mijn plan van vorige week houden: regelmatig een dag verlof opnemen (morgen al nummer 1).
En ik vermoed ook dat ze me bang heeft willen maken. Want eigenlijk weeg ik nu al te veel volgens hetgeen ik mocht bijkomen, maar ze zei toch dat ze trots was op mij. Al kwam er wel onmiddellijk de mededeling bij dat ik nu niet moest gaan overdrijven
Inderdaad, gewoon lekker je eigen plan trekken dan, ik denk dat je het prima doet als je je gevoel volgt En ja, als ik dit zo lees weet ik het wel zeker. Wel leuk dat ze het dan wél ook zegt als je het goed doet, een compliment vind ik zeker op de plaats

Lieve dames, mijn lief schopt mij achter de pc vandaan (en hoe bizar, ik laat het gebeuren! Maar ik wil dan ook iets van hem gedaan krijgen ), dus misschien meld ik me strax nog even maar anders tot morgen!
3!
pi_74871825
Ik heb opeens helderrood bloedverlies.... En geen gevoelige borsten meer. Ik maak mezelf echt superongerust...

Ik weet niet wat ik moet doen
  vrijdag 20 november 2009 @ 00:08:50 #66
95408 Incantrix
pi_74872432
Oh, Minnie, bah! Nee toch, dat mag niet van mij!! Heb je ook krampen of iets? Ik heb begrepen dat bloedverlies niet altijd iets slechts hoeft te betekenen maar dat kramp wel ook iets kan betekenen.. Meissie, ik kan je helaas niet zeggen wat het is, maar ik kan je wel een dikke geven en heel erg hard voor je duimen, ok? Sterkte, ik hoop echt dat dit geen gevolgen heeft voor je zwangerschap!!
3!
pi_74873781
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:43 schreef DeLiedje het volgende:
Ik fok echt nog maar heel weinig, maar ik wil me toch even in dit topic melden....

Floortje wordt grote zus
oh wat gaaf

gefeliciteerd
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_74873822
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:51 schreef MinnieMin het volgende:
Ik heb opeens helderrood bloedverlies.... En geen gevoelige borsten meer. Ik maak mezelf echt superongerust...

Ik weet niet wat ik moet doen
ik kom hier zomaar opeens binnen vallen om een IRL bekende te feliciteren..
Staat ook zo "stom" onder jouw post.

enorme knuffel
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_74875017
Minniemin, hoe gaat hèt nu?
pi_74875435
Goedemorgen allemaal! En zo is het al weer vrijdag! Nog 1 dagje werken en dan lekker een weekend rust.

Jeetje wat veel nieuws zwangeren Gefeliciteerd allemaal en welkom hier! Het lijstje onder ons begint nu echt serieuze vormen aan te nemen

Nikki, veel succes vandaag bij de 20 weken echo, ik weet nog hoe spannend we het vonden, maar hopenlijk is bij jou ook alles in orde en wordt je er wat rustiger onder. Bij mij is de knop wel degelijk omgegaan bij 20 weken

Minniemin, ik hoop dat het bloeden gestopt is meis. Wat incantrix zegt klopt inderdaad, als je geen krampen hebt (gehad) is het vaak onschuldig. Misschien een adertje gesproken, zware ontlasting, sex? Kan allemaal, maar ik weet natuurlijk niet hoeveel het is/was. Als het blijft, zeker even de VK bellen vanmorgen.

Verder wens ik iedereen weer een super dag en alvast een fijn weekend!
pi_74875487
Jeetje wat een hoop nieuwe zwangeren hier! Leuk zeg! Gefeliciteerd allemaal!!!!

Minniemin, balen zeg Hopelijk is t allemaal niets en stopt het bloeden gauw!! Sterkte!
pi_74875514
hey allemaal. Even een update. Verlies nog oud bloed, geen helderrood meer. Heb niet echt krampen, maar wel een zwaar gevoel in mijn onderbuik. En verder geen zwangerschapsklachten meer, behalve wat emo.

Ik maak me dus nog steeds ongerust.

Ik heb geen seks gehad en ook geen zware ontlasting. Dus dat is het iig allemaal niet. Wat niet wil zeggen dat het niet iets onschuldigs is. Ik voel me er alleen echt niet gerust bij... Bedankt voor de lieve woorden allemaal.

@Progje: Geeft niets hoor. Dit moet vooral een leuk en gezellig topic zijn
  vrijdag 20 november 2009 @ 07:38:24 #73
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74875541
@Minnie, hoe is het nu? Heb je veel bloedverlies? Geen gevoelige borsten zegt écht totaal niks... ik heb heel wat zwangerschappen ontzettend ongerust gezeten met ineens totaal geen verschijnselen meer, en maar knijpen en duwen en voelen aan mijn borsten maar dan waren ze echt niet gevoelig meer... maar na een paar dagen kwam het wel weer terug. Ook bloedverlies heb ik bij een aantal zwangerschappen gehad (drie van de zes) en het was nooit een miskraam. Dat geeft natuurlijk nul komma nul garantie voor jou, maar misschien stelt het je gerust dat het ook onschuldig kan zijn... Sterkte!
pi_74875583
MinnieMin, wat balen zeg, kun je vandaag nog snel contact opnemen met de gyn of vk? Zo kun je niet het weekend in gaan hoor, dat is niet goed voor jezelf maar ook niet voor je beeb. In ieder geval goed dat het bloeden nu gestopt is, maak je niet teveel zorgen. Heel veel sterkte in ieder geval en ik hoop dat je snel meer weet.

happyme dat is goed nieuws. Misschien dat vanmiddag bij mij de knop ook nog wel omgaat... stiekem hoop ik er ook op. En anders ga ik maar net als Leo proberen die wolk te vergeten.

Hier is btw een kleine ramp gebeurd. Een paar weken geleden hebben we de kamer voor beeb creme geschilderd en één muur hopjesvlabruin (iets donkerder nog zelfs) gemaakt. Nu vind ik ineens die bruine muur niet meer leuk en wil ik 'm zo snel mogelijk blauw of roze verven zodra we weten wat het is...
Klein pluspunt, mijn verloofde zwangert zo met me mee dat hij het nog met me eens is ook, dus vandaag of morgen is die muur niet meer bruin!
  vrijdag 20 november 2009 @ 08:00:46 #75
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74875724
Minniemin wat Nikki ook zegt hoor! Bel maar gerust de vroedvrouw! En die niet meer gevoelige borsten wil niks zeggen... Dikke

Nikki, gelukkig maar dat je verloofde het er mee eens is
  vrijdag 20 november 2009 @ 08:05:21 #76
95408 Incantrix
pi_74875754
Minnie, ik moest zonet bij het wakker worden meteen aan je denken. Zéker even bellen vandaag inderdaad, en ik heb echt nog veel hoop voor jou! Hopelijk komt er vandaag duidelijkheid en is de uitkomst positief!

Nikki, haha, dat klinkt bekend! In dat opzicht ben ik blij dat wij langer hebben gewacht met de daadwerkelijke aanschaf van de kleuren zullen we maar zeggen, die heb ik zelfs een uur voor we uiteindelijk naar de Gamma zouden gaan nog helemaal veranderd (en míjn lief werd gek van me ).. Wel fijn dat je vriend het ermee eens is, dat scheelt een hoop lobby-en kan ik je zeggen
3!
pi_74876002
Minniemin ik zou gewoon even bellen met de VK , misschien kun je eerder een echo laten maken? en kan ze je wat geruststellen... ik kan me voorstellen dat je enorm bent geschrokken, ik denk aan je!
pi_74876028
Minnie, ik hoop voor je dat het niks ernstigs is. Straks even bellen met je VK inderdaad.
En wat Tan zegt klopt wel, niet dat ik zo vaak zwanger ben geweest, maar dat je borsten ineens niks meer doen enzo.
Laten we hopen dat het bloed van een adertje is.
pi_74876132
Minniemin, dat is schrikken! Heb je al even met de VK gebeld?

Nikki
Wij hebben vlak voor de hummel kwam nog muurstickers gehaald omdat het anders zo saai was. Was het plan van de eeuw, hij vindt ze nu helemaal geweldig
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2009 @ 09:09:57 #80
43556 miss_dynastie
pi_74876711
Jeeeee, wat een hoop nieuwe mensen, wat leuk Heel hartelijk gefeliciteerd
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2009 @ 09:10:28 #81
43556 miss_dynastie
pi_74876720
Minnie, ik sluit me aan bij de mensen die zeggen: bellen! Sterkte met afwachten
pi_74876815
Minniemin, ik hoop dat je idd de VK gebeld hebt en dat inmiddels duidelijk is dat het allemaal gewoon goed zit
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:26:39 #83
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_74877049
Minnie sterkte met afwachten meid
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_74877107
En waar blijft miniziggyminiziggyminiziggy?
Die moet inmiddels ook al bijna aan de eerste schooldag beginnen
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_74877460
O Minniemin, wat vervelend en spannend!! Ik hoop dat er niets aan de hand is!
pi_74877507
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 09:30 schreef Spooky4u het volgende:
En waar blijft miniziggyminiziggyminiziggy?
Die moet inmiddels ook al bijna aan de eerste schooldag beginnen
die had vandaag diplomauitreiking van de doktersopleiding
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:49:57 #87
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74877541
nikki, wat fijnd at je man zo meezwangert!

minniemin, hopelijk is het iets onschuldigs!

free, mss wil ik ook nog weleen muurstickeridd. eerst maar eens zien dat we de sierrand op tijd hebben

kheb een dansbuik! zo gezellig!
(en eli is inmiddels eli+ei. knalde met zn knar tegen de auto aan toen hij zich dramatisch op de grond wierp ik zag het ei pas bij schoonmoeder thuis en kon eigenlijk alleenmaar lachen ontaarde moeder! het is ook zo'n groot ei! naja, ze is arnica-zalf halen, en vanmidag naar de ha, ook voor een mogelijke schimmel op zn wang, laten we daar ook ff naar kijken. meneer gaat straks in topconditie zn griepprik halen )
pi_74877558
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 09:48 schreef amaranta het volgende:

[..]

die had vandaag diplomauitreiking van de doktersopleiding
Dat verstand moet dan van de moeder afgekomen zijn.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_74877568
oh minnimin da's schrikken, hoop dat het allemaal mee valt maar snap je onzekerheid ook hoor!
Mij is toen wel echt gezegd dat er echt krampen bij moesten komen, maar zoals iedereen zegt gewoon bellen!
pi_74877790
Gister heb ik alleen DeLiedje nog maar gefeliciteerd, dus alsnog alle andere nieuwelingen: van harte!!! Echt veel nieuwe mensen, leuk!

MinnieMin, bah wat een onzekerheid, hopelijk blijft het toch goed gaan

Davinia met dansbuik

Ik slaap echt met de dag slechter en vreemder. Nou had ik weer gedroomd dat ik een heftige relatie had met House (die v die serie)
Volgens mij heb ik iets te aandachtig tv gekeken gisteravond ofzo
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74878066
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 08:05 schreef Incantrix het volgende:
Minnie, ik moest zonet bij het wakker worden meteen aan je denken. Zéker even bellen vandaag inderdaad, en ik heb echt nog veel hoop voor jou! Hopelijk komt er vandaag duidelijkheid en is de uitkomst positief!

Nikki, haha, dat klinkt bekend! In dat opzicht ben ik blij dat wij langer hebben gewacht met de daadwerkelijke aanschaf van de kleuren zullen we maar zeggen, die heb ik zelfs een uur voor we uiteindelijk naar de Gamma zouden gaan nog helemaal veranderd (en míjn lief werd gek van me ).. Wel fijn dat je vriend het ermee eens is, dat scheelt een hoop lobby-en kan ik je zeggen
Wat ben je toch een engel! Heb vanmorgen meteen gebeld trouwens en krijg inderdaad een eerdere echo. Zal maandag worden. Dus helaas moet ik toch zo het weekend door. Wel nog wat oud bruin bloed en geen helderrood meer. Dus heb weer een beetje hoop. Uiteraard hou ik jullie even op de hoogte!

Bedankt allemaal voor de lieve en hoopvolle berichten.
pi_74878153
Wat rot dat je zo het weekend in moet gaan MinnieMin, wat zullen de dagen je lang duren nu.
Maar het klinkt toch nog wel hoopvol hoor, bruinig bloedverlies kan meerdere onschuldige oorzaken hebben.
Ik duim mee!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74879052
hellow liefies!

@minnie; ik had niet verwacht dat je zou moeten wachten tot na het weekend.... wat vervelend... Dan weet je dus nog niet waar je aan toe bent? Konden ze niet even een plekje voor je vrij maken vandaag nog?
in Elk geval wil ik je ook enorm veel sterkte wensen en hoop ik dat alles meevalt... Ook ik zal voor je in de duimstand gaan de komende dagen....

@Poppejans; bizar he? dat je van die vreemde dromen kunt hebben? ik heb daar ook regelmatig last van de afgelopen weken.. en dan echt zoooo vaag.

o o o, voor ik het vergeet; vandaag Davinia 34 weken!!!

@WupWup; hoe staat het met jouw vorderingen? ben je al lekker aan het rommelen??
(of heb ik ergens overheen gelezen??)

@Nikki; wat fijn dat je mam het eens is met de kleurverandering En je moet echt BLIJ zijn met je babykamer.. Wij hadden gordijnen besteld, en ik was er ook niet blij mee toen ze er uiteindelijk hingen... en toen heb ik dus ook een andere (rol)gordijn gekocht, en ik ben zooooo blij dat ik dat gedaan heb!

Hoe is het met de LLM's?? Kunnen jullie het nog een beetje volhouden???

Ik heb van8 weer matig geslapen, vanaf 5 uur klaarwakker.. en tot 8:30 uur wakker gelegen... en toen nog 1 uurtje geslapen...
nu maar eens even een beetje op gang komen...
vandaag weer een dagje rustig aandoen in de planning.. Misschien even een stukje stofzuigen ofzo.
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:57:12 #94
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74879224
BJ! ik zag je posten en toen dacht ik, oh ja, vandaag 34 weken! en welja, je hebt al voor me gejompeld!

poppejans, bizar he, sommige dromen? aan de ene kant wel grappig, aan de andere kant niet leuk als je er ook slechter door gaat slapen!

BJ, ook een voor jouw nachtrust.

heeft vlindur nu eigenlijk verlof nu? of laatste dag?

om te vieren dat ik per maandag officieel zwangershapsverlof heb, ga ik met een collega lunchen goede timing, he?
pi_74879956
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:57 schreef DaviniaHR het volgende:
BJ! ik zag je posten en toen dacht ik, oh ja, vandaag 34 weken! en welja, je hebt al voor me gejompeld!

poppejans, bizar he, sommige dromen? aan de ene kant wel grappig, aan de andere kant niet leuk als je er ook slechter door gaat slapen!

BJ, ook een voor jouw nachtrust.

heeft vlindur nu eigenlijk verlof nu? of laatste dag?

om te vieren dat ik per maandag officieel zwangershapsverlof heb, ga ik met een collega lunchen goede timing, he?
Geniet ervan! En meteen iets leuks doen op de eerste dag, dat doe je goed!
pi_74880480
Minniemin, wat vervelend zeg. Stom bloedverlies. Maar gelukkig zegt het heel vaak helemaal niks en is er niets aan het handje (ik had het ook deze zwangerschap).

Vlindur heeft volgens mij dinsdag haar laatste dag, Davinia.

Ik heb vannacht niet geslapen. De ischias verergert en het schoot me gisteravond dusdanig in mijn heup dat de pijn niet te harden was.
Baby lag waarschijnlijk precies op een zenuw en ik kon niet meer fatsoenlijk liggen zonder het uit te gillen van de pijn. In 1 houding en bewegen was onmogelijk zonder extreme pijnscheuten. Super balen! Ik ben om 3.15 naar beneden gegaan.
Vanochtend had ik ook enkele druppies bloed op het wc-papier maar ik vond het te weinig om naar het zkh te gaan nu (echt heel erg weinig; druppies is nog haast een groot woord).

De ischias is nu trouwens weer een stuk minder en ik kan weer redelijk lopen, pfjieuw (ze is vast gaan verliggen).

Volgende week verlof en ik hoop nog een paar pijnloze weekjes genieten van mijn buik met inhoud
pi_74881298
Goeiemorgen!

Davinia 34 weken!

Oh lieve Minnie wat een onzekerheid nu.. Zo jammer dat je nu ook moet wachten tot maandag.. Sterkte! Het komt vast goed!

Poppejans, dromen over House Vast een fijne droom geweest Ik vind hem ook zo geweldig
Vind je Castle dan ook zo tof?

Davinia, woensdag is mijn laatste dag. En fijn dat je het maandag toch nog even echt kan afsluiten!

En Beessie weer zo slecht geslapen? Balen

Met mij gaat het wel aardig, veel last van buikpijn/harde buiken maar het is overleef baar Ik heb inmiddels een dekbed en kussen op de bank dus ik red me prima En ik heb al 3 avonden doorgeslapen zonder pijnlijke benen! Zo tof! Vriendlief heeft eergister de babyfoon besteld en die haalt ie vanmiddag op, dus dan kunnen we die vast uittesten
pi_74881627
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:13 schreef Vlindur het volgende:

Poppejans, dromen over House Vast een fijne droom geweest Ik vind hem ook zo geweldig
Vind je Castle dan ook zo tof?
Castle heb ik nog nooit gezien, maar ben groot fan van House, heerlijke vent
Fijn dat je goed geslapen hebt, ik ga het ook maar eens proberen met een extra kussen erbij!
pi_74881706
Goeiedag!

Minniemin, wat een kloterig nieuws lees ik van je. Kan me goed voorstellen dat je je ontzettend zorgen maakt, ondanks de gelukswensen hier. Helemaal niet tof dat je nou ook nog tot maandag moet wachten. Dikke voor jou meid!

Davinia 34 weekjes! Woehoe Leuk dat je collega nog even komt "afsluiten" dan voor je zwangerschapsverlof. Maak er maar een leuke dag van!

BJ, alweer slecht geslapen... bah zeg. En Lily ook al, het wordt haast een nachtelijke boel hier (zelf ook van 1.30-3.30 wakker met flinke krampen, van mijn darmen wel denk ik). Bijna weekend meiden, lekker uitslapen en rustig aan doen op de bank!

Vlindur, fijn dat het weer een beetje gaat, maar al die harde buiken is natuurlijk ook niet top. Lekker rustig aan doen jij op de bank en onder dat dekentje blijven ...
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:50:15 #100
95408 Incantrix
pi_74882502
Hihi, heb stiekum nog even geslapen (en opgeruimd, en nog even iets gedaan dat ik moest doen, en mijn vluchttas verder ingepakt ).. En ik was alweer bijna vergeten dat ik vandaag 38 weken ben Als het goed is wordt de Tens vandaag bezorgd, ben eigenlijk best benieuwd naar het apparaatje..

Minnie, bluh, ik had eigenlijk wel verwacht dat je vandaag terecht zou kunnen! Nou, ik hoop dat de extra tijd die wij dan hebben om voor je te duimen en positieve energie jouw kant uit te sturen iets extra's kan doen ofzo..

Davinia, 34 weken! Ennuhm, Eli dus voorzien van een flink ei op zijn hoofd.. Arm jong, maar ging niet extres toch?

Vlindur, fijn dat je lekker hebt geslapen zeg! Dat maakt echt een wereld van verschil he?

Aaaww, Lily, balen, erop en hopelijk dan snel over.. Zou toch wel fijn zijn als je strakkies echt nog even van je verlof kunt genieten!

Haha, Poppejans, klinkt als een goede droom Ik droom ook echt de meest bizarre dingen nu (terwijl ik aan het dromen ben denk ik dan al 'hmmm' ), maar anders dan normaal onthou ik het bijna niet meer. Best suf..

En BJ, hè, van mij mag jij nu ook wel weer eens een paar nachtjes flink doorsnurken hoor!
3!
pi_74882649
19 November dus:
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_74882714
Kent iemand van jullie Family Guy? Ik heb namelijk vannacht gedroomd dat onze baby al kon babbelen, net zoals die baby van Family guy... Wat een vreselijk kind was dat zeg

MinniMin ik hoop dat er niets ernstigs aan de hand is
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:57:34 #103
95408 Incantrix
pi_74882752
Stewie!! (Probeerde hij je ook te vermoorden?)
3!
pi_74882850
Dat nog net niet, maar hij had zich echt volledig onder gekakt, maar echt helemaal behalve zijn hoofd
pi_74883088
Jeuj, nieuwe beeb! (maar uhm, kennen we deze ouder? Ziggy of WupWup, is that you?) Gefeliciteerd hoor!

Leonieke Stewie is wel cool, maar klinkt wel heel apart zo'n droom!
pi_74883695
Ik heb nog geen normale droom gehad over onze baby: ofwel is het een meisje met hoogblond haar ofwel is het een stewie
Als ik tegen mijn man zeg: weet je wat ik vannacht gedroomd heb, zegt hij al onmiddellijk dat hij het waarschijnlijk niet wil horen
pi_74884361
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:54 schreef desiredbard het volgende:
19 November dus:
[ link | afbeelding ]
gefeliciteerd! sterkte met de drukte als papa en geniet ze hoor!!
pi_74884471
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:01 schreef leonieke het volgende:
Dat nog net niet, maar hij had zich echt volledig onder gekakt, maar echt helemaal behalve zijn hoofd
ieew en zo'n lelijke baby als hij krijg je vast niet hoor
Meerdere van jullie dromen dus ook zo bizar! Raar hoor, misschien dat het iets te maken heeft met dat je lichter slaapt, dan schijn je dromen ook beter te onthouden.
pi_74884580
Oh, we hebben de proefdruk! En hij is heel mooi!
  vrijdag 20 november 2009 @ 13:58:45 #110
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74884722
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:07 schreef Lijnloos het volgende:
Jeuj, nieuwe beeb! (maar uhm, kennen we deze ouder? Ziggy of WupWup, is that you?) Gefeliciteerd hoor!

Leonieke Stewie is wel cool, maar klinkt wel heel apart zo'n droom!
nee, is iemand anders

oh, vlindur! leuk, proefdruk! we hebben het hele ding nog niet eens ontworpen!

(we hebben voorlopig 70 adressen, dus is prima te doen. ga ik pas doen als ik met verlof ben. toch psychische grens of zo )
pi_74884803
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:58 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

nee, is iemand anders

oh, vlindur! leuk, proefdruk! we hebben het hele ding nog niet eens ontworpen!

(we hebben voorlopig 70 adressen, dus is prima te doen. ga ik pas doen als ik met verlof ben. toch psychische grens of zo )
We zitten nu op 54 mensen/families maar heb 60 besteld. Dan hou ik zelf ook nog wat over. Wel fijn
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:10:17 #112
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74885098
ooo Vlindur wat tof dat je je proefdrukjes hebt! ook helemaal blij mee dus??

en haha Leonieke, ben jij ook al zo bizar aan het dromen??

en Trixje OMG 38 weken!!!! wat spannend! je kindje zou elk moment zomaar kunnen komen! wat tof!! en geniet nog maar even lekker op de bank van je rust....

Ik kon me niet meer inhouden vandaag en voelde me vrij goed, dus ik ben met de stofzuiger het hele huis doorgeweest en daarna heb ik de box in mekaar gezet.. Hoezo nesteldrang???
alleen wilde ik de mobile bevestigen in de box, maar deze past niet....
dus moet ook nog een nieuwe mobile kopen
(misschien morgen maar ff).

en nu ga ik lekker douchen en dan verplicht relaxen op de bank....

vrijdag 20 november 2009 @ 14:11:49 #113
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74885154
vkbezoek:

Even de statistieken op een rijtje:
37 weken en 6 dagen .
Kindje ligt diep en vast ingedaald, is klaar om te komen .
Moeder heeft alle kamertjes af, dus is ook klaar voor kindjes komst .
+ 11 kilo, laatste 5 weken niet meer aangekomen .
Bloeddruk: 116 boven 60 .
Urine: keurig!
En een griepprik rijker .
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:12:34 #114
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74885182
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:54 schreef desiredbard het volgende:
19 November dus:
[ link | afbeelding ]
Gefeliciteerd!!
Foto's zijn welkom
Hoe spreek je de naam uit? en is het een jongetje of een meisje?
pi_74885183
BJ, ook niet met een houten plankje tussen de spijlen?
Hier paste de mobile ook niet, de spijlen waren te ver uit elkaar, maar was wel simpel op te lossen.
Dat houten plankje hebben wij gewoon vastgezet aan de achterkant van de box, zodat je het niet eens ziet als je voor de box staat.
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:12:48 #116
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74885185
En by the way: MELD .
pi_74885241
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:12 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Hoe spreek je de naam uit? en is het een jongetje of een meisje?
Jij vraagt wat ik niet durfde te vragen

Wow Groofsken, DAT is nog eens een vette stickert hoor! Wat een lage bloeddruk! (vergeleken met die van mij) en zelfs al een baby die keurig luistert, lekker ingedaald is!
Jij gaat me vast inhalen
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:14:56 #118
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74885246
jeuj Groofsken wat een moooooi lijstje en een dikke vette sticker!!! laat die kleine maar komen!!

en het probleem met de mobile ligt niet aan de spijlen, maar er zit zo'n grote draaiknop aan en die past niet onder het richeltje van de box....
(moeilijk uit te leggen eigenlijk....) Ga zo nog een poging doen, maar denk niet dat het gaat lukken....
pi_74885315
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
jeuj Groofsken wat een moooooi lijstje en een dikke vette sticker!!! laat die kleine maar komen!!

en het probleem met de mobile ligt niet aan de spijlen, maar er zit zo'n grote draaiknop aan en die past niet onder het richeltje van de box....
(moeilijk uit te leggen eigenlijk....) Ga zo nog een poging doen, maar denk niet dat het gaat lukken....
Hier zat het probleem ook bij de grote draaiknop, die paste ook niet helemaal bovenaan
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:21:22 #120
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74885439
Ja, fijn is dat om weet goedgekeurd te zijn. Leuk, jullie reacties Poppejans en BJ .

Oh, en mijn reactie was ook dat ie dan vast snel zou komen. Maar de vk reageerde met 'hij kan ook de komende vier weken nog lekker zo blijven liggen hoor '.
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:28:56 #121
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74885649
ja dat kan ook, maar het kan ook morgen al komen we wachten rustig af

en de mobile zit erin!
ff spammen hoor:

en o er moeten nog ff afdekplaatjes voor het stopcontact
pi_74885790
Oeh, mooi BJ, ziet er goed uit! Gij nestelaar

Groofsken met mooi resultaten en dus vette stickert! You go girl!
pi_74885868
Mooi Beessie! Staat ook allemaal zo gaaf bij elkaar!

Wij zetten de box pas op rond de datum. Vind het nu nog veels te vroeg! En dan moet mn heilige ficus van zn plekkie, dus die gun ik de mooiste plaats in het huis nog wel even

Rechts naast de deur staan nu 2 dozen, daar zit de box in. Ficus en dozen ruilen dus straks van plaats

[ Bericht 18% gewijzigd door Vlinder op 20-11-2009 14:46:18 ]
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:47:14 #124
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74886179
mooi BJ!
er staat een glas op de rand van de tafel!!! but not for long

vlindur, kan box niet waar hij nu ook staat? dan moet dat kleine tafeltje wat verkassen.
wel een mooie boom!
pi_74886244
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:47 schreef DaviniaHR het volgende:
mooi BJ!
er staat een glas op de rand van de tafel!!! but not for long

vlindur, kan box niet waar hij nu ook staat? dan moet dat kleine tafeltje wat verkassen.
wel een mooie boom!
Dat kan wel, maar als we dan aan tafel zitten kunnen we de box niet meer zien. Daarom wil ik hem daar hebben, zodat we Tinus overal kunnen zien
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:51:28 #126
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74886314
haha die plant is wel mooooi hoor Vlindur...

maaruh ik kon mezelf niet meer bedwingen, wilde die box al langer in mekaar zetten

ow en dat glas staat nog 10 cm van de rand hoor
pi_74886386
Meld!

Getsie Minniemin, wat een onzekerheid. Geen helderrood bloed meer is natuurlijk wel een goed teken! Ik duim mee voor een goede echo maandag.

Groofsken mooie statistieken hoor!

BJ bij ons past die mobile (hema) ook al niet op de box (bopita) Je zou toch denken dat een fabrikant daar enige rekening mee houdt. [edit] ik zie nu dat je dezelfde mobile hebt! en het lijkt nog wel dezelfde box ook! hoe heb je het voor elkaar gekregen?
pi_74886506
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha die plant is wel mooooi hoor Vlindur...

maaruh ik kon mezelf niet meer bedwingen, wilde die box al langer in mekaar zetten

ow en dat glas staat nog 10 cm van de rand hoor
Ik heb ook wel eens neigingen om hem in elkaar te zetten.. Maar dan denk ik weer aan de katten en doe ik het toch nog maar niet Gewoon zo kort mogelijk, hebben we dr ook geen stress van om ze er uit te jagen. Als straks de kleine er is komen ze er toch niet meer in.
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:58:33 #129
95408 Incantrix
pi_74886554
Groofsken, jeej, da's vast een mooie sticker die je kreeg!

En BJ, wat een mooie woonkamer hebben jullie (en wat past de box er mooi bij zo) Wij hebben trouwens hetzelfde probleem met de mobile, maar die hebben we heel strak aangedraaid en nu hangt hij toch wel goed. Maar wel raar inderdaad

Desiredbard, sorry, ik had je bericht niet begrepen, maar gefeliciteerd

En Vlindur, wij hebben opgeblazen balonnen in de box en in de wieg liggen en de katten kijken er echt NIET naar om
3!
pi_74886664
Oh ja, ballonnen!..

Nee Carla Gewoon nog ff wachten met opzetten. Laat vriendlief het maar doen.
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:09:49 #131
95408 Incantrix
pi_74886880
Haha, hem gewoon vanavond de stuipen op het lijf jagen door hem meteen bij thuiskomst op de nek te springen en te gillen dat je graag de box wil bouwen.. NU!
3!
pi_74886886
Vlindur wij hebben de box júist opgezet wegens de katten! Ik leer ze liever nu af om erin te gaan dan dat dat nog moet als de baby er is En inderdaad, ballonnen werken goeoeoeoed!
pi_74886999
Whaha, hij ziet me aankomen
Hij doet het gewoon niet. En eigenlijk, het kindje is ook nog lang niet in zicht dus waarom zou ik hem nu al opzetten? En het kan ook nog makkelijk als hij er al is. Hij zal hem echt niet missen
pi_74887092
Wauw Vlindur, wat een geduld... toen die box bij ons er was moest en zou het ding ook meteen staan. Zeker nu de bodem ook nog es omhoog staat is het helemaal goed (behalve dat het ding nu vol zit met zut voor de kinderwagen-uitbereiding en dergelijke troep).
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:22:31 #135
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74887205
@WupWup; deze box is Kubus van de babypark, dus weet niet of het dezelfde is? maar die mobile had ik dus eerst verkeerd om, ik dacht dat de aandraairing aan de binnenzijde van de box moest, maar dus aan de buitenzijde, met een beetje moeite zat het toen aardig snel goed vast....

hoe is het trouwens met je? alles nog rustig??

en Trixje; thanx lief van je
pi_74887713
Hee allemaal.

Gauw even het goede nieuws vertellen:
Ik mocht net met spoed naar de echoscopie, dus ben als een idioot gegaan.

Alles is goed! Ik heb het hartje zien kloppen en de ontwikkeling klopt op een dag na precies met wat ik dacht. Dus zit helemaal goed.

Ook geen nieuw bloed meer. Dus ben weer helemaal blij!

Ik heb mijn baas ook maar op de hoogte gesteld, en dat was eigenlijk heel fijn.
Hij is heel blij voor me. Hij vermoedde al iets toen ik vandaag met spoed opeens weg moest....

We hebben supermooie foto’s van het mooiste grijze vlekje met dooierzak die ik ooit heb gezien. En ik kan zeggen: Ik ben verliefd… Hahaha.

Bedankt allemaal voor het meehopen en lieve woorden!

@BJ: Leuk zeg!
@Vlindur: Mooie plek, lekker licht! Die ficus doet het een paar raampjes verder vast ook hartstikke goed
pi_74887722
Vlinder, wat een heerlijk huis hebben jullie, lekker groot ziet het er uit!
En BJ wat een mooie inrichting!

Ik ben nog helemaal nieuw maar heb wel een vraagje, vooral aan de zwangeren die al eerder zwanger waren: waren jullie bij de 2e zwangerschap ook veel sneller dik? Ik ben nu ongeveer 7 a 7.5 week en ik heb echt al een buikje, s avonds moet mijn knoop echt open anders doet het echt pijn.
Heb al een paar keer gedroomd over een tweeling...

Edit: Goed nieuws Minniemin, gelukkig, gefeliciteerd!
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:43:18 #138
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74887771
ooo Minnie; wat ben ik blij dat jij goed nieuws hebt gekregen!!!
hoef dus niet het hele weekend gaan duimen en jij kunt heerlijk gaan genieten of je roze wolkje...
heeeeeeeeerlijk!
pi_74887892
Minniemin wat een heerlijk goed nieuws! Dat is wel een waard dacht ik!

BJ alles is hier rustig ja, dus helaas heeft het strippen geen zoden aan de dijk gezet. Heb wel woensdag op donderdagnacht veeeeeel pijnlijk gerommel gehad, maar dat stopte na een paar uur weer. Het was natuurlijk ook een beetje wishful thinking met 'pas' 40 weken
pi_74888136
Oh minnie wat fijn!

Grunsfan, ja we hebben echt een heerlijk groot huis! Ik ben er ook zo blij mee!

WupWup, succes nog even hoor!
pi_74888199
Minniemin, wat fijn dat je toch met spoed terecht kon en natuurlijk dat het allemaal goed gaat met jullie kleine grijze vlekje! Opgelucht het weekend in dus, fijn zeg. Ook top dat je baas zo reageerde, scheelt in elk geval weer een zorg en geen geheimen.
pi_74888246
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:47 schreef WupWup het volgende:
Minniemin wat een heerlijk goed nieuws! Dat is wel een waard dacht ik!

BJ alles is hier rustig ja, dus helaas heeft het strippen geen zoden aan de dijk gezet. Heb wel woensdag op donderdagnacht veeeeeel pijnlijk gerommel gehad, maar dat stopte na een paar uur weer. Het was natuurlijk ook een beetje wishful thinking met 'pas' 40 weken
Thanks. Pff, spannend bij jou zeg! Ik hoop dat je snel aan de beurt bent
pi_74888294
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:55 schreef Lijnloos het volgende:
Minniemin, wat fijn dat je toch met spoed terecht kon en natuurlijk dat het allemaal goed gaat met jullie kleine grijze vlekje! Opgelucht het weekend in dus, fijn zeg. Ook top dat je baas zo reageerde, scheelt in elk geval weer een zorg en geen geheimen.
Ja zeker weten! Verder weet nu een collega het en daar hou ik het op werk even bij. Wel gaan we het nu ook maar alvast aan de opa's en oma's vertellen. Want het is een beetje raar dat zij het nog niet weten, maar mijn baas al wel...

Wat heb je trouwens een briljante usericon
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:03:04 #144
95408 Incantrix
pi_74888412
Minnie, jaaahh, toch nog vandaag, en alles goed!! Ik ben zó blij voor je!! En ik vond het ook fijn dat mijn direct leidinggevende en het afdelingshoofd er al heel vroeg van wisten, dan kunnen ze ook beter begrijpen wat er aan de hand is als je bijv. wat te laat bent door misselijkheid en dergelijke
3!
  Jubileum moderator vrijdag 20 november 2009 @ 16:21:20 #145
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_74889033
Ik weet niet goed of het hier al bekend maar op de weblog van Tan stond nieuws van haar vriend:

Zij is vandaag opnieuw opgenomen in het ziekenhuis. Alle rust ten spijt, is haar bloeddruk nog steeds veel te hoog. Men gaat dan ook proberen met medicatie haar bloeddruk omlaag te brengen.

Hopelijk is zij morgen terug en kan zij zelf verslag uitbrengen, maar dat is nog niet zeker. Afwachten dus.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_74889091
Arme Tan
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:23:34 #147
95408 Incantrix
pi_74889100
Thnx voor het doorgeven Lois!

Tan, je kan dit nu niet lezen, maar ik hoop echt dat het gaat lukken met de medicatie.. Nu alles ok is met Minnie's kleintje heb ik mijn duimen toch vrij, dus die zal ik dan maar voor jou inzetten!

Ow, en trouwens, Vlindur, kun je het niet gooien op het wennen van de katten?
3!
pi_74889114
Ah, jemig... arme Tan inderdaad... Bah zeg. Tan, als je dit leest, beterschap meid!
pi_74889115
Minniemin, wat een SUPERnieuws!!! En wat geweldig dat je toch meteen vandaag nog terecht kon (vond een weekend lang afwachten best wel ondragelijk klinken!)

Tan zit het ook niet mee zeg , wat een enorme domper weer
pi_74889145
He jakkes wat balen dat ze nou alweer in het ziekenhuis ligt. Hopelijk hebben de artsen een oplossing want dit is voor haar ook niet leuk. Je zou haast alleen maar een nog hogere bloeddruk krijgen van alle stress om het niks mogen doen.

Minnie, gelukkig is alles in orde. Een hele geruststelling kan ik me zo indenken.
pi_74889464
Oh shit Tan.. Ik hoop dat de medicijnen gaan helpen!

Inca, nee. Ik vind het wel goed dat die box er nog niet staat. Het is gewoon nog geen tijd om een box neer te zetten. En die katten.. Sja, nou, die wennen dan maar hoor..
pi_74889543
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:41 schreef Grunsfan het volgende:
Vlinder, wat een heerlijk huis hebben jullie, lekker groot ziet het er uit!
En BJ wat een mooie inrichting!

Ik ben nog helemaal nieuw maar heb wel een vraagje, vooral aan de zwangeren die al eerder zwanger waren: waren jullie bij de 2e zwangerschap ook veel sneller dik? Ik ben nu ongeveer 7 a 7.5 week en ik heb echt al een buikje, s avonds moet mijn knoop echt open anders doet het echt pijn.
Heb al een paar keer gedroomd over een tweeling...

Edit: Goed nieuws Minniemin, gelukkig, gefeliciteerd!
ik herken het niet, maar ik val alle zwangerschappen enkel steeds af (om erna weer aan te komen )
tweeling kan natuurlijk altijd he

en fijn MinnieMin, dat zal een hele opluchting zijn!

en ik lees het nu pas van Tan. bahbah, ik hoop zo dat het allemaal gewoon goed komt!!
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:41:09 #153
95408 Incantrix
pi_74889671
@ Vlindur: Ow, sorry, ik zat je te helpen met het verzinnen van smoezen, maar als je het zelf ook wel goed vind zo zit je daar ook niet op te wachten, haha Tijd wordt het vanzelf
3!
pi_74889719
Hoi allemaal

Dank jullie wel voor alle felicitaties! Ik heb verder nog niet alles terug kunnen lezen.

Sorry voor het voordringen, maar hij was niet meer te houden. Zo zit je gezellig koffie met je ouders te drinken en zo heb je 6 uur later een beeb in je handen.

Het is allemaal zo snel gegaan dat ik het even niet kon bevatten. Gisteren zijn we thuis gekomen en nu zijn wel lekker aan het genieten, hoewel het ook heel spannend is met zo'n kleintje.

Zijn naam is Thomas en hier is zijn foto:

Hij doet het erg goed en met mij gaat het ook prima, op een pijnlijke buik na is me de keizersnede 100% meegevallen.

Ik verhuis door naar het volgende topic, maar ik blijf lekker meelezen
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:44:39 #155
95408 Incantrix
pi_74889791
Aoraki, jeej! Nogmaals gefeliciteerd! Leuke naam en wat een móói ventje! Kan me voorstellen dat het even moeilijk te bevatten was (en geen sorry's hoor! ), maar nu dus lekker genieten!
3!
pi_74889856
Gefeliciteerd met Thomas!!!!

Inca, het is lief van je hoor Maar idd vind ik het zelf ook nog niet zo nodig nee
Misschien wel als de nesteldrang eens aan komt zetten hier.. Die is ook nog niet gesignaleerd
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:49:25 #157
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74889932
Aoraki; jeeeeeej een mooi mannetje hoor!! nogmaals gefeliciteerd! geniet er lekker van!

en ik ga mijn duimen dan ook maar gebruiken voor Tan; wat ongelofelijk naar dat de bloeddruk toch zo hoog blijft.... Ik hoop dat de medicatie zijn werk gaat doen en je toch weer snel naar huis kunt....
pi_74890456
Aoraki, gefeliciteerd met Thomas! Wat een high speed bevalling zeg!

Minnie, fijn dat je toch nog terecht kon vandaag, 3 dagen wachten zou ook echt te lang zijn als je het mij vraagt! In ieder geval een kloppend hartje en de juiste grootte!

Tan, heel veel sterkte!

Leo, die dromen hè, sinds ik ongeveer 10 weken zwanger was droom ik elke nacht iets. Ik heb zelfs voor een echo al eens gedroomd dat het kindje in beeld kwam en dat het ernie van ernie en bert was. Verder hebben collega's mensen vermoord, heb ik over het tropisch regenwoud gevlogen en weet ik het wat nog meer... elke nacht is het weer een verrassing wie ik tegen kom in m'n dromen. Tot nu toe vind ik het echt nog grappig.

Hier net 20 weken echo gehad en het is een meisje (kan een modje dat aanpassen in de OP)! Verder was alles met ons meisje helemaal ok, dus we kunnen met een gerust hart verder zwangeren!
  vrijdag 20 november 2009 @ 17:09:25 #159
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_74890524
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:11 schreef Groofsken het volgende:
vkbezoek:

Even de statistieken op een rijtje:
37 weken en 6 dagen .
Kindje ligt diep en vast ingedaald, is klaar om te komen .
Moeder heeft alle kamertjes af, dus is ook klaar voor kindjes komst .
+ 11 kilo, laatste 5 weken niet meer aangekomen .
Bloeddruk: 116 boven 60 .
Urine: keurig!
En een griepprik rijker .
Groofs, dat klinkt helemaal goed allemaal! Fijn!
Heerlijk ook dat allebei de kamertjes af zijn.
Hoef je dan nu toch echt alleen nog maar bezig te zijn met kleine tutdingetjes?
Ik hoop het joh!
En ook dat je lekker kunt genieten van 2 laatste, rustige weken!

vrijdag 20 november 2009 @ 17:09:36 #160
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74890529
Nikki wat fijn dat de echo goed was!! en wat leuk een dochtertje op komst!
gefeliciteerd!!! nog maar 20 weken te gaan..
pi_74890626
NIKKI ook een meidje in aantocht! Gefeliciteerd joh! Fijn dat alles goed was met de echo. Nu lekker genieten!

Aoraki, wat een mooi mannetje, en wat fijn dat het goed met jullie gaat. Mooie naam ook! Geniet ervan en tot straks in het andere topic
pi_74890661
Groofsken: wat een supersticker! Klinkt allemaal heel voorspoedig

Minnie: wat een super nieuws

Tan, wat jammer dat je ondanks de rust jouw bloeddruk niet omlaag kreeg

Aoraki: wat een mooie jongen en met wat een mooie naam Die naam staat bij ons nog op een gedeelde eerste plaats

Nikki, een meisje Super En ook al zo'n rare dromen Al heb ik niet zo'n last van rare dromen over andere mensen. Als ik heel bizar droom gaat het tot nu toe nog altijd over de baby
pi_74890764
Aoraki, wat een schatje

En Nikki, fijn dat alles goed was...en een meisje! leuk zeg

Oh, Minniemin, bij jouw dus opluchting...geweldig!!!!
pi_74891710
Pfff net telefoon gekregen dat de suikerwaarden verhoogd zijn en dat ik volgende week donderdag terug moet voor een uitgebreide suikertest Nog maar eens suikerwater drinken en dan x aantal keer bloed laten prikken. Ah, ik heb echt geen zin in zwangerschapsdiabetes Ik let nu al zo op mijn voeding, probeer de gewichtstoename zo goed mogelijk te beperken en nu toch dit K*t gewoon
pi_74891870
Nogmaals gefeliciteerd met de geboorte van Thomas, Aoraki
Tot gauw in het babietjestopic!

Ow das balen Leonieke! Hopelijk komt er toch een laag resultaat uit de 2de test
pi_74891999
Aoraki, gefeliciteerd met de geboorte van Thomas! Wat een schatje zeg! En fijn dat de keizersnede toch is meegevallen.

Leonieke, wat balen zeg. Hopelijk valt de tweede test mee?

Tan, sterkte en beterschap gewenst!
  vrijdag 20 november 2009 @ 18:03:59 #167
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74892000
he bah Leonieke, doe je zooo goed je best en dan nog zijn je waardes niet goed...
mijn duimen gaan na het weekend voor jou aan de slag

pi_74892197
Balen Leonieke
Het is ook nooit helemaal te voorkomen met je best doen helaas.
pi_74893627
Aoraki, gefeliciteerd met Thomas!
pi_74893916
Minniemin wat een goed nieuws zeg, fijn, wat een opluchting, ga je het dit weekend vertellen aan je ouders/schoonouders? laat je de echo hier ook nog even zien? wanneer ben je precies uitgerekend, 5 of 7 juli?

Sorry dat ik niet op alle dames reageer..

Vandaag heb ik het aan mijn moeder verteld. Ze was helemaal verast en blij en had het helemaal niet verwacht, ik heb wel even een traantje gelaten Morgen andere schoonmoeder informeren.. we moeten nog wel een weekje wachten op de echo maar ik heb er wel vertrouwen in. Ik had op zich liever nog een weekje gewacht maar morgen gaan we naar een vakantiehuisje (met schoonmoeder) en het valt gewoon direct op dat ik niets drink en heb geen zin om een smoesje te verzinnen.. ik zie haar namelijk ook niet vaak. Helaas moet ik mijn vader via de telefoon informeren omdat hij in Frankrijk woont en schoonvader ook niet om de hoek woont dus ook telefonisch.
pi_74894199
Hier mijn echo

Ik ga het vandaag aan de families vertellen... ook best spannend. Ik ben nu 7 juli uitgerekend...
pi_74894347
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:13 schreef Borra het volgende:
Minniemin wat een goed nieuws zeg, fijn, wat een opluchting, ga je het dit weekend vertellen aan je ouders/schoonouders? laat je de echo hier ook nog even zien? wanneer ben je precies uitgerekend, 5 of 7 juli?

Sorry dat ik niet op alle dames reageer..

Vandaag heb ik het aan mijn moeder verteld. Ze was helemaal verast en blij en had het helemaal niet verwacht, ik heb wel even een traantje gelaten Morgen andere schoonmoeder informeren.. we moeten nog wel een weekje wachten op de echo maar ik heb er wel vertrouwen in. Ik had op zich liever nog een weekje gewacht maar morgen gaan we naar een vakantiehuisje (met schoonmoeder) en het valt gewoon direct op dat ik niets drink en heb geen zin om een smoesje te verzinnen.. ik zie haar namelijk ook niet vaak. Helaas moet ik mijn vader via de telefoon informeren omdat hij in Frankrijk woont en schoonvader ook niet om de hoek woont dus ook telefonisch.
Leuk dat je moeder zo blij is! En spannend voor de andere familieleden dit weekend. Geniet van je weekendje!
pi_74894421
Spannend Minniemin! Ik vind het nog lastig om er een baby in te zien, maar dat hebben ze vast allemaal uitgelegd daar. Geniet er van
pi_74894600
Gave foto Wij hadden er ook een met zo'n schattig ballonnetje
  vrijdag 20 november 2009 @ 20:01:41 #175
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74895558
Aoraki, wat fijn dat jullie weer thuis zijn. En wat een schattige foto van een heerlijk mannkeke met een lieve naam .

En MinnieMin, ik had het niet meegekregen, maar lees nu terug dat het even goed spannend is geweest. Wat heerlijk om dan zo'n goede en mooie echo te krijgen .

Renzell, wat lief dat je in dit topic op m'n post regaeert . Vind ik leuk . En ja, eindelijk vooral alleen nog maar tutdingetjes, al blijf ik het er maar druk mee hebben . Maar nu verder zonder stress en dat scheelt toch een heleboel .

Even een fotootje van mijn omgetoverde jongensbedje

Hoe cliché egenlijk, het rose bedje van mijn dochter is nu blauw voor mijn zoon, en het poezenmobieltje in meisjeskleuren is vervangen voor deze stoere vrolijke kikkermobiel . En het paarse gordijntje wordt een petrol green gordijntje . De rest van het kamertje is onderanderd.

En op mijn kamer staat dit tafereeltje te wachten :

(voor de eerste maanden 's nachts, zolang ik borstvoeding geef). Renzell, herken je dat ding wat boven dit bedje hangt? Is nog van Julius geweest .
pi_74895597
Heh bah Leo, ik hoop maar dat 't toch mee blijkt te vallen.

Minniemin, wat een mooi plaatje!
  vrijdag 20 november 2009 @ 20:05:14 #177
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74895665
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:53 schreef leonieke het volgende:
Pfff net telefoon gekregen dat de suikerwaarden verhoogd zijn en dat ik volgende week donderdag terug moet voor een uitgebreide suikertest Nog maar eens suikerwater drinken en dan x aantal keer bloed laten prikken. Ah, ik heb echt geen zin in zwangerschapsdiabetes Ik let nu al zo op mijn voeding, probeer de gewichtstoename zo goed mogelijk te beperken en nu toch dit K*t gewoon
Ach vrouwke, dat is ook niet leuk. Bah. Duimen dat het meevalt .
  vrijdag 20 november 2009 @ 20:05:38 #178
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74895684
Minniemin, fijn dat het goed nieuws was! En mooie echo hoor!
Tan, jammer dat je toch moest worden opgenomen. Succes!
Nikki krijgt een meisje
Aoraki heeft zich gemeld met Thomas!
En Leonie met verhoogde suikerwaarden Hopelijk valt het uiteindelijk mee
  vrijdag 20 november 2009 @ 20:06:51 #179
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74895728
Oh, en moet tan worden opgenomen? Jeetje wat balen zeg .
Nou tan, ik hoop dat het een beetje te doen zal zijn .
pi_74895903
Groofsken wat leuk allemaal Het ziet er zo lief uit!

Ik wil chocolaaaaa Maar ik ben alleen thuis met hummel en kan dus niet chocola gaan scoren
pi_74896016
wat fijn Minniemin! Mooie echo!!
Och, wat rot voor Tan... Hoop dat ze snel weer thuis is!
Leonieke, wat balen zeg!
Aoraki, wat een mooi ventje.. ik rammel de pan uit van die kleine babietjes
Oehh leuk Nikki, een meid!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74897288
Groofsken, wat ziet dat er al leuk uit en zo af en klaar!

Leo, wat naar dat je nou weer opnieuw die suikertest meot doen... bah zeg! Hopelijk blijkt het niks te zijn, je doet al zo goed je best.

Ben net terug met lief van lekker nog effe een keertje gezellig met zijn tweetjes uit eten (onbeperkt gourmetten, hoe relaxed is dat!). Was wel effe leuk, lekker samen fantaseren over hoe het straks allemaal gaat zijn. Zijn allebei net zo nieuwsgierig en benieuwd naar alles. Nu lekker nestje in en nog effe serietje kijken samen en lekker het weekend gaan vieren.

[ Bericht 23% gewijzigd door Lijnloos op 20-11-2009 21:36:36 ]
  vrijdag 20 november 2009 @ 21:30:49 #183
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_74897312
Oeh Groofs, wat een lief dekentje, met die streepjes. het ziet er goed uit allemaal zeg! Daar kan ie prima in landen, je kleine vliegeniertje.

Je kunt je nu tenminste fijn tot aan het einde der tijden bezig houden met écht belangrijke zaken, zoals daar zijn; het schrobben van de plinten (en vergeet de trapleuningen vooral ook niet), het exact symmetrisch rangschikken van de hydrofielluiers in de kast op de babykamer (na deze uiteraard eerst zorgvuldig gestreken te hebben), het koken en invriezen van maaltijden voor in je kraamtijd, het nog maar eens wassen van de babykleertjes, want het was immers al weer 2 weken geleden, het (drie)dubbelchecken van je ziekenhuiskoffertje (misschien tóch nog even langs de Hennes voor een nieuwe pyjama?), het obsessief vergelijken van de verschillende soorten 'kraampostzegels', om er achter te komen welke het beste samen gaat met de kleur van de enveloppen, etcetera. Ja, zo kom je die weken wel door hoor.

[ Bericht 1% gewijzigd door renzell op 20-11-2009 22:03:59 ]
pi_74897980
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 21:30 schreef Lijnloos het volgende:
Groofsken, wat ziet dat er al leuk uit en zo af en klaar!

Leo, wat naar dat je nou weer opnieuw die suikertest meot doen... bah zeg! Hopelijk blijkt het niks te zijn, je doet al zo goed je best.

Ben net terug met lief van lekker nog effe een keertje gezellig met zijn tweetjes uit eten (onbeperkt gourmetten, hoe relaxed is dat!). Was wel effe leuk, lekker samen fantaseren over hoe het straks allemaal gaat zijn. Zijn allebei net zo nieuwsgierig en benieuwd naar alles. Nu lekker nestje in en nog effe serietje kijken samen en lekker het weekend gaan vieren.
Toevallig had ik het daar vanavond nog met over, wat hebben wij dat een leuke tijd gevonden, die laatste maanden met zn tweetjes! Heerlijk fantaseren over de toekomst, en tegelijk ook nog even genieten van het nu, de laatste keren van dingen met zn 2-en. DIe tijd komt nooit meer, zo raar eigenlijk.
pi_74898014
Haha Renzell

Ik heb besloten op de 17e te gaan bevallen
pi_74901775
he gatsie tan toch wéér in het ziekenhuis, hoop dat met de medicatie je bloeddruk snel goed onder controle is!

miniemin wat fijn dat je toch nog een echo mocht en alles goed bleek te zijn!

ik zag ook nog een hele mooie thomas voorbij komen, fijn dat jullie thuis lekker kunnen genieten!

leonieke wat naar van de suikertest, hoop dat bij de volgende de uitslag weer oké is!

hier alles goed, blijf nog wel spugen maar ben mezelf goed aan het afleiden, al verklaar ik mezelf ook voor gek en vraag me wel af waar ik aan begonnen ben, weet dan ook niet of ik het af ga maken, maar ik heb een voor opzet gemaakt om toch het kaartje zelf te gaan maken!
pi_74901946
Ow en dan vergeet ik nikki helemaal, wat heerlijk dat alles goed was! en een meisje onderweg!

en borra ook lekker aan het vertellen, lekker is dat he

en ook nog een mooi opgeknapt bedje en ik vind die kikker mobile echt leuk!

hoop nu wel alles en iedereen gehad te hebben en zo niet sorry...
pi_74905568
Goedemorgen dames.

Ik slaap hier de laatste dagen niet zo lekker. De kleine man is echt hyper als ik naar mijn bed wil en gaat echt mijn hele buik door voor mijn gevoel.
pi_74905589
Hè faja, das niet relaxed als je een beetje wilt uitrusten hopelijk kun je ergens vandaag nog een beetje rust of slaap pakken.

Hier ook al weer een tijdje wakker en vannacht ook al een uurtje tussendoor... Maag is weer over de zeik, en net naar toilet geweest, eindelijk de krampen kwijt, ja hoor hongergevoel... *zucht*
lief is ook al wakker dus zo maar ontbijtje (laten) regelen
pi_74905812
Gezamenlijke Wakker-lig nacht, gezellig
Hier mijn heup die moeilijk deed. Schoot me er gisteravond half uit en dat is niet meer helemaal lekker gaan voelen zeg maar.
  zaterdag 21 november 2009 @ 09:26:43 #191
95408 Incantrix
pi_74906055
Wakker liggen, check! En dan uiteindelijk in slaap vallen en dan overrend worden door een kat die wil dat je eruit gaat ofzo Ah well, ik weiger mijn warme bed al te verlaten, ze bekijken het maar
3!
pi_74906119
*Wakker lig check
+ meld
pi_74906128
Zijn er hier eigenlijk mensen die bij een uitgebreide suikertest terug een goed resultaat hadden? Ik geloof er namelijk niets van dat het opeens terug OK zal zijn (en heb er dus maar de hele nacht van wakker gelegen)
pi_74906159
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 09:33 schreef leonieke het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die bij een uitgebreide suikertest terug een goed resultaat hadden? Ik geloof er namelijk niets van dat het opeens terug OK zal zijn (en heb er dus maar de hele nacht van wakker gelegen)
Als dat niet voor zou komen, zouden ze nooit een uitgebreide test doen natuurlijk
pi_74906319
goede morgen wakker liggende dames!
pi_74906350
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 09:49 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen wakker liggende dames!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_74906404
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:33 schreef draculettetje het volgende:
he gatsie tan toch wéér in het ziekenhuis, hoop dat met de medicatie je bloeddruk snel goed onder controle is!

miniemin wat fijn dat je toch nog een echo mocht en alles goed bleek te zijn!

ik zag ook nog een hele mooie thomas voorbij komen, fijn dat jullie thuis lekker kunnen genieten!

leonieke wat naar van de suikertest, hoop dat bij de volgende de uitslag weer oké is!

hier alles goed, blijf nog wel spugen maar ben mezelf goed aan het afleiden, al verklaar ik mezelf ook voor gek en vraag me wel af waar ik aan begonnen ben, weet dan ook niet of ik het af ga maken, maar ik heb een voor opzet gemaakt om toch het kaartje zelf te gaan maken!
Wat breng je het ook weer lekker....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zaterdag 21 november 2009 @ 09:58:47 #198
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74906447
Hier ook wakker gelegen en veelste vroeg op

maar de laptop doet het weer als vanouds nu manlief hem opnieuw heeft geïnstalleerd
pi_74906460
Ik kom ook weer eens om het hoekje kijken. Heb doordeweeks niet zoveel tijd om, naast het bijlezen, ook nog mee te posten. Maar nog twee weken, en dan heb ik ook verlof!

Tan, wat vervelend dat je opgenomen bent! Hopelijk kun je snel weer naar huis!

En Leonieke, wat balen van die suikertest!
pi_74906967
quote:
Zijn er hier eigenlijk mensen die bij een uitgebreide suikertest terug een goed resultaat hadden?
Ja. Ik!

en een goedemorgen meisjes
pi_74906997
goedemorgen dames

nog meer slechte slaapsters hier zie ik...,ik sluit me er ook even weer bij aan...

@lijnloos; klinkt als een erg leuke en gezellige avond.

@draakje; wat vervelend dat je nog steeds zoveel moet overgeven...

hebben we nog iets van Tan gehoord?? *duimt nog steeds hoor*
pi_74908147
Iemand nog stiekem aan het bevallen geweest in de downtime?

Ikke helaas niet hoor
pi_74908874
Geen downtime-beebs?

Good to be back! (jawel, ik heb ookbest een leven )
  zaterdag 21 november 2009 @ 22:33:41 #204
95408 Incantrix
pi_74909008
Nee, hier in elk geval beeb nog in buik Wupwup misschien?

Hebben jullie trouwens ook zo genoten van het mooie weer? Zijn lekker met z'n tweetjes bij het strand gaan kijken, bijzondere momenten zijn dat, als je je beseft dat dit de laatste paar zijn saampjes
3!
pi_74909501
Klinkt goed Trix, heerlijk ff uitwaaien en de laatste beetjes zon meepikken op strand is wel lekker! Wij zijn wel ff buiten geweest voor de boodschappen en standaard rondje dorp op zaterdag, maar ze hadden intocht en dat was me net effe te druk... Voelde me ook redelijk rot de hele dag, dus lekker kneuteren op de bank!
  zaterdag 21 november 2009 @ 23:06:15 #206
95408 Incantrix
pi_74909991
Ah, maar da's ook fijn natuurlijk Wel jammer dat je je rot voelde alleen, alles wel ok?
3!
  zondag 22 november 2009 @ 16:04:43 #207
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74910485
jaaaah en de downtime is weer voorbij!!! nog nieuwe beebs??? WupWup???

Denk dat ik gister ook last van een indalend kindje heb gehad, had zo'n pijn in mijn liezen en onderbuik....
  zondag 22 november 2009 @ 17:20:54 #208
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74911421
Minniemin, wat fijn dat alles goed zit! hebben ze nog een verklaring gegeven voor de bloeding?

Grunsfan, ik was ook supersnel dik in het begin!

Tan, beterschap!

Nikki, wat leuk, een meisje!

Leo, wat balen van je suiker! Hopelijk is het uiteindelijk wel goed!

Ha, renzell! Een begrijpende ziel!

Mede-nachtbrakende dames!

Ik had vandaag een babyshower! Twas heel gezellig! En ik heb een binana-draagdoek gekregen!
  zondag 22 november 2009 @ 17:37:52 #209
95408 Incantrix
pi_74912181
Oh, Davinia, wat leuk!! Je klinkt hardstikke vrolijk, fijn joh!

En BJ, zou het? Het kan zomaar natuurlijk.. Hij/zij was goed gaan liggen bij jou, dacht ik? Dan hoop ik het wel voor je, dan draait hij/zij hopelijk niet zo makkelijk meer terug!

En hiero geen downtime-baby, maar ik heb wel even getwijfeld of het begonnen was misschien.. Gisteravond had ik weer voorweeën en vanmorgen eerst heel veel harde buiken en toen ergere voorweeën als dat ik tot nu toe gehad heb. Voelde me ook helemaal niet lekker (bij mijn moeder bij beide bevallingen een voorbode) en er kwam ook een soort van regelmaat in (elke 10 minuten een seconde of 40). Daarna verloor ik ook nog (een deel van?) de slijmprop en moest ik nogal naar het toilet (zal ik maar zeggen ), 2 keer achter elkaar Douchen was fijn maar hield het niet tegen, eventjes gaan liggen uiteindelijk wel Heb nog steeds krampen, maar minder vaak als vanmiddag.. En dan is het rotte dat het niks zegt, dat voorwerk kan zomaar 3 weken duren Wat wel handig was: lief werd er zo nerveus van dat hij inene al die laatste klusjes die hij telkens uitstelde gedaan heeft, jeuj!
3!
pi_74912194
Davina wat leuk dat je een babyshower hebt gekregen/gedaan en nog beter dat het gezellig was en dat je een draagdoek hebt gekregen!

Geen nieuw baby nieuws? Ik heb wel gedroomd ervan maar weet niet meer wie!

Gister een offdag had barstende koppijn, enorm aan het overgeven geweest, maar gelukkig bleef het drinken binnen, wel echt steken in mn buik, idee bij mn eierstokken ofzo, zal wel groeien van mn baarmoeder zijn geweest, gelukkig vandaag weer alles een stuk beter!
We zijn zelfs begonnen met het kamertje! de muren wil ik glad hebben zit nu struktuur verf op, is best een klus maar goed te doen, alleen niet genoeg spul gehaald natuurlijk en geen bouwmarkt open, van de week maar weer verder!
pi_74912221
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:33 schreef Incantrix het volgende:
Nee, hier in elk geval beeb nog in buik Wupwup misschien?

Hebben jullie trouwens ook zo genoten van het mooie weer? Zijn lekker met z'n tweetjes bij het strand gaan kijken, bijzondere momenten zijn dat, als je je beseft dat dit de laatste paar zijn saampjes
Sjee, ben jij al weer zo ver... ik kan me nog zo goed herinneren dat je twee streepjes plaste

Spannend
quote:
Op zondag 22 november 2009 17:20 schreef DaviniaHR het volgende:
Minniemin, wat fijn dat alles goed zit! hebben ze nog een verklaring gegeven voor de bloeding?

Grunsfan, ik was ook supersnel dik in het begin!

Tan, beterschap!

Nikki, wat leuk, een meisje!

Leo, wat balen van je suiker! Hopelijk is het uiteindelijk wel goed!

Ha, renzell! Een begrijpende ziel!

Mede-nachtbrakende dames!

Ik had vandaag een babyshower! Twas heel gezellig! En ik heb een binana-draagdoek gekregen!
Nee, ze hebben geen idee. Kan blijkbaar van alles zijn. Maar ik mag me van zowel de echoscopist als van de vk nu niet meer ongerust maken, maar lekker gewoon genieten

Had gisteren nog wel wat meer oud bloed, dus het lukte me niet helemaal. Maar nu gaat het allemaal weer goed. Ik ben zelfs blij met de belachelijke misselijkheid en moeheid die ik nu heb...

Oh, ik las het verkeerd. Je hebt een babyshower gehad. Wat leuk!
  zondag 22 november 2009 @ 17:42:50 #212
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74912402
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 10:44 schreef Beessie-Jen het volgende:

hebben we nog iets van Tan gehoord?? *duimt nog steeds hoor*
Lois, bedankt voor het doorgeven . Ik had al tegen de vriendin, die via mijn vriend mijn web-log bijhoudt als ik dat zelf niet kan vanwege opname, gezegd dat ze niet zoals toen met Ayden op de twee fora waar ik veel post hoeft door te geven hoe het zit. Het is verder geen wereldnieuws en er lezen er genoeg van hier op mijn log, dus het wordt vanzelf wel bekend

Maar ben inmiddels weer terug uit het ZH dus (gistermiddag al). De bloeddruk was nu echt gevaarlijk hoog en bleef dat ook, dus ze zijn met medicatie gestart, direct een dubbele dosering. Voordeel is dat het helpt, nadeel is dat mijn lijf nogal moeite heeft met het verwerken van de medicatie waardoor is echt vreselijk moe en suf ben. Ik lig al twee dagen bijna alleen maar te slapen.
De afgelopen anderhalve dag is mijn bloeddruk netjes geweest, zo rond de 110/80, al begint hij nu toch weer te stijgen. Of het toeval is weet ik niet, ik hoop van wel eigenlijk, want als ze de dosering op moeten gaan hogen kunnen ze me net zo goed meteen knock-out slaan. Ik lig nu al bijna alleen nog maar te slapen.

Iemand bekend hier met methyldopa? Dat is dus de medicatie die ik krijg... ik vind het behoorlijk heftig spul

Sorry voor het niet bijlezen verder, zag wel een paar leuke foto's voorbij komen
  zondag 22 november 2009 @ 17:43:30 #213
95408 Incantrix
pi_74912424
Draakje, wat vervrlend dat je je zo rot hebt gevoeld, wel ern goed idee om aan de babykamer te beginnen dan, dan heb je een beetje afleiding! Ben benieuwd naar jullie kamertje, dat is zoiets leuks om je mee bezig te houden

En Minnie, ik kan me soms niet indenken hoe hard het gaat! Voor je het weet loop jij ook op alledag, haha! Vind het trouwens superleuk om nog even samen met jou in Z&G te 'wonen'!
3!
  zondag 22 november 2009 @ 17:46:21 #214
95408 Incantrix
pi_74912547
Oh Tan, wat heftig.. Balen dat het nu toch weer begint te stijgen, net nu het omlaag was door de medicijnen Ben je nu thuis wel? Jeetje, ik vind het echt heftig, ik duim voor je!!
(en ik loop chronisch achter de feiten aan, kan niet zo snel typen op de iphone )
3!
pi_74912659
en we zijn weer online, eindelijk!

Tan: Hoe kun je nu je excuses aanbieden dat je niet hebt bijgelezen.... Laat jij je eens lekker vertroetelen....

Wel bijgelezen, maar geen fut om iedereen los te noemen

Vandaag een high tea gedaan, dat is lekker zeg!!!
pi_74912813
MinnieMin, fijn dat de echo goed was, en dan idd niet meer druk maken

Verder wat DJRandall zegt... beetje te futloos iedereen los te noemen
* Soneal heeft de halve middag liggen slapen
pi_74912956
Tan, spannend zeg. Gelukkig houden ze alles goed in de gaten maar wat een gedoe zeg, die bloeddruk.
Hopenlijk doen de medicijnen toch wat ze moeten doen...anders gaat het niet meer lang duren denk ik, toch? (voordat ze de baby halen, bedoel ik)
pi_74913647
Oh tan, wt fijn dat je weer thuis bent! Mooie bloeddruk ook meteen weer, dat wil wel natuurlijk met die medicatie (zelfde als ik nu heb... Ik moet 250mg 3x per dag)

trix, je bent gewoon al aan het oefenen... wel mooi dat je lief dan ook meteen aangespoord is

davinia, wat leuk zon shower! Helemaal leuk en genieten dus... o+
pi_74913661
Tan blijft spannend zo! hoop echt dat de medicatie wel blijft helpen hoor, schiet niet op zo!
Ik ken het niet succes in iedere geval ennne niet verontschuldigen als je niet bij leest

incantrix, zijn nu vooral bezog de structuur verf weer glad te maken, verder eigenlijk nog niet echt een idee hoe we het willen hihi
  zondag 22 november 2009 @ 18:54:01 #220
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74914050
o Tan, wat fijn dat je gisteren weer thuis bent gekomen! En nu lekker rustig blijven.....

@trixje; idd ons kindje was inmiddels gedraaid, nu in hoofdligging, dus het zou wel mooi zijn als het nu ingedaald is....
maar niets is zeker natuurlijk, maar heb wel echt urenlang last van mijn buik gehad... dus zou maar zo kunnen.
(morgenmiddag controleafspraak, dus we zullen zien)
  zondag 22 november 2009 @ 18:55:54 #221
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74914118
Tan, fijn dat het nu in elk geval beter is met je bloeddruk. Gaan ze nou de baby ook eerder halen?
pi_74914438
Tan, fijn dat je weer thuisbent! En hopelijk blijft de bloeddruk nu laag!

Ben benieuwd of je kindje al is ingedaald BJ!

Even een vraagje over de babywasjes. Hebben jullie dat met Neutral gedaan? Of gewoon met je eigen vertrouwde wasmiddel?
pi_74914481
Ohja, ik vergeet het spannende verhaal van Incantrix helemaal. Spannend hoor, als het voorwerk al begint. En helemaal handig dat je vriend dan aangespoord wordt!
  zondag 22 november 2009 @ 19:14:54 #224
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74914704
@nieuwe user; ik heb de eerste wasjes inderdaad met neutral gedaan... voor de zekerheid...
  zondag 22 november 2009 @ 19:52:21 #225
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74916004
Goedenaovnd
  zondag 22 november 2009 @ 20:29:57 #226
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74917571
Hoi Amaranta . heb je je weekendje weg overleefd?
  zondag 22 november 2009 @ 20:31:07 #227
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74917629
quote:
Bij de zwangerschap van S werd ik ook uitgebreid(er) op suiker getest omdat de urinetest niet goed was. Maar ik bleek een heel laag suikergehalte te hebben juist.
  zondag 22 november 2009 @ 20:33:03 #228
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74917745
Ik heb trouwens een wee gehad. Ééntje , eergisteravond in bed. Ik herkende hem uit duizenden . Het wordt zo spannend en echt zo .

Toen ik bij S voor het eerst een wee voelde (en ook meteen wist, dit is het) had ik 7 uur en 45 minuten later een baby in m'n armen.
  zondag 22 november 2009 @ 20:34:22 #229
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74917811
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:29 schreef Groofsken het volgende:
Hoi Amaranta . heb je je weekendje weg overleefd?
Ik ben in ieder geval niet bevallen
  zondag 22 november 2009 @ 20:35:26 #230
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74917863
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:34 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik ben in ieder geval niet bevallen
. Dat klinkt niet alsof het verder heel relaxed was .
  zondag 22 november 2009 @ 20:35:40 #231
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74917877
Wow, spannend! Dus wie weet heb je binnenkort je beebje al in je handen! Ben echt benieuwd Groof!!

Ik heb gisteren 'gewoon' een winterjas op de gok gekocht. Ik zag hem hangen bij de HenM, hij was, afgeprijsd, ik moest hem hebben! Moest.
Als ie niet past na de bevalling zie ik dan wel weer!
  zondag 22 november 2009 @ 20:36:45 #232
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74917954
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:35 schreef Groofsken het volgende:

[..]

. Dat klinkt niet alsof het verder heel relaxed was .
Haha, nee het was echt wel leuk. Bed lag voor geen meter dus niet echt veel geslapen.
En dagje shoppen in Breda hakte er ook goed in. Maar ik heb me prima vermaakt.
Was gewoon echt bang dat ik daar zou gaan bevallen maar dat is gelukkig niet gebeurd.
  zondag 22 november 2009 @ 20:38:28 #233
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74918042
Ja, en toch ben ik steeds geruster dat ie wel tot 5 december blijft zitten . We'll see. Het is nu allemaal goed en fijn geregeld en ook als hij vóór mijn moeders komst komt, kan ik me daar nu helemaal bij neerleggen, denk ik.
pi_74918115
quote:
Op zondag 22 november 2009 19:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
@nieuwe user; ik heb de eerste wasjes inderdaad met neutral gedaan... voor de zekerheid...
Hhmm, dat lijkt mij ook verstandig inderdaad, toch maar doen dan! Ik heb nog niet zoveel kleertjes, maar ik kan ze elke dag wel even opnieuw bekijken, en weer uitvouwen, etc...... Zo leuk!!!
pi_74918247
Oeh Groofsken, spannend hoor!! Zal de baby al komen of nog even blijven zitten!

Amaranta, jammer dat het weekendje tegenviel. Kan ik me voorstellen als je geen lekker bed hebt! Maar idd, je bent niet bevallen.
  zondag 22 november 2009 @ 20:43:19 #236
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74918359
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:41 schreef NieuweUser het volgende:
Oeh Groofsken, spannend hoor!! Zal de baby al komen of nog even blijven zitten!

Amaranta, jammer dat het weekendje tegenviel. Kan ik me voorstellen als je geen lekker bed hebt! Maar idd, je bent niet bevallen.
Het weekendje viel niet tegen hoor. Alleen het bed
En ik wist waar ik aan begon natuurlijk met 37wk zwangerschap.

Ik heb overigens ook de was met neutral gedaan. Zowel het wasmiddel als de verzachter. En niet in de droger maar laten drogen aan het wasrek.
  zondag 22 november 2009 @ 20:47:06 #237
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74918573
Oh jongens, wat doen jullie... Nu moet ik dadelijk van mijn hormonen de babywas weer opnieuw doen . Ik heb Ariël gebruikt en een droger .
  zondag 22 november 2009 @ 20:48:00 #238
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74918614
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:36 schreef amaranta het volgende:

[..]

Haha, nee het was echt wel leuk. Bed lag voor geen meter dus niet echt veel geslapen.
En dagje shoppen in Breda hakte er ook goed in. Maar ik heb me prima vermaakt.
Was gewoon echt bang dat ik daar zou gaan bevallen maar dat is gelukkig niet gebeurd.
Klinkt ook helemaal niet alsof het tegenviel hoor . Klinkt gezellig juist. En gelukkig heb je verlof .
  zondag 22 november 2009 @ 20:49:40 #239
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74918715
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:47 schreef Groofsken het volgende:
Oh jongens, wat doen jullie... Nu moet ik dadelijk van mijn hormonen de babywas weer opnieuw doen . Ik heb Ariél gebruikt en een droger .
Mijn hormonen waren al boos op mijn man terwijl de was nog inde machine zat
Ik dácht namelijk dat ik de droger hoorde en zat me al gruwelijk op te naaien....
Dus ik: liefje, ik waardeer het dat je de was in de droger hebt gedaan maar dat had met de babykleertjes niet gehoeven hoor. Maar dat geeft niet hoor, alsnog bedankt.
Hij: ik heb helemaal niks in de droger gedaan je hoort de wasmachine.
Ik:
  zondag 22 november 2009 @ 20:53:52 #240
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74918951
Ik haat mijn hormonen.
Ik heb vrijdag een zee van tranen gehuild omdat ze op het cb zeiden dat Eva een beetje overgewicht had. En dat als het over 3 maanden niet over zou zijn ze naar een dietiste moet.
Ik was echt diep in mijn hart geraakt en hebt écht de hele middag gehuild (ik had gefaald in mijn rol als moeder) . Mijn kind IS NIET DIK!
Maar goed, ben inmiddels tot de conclusie gekomen (nadat ik vanmorgen in het zwembad échte dikke peuters zag) dat Eva gewoon nét te kort/klein is voor dr gewicht.
Ze weegt iets meer dan 13 kg en is maar 83,7 cm.
Dus die verhouding klopt gewoon niet. Als ik haar zie dan zie ik gewoon een klein meisje wat niet te dun of te dik is met wat dikke ermpkes en beentjes.
  zondag 22 november 2009 @ 20:56:39 #241
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74919110

Ik heb eigenlijk helemaal geen last van hormonen. Ik heb in weken/ maanden niet gehuild geloof ik. kan me niet heugen wanneer voor het laatst.

Maar wel moet alles af en goed en mooi zijn boven met de kamertjes enzo. Maar nu dat zo is, voel ik meteen weer een soort rust/ tevredenheid in alles.
  zondag 22 november 2009 @ 20:58:22 #242
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_74919215
Tan, goed dat je thuis bent, maar vervelend dat die bloeddruk soms toch weer stijgt. De vraag is hier reeds gesteld, maar gaan ze de baby nu vroeger laten komen?
quote:
Ikke!! Bij mijn vorige zwangerschap moest ik ook terug voor een uitgebreide suikertest. Die bleek normaal te zijn.
Ik hoop dat het bij jou ook zo zal zijn!
Succes.
pi_74919504
Oeps,. ik moest nog even reageren op DJRandall en Draakje (Wat *PIEP* dat je weer zo moe(s)t spugen.. ), maar de iphone was op en ik moest koken...

Groof ook al aan de wee, ben heel benieuwd hoe jij de komende dagen door gaat maken, zeker gezien je info over de vorige keer...

@babywasjes, ik moet van mezelf deze week ook daarmee aan de slag. Ik zat al te twijfelen over speciaal was spul, maar da's dus wel gebruikelijk merk ik hier. En de droger was ik in elk geval niet van plan. Moet alleen ook even van die kleurdoekjes kopen eerst morgen, want ik vertrouw mezelf en al die leuke kleurtjes niet zo. En het moet natuurlijk wel zo mooi blijven allemaal. En dan ook maar es beginnen aan hét koffertje, dan is mijn lief ook weer wat geruster. Niet dat dat echt lukt, hij roept nu al elke keer als ik moeilijk kijk (Frummeltje vind het erg leuk om haar voeten in mijn zij te zetten en te kijken hoever mama uitrekt) of het een wee is... dat leverde gisteren dan wel weer een leuk beeld in de supermarkt op <- mevrouw naast ons aan de kassa...

Wupwup al gespot? Of gaat zij voor de downtime-beeb?

Amarante, fijn dat je een lekker weekendje hebt gehad (op het bed na).
  zondag 22 november 2009 @ 21:03:14 #244
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74919526
De dikke peuter in kwestie.
Tis inderdaad geen slanke den... maar om me nou een overgewicht in de maag te splitsen
(heb zelf altijd met mijn gewicht/omvang gestruggeld en wil niet dat mijn kind van 2 nu al een stempel krijgt)

zondag 22 november 2009 @ 21:10:49 #245
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74919998
Lekker spekkie heb je daar .

Niet teveel zorgen maken hoor. Ik was als kind ook met fases aan de mollige kant. Mijn moeder heeft zelfs aan de dokter weten te vragen of ik niet te dik aan het worden was, zondar dat ik er ooit iets van meegekregen heb. Komt goed.
pi_74920040
Ik zie een heel normaal kind hoor Amaranta, en zelfs totaal geen babyvet of wat dan ook. Lieve foto trouwens

Babywas heb ik gewassen met Neutral en Neutral color. Dingen waarvan ik twijfelde of die qua kleur bij andere kleuren konden worden gewassen heb ik op de hand gedaan.
Pyjamaatjes,hydrofiele luiers/washandjes,sokjes,spuugdoekjes,lakentjes en badcapes zijn hier de droger in gegaan.
Precies zoals ik het bij mn eigen kleding ook doe: boven en onderkleding alleen niet in droger.
  zondag 22 november 2009 @ 21:15:54 #247
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74920281
Mja ben inmiddels tot bedaren hoor, maar heb echt lang gehuild. Mijn man kwam thuis en hij had de sleutel nog niet in het sleutelgat of ik begon al te huilen.
Komt ook goed. Kleine groeispurt en dan zit ze weer op de lijn van het gem.

Achja.... ik zal mezelf eens even posten toen ik denk ik 3 jaar was. Ik was écht een dikke pad en ben aardig slank opgedroogd.
minime
  zondag 22 november 2009 @ 21:17:14 #248
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74920357
Tja, ik gebruik voor Eva nu gewoon wasmiddel en neutral wasverzachter. Toen Eva nog een baby was (haha) had ze snel last van een geirriteerde huid, dus vandaar.
Haar kleren gaan gewoon in de droger overigens.
pi_74920398
Incantrix en Groof, wat spannend

Ik ga pitten. Moe! Verder is mijn humeur wel terug gelúkkig!Ik ben zo niet leuk als ik mokkig ben!

[ Bericht 0% gewijzigd door freecell op 22-11-2009 21:34:34 ]
  zondag 22 november 2009 @ 21:20:34 #250
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74920554
Ik denk helemaal niet dat er iets staat te gebeuren de komende 2,5 week. Ik zet in op 9 december .

[ Bericht 37% gewijzigd door Groofsken op 22-11-2009 22:10:44 ]
pi_74920761
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:18 schreef freecell het volgende:
Incantrix en Guus, wat spannend

Ik ga pitten. Moe! Verder is mijn humeur wel terug gelúkkig!Ik ben zo niet leuk als ik mokkig ben!
Wat is er spannend bij Groofsken en Incantrix dan? Of lees ik totaal over posts heen?
edit: ik heb een hele pagina gemist!

[ Bericht 3% gewijzigd door DustinHenderson op 22-11-2009 22:35:28 ]
  zondag 22 november 2009 @ 21:26:02 #252
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74920868
... snel weer weg voordat ik ga slapen... Truste

[ Bericht 78% gewijzigd door Groofsken op 22-11-2009 21:49:50 ]
pi_74921411
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:20 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Bedoel je mij?

Ik denk helemaal niet dat er iets staat te gebeuren de komende 2,5 week. Ik zet in op 9 december .
oi!
ja, ik haal jullie soms door elkaar, sorry

Toch is het spannend toch?
pi_74921453
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:24 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Wat is er spannend bij Guus en Incantrix dan? Of lees ik totaal over posts heen?
groofsken Die had een wee!
En incantrix was aan het voorweeën
pi_74921826
Nou Amarante, ik vind Eva helemaal geen dikkie hoor! Gewoon lekker wijfie!
  zondag 22 november 2009 @ 21:46:10 #256
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74921965
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:43 schreef Lijnloos het volgende:
Nou Amarante, ik vind Eva helemaal geen dikkie hoor! Gewoon lekker wijfie!
Tis mijn kleine dikke pad die gewoon te kort is voor dr gewicht

Zo, en nu gaan we genieten van een fatsoenlijk bed (dit bed is ook ruk maar in vergelijking met dat van afgelopen weeknd natuurlijk niet)
  zondag 22 november 2009 @ 21:50:38 #257
95408 Incantrix
pi_74922202
quote:
Op zondag 22 november 2009 18:39 schreef draculettetje het volgende:

incantrix, zijn nu vooral bezog de structuur verf weer glad te maken, verder eigenlijk nog niet echt een idee hoe we het willen hihi
Geeft niet toch? Blijft fijn om mee bezig te zijn en over na te denken enzo

Tan, sorry, had eroverheen gelezen dat je wel al thuis bent, dat lijkt me wel fijn.. Ik blij voor je duimen!

Amaranta, ik vind haar geen spekkie hoor! Het komt vast goed, zoals je al zegt: een groeispurtje erbij en ze is zo weer ok

Lijnloos

Nieuwe User, haha, jah, die aansporing is nooit weg natuurlijk En ik vond het vanmiddag wel echt even hoor, als je dan binnen een uurtje niet lekker wordt, ergere krampen als ooit én je slijmprop (deels? Weet iemand hoe groot dat ding is?) verliest denk je wel even 'huh?'. De krampen zijn ook nog niet over geweest vandaag en ik ben nu ook echt even heel bluh.. Moest daarnet gewoon al huilen omdat lief telkens precies ging doen wat ik wilde doen om mezelf af te leiden (eerst wii-en, daarna achter de pc), gaat echt nergens over..

Qua eerste babywas heb ik trouwens gewoon ons eigen wasmiddel gebruikt, geen wasverzachter en gedroogd aan het rek (maar ik wist niet dat het niet in de droger mag? Vond het gewoon heel lief staan aan het rekje zeg maar ).

Groofsken, dat lijkt me fijn, het kunnen herkennen Ik heb nu echt géén idee of dit weer weg gaat zakken of dat het echt iets aan het doen is. Ben benieuwd hoe het met jou verder zal gaan ook

Free, thnx Je bent lief Dat er niemand hier wooooeeeiii ging van mijn verloren slijmprop viel daarnet ook al even zwaar op mijn traan-orgaan, hóe erg..

Poppejans, haha, Groofsken had zeker weten een échte wee en ik heb geen idee wat ik heb, maar het is in elk geval érg aanwezig

Ehm, nouja, ik ben dus nog steeds aan het krampen, ze worden scherper en trekken halverwege ergens ook nog mijn benen in, maar ik heb geen idee of dit nu een sloom begin of hardcore voorwerk is ofzo. En ik moet dus de hele tijd bijna huilen om debiele dingen. Strakjes misschien nog maar een keer onder de douche..
3!
  zondag 22 november 2009 @ 21:52:06 #258
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74922299
meid, beval ze!
ik lees het morgen
pi_74922328
Incantrix: van al die andere symptomen ging ik meer woei dan van die slijmprop hoor
Hoe is het nu? Nog steeds rommelig?

edit: laatste stukje van je post gemist, ja dus
Als je het niet weet kan je altijd zometeen even de vlos bellen voor je de nacht in gaat?

Het klinkt wel alsof er wat gebeurt hoor
  zondag 22 november 2009 @ 21:55:06 #260
95408 Incantrix
pi_74922487
Haha, ik moet me ook gewoon niet aanstellen

Amaranta, ik denk niet dat je het morgen al leest, maar ik hoop dat het niet zoals nu blijft en dan nog 3 weken duurt, whehe

Free, da's ook wel zoiets, dat zegt ook echt het minste volgens mij, maar dat was wel het confronterendste moment voor mezelf Het is nog steeds niet over, de krampen lijken vaker te komen en voelen scherper, maar duren volgens mij minder lang als vanmiddag. Als ik nu eens niet telkens halverwege afgeleid zou raken zou ik in elk geval eens kunnen kijken of er een regelmaat inzit ofzo, maar dat lukt niet zo goed
3!
pi_74922556
Ik vind het hipheid!

Spannend
pi_74922735
incantrix, je bent niet aan het aanstellen, het is gewoon reuze spannend, wie weet ben je gewoon met het echte werk bezig!
succes in ieder geval, ik ga lekker slapen en hoop morgen weer op goed nieuws hier!
  zondag 22 november 2009 @ 22:01:30 #263
95408 Incantrix
pi_74922881
We gaan het zien! (Al denk ik dat ik nu zo zielig heb gedaan dat ik me morgen met rode wangen van schaamte moet melden dat het niks was )

En Draakje, sweet dreams Hoop dat je lekker zal slapen!
3!
pi_74923172
Trix, aanstellen doe je sowieso niet hoor, zou zelf ook neit weten wat nou wat is, dus wat dat betreft snap ik je gevoelens wel. En je hoeft je dus ook echt niet te schamen als je morgen niet komt posten met foto van je kleine man... Probeer inderdaad nog effe lekker te douchen en anders gewoon de vlos nog even bellen. Boer zoekt vrouw is toch al afgelopen, dus storen doe je niet

Hoop wel dat je een beetje rustig de nacht door komt en anders dat het gewoon echt begonnen is, want dan kan het ook niet heel lang meer duren... Dikke voor jou!
  zondag 22 november 2009 @ 22:19:37 #265
95408 Incantrix
pi_74923877
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:06 schreef Lijnloos het volgende:
Trix, aanstellen doe je sowieso niet hoor, zou zelf ook neit weten wat nou wat is, dus wat dat betreft snap ik je gevoelens wel. En je hoeft je dus ook echt niet te schamen als je morgen niet komt posten met foto van je kleine man... Probeer inderdaad nog effe lekker te douchen en anders gewoon de vlos nog even bellen. Boer zoekt vrouw is toch al afgelopen, dus storen doe je niet

Hoop wel dat je een beetje rustig de nacht door komt en anders dat het gewoon echt begonnen is, want dan kan het ook niet heel lang meer duren... Dikke voor jou!
Thnx, je bent lief En haha, je opmerking over boer zoekt vrouw is geweldig Ik ga denk ik maar even douchen en aan lief vragen of hij mijn rug even wil masseren ofzo, ben er wel klaar mee voor vandaag

Sweet dreams allemaal! Ik heb bedacht dat het vannacht de nationale goede-nachtrust-voor-zwangeren-nacht is, dus ik vind eigenlijk dat Klaas Vaak ons allemaal maar moet zegenen met een fijne nachtrust
3!
pi_74928059
De OP mag aangepast.

Tijdens onze laatste vakantie met zijn tweeën op Curaçao kreeg mijn vriendin weeën. Omdat op curaçao geen plek was op de neonatologie en de reis retour te risico vol was zijn we met een air ambulance naar Bogota, Colombia gevlogen. Helaas hielpen weeremmers niet meer en zijn afgelopen dinsdag Noa en Quinten geboren (W29+3). Hoewel klein doen ze het goed en zijn ze maar een paar dagen beademd. Vandaag zelfs al geoefend met een flesje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74928154
Wow, wàt een verhaal reijntji, dus de kleintjes zijn gewoon daar in het buitenland geboren.... Hoop dat alles goed met ze gaat en dat jullie over niet al te lange tijd lekker naar huis
mogen... Jemug, ben er een beetje stil van zelfs. Gaat alles ook goed met je vrouw/vriendin? Geniet er in elk geval an!

hier weer een hels begin van de nacht... Zit inmiddels al bijna een uur op de wc met krampen (zover ik kan voelen gewoon in mijn darmen) en vlagen van misselijkheid. Diarrree knalt er soms uit... Sorry voor de ranzigheid. Hoop dat het snel wegtrekt en ik lekker in bed kan gaan slapen!
pi_74928310
Thnx, we kunnen het grote plaatje inzien, belangrijkste is dat de kindertjes de zorg krijgen die ze nodig hebben. Dat was op Curaçao niet voorhanden. Ze liggen in een privé kliniek en de zorg is echt goed. Alleen een beetje last van een taalbarrière. Vrouwlief is al weer aardig op de been, zelf na de keizersnee
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes op het kleinste kamertje, hopelijk komt klaas vaak zo bij je langs.
  maandag 23 november 2009 @ 00:41:27 #269
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74928630
Van harte gefeliciteerd met Noa en Quinten, Reintji!
Wat zullen jullie geschrokken zijn! Fijn dat het goed gaat met ze.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_74929451
Wow, gefeliciteerd met Noa en Quinten! Wat vroeg, maar wat fijn dat het toch allemaal goed gaat.
Incantrix, toitoitoi, óf voor een slapeloze nacht met resultaat, óf voor een nachtje heerlijk slapen
  maandag 23 november 2009 @ 07:08:07 #271
95408 Incantrix
pi_74930718
Jémig, Reintji, wat een verhaal!! Maar wel heel erg gefeliciteerd met jullie tweeling, wat geweldig dat ze het goed doen, dat lijkt me echt een pak van je hart na zo veel spanning.. Noa en Quinten, welkom op de wereld!

Lijnloos, gatver, dat is balen Hopelijk voel je je ondertussen beter / lig je heerlijk te slapen en heb je geen last meer

AncientSound, dank je wel

Ik meld me maar vast voor ik een poging ga doen tot nader onderzoek van de binnenkant van mijn oogleden, heb wel flink geslapen, maar het gerommel is niet opgehouden, ik heb super-onrustig gedroomd waarbij ik de krampen in mijn dromen heb geïntregreerd Ze zijn er nu ook nog, maar nu trekken ze niet meer in mijn benen en dat is al wel fijn Daarnet ook weer een deel slijmprop foetsie, dus vandaag gaan we maar hardcore naar de Ikea voor die frutsels die we nog wilden en naar de Prenatal voor voedingsBH's, dan vind ik het verder mooi zo
3!
pi_74930819
Reintji, gefeliciteerd met de geboorte van Noa en Quinten.

Jemig, wat een verhaal. Fijn dat alles goed is met vrouw en kids!
quote:
Op maandag 23 november 2009 07:08 schreef Incantrix het volgende:
Jémig, Reintji, wat een verhaal!! Maar wel heel erg gefeliciteerd met jullie tweeling, wat geweldig dat ze het goed doen, dat lijkt me echt een pak van je hart na zo veel spanning.. Noa en Quinten, welkom op de wereld!

Lijnloos, gatver, dat is balen Hopelijk voel je je ondertussen beter / lig je heerlijk te slapen en heb je geen last meer

AncientSound, dank je wel

Ik meld me maar vast voor ik een poging ga doen tot nader onderzoek van de binnenkant van mijn oogleden, heb wel flink geslapen, maar het gerommel is niet opgehouden, ik heb super-onrustig gedroomd waarbij ik de krampen in mijn dromen heb geïntregreerd Ze zijn er nu ook nog, maar nu trekken ze niet meer in mijn benen en dat is al wel fijn Daarnet ook weer een deel slijmprop foetsie, dus vandaag gaan we maar hardcore naar de Ikea voor die frutsels die we nog wilden en naar de Prenatal voor voedingsBH's, dan vind ik het verder mooi zo
Spannend Incantrix... Succes!
pi_74930870
Reintji, gefeliciteerd met Noa en Quinten! Fijn dat ze het zo goed doen!
pi_74930934
Gefeliciteerd Reintji met Noa en Quinten. Dat zal vast schrikken geweest zijn zeg! Gelukkig gaat het goed met ze!

Incantrix, dat klinkt wel erg spannend hoor! Succes met schoppen!
pi_74931032
Reintji gefeliciteerd met de geboorte van Noa en Quinten. Jullie zullen wel geschrokken zijn maar gelukkig was er de juiste hulp, al was dat niet op het eiland zelf. Hopelijk zijn ze binnenkort sterk genoeg om mee naar huis te kunnen.

Incantrix, skip je boodschappenlijstje en ga eens bevallen.
  maandag 23 november 2009 @ 08:19:48 #276
95408 Incantrix
pi_74931046
Nou, het onderzoek wil niet echt vlotten nog Wilde nog even zeggen dat het fijn is dat ik gisteren even mijn ei kwijtkon bij jullie, thnx Lig er nu zo'n beetje over na te denken en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik het gisteren allemaal niet trok omdat ik me 'caught off guard' voelde en mijn angst voor de bevalling me nogal overspoelde. In die zin is het denk ik maar goed dat het zo loopt, nu heeft het even flink door kunnen dringen dat het écht waar is en écht nu al zou kunnen komen en heb ik me er toch wat meer op voor kunnen bereiden, geestelijk gezien. Gisteren had ik vooral zo'n gevoel van 'WTF?? Néé! Niet nu al!' terwijl ik er nu kalmer onder kan zijn Wat een nachtje met weeën de wereld over vliegen op de frequent flyer-miles van je broertje (die overigens in werkelijkheid voor het laatst op het vliegtuig stapte toen ik nog thuis woonde, zo'n 13 jaar terug ) al niet kan doen voor een mens Ik moet jullie overigens wel waarschuwen: hang nooit je wasbare luiers te drogen in een vliegtuig, want nog vóór je ze allemaal hebt kunnen strijken (??) zijn ze van je wasrek gejat

Reintji, trouwens, als ik het goed begrijp zijn jullie nog 'in den vreemde'.. Ik neem aan dat je vriendin ook nog in het ziekenhuis ligt? Hoe werkt dat verder? Worden jullie pas op het vliegtuig naar huis gezet op het moment dat je beebjes normaalgesproken ontslagen zouden worden uit het ziekenhuis, of gaat dat eerder met een speciale vlucht o.i.d.? Lijkt me in beide gevallen heftig, ik zal aan jullie denken!
3!
  maandag 23 november 2009 @ 08:22:01 #277
95408 Incantrix
pi_74931064
Haha, Faja, het ziet er nog niet naar uit (al is mijn lief er al volledig van overtuigd dat het elk moment los kan gaan ).. En hoe is het met jou vandaag?
3!
  maandag 23 november 2009 @ 08:26:56 #278
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74931109
Reintji! Jeumig! Gefeliciteerd, maar wat een verhaal zeg!
pi_74931217
Zo hé, ik loop een partij achter hier. Met die downtime, nog steeds een kapotte laptop en een druk weekend heb ik totaal geen tijd gehad om bij te lezen, laat staan te reageren. Nu vanmorgen vrij want Babydump komt de box, babybadje en kinderwagen afleveren dus mooie gelegenheid om eens even bij te lezen en te reageren.

Miniemin, wat fijn te lezen dat alles in orde is en je weer gerust gesteld bent. Hopenlijk heb je verder een zorgeloze zwangerschap! Die eerste periode is zo zenuwslopend dus op naar de 13 weken en dan de 20 weken echo

_NIKKI_, gefeliciteerd met je goede echo nog! Wat leuk dat jullie een meisje krijgen (al was een jongetje natuurlijk net zo leuk) maar het weten wat het is, is al zo leuk En? Ben je inmiddels wat geruster? Voel je je meisje eigenlijk al dartelen? Dat gaf mij ook veel rust. (en die muur heerlijk hormonsterlijk!)

Davinia, ahhh... Eli+ei, hoe is het nu met 'm? Vandaag topfit naar de prik? En gezellig toch zo dansbuik, mijn buik begint ook al aardig te dansen als ik rustig op bed lig echt super gaaf om dat te zien. En nu lekker genieten van je verlof jij En wat leuk dat je een shower had, gezelligheid EN een mooi cadeau. Bofkont!

Poppejans, vannacht nog een beetje kunnen slapen? Nog geen actie bij jou? Heb je zelf een voorgevoel van een datum?

Lily, hoe is het nu met je ischias? Ben je het weekend een beetje doorgekomen? Wat vervelend dat die pijn af en toe zo genadeloos kan opspelen. Hopenlijk kun je komende weken nog genieten van je verlof.

Vlindurtje, hoe is het met je buikpijn? Wat vervelend te lezen dat je zo'n pijn hebt gehad en helemaal naar het zkh moest. Gelukkig verder wel alles goed met de kleine, maar kan me voorstellen dat je schrikt. Hopenlijk zakt het af en gaat het de laatste weken zonder al te veel pijn. En wat gaaf dat de proefdruk van het kaartje zo mooi is! (hier wordt het een crime dat kaartje kiezen met 2 totaal verschillende smaken).

Incantrix, spannend hoor! Alweer in je 39e week en al flink voorwerk. Ben heel benieuwd hoe de Tens jouw bevalt. Ik kan 'm ook krijgen van mijn verzekering en zit er ook aan te denken, maar geen idee of het nut heeft en het niet juist onnodig veel gepruts geeft en irritatie. Test je 'm ook van te voren (geen idee of je daar iets aan hebt?)

desiredbard, gefeliciteerd met Aoife! Heel benieuwd of het een jongen of meisje is

Leonieke, ook al van die aparte dromen. Hier begin ik ook steeds vaker dromen te onthouden en ze worden steeds raarder En wat balen dat je terugmoet voor de uitgebreide suikertest. Ik vond de korte al een ramp, maar dat glucose spul houd toch niemand binnen Succes en hopenlijk is de uitslag ok. Wat Freecell al zegt, kan best OK zijn hoor, anders heeft testen geen zin.

BJ, je kunt het ook niet laten hè hopenlijk heb je het weekend wat kunnen bijslapen. De box is mooi!! Wij hebben trouwens dezelfde mobile (gekregen). Hoop dat hij op onze box ook past! Het berichtje van WupWup doet mij vrezen voor het ergste... (zelfde mobile op bopita box). Oh en al indalen dat zou mooi zijn! (al is de bijbehorende pijn minder natuurlijk, maar misschien helpt wat meer rust daar wel tegen) Succes vandaag bij de controle.

Groofsken, fijn dat de kleine klaar ligt om te komen! Het kan natuurlijk nog 2 weken duren, maar je bent er klaar voor in ieder geval! Succes met de laatste loodjes.

Tan, blij dat je weer thuis bent, maar balen dat de bloeddruk weer iets omhoog lijkt te gaan. Zo heen en weer vliegen schiet ook niet op, maar thuis zijn is toch het fijnst. Gaan ze misschien eerder inleiden als het zo blijft? Ik hoop dat het onder controle komt die bloeddruk en je de laatste weken zorgeloos door mag en de medicatie afgebouwd kan worden. Klinkt niet fijn dat medicijn!

Aoraki, ohhhhhhh wat een schattig hummeltje. Sorry dat de felicitatie zo laat komt en in zo'n mega post maar Thomas is prachtig! Gefeliciteerd!

Lijnloos, leuk hè nog even lekker met z'n 2-tjes genieten! Hopenlijk hebben jullie ook samen van het weekend genoten! Wij gaan aankomend weekend nog een keer met z'n 2-en een lang weekendje naar België. Ik kijk er ook ontzettend naar uit. Wat Grunsfan ook zegt, echt genieten met z'n 2-tjes terwijl je ook zo uitkijkt naar de tijd met z'n 3-tjes.

Freecell, niks de 17e bevallen! Beetje voorkruipen jij! Je hoort gewoon je beurt af te wachten en aangezien ik pas 1 maart ga bevallen, heb je nog even Hoe is het nu met je heup trouwens? Bummer zeg, als het pijn blijft doen. Wel fijn je je vrolijke zelf weer terug hebt, vervelend als je zelf door hebt dat je helemaal niet gezellig bent (heb er de laatste weken ook last van )

Draakje, wat vervelend dat je toch maar blijft spugen zeg, maar er is nog hoop dat het stopt. Ik hoop het zo voor je, want het vreet energie en gewoon een keer lekker eten is ook wel weer eens fijn.

Asy, vroeg op in het weekend is maar een goed werkende laptop is wel weer (hier nog steeds niet, maar krijg laptop van de zaak na mijn verlof dus zonde om een nieuwe te kopen).

Amaranta, blij dat de baby nog in de buik zit Ik snap je angst wel, maar gelukkig alles ok. Zal best lichamelijk heftig dagje zijn dat shoppen, maar goed dat je lekker genoten hebt.

OMG, nu vergeet ik Reintji nog helemaal te feliciteren! Dat zal even schrikken geweest zijn maar wat heerlijk dat het allemaal goed gaat en jullie de zorg hebben gekregen die jullie op dat moment nodig hadden. Sterkte de komende tijd met bijkomen, aansterken en de terugreis. Gefeliciteerd met Noa en Quinten natuurlijk!

volgens mij is het een lange post geworden, maar ik liep ook zooooooooooooo achter! Sorry bij voorbaat!

Nu even lekker bijlezen in de andere topics. Wat fijn zo'n ochtend vrij
pi_74931301
Reintji, gefeliciteerd met de geboorte van Noa en Quinten
  maandag 23 november 2009 @ 08:46:03 #281
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74931325
Rentji!!! Gefeliciteerd. Wat een bizar verhaal he? Je zult het zelf nog niet eens bevattten.
En ach, zo hebbe je kinderen later oook wat leuks te vertellen op verjaardagen.
Heb je nu daar bij de gemeente aangifte moeten doen of hoe gaat dat in zn werk??
pi_74931332
Moet je in zo'n geval niet langs de NL-ambassade?
Om ze bij te schrijven op je paspoort enzo...
  maandag 23 november 2009 @ 08:51:43 #283
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_74931377
Wow, Happy, wat een verhaal, ik loop ook hopeloos achter (en dat ga ik nooooooit meer inhalen).

Reintji, gefeliciteerd, zeker wat een verhaal zeg!

Incantrix, spaaaaaaannend!
  maandag 23 november 2009 @ 08:53:55 #284
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74931398
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:50 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Groofsken, dat lijkt me fijn, het kunnen herkennen Ik heb nu echt géén idee of dit weer weg gaat zakken of dat het echt iets aan het doen is. Ben benieuwd hoe het met jou verder zal gaan ook .
\

Nu herkende ik hem, de wee , inderdaad van de vorige keer. maar vorige keer wist ik ook 'this is it' en toen kon ik het nergens van herkennen . Misschien kwam dat ook omdat ik flink overtijd liep, nog niks gevoeld had tot die tijd en het gewoon bijna haast wel moest dat het weeén waren. Er zat ook meteen een regelmaat in, 4 minuten weevrij, en dan 45 sec een kramp. ja, dan weet je wel hoe laat het is .

Maar nogmaals niks spannends hier, het is ondertussen al weer 2,5 dag geleden en het was werkelijk alleen maar die enen verdwaalde wee. verder heelmaal niks meer gevoeld.
  maandag 23 november 2009 @ 08:55:12 #285
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74931413
Reintji gefeliciteerd . Wat fijn dat het verder wel allemaal goed is gegaan . Wat een verhaal joh .
pi_74931518
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:47 schreef Groofsken het volgende:
Oh jongens, wat doen jullie... Nu moet ik dadelijk van mijn hormonen de babywas weer opnieuw doen . Ik heb Ariël gebruikt en een droger .
troost je, met selene hebben we alles gewoon bij onze was gemikt hoor. wel zonder wasverzachter, daar kan kleine simmu namelijk niet tegen
  maandag 23 november 2009 @ 09:13:28 #287
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74931632
Reintji, van harte gefeliciteerd!!
29w3d, dat ben ik ook over 2 weken
pi_74931674
Reintji, gefeliciteerd

Klinkt echt als serieus gerommel, Incantrix. Spannend weer hoor.
quote:
Op maandag 23 november 2009 08:36 schreef happyme28 het volgende:
Lily, hoe is het nu met je ischias? Ben je het weekend een beetje doorgekomen? Wat vervelend dat die pijn af en toe zo genadeloos kan opspelen. Hopenlijk kun je komende weken nog genieten van je verlof.
Mijn ischias is nog hetzelfde. Een paar keer per dag schiet het erin en kan ik niets meer. Dan gil ik het uit van de pijn. Ik kan hoe dan ook duidelijk een stuk minder, ik loop als een tachtigjarige, maar de heftige pijn is er gelukkig niet voortdurend.
Jammer wel, zo vlak voor mijn verlof...
pi_74931689
Groofsken, ik heb ook een "gewoon" wasmiddel gebruikt en een droger hoor..
  maandag 23 november 2009 @ 09:24:10 #290
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74931781
Ik ga het ook echt niet opnieuw doen hoor. Was een grapje .
  maandag 23 november 2009 @ 09:25:42 #291
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74931804
Incantrix, spannend hoor!

Hier ook de babywas met de gewone was meegewassen (inclusief wasverzachter).
Ik heb ze wel op een droogrek gedroogd, maar vooral omdat ik dat zo leuk vond staan en vanwege de krimp. Straks gaat alles gewoon in de droger...

Lijnloos, hoe is het met je toitletbezoek?
pi_74931824
quote:
Op maandag 23 november 2009 00:11 schreef Reintji het volgende:
De OP mag aangepast.

Tijdens onze laatste vakantie met zijn tweeën op Curaçao kreeg mijn vriendin weeën. Omdat op curaçao geen plek was op de neonatologie en de reis retour te risico vol was zijn we met een air ambulance naar Bogota, Colombia gevlogen. Helaas hielpen weeremmers niet meer en zijn afgelopen dinsdag Noa en Quinten geboren (W29+3). Hoewel klein doen ze het goed en zijn ze maar een paar dagen beademd. Vandaag zelfs al geoefend met een flesje.
SPOILER
gefeliciteerd en heel veel sterkte! dat jullie allemaal het maar goed mogen blijven doen!
  maandag 23 november 2009 @ 09:31:46 #293
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74931899
Als je het eerst gewoon laat drogen, krimpt het dan daarna niet meer in de droger dan?
  maandag 23 november 2009 @ 09:32:42 #294
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74931908
Simmu, jij bent toch zwanger van een tweeling? Ik zie je hier nooit posten. Hoe gaat het? Hoe ver ben je? Ben je misselijk?

Ik ga zo naar bed, S is op het kdv, even bijslapen . Moet ik wel nog even bezoek afzeggen, maar dat mag toch, als je hoogzwanger bent .
  maandag 23 november 2009 @ 09:33:58 #295
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74931927
quote:
Op maandag 23 november 2009 09:31 schreef Groofsken het volgende:
Als je het eerst gewoon laat drogen, krimpt het dan daarna niet meer in de droger dan?
Mijn ervaring is dat het dan iets minder krimpt, maar de eerste keer krimpt sommige stof altijd een beetje. Daarna niet meer.
  maandag 23 november 2009 @ 09:34:14 #296
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74931934
Sterker nog, ik ga nu. Tot later .
pi_74932049
quote:
Op maandag 23 november 2009 09:32 schreef Groofsken het volgende:
Simmu, jij bent toch zwanger van een tweeling? Ik zie je hier nooit posten. Hoe gaat het? Hoe ver ben je? Ben je misselijk?

Ik ga zo naar bed , even bijslapen.
tis een beetje druk hier met sangdrax die over een paar weekjes nog op conferentie moet naar de vs en begin januari (200 km verderop) zijn PhD praatje heeft, daarna is het echtechtecht *af*! ben nu 17 weken (7 december 20 weken echo), idd tweeling, dus echo dan ook dubbel (hopelijk met plaspauze!). ik ben zo misselijk als wat, maar dat was met selene ook, ik val nu nog een beetje harder af (3 weken terug bij de gyn stond de teller op 7 kilo afgevallen). veel kleine beetjes eten helpt wel, ik hou het wel in de gaten, deze keer gelukkig niet permanent koorts! dat scheelt al een boel. het enige wat ik vervelend vind is dat ik werkelijk geen snipper energie heb, alles gaat naar de babies en dat merk ik goed. ah well; na januari komt er een heleboel lucht, dan heeft sangdrax ook weer vrije dagen (die waren al maanden geleden allemaal op) en kan ik wat meer bijslapen

edit: trusten
pi_74932192
Wow Happy, wat een meeeegapost! Knap hoor, op iedereen reageren dat vind ik altijd zo vriendelijk!
Jij veel; plezier met de te leveren spulletjes vandaag, hopelijk komen ze een beetje bijtijds en zit je er niet de gehele dag binnen op te wachten.

Incantrix, jij maakt het toch wel spannend hoor, wie weet is vandaag of vannacht wel DE datum!

WupWup ligt vast in het kraambed!

Ik volg het voorbeeld van Groofsken en duik maar weer met dekbedje op de bank.
Er is helaas hier nog helemaal niks aan het gebeuren, alleen sinds vorig weekend leegloop van mn darmen echt soms wel 4/5x op een dag en VEEL nachtelijk plassen en slecht slapen. Maarja de laatste loodjes he, en overdag lig ik veel ik heb een dvdbox met 4 seizoenen v House dus ik vermaak me wel op de bank.

Gokje voor mezelf dat Poppejantje echt het mooiste pakje gaat worden en komt op 5 december!
He wist ik maar alvast de datum haha
pi_74932274
Reintji: wow, wat een verhaal zeg! Wat moeten jullie geschrokken zijn, maar ook blij dat het goed gaat met jullie tweeling. Gefeliciteerd hoor!
En 29+3, dan besef ik me ineens dat ik ook bijna zo ver ben......Gek idee dat je dan al zou bevallen....

Inca: voor je bloedprop. Nog steeds aan het rommelen dus.... Spannend hoor! En wat een rare dromen heb jij. Vind het sowieso bizar, dat dromen tijdens de zwangerschap. Ik heb ook het idee dat ik deze week weer veel aan het verwerken ben. Van de week ging ik nog 10 jaar de cel in. Vannacht deed de auto het niet meer en moest ik perse de schuur opruimen.....

Guus: 1 wee? Kan dat?

Amaranta: fijn dat je weekendje is bevallen. Breda is best lekker shoppen toch? En Eva is een droppie hoor!!

BJ- staat erg mooi die box. En die mobiel wil ik ook!!! ( heb hem al doorgegeven aan oma)

En hier mijn laatste week ingegaan. Poe wat een emoties heb ik in me zeg. We kwamen er net achter dat ik eigenlijk tot donderdag moet, maar ik had me vergist. Maar mijn baas vond morgen ook prima. En voor het afscheid, stelde mijn baas voor te lunchen. Net voordat ik zelf iets kon zeggen. Weet niet, heb het vermoeden dat hij het ook wel moeilijk vind dat ik ga. Maar nu doet baas dus de lunch. Heb wel een bos bloemen voor zijn vrouw, aangezien ze ook veel babyspullen heeft gegeven. Moet ik dan voor baas en collega's nog iets doen eigenlijk? Of is het goed zo?
pi_74932925
Reintji gefeliciteerd! Schrikken joh! (en je bent al de tweede in 2 dagen waarvan ik hoor van een bevalling bij 29 weken. Resultaat ik wil NU een naam ) Wat fijn dat het zo goed gaat naar omstandigheden

Incantrix yay Wanneer moet je naar de vlos? Als dat niet binnen 2 dagen oid is zou ik haar nog wel even bellen hoor Klinkt alsof je al best ergens een stiekem startcentimetertje gemaakt hebt
pi_74932963
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:03 schreef amaranta het volgende:
De dikke peuter in kwestie.
Tis inderdaad geen slanke den... maar om me nou een overgewicht in de maag te splitsen
(heb zelf altijd met mijn gewicht/omvang gestruggeld en wil niet dat mijn kind van 2 nu al een stempel krijgt)

[ afbeelding ]
Amaranta, laat je niet gek maken door die consultatiemaffia hoor!
En fijn dat je een leuk weekend hebt gehad in mijn hometown. Waar heb je ergens geslapen? Jammer dat dat iets minder was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')