abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:51:28 #126
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74886314
haha die plant is wel mooooi hoor Vlindur...

maaruh ik kon mezelf niet meer bedwingen, wilde die box al langer in mekaar zetten

ow en dat glas staat nog 10 cm van de rand hoor
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_74886386
Meld!

Getsie Minniemin, wat een onzekerheid. Geen helderrood bloed meer is natuurlijk wel een goed teken! Ik duim mee voor een goede echo maandag.

Groofsken mooie statistieken hoor!

BJ bij ons past die mobile (hema) ook al niet op de box (bopita) Je zou toch denken dat een fabrikant daar enige rekening mee houdt. [edit] ik zie nu dat je dezelfde mobile hebt! en het lijkt nog wel dezelfde box ook! hoe heb je het voor elkaar gekregen?
pi_74886506
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha die plant is wel mooooi hoor Vlindur...

maaruh ik kon mezelf niet meer bedwingen, wilde die box al langer in mekaar zetten

ow en dat glas staat nog 10 cm van de rand hoor
Ik heb ook wel eens neigingen om hem in elkaar te zetten.. Maar dan denk ik weer aan de katten en doe ik het toch nog maar niet Gewoon zo kort mogelijk, hebben we dr ook geen stress van om ze er uit te jagen. Als straks de kleine er is komen ze er toch niet meer in.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:58:33 #129
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74886554
Groofsken, jeej, da's vast een mooie sticker die je kreeg!

En BJ, wat een mooie woonkamer hebben jullie (en wat past de box er mooi bij zo) Wij hebben trouwens hetzelfde probleem met de mobile, maar die hebben we heel strak aangedraaid en nu hangt hij toch wel goed. Maar wel raar inderdaad

Desiredbard, sorry, ik had je bericht niet begrepen, maar gefeliciteerd

En Vlindur, wij hebben opgeblazen balonnen in de box en in de wieg liggen en de katten kijken er echt NIET naar om
3!
pi_74886664
Oh ja, ballonnen!..

Nee Carla Gewoon nog ff wachten met opzetten. Laat vriendlief het maar doen.
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:09:49 #131
95408 Incantrix
pi_74886880
Haha, hem gewoon vanavond de stuipen op het lijf jagen door hem meteen bij thuiskomst op de nek te springen en te gillen dat je graag de box wil bouwen.. NU!
3!
pi_74886886
Vlindur wij hebben de box júist opgezet wegens de katten! Ik leer ze liever nu af om erin te gaan dan dat dat nog moet als de baby er is En inderdaad, ballonnen werken goeoeoeoed!
pi_74886999
Whaha, hij ziet me aankomen
Hij doet het gewoon niet. En eigenlijk, het kindje is ook nog lang niet in zicht dus waarom zou ik hem nu al opzetten? En het kan ook nog makkelijk als hij er al is. Hij zal hem echt niet missen
pi_74887092
Wauw Vlindur, wat een geduld... toen die box bij ons er was moest en zou het ding ook meteen staan. Zeker nu de bodem ook nog es omhoog staat is het helemaal goed (behalve dat het ding nu vol zit met zut voor de kinderwagen-uitbereiding en dergelijke troep).
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:22:31 #135
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74887205
@WupWup; deze box is Kubus van de babypark, dus weet niet of het dezelfde is? maar die mobile had ik dus eerst verkeerd om, ik dacht dat de aandraairing aan de binnenzijde van de box moest, maar dus aan de buitenzijde, met een beetje moeite zat het toen aardig snel goed vast....

hoe is het trouwens met je? alles nog rustig??

en Trixje; thanx lief van je
pi_74887713
Hee allemaal.

Gauw even het goede nieuws vertellen:
Ik mocht net met spoed naar de echoscopie, dus ben als een idioot gegaan.

Alles is goed! Ik heb het hartje zien kloppen en de ontwikkeling klopt op een dag na precies met wat ik dacht. Dus zit helemaal goed.

Ook geen nieuw bloed meer. Dus ben weer helemaal blij!

Ik heb mijn baas ook maar op de hoogte gesteld, en dat was eigenlijk heel fijn.
Hij is heel blij voor me. Hij vermoedde al iets toen ik vandaag met spoed opeens weg moest....

We hebben supermooie foto’s van het mooiste grijze vlekje met dooierzak die ik ooit heb gezien. En ik kan zeggen: Ik ben verliefd… Hahaha.

Bedankt allemaal voor het meehopen en lieve woorden!

@BJ: Leuk zeg!
@Vlindur: Mooie plek, lekker licht! Die ficus doet het een paar raampjes verder vast ook hartstikke goed
pi_74887722
Vlinder, wat een heerlijk huis hebben jullie, lekker groot ziet het er uit!
En BJ wat een mooie inrichting!

Ik ben nog helemaal nieuw maar heb wel een vraagje, vooral aan de zwangeren die al eerder zwanger waren: waren jullie bij de 2e zwangerschap ook veel sneller dik? Ik ben nu ongeveer 7 a 7.5 week en ik heb echt al een buikje, s avonds moet mijn knoop echt open anders doet het echt pijn.
Heb al een paar keer gedroomd over een tweeling...

Edit: Goed nieuws Minniemin, gelukkig, gefeliciteerd!
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:43:18 #138
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74887771
ooo Minnie; wat ben ik blij dat jij goed nieuws hebt gekregen!!!
hoef dus niet het hele weekend gaan duimen en jij kunt heerlijk gaan genieten of je roze wolkje...
heeeeeeeeerlijk!
pi_74887892
Minniemin wat een heerlijk goed nieuws! Dat is wel een waard dacht ik!

BJ alles is hier rustig ja, dus helaas heeft het strippen geen zoden aan de dijk gezet. Heb wel woensdag op donderdagnacht veeeeeel pijnlijk gerommel gehad, maar dat stopte na een paar uur weer. Het was natuurlijk ook een beetje wishful thinking met 'pas' 40 weken
pi_74888136
Oh minnie wat fijn!

Grunsfan, ja we hebben echt een heerlijk groot huis! Ik ben er ook zo blij mee!

WupWup, succes nog even hoor!
pi_74888199
Minniemin, wat fijn dat je toch met spoed terecht kon en natuurlijk dat het allemaal goed gaat met jullie kleine grijze vlekje! Opgelucht het weekend in dus, fijn zeg. Ook top dat je baas zo reageerde, scheelt in elk geval weer een zorg en geen geheimen.
pi_74888246
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:47 schreef WupWup het volgende:
Minniemin wat een heerlijk goed nieuws! Dat is wel een waard dacht ik!

BJ alles is hier rustig ja, dus helaas heeft het strippen geen zoden aan de dijk gezet. Heb wel woensdag op donderdagnacht veeeeeel pijnlijk gerommel gehad, maar dat stopte na een paar uur weer. Het was natuurlijk ook een beetje wishful thinking met 'pas' 40 weken
Thanks. Pff, spannend bij jou zeg! Ik hoop dat je snel aan de beurt bent
pi_74888294
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:55 schreef Lijnloos het volgende:
Minniemin, wat fijn dat je toch met spoed terecht kon en natuurlijk dat het allemaal goed gaat met jullie kleine grijze vlekje! Opgelucht het weekend in dus, fijn zeg. Ook top dat je baas zo reageerde, scheelt in elk geval weer een zorg en geen geheimen.
Ja zeker weten! Verder weet nu een collega het en daar hou ik het op werk even bij. Wel gaan we het nu ook maar alvast aan de opa's en oma's vertellen. Want het is een beetje raar dat zij het nog niet weten, maar mijn baas al wel...

Wat heb je trouwens een briljante usericon
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:03:04 #144
95408 Incantrix
pi_74888412
Minnie, jaaahh, toch nog vandaag, en alles goed!! Ik ben zó blij voor je!! En ik vond het ook fijn dat mijn direct leidinggevende en het afdelingshoofd er al heel vroeg van wisten, dan kunnen ze ook beter begrijpen wat er aan de hand is als je bijv. wat te laat bent door misselijkheid en dergelijke
3!
  Jubileum moderator vrijdag 20 november 2009 @ 16:21:20 #145
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_74889033
Ik weet niet goed of het hier al bekend maar op de weblog van Tan stond nieuws van haar vriend:

Zij is vandaag opnieuw opgenomen in het ziekenhuis. Alle rust ten spijt, is haar bloeddruk nog steeds veel te hoog. Men gaat dan ook proberen met medicatie haar bloeddruk omlaag te brengen.

Hopelijk is zij morgen terug en kan zij zelf verslag uitbrengen, maar dat is nog niet zeker. Afwachten dus.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_74889091
Arme Tan
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:23:34 #147
95408 Incantrix
pi_74889100
Thnx voor het doorgeven Lois!

Tan, je kan dit nu niet lezen, maar ik hoop echt dat het gaat lukken met de medicatie.. Nu alles ok is met Minnie's kleintje heb ik mijn duimen toch vrij, dus die zal ik dan maar voor jou inzetten!

Ow, en trouwens, Vlindur, kun je het niet gooien op het wennen van de katten?
3!
pi_74889114
Ah, jemig... arme Tan inderdaad... Bah zeg. Tan, als je dit leest, beterschap meid!
pi_74889115
Minniemin, wat een SUPERnieuws!!! En wat geweldig dat je toch meteen vandaag nog terecht kon (vond een weekend lang afwachten best wel ondragelijk klinken!)

Tan zit het ook niet mee zeg , wat een enorme domper weer
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74889145
He jakkes wat balen dat ze nou alweer in het ziekenhuis ligt. Hopelijk hebben de artsen een oplossing want dit is voor haar ook niet leuk. Je zou haast alleen maar een nog hogere bloeddruk krijgen van alle stress om het niks mogen doen.

Minnie, gelukkig is alles in orde. Een hele geruststelling kan ik me zo indenken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')