Ik heb ook wel eens neigingen om hem in elkaar te zetten.. Maar dan denk ik weer aan de katten en doe ik het toch nog maar nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha die plant is wel mooooi hoor Vlindur...
maaruh ik kon mezelf niet meer bedwingen, wilde die box al langer in mekaar zetten
ow en dat glas staat nog 10 cm van de rand hoor![]()
Thanks. Pff, spannend bij jou zeg! Ik hoop dat je snel aan de beurt bentquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:47 schreef WupWup het volgende:
Minniemin wat een heerlijk goed nieuws! Dat is wel eenwaard dacht ik!
BJ alles is hier rustig ja, dus helaas heeft het strippen geen zoden aan de dijk gezet. Heb wel woensdag op donderdagnacht veeeeeel pijnlijk gerommel gehad, maar dat stopte na een paar uur weer. Het was natuurlijk ook een beetje wishful thinking met 'pas' 40 weken
Ja zeker weten! Verder weet nu een collega het en daar hou ik het op werk even bij. Wel gaan we het nu ook maar alvast aan de opa's en oma's vertellen. Want het is een beetje raar dat zij het nog niet weten, maar mijn baas al wel...quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:55 schreef Lijnloos het volgende:
Minniemin, wat fijn dat je toch met spoed terecht kon en natuurlijk dat het allemaal goed gaat met jullie kleine grijze vlekje!Opgelucht het weekend in dus, fijn zeg. Ook top dat je baas zo reageerde, scheelt in elk geval weer een zorg en geen geheimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |