gefeliciteerd! sterkte met de drukte als papa en geniet ze hoor!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:54 schreef desiredbard het volgende:
19 November dus:
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:01 schreef leonieke het volgende:
Dat nog net niet, maar hij had zich echt volledig onder gekakt, maar echt helemaal behalve zijn hoofd
nee, is iemand andersquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:07 schreef Lijnloos het volgende:
Jeuj, nieuwe beeb! (maar uhm, kennen we deze ouder? Ziggy of WupWup, is that you?) Gefeliciteerd hoor!
LeoniekeStewie is wel cool, maar klinkt wel heel apart zo'n droom!
We zitten nu op 54 mensen/families maar heb 60 besteld. Dan hou ik zelf ook nog wat over. Wel fijnquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:58 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
nee, is iemand anders
oh, vlindur! leuk, proefdruk! we hebben het hele ding nog niet eens ontworpen!
(we hebben voorlopig 70 adressen, dus is prima te doen. ga ik pas doen als ik met verlof ben. toch psychische grens of zo)
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:54 schreef desiredbard het volgende:
19 November dus:
[ link | afbeelding ]
Jij vraagt wat ik niet durfde te vragenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:12 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hoe spreek je de naam uit? en is het een jongetje of een meisje?![]()
Hier zat het probleem ook bij de grote draaiknop, die paste ook niet helemaal bovenaanquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
jeuj Groofsken wat een moooooi lijstje en een dikke vette sticker!!! laat die kleine maar komen!!![]()
![]()
![]()
en het probleem met de mobile ligt niet aan de spijlen, maar er zit zo'n grote draaiknop aan en die past niet onder het richeltje van de box....
(moeilijk uit te leggen eigenlijk....) Ga zo nog een poging doen, maar denk niet dat het gaat lukken....
Dat kan wel, maar als we dan aan tafel zitten kunnen we de box niet meer zien. Daarom wil ik hem daar hebben, zodat we Tinus overal kunnen zienquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:47 schreef DaviniaHR het volgende:
mooi BJ!
er staat een glas op de rand van de tafel!!! but not for long
vlindur, kan box niet waar hij nu ook staat? dan moet dat kleine tafeltje wat verkassen.
wel een mooie boom!
Ik heb ook wel eens neigingen om hem in elkaar te zetten.. Maar dan denk ik weer aan de katten en doe ik het toch nog maar nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha die plant is wel mooooi hoor Vlindur...
maaruh ik kon mezelf niet meer bedwingen, wilde die box al langer in mekaar zetten
ow en dat glas staat nog 10 cm van de rand hoor![]()
Thanks. Pff, spannend bij jou zeg! Ik hoop dat je snel aan de beurt bentquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:47 schreef WupWup het volgende:
Minniemin wat een heerlijk goed nieuws! Dat is wel eenwaard dacht ik!
BJ alles is hier rustig ja, dus helaas heeft het strippen geen zoden aan de dijk gezet. Heb wel woensdag op donderdagnacht veeeeeel pijnlijk gerommel gehad, maar dat stopte na een paar uur weer. Het was natuurlijk ook een beetje wishful thinking met 'pas' 40 weken
Ja zeker weten! Verder weet nu een collega het en daar hou ik het op werk even bij. Wel gaan we het nu ook maar alvast aan de opa's en oma's vertellen. Want het is een beetje raar dat zij het nog niet weten, maar mijn baas al wel...quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:55 schreef Lijnloos het volgende:
Minniemin, wat fijn dat je toch met spoed terecht kon en natuurlijk dat het allemaal goed gaat met jullie kleine grijze vlekje!Opgelucht het weekend in dus, fijn zeg. Ook top dat je baas zo reageerde, scheelt in elk geval weer een zorg en geen geheimen.
ik herken het niet, maar ik val alle zwangerschappen enkel steeds af (om erna weer aan te komenquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:41 schreef Grunsfan het volgende:
Vlinder, wat een heerlijk huis hebben jullie, lekker groot ziet het er uit!
En BJ wat een mooie inrichting!
Ik ben nog helemaal nieuw maar heb wel een vraagje, vooral aan de zwangeren die al eerder zwanger waren: waren jullie bij de 2e zwangerschap ook veel sneller dik? Ik ben nu ongeveer 7 a 7.5 week en ik heb echt al een buikje, s avonds moet mijn knoop echt open anders doet het echt pijn.
Heb al een paar keer gedroomd over een tweeling...
Edit: Goed nieuws Minniemin, gelukkig, gefeliciteerd!
Groofs, dat klinkt helemaal goed allemaal!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:11 schreef Groofsken het volgende:
vkbezoek:
Even de statistieken op een rijtje:
37 weken en 6 dagen.
Kindje ligt diep en vast ingedaald, is klaar om te komen.
Moeder heeft alle kamertjes af, dus is ook klaar voor kindjes komst.
+ 11 kilo, laatste 5 weken niet meer aangekomen.
Bloeddruk: 116 boven 60.
Urine: keurig!
En een griepprik rijker.
Leuk dat je moeder zo blij is! En spannend voor de andere familieleden dit weekend. Geniet van je weekendje!quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:13 schreef Borra het volgende:
Minniemin wat een goed nieuws zeg, fijn, wat een opluchting, ga je het dit weekend vertellen aan je ouders/schoonouders? laat je de echo hier ook nog even zien? wanneer ben je precies uitgerekend, 5 of 7 juli?![]()
Sorry dat ik niet op alle dames reageer..![]()
Vandaag heb ik het aan mijn moeder verteld. Ze was helemaal verast en blij en had het helemaal niet verwacht, ik heb wel even een traantje gelatenMorgen andere schoonmoeder informeren.. we moeten nog wel een weekje wachten op de echo maar ik heb er wel vertrouwen in. Ik had op zich liever nog een weekje gewacht maar morgen gaan we naar een vakantiehuisje (met schoonmoeder) en het valt gewoon direct op dat ik niets drink en heb geen zin om een smoesje te verzinnen.. ik zie haar namelijk ook niet vaak. Helaas moet ik mijn vader via de telefoon informeren omdat hij in Frankrijk woont en schoonvader ook niet om de hoek woont dus ook telefonisch.
Ach vrouwke, dat is ook niet leuk. Bah. Duimen dat het meevaltquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:53 schreef leonieke het volgende:
Pfff net telefoon gekregen dat de suikerwaarden verhoogd zijn en dat ik volgende week donderdag terug moet voor een uitgebreide suikertestNog maar eens suikerwater drinken en dan x aantal keer bloed laten prikken. Ah, ik heb echt geen zin in zwangerschapsdiabetes
Ik let nu al zo op mijn voeding, probeer de gewichtstoename zo goed mogelijk te beperken en nu toch dit
K*t gewoon
Toevallig had ik het daar vanavond nog metquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:30 schreef Lijnloos het volgende:
Groofsken, wat ziet dat er al leuk uit en zo af en klaar!![]()
Leo, wat naar dat je nou weer opnieuw die suikertest meot doen... bah zeg! Hopelijk blijkt het niks te zijn, je doet al zo goed je best.![]()
Ben net terug met lief van lekker nog effe een keertje gezellig met zijn tweetjes uit eten (onbeperkt gourmetten, hoe relaxed is dat!). Was wel effe leuk, lekker samen fantaseren over hoe het straks allemaal gaat zijn. Zijn allebei net zo nieuwsgierig en benieuwd naar alles.Nu lekker nestje in en nog effe serietje kijken samen en lekker het weekend gaan vieren.
Als dat niet voor zou komen, zouden ze nooit een uitgebreide test doen natuurlijkquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:33 schreef leonieke het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die bij een uitgebreide suikertest terug een goed resultaat hadden? Ik geloof er namelijk niets van dat het opeens terug OK zal zijn(en heb er dus maar de hele nacht van wakker gelegen)
quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:49 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen wakker liggende dames!
Wat breng je het ook weer lekker....quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:33 schreef draculettetje het volgende:
he gatsie tan toch wéér in het ziekenhuis, hoop dat met de medicatie je bloeddruk snel goed onder controle is!
miniemin wat fijn dat je toch nog een echo mocht en alles goed bleek te zijn!
ik zag ook nog een hele mooie thomas voorbij komen, fijn dat jullie thuis lekker kunnen genieten!
leonieke wat naar van de suikertest, hoop dat bij de volgende de uitslag weer oké is!
hier alles goed, blijf nog wel spugen maar ben mezelf goed aan het afleiden, al verklaar ik mezelf ook voor gek en vraag me wel af waar ik aan begonnen ben, weet dan ook niet of ik het af ga maken, maar ik heb een voor opzet gemaakt om toch het kaartje zelf te gaan maken!
Ja. Ik!quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:33 schreef leonieke het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die bij een uitgebreide suikertest terug een goed resultaat hadden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |