abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74882649
19 November dus:
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_74882714
Kent iemand van jullie Family Guy? Ik heb namelijk vannacht gedroomd dat onze baby al kon babbelen, net zoals die baby van Family guy... Wat een vreselijk kind was dat zeg

MinniMin ik hoop dat er niets ernstigs aan de hand is
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:57:34 #103
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74882752
Stewie!! (Probeerde hij je ook te vermoorden?)
3!
pi_74882850
Dat nog net niet, maar hij had zich echt volledig onder gekakt, maar echt helemaal behalve zijn hoofd
pi_74883088
Jeuj, nieuwe beeb! (maar uhm, kennen we deze ouder? Ziggy of WupWup, is that you?) Gefeliciteerd hoor!

Leonieke Stewie is wel cool, maar klinkt wel heel apart zo'n droom!
pi_74883695
Ik heb nog geen normale droom gehad over onze baby: ofwel is het een meisje met hoogblond haar ofwel is het een stewie
Als ik tegen mijn man zeg: weet je wat ik vannacht gedroomd heb, zegt hij al onmiddellijk dat hij het waarschijnlijk niet wil horen
pi_74884361
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:54 schreef desiredbard het volgende:
19 November dus:
[ link | afbeelding ]
gefeliciteerd! sterkte met de drukte als papa en geniet ze hoor!!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_74884471
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:01 schreef leonieke het volgende:
Dat nog net niet, maar hij had zich echt volledig onder gekakt, maar echt helemaal behalve zijn hoofd
ieew en zo'n lelijke baby als hij krijg je vast niet hoor
Meerdere van jullie dromen dus ook zo bizar! Raar hoor, misschien dat het iets te maken heeft met dat je lichter slaapt, dan schijn je dromen ook beter te onthouden.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74884580
Oh, we hebben de proefdruk! En hij is heel mooi!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 20 november 2009 @ 13:58:45 #110
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74884722
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:07 schreef Lijnloos het volgende:
Jeuj, nieuwe beeb! (maar uhm, kennen we deze ouder? Ziggy of WupWup, is that you?) Gefeliciteerd hoor!

Leonieke Stewie is wel cool, maar klinkt wel heel apart zo'n droom!
nee, is iemand anders

oh, vlindur! leuk, proefdruk! we hebben het hele ding nog niet eens ontworpen!

(we hebben voorlopig 70 adressen, dus is prima te doen. ga ik pas doen als ik met verlof ben. toch psychische grens of zo )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74884803
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:58 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

nee, is iemand anders

oh, vlindur! leuk, proefdruk! we hebben het hele ding nog niet eens ontworpen!

(we hebben voorlopig 70 adressen, dus is prima te doen. ga ik pas doen als ik met verlof ben. toch psychische grens of zo )
We zitten nu op 54 mensen/families maar heb 60 besteld. Dan hou ik zelf ook nog wat over. Wel fijn
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:10:17 #112
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74885098
ooo Vlindur wat tof dat je je proefdrukjes hebt! ook helemaal blij mee dus??

en haha Leonieke, ben jij ook al zo bizar aan het dromen??

en Trixje OMG 38 weken!!!! wat spannend! je kindje zou elk moment zomaar kunnen komen! wat tof!! en geniet nog maar even lekker op de bank van je rust....

Ik kon me niet meer inhouden vandaag en voelde me vrij goed, dus ik ben met de stofzuiger het hele huis doorgeweest en daarna heb ik de box in mekaar gezet.. Hoezo nesteldrang???
alleen wilde ik de mobile bevestigen in de box, maar deze past niet....
dus moet ook nog een nieuwe mobile kopen
(misschien morgen maar ff).

en nu ga ik lekker douchen en dan verplicht relaxen op de bank....

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:11:49 #113
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74885154
vkbezoek:

Even de statistieken op een rijtje:
37 weken en 6 dagen .
Kindje ligt diep en vast ingedaald, is klaar om te komen .
Moeder heeft alle kamertjes af, dus is ook klaar voor kindjes komst .
+ 11 kilo, laatste 5 weken niet meer aangekomen .
Bloeddruk: 116 boven 60 .
Urine: keurig!
En een griepprik rijker .
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:12:34 #114
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74885182
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:54 schreef desiredbard het volgende:
19 November dus:
[ link | afbeelding ]
Gefeliciteerd!!
Foto's zijn welkom
Hoe spreek je de naam uit? en is het een jongetje of een meisje?
pi_74885183
BJ, ook niet met een houten plankje tussen de spijlen?
Hier paste de mobile ook niet, de spijlen waren te ver uit elkaar, maar was wel simpel op te lossen.
Dat houten plankje hebben wij gewoon vastgezet aan de achterkant van de box, zodat je het niet eens ziet als je voor de box staat.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:12:48 #116
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74885185
En by the way: MELD .
pi_74885241
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:12 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Hoe spreek je de naam uit? en is het een jongetje of een meisje?
Jij vraagt wat ik niet durfde te vragen

Wow Groofsken, DAT is nog eens een vette stickert hoor! Wat een lage bloeddruk! (vergeleken met die van mij) en zelfs al een baby die keurig luistert, lekker ingedaald is!
Jij gaat me vast inhalen
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:14:56 #118
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74885246
jeuj Groofsken wat een moooooi lijstje en een dikke vette sticker!!! laat die kleine maar komen!!

en het probleem met de mobile ligt niet aan de spijlen, maar er zit zo'n grote draaiknop aan en die past niet onder het richeltje van de box....
(moeilijk uit te leggen eigenlijk....) Ga zo nog een poging doen, maar denk niet dat het gaat lukken....
pi_74885315
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
jeuj Groofsken wat een moooooi lijstje en een dikke vette sticker!!! laat die kleine maar komen!!

en het probleem met de mobile ligt niet aan de spijlen, maar er zit zo'n grote draaiknop aan en die past niet onder het richeltje van de box....
(moeilijk uit te leggen eigenlijk....) Ga zo nog een poging doen, maar denk niet dat het gaat lukken....
Hier zat het probleem ook bij de grote draaiknop, die paste ook niet helemaal bovenaan
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:21:22 #120
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74885439
Ja, fijn is dat om weet goedgekeurd te zijn. Leuk, jullie reacties Poppejans en BJ .

Oh, en mijn reactie was ook dat ie dan vast snel zou komen. Maar de vk reageerde met 'hij kan ook de komende vier weken nog lekker zo blijven liggen hoor '.
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:28:56 #121
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74885649
ja dat kan ook, maar het kan ook morgen al komen we wachten rustig af

en de mobile zit erin!
ff spammen hoor:

en o er moeten nog ff afdekplaatjes voor het stopcontact
pi_74885790
Oeh, mooi BJ, ziet er goed uit! Gij nestelaar

Groofsken met mooi resultaten en dus vette stickert! You go girl!
pi_74885868
Mooi Beessie! Staat ook allemaal zo gaaf bij elkaar!

Wij zetten de box pas op rond de datum. Vind het nu nog veels te vroeg! En dan moet mn heilige ficus van zn plekkie, dus die gun ik de mooiste plaats in het huis nog wel even

Rechts naast de deur staan nu 2 dozen, daar zit de box in. Ficus en dozen ruilen dus straks van plaats

[ Bericht 18% gewijzigd door Vlinder op 20-11-2009 14:46:18 ]
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:47:14 #124
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74886179
mooi BJ!
er staat een glas op de rand van de tafel!!! but not for long

vlindur, kan box niet waar hij nu ook staat? dan moet dat kleine tafeltje wat verkassen.
wel een mooie boom!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74886244
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:47 schreef DaviniaHR het volgende:
mooi BJ!
er staat een glas op de rand van de tafel!!! but not for long

vlindur, kan box niet waar hij nu ook staat? dan moet dat kleine tafeltje wat verkassen.
wel een mooie boom!
Dat kan wel, maar als we dan aan tafel zitten kunnen we de box niet meer zien. Daarom wil ik hem daar hebben, zodat we Tinus overal kunnen zien
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:51:28 #126
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74886314
haha die plant is wel mooooi hoor Vlindur...

maaruh ik kon mezelf niet meer bedwingen, wilde die box al langer in mekaar zetten

ow en dat glas staat nog 10 cm van de rand hoor
pi_74886386
Meld!

Getsie Minniemin, wat een onzekerheid. Geen helderrood bloed meer is natuurlijk wel een goed teken! Ik duim mee voor een goede echo maandag.

Groofsken mooie statistieken hoor!

BJ bij ons past die mobile (hema) ook al niet op de box (bopita) Je zou toch denken dat een fabrikant daar enige rekening mee houdt. [edit] ik zie nu dat je dezelfde mobile hebt! en het lijkt nog wel dezelfde box ook! hoe heb je het voor elkaar gekregen?
pi_74886506
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha die plant is wel mooooi hoor Vlindur...

maaruh ik kon mezelf niet meer bedwingen, wilde die box al langer in mekaar zetten

ow en dat glas staat nog 10 cm van de rand hoor
Ik heb ook wel eens neigingen om hem in elkaar te zetten.. Maar dan denk ik weer aan de katten en doe ik het toch nog maar niet Gewoon zo kort mogelijk, hebben we dr ook geen stress van om ze er uit te jagen. Als straks de kleine er is komen ze er toch niet meer in.
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:58:33 #129
95408 Incantrix
pi_74886554
Groofsken, jeej, da's vast een mooie sticker die je kreeg!

En BJ, wat een mooie woonkamer hebben jullie (en wat past de box er mooi bij zo) Wij hebben trouwens hetzelfde probleem met de mobile, maar die hebben we heel strak aangedraaid en nu hangt hij toch wel goed. Maar wel raar inderdaad

Desiredbard, sorry, ik had je bericht niet begrepen, maar gefeliciteerd

En Vlindur, wij hebben opgeblazen balonnen in de box en in de wieg liggen en de katten kijken er echt NIET naar om
3!
pi_74886664
Oh ja, ballonnen!..

Nee Carla Gewoon nog ff wachten met opzetten. Laat vriendlief het maar doen.
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:09:49 #131
95408 Incantrix
pi_74886880
Haha, hem gewoon vanavond de stuipen op het lijf jagen door hem meteen bij thuiskomst op de nek te springen en te gillen dat je graag de box wil bouwen.. NU!
3!
pi_74886886
Vlindur wij hebben de box júist opgezet wegens de katten! Ik leer ze liever nu af om erin te gaan dan dat dat nog moet als de baby er is En inderdaad, ballonnen werken goeoeoeoed!
pi_74886999
Whaha, hij ziet me aankomen
Hij doet het gewoon niet. En eigenlijk, het kindje is ook nog lang niet in zicht dus waarom zou ik hem nu al opzetten? En het kan ook nog makkelijk als hij er al is. Hij zal hem echt niet missen
pi_74887092
Wauw Vlindur, wat een geduld... toen die box bij ons er was moest en zou het ding ook meteen staan. Zeker nu de bodem ook nog es omhoog staat is het helemaal goed (behalve dat het ding nu vol zit met zut voor de kinderwagen-uitbereiding en dergelijke troep).
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:22:31 #135
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74887205
@WupWup; deze box is Kubus van de babypark, dus weet niet of het dezelfde is? maar die mobile had ik dus eerst verkeerd om, ik dacht dat de aandraairing aan de binnenzijde van de box moest, maar dus aan de buitenzijde, met een beetje moeite zat het toen aardig snel goed vast....

hoe is het trouwens met je? alles nog rustig??

en Trixje; thanx lief van je
pi_74887713
Hee allemaal.

Gauw even het goede nieuws vertellen:
Ik mocht net met spoed naar de echoscopie, dus ben als een idioot gegaan.

Alles is goed! Ik heb het hartje zien kloppen en de ontwikkeling klopt op een dag na precies met wat ik dacht. Dus zit helemaal goed.

Ook geen nieuw bloed meer. Dus ben weer helemaal blij!

Ik heb mijn baas ook maar op de hoogte gesteld, en dat was eigenlijk heel fijn.
Hij is heel blij voor me. Hij vermoedde al iets toen ik vandaag met spoed opeens weg moest....

We hebben supermooie foto’s van het mooiste grijze vlekje met dooierzak die ik ooit heb gezien. En ik kan zeggen: Ik ben verliefd… Hahaha.

Bedankt allemaal voor het meehopen en lieve woorden!

@BJ: Leuk zeg!
@Vlindur: Mooie plek, lekker licht! Die ficus doet het een paar raampjes verder vast ook hartstikke goed
pi_74887722
Vlinder, wat een heerlijk huis hebben jullie, lekker groot ziet het er uit!
En BJ wat een mooie inrichting!

Ik ben nog helemaal nieuw maar heb wel een vraagje, vooral aan de zwangeren die al eerder zwanger waren: waren jullie bij de 2e zwangerschap ook veel sneller dik? Ik ben nu ongeveer 7 a 7.5 week en ik heb echt al een buikje, s avonds moet mijn knoop echt open anders doet het echt pijn.
Heb al een paar keer gedroomd over een tweeling...

Edit: Goed nieuws Minniemin, gelukkig, gefeliciteerd!
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:43:18 #138
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74887771
ooo Minnie; wat ben ik blij dat jij goed nieuws hebt gekregen!!!
hoef dus niet het hele weekend gaan duimen en jij kunt heerlijk gaan genieten of je roze wolkje...
heeeeeeeeerlijk!
pi_74887892
Minniemin wat een heerlijk goed nieuws! Dat is wel een waard dacht ik!

BJ alles is hier rustig ja, dus helaas heeft het strippen geen zoden aan de dijk gezet. Heb wel woensdag op donderdagnacht veeeeeel pijnlijk gerommel gehad, maar dat stopte na een paar uur weer. Het was natuurlijk ook een beetje wishful thinking met 'pas' 40 weken
pi_74888136
Oh minnie wat fijn!

Grunsfan, ja we hebben echt een heerlijk groot huis! Ik ben er ook zo blij mee!

WupWup, succes nog even hoor!
pi_74888199
Minniemin, wat fijn dat je toch met spoed terecht kon en natuurlijk dat het allemaal goed gaat met jullie kleine grijze vlekje! Opgelucht het weekend in dus, fijn zeg. Ook top dat je baas zo reageerde, scheelt in elk geval weer een zorg en geen geheimen.
pi_74888246
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:47 schreef WupWup het volgende:
Minniemin wat een heerlijk goed nieuws! Dat is wel een waard dacht ik!

BJ alles is hier rustig ja, dus helaas heeft het strippen geen zoden aan de dijk gezet. Heb wel woensdag op donderdagnacht veeeeeel pijnlijk gerommel gehad, maar dat stopte na een paar uur weer. Het was natuurlijk ook een beetje wishful thinking met 'pas' 40 weken
Thanks. Pff, spannend bij jou zeg! Ik hoop dat je snel aan de beurt bent
pi_74888294
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:55 schreef Lijnloos het volgende:
Minniemin, wat fijn dat je toch met spoed terecht kon en natuurlijk dat het allemaal goed gaat met jullie kleine grijze vlekje! Opgelucht het weekend in dus, fijn zeg. Ook top dat je baas zo reageerde, scheelt in elk geval weer een zorg en geen geheimen.
Ja zeker weten! Verder weet nu een collega het en daar hou ik het op werk even bij. Wel gaan we het nu ook maar alvast aan de opa's en oma's vertellen. Want het is een beetje raar dat zij het nog niet weten, maar mijn baas al wel...

Wat heb je trouwens een briljante usericon
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:03:04 #144
95408 Incantrix
pi_74888412
Minnie, jaaahh, toch nog vandaag, en alles goed!! Ik ben zó blij voor je!! En ik vond het ook fijn dat mijn direct leidinggevende en het afdelingshoofd er al heel vroeg van wisten, dan kunnen ze ook beter begrijpen wat er aan de hand is als je bijv. wat te laat bent door misselijkheid en dergelijke
3!
  Jubileum moderator vrijdag 20 november 2009 @ 16:21:20 #145
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_74889033
Ik weet niet goed of het hier al bekend maar op de weblog van Tan stond nieuws van haar vriend:

Zij is vandaag opnieuw opgenomen in het ziekenhuis. Alle rust ten spijt, is haar bloeddruk nog steeds veel te hoog. Men gaat dan ook proberen met medicatie haar bloeddruk omlaag te brengen.

Hopelijk is zij morgen terug en kan zij zelf verslag uitbrengen, maar dat is nog niet zeker. Afwachten dus.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_74889091
Arme Tan
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:23:34 #147
95408 Incantrix
pi_74889100
Thnx voor het doorgeven Lois!

Tan, je kan dit nu niet lezen, maar ik hoop echt dat het gaat lukken met de medicatie.. Nu alles ok is met Minnie's kleintje heb ik mijn duimen toch vrij, dus die zal ik dan maar voor jou inzetten!

Ow, en trouwens, Vlindur, kun je het niet gooien op het wennen van de katten?
3!
pi_74889114
Ah, jemig... arme Tan inderdaad... Bah zeg. Tan, als je dit leest, beterschap meid!
pi_74889115
Minniemin, wat een SUPERnieuws!!! En wat geweldig dat je toch meteen vandaag nog terecht kon (vond een weekend lang afwachten best wel ondragelijk klinken!)

Tan zit het ook niet mee zeg , wat een enorme domper weer
pi_74889145
He jakkes wat balen dat ze nou alweer in het ziekenhuis ligt. Hopelijk hebben de artsen een oplossing want dit is voor haar ook niet leuk. Je zou haast alleen maar een nog hogere bloeddruk krijgen van alle stress om het niks mogen doen.

Minnie, gelukkig is alles in orde. Een hele geruststelling kan ik me zo indenken.
pi_74889464
Oh shit Tan.. Ik hoop dat de medicijnen gaan helpen!

Inca, nee. Ik vind het wel goed dat die box er nog niet staat. Het is gewoon nog geen tijd om een box neer te zetten. En die katten.. Sja, nou, die wennen dan maar hoor..
pi_74889543
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:41 schreef Grunsfan het volgende:
Vlinder, wat een heerlijk huis hebben jullie, lekker groot ziet het er uit!
En BJ wat een mooie inrichting!

Ik ben nog helemaal nieuw maar heb wel een vraagje, vooral aan de zwangeren die al eerder zwanger waren: waren jullie bij de 2e zwangerschap ook veel sneller dik? Ik ben nu ongeveer 7 a 7.5 week en ik heb echt al een buikje, s avonds moet mijn knoop echt open anders doet het echt pijn.
Heb al een paar keer gedroomd over een tweeling...

Edit: Goed nieuws Minniemin, gelukkig, gefeliciteerd!
ik herken het niet, maar ik val alle zwangerschappen enkel steeds af (om erna weer aan te komen )
tweeling kan natuurlijk altijd he

en fijn MinnieMin, dat zal een hele opluchting zijn!

en ik lees het nu pas van Tan. bahbah, ik hoop zo dat het allemaal gewoon goed komt!!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:41:09 #153
95408 Incantrix
pi_74889671
@ Vlindur: Ow, sorry, ik zat je te helpen met het verzinnen van smoezen, maar als je het zelf ook wel goed vind zo zit je daar ook niet op te wachten, haha Tijd wordt het vanzelf
3!
pi_74889719
Hoi allemaal

Dank jullie wel voor alle felicitaties! Ik heb verder nog niet alles terug kunnen lezen.

Sorry voor het voordringen, maar hij was niet meer te houden. Zo zit je gezellig koffie met je ouders te drinken en zo heb je 6 uur later een beeb in je handen.

Het is allemaal zo snel gegaan dat ik het even niet kon bevatten. Gisteren zijn we thuis gekomen en nu zijn wel lekker aan het genieten, hoewel het ook heel spannend is met zo'n kleintje.

Zijn naam is Thomas en hier is zijn foto:

Hij doet het erg goed en met mij gaat het ook prima, op een pijnlijke buik na is me de keizersnede 100% meegevallen.

Ik verhuis door naar het volgende topic, maar ik blijf lekker meelezen
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:44:39 #155
95408 Incantrix
pi_74889791
Aoraki, jeej! Nogmaals gefeliciteerd! Leuke naam en wat een móói ventje! Kan me voorstellen dat het even moeilijk te bevatten was (en geen sorry's hoor! ), maar nu dus lekker genieten!
3!
pi_74889856
Gefeliciteerd met Thomas!!!!

Inca, het is lief van je hoor Maar idd vind ik het zelf ook nog niet zo nodig nee
Misschien wel als de nesteldrang eens aan komt zetten hier.. Die is ook nog niet gesignaleerd
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:49:25 #157
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74889932
Aoraki; jeeeeeej een mooi mannetje hoor!! nogmaals gefeliciteerd! geniet er lekker van!

en ik ga mijn duimen dan ook maar gebruiken voor Tan; wat ongelofelijk naar dat de bloeddruk toch zo hoog blijft.... Ik hoop dat de medicatie zijn werk gaat doen en je toch weer snel naar huis kunt....
pi_74890456
Aoraki, gefeliciteerd met Thomas! Wat een high speed bevalling zeg!

Minnie, fijn dat je toch nog terecht kon vandaag, 3 dagen wachten zou ook echt te lang zijn als je het mij vraagt! In ieder geval een kloppend hartje en de juiste grootte!

Tan, heel veel sterkte!

Leo, die dromen hè, sinds ik ongeveer 10 weken zwanger was droom ik elke nacht iets. Ik heb zelfs voor een echo al eens gedroomd dat het kindje in beeld kwam en dat het ernie van ernie en bert was. Verder hebben collega's mensen vermoord, heb ik over het tropisch regenwoud gevlogen en weet ik het wat nog meer... elke nacht is het weer een verrassing wie ik tegen kom in m'n dromen. Tot nu toe vind ik het echt nog grappig.

Hier net 20 weken echo gehad en het is een meisje (kan een modje dat aanpassen in de OP)! Verder was alles met ons meisje helemaal ok, dus we kunnen met een gerust hart verder zwangeren!
  vrijdag 20 november 2009 @ 17:09:25 #159
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_74890524
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:11 schreef Groofsken het volgende:
vkbezoek:

Even de statistieken op een rijtje:
37 weken en 6 dagen .
Kindje ligt diep en vast ingedaald, is klaar om te komen .
Moeder heeft alle kamertjes af, dus is ook klaar voor kindjes komst .
+ 11 kilo, laatste 5 weken niet meer aangekomen .
Bloeddruk: 116 boven 60 .
Urine: keurig!
En een griepprik rijker .
Groofs, dat klinkt helemaal goed allemaal! Fijn!
Heerlijk ook dat allebei de kamertjes af zijn.
Hoef je dan nu toch echt alleen nog maar bezig te zijn met kleine tutdingetjes?
Ik hoop het joh!
En ook dat je lekker kunt genieten van 2 laatste, rustige weken!

vrijdag 20 november 2009 @ 17:09:36 #160
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74890529
Nikki wat fijn dat de echo goed was!! en wat leuk een dochtertje op komst!
gefeliciteerd!!! nog maar 20 weken te gaan..
pi_74890626
NIKKI ook een meidje in aantocht! Gefeliciteerd joh! Fijn dat alles goed was met de echo. Nu lekker genieten!

Aoraki, wat een mooi mannetje, en wat fijn dat het goed met jullie gaat. Mooie naam ook! Geniet ervan en tot straks in het andere topic
pi_74890661
Groofsken: wat een supersticker! Klinkt allemaal heel voorspoedig

Minnie: wat een super nieuws

Tan, wat jammer dat je ondanks de rust jouw bloeddruk niet omlaag kreeg

Aoraki: wat een mooie jongen en met wat een mooie naam Die naam staat bij ons nog op een gedeelde eerste plaats

Nikki, een meisje Super En ook al zo'n rare dromen Al heb ik niet zo'n last van rare dromen over andere mensen. Als ik heel bizar droom gaat het tot nu toe nog altijd over de baby
pi_74890764
Aoraki, wat een schatje

En Nikki, fijn dat alles goed was...en een meisje! leuk zeg

Oh, Minniemin, bij jouw dus opluchting...geweldig!!!!
pi_74891710
Pfff net telefoon gekregen dat de suikerwaarden verhoogd zijn en dat ik volgende week donderdag terug moet voor een uitgebreide suikertest Nog maar eens suikerwater drinken en dan x aantal keer bloed laten prikken. Ah, ik heb echt geen zin in zwangerschapsdiabetes Ik let nu al zo op mijn voeding, probeer de gewichtstoename zo goed mogelijk te beperken en nu toch dit K*t gewoon
pi_74891870
Nogmaals gefeliciteerd met de geboorte van Thomas, Aoraki
Tot gauw in het babietjestopic!

Ow das balen Leonieke! Hopelijk komt er toch een laag resultaat uit de 2de test
pi_74891999
Aoraki, gefeliciteerd met de geboorte van Thomas! Wat een schatje zeg! En fijn dat de keizersnede toch is meegevallen.

Leonieke, wat balen zeg. Hopelijk valt de tweede test mee?

Tan, sterkte en beterschap gewenst!
  vrijdag 20 november 2009 @ 18:03:59 #167
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74892000
he bah Leonieke, doe je zooo goed je best en dan nog zijn je waardes niet goed...
mijn duimen gaan na het weekend voor jou aan de slag

pi_74892197
Balen Leonieke
Het is ook nooit helemaal te voorkomen met je best doen helaas.
pi_74893627
Aoraki, gefeliciteerd met Thomas!
pi_74893916
Minniemin wat een goed nieuws zeg, fijn, wat een opluchting, ga je het dit weekend vertellen aan je ouders/schoonouders? laat je de echo hier ook nog even zien? wanneer ben je precies uitgerekend, 5 of 7 juli?

Sorry dat ik niet op alle dames reageer..

Vandaag heb ik het aan mijn moeder verteld. Ze was helemaal verast en blij en had het helemaal niet verwacht, ik heb wel even een traantje gelaten Morgen andere schoonmoeder informeren.. we moeten nog wel een weekje wachten op de echo maar ik heb er wel vertrouwen in. Ik had op zich liever nog een weekje gewacht maar morgen gaan we naar een vakantiehuisje (met schoonmoeder) en het valt gewoon direct op dat ik niets drink en heb geen zin om een smoesje te verzinnen.. ik zie haar namelijk ook niet vaak. Helaas moet ik mijn vader via de telefoon informeren omdat hij in Frankrijk woont en schoonvader ook niet om de hoek woont dus ook telefonisch.
pi_74894199
Hier mijn echo

Ik ga het vandaag aan de families vertellen... ook best spannend. Ik ben nu 7 juli uitgerekend...
pi_74894347
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:13 schreef Borra het volgende:
Minniemin wat een goed nieuws zeg, fijn, wat een opluchting, ga je het dit weekend vertellen aan je ouders/schoonouders? laat je de echo hier ook nog even zien? wanneer ben je precies uitgerekend, 5 of 7 juli?

Sorry dat ik niet op alle dames reageer..

Vandaag heb ik het aan mijn moeder verteld. Ze was helemaal verast en blij en had het helemaal niet verwacht, ik heb wel even een traantje gelaten Morgen andere schoonmoeder informeren.. we moeten nog wel een weekje wachten op de echo maar ik heb er wel vertrouwen in. Ik had op zich liever nog een weekje gewacht maar morgen gaan we naar een vakantiehuisje (met schoonmoeder) en het valt gewoon direct op dat ik niets drink en heb geen zin om een smoesje te verzinnen.. ik zie haar namelijk ook niet vaak. Helaas moet ik mijn vader via de telefoon informeren omdat hij in Frankrijk woont en schoonvader ook niet om de hoek woont dus ook telefonisch.
Leuk dat je moeder zo blij is! En spannend voor de andere familieleden dit weekend. Geniet van je weekendje!
pi_74894421
Spannend Minniemin! Ik vind het nog lastig om er een baby in te zien, maar dat hebben ze vast allemaal uitgelegd daar. Geniet er van
pi_74894600
Gave foto Wij hadden er ook een met zo'n schattig ballonnetje
  vrijdag 20 november 2009 @ 20:01:41 #175
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74895558
Aoraki, wat fijn dat jullie weer thuis zijn. En wat een schattige foto van een heerlijk mannkeke met een lieve naam .

En MinnieMin, ik had het niet meegekregen, maar lees nu terug dat het even goed spannend is geweest. Wat heerlijk om dan zo'n goede en mooie echo te krijgen .

Renzell, wat lief dat je in dit topic op m'n post regaeert . Vind ik leuk . En ja, eindelijk vooral alleen nog maar tutdingetjes, al blijf ik het er maar druk mee hebben . Maar nu verder zonder stress en dat scheelt toch een heleboel .

Even een fotootje van mijn omgetoverde jongensbedje

Hoe cliché egenlijk, het rose bedje van mijn dochter is nu blauw voor mijn zoon, en het poezenmobieltje in meisjeskleuren is vervangen voor deze stoere vrolijke kikkermobiel . En het paarse gordijntje wordt een petrol green gordijntje . De rest van het kamertje is onderanderd.

En op mijn kamer staat dit tafereeltje te wachten :

(voor de eerste maanden 's nachts, zolang ik borstvoeding geef). Renzell, herken je dat ding wat boven dit bedje hangt? Is nog van Julius geweest .
pi_74895597
Heh bah Leo, ik hoop maar dat 't toch mee blijkt te vallen.

Minniemin, wat een mooi plaatje!
  vrijdag 20 november 2009 @ 20:05:14 #177
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74895665
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:53 schreef leonieke het volgende:
Pfff net telefoon gekregen dat de suikerwaarden verhoogd zijn en dat ik volgende week donderdag terug moet voor een uitgebreide suikertest Nog maar eens suikerwater drinken en dan x aantal keer bloed laten prikken. Ah, ik heb echt geen zin in zwangerschapsdiabetes Ik let nu al zo op mijn voeding, probeer de gewichtstoename zo goed mogelijk te beperken en nu toch dit K*t gewoon
Ach vrouwke, dat is ook niet leuk. Bah. Duimen dat het meevalt .
  vrijdag 20 november 2009 @ 20:05:38 #178
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74895684
Minniemin, fijn dat het goed nieuws was! En mooie echo hoor!
Tan, jammer dat je toch moest worden opgenomen. Succes!
Nikki krijgt een meisje
Aoraki heeft zich gemeld met Thomas!
En Leonie met verhoogde suikerwaarden Hopelijk valt het uiteindelijk mee
  vrijdag 20 november 2009 @ 20:06:51 #179
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74895728
Oh, en moet tan worden opgenomen? Jeetje wat balen zeg .
Nou tan, ik hoop dat het een beetje te doen zal zijn .
pi_74895903
Groofsken wat leuk allemaal Het ziet er zo lief uit!

Ik wil chocolaaaaa Maar ik ben alleen thuis met hummel en kan dus niet chocola gaan scoren
pi_74896016
wat fijn Minniemin! Mooie echo!!
Och, wat rot voor Tan... Hoop dat ze snel weer thuis is!
Leonieke, wat balen zeg!
Aoraki, wat een mooi ventje.. ik rammel de pan uit van die kleine babietjes
Oehh leuk Nikki, een meid!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74897288
Groofsken, wat ziet dat er al leuk uit en zo af en klaar!

Leo, wat naar dat je nou weer opnieuw die suikertest meot doen... bah zeg! Hopelijk blijkt het niks te zijn, je doet al zo goed je best.

Ben net terug met lief van lekker nog effe een keertje gezellig met zijn tweetjes uit eten (onbeperkt gourmetten, hoe relaxed is dat!). Was wel effe leuk, lekker samen fantaseren over hoe het straks allemaal gaat zijn. Zijn allebei net zo nieuwsgierig en benieuwd naar alles. Nu lekker nestje in en nog effe serietje kijken samen en lekker het weekend gaan vieren.

[ Bericht 23% gewijzigd door Lijnloos op 20-11-2009 21:36:36 ]
  vrijdag 20 november 2009 @ 21:30:49 #183
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_74897312
Oeh Groofs, wat een lief dekentje, met die streepjes. het ziet er goed uit allemaal zeg! Daar kan ie prima in landen, je kleine vliegeniertje.

Je kunt je nu tenminste fijn tot aan het einde der tijden bezig houden met écht belangrijke zaken, zoals daar zijn; het schrobben van de plinten (en vergeet de trapleuningen vooral ook niet), het exact symmetrisch rangschikken van de hydrofielluiers in de kast op de babykamer (na deze uiteraard eerst zorgvuldig gestreken te hebben), het koken en invriezen van maaltijden voor in je kraamtijd, het nog maar eens wassen van de babykleertjes, want het was immers al weer 2 weken geleden, het (drie)dubbelchecken van je ziekenhuiskoffertje (misschien tóch nog even langs de Hennes voor een nieuwe pyjama?), het obsessief vergelijken van de verschillende soorten 'kraampostzegels', om er achter te komen welke het beste samen gaat met de kleur van de enveloppen, etcetera. Ja, zo kom je die weken wel door hoor.

[ Bericht 1% gewijzigd door renzell op 20-11-2009 22:03:59 ]
pi_74897980
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 21:30 schreef Lijnloos het volgende:
Groofsken, wat ziet dat er al leuk uit en zo af en klaar!

Leo, wat naar dat je nou weer opnieuw die suikertest meot doen... bah zeg! Hopelijk blijkt het niks te zijn, je doet al zo goed je best.

Ben net terug met lief van lekker nog effe een keertje gezellig met zijn tweetjes uit eten (onbeperkt gourmetten, hoe relaxed is dat!). Was wel effe leuk, lekker samen fantaseren over hoe het straks allemaal gaat zijn. Zijn allebei net zo nieuwsgierig en benieuwd naar alles. Nu lekker nestje in en nog effe serietje kijken samen en lekker het weekend gaan vieren.
Toevallig had ik het daar vanavond nog met over, wat hebben wij dat een leuke tijd gevonden, die laatste maanden met zn tweetjes! Heerlijk fantaseren over de toekomst, en tegelijk ook nog even genieten van het nu, de laatste keren van dingen met zn 2-en. DIe tijd komt nooit meer, zo raar eigenlijk.
pi_74898014
Haha Renzell

Ik heb besloten op de 17e te gaan bevallen
pi_74901775
he gatsie tan toch wéér in het ziekenhuis, hoop dat met de medicatie je bloeddruk snel goed onder controle is!

miniemin wat fijn dat je toch nog een echo mocht en alles goed bleek te zijn!

ik zag ook nog een hele mooie thomas voorbij komen, fijn dat jullie thuis lekker kunnen genieten!

leonieke wat naar van de suikertest, hoop dat bij de volgende de uitslag weer oké is!

hier alles goed, blijf nog wel spugen maar ben mezelf goed aan het afleiden, al verklaar ik mezelf ook voor gek en vraag me wel af waar ik aan begonnen ben, weet dan ook niet of ik het af ga maken, maar ik heb een voor opzet gemaakt om toch het kaartje zelf te gaan maken!
pi_74901946
Ow en dan vergeet ik nikki helemaal, wat heerlijk dat alles goed was! en een meisje onderweg!

en borra ook lekker aan het vertellen, lekker is dat he

en ook nog een mooi opgeknapt bedje en ik vind die kikker mobile echt leuk!

hoop nu wel alles en iedereen gehad te hebben en zo niet sorry...
pi_74905568
Goedemorgen dames.

Ik slaap hier de laatste dagen niet zo lekker. De kleine man is echt hyper als ik naar mijn bed wil en gaat echt mijn hele buik door voor mijn gevoel.
pi_74905589
Hè faja, das niet relaxed als je een beetje wilt uitrusten hopelijk kun je ergens vandaag nog een beetje rust of slaap pakken.

Hier ook al weer een tijdje wakker en vannacht ook al een uurtje tussendoor... Maag is weer over de zeik, en net naar toilet geweest, eindelijk de krampen kwijt, ja hoor hongergevoel... *zucht*
lief is ook al wakker dus zo maar ontbijtje (laten) regelen
pi_74905812
Gezamenlijke Wakker-lig nacht, gezellig
Hier mijn heup die moeilijk deed. Schoot me er gisteravond half uit en dat is niet meer helemaal lekker gaan voelen zeg maar.
  zaterdag 21 november 2009 @ 09:26:43 #191
95408 Incantrix
pi_74906055
Wakker liggen, check! En dan uiteindelijk in slaap vallen en dan overrend worden door een kat die wil dat je eruit gaat ofzo Ah well, ik weiger mijn warme bed al te verlaten, ze bekijken het maar
3!
pi_74906119
*Wakker lig check
+ meld
pi_74906128
Zijn er hier eigenlijk mensen die bij een uitgebreide suikertest terug een goed resultaat hadden? Ik geloof er namelijk niets van dat het opeens terug OK zal zijn (en heb er dus maar de hele nacht van wakker gelegen)
pi_74906159
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 09:33 schreef leonieke het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die bij een uitgebreide suikertest terug een goed resultaat hadden? Ik geloof er namelijk niets van dat het opeens terug OK zal zijn (en heb er dus maar de hele nacht van wakker gelegen)
Als dat niet voor zou komen, zouden ze nooit een uitgebreide test doen natuurlijk
pi_74906319
goede morgen wakker liggende dames!
pi_74906350
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 09:49 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen wakker liggende dames!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_74906404
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:33 schreef draculettetje het volgende:
he gatsie tan toch wéér in het ziekenhuis, hoop dat met de medicatie je bloeddruk snel goed onder controle is!

miniemin wat fijn dat je toch nog een echo mocht en alles goed bleek te zijn!

ik zag ook nog een hele mooie thomas voorbij komen, fijn dat jullie thuis lekker kunnen genieten!

leonieke wat naar van de suikertest, hoop dat bij de volgende de uitslag weer oké is!

hier alles goed, blijf nog wel spugen maar ben mezelf goed aan het afleiden, al verklaar ik mezelf ook voor gek en vraag me wel af waar ik aan begonnen ben, weet dan ook niet of ik het af ga maken, maar ik heb een voor opzet gemaakt om toch het kaartje zelf te gaan maken!
Wat breng je het ook weer lekker....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zaterdag 21 november 2009 @ 09:58:47 #198
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74906447
Hier ook wakker gelegen en veelste vroeg op

maar de laptop doet het weer als vanouds nu manlief hem opnieuw heeft geïnstalleerd
pi_74906460
Ik kom ook weer eens om het hoekje kijken. Heb doordeweeks niet zoveel tijd om, naast het bijlezen, ook nog mee te posten. Maar nog twee weken, en dan heb ik ook verlof!

Tan, wat vervelend dat je opgenomen bent! Hopelijk kun je snel weer naar huis!

En Leonieke, wat balen van die suikertest!
pi_74906967
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 09:33 schreef leonieke het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die bij een uitgebreide suikertest terug een goed resultaat hadden?
Ja. Ik!

en een goedemorgen meisjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')