abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74889464
Oh shit Tan.. Ik hoop dat de medicijnen gaan helpen!

Inca, nee. Ik vind het wel goed dat die box er nog niet staat. Het is gewoon nog geen tijd om een box neer te zetten. En die katten.. Sja, nou, die wennen dan maar hoor..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74889543
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:41 schreef Grunsfan het volgende:
Vlinder, wat een heerlijk huis hebben jullie, lekker groot ziet het er uit!
En BJ wat een mooie inrichting!

Ik ben nog helemaal nieuw maar heb wel een vraagje, vooral aan de zwangeren die al eerder zwanger waren: waren jullie bij de 2e zwangerschap ook veel sneller dik? Ik ben nu ongeveer 7 a 7.5 week en ik heb echt al een buikje, s avonds moet mijn knoop echt open anders doet het echt pijn.
Heb al een paar keer gedroomd over een tweeling...

Edit: Goed nieuws Minniemin, gelukkig, gefeliciteerd!
ik herken het niet, maar ik val alle zwangerschappen enkel steeds af (om erna weer aan te komen )
tweeling kan natuurlijk altijd he

en fijn MinnieMin, dat zal een hele opluchting zijn!

en ik lees het nu pas van Tan. bahbah, ik hoop zo dat het allemaal gewoon goed komt!!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:41:09 #153
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74889671
@ Vlindur: Ow, sorry, ik zat je te helpen met het verzinnen van smoezen, maar als je het zelf ook wel goed vind zo zit je daar ook niet op te wachten, haha Tijd wordt het vanzelf
3!
pi_74889719
Hoi allemaal

Dank jullie wel voor alle felicitaties! Ik heb verder nog niet alles terug kunnen lezen.

Sorry voor het voordringen, maar hij was niet meer te houden. Zo zit je gezellig koffie met je ouders te drinken en zo heb je 6 uur later een beeb in je handen.

Het is allemaal zo snel gegaan dat ik het even niet kon bevatten. Gisteren zijn we thuis gekomen en nu zijn wel lekker aan het genieten, hoewel het ook heel spannend is met zo'n kleintje.

Zijn naam is Thomas en hier is zijn foto:

Hij doet het erg goed en met mij gaat het ook prima, op een pijnlijke buik na is me de keizersnede 100% meegevallen.

Ik verhuis door naar het volgende topic, maar ik blijf lekker meelezen
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:44:39 #155
95408 Incantrix
pi_74889791
Aoraki, jeej! Nogmaals gefeliciteerd! Leuke naam en wat een móói ventje! Kan me voorstellen dat het even moeilijk te bevatten was (en geen sorry's hoor! ), maar nu dus lekker genieten!
3!
pi_74889856
Gefeliciteerd met Thomas!!!!

Inca, het is lief van je hoor Maar idd vind ik het zelf ook nog niet zo nodig nee
Misschien wel als de nesteldrang eens aan komt zetten hier.. Die is ook nog niet gesignaleerd
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:49:25 #157
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74889932
Aoraki; jeeeeeej een mooi mannetje hoor!! nogmaals gefeliciteerd! geniet er lekker van!

en ik ga mijn duimen dan ook maar gebruiken voor Tan; wat ongelofelijk naar dat de bloeddruk toch zo hoog blijft.... Ik hoop dat de medicatie zijn werk gaat doen en je toch weer snel naar huis kunt....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_74890456
Aoraki, gefeliciteerd met Thomas! Wat een high speed bevalling zeg!

Minnie, fijn dat je toch nog terecht kon vandaag, 3 dagen wachten zou ook echt te lang zijn als je het mij vraagt! In ieder geval een kloppend hartje en de juiste grootte!

Tan, heel veel sterkte!

Leo, die dromen hè, sinds ik ongeveer 10 weken zwanger was droom ik elke nacht iets. Ik heb zelfs voor een echo al eens gedroomd dat het kindje in beeld kwam en dat het ernie van ernie en bert was. Verder hebben collega's mensen vermoord, heb ik over het tropisch regenwoud gevlogen en weet ik het wat nog meer... elke nacht is het weer een verrassing wie ik tegen kom in m'n dromen. Tot nu toe vind ik het echt nog grappig.

Hier net 20 weken echo gehad en het is een meisje (kan een modje dat aanpassen in de OP)! Verder was alles met ons meisje helemaal ok, dus we kunnen met een gerust hart verder zwangeren!
  vrijdag 20 november 2009 @ 17:09:25 #159
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_74890524
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:11 schreef Groofsken het volgende:
vkbezoek:

Even de statistieken op een rijtje:
37 weken en 6 dagen .
Kindje ligt diep en vast ingedaald, is klaar om te komen .
Moeder heeft alle kamertjes af, dus is ook klaar voor kindjes komst .
+ 11 kilo, laatste 5 weken niet meer aangekomen .
Bloeddruk: 116 boven 60 .
Urine: keurig!
En een griepprik rijker .
Groofs, dat klinkt helemaal goed allemaal! Fijn!
Heerlijk ook dat allebei de kamertjes af zijn.
Hoef je dan nu toch echt alleen nog maar bezig te zijn met kleine tutdingetjes?
Ik hoop het joh!
En ook dat je lekker kunt genieten van 2 laatste, rustige weken!

vrijdag 20 november 2009 @ 17:09:36 #160
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74890529
Nikki wat fijn dat de echo goed was!! en wat leuk een dochtertje op komst!
gefeliciteerd!!! nog maar 20 weken te gaan..
pi_74890626
NIKKI ook een meidje in aantocht! Gefeliciteerd joh! Fijn dat alles goed was met de echo. Nu lekker genieten!

Aoraki, wat een mooi mannetje, en wat fijn dat het goed met jullie gaat. Mooie naam ook! Geniet ervan en tot straks in het andere topic
pi_74890661
Groofsken: wat een supersticker! Klinkt allemaal heel voorspoedig

Minnie: wat een super nieuws

Tan, wat jammer dat je ondanks de rust jouw bloeddruk niet omlaag kreeg

Aoraki: wat een mooie jongen en met wat een mooie naam Die naam staat bij ons nog op een gedeelde eerste plaats

Nikki, een meisje Super En ook al zo'n rare dromen Al heb ik niet zo'n last van rare dromen over andere mensen. Als ik heel bizar droom gaat het tot nu toe nog altijd over de baby
pi_74890764
Aoraki, wat een schatje

En Nikki, fijn dat alles goed was...en een meisje! leuk zeg

Oh, Minniemin, bij jouw dus opluchting...geweldig!!!!
pi_74891710
Pfff net telefoon gekregen dat de suikerwaarden verhoogd zijn en dat ik volgende week donderdag terug moet voor een uitgebreide suikertest Nog maar eens suikerwater drinken en dan x aantal keer bloed laten prikken. Ah, ik heb echt geen zin in zwangerschapsdiabetes Ik let nu al zo op mijn voeding, probeer de gewichtstoename zo goed mogelijk te beperken en nu toch dit K*t gewoon
pi_74891870
Nogmaals gefeliciteerd met de geboorte van Thomas, Aoraki
Tot gauw in het babietjestopic!

Ow das balen Leonieke! Hopelijk komt er toch een laag resultaat uit de 2de test
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74891999
Aoraki, gefeliciteerd met de geboorte van Thomas! Wat een schatje zeg! En fijn dat de keizersnede toch is meegevallen.

Leonieke, wat balen zeg. Hopelijk valt de tweede test mee?

Tan, sterkte en beterschap gewenst!
  vrijdag 20 november 2009 @ 18:03:59 #167
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74892000
he bah Leonieke, doe je zooo goed je best en dan nog zijn je waardes niet goed...
mijn duimen gaan na het weekend voor jou aan de slag

pi_74892197
Balen Leonieke
Het is ook nooit helemaal te voorkomen met je best doen helaas.
pi_74893627
Aoraki, gefeliciteerd met Thomas!
pi_74893916
Minniemin wat een goed nieuws zeg, fijn, wat een opluchting, ga je het dit weekend vertellen aan je ouders/schoonouders? laat je de echo hier ook nog even zien? wanneer ben je precies uitgerekend, 5 of 7 juli?

Sorry dat ik niet op alle dames reageer..

Vandaag heb ik het aan mijn moeder verteld. Ze was helemaal verast en blij en had het helemaal niet verwacht, ik heb wel even een traantje gelaten Morgen andere schoonmoeder informeren.. we moeten nog wel een weekje wachten op de echo maar ik heb er wel vertrouwen in. Ik had op zich liever nog een weekje gewacht maar morgen gaan we naar een vakantiehuisje (met schoonmoeder) en het valt gewoon direct op dat ik niets drink en heb geen zin om een smoesje te verzinnen.. ik zie haar namelijk ook niet vaak. Helaas moet ik mijn vader via de telefoon informeren omdat hij in Frankrijk woont en schoonvader ook niet om de hoek woont dus ook telefonisch.
pi_74894199
Hier mijn echo

Ik ga het vandaag aan de families vertellen... ook best spannend. Ik ben nu 7 juli uitgerekend...
pi_74894347
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:13 schreef Borra het volgende:
Minniemin wat een goed nieuws zeg, fijn, wat een opluchting, ga je het dit weekend vertellen aan je ouders/schoonouders? laat je de echo hier ook nog even zien? wanneer ben je precies uitgerekend, 5 of 7 juli?

Sorry dat ik niet op alle dames reageer..

Vandaag heb ik het aan mijn moeder verteld. Ze was helemaal verast en blij en had het helemaal niet verwacht, ik heb wel even een traantje gelaten Morgen andere schoonmoeder informeren.. we moeten nog wel een weekje wachten op de echo maar ik heb er wel vertrouwen in. Ik had op zich liever nog een weekje gewacht maar morgen gaan we naar een vakantiehuisje (met schoonmoeder) en het valt gewoon direct op dat ik niets drink en heb geen zin om een smoesje te verzinnen.. ik zie haar namelijk ook niet vaak. Helaas moet ik mijn vader via de telefoon informeren omdat hij in Frankrijk woont en schoonvader ook niet om de hoek woont dus ook telefonisch.
Leuk dat je moeder zo blij is! En spannend voor de andere familieleden dit weekend. Geniet van je weekendje!
pi_74894421
Spannend Minniemin! Ik vind het nog lastig om er een baby in te zien, maar dat hebben ze vast allemaal uitgelegd daar. Geniet er van
pi_74894600
Gave foto Wij hadden er ook een met zo'n schattig ballonnetje
  vrijdag 20 november 2009 @ 20:01:41 #175
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74895558
Aoraki, wat fijn dat jullie weer thuis zijn. En wat een schattige foto van een heerlijk mannkeke met een lieve naam .

En MinnieMin, ik had het niet meegekregen, maar lees nu terug dat het even goed spannend is geweest. Wat heerlijk om dan zo'n goede en mooie echo te krijgen .

Renzell, wat lief dat je in dit topic op m'n post regaeert . Vind ik leuk . En ja, eindelijk vooral alleen nog maar tutdingetjes, al blijf ik het er maar druk mee hebben . Maar nu verder zonder stress en dat scheelt toch een heleboel .

Even een fotootje van mijn omgetoverde jongensbedje

Hoe cliché egenlijk, het rose bedje van mijn dochter is nu blauw voor mijn zoon, en het poezenmobieltje in meisjeskleuren is vervangen voor deze stoere vrolijke kikkermobiel . En het paarse gordijntje wordt een petrol green gordijntje . De rest van het kamertje is onderanderd.

En op mijn kamer staat dit tafereeltje te wachten :

(voor de eerste maanden 's nachts, zolang ik borstvoeding geef). Renzell, herken je dat ding wat boven dit bedje hangt? Is nog van Julius geweest .
pi_74895597
Heh bah Leo, ik hoop maar dat 't toch mee blijkt te vallen.

Minniemin, wat een mooi plaatje!
  vrijdag 20 november 2009 @ 20:05:14 #177
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74895665
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:53 schreef leonieke het volgende:
Pfff net telefoon gekregen dat de suikerwaarden verhoogd zijn en dat ik volgende week donderdag terug moet voor een uitgebreide suikertest Nog maar eens suikerwater drinken en dan x aantal keer bloed laten prikken. Ah, ik heb echt geen zin in zwangerschapsdiabetes Ik let nu al zo op mijn voeding, probeer de gewichtstoename zo goed mogelijk te beperken en nu toch dit K*t gewoon
Ach vrouwke, dat is ook niet leuk. Bah. Duimen dat het meevalt .
  vrijdag 20 november 2009 @ 20:05:38 #178
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74895684
Minniemin, fijn dat het goed nieuws was! En mooie echo hoor!
Tan, jammer dat je toch moest worden opgenomen. Succes!
Nikki krijgt een meisje
Aoraki heeft zich gemeld met Thomas!
En Leonie met verhoogde suikerwaarden Hopelijk valt het uiteindelijk mee
  vrijdag 20 november 2009 @ 20:06:51 #179
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74895728
Oh, en moet tan worden opgenomen? Jeetje wat balen zeg .
Nou tan, ik hoop dat het een beetje te doen zal zijn .
pi_74895903
Groofsken wat leuk allemaal Het ziet er zo lief uit!

Ik wil chocolaaaaa Maar ik ben alleen thuis met hummel en kan dus niet chocola gaan scoren
pi_74896016
wat fijn Minniemin! Mooie echo!!
Och, wat rot voor Tan... Hoop dat ze snel weer thuis is!
Leonieke, wat balen zeg!
Aoraki, wat een mooi ventje.. ik rammel de pan uit van die kleine babietjes
Oehh leuk Nikki, een meid!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74897288
Groofsken, wat ziet dat er al leuk uit en zo af en klaar!

Leo, wat naar dat je nou weer opnieuw die suikertest meot doen... bah zeg! Hopelijk blijkt het niks te zijn, je doet al zo goed je best.

Ben net terug met lief van lekker nog effe een keertje gezellig met zijn tweetjes uit eten (onbeperkt gourmetten, hoe relaxed is dat!). Was wel effe leuk, lekker samen fantaseren over hoe het straks allemaal gaat zijn. Zijn allebei net zo nieuwsgierig en benieuwd naar alles. Nu lekker nestje in en nog effe serietje kijken samen en lekker het weekend gaan vieren.

[ Bericht 23% gewijzigd door Lijnloos op 20-11-2009 21:36:36 ]
  vrijdag 20 november 2009 @ 21:30:49 #183
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_74897312
Oeh Groofs, wat een lief dekentje, met die streepjes. het ziet er goed uit allemaal zeg! Daar kan ie prima in landen, je kleine vliegeniertje.

Je kunt je nu tenminste fijn tot aan het einde der tijden bezig houden met écht belangrijke zaken, zoals daar zijn; het schrobben van de plinten (en vergeet de trapleuningen vooral ook niet), het exact symmetrisch rangschikken van de hydrofielluiers in de kast op de babykamer (na deze uiteraard eerst zorgvuldig gestreken te hebben), het koken en invriezen van maaltijden voor in je kraamtijd, het nog maar eens wassen van de babykleertjes, want het was immers al weer 2 weken geleden, het (drie)dubbelchecken van je ziekenhuiskoffertje (misschien tóch nog even langs de Hennes voor een nieuwe pyjama?), het obsessief vergelijken van de verschillende soorten 'kraampostzegels', om er achter te komen welke het beste samen gaat met de kleur van de enveloppen, etcetera. Ja, zo kom je die weken wel door hoor.

[ Bericht 1% gewijzigd door renzell op 20-11-2009 22:03:59 ]
pi_74897980
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 21:30 schreef Lijnloos het volgende:
Groofsken, wat ziet dat er al leuk uit en zo af en klaar!

Leo, wat naar dat je nou weer opnieuw die suikertest meot doen... bah zeg! Hopelijk blijkt het niks te zijn, je doet al zo goed je best.

Ben net terug met lief van lekker nog effe een keertje gezellig met zijn tweetjes uit eten (onbeperkt gourmetten, hoe relaxed is dat!). Was wel effe leuk, lekker samen fantaseren over hoe het straks allemaal gaat zijn. Zijn allebei net zo nieuwsgierig en benieuwd naar alles. Nu lekker nestje in en nog effe serietje kijken samen en lekker het weekend gaan vieren.
Toevallig had ik het daar vanavond nog met over, wat hebben wij dat een leuke tijd gevonden, die laatste maanden met zn tweetjes! Heerlijk fantaseren over de toekomst, en tegelijk ook nog even genieten van het nu, de laatste keren van dingen met zn 2-en. DIe tijd komt nooit meer, zo raar eigenlijk.
pi_74898014
Haha Renzell

Ik heb besloten op de 17e te gaan bevallen
pi_74901775
he gatsie tan toch wéér in het ziekenhuis, hoop dat met de medicatie je bloeddruk snel goed onder controle is!

miniemin wat fijn dat je toch nog een echo mocht en alles goed bleek te zijn!

ik zag ook nog een hele mooie thomas voorbij komen, fijn dat jullie thuis lekker kunnen genieten!

leonieke wat naar van de suikertest, hoop dat bij de volgende de uitslag weer oké is!

hier alles goed, blijf nog wel spugen maar ben mezelf goed aan het afleiden, al verklaar ik mezelf ook voor gek en vraag me wel af waar ik aan begonnen ben, weet dan ook niet of ik het af ga maken, maar ik heb een voor opzet gemaakt om toch het kaartje zelf te gaan maken!
pi_74901946
Ow en dan vergeet ik nikki helemaal, wat heerlijk dat alles goed was! en een meisje onderweg!

en borra ook lekker aan het vertellen, lekker is dat he

en ook nog een mooi opgeknapt bedje en ik vind die kikker mobile echt leuk!

hoop nu wel alles en iedereen gehad te hebben en zo niet sorry...
pi_74905568
Goedemorgen dames.

Ik slaap hier de laatste dagen niet zo lekker. De kleine man is echt hyper als ik naar mijn bed wil en gaat echt mijn hele buik door voor mijn gevoel.
pi_74905589
Hè faja, das niet relaxed als je een beetje wilt uitrusten hopelijk kun je ergens vandaag nog een beetje rust of slaap pakken.

Hier ook al weer een tijdje wakker en vannacht ook al een uurtje tussendoor... Maag is weer over de zeik, en net naar toilet geweest, eindelijk de krampen kwijt, ja hoor hongergevoel... *zucht*
lief is ook al wakker dus zo maar ontbijtje (laten) regelen
pi_74905812
Gezamenlijke Wakker-lig nacht, gezellig
Hier mijn heup die moeilijk deed. Schoot me er gisteravond half uit en dat is niet meer helemaal lekker gaan voelen zeg maar.
  zaterdag 21 november 2009 @ 09:26:43 #191
95408 Incantrix
pi_74906055
Wakker liggen, check! En dan uiteindelijk in slaap vallen en dan overrend worden door een kat die wil dat je eruit gaat ofzo Ah well, ik weiger mijn warme bed al te verlaten, ze bekijken het maar
3!
pi_74906119
*Wakker lig check
+ meld
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74906128
Zijn er hier eigenlijk mensen die bij een uitgebreide suikertest terug een goed resultaat hadden? Ik geloof er namelijk niets van dat het opeens terug OK zal zijn (en heb er dus maar de hele nacht van wakker gelegen)
pi_74906159
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 09:33 schreef leonieke het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die bij een uitgebreide suikertest terug een goed resultaat hadden? Ik geloof er namelijk niets van dat het opeens terug OK zal zijn (en heb er dus maar de hele nacht van wakker gelegen)
Als dat niet voor zou komen, zouden ze nooit een uitgebreide test doen natuurlijk
pi_74906319
goede morgen wakker liggende dames!
pi_74906350
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 09:49 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen wakker liggende dames!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_74906404
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:33 schreef draculettetje het volgende:
he gatsie tan toch wéér in het ziekenhuis, hoop dat met de medicatie je bloeddruk snel goed onder controle is!

miniemin wat fijn dat je toch nog een echo mocht en alles goed bleek te zijn!

ik zag ook nog een hele mooie thomas voorbij komen, fijn dat jullie thuis lekker kunnen genieten!

leonieke wat naar van de suikertest, hoop dat bij de volgende de uitslag weer oké is!

hier alles goed, blijf nog wel spugen maar ben mezelf goed aan het afleiden, al verklaar ik mezelf ook voor gek en vraag me wel af waar ik aan begonnen ben, weet dan ook niet of ik het af ga maken, maar ik heb een voor opzet gemaakt om toch het kaartje zelf te gaan maken!
Wat breng je het ook weer lekker....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zaterdag 21 november 2009 @ 09:58:47 #198
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74906447
Hier ook wakker gelegen en veelste vroeg op

maar de laptop doet het weer als vanouds nu manlief hem opnieuw heeft geïnstalleerd
pi_74906460
Ik kom ook weer eens om het hoekje kijken. Heb doordeweeks niet zoveel tijd om, naast het bijlezen, ook nog mee te posten. Maar nog twee weken, en dan heb ik ook verlof!

Tan, wat vervelend dat je opgenomen bent! Hopelijk kun je snel weer naar huis!

En Leonieke, wat balen van die suikertest!
pi_74906967
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 09:33 schreef leonieke het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die bij een uitgebreide suikertest terug een goed resultaat hadden?
Ja. Ik!

en een goedemorgen meisjes
pi_74906997
goedemorgen dames

nog meer slechte slaapsters hier zie ik...,ik sluit me er ook even weer bij aan...

@lijnloos; klinkt als een erg leuke en gezellige avond.

@draakje; wat vervelend dat je nog steeds zoveel moet overgeven...

hebben we nog iets van Tan gehoord?? *duimt nog steeds hoor*
pi_74908147
Iemand nog stiekem aan het bevallen geweest in de downtime?

Ikke helaas niet hoor
pi_74908874
Geen downtime-beebs?

Good to be back! (jawel, ik heb ookbest een leven )
  zaterdag 21 november 2009 @ 22:33:41 #204
95408 Incantrix
pi_74909008
Nee, hier in elk geval beeb nog in buik Wupwup misschien?

Hebben jullie trouwens ook zo genoten van het mooie weer? Zijn lekker met z'n tweetjes bij het strand gaan kijken, bijzondere momenten zijn dat, als je je beseft dat dit de laatste paar zijn saampjes
3!
pi_74909501
Klinkt goed Trix, heerlijk ff uitwaaien en de laatste beetjes zon meepikken op strand is wel lekker! Wij zijn wel ff buiten geweest voor de boodschappen en standaard rondje dorp op zaterdag, maar ze hadden intocht en dat was me net effe te druk... Voelde me ook redelijk rot de hele dag, dus lekker kneuteren op de bank!
  zaterdag 21 november 2009 @ 23:06:15 #206
95408 Incantrix
pi_74909991
Ah, maar da's ook fijn natuurlijk Wel jammer dat je je rot voelde alleen, alles wel ok?
3!
  zondag 22 november 2009 @ 16:04:43 #207
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74910485
jaaaah en de downtime is weer voorbij!!! nog nieuwe beebs??? WupWup???

Denk dat ik gister ook last van een indalend kindje heb gehad, had zo'n pijn in mijn liezen en onderbuik....
  zondag 22 november 2009 @ 17:20:54 #208
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74911421
Minniemin, wat fijn dat alles goed zit! hebben ze nog een verklaring gegeven voor de bloeding?

Grunsfan, ik was ook supersnel dik in het begin!

Tan, beterschap!

Nikki, wat leuk, een meisje!

Leo, wat balen van je suiker! Hopelijk is het uiteindelijk wel goed!

Ha, renzell! Een begrijpende ziel!

Mede-nachtbrakende dames!

Ik had vandaag een babyshower! Twas heel gezellig! En ik heb een binana-draagdoek gekregen!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 22 november 2009 @ 17:37:52 #209
95408 Incantrix
pi_74912181
Oh, Davinia, wat leuk!! Je klinkt hardstikke vrolijk, fijn joh!

En BJ, zou het? Het kan zomaar natuurlijk.. Hij/zij was goed gaan liggen bij jou, dacht ik? Dan hoop ik het wel voor je, dan draait hij/zij hopelijk niet zo makkelijk meer terug!

En hiero geen downtime-baby, maar ik heb wel even getwijfeld of het begonnen was misschien.. Gisteravond had ik weer voorweeën en vanmorgen eerst heel veel harde buiken en toen ergere voorweeën als dat ik tot nu toe gehad heb. Voelde me ook helemaal niet lekker (bij mijn moeder bij beide bevallingen een voorbode) en er kwam ook een soort van regelmaat in (elke 10 minuten een seconde of 40). Daarna verloor ik ook nog (een deel van?) de slijmprop en moest ik nogal naar het toilet (zal ik maar zeggen ), 2 keer achter elkaar Douchen was fijn maar hield het niet tegen, eventjes gaan liggen uiteindelijk wel Heb nog steeds krampen, maar minder vaak als vanmiddag.. En dan is het rotte dat het niks zegt, dat voorwerk kan zomaar 3 weken duren Wat wel handig was: lief werd er zo nerveus van dat hij inene al die laatste klusjes die hij telkens uitstelde gedaan heeft, jeuj!
3!
pi_74912194
Davina wat leuk dat je een babyshower hebt gekregen/gedaan en nog beter dat het gezellig was en dat je een draagdoek hebt gekregen!

Geen nieuw baby nieuws? Ik heb wel gedroomd ervan maar weet niet meer wie!

Gister een offdag had barstende koppijn, enorm aan het overgeven geweest, maar gelukkig bleef het drinken binnen, wel echt steken in mn buik, idee bij mn eierstokken ofzo, zal wel groeien van mn baarmoeder zijn geweest, gelukkig vandaag weer alles een stuk beter!
We zijn zelfs begonnen met het kamertje! de muren wil ik glad hebben zit nu struktuur verf op, is best een klus maar goed te doen, alleen niet genoeg spul gehaald natuurlijk en geen bouwmarkt open, van de week maar weer verder!
pi_74912221
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:33 schreef Incantrix het volgende:
Nee, hier in elk geval beeb nog in buik Wupwup misschien?

Hebben jullie trouwens ook zo genoten van het mooie weer? Zijn lekker met z'n tweetjes bij het strand gaan kijken, bijzondere momenten zijn dat, als je je beseft dat dit de laatste paar zijn saampjes
Sjee, ben jij al weer zo ver... ik kan me nog zo goed herinneren dat je twee streepjes plaste

Spannend
quote:
Op zondag 22 november 2009 17:20 schreef DaviniaHR het volgende:
Minniemin, wat fijn dat alles goed zit! hebben ze nog een verklaring gegeven voor de bloeding?

Grunsfan, ik was ook supersnel dik in het begin!

Tan, beterschap!

Nikki, wat leuk, een meisje!

Leo, wat balen van je suiker! Hopelijk is het uiteindelijk wel goed!

Ha, renzell! Een begrijpende ziel!

Mede-nachtbrakende dames!

Ik had vandaag een babyshower! Twas heel gezellig! En ik heb een binana-draagdoek gekregen!
Nee, ze hebben geen idee. Kan blijkbaar van alles zijn. Maar ik mag me van zowel de echoscopist als van de vk nu niet meer ongerust maken, maar lekker gewoon genieten

Had gisteren nog wel wat meer oud bloed, dus het lukte me niet helemaal. Maar nu gaat het allemaal weer goed. Ik ben zelfs blij met de belachelijke misselijkheid en moeheid die ik nu heb...

Oh, ik las het verkeerd. Je hebt een babyshower gehad. Wat leuk!
  zondag 22 november 2009 @ 17:42:50 #212
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74912402
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 10:44 schreef Beessie-Jen het volgende:

hebben we nog iets van Tan gehoord?? *duimt nog steeds hoor*
Lois, bedankt voor het doorgeven . Ik had al tegen de vriendin, die via mijn vriend mijn web-log bijhoudt als ik dat zelf niet kan vanwege opname, gezegd dat ze niet zoals toen met Ayden op de twee fora waar ik veel post hoeft door te geven hoe het zit. Het is verder geen wereldnieuws en er lezen er genoeg van hier op mijn log, dus het wordt vanzelf wel bekend

Maar ben inmiddels weer terug uit het ZH dus (gistermiddag al). De bloeddruk was nu echt gevaarlijk hoog en bleef dat ook, dus ze zijn met medicatie gestart, direct een dubbele dosering. Voordeel is dat het helpt, nadeel is dat mijn lijf nogal moeite heeft met het verwerken van de medicatie waardoor is echt vreselijk moe en suf ben. Ik lig al twee dagen bijna alleen maar te slapen.
De afgelopen anderhalve dag is mijn bloeddruk netjes geweest, zo rond de 110/80, al begint hij nu toch weer te stijgen. Of het toeval is weet ik niet, ik hoop van wel eigenlijk, want als ze de dosering op moeten gaan hogen kunnen ze me net zo goed meteen knock-out slaan. Ik lig nu al bijna alleen nog maar te slapen.

Iemand bekend hier met methyldopa? Dat is dus de medicatie die ik krijg... ik vind het behoorlijk heftig spul

Sorry voor het niet bijlezen verder, zag wel een paar leuke foto's voorbij komen
  zondag 22 november 2009 @ 17:43:30 #213
95408 Incantrix
pi_74912424
Draakje, wat vervrlend dat je je zo rot hebt gevoeld, wel ern goed idee om aan de babykamer te beginnen dan, dan heb je een beetje afleiding! Ben benieuwd naar jullie kamertje, dat is zoiets leuks om je mee bezig te houden

En Minnie, ik kan me soms niet indenken hoe hard het gaat! Voor je het weet loop jij ook op alledag, haha! Vind het trouwens superleuk om nog even samen met jou in Z&G te 'wonen'!
3!
  zondag 22 november 2009 @ 17:46:21 #214
95408 Incantrix
pi_74912547
Oh Tan, wat heftig.. Balen dat het nu toch weer begint te stijgen, net nu het omlaag was door de medicijnen Ben je nu thuis wel? Jeetje, ik vind het echt heftig, ik duim voor je!!
(en ik loop chronisch achter de feiten aan, kan niet zo snel typen op de iphone )
3!
pi_74912659
en we zijn weer online, eindelijk!

Tan: Hoe kun je nu je excuses aanbieden dat je niet hebt bijgelezen.... Laat jij je eens lekker vertroetelen....

Wel bijgelezen, maar geen fut om iedereen los te noemen

Vandaag een high tea gedaan, dat is lekker zeg!!!
pi_74912813
MinnieMin, fijn dat de echo goed was, en dan idd niet meer druk maken

Verder wat DJRandall zegt... beetje te futloos iedereen los te noemen
* Soneal heeft de halve middag liggen slapen
pi_74912956
Tan, spannend zeg. Gelukkig houden ze alles goed in de gaten maar wat een gedoe zeg, die bloeddruk.
Hopenlijk doen de medicijnen toch wat ze moeten doen...anders gaat het niet meer lang duren denk ik, toch? (voordat ze de baby halen, bedoel ik)
pi_74913647
Oh tan, wt fijn dat je weer thuis bent! Mooie bloeddruk ook meteen weer, dat wil wel natuurlijk met die medicatie (zelfde als ik nu heb... Ik moet 250mg 3x per dag)

trix, je bent gewoon al aan het oefenen... wel mooi dat je lief dan ook meteen aangespoord is

davinia, wat leuk zon shower! Helemaal leuk en genieten dus... o+
pi_74913661
Tan blijft spannend zo! hoop echt dat de medicatie wel blijft helpen hoor, schiet niet op zo!
Ik ken het niet succes in iedere geval ennne niet verontschuldigen als je niet bij leest

incantrix, zijn nu vooral bezog de structuur verf weer glad te maken, verder eigenlijk nog niet echt een idee hoe we het willen hihi
  zondag 22 november 2009 @ 18:54:01 #220
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74914050
o Tan, wat fijn dat je gisteren weer thuis bent gekomen! En nu lekker rustig blijven.....

@trixje; idd ons kindje was inmiddels gedraaid, nu in hoofdligging, dus het zou wel mooi zijn als het nu ingedaald is....
maar niets is zeker natuurlijk, maar heb wel echt urenlang last van mijn buik gehad... dus zou maar zo kunnen.
(morgenmiddag controleafspraak, dus we zullen zien)
  zondag 22 november 2009 @ 18:55:54 #221
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74914118
Tan, fijn dat het nu in elk geval beter is met je bloeddruk. Gaan ze nou de baby ook eerder halen?
pi_74914438
Tan, fijn dat je weer thuisbent! En hopelijk blijft de bloeddruk nu laag!

Ben benieuwd of je kindje al is ingedaald BJ!

Even een vraagje over de babywasjes. Hebben jullie dat met Neutral gedaan? Of gewoon met je eigen vertrouwde wasmiddel?
pi_74914481
Ohja, ik vergeet het spannende verhaal van Incantrix helemaal. Spannend hoor, als het voorwerk al begint. En helemaal handig dat je vriend dan aangespoord wordt!
  zondag 22 november 2009 @ 19:14:54 #224
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74914704
@nieuwe user; ik heb de eerste wasjes inderdaad met neutral gedaan... voor de zekerheid...
  zondag 22 november 2009 @ 19:52:21 #225
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74916004
Goedenaovnd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')