ik herken het niet, maar ik val alle zwangerschappen enkel steeds af (om erna weer aan te komenquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:41 schreef Grunsfan het volgende:
Vlinder, wat een heerlijk huis hebben jullie, lekker groot ziet het er uit!
En BJ wat een mooie inrichting!
Ik ben nog helemaal nieuw maar heb wel een vraagje, vooral aan de zwangeren die al eerder zwanger waren: waren jullie bij de 2e zwangerschap ook veel sneller dik? Ik ben nu ongeveer 7 a 7.5 week en ik heb echt al een buikje, s avonds moet mijn knoop echt open anders doet het echt pijn.
Heb al een paar keer gedroomd over een tweeling...
Edit: Goed nieuws Minniemin, gelukkig, gefeliciteerd!
Groofs, dat klinkt helemaal goed allemaal!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:11 schreef Groofsken het volgende:
vkbezoek:
Even de statistieken op een rijtje:
37 weken en 6 dagen.
Kindje ligt diep en vast ingedaald, is klaar om te komen.
Moeder heeft alle kamertjes af, dus is ook klaar voor kindjes komst.
+ 11 kilo, laatste 5 weken niet meer aangekomen.
Bloeddruk: 116 boven 60.
Urine: keurig!
En een griepprik rijker.
Leuk dat je moeder zo blij is! En spannend voor de andere familieleden dit weekend. Geniet van je weekendje!quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:13 schreef Borra het volgende:
Minniemin wat een goed nieuws zeg, fijn, wat een opluchting, ga je het dit weekend vertellen aan je ouders/schoonouders? laat je de echo hier ook nog even zien? wanneer ben je precies uitgerekend, 5 of 7 juli?![]()
Sorry dat ik niet op alle dames reageer..![]()
Vandaag heb ik het aan mijn moeder verteld. Ze was helemaal verast en blij en had het helemaal niet verwacht, ik heb wel even een traantje gelatenMorgen andere schoonmoeder informeren.. we moeten nog wel een weekje wachten op de echo maar ik heb er wel vertrouwen in. Ik had op zich liever nog een weekje gewacht maar morgen gaan we naar een vakantiehuisje (met schoonmoeder) en het valt gewoon direct op dat ik niets drink en heb geen zin om een smoesje te verzinnen.. ik zie haar namelijk ook niet vaak. Helaas moet ik mijn vader via de telefoon informeren omdat hij in Frankrijk woont en schoonvader ook niet om de hoek woont dus ook telefonisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |