abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74889464
Oh shit Tan.. Ik hoop dat de medicijnen gaan helpen!

Inca, nee. Ik vind het wel goed dat die box er nog niet staat. Het is gewoon nog geen tijd om een box neer te zetten. En die katten.. Sja, nou, die wennen dan maar hoor..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74889543
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:41 schreef Grunsfan het volgende:
Vlinder, wat een heerlijk huis hebben jullie, lekker groot ziet het er uit!
En BJ wat een mooie inrichting!

Ik ben nog helemaal nieuw maar heb wel een vraagje, vooral aan de zwangeren die al eerder zwanger waren: waren jullie bij de 2e zwangerschap ook veel sneller dik? Ik ben nu ongeveer 7 a 7.5 week en ik heb echt al een buikje, s avonds moet mijn knoop echt open anders doet het echt pijn.
Heb al een paar keer gedroomd over een tweeling...

Edit: Goed nieuws Minniemin, gelukkig, gefeliciteerd!
ik herken het niet, maar ik val alle zwangerschappen enkel steeds af (om erna weer aan te komen )
tweeling kan natuurlijk altijd he

en fijn MinnieMin, dat zal een hele opluchting zijn!

en ik lees het nu pas van Tan. bahbah, ik hoop zo dat het allemaal gewoon goed komt!!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:41:09 #153
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74889671
@ Vlindur: Ow, sorry, ik zat je te helpen met het verzinnen van smoezen, maar als je het zelf ook wel goed vind zo zit je daar ook niet op te wachten, haha Tijd wordt het vanzelf
3!
pi_74889719
Hoi allemaal

Dank jullie wel voor alle felicitaties! Ik heb verder nog niet alles terug kunnen lezen.

Sorry voor het voordringen, maar hij was niet meer te houden. Zo zit je gezellig koffie met je ouders te drinken en zo heb je 6 uur later een beeb in je handen.

Het is allemaal zo snel gegaan dat ik het even niet kon bevatten. Gisteren zijn we thuis gekomen en nu zijn wel lekker aan het genieten, hoewel het ook heel spannend is met zo'n kleintje.

Zijn naam is Thomas en hier is zijn foto:

Hij doet het erg goed en met mij gaat het ook prima, op een pijnlijke buik na is me de keizersnede 100% meegevallen.

Ik verhuis door naar het volgende topic, maar ik blijf lekker meelezen
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:44:39 #155
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74889791
Aoraki, jeej! Nogmaals gefeliciteerd! Leuke naam en wat een móói ventje! Kan me voorstellen dat het even moeilijk te bevatten was (en geen sorry's hoor! ), maar nu dus lekker genieten!
3!
pi_74889856
Gefeliciteerd met Thomas!!!!

Inca, het is lief van je hoor Maar idd vind ik het zelf ook nog niet zo nodig nee
Misschien wel als de nesteldrang eens aan komt zetten hier.. Die is ook nog niet gesignaleerd
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:49:25 #157
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74889932
Aoraki; jeeeeeej een mooi mannetje hoor!! nogmaals gefeliciteerd! geniet er lekker van!

en ik ga mijn duimen dan ook maar gebruiken voor Tan; wat ongelofelijk naar dat de bloeddruk toch zo hoog blijft.... Ik hoop dat de medicatie zijn werk gaat doen en je toch weer snel naar huis kunt....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_74890456
Aoraki, gefeliciteerd met Thomas! Wat een high speed bevalling zeg!

Minnie, fijn dat je toch nog terecht kon vandaag, 3 dagen wachten zou ook echt te lang zijn als je het mij vraagt! In ieder geval een kloppend hartje en de juiste grootte!

Tan, heel veel sterkte!

Leo, die dromen hè, sinds ik ongeveer 10 weken zwanger was droom ik elke nacht iets. Ik heb zelfs voor een echo al eens gedroomd dat het kindje in beeld kwam en dat het ernie van ernie en bert was. Verder hebben collega's mensen vermoord, heb ik over het tropisch regenwoud gevlogen en weet ik het wat nog meer... elke nacht is het weer een verrassing wie ik tegen kom in m'n dromen. Tot nu toe vind ik het echt nog grappig.

Hier net 20 weken echo gehad en het is een meisje (kan een modje dat aanpassen in de OP)! Verder was alles met ons meisje helemaal ok, dus we kunnen met een gerust hart verder zwangeren!
  vrijdag 20 november 2009 @ 17:09:25 #159
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_74890524
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:11 schreef Groofsken het volgende:
vkbezoek:

Even de statistieken op een rijtje:
37 weken en 6 dagen .
Kindje ligt diep en vast ingedaald, is klaar om te komen .
Moeder heeft alle kamertjes af, dus is ook klaar voor kindjes komst .
+ 11 kilo, laatste 5 weken niet meer aangekomen .
Bloeddruk: 116 boven 60 .
Urine: keurig!
En een griepprik rijker .
Groofs, dat klinkt helemaal goed allemaal! Fijn!
Heerlijk ook dat allebei de kamertjes af zijn.
Hoef je dan nu toch echt alleen nog maar bezig te zijn met kleine tutdingetjes?
Ik hoop het joh!
En ook dat je lekker kunt genieten van 2 laatste, rustige weken!

vrijdag 20 november 2009 @ 17:09:36 #160
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74890529
Nikki wat fijn dat de echo goed was!! en wat leuk een dochtertje op komst!
gefeliciteerd!!! nog maar 20 weken te gaan..
pi_74890626
NIKKI ook een meidje in aantocht! Gefeliciteerd joh! Fijn dat alles goed was met de echo. Nu lekker genieten!

Aoraki, wat een mooi mannetje, en wat fijn dat het goed met jullie gaat. Mooie naam ook! Geniet ervan en tot straks in het andere topic
pi_74890661
Groofsken: wat een supersticker! Klinkt allemaal heel voorspoedig

Minnie: wat een super nieuws

Tan, wat jammer dat je ondanks de rust jouw bloeddruk niet omlaag kreeg

Aoraki: wat een mooie jongen en met wat een mooie naam Die naam staat bij ons nog op een gedeelde eerste plaats

Nikki, een meisje Super En ook al zo'n rare dromen Al heb ik niet zo'n last van rare dromen over andere mensen. Als ik heel bizar droom gaat het tot nu toe nog altijd over de baby
pi_74890764
Aoraki, wat een schatje

En Nikki, fijn dat alles goed was...en een meisje! leuk zeg

Oh, Minniemin, bij jouw dus opluchting...geweldig!!!!
pi_74891710
Pfff net telefoon gekregen dat de suikerwaarden verhoogd zijn en dat ik volgende week donderdag terug moet voor een uitgebreide suikertest Nog maar eens suikerwater drinken en dan x aantal keer bloed laten prikken. Ah, ik heb echt geen zin in zwangerschapsdiabetes Ik let nu al zo op mijn voeding, probeer de gewichtstoename zo goed mogelijk te beperken en nu toch dit K*t gewoon
pi_74891870
Nogmaals gefeliciteerd met de geboorte van Thomas, Aoraki
Tot gauw in het babietjestopic!

Ow das balen Leonieke! Hopelijk komt er toch een laag resultaat uit de 2de test
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74891999
Aoraki, gefeliciteerd met de geboorte van Thomas! Wat een schatje zeg! En fijn dat de keizersnede toch is meegevallen.

Leonieke, wat balen zeg. Hopelijk valt de tweede test mee?

Tan, sterkte en beterschap gewenst!
  vrijdag 20 november 2009 @ 18:03:59 #167
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74892000
he bah Leonieke, doe je zooo goed je best en dan nog zijn je waardes niet goed...
mijn duimen gaan na het weekend voor jou aan de slag

pi_74892197
Balen Leonieke
Het is ook nooit helemaal te voorkomen met je best doen helaas.
pi_74893627
Aoraki, gefeliciteerd met Thomas!
pi_74893916
Minniemin wat een goed nieuws zeg, fijn, wat een opluchting, ga je het dit weekend vertellen aan je ouders/schoonouders? laat je de echo hier ook nog even zien? wanneer ben je precies uitgerekend, 5 of 7 juli?

Sorry dat ik niet op alle dames reageer..

Vandaag heb ik het aan mijn moeder verteld. Ze was helemaal verast en blij en had het helemaal niet verwacht, ik heb wel even een traantje gelaten Morgen andere schoonmoeder informeren.. we moeten nog wel een weekje wachten op de echo maar ik heb er wel vertrouwen in. Ik had op zich liever nog een weekje gewacht maar morgen gaan we naar een vakantiehuisje (met schoonmoeder) en het valt gewoon direct op dat ik niets drink en heb geen zin om een smoesje te verzinnen.. ik zie haar namelijk ook niet vaak. Helaas moet ik mijn vader via de telefoon informeren omdat hij in Frankrijk woont en schoonvader ook niet om de hoek woont dus ook telefonisch.
pi_74894199
Hier mijn echo

Ik ga het vandaag aan de families vertellen... ook best spannend. Ik ben nu 7 juli uitgerekend...
pi_74894347
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:13 schreef Borra het volgende:
Minniemin wat een goed nieuws zeg, fijn, wat een opluchting, ga je het dit weekend vertellen aan je ouders/schoonouders? laat je de echo hier ook nog even zien? wanneer ben je precies uitgerekend, 5 of 7 juli?

Sorry dat ik niet op alle dames reageer..

Vandaag heb ik het aan mijn moeder verteld. Ze was helemaal verast en blij en had het helemaal niet verwacht, ik heb wel even een traantje gelaten Morgen andere schoonmoeder informeren.. we moeten nog wel een weekje wachten op de echo maar ik heb er wel vertrouwen in. Ik had op zich liever nog een weekje gewacht maar morgen gaan we naar een vakantiehuisje (met schoonmoeder) en het valt gewoon direct op dat ik niets drink en heb geen zin om een smoesje te verzinnen.. ik zie haar namelijk ook niet vaak. Helaas moet ik mijn vader via de telefoon informeren omdat hij in Frankrijk woont en schoonvader ook niet om de hoek woont dus ook telefonisch.
Leuk dat je moeder zo blij is! En spannend voor de andere familieleden dit weekend. Geniet van je weekendje!
pi_74894421
Spannend Minniemin! Ik vind het nog lastig om er een baby in te zien, maar dat hebben ze vast allemaal uitgelegd daar. Geniet er van
pi_74894600
Gave foto Wij hadden er ook een met zo'n schattig ballonnetje
  vrijdag 20 november 2009 @ 20:01:41 #175
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74895558
Aoraki, wat fijn dat jullie weer thuis zijn. En wat een schattige foto van een heerlijk mannkeke met een lieve naam .

En MinnieMin, ik had het niet meegekregen, maar lees nu terug dat het even goed spannend is geweest. Wat heerlijk om dan zo'n goede en mooie echo te krijgen .

Renzell, wat lief dat je in dit topic op m'n post regaeert . Vind ik leuk . En ja, eindelijk vooral alleen nog maar tutdingetjes, al blijf ik het er maar druk mee hebben . Maar nu verder zonder stress en dat scheelt toch een heleboel .

Even een fotootje van mijn omgetoverde jongensbedje

Hoe cliché egenlijk, het rose bedje van mijn dochter is nu blauw voor mijn zoon, en het poezenmobieltje in meisjeskleuren is vervangen voor deze stoere vrolijke kikkermobiel . En het paarse gordijntje wordt een petrol green gordijntje . De rest van het kamertje is onderanderd.

En op mijn kamer staat dit tafereeltje te wachten :

(voor de eerste maanden 's nachts, zolang ik borstvoeding geef). Renzell, herken je dat ding wat boven dit bedje hangt? Is nog van Julius geweest .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')