die had vandaag diplomauitreiking van de doktersopleidingquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:30 schreef Spooky4u het volgende:
En waar blijft miniziggyminiziggyminiziggy?
Die moet inmiddels ook al bijna aan de eerste schooldag beginnen
Dat verstand moet dan van de moeder afgekomen zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
die had vandaag diplomauitreiking van de doktersopleiding
Wat ben je toch een engel! Heb vanmorgen meteen gebeld trouwens en krijg inderdaad een eerdere echo. Zal maandag worden. Dus helaas moet ik toch zo het weekend door. Wel nog wat oud bruin bloed en geen helderrood meer. Dus heb weer een beetje hoop. Uiteraard hou ik jullie even op de hoogte!quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:05 schreef Incantrix het volgende:
Minnie, ik moest zonet bij het wakker worden meteen aan je denken. Zéker even bellen vandaag inderdaad, en ik heb echt nog veel hoop voor jou!Hopelijk komt er vandaag duidelijkheid en is de uitkomst positief!
Nikki, haha, dat klinkt bekend! In dat opzicht ben ik blij dat wij langer hebben gewacht met de daadwerkelijke aanschaf van de kleuren zullen we maar zeggen, die heb ik zelfs een uur voor we uiteindelijk naar de Gamma zouden gaan nog helemaal veranderd (en míjn lief werd gek van me).. Wel fijn dat je vriend het ermee eens is, dat scheelt een hoop lobby-en kan ik je zeggen
Geniet ervan! En meteen iets leuks doen op de eerste dag, dat doe je goed!quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:57 schreef DaviniaHR het volgende:
BJ! ik zag je posten en toen dacht ik, oh ja, vandaag 34 weken!
en welja, je hebt al voor me gejompeld!
![]()
poppejans, bizar he, sommige dromen? aan de ene kant wel grappig, aan de andere kant niet leuk als je er ook slechter door gaat slapen!
BJ, ook eenvoor jouw nachtrust.
heeft vlindur nu eigenlijk verlof nu? of laatste dag?
om te vieren dat ik per maandag officieel zwangershapsverlof heb, ga ik met een collega lunchengoede timing, he?
Castle heb ik nog nooit gezien, maar ben groot fan van House, heerlijke ventquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:13 schreef Vlindur het volgende:
Poppejans, dromen over HouseVast een fijne droom geweest
Ik vind hem ook zo geweldig
![]()
Vind je Castle dan ook zo tof?![]()
gefeliciteerd! sterkte met de drukte als papa en geniet ze hoor!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:54 schreef desiredbard het volgende:
19 November dus:
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:01 schreef leonieke het volgende:
Dat nog net niet, maar hij had zich echt volledig onder gekakt, maar echt helemaal behalve zijn hoofd
nee, is iemand andersquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:07 schreef Lijnloos het volgende:
Jeuj, nieuwe beeb! (maar uhm, kennen we deze ouder? Ziggy of WupWup, is that you?) Gefeliciteerd hoor!
LeoniekeStewie is wel cool, maar klinkt wel heel apart zo'n droom!
We zitten nu op 54 mensen/families maar heb 60 besteld. Dan hou ik zelf ook nog wat over. Wel fijnquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:58 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
nee, is iemand anders
oh, vlindur! leuk, proefdruk! we hebben het hele ding nog niet eens ontworpen!
(we hebben voorlopig 70 adressen, dus is prima te doen. ga ik pas doen als ik met verlof ben. toch psychische grens of zo)
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:54 schreef desiredbard het volgende:
19 November dus:
[ link | afbeelding ]
Jij vraagt wat ik niet durfde te vragenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:12 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hoe spreek je de naam uit? en is het een jongetje of een meisje?![]()
Hier zat het probleem ook bij de grote draaiknop, die paste ook niet helemaal bovenaanquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
jeuj Groofsken wat een moooooi lijstje en een dikke vette sticker!!! laat die kleine maar komen!!![]()
![]()
![]()
en het probleem met de mobile ligt niet aan de spijlen, maar er zit zo'n grote draaiknop aan en die past niet onder het richeltje van de box....
(moeilijk uit te leggen eigenlijk....) Ga zo nog een poging doen, maar denk niet dat het gaat lukken....
Dat kan wel, maar als we dan aan tafel zitten kunnen we de box niet meer zien. Daarom wil ik hem daar hebben, zodat we Tinus overal kunnen zienquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:47 schreef DaviniaHR het volgende:
mooi BJ!
er staat een glas op de rand van de tafel!!! but not for long
vlindur, kan box niet waar hij nu ook staat? dan moet dat kleine tafeltje wat verkassen.
wel een mooie boom!
Ik heb ook wel eens neigingen om hem in elkaar te zetten.. Maar dan denk ik weer aan de katten en doe ik het toch nog maar nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha die plant is wel mooooi hoor Vlindur...
maaruh ik kon mezelf niet meer bedwingen, wilde die box al langer in mekaar zetten
ow en dat glas staat nog 10 cm van de rand hoor![]()
Thanks. Pff, spannend bij jou zeg! Ik hoop dat je snel aan de beurt bentquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:47 schreef WupWup het volgende:
Minniemin wat een heerlijk goed nieuws! Dat is wel eenwaard dacht ik!
BJ alles is hier rustig ja, dus helaas heeft het strippen geen zoden aan de dijk gezet. Heb wel woensdag op donderdagnacht veeeeeel pijnlijk gerommel gehad, maar dat stopte na een paar uur weer. Het was natuurlijk ook een beetje wishful thinking met 'pas' 40 weken
Ja zeker weten! Verder weet nu een collega het en daar hou ik het op werk even bij. Wel gaan we het nu ook maar alvast aan de opa's en oma's vertellen. Want het is een beetje raar dat zij het nog niet weten, maar mijn baas al wel...quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:55 schreef Lijnloos het volgende:
Minniemin, wat fijn dat je toch met spoed terecht kon en natuurlijk dat het allemaal goed gaat met jullie kleine grijze vlekje!Opgelucht het weekend in dus, fijn zeg. Ook top dat je baas zo reageerde, scheelt in elk geval weer een zorg en geen geheimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |