abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 november 2009 @ 08:05:21 #76
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74875754
Minnie, ik moest zonet bij het wakker worden meteen aan je denken. Zéker even bellen vandaag inderdaad, en ik heb echt nog veel hoop voor jou! Hopelijk komt er vandaag duidelijkheid en is de uitkomst positief!

Nikki, haha, dat klinkt bekend! In dat opzicht ben ik blij dat wij langer hebben gewacht met de daadwerkelijke aanschaf van de kleuren zullen we maar zeggen, die heb ik zelfs een uur voor we uiteindelijk naar de Gamma zouden gaan nog helemaal veranderd (en míjn lief werd gek van me ).. Wel fijn dat je vriend het ermee eens is, dat scheelt een hoop lobby-en kan ik je zeggen
3!
pi_74876002
Minniemin ik zou gewoon even bellen met de VK , misschien kun je eerder een echo laten maken? en kan ze je wat geruststellen... ik kan me voorstellen dat je enorm bent geschrokken, ik denk aan je!
pi_74876028
Minnie, ik hoop voor je dat het niks ernstigs is. Straks even bellen met je VK inderdaad.
En wat Tan zegt klopt wel, niet dat ik zo vaak zwanger ben geweest, maar dat je borsten ineens niks meer doen enzo.
Laten we hopen dat het bloed van een adertje is.
pi_74876132
Minniemin, dat is schrikken! Heb je al even met de VK gebeld?

Nikki
Wij hebben vlak voor de hummel kwam nog muurstickers gehaald omdat het anders zo saai was. Was het plan van de eeuw, hij vindt ze nu helemaal geweldig
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2009 @ 09:09:57 #80
43556 miss_dynastie
pi_74876711
Jeeeee, wat een hoop nieuwe mensen, wat leuk Heel hartelijk gefeliciteerd
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2009 @ 09:10:28 #81
43556 miss_dynastie
pi_74876720
Minnie, ik sluit me aan bij de mensen die zeggen: bellen! Sterkte met afwachten
pi_74876815
Minniemin, ik hoop dat je idd de VK gebeld hebt en dat inmiddels duidelijk is dat het allemaal gewoon goed zit
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:26:39 #83
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_74877049
Minnie sterkte met afwachten meid
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_74877107
En waar blijft miniziggyminiziggyminiziggy?
Die moet inmiddels ook al bijna aan de eerste schooldag beginnen
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_74877460
O Minniemin, wat vervelend en spannend!! Ik hoop dat er niets aan de hand is!
pi_74877507
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 09:30 schreef Spooky4u het volgende:
En waar blijft miniziggyminiziggyminiziggy?
Die moet inmiddels ook al bijna aan de eerste schooldag beginnen
die had vandaag diplomauitreiking van de doktersopleiding
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:49:57 #87
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74877541
nikki, wat fijnd at je man zo meezwangert!

minniemin, hopelijk is het iets onschuldigs!

free, mss wil ik ook nog weleen muurstickeridd. eerst maar eens zien dat we de sierrand op tijd hebben

kheb een dansbuik! zo gezellig!
(en eli is inmiddels eli+ei. knalde met zn knar tegen de auto aan toen hij zich dramatisch op de grond wierp ik zag het ei pas bij schoonmoeder thuis en kon eigenlijk alleenmaar lachen ontaarde moeder! het is ook zo'n groot ei! naja, ze is arnica-zalf halen, en vanmidag naar de ha, ook voor een mogelijke schimmel op zn wang, laten we daar ook ff naar kijken. meneer gaat straks in topconditie zn griepprik halen )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74877558
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 09:48 schreef amaranta het volgende:

[..]

die had vandaag diplomauitreiking van de doktersopleiding
Dat verstand moet dan van de moeder afgekomen zijn.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_74877568
oh minnimin da's schrikken, hoop dat het allemaal mee valt maar snap je onzekerheid ook hoor!
Mij is toen wel echt gezegd dat er echt krampen bij moesten komen, maar zoals iedereen zegt gewoon bellen!
pi_74877790
Gister heb ik alleen DeLiedje nog maar gefeliciteerd, dus alsnog alle andere nieuwelingen: van harte!!! Echt veel nieuwe mensen, leuk!

MinnieMin, bah wat een onzekerheid, hopelijk blijft het toch goed gaan

Davinia met dansbuik

Ik slaap echt met de dag slechter en vreemder. Nou had ik weer gedroomd dat ik een heftige relatie had met House (die v die serie)
Volgens mij heb ik iets te aandachtig tv gekeken gisteravond ofzo
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74878066
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 08:05 schreef Incantrix het volgende:
Minnie, ik moest zonet bij het wakker worden meteen aan je denken. Zéker even bellen vandaag inderdaad, en ik heb echt nog veel hoop voor jou! Hopelijk komt er vandaag duidelijkheid en is de uitkomst positief!

Nikki, haha, dat klinkt bekend! In dat opzicht ben ik blij dat wij langer hebben gewacht met de daadwerkelijke aanschaf van de kleuren zullen we maar zeggen, die heb ik zelfs een uur voor we uiteindelijk naar de Gamma zouden gaan nog helemaal veranderd (en míjn lief werd gek van me ).. Wel fijn dat je vriend het ermee eens is, dat scheelt een hoop lobby-en kan ik je zeggen
Wat ben je toch een engel! Heb vanmorgen meteen gebeld trouwens en krijg inderdaad een eerdere echo. Zal maandag worden. Dus helaas moet ik toch zo het weekend door. Wel nog wat oud bruin bloed en geen helderrood meer. Dus heb weer een beetje hoop. Uiteraard hou ik jullie even op de hoogte!

Bedankt allemaal voor de lieve en hoopvolle berichten.
pi_74878153
Wat rot dat je zo het weekend in moet gaan MinnieMin, wat zullen de dagen je lang duren nu.
Maar het klinkt toch nog wel hoopvol hoor, bruinig bloedverlies kan meerdere onschuldige oorzaken hebben.
Ik duim mee!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74879052
hellow liefies!

@minnie; ik had niet verwacht dat je zou moeten wachten tot na het weekend.... wat vervelend... Dan weet je dus nog niet waar je aan toe bent? Konden ze niet even een plekje voor je vrij maken vandaag nog?
in Elk geval wil ik je ook enorm veel sterkte wensen en hoop ik dat alles meevalt... Ook ik zal voor je in de duimstand gaan de komende dagen....

@Poppejans; bizar he? dat je van die vreemde dromen kunt hebben? ik heb daar ook regelmatig last van de afgelopen weken.. en dan echt zoooo vaag.

o o o, voor ik het vergeet; vandaag Davinia 34 weken!!!

@WupWup; hoe staat het met jouw vorderingen? ben je al lekker aan het rommelen??
(of heb ik ergens overheen gelezen??)

@Nikki; wat fijn dat je mam het eens is met de kleurverandering En je moet echt BLIJ zijn met je babykamer.. Wij hadden gordijnen besteld, en ik was er ook niet blij mee toen ze er uiteindelijk hingen... en toen heb ik dus ook een andere (rol)gordijn gekocht, en ik ben zooooo blij dat ik dat gedaan heb!

Hoe is het met de LLM's?? Kunnen jullie het nog een beetje volhouden???

Ik heb van8 weer matig geslapen, vanaf 5 uur klaarwakker.. en tot 8:30 uur wakker gelegen... en toen nog 1 uurtje geslapen...
nu maar eens even een beetje op gang komen...
vandaag weer een dagje rustig aandoen in de planning.. Misschien even een stukje stofzuigen ofzo.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:57:12 #94
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74879224
BJ! ik zag je posten en toen dacht ik, oh ja, vandaag 34 weken! en welja, je hebt al voor me gejompeld!

poppejans, bizar he, sommige dromen? aan de ene kant wel grappig, aan de andere kant niet leuk als je er ook slechter door gaat slapen!

BJ, ook een voor jouw nachtrust.

heeft vlindur nu eigenlijk verlof nu? of laatste dag?

om te vieren dat ik per maandag officieel zwangershapsverlof heb, ga ik met een collega lunchen goede timing, he?
pi_74879956
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:57 schreef DaviniaHR het volgende:
BJ! ik zag je posten en toen dacht ik, oh ja, vandaag 34 weken! en welja, je hebt al voor me gejompeld!

poppejans, bizar he, sommige dromen? aan de ene kant wel grappig, aan de andere kant niet leuk als je er ook slechter door gaat slapen!

BJ, ook een voor jouw nachtrust.

heeft vlindur nu eigenlijk verlof nu? of laatste dag?

om te vieren dat ik per maandag officieel zwangershapsverlof heb, ga ik met een collega lunchen goede timing, he?
Geniet ervan! En meteen iets leuks doen op de eerste dag, dat doe je goed!
pi_74880480
Minniemin, wat vervelend zeg. Stom bloedverlies. Maar gelukkig zegt het heel vaak helemaal niks en is er niets aan het handje (ik had het ook deze zwangerschap).

Vlindur heeft volgens mij dinsdag haar laatste dag, Davinia.

Ik heb vannacht niet geslapen. De ischias verergert en het schoot me gisteravond dusdanig in mijn heup dat de pijn niet te harden was.
Baby lag waarschijnlijk precies op een zenuw en ik kon niet meer fatsoenlijk liggen zonder het uit te gillen van de pijn. In 1 houding en bewegen was onmogelijk zonder extreme pijnscheuten. Super balen! Ik ben om 3.15 naar beneden gegaan.
Vanochtend had ik ook enkele druppies bloed op het wc-papier maar ik vond het te weinig om naar het zkh te gaan nu (echt heel erg weinig; druppies is nog haast een groot woord).

De ischias is nu trouwens weer een stuk minder en ik kan weer redelijk lopen, pfjieuw (ze is vast gaan verliggen).

Volgende week verlof en ik hoop nog een paar pijnloze weekjes genieten van mijn buik met inhoud
pi_74881298
Goeiemorgen!

Davinia 34 weken!

Oh lieve Minnie wat een onzekerheid nu.. Zo jammer dat je nu ook moet wachten tot maandag.. Sterkte! Het komt vast goed!

Poppejans, dromen over House Vast een fijne droom geweest Ik vind hem ook zo geweldig
Vind je Castle dan ook zo tof?

Davinia, woensdag is mijn laatste dag. En fijn dat je het maandag toch nog even echt kan afsluiten!

En Beessie weer zo slecht geslapen? Balen

Met mij gaat het wel aardig, veel last van buikpijn/harde buiken maar het is overleef baar Ik heb inmiddels een dekbed en kussen op de bank dus ik red me prima En ik heb al 3 avonden doorgeslapen zonder pijnlijke benen! Zo tof! Vriendlief heeft eergister de babyfoon besteld en die haalt ie vanmiddag op, dus dan kunnen we die vast uittesten
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74881627
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:13 schreef Vlindur het volgende:

Poppejans, dromen over House Vast een fijne droom geweest Ik vind hem ook zo geweldig
Vind je Castle dan ook zo tof?
Castle heb ik nog nooit gezien, maar ben groot fan van House, heerlijke vent
Fijn dat je goed geslapen hebt, ik ga het ook maar eens proberen met een extra kussen erbij!
pi_74881706
Goeiedag!

Minniemin, wat een kloterig nieuws lees ik van je. Kan me goed voorstellen dat je je ontzettend zorgen maakt, ondanks de gelukswensen hier. Helemaal niet tof dat je nou ook nog tot maandag moet wachten. Dikke voor jou meid!

Davinia 34 weekjes! Woehoe Leuk dat je collega nog even komt "afsluiten" dan voor je zwangerschapsverlof. Maak er maar een leuke dag van!

BJ, alweer slecht geslapen... bah zeg. En Lily ook al, het wordt haast een nachtelijke boel hier (zelf ook van 1.30-3.30 wakker met flinke krampen, van mijn darmen wel denk ik). Bijna weekend meiden, lekker uitslapen en rustig aan doen op de bank!

Vlindur, fijn dat het weer een beetje gaat, maar al die harde buiken is natuurlijk ook niet top. Lekker rustig aan doen jij op de bank en onder dat dekentje blijven ...
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:50:15 #100
95408 Incantrix
pi_74882502
Hihi, heb stiekum nog even geslapen (en opgeruimd, en nog even iets gedaan dat ik moest doen, en mijn vluchttas verder ingepakt ).. En ik was alweer bijna vergeten dat ik vandaag 38 weken ben Als het goed is wordt de Tens vandaag bezorgd, ben eigenlijk best benieuwd naar het apparaatje..

Minnie, bluh, ik had eigenlijk wel verwacht dat je vandaag terecht zou kunnen! Nou, ik hoop dat de extra tijd die wij dan hebben om voor je te duimen en positieve energie jouw kant uit te sturen iets extra's kan doen ofzo..

Davinia, 34 weken! Ennuhm, Eli dus voorzien van een flink ei op zijn hoofd.. Arm jong, maar ging niet extres toch?

Vlindur, fijn dat je lekker hebt geslapen zeg! Dat maakt echt een wereld van verschil he?

Aaaww, Lily, balen, erop en hopelijk dan snel over.. Zou toch wel fijn zijn als je strakkies echt nog even van je verlof kunt genieten!

Haha, Poppejans, klinkt als een goede droom Ik droom ook echt de meest bizarre dingen nu (terwijl ik aan het dromen ben denk ik dan al 'hmmm' ), maar anders dan normaal onthou ik het bijna niet meer. Best suf..

En BJ, hè, van mij mag jij nu ook wel weer eens een paar nachtjes flink doorsnurken hoor!
3!
pi_74882649
19 November dus:
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_74882714
Kent iemand van jullie Family Guy? Ik heb namelijk vannacht gedroomd dat onze baby al kon babbelen, net zoals die baby van Family guy... Wat een vreselijk kind was dat zeg

MinniMin ik hoop dat er niets ernstigs aan de hand is
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:57:34 #103
95408 Incantrix
pi_74882752
Stewie!! (Probeerde hij je ook te vermoorden?)
3!
pi_74882850
Dat nog net niet, maar hij had zich echt volledig onder gekakt, maar echt helemaal behalve zijn hoofd
pi_74883088
Jeuj, nieuwe beeb! (maar uhm, kennen we deze ouder? Ziggy of WupWup, is that you?) Gefeliciteerd hoor!

Leonieke Stewie is wel cool, maar klinkt wel heel apart zo'n droom!
pi_74883695
Ik heb nog geen normale droom gehad over onze baby: ofwel is het een meisje met hoogblond haar ofwel is het een stewie
Als ik tegen mijn man zeg: weet je wat ik vannacht gedroomd heb, zegt hij al onmiddellijk dat hij het waarschijnlijk niet wil horen
pi_74884361
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:54 schreef desiredbard het volgende:
19 November dus:
[ link | afbeelding ]
gefeliciteerd! sterkte met de drukte als papa en geniet ze hoor!!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_74884471
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:01 schreef leonieke het volgende:
Dat nog net niet, maar hij had zich echt volledig onder gekakt, maar echt helemaal behalve zijn hoofd
ieew en zo'n lelijke baby als hij krijg je vast niet hoor
Meerdere van jullie dromen dus ook zo bizar! Raar hoor, misschien dat het iets te maken heeft met dat je lichter slaapt, dan schijn je dromen ook beter te onthouden.
pi_74884580
Oh, we hebben de proefdruk! En hij is heel mooi!
  vrijdag 20 november 2009 @ 13:58:45 #110
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74884722
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:07 schreef Lijnloos het volgende:
Jeuj, nieuwe beeb! (maar uhm, kennen we deze ouder? Ziggy of WupWup, is that you?) Gefeliciteerd hoor!

Leonieke Stewie is wel cool, maar klinkt wel heel apart zo'n droom!
nee, is iemand anders

oh, vlindur! leuk, proefdruk! we hebben het hele ding nog niet eens ontworpen!

(we hebben voorlopig 70 adressen, dus is prima te doen. ga ik pas doen als ik met verlof ben. toch psychische grens of zo )
pi_74884803
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:58 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

nee, is iemand anders

oh, vlindur! leuk, proefdruk! we hebben het hele ding nog niet eens ontworpen!

(we hebben voorlopig 70 adressen, dus is prima te doen. ga ik pas doen als ik met verlof ben. toch psychische grens of zo )
We zitten nu op 54 mensen/families maar heb 60 besteld. Dan hou ik zelf ook nog wat over. Wel fijn
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:10:17 #112
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74885098
ooo Vlindur wat tof dat je je proefdrukjes hebt! ook helemaal blij mee dus??

en haha Leonieke, ben jij ook al zo bizar aan het dromen??

en Trixje OMG 38 weken!!!! wat spannend! je kindje zou elk moment zomaar kunnen komen! wat tof!! en geniet nog maar even lekker op de bank van je rust....

Ik kon me niet meer inhouden vandaag en voelde me vrij goed, dus ik ben met de stofzuiger het hele huis doorgeweest en daarna heb ik de box in mekaar gezet.. Hoezo nesteldrang???
alleen wilde ik de mobile bevestigen in de box, maar deze past niet....
dus moet ook nog een nieuwe mobile kopen
(misschien morgen maar ff).

en nu ga ik lekker douchen en dan verplicht relaxen op de bank....

vrijdag 20 november 2009 @ 14:11:49 #113
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74885154
vkbezoek:

Even de statistieken op een rijtje:
37 weken en 6 dagen .
Kindje ligt diep en vast ingedaald, is klaar om te komen .
Moeder heeft alle kamertjes af, dus is ook klaar voor kindjes komst .
+ 11 kilo, laatste 5 weken niet meer aangekomen .
Bloeddruk: 116 boven 60 .
Urine: keurig!
En een griepprik rijker .
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:12:34 #114
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74885182
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:54 schreef desiredbard het volgende:
19 November dus:
[ link | afbeelding ]
Gefeliciteerd!!
Foto's zijn welkom
Hoe spreek je de naam uit? en is het een jongetje of een meisje?
pi_74885183
BJ, ook niet met een houten plankje tussen de spijlen?
Hier paste de mobile ook niet, de spijlen waren te ver uit elkaar, maar was wel simpel op te lossen.
Dat houten plankje hebben wij gewoon vastgezet aan de achterkant van de box, zodat je het niet eens ziet als je voor de box staat.
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:12:48 #116
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74885185
En by the way: MELD .
pi_74885241
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:12 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Hoe spreek je de naam uit? en is het een jongetje of een meisje?
Jij vraagt wat ik niet durfde te vragen

Wow Groofsken, DAT is nog eens een vette stickert hoor! Wat een lage bloeddruk! (vergeleken met die van mij) en zelfs al een baby die keurig luistert, lekker ingedaald is!
Jij gaat me vast inhalen
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:14:56 #118
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74885246
jeuj Groofsken wat een moooooi lijstje en een dikke vette sticker!!! laat die kleine maar komen!!

en het probleem met de mobile ligt niet aan de spijlen, maar er zit zo'n grote draaiknop aan en die past niet onder het richeltje van de box....
(moeilijk uit te leggen eigenlijk....) Ga zo nog een poging doen, maar denk niet dat het gaat lukken....
pi_74885315
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
jeuj Groofsken wat een moooooi lijstje en een dikke vette sticker!!! laat die kleine maar komen!!

en het probleem met de mobile ligt niet aan de spijlen, maar er zit zo'n grote draaiknop aan en die past niet onder het richeltje van de box....
(moeilijk uit te leggen eigenlijk....) Ga zo nog een poging doen, maar denk niet dat het gaat lukken....
Hier zat het probleem ook bij de grote draaiknop, die paste ook niet helemaal bovenaan
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:21:22 #120
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74885439
Ja, fijn is dat om weet goedgekeurd te zijn. Leuk, jullie reacties Poppejans en BJ .

Oh, en mijn reactie was ook dat ie dan vast snel zou komen. Maar de vk reageerde met 'hij kan ook de komende vier weken nog lekker zo blijven liggen hoor '.
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:28:56 #121
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74885649
ja dat kan ook, maar het kan ook morgen al komen we wachten rustig af

en de mobile zit erin!
ff spammen hoor:

en o er moeten nog ff afdekplaatjes voor het stopcontact
pi_74885790
Oeh, mooi BJ, ziet er goed uit! Gij nestelaar

Groofsken met mooi resultaten en dus vette stickert! You go girl!
pi_74885868
Mooi Beessie! Staat ook allemaal zo gaaf bij elkaar!

Wij zetten de box pas op rond de datum. Vind het nu nog veels te vroeg! En dan moet mn heilige ficus van zn plekkie, dus die gun ik de mooiste plaats in het huis nog wel even

Rechts naast de deur staan nu 2 dozen, daar zit de box in. Ficus en dozen ruilen dus straks van plaats

[ Bericht 18% gewijzigd door Vlinder op 20-11-2009 14:46:18 ]
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:47:14 #124
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74886179
mooi BJ!
er staat een glas op de rand van de tafel!!! but not for long

vlindur, kan box niet waar hij nu ook staat? dan moet dat kleine tafeltje wat verkassen.
wel een mooie boom!
pi_74886244
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:47 schreef DaviniaHR het volgende:
mooi BJ!
er staat een glas op de rand van de tafel!!! but not for long

vlindur, kan box niet waar hij nu ook staat? dan moet dat kleine tafeltje wat verkassen.
wel een mooie boom!
Dat kan wel, maar als we dan aan tafel zitten kunnen we de box niet meer zien. Daarom wil ik hem daar hebben, zodat we Tinus overal kunnen zien
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:51:28 #126
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74886314
haha die plant is wel mooooi hoor Vlindur...

maaruh ik kon mezelf niet meer bedwingen, wilde die box al langer in mekaar zetten

ow en dat glas staat nog 10 cm van de rand hoor
pi_74886386
Meld!

Getsie Minniemin, wat een onzekerheid. Geen helderrood bloed meer is natuurlijk wel een goed teken! Ik duim mee voor een goede echo maandag.

Groofsken mooie statistieken hoor!

BJ bij ons past die mobile (hema) ook al niet op de box (bopita) Je zou toch denken dat een fabrikant daar enige rekening mee houdt. [edit] ik zie nu dat je dezelfde mobile hebt! en het lijkt nog wel dezelfde box ook! hoe heb je het voor elkaar gekregen?
pi_74886506
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha die plant is wel mooooi hoor Vlindur...

maaruh ik kon mezelf niet meer bedwingen, wilde die box al langer in mekaar zetten

ow en dat glas staat nog 10 cm van de rand hoor
Ik heb ook wel eens neigingen om hem in elkaar te zetten.. Maar dan denk ik weer aan de katten en doe ik het toch nog maar niet Gewoon zo kort mogelijk, hebben we dr ook geen stress van om ze er uit te jagen. Als straks de kleine er is komen ze er toch niet meer in.
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:58:33 #129
95408 Incantrix
pi_74886554
Groofsken, jeej, da's vast een mooie sticker die je kreeg!

En BJ, wat een mooie woonkamer hebben jullie (en wat past de box er mooi bij zo) Wij hebben trouwens hetzelfde probleem met de mobile, maar die hebben we heel strak aangedraaid en nu hangt hij toch wel goed. Maar wel raar inderdaad

Desiredbard, sorry, ik had je bericht niet begrepen, maar gefeliciteerd

En Vlindur, wij hebben opgeblazen balonnen in de box en in de wieg liggen en de katten kijken er echt NIET naar om
3!
pi_74886664
Oh ja, ballonnen!..

Nee Carla Gewoon nog ff wachten met opzetten. Laat vriendlief het maar doen.
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:09:49 #131
95408 Incantrix
pi_74886880
Haha, hem gewoon vanavond de stuipen op het lijf jagen door hem meteen bij thuiskomst op de nek te springen en te gillen dat je graag de box wil bouwen.. NU!
3!
pi_74886886
Vlindur wij hebben de box júist opgezet wegens de katten! Ik leer ze liever nu af om erin te gaan dan dat dat nog moet als de baby er is En inderdaad, ballonnen werken goeoeoeoed!
pi_74886999
Whaha, hij ziet me aankomen
Hij doet het gewoon niet. En eigenlijk, het kindje is ook nog lang niet in zicht dus waarom zou ik hem nu al opzetten? En het kan ook nog makkelijk als hij er al is. Hij zal hem echt niet missen
pi_74887092
Wauw Vlindur, wat een geduld... toen die box bij ons er was moest en zou het ding ook meteen staan. Zeker nu de bodem ook nog es omhoog staat is het helemaal goed (behalve dat het ding nu vol zit met zut voor de kinderwagen-uitbereiding en dergelijke troep).
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:22:31 #135
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74887205
@WupWup; deze box is Kubus van de babypark, dus weet niet of het dezelfde is? maar die mobile had ik dus eerst verkeerd om, ik dacht dat de aandraairing aan de binnenzijde van de box moest, maar dus aan de buitenzijde, met een beetje moeite zat het toen aardig snel goed vast....

hoe is het trouwens met je? alles nog rustig??

en Trixje; thanx lief van je
pi_74887713
Hee allemaal.

Gauw even het goede nieuws vertellen:
Ik mocht net met spoed naar de echoscopie, dus ben als een idioot gegaan.

Alles is goed! Ik heb het hartje zien kloppen en de ontwikkeling klopt op een dag na precies met wat ik dacht. Dus zit helemaal goed.

Ook geen nieuw bloed meer. Dus ben weer helemaal blij!

Ik heb mijn baas ook maar op de hoogte gesteld, en dat was eigenlijk heel fijn.
Hij is heel blij voor me. Hij vermoedde al iets toen ik vandaag met spoed opeens weg moest....

We hebben supermooie foto’s van het mooiste grijze vlekje met dooierzak die ik ooit heb gezien. En ik kan zeggen: Ik ben verliefd… Hahaha.

Bedankt allemaal voor het meehopen en lieve woorden!

@BJ: Leuk zeg!
@Vlindur: Mooie plek, lekker licht! Die ficus doet het een paar raampjes verder vast ook hartstikke goed
pi_74887722
Vlinder, wat een heerlijk huis hebben jullie, lekker groot ziet het er uit!
En BJ wat een mooie inrichting!

Ik ben nog helemaal nieuw maar heb wel een vraagje, vooral aan de zwangeren die al eerder zwanger waren: waren jullie bij de 2e zwangerschap ook veel sneller dik? Ik ben nu ongeveer 7 a 7.5 week en ik heb echt al een buikje, s avonds moet mijn knoop echt open anders doet het echt pijn.
Heb al een paar keer gedroomd over een tweeling...

Edit: Goed nieuws Minniemin, gelukkig, gefeliciteerd!
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:43:18 #138
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74887771
ooo Minnie; wat ben ik blij dat jij goed nieuws hebt gekregen!!!
hoef dus niet het hele weekend gaan duimen en jij kunt heerlijk gaan genieten of je roze wolkje...
heeeeeeeeerlijk!
pi_74887892
Minniemin wat een heerlijk goed nieuws! Dat is wel een waard dacht ik!

BJ alles is hier rustig ja, dus helaas heeft het strippen geen zoden aan de dijk gezet. Heb wel woensdag op donderdagnacht veeeeeel pijnlijk gerommel gehad, maar dat stopte na een paar uur weer. Het was natuurlijk ook een beetje wishful thinking met 'pas' 40 weken
pi_74888136
Oh minnie wat fijn!

Grunsfan, ja we hebben echt een heerlijk groot huis! Ik ben er ook zo blij mee!

WupWup, succes nog even hoor!
pi_74888199
Minniemin, wat fijn dat je toch met spoed terecht kon en natuurlijk dat het allemaal goed gaat met jullie kleine grijze vlekje! Opgelucht het weekend in dus, fijn zeg. Ook top dat je baas zo reageerde, scheelt in elk geval weer een zorg en geen geheimen.
pi_74888246
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:47 schreef WupWup het volgende:
Minniemin wat een heerlijk goed nieuws! Dat is wel een waard dacht ik!

BJ alles is hier rustig ja, dus helaas heeft het strippen geen zoden aan de dijk gezet. Heb wel woensdag op donderdagnacht veeeeeel pijnlijk gerommel gehad, maar dat stopte na een paar uur weer. Het was natuurlijk ook een beetje wishful thinking met 'pas' 40 weken
Thanks. Pff, spannend bij jou zeg! Ik hoop dat je snel aan de beurt bent
pi_74888294
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:55 schreef Lijnloos het volgende:
Minniemin, wat fijn dat je toch met spoed terecht kon en natuurlijk dat het allemaal goed gaat met jullie kleine grijze vlekje! Opgelucht het weekend in dus, fijn zeg. Ook top dat je baas zo reageerde, scheelt in elk geval weer een zorg en geen geheimen.
Ja zeker weten! Verder weet nu een collega het en daar hou ik het op werk even bij. Wel gaan we het nu ook maar alvast aan de opa's en oma's vertellen. Want het is een beetje raar dat zij het nog niet weten, maar mijn baas al wel...

Wat heb je trouwens een briljante usericon
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:03:04 #144
95408 Incantrix
pi_74888412
Minnie, jaaahh, toch nog vandaag, en alles goed!! Ik ben zó blij voor je!! En ik vond het ook fijn dat mijn direct leidinggevende en het afdelingshoofd er al heel vroeg van wisten, dan kunnen ze ook beter begrijpen wat er aan de hand is als je bijv. wat te laat bent door misselijkheid en dergelijke
3!
  Jubileum moderator vrijdag 20 november 2009 @ 16:21:20 #145
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_74889033
Ik weet niet goed of het hier al bekend maar op de weblog van Tan stond nieuws van haar vriend:

Zij is vandaag opnieuw opgenomen in het ziekenhuis. Alle rust ten spijt, is haar bloeddruk nog steeds veel te hoog. Men gaat dan ook proberen met medicatie haar bloeddruk omlaag te brengen.

Hopelijk is zij morgen terug en kan zij zelf verslag uitbrengen, maar dat is nog niet zeker. Afwachten dus.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_74889091
Arme Tan
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:23:34 #147
95408 Incantrix
pi_74889100
Thnx voor het doorgeven Lois!

Tan, je kan dit nu niet lezen, maar ik hoop echt dat het gaat lukken met de medicatie.. Nu alles ok is met Minnie's kleintje heb ik mijn duimen toch vrij, dus die zal ik dan maar voor jou inzetten!

Ow, en trouwens, Vlindur, kun je het niet gooien op het wennen van de katten?
3!
pi_74889114
Ah, jemig... arme Tan inderdaad... Bah zeg. Tan, als je dit leest, beterschap meid!
pi_74889115
Minniemin, wat een SUPERnieuws!!! En wat geweldig dat je toch meteen vandaag nog terecht kon (vond een weekend lang afwachten best wel ondragelijk klinken!)

Tan zit het ook niet mee zeg , wat een enorme domper weer
pi_74889145
He jakkes wat balen dat ze nou alweer in het ziekenhuis ligt. Hopelijk hebben de artsen een oplossing want dit is voor haar ook niet leuk. Je zou haast alleen maar een nog hogere bloeddruk krijgen van alle stress om het niks mogen doen.

Minnie, gelukkig is alles in orde. Een hele geruststelling kan ik me zo indenken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')