Het heeft voor mij eigenlijk heel veel rust gebracht toen ik de knop heb omgedraaid en heb 'beslist' om niet meer te wachten op die wolk. En over onzeker gesproken? Ik had de kleine 5 minuten voor we naar het hartje gingen luisteren nog voelen schoppen en toch sloeg de stress toe toen ze dat apparaat op mijn buik hadden gezetquote:Op donderdag 19 november 2009 20:31 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb datzelfde idee, elke keer dacht ik: ja bij de echo waarop we zien dat het hartje klopt kan ik genieten, en toen bij 13 weken kan ik gaan genieten. Nu denk ik inderdaad dat ik na morgen nog steeds niet echt ga zweven op een blauwe/roze wolkje... ik ben ook heel blij, maar toch nog heel onzeker. Stom hè, ben je er zo mee bezig geweest, is het gelukt heb je geen blauwe/roze wolk.
Ze heeft niet gezegd dat ik moet thuisblijven voor mijn bloeddruk, maar gezien de reactie van mijnquote:Op donderdag 19 november 2009 21:03 schreef Incantrix het volgende:
DJ, whaha! Als ik pepernoten in huis had gehad zou ik die nú zijn gaan eten![]()
![]()
Ow, Leonieke, hum.. Moet je nog iets doen met die bloeddruk? En was je die griepprik van plan of juist niet? Maar wel fijn dat je gewicht niet zwaar onderuit werd gehaald ofzo, denk toch dat ze je een beetje bang heeft geprobeerd te maken om te voorkomen dat je los zou gaan ofzo..
Inderdaad, gewoon lekker je eigen plan trekken dan, ik denk dat je het prima doet als je je gevoel volgtquote:Op donderdag 19 november 2009 21:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ze heeft niet gezegd dat ik moet thuisblijven voor mijn bloeddruk, maar gezien de reactie van mijnin de auto ga ik me gewoon aan mijn plan van vorige week houden: regelmatig een dag verlof opnemen (morgen al nummer 1).
En ik vermoed ook dat ze me bang heeft willen maken. Want eigenlijk weeg ik nu al te veel volgens hetgeen ik mocht bijkomen, maar ze zei toch dat ze trots was op mij. Al kwam er wel onmiddellijk de mededeling bij dat ik nu niet moest gaan overdrijven
oh wat gaafquote:Op donderdag 19 november 2009 09:43 schreef DeLiedje het volgende:
Ik fok echt nog maar heel weinig, maar ik wil me toch even in dit topic melden....![]()
Floortje wordt grote zus
ik kom hier zomaar opeens binnen vallen om een IRL bekende te feliciteren..quote:Op donderdag 19 november 2009 23:51 schreef MinnieMin het volgende:
Ik heb opeens helderrood bloedverlies.... En geen gevoelige borsten meer. Ik maak mezelf echt superongerust...
Ik weet niet wat ik moet doen
die had vandaag diplomauitreiking van de doktersopleidingquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:30 schreef Spooky4u het volgende:
En waar blijft miniziggyminiziggyminiziggy?
Die moet inmiddels ook al bijna aan de eerste schooldag beginnen
Dat verstand moet dan van de moeder afgekomen zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
die had vandaag diplomauitreiking van de doktersopleiding
Wat ben je toch een engel! Heb vanmorgen meteen gebeld trouwens en krijg inderdaad een eerdere echo. Zal maandag worden. Dus helaas moet ik toch zo het weekend door. Wel nog wat oud bruin bloed en geen helderrood meer. Dus heb weer een beetje hoop. Uiteraard hou ik jullie even op de hoogte!quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:05 schreef Incantrix het volgende:
Minnie, ik moest zonet bij het wakker worden meteen aan je denken. Zéker even bellen vandaag inderdaad, en ik heb echt nog veel hoop voor jou!Hopelijk komt er vandaag duidelijkheid en is de uitkomst positief!
Nikki, haha, dat klinkt bekend! In dat opzicht ben ik blij dat wij langer hebben gewacht met de daadwerkelijke aanschaf van de kleuren zullen we maar zeggen, die heb ik zelfs een uur voor we uiteindelijk naar de Gamma zouden gaan nog helemaal veranderd (en míjn lief werd gek van me).. Wel fijn dat je vriend het ermee eens is, dat scheelt een hoop lobby-en kan ik je zeggen
Geniet ervan! En meteen iets leuks doen op de eerste dag, dat doe je goed!quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:57 schreef DaviniaHR het volgende:
BJ! ik zag je posten en toen dacht ik, oh ja, vandaag 34 weken!
en welja, je hebt al voor me gejompeld!
![]()
poppejans, bizar he, sommige dromen? aan de ene kant wel grappig, aan de andere kant niet leuk als je er ook slechter door gaat slapen!
BJ, ook eenvoor jouw nachtrust.
heeft vlindur nu eigenlijk verlof nu? of laatste dag?
om te vieren dat ik per maandag officieel zwangershapsverlof heb, ga ik met een collega lunchengoede timing, he?
Castle heb ik nog nooit gezien, maar ben groot fan van House, heerlijke ventquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:13 schreef Vlindur het volgende:
Poppejans, dromen over HouseVast een fijne droom geweest
Ik vind hem ook zo geweldig
![]()
Vind je Castle dan ook zo tof?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |