abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74862036
WOW wat veel nieuwe zwangeren... gefeliciteerd allemaal!

Leo, netjes hoor 4 kilo in 26 weken. Mooi dat alles zo voorspoedig gaat... jeetje ik weet nog zo goed dat je toch zwanger bleek te zijn, alsof het gisteren was. Heel cliché, maar wat gaat het toch hard! Ben je inmiddels wel op de blauwe wolk geklommen?

Ik ben iets van 0,5 kilo nu aangekomen in 20 weken. 4,5 week geleden woog ik 0,9 kilo meer dan nu... ik eet niet anders dan voor m'n zwangerschap, dus daar zou het afvallen niet aan moeten liggen, ach zolang de beeb goed groeit (en dat doet ie want nu zittie op navelhoogte) vind de VK het nog niet verontrustend (en ik moet 2 maanden na de bevalling trouwen, dus het is ook niet de bedoeling dat ik 20 kilo aankom ) . Verder was bloeddruk 125/70, dus perfect. Met een dikke sticker weer naar huis dus!

Nu wachten op de 20 weken echo van morgen... het is pas om 14:45 uur 's middags, pffff dat wordt een heeeeel lange ochtend.
pi_74862182
Hier is de hummel duidelijk gedraaid. Er wordt alleen nog maar op m'n blaas geschopt Niet meer aan de buitenkant te zien of voelen.
pi_74862302
Sticker voor Nikki.... Ben benieuwd naar je echo, spannend hoor!
pi_74862408
Wow Nikki, jij doet wel een pak beter dan ik met die 0,5 kg op 20 weken Maar de gyn zei de vorige keer tegen mij (toen op 4 weken 0,4 kg bijgekomen): zolang je gezond eet, is er niets aan de hand Dus ik zou me geen zorgen maken. En een perfecte bloeddruk erbij. Super

Ik vind het bij andere mensen vlugger gaan dan bij mij eigenlijk Maar soms schrik ik wel als ik opeens besef dat ik nog maar 13 weken moet werken En idd... de shock toen ik toch zwanger bleek te zijn En de blauwe wolk? Niet echt, maar dat hoeft ook niet meer. In het begin voelde ik me er echt slecht bij dat ik niet op die fameuze wolk zat, maar nu heb ik zoiets dat het eigenlijk niet erg is. Ik ben uiteraard blij dat ik zwanger ben, maar een dromer zal ik nooit meer worden, denk ik
pi_74862713
Ik heb datzelfde idee, elke keer dacht ik: ja bij de echo waarop we zien dat het hartje klopt kan ik genieten, en toen bij 13 weken kan ik gaan genieten. Nu denk ik inderdaad dat ik na morgen nog steeds niet echt ga zweven op een blauwe/roze wolkje... ik ben ook heel blij, maar toch nog heel onzeker. Stom hè, ben je er zo mee bezig geweest, is het gelukt heb je geen blauwe/roze wolk.
  donderdag 19 november 2009 @ 20:32:34 #56
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74862758
Nieuwe zwangeren, gefeliciteerd .
pi_74862844

Mijn ticker doet raar!

Hier een nieuwe! http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=freecell&year=2010&month=2&day=20&babycount=1

Wil iemand dit even aanpassen?
pi_74863759
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:31 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb datzelfde idee, elke keer dacht ik: ja bij de echo waarop we zien dat het hartje klopt kan ik genieten, en toen bij 13 weken kan ik gaan genieten. Nu denk ik inderdaad dat ik na morgen nog steeds niet echt ga zweven op een blauwe/roze wolkje... ik ben ook heel blij, maar toch nog heel onzeker. Stom hè, ben je er zo mee bezig geweest, is het gelukt heb je geen blauwe/roze wolk.
Het heeft voor mij eigenlijk heel veel rust gebracht toen ik de knop heb omgedraaid en heb 'beslist' om niet meer te wachten op die wolk. En over onzeker gesproken? Ik had de kleine 5 minuten voor we naar het hartje gingen luisteren nog voelen schoppen en toch sloeg de stress toe toen ze dat apparaat op mijn buik hadden gezet
  donderdag 19 november 2009 @ 21:03:07 #59
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74864033
DJ, whaha! Als ik pepernoten in huis had gehad zou ik die nú zijn gaan eten

Ow, Leonieke, hum.. Moet je nog iets doen met die bloeddruk? En was je die griepprik van plan of juist niet? Maar wel fijn dat je gewicht niet zwaar onderuit werd gehaald ofzo, denk toch dat ze je een beetje bang heeft geprobeerd te maken om te voorkomen dat je los zou gaan ofzo..

Thnx Freecell, we gaan het zien

Nikki, sticker, jeej! Wel jammer dat je nog zo lang moet wachten voor de echo hoor, dat is zo spannend! Succes met wachten
3!
pi_74864226
quote:
Op donderdag 19 november 2009 21:03 schreef Incantrix het volgende:
DJ, whaha! Als ik pepernoten in huis had gehad zou ik die nú zijn gaan eten

Ow, Leonieke, hum.. Moet je nog iets doen met die bloeddruk? En was je die griepprik van plan of juist niet? Maar wel fijn dat je gewicht niet zwaar onderuit werd gehaald ofzo, denk toch dat ze je een beetje bang heeft geprobeerd te maken om te voorkomen dat je los zou gaan ofzo..
Ze heeft niet gezegd dat ik moet thuisblijven voor mijn bloeddruk, maar gezien de reactie van mijn in de auto ga ik me gewoon aan mijn plan van vorige week houden: regelmatig een dag verlof opnemen (morgen al nummer 1).
En ik vermoed ook dat ze me bang heeft willen maken. Want eigenlijk weeg ik nu al te veel volgens hetgeen ik mocht bijkomen, maar ze zei toch dat ze trots was op mij. Al kwam er wel onmiddellijk de mededeling bij dat ik nu niet moest gaan overdrijven
  donderdag 19 november 2009 @ 21:40:16 #61
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74865716
Ik ben nu al zoveel aangekomen als BJ met haar 34 weken
Ben er niet trots op en ik zou het graag anders willen zien, maar helaas...
Hopelijk gaat het er na de zwangerschap wel redelijk vlotjes weer af.
pi_74865803
Jeetje wat een zwangere erbij
pi_74866952
Jeuj dames (en heren), ben ik effe een dagje weg, zijn er gewoon een hele zwerm zwangeren bijgekomen... Wat een lijst voor 2010 al zeg! Heb helaas niet alle namen onthouden dus voor jullie allemaal een jompeltje!

En nog eentje voor alle stickers, ook voor Leonieke, ondanks het iets meer aangekomen zijn en de nog net iets te hoge bloeddruk, maar omdat je morgen toch lekker verlof hebt!

Slaap lekker allemaal! Ben beetje op na een lange dag de hort op...
  donderdag 19 november 2009 @ 22:32:59 #64
95408 Incantrix
pi_74868132
Lijnloos, lekker tukje doen dan Weet niet (meer? ) waarom je dag zo lang was, maar ik hoop dat het wel een goede was
quote:
Op donderdag 19 november 2009 21:07 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ze heeft niet gezegd dat ik moet thuisblijven voor mijn bloeddruk, maar gezien de reactie van mijn in de auto ga ik me gewoon aan mijn plan van vorige week houden: regelmatig een dag verlof opnemen (morgen al nummer 1).
En ik vermoed ook dat ze me bang heeft willen maken. Want eigenlijk weeg ik nu al te veel volgens hetgeen ik mocht bijkomen, maar ze zei toch dat ze trots was op mij. Al kwam er wel onmiddellijk de mededeling bij dat ik nu niet moest gaan overdrijven
Inderdaad, gewoon lekker je eigen plan trekken dan, ik denk dat je het prima doet als je je gevoel volgt En ja, als ik dit zo lees weet ik het wel zeker. Wel leuk dat ze het dan wél ook zegt als je het goed doet, een compliment vind ik zeker op de plaats

Lieve dames, mijn lief schopt mij achter de pc vandaan (en hoe bizar, ik laat het gebeuren! Maar ik wil dan ook iets van hem gedaan krijgen ), dus misschien meld ik me strax nog even maar anders tot morgen!
3!
pi_74871825
Ik heb opeens helderrood bloedverlies.... En geen gevoelige borsten meer. Ik maak mezelf echt superongerust...

Ik weet niet wat ik moet doen
  vrijdag 20 november 2009 @ 00:08:50 #66
95408 Incantrix
pi_74872432
Oh, Minnie, bah! Nee toch, dat mag niet van mij!! Heb je ook krampen of iets? Ik heb begrepen dat bloedverlies niet altijd iets slechts hoeft te betekenen maar dat kramp wel ook iets kan betekenen.. Meissie, ik kan je helaas niet zeggen wat het is, maar ik kan je wel een dikke geven en heel erg hard voor je duimen, ok? Sterkte, ik hoop echt dat dit geen gevolgen heeft voor je zwangerschap!!
3!
pi_74873781
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:43 schreef DeLiedje het volgende:
Ik fok echt nog maar heel weinig, maar ik wil me toch even in dit topic melden....

Floortje wordt grote zus
oh wat gaaf

gefeliciteerd
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_74873822
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:51 schreef MinnieMin het volgende:
Ik heb opeens helderrood bloedverlies.... En geen gevoelige borsten meer. Ik maak mezelf echt superongerust...

Ik weet niet wat ik moet doen
ik kom hier zomaar opeens binnen vallen om een IRL bekende te feliciteren..
Staat ook zo "stom" onder jouw post.

enorme knuffel
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_74875017
Minniemin, hoe gaat hèt nu?
pi_74875435
Goedemorgen allemaal! En zo is het al weer vrijdag! Nog 1 dagje werken en dan lekker een weekend rust.

Jeetje wat veel nieuws zwangeren Gefeliciteerd allemaal en welkom hier! Het lijstje onder ons begint nu echt serieuze vormen aan te nemen

Nikki, veel succes vandaag bij de 20 weken echo, ik weet nog hoe spannend we het vonden, maar hopenlijk is bij jou ook alles in orde en wordt je er wat rustiger onder. Bij mij is de knop wel degelijk omgegaan bij 20 weken

Minniemin, ik hoop dat het bloeden gestopt is meis. Wat incantrix zegt klopt inderdaad, als je geen krampen hebt (gehad) is het vaak onschuldig. Misschien een adertje gesproken, zware ontlasting, sex? Kan allemaal, maar ik weet natuurlijk niet hoeveel het is/was. Als het blijft, zeker even de VK bellen vanmorgen.

Verder wens ik iedereen weer een super dag en alvast een fijn weekend!
pi_74875487
Jeetje wat een hoop nieuwe zwangeren hier! Leuk zeg! Gefeliciteerd allemaal!!!!

Minniemin, balen zeg Hopelijk is t allemaal niets en stopt het bloeden gauw!! Sterkte!
pi_74875514
hey allemaal. Even een update. Verlies nog oud bloed, geen helderrood meer. Heb niet echt krampen, maar wel een zwaar gevoel in mijn onderbuik. En verder geen zwangerschapsklachten meer, behalve wat emo.

Ik maak me dus nog steeds ongerust.

Ik heb geen seks gehad en ook geen zware ontlasting. Dus dat is het iig allemaal niet. Wat niet wil zeggen dat het niet iets onschuldigs is. Ik voel me er alleen echt niet gerust bij... Bedankt voor de lieve woorden allemaal.

@Progje: Geeft niets hoor. Dit moet vooral een leuk en gezellig topic zijn
  vrijdag 20 november 2009 @ 07:38:24 #73
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74875541
@Minnie, hoe is het nu? Heb je veel bloedverlies? Geen gevoelige borsten zegt écht totaal niks... ik heb heel wat zwangerschappen ontzettend ongerust gezeten met ineens totaal geen verschijnselen meer, en maar knijpen en duwen en voelen aan mijn borsten maar dan waren ze echt niet gevoelig meer... maar na een paar dagen kwam het wel weer terug. Ook bloedverlies heb ik bij een aantal zwangerschappen gehad (drie van de zes) en het was nooit een miskraam. Dat geeft natuurlijk nul komma nul garantie voor jou, maar misschien stelt het je gerust dat het ook onschuldig kan zijn... Sterkte!
pi_74875583
MinnieMin, wat balen zeg, kun je vandaag nog snel contact opnemen met de gyn of vk? Zo kun je niet het weekend in gaan hoor, dat is niet goed voor jezelf maar ook niet voor je beeb. In ieder geval goed dat het bloeden nu gestopt is, maak je niet teveel zorgen. Heel veel sterkte in ieder geval en ik hoop dat je snel meer weet.

happyme dat is goed nieuws. Misschien dat vanmiddag bij mij de knop ook nog wel omgaat... stiekem hoop ik er ook op. En anders ga ik maar net als Leo proberen die wolk te vergeten.

Hier is btw een kleine ramp gebeurd. Een paar weken geleden hebben we de kamer voor beeb creme geschilderd en één muur hopjesvlabruin (iets donkerder nog zelfs) gemaakt. Nu vind ik ineens die bruine muur niet meer leuk en wil ik 'm zo snel mogelijk blauw of roze verven zodra we weten wat het is...
Klein pluspunt, mijn verloofde zwangert zo met me mee dat hij het nog met me eens is ook, dus vandaag of morgen is die muur niet meer bruin!
  vrijdag 20 november 2009 @ 08:00:46 #75
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74875724
Minniemin wat Nikki ook zegt hoor! Bel maar gerust de vroedvrouw! En die niet meer gevoelige borsten wil niks zeggen... Dikke

Nikki, gelukkig maar dat je verloofde het er mee eens is
  vrijdag 20 november 2009 @ 08:05:21 #76
95408 Incantrix
pi_74875754
Minnie, ik moest zonet bij het wakker worden meteen aan je denken. Zéker even bellen vandaag inderdaad, en ik heb echt nog veel hoop voor jou! Hopelijk komt er vandaag duidelijkheid en is de uitkomst positief!

Nikki, haha, dat klinkt bekend! In dat opzicht ben ik blij dat wij langer hebben gewacht met de daadwerkelijke aanschaf van de kleuren zullen we maar zeggen, die heb ik zelfs een uur voor we uiteindelijk naar de Gamma zouden gaan nog helemaal veranderd (en míjn lief werd gek van me ).. Wel fijn dat je vriend het ermee eens is, dat scheelt een hoop lobby-en kan ik je zeggen
3!
pi_74876002
Minniemin ik zou gewoon even bellen met de VK , misschien kun je eerder een echo laten maken? en kan ze je wat geruststellen... ik kan me voorstellen dat je enorm bent geschrokken, ik denk aan je!
pi_74876028
Minnie, ik hoop voor je dat het niks ernstigs is. Straks even bellen met je VK inderdaad.
En wat Tan zegt klopt wel, niet dat ik zo vaak zwanger ben geweest, maar dat je borsten ineens niks meer doen enzo.
Laten we hopen dat het bloed van een adertje is.
pi_74876132
Minniemin, dat is schrikken! Heb je al even met de VK gebeld?

Nikki
Wij hebben vlak voor de hummel kwam nog muurstickers gehaald omdat het anders zo saai was. Was het plan van de eeuw, hij vindt ze nu helemaal geweldig
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2009 @ 09:09:57 #80
43556 miss_dynastie
pi_74876711
Jeeeee, wat een hoop nieuwe mensen, wat leuk Heel hartelijk gefeliciteerd
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2009 @ 09:10:28 #81
43556 miss_dynastie
pi_74876720
Minnie, ik sluit me aan bij de mensen die zeggen: bellen! Sterkte met afwachten
pi_74876815
Minniemin, ik hoop dat je idd de VK gebeld hebt en dat inmiddels duidelijk is dat het allemaal gewoon goed zit
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:26:39 #83
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_74877049
Minnie sterkte met afwachten meid
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_74877107
En waar blijft miniziggyminiziggyminiziggy?
Die moet inmiddels ook al bijna aan de eerste schooldag beginnen
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_74877460
O Minniemin, wat vervelend en spannend!! Ik hoop dat er niets aan de hand is!
pi_74877507
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 09:30 schreef Spooky4u het volgende:
En waar blijft miniziggyminiziggyminiziggy?
Die moet inmiddels ook al bijna aan de eerste schooldag beginnen
die had vandaag diplomauitreiking van de doktersopleiding
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:49:57 #87
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74877541
nikki, wat fijnd at je man zo meezwangert!

minniemin, hopelijk is het iets onschuldigs!

free, mss wil ik ook nog weleen muurstickeridd. eerst maar eens zien dat we de sierrand op tijd hebben

kheb een dansbuik! zo gezellig!
(en eli is inmiddels eli+ei. knalde met zn knar tegen de auto aan toen hij zich dramatisch op de grond wierp ik zag het ei pas bij schoonmoeder thuis en kon eigenlijk alleenmaar lachen ontaarde moeder! het is ook zo'n groot ei! naja, ze is arnica-zalf halen, en vanmidag naar de ha, ook voor een mogelijke schimmel op zn wang, laten we daar ook ff naar kijken. meneer gaat straks in topconditie zn griepprik halen )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74877558
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 09:48 schreef amaranta het volgende:

[..]

die had vandaag diplomauitreiking van de doktersopleiding
Dat verstand moet dan van de moeder afgekomen zijn.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_74877568
oh minnimin da's schrikken, hoop dat het allemaal mee valt maar snap je onzekerheid ook hoor!
Mij is toen wel echt gezegd dat er echt krampen bij moesten komen, maar zoals iedereen zegt gewoon bellen!
pi_74877790
Gister heb ik alleen DeLiedje nog maar gefeliciteerd, dus alsnog alle andere nieuwelingen: van harte!!! Echt veel nieuwe mensen, leuk!

MinnieMin, bah wat een onzekerheid, hopelijk blijft het toch goed gaan

Davinia met dansbuik

Ik slaap echt met de dag slechter en vreemder. Nou had ik weer gedroomd dat ik een heftige relatie had met House (die v die serie)
Volgens mij heb ik iets te aandachtig tv gekeken gisteravond ofzo
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74878066
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 08:05 schreef Incantrix het volgende:
Minnie, ik moest zonet bij het wakker worden meteen aan je denken. Zéker even bellen vandaag inderdaad, en ik heb echt nog veel hoop voor jou! Hopelijk komt er vandaag duidelijkheid en is de uitkomst positief!

Nikki, haha, dat klinkt bekend! In dat opzicht ben ik blij dat wij langer hebben gewacht met de daadwerkelijke aanschaf van de kleuren zullen we maar zeggen, die heb ik zelfs een uur voor we uiteindelijk naar de Gamma zouden gaan nog helemaal veranderd (en míjn lief werd gek van me ).. Wel fijn dat je vriend het ermee eens is, dat scheelt een hoop lobby-en kan ik je zeggen
Wat ben je toch een engel! Heb vanmorgen meteen gebeld trouwens en krijg inderdaad een eerdere echo. Zal maandag worden. Dus helaas moet ik toch zo het weekend door. Wel nog wat oud bruin bloed en geen helderrood meer. Dus heb weer een beetje hoop. Uiteraard hou ik jullie even op de hoogte!

Bedankt allemaal voor de lieve en hoopvolle berichten.
pi_74878153
Wat rot dat je zo het weekend in moet gaan MinnieMin, wat zullen de dagen je lang duren nu.
Maar het klinkt toch nog wel hoopvol hoor, bruinig bloedverlies kan meerdere onschuldige oorzaken hebben.
Ik duim mee!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74879052
hellow liefies!

@minnie; ik had niet verwacht dat je zou moeten wachten tot na het weekend.... wat vervelend... Dan weet je dus nog niet waar je aan toe bent? Konden ze niet even een plekje voor je vrij maken vandaag nog?
in Elk geval wil ik je ook enorm veel sterkte wensen en hoop ik dat alles meevalt... Ook ik zal voor je in de duimstand gaan de komende dagen....

@Poppejans; bizar he? dat je van die vreemde dromen kunt hebben? ik heb daar ook regelmatig last van de afgelopen weken.. en dan echt zoooo vaag.

o o o, voor ik het vergeet; vandaag Davinia 34 weken!!!

@WupWup; hoe staat het met jouw vorderingen? ben je al lekker aan het rommelen??
(of heb ik ergens overheen gelezen??)

@Nikki; wat fijn dat je mam het eens is met de kleurverandering En je moet echt BLIJ zijn met je babykamer.. Wij hadden gordijnen besteld, en ik was er ook niet blij mee toen ze er uiteindelijk hingen... en toen heb ik dus ook een andere (rol)gordijn gekocht, en ik ben zooooo blij dat ik dat gedaan heb!

Hoe is het met de LLM's?? Kunnen jullie het nog een beetje volhouden???

Ik heb van8 weer matig geslapen, vanaf 5 uur klaarwakker.. en tot 8:30 uur wakker gelegen... en toen nog 1 uurtje geslapen...
nu maar eens even een beetje op gang komen...
vandaag weer een dagje rustig aandoen in de planning.. Misschien even een stukje stofzuigen ofzo.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:57:12 #94
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74879224
BJ! ik zag je posten en toen dacht ik, oh ja, vandaag 34 weken! en welja, je hebt al voor me gejompeld!

poppejans, bizar he, sommige dromen? aan de ene kant wel grappig, aan de andere kant niet leuk als je er ook slechter door gaat slapen!

BJ, ook een voor jouw nachtrust.

heeft vlindur nu eigenlijk verlof nu? of laatste dag?

om te vieren dat ik per maandag officieel zwangershapsverlof heb, ga ik met een collega lunchen goede timing, he?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74879956
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:57 schreef DaviniaHR het volgende:
BJ! ik zag je posten en toen dacht ik, oh ja, vandaag 34 weken! en welja, je hebt al voor me gejompeld!

poppejans, bizar he, sommige dromen? aan de ene kant wel grappig, aan de andere kant niet leuk als je er ook slechter door gaat slapen!

BJ, ook een voor jouw nachtrust.

heeft vlindur nu eigenlijk verlof nu? of laatste dag?

om te vieren dat ik per maandag officieel zwangershapsverlof heb, ga ik met een collega lunchen goede timing, he?
Geniet ervan! En meteen iets leuks doen op de eerste dag, dat doe je goed!
pi_74880480
Minniemin, wat vervelend zeg. Stom bloedverlies. Maar gelukkig zegt het heel vaak helemaal niks en is er niets aan het handje (ik had het ook deze zwangerschap).

Vlindur heeft volgens mij dinsdag haar laatste dag, Davinia.

Ik heb vannacht niet geslapen. De ischias verergert en het schoot me gisteravond dusdanig in mijn heup dat de pijn niet te harden was.
Baby lag waarschijnlijk precies op een zenuw en ik kon niet meer fatsoenlijk liggen zonder het uit te gillen van de pijn. In 1 houding en bewegen was onmogelijk zonder extreme pijnscheuten. Super balen! Ik ben om 3.15 naar beneden gegaan.
Vanochtend had ik ook enkele druppies bloed op het wc-papier maar ik vond het te weinig om naar het zkh te gaan nu (echt heel erg weinig; druppies is nog haast een groot woord).

De ischias is nu trouwens weer een stuk minder en ik kan weer redelijk lopen, pfjieuw (ze is vast gaan verliggen).

Volgende week verlof en ik hoop nog een paar pijnloze weekjes genieten van mijn buik met inhoud
pi_74881298
Goeiemorgen!

Davinia 34 weken!

Oh lieve Minnie wat een onzekerheid nu.. Zo jammer dat je nu ook moet wachten tot maandag.. Sterkte! Het komt vast goed!

Poppejans, dromen over House Vast een fijne droom geweest Ik vind hem ook zo geweldig
Vind je Castle dan ook zo tof?

Davinia, woensdag is mijn laatste dag. En fijn dat je het maandag toch nog even echt kan afsluiten!

En Beessie weer zo slecht geslapen? Balen

Met mij gaat het wel aardig, veel last van buikpijn/harde buiken maar het is overleef baar Ik heb inmiddels een dekbed en kussen op de bank dus ik red me prima En ik heb al 3 avonden doorgeslapen zonder pijnlijke benen! Zo tof! Vriendlief heeft eergister de babyfoon besteld en die haalt ie vanmiddag op, dus dan kunnen we die vast uittesten
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74881627
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:13 schreef Vlindur het volgende:

Poppejans, dromen over House Vast een fijne droom geweest Ik vind hem ook zo geweldig
Vind je Castle dan ook zo tof?
Castle heb ik nog nooit gezien, maar ben groot fan van House, heerlijke vent
Fijn dat je goed geslapen hebt, ik ga het ook maar eens proberen met een extra kussen erbij!
pi_74881706
Goeiedag!

Minniemin, wat een kloterig nieuws lees ik van je. Kan me goed voorstellen dat je je ontzettend zorgen maakt, ondanks de gelukswensen hier. Helemaal niet tof dat je nou ook nog tot maandag moet wachten. Dikke voor jou meid!

Davinia 34 weekjes! Woehoe Leuk dat je collega nog even komt "afsluiten" dan voor je zwangerschapsverlof. Maak er maar een leuke dag van!

BJ, alweer slecht geslapen... bah zeg. En Lily ook al, het wordt haast een nachtelijke boel hier (zelf ook van 1.30-3.30 wakker met flinke krampen, van mijn darmen wel denk ik). Bijna weekend meiden, lekker uitslapen en rustig aan doen op de bank!

Vlindur, fijn dat het weer een beetje gaat, maar al die harde buiken is natuurlijk ook niet top. Lekker rustig aan doen jij op de bank en onder dat dekentje blijven ...
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:50:15 #100
95408 Incantrix
pi_74882502
Hihi, heb stiekum nog even geslapen (en opgeruimd, en nog even iets gedaan dat ik moest doen, en mijn vluchttas verder ingepakt ).. En ik was alweer bijna vergeten dat ik vandaag 38 weken ben Als het goed is wordt de Tens vandaag bezorgd, ben eigenlijk best benieuwd naar het apparaatje..

Minnie, bluh, ik had eigenlijk wel verwacht dat je vandaag terecht zou kunnen! Nou, ik hoop dat de extra tijd die wij dan hebben om voor je te duimen en positieve energie jouw kant uit te sturen iets extra's kan doen ofzo..

Davinia, 34 weken! Ennuhm, Eli dus voorzien van een flink ei op zijn hoofd.. Arm jong, maar ging niet extres toch?

Vlindur, fijn dat je lekker hebt geslapen zeg! Dat maakt echt een wereld van verschil he?

Aaaww, Lily, balen, erop en hopelijk dan snel over.. Zou toch wel fijn zijn als je strakkies echt nog even van je verlof kunt genieten!

Haha, Poppejans, klinkt als een goede droom Ik droom ook echt de meest bizarre dingen nu (terwijl ik aan het dromen ben denk ik dan al 'hmmm' ), maar anders dan normaal onthou ik het bijna niet meer. Best suf..

En BJ, hè, van mij mag jij nu ook wel weer eens een paar nachtjes flink doorsnurken hoor!
3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')