quote:
Lois, bedankt voor het doorgeven

. Ik had al tegen de vriendin, die via mijn vriend mijn web-log bijhoudt als ik dat zelf niet kan vanwege opname, gezegd dat ze niet zoals toen met Ayden op de twee fora waar ik veel post hoeft door te geven hoe het zit. Het is verder geen wereldnieuws en er lezen er genoeg van hier op mijn log, dus het wordt vanzelf wel bekend

Maar ben inmiddels weer terug uit het ZH dus (gistermiddag al). De bloeddruk was nu echt gevaarlijk hoog en bleef dat ook, dus ze zijn met medicatie gestart, direct een dubbele dosering. Voordeel is dat het helpt, nadeel is dat mijn lijf nogal moeite heeft met het verwerken van de medicatie waardoor is echt vreselijk moe en suf ben. Ik lig al twee dagen bijna alleen maar te slapen.
De afgelopen anderhalve dag is mijn bloeddruk netjes geweest, zo rond de 110/80, al begint hij nu toch weer te stijgen. Of het toeval is weet ik niet, ik hoop van wel eigenlijk, want als ze de dosering op moeten gaan hogen kunnen ze me net zo goed meteen knock-out slaan. Ik lig nu al bijna alleen nog maar te slapen.
Iemand bekend hier met methyldopa? Dat is dus de medicatie die ik krijg... ik vind het behoorlijk heftig spul

Sorry voor het niet bijlezen verder, zag wel een paar leuke foto's voorbij komen