abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74906997
goedemorgen dames

nog meer slechte slaapsters hier zie ik...,ik sluit me er ook even weer bij aan...

@lijnloos; klinkt als een erg leuke en gezellige avond.

@draakje; wat vervelend dat je nog steeds zoveel moet overgeven...

hebben we nog iets van Tan gehoord?? *duimt nog steeds hoor*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_74908147
Iemand nog stiekem aan het bevallen geweest in de downtime?

Ikke helaas niet hoor
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74908874
Geen downtime-beebs?

Good to be back! (jawel, ik heb ookbest een leven )
  zaterdag 21 november 2009 @ 22:33:41 #204
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74909008
Nee, hier in elk geval beeb nog in buik Wupwup misschien?

Hebben jullie trouwens ook zo genoten van het mooie weer? Zijn lekker met z'n tweetjes bij het strand gaan kijken, bijzondere momenten zijn dat, als je je beseft dat dit de laatste paar zijn saampjes
3!
pi_74909501
Klinkt goed Trix, heerlijk ff uitwaaien en de laatste beetjes zon meepikken op strand is wel lekker! Wij zijn wel ff buiten geweest voor de boodschappen en standaard rondje dorp op zaterdag, maar ze hadden intocht en dat was me net effe te druk... Voelde me ook redelijk rot de hele dag, dus lekker kneuteren op de bank!
  zaterdag 21 november 2009 @ 23:06:15 #206
95408 Incantrix
pi_74909991
Ah, maar da's ook fijn natuurlijk Wel jammer dat je je rot voelde alleen, alles wel ok?
3!
  zondag 22 november 2009 @ 16:04:43 #207
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74910485
jaaaah en de downtime is weer voorbij!!! nog nieuwe beebs??? WupWup???

Denk dat ik gister ook last van een indalend kindje heb gehad, had zo'n pijn in mijn liezen en onderbuik....
  zondag 22 november 2009 @ 17:20:54 #208
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74911421
Minniemin, wat fijn dat alles goed zit! hebben ze nog een verklaring gegeven voor de bloeding?

Grunsfan, ik was ook supersnel dik in het begin!

Tan, beterschap!

Nikki, wat leuk, een meisje!

Leo, wat balen van je suiker! Hopelijk is het uiteindelijk wel goed!

Ha, renzell! Een begrijpende ziel!

Mede-nachtbrakende dames!

Ik had vandaag een babyshower! Twas heel gezellig! En ik heb een binana-draagdoek gekregen!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 22 november 2009 @ 17:37:52 #209
95408 Incantrix
pi_74912181
Oh, Davinia, wat leuk!! Je klinkt hardstikke vrolijk, fijn joh!

En BJ, zou het? Het kan zomaar natuurlijk.. Hij/zij was goed gaan liggen bij jou, dacht ik? Dan hoop ik het wel voor je, dan draait hij/zij hopelijk niet zo makkelijk meer terug!

En hiero geen downtime-baby, maar ik heb wel even getwijfeld of het begonnen was misschien.. Gisteravond had ik weer voorweeėn en vanmorgen eerst heel veel harde buiken en toen ergere voorweeėn als dat ik tot nu toe gehad heb. Voelde me ook helemaal niet lekker (bij mijn moeder bij beide bevallingen een voorbode) en er kwam ook een soort van regelmaat in (elke 10 minuten een seconde of 40). Daarna verloor ik ook nog (een deel van?) de slijmprop en moest ik nogal naar het toilet (zal ik maar zeggen ), 2 keer achter elkaar Douchen was fijn maar hield het niet tegen, eventjes gaan liggen uiteindelijk wel Heb nog steeds krampen, maar minder vaak als vanmiddag.. En dan is het rotte dat het niks zegt, dat voorwerk kan zomaar 3 weken duren Wat wel handig was: lief werd er zo nerveus van dat hij inene al die laatste klusjes die hij telkens uitstelde gedaan heeft, jeuj!
3!
pi_74912194
Davina wat leuk dat je een babyshower hebt gekregen/gedaan en nog beter dat het gezellig was en dat je een draagdoek hebt gekregen!

Geen nieuw baby nieuws? Ik heb wel gedroomd ervan maar weet niet meer wie!

Gister een offdag had barstende koppijn, enorm aan het overgeven geweest, maar gelukkig bleef het drinken binnen, wel echt steken in mn buik, idee bij mn eierstokken ofzo, zal wel groeien van mn baarmoeder zijn geweest, gelukkig vandaag weer alles een stuk beter!
We zijn zelfs begonnen met het kamertje! de muren wil ik glad hebben zit nu struktuur verf op, is best een klus maar goed te doen, alleen niet genoeg spul gehaald natuurlijk en geen bouwmarkt open, van de week maar weer verder!
pi_74912221
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:33 schreef Incantrix het volgende:
Nee, hier in elk geval beeb nog in buik Wupwup misschien?

Hebben jullie trouwens ook zo genoten van het mooie weer? Zijn lekker met z'n tweetjes bij het strand gaan kijken, bijzondere momenten zijn dat, als je je beseft dat dit de laatste paar zijn saampjes
Sjee, ben jij al weer zo ver... ik kan me nog zo goed herinneren dat je twee streepjes plaste

Spannend
quote:
Op zondag 22 november 2009 17:20 schreef DaviniaHR het volgende:
Minniemin, wat fijn dat alles goed zit! hebben ze nog een verklaring gegeven voor de bloeding?

Grunsfan, ik was ook supersnel dik in het begin!

Tan, beterschap!

Nikki, wat leuk, een meisje!

Leo, wat balen van je suiker! Hopelijk is het uiteindelijk wel goed!

Ha, renzell! Een begrijpende ziel!

Mede-nachtbrakende dames!

Ik had vandaag een babyshower! Twas heel gezellig! En ik heb een binana-draagdoek gekregen!
Nee, ze hebben geen idee. Kan blijkbaar van alles zijn. Maar ik mag me van zowel de echoscopist als van de vk nu niet meer ongerust maken, maar lekker gewoon genieten

Had gisteren nog wel wat meer oud bloed, dus het lukte me niet helemaal. Maar nu gaat het allemaal weer goed. Ik ben zelfs blij met de belachelijke misselijkheid en moeheid die ik nu heb...

Oh, ik las het verkeerd. Je hebt een babyshower gehad. Wat leuk!
  zondag 22 november 2009 @ 17:42:50 #212
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74912402
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 10:44 schreef Beessie-Jen het volgende:

hebben we nog iets van Tan gehoord?? *duimt nog steeds hoor*
Lois, bedankt voor het doorgeven . Ik had al tegen de vriendin, die via mijn vriend mijn web-log bijhoudt als ik dat zelf niet kan vanwege opname, gezegd dat ze niet zoals toen met Ayden op de twee fora waar ik veel post hoeft door te geven hoe het zit. Het is verder geen wereldnieuws en er lezen er genoeg van hier op mijn log, dus het wordt vanzelf wel bekend

Maar ben inmiddels weer terug uit het ZH dus (gistermiddag al). De bloeddruk was nu echt gevaarlijk hoog en bleef dat ook, dus ze zijn met medicatie gestart, direct een dubbele dosering. Voordeel is dat het helpt, nadeel is dat mijn lijf nogal moeite heeft met het verwerken van de medicatie waardoor is echt vreselijk moe en suf ben. Ik lig al twee dagen bijna alleen maar te slapen.
De afgelopen anderhalve dag is mijn bloeddruk netjes geweest, zo rond de 110/80, al begint hij nu toch weer te stijgen. Of het toeval is weet ik niet, ik hoop van wel eigenlijk, want als ze de dosering op moeten gaan hogen kunnen ze me net zo goed meteen knock-out slaan. Ik lig nu al bijna alleen nog maar te slapen.

Iemand bekend hier met methyldopa? Dat is dus de medicatie die ik krijg... ik vind het behoorlijk heftig spul

Sorry voor het niet bijlezen verder, zag wel een paar leuke foto's voorbij komen
  zondag 22 november 2009 @ 17:43:30 #213
95408 Incantrix
pi_74912424
Draakje, wat vervrlend dat je je zo rot hebt gevoeld, wel ern goed idee om aan de babykamer te beginnen dan, dan heb je een beetje afleiding! Ben benieuwd naar jullie kamertje, dat is zoiets leuks om je mee bezig te houden

En Minnie, ik kan me soms niet indenken hoe hard het gaat! Voor je het weet loop jij ook op alledag, haha! Vind het trouwens superleuk om nog even samen met jou in Z&G te 'wonen'!
3!
  zondag 22 november 2009 @ 17:46:21 #214
95408 Incantrix
pi_74912547
Oh Tan, wat heftig.. Balen dat het nu toch weer begint te stijgen, net nu het omlaag was door de medicijnen Ben je nu thuis wel? Jeetje, ik vind het echt heftig, ik duim voor je!!
(en ik loop chronisch achter de feiten aan, kan niet zo snel typen op de iphone )
3!
pi_74912659
en we zijn weer online, eindelijk!

Tan: Hoe kun je nu je excuses aanbieden dat je niet hebt bijgelezen.... Laat jij je eens lekker vertroetelen....

Wel bijgelezen, maar geen fut om iedereen los te noemen

Vandaag een high tea gedaan, dat is lekker zeg!!!
pi_74912813
MinnieMin, fijn dat de echo goed was, en dan idd niet meer druk maken

Verder wat DJRandall zegt... beetje te futloos iedereen los te noemen
* Soneal heeft de halve middag liggen slapen
pi_74912956
Tan, spannend zeg. Gelukkig houden ze alles goed in de gaten maar wat een gedoe zeg, die bloeddruk.
Hopenlijk doen de medicijnen toch wat ze moeten doen...anders gaat het niet meer lang duren denk ik, toch? (voordat ze de baby halen, bedoel ik)
pi_74913647
Oh tan, wt fijn dat je weer thuis bent! Mooie bloeddruk ook meteen weer, dat wil wel natuurlijk met die medicatie (zelfde als ik nu heb... Ik moet 250mg 3x per dag)

trix, je bent gewoon al aan het oefenen... wel mooi dat je lief dan ook meteen aangespoord is

davinia, wat leuk zon shower! Helemaal leuk en genieten dus... o+
pi_74913661
Tan blijft spannend zo! hoop echt dat de medicatie wel blijft helpen hoor, schiet niet op zo!
Ik ken het niet succes in iedere geval ennne niet verontschuldigen als je niet bij leest

incantrix, zijn nu vooral bezog de structuur verf weer glad te maken, verder eigenlijk nog niet echt een idee hoe we het willen hihi
  zondag 22 november 2009 @ 18:54:01 #220
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74914050
o Tan, wat fijn dat je gisteren weer thuis bent gekomen! En nu lekker rustig blijven.....

@trixje; idd ons kindje was inmiddels gedraaid, nu in hoofdligging, dus het zou wel mooi zijn als het nu ingedaald is....
maar niets is zeker natuurlijk, maar heb wel echt urenlang last van mijn buik gehad... dus zou maar zo kunnen.
(morgenmiddag controleafspraak, dus we zullen zien)
  zondag 22 november 2009 @ 18:55:54 #221
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74914118
Tan, fijn dat het nu in elk geval beter is met je bloeddruk. Gaan ze nou de baby ook eerder halen?
pi_74914438
Tan, fijn dat je weer thuisbent! En hopelijk blijft de bloeddruk nu laag!

Ben benieuwd of je kindje al is ingedaald BJ!

Even een vraagje over de babywasjes. Hebben jullie dat met Neutral gedaan? Of gewoon met je eigen vertrouwde wasmiddel?
pi_74914481
Ohja, ik vergeet het spannende verhaal van Incantrix helemaal. Spannend hoor, als het voorwerk al begint. En helemaal handig dat je vriend dan aangespoord wordt!
  zondag 22 november 2009 @ 19:14:54 #224
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74914704
@nieuwe user; ik heb de eerste wasjes inderdaad met neutral gedaan... voor de zekerheid...
  zondag 22 november 2009 @ 19:52:21 #225
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74916004
Goedenaovnd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')