Poppejans, jeuj, dat klinkt goed

En Tan, oooww, wat súperfijn voor je, ik ben blij!!

Dat is een boel waard, dus dan is dit inderdaad een goede deal

Freecell, leuk ja, ik ben toen wel gegaan, was toen een bedrijfsuitje, ik uitgebreid gevraagd wat er allemaal gedaan zou worden, hoe de stoelen waren, of er veel gelopen moest worden, nog gemeld dat lopen en staan echt níet handig zijn.. Maar het was alleen maar een paar keer een paar minuutjes lopen (kan ik) en verder wel veel zitten, maar door dat lopen zou dat dus telkens afwisselen. Stoelen waren verder goed etc. etc., maar dat we tot drie keer toe ergens staande op allerlei mensen en/of dingen moesten wachten waren ze even vergeten.. Net als de rukbankjes in de rondvaartboot (lees: houten plankjes ter breedte van anderhalf persoon waar je met z'n tweetjes op moest) en de lunch duurde 3x zo lang als was afgesproken

Ben er zowat een week van geradbraakt geweest, sindsdien doe ik het niet meer.. Mensen vergeten makkelijk details die voor jou onoverkomelijk zijn omdat zij het probleem niet zien.
Davinia, constant kermen of pruttelen is inderdaad niet iets waar je op zit te wachten en het gaat ze inderdaad sowieso niet aan.. Al is het ook weer lastig, ik snap ook best dat het niet iets is waar mensen áltijd bij stilstaan als ze het zelf niet voelen (hell, ik vergeet het zélf nog regelmatig waardoor ik dan een verkeerde beweging maak uit enthousiasme en het vervolgens weer moet bezuren

), alleen zou het zo fijn zijn als men wel een béétje mee zou denken

Faja, wat een afschuwelijke reactie van je tante

Zulke mensen zou ik graag mijden denk ik..
Wupwup, dat deed ik eerst ook, vooral ook op mijn werk, met als gevolg dat niemand mijn klachten serieus nam of door had dat het écht niet best ging. Sinds ik erachter ben dat je, als je wil dat mensen een beetje rekening met je houden (bijv. niet heel hard gaan lopen als je ergens samen naartoe loopt), je toch echt iets moet zeggen, zeg ik meestal iets van 'het gaat wel' of 'vandaag is een goede/minder goede dag'

DJ, wow, dat is bizar.. En euhm, ja, hoe neem je afscheid? Ik moet er even over nadenken, ok?