abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74775884
Vorig deel

14 november 2009: ziggyziggyziggy (papa)
16 november 2009: WupWup (meisje)
29 november 2009: Poppejans (jongen)
04 december 2009: Incantrix (jongen)
05 december 2009: Groofsken (jongen)
06 december 2009: Meimeltje (jongen)
12 december 2009: Bucko
12 december 2009: Amaranta
22 december 2009: Lijnloos (meisje)
26 december 2009: Sidn3y
27 december 2009: lily
30 december 2009: Vlindur (jongen)
31 december 2009: Beessie-Jen

2010

01 januari 2010 DaviniaHR en PhysicsRules (meisje)
04 januari 2010: Tan
09 januari 2010: CalamityJane
12 januari 2010: Faja-Lobi (jongen)
26 januari 2010: flowerbox
29 januari 2010: Reintji (papa) (tweeling)
05 februari 2010: Co_OL (papa)
11 februari 2010: sindell (meisje)
14 februari 2010: octopussy (meisje)
14 februari 2010: mama_papa (meisje)
15 februari 2010: Ymme (jongen)
15 februari 2010: DJRandall
17 februari 2010: Sc0rPi0n (papa)
18 februari 2010: Asyniur (jongetje)
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky *** (jongen)
20 februari 2010: freecell
23 februari 2010: Leonieke (jongen)
07 maart 2010: Chantal20
09 maart 2010: Webkim
10 maart 2010: Egg-Bird
07 april 2010: _NIKKI_
26 april 2010: Becky27
26 april 2010: kwib (papa)
30 april 2010: Simmu
08 mei 2010: Keshet
12 mei 2010: harley (papa)
18 mei 2010: draculettetje
20 mei 2010: Libell
22 mei 2010: Baldria
23 mei 2010: Morretje
31 mei 2010: CrazyPrincess
07 juni 2010: PinkPrincess
11 juni 2010: Becky1H983
18 juni 2010: Guess
04 juli 2010: Sonnetje85
06 juli 2010: MinnieMin
06 juli 2010: borra
21 juli 2010: Marrije
21 juli 2010: Soneal

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.
[/quote]

Ik zei tegen Davinia dat ik precies vandaag 32 weken ben

[ Bericht 2% gewijzigd door RockabeIIa op 19-11-2009 13:55:43 ]
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:04:46 #2
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74775937
Kijk de lijst voor 2009 kort worden!
Maar maar maar het is toch nog lang geen 2010!
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:06:05 #3
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74775972
Aaahh, Asy, superlief (Tot de beeb écht sterk wordt dan )

Davinia, Bah Supervervelend, en ik kan me voorstellen dat het echt ff zeer doet als ze zoiets vragen. Mensen hebben toch vaak niet goed door hoe beperkt je door zoiets kunt zijn, hoe vaak ik eerder niet "ooww, maar het is toch maar éventjes?" tegen moet spreken als we iets gaan doen, of achteraf met pijn zit omdat mensen bijv. vergeten dat er bij iets niet alleen een beetje gelopen moet worden, maar ook erg veel gestaan, of dat er geen goede stoelen aanwezig zijn.. Hoop dat je de dag een beetje doorkomt joh Je hebt in elk geval 5 goede dagen gehad, dat vind ik een waard!

Net als Faja's 32 weken trouwens!

En Asy, ahem.. Ik kijk even niet, ok?
3!
pi_74775983
Haha asy, struisvogel

nuja, ik moet nog 3 maanden en zit nog niet eens op de helft van de lijst Dus het wachten is op de babyboom denk ik
pi_74776014
Ja, incantrix, dat klinkt bekend
Ik wilde niet mee naar iets en de reactie was: 'jamaar je kan daar toch ook zitten?' uhm, ja, op houten rukstoeltjes en de meeste tijd moet ik toch staan en lopen
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:11:03 #6
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74776103
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:06 schreef freecell het volgende:
Haha asy, struisvogel

nuja, ik moet nog 3 maanden en zit nog niet eens op de helft van de lijst Dus het wachten is op de babyboom denk ik
Ja hallo! Er moet nog een heul kamertje gedaan worden!
Jij hebt makkelijk praten; jij gaat strakjes gewoon verhuizen

Davinia, ik herken het wel een beetje hoor. Op gewone dagen heb ik pijn en op slechte dagen heb ik heel veel pijn. (lang) staan is iets wat ik het moeilijkst kan. Lopen en liggen gaan nog het beste afgewisseld met zitten... Fijn dat jij in elk geval 5 pijnvrije dagen hebt gehad en probeer je niet teveel van anderen aan te trekken. Nog even volhouden meis, je bent er bijna
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:11:36 #7
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74776120
idd trixie! en ze zien het ook niet, verder. wat moet je dan? binnenkomen "auauauau wat heb ik toch een pijn nu"? is ook geen optie. dan zwelg je er alleenmaar in, en ik wil niet zielig gevonden worden.

maar ja, klig weer lekker op de bank, zometeen wasje draaien en weer terug naar de bank. heb gister de finale van bntm opgenomen, aansluitend project runway, en sytycd (heb het eerste dtuk gemist). kom mn dag wel door
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74776128
En ik laat jullie gewoon allemaal meehelpen
pi_74776146
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:11 schreef DaviniaHR het volgende:
idd trixie! en ze zien het ook niet, verder. wat moet je dan? binnenkomen "auauauau wat heb ik toch een pijn nu"? is ook geen optie. dan zwelg je er alleenmaar in, en ik wil niet zielig gevonden worden.
Binnenkomen en jezelf om laten vallen?
pi_74776194
Begrijpelijk Davina maar je mag best aangeven dat je pijn hebt en niet alles meer kan. Zo zat ik van de week even bij mijn zusje binnen en toen kwam mijn tante ook nog even langs. Mijn zusje haar schoonmoeder vroeg aan mij hoe het nu ging waarop ik antwoord "gaat wel" zegt mijn tante "je moet je niet zo aanstellen, je bent zwanger niet ziek". Waarop ik dus zei dat ik bekkeninstabiliteit had en dat dat best pijnlijk kan zijn. Ze lachte alleen maar en begon zoals gebruikelijk weer over haar zelf en haar zwangerschappen, bevallingen etc.
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:14:41 #11
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74776196
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:12 schreef freecell het volgende:
En ik laat jullie gewoon allemaal meehelpen
Prima, kom je me wel uit de trein takelen want na 3 uur in de trein gezeten te hebben, kan ik echt niet meer lopen hoor!
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:14:57 #12
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74776201
ik mocht naar huis, bloeddruk was acceptabel genoeg, hing zo'n beetje rond de 130/85 Moest wel thuis écht écht niks meer doen en dan vrijdag weer terug voor een extra controle en CTG en bellen zodra ik klachten krijg. Daar kan ik wel mee leven, ben lekker thuis
pi_74776217
goed zeg
pi_74776221
Davinia, wat een horken daar zeg... ok, je roept het misschien niet uit van de pijn als je Eli daar komt brengen, maar een beetje tact zou toch prettig zijn. Maar wel 5 pijnvrije dagen!

Faja 32weken!

* schuift Asy nog een bak zand voor hoofd toe...

Oh Tan wat fijn dat je thuis bent weer! En nou goed niksen jij!
pi_74776235
Super Tan en nou beentjes omhoog en niet meer van de bank af komen, mits je een bezoek aan het toilet moet brengen.
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:18:29 #16
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74776297
Tan, heerlijk!!

ik zie niet op tegen de bevaling maar vind het opeens toch allemaal wel hard gaan... en ik kan me niet voorstellen dat ik over een tijdje écht écht écht moeder ben
pi_74776362
Fijn Tan!

Ik vond die lijst van 2010 ook al zo lang worden, er zijn al mensen gewoon uitgerekend in juli 2010, dan hebben ''wij'' van 2009 al gewoon babys van behoorlijk wat maandjes oud echt gek idee

Bij de vk was alles goed, Poppejantje daalt alleen niet in maar dat wil ook niks zeggen over wanneer de bevalling start. Hij ligt echt nog los voor mn bekken, en rug helemaal tegen mn ribbenboog aan.
De vk dacht wel dat ik de afspraak van volgende week nog gewoon haal, we zullen zien!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:21:10 #18
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74776374
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:14 schreef Faja-Lobi het volgende:
Begrijpelijk Davina maar je mag best aangeven dat je pijn hebt en niet alles meer kan. Zo zat ik van de week even bij mijn zusje binnen en toen kwam mijn tante ook nog even langs. Mijn zusje haar schoonmoeder vroeg aan mij hoe het nu ging waarop ik antwoord "gaat wel" zegt mijn tante "je moet je niet zo aanstellen, je bent zwanger niet ziek". Waarop ik dus zei dat ik bekkeninstabiliteit had en dat dat best pijnlijk kan zijn. Ze lachte alleen maar en begon zoals gebruikelijk weer over haar zelf en haar zwangerschappen, bevallingen etc.
das je tante, niet een of andere leidster op het kdv aan wie ik geen verantwoording hoef af te leggen. als ik me echt kut voel, vertel ik dat aan mn man, of mn directe familie. de rest gaat het eigenlijk geen ene flikker aan hoe ik me voel. ze hebben maar te accepteren wat ik ze vertel. ik zit niet voor mn lol de hele dag thuis.
nog wel een reactie van haar zeg!

en vandaag 32 weken? dan doen we ook even is ook een soort nep-mijlpaal, want kinders met deze zw-duur zijn zo goed als af, moeten alleen nog warm gehouden worden

tan, wat fijn dat je naar huis mocht! en 33 wk vandaag, geloof ik, toch?
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:24:54 #19
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74776481
poppejans, gefeli met je vk-sticker!

asy, raar is dat, hè? toen ik zwanger was van eli gluurde ik ook mee in het babietjestopic, en dan zat ik me te verbazen hoe al die mensen over hun kinders praatten. kinders? zit er dan een echt kind in mijn buik? en dat gaat dan ook luiers omkrijgen en boertjes laten en krampjes hebben? nah, dat kan niet!

en nu is het vooral: straks heb ik 2 kinders! dat hoort bij grote mensen die volwassen zijn! ik ben nog helemaal geen grote-mens! dat kan helemaal niet! le histoire se repète, noemen ze zoiets, geloof ik

ahum...

en tis wel heel fijn om van anderen te horen dat ik niet raar ben dat ik het een nare opmerking vond van de kdv-leidster. maar ja, op zo'n dag kan je überhaupt niks hebben, dus dat scheelt

enniewee, topic 590 is een mooi nummer voor nwe beebs! hop, persen maar! wie biedt?
pi_74776605
Tan wat fijn dat je weer naar huis mocht!

Om heel eerlijk te zijn zeg ik eigenlijk ook bijna nooit dat ik pijn heb als mensen vragen hoe het gaat. Ik maak er iets van als 'baby is gezond' of 'baby groeit goed' of 'goed hoor, ik red me wel' Het voelt wat onwennig ofzo of ongewenst om gewoon te zeggen van 'Nou eigenlijk gaat het knap kut, want ik kan nog geen stap zetten of ik heb de tranen weer in m'n ogen staan en omdraaien in bed lukt ook niet binnen een minuut en zonder gegodver en als ik van de bank wil opstaan, moet ik met m'n handen m'n benen rechtzetten en heb ik een tafel, kast of vriend nodig om vervolgens omhoog te komen.' De antwoorden hiervoor zijn gewoon korter en bevorderlijker voor de sfeer
pi_74776681
Davinia: ik doe gewoon een voor 5 goede dagen...

Faja: Argh, heel irritant als mensen zo reageren. Zo'n schoonmoeder heb ik ook een beetje. Haar zwangerschappen en bevallingen zijn een absolute graadmeter voor de rest van de wereld. En dat het bij 85% van de mensen zwaarder is dan bij haar wil er niet in. Ze vind het ook overbodig dat lief en ik de cursus samen bevallen willen doen. Aan de andere kant zeurt ze dat haar man er niet voor haar was.....

Tan: Jeej, je bent thuis..... goed nieuws dus

Asy: dat heb ik vanmorgen in mijn weblog dus ook geschreven. Onvoorstelbaar, maar het voelt ook zo goed toch?

Poppejans een sticker!

En hier nog een raar besef. Mijn contract loopt dus bijna af en ik moet na vandaag nog drie ochtenden werken. Nu is de vader van mijn baas overleden en ben ik donderdag ineens vrij omdat het kantoor dicht is. Valt er dus weer een dag weg. Nog twee ochtenden werken. Ik heb nu gewoon al weekend. Ieuw, wordt er beetje emo van....
Iemand enig idee wat een goed afscheid zou zijn? Ik wilde taart trakteren, maar mijn baas vond dat we niets te vieren hebben. Ik vind een afscheid te zwaar, zeker in verband met de uitvaart die hij deze week heeft. Hij wilde het wel op een goede manier afsluiten, maar ik heb echt geen ideeën meer. Dus dames, help me out!
pi_74776816
Oh ja, DJ, je contract loopt af. Wel balen zeg...

en wat een rot afscheid, zo met die uitvaart erbij...jeetje...moeilijk hoor
pi_74776863
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:21 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

das je tante, niet een of andere leidster op het kdv aan wie ik geen verantwoording hoef af te leggen. als ik me echt kut voel, vertel ik dat aan mn man, of mn directe familie. de rest gaat het eigenlijk geen ene flikker aan hoe ik me voel. ze hebben maar te accepteren wat ik ze vertel. ik zit niet voor mn lol de hele dag thuis.
nog wel een reactie van haar zeg!

en vandaag 32 weken? dan doen we ook even is ook een soort nep-mijlpaal, want kinders met deze zw-duur zijn zo goed als af, moeten alleen nog warm gehouden worden

tan, wat fijn dat je naar huis mocht! en 33 wk vandaag, geloof ik, toch?
Het is ook van het zotte dat zo een leidster denkt dat je aan haar verantwoording verschuldigd bent. Ik vind het ook geen pretje de gehele dag thuis te zitten, muren komen op een gegeven moment echt wel op je af.

Heb je nog wel wat aan je bekkenband of gebruik je hem niet zo veel al zittend of liggend op de bank? Vroeg me trouwens nog af, de dames die een bekkenband gebruiken gaan jullie straks na de bevalling ook een sluitband gebruiken? Had dit linkje gevonden en klinkt wel logisch zeg maar
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:38:38 #24
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74776896
Poppejans, jeuj, dat klinkt goed

En Tan, oooww, wat súperfijn voor je, ik ben blij!! Dat is een boel waard, dus dan is dit inderdaad een goede deal

Freecell, leuk ja, ik ben toen wel gegaan, was toen een bedrijfsuitje, ik uitgebreid gevraagd wat er allemaal gedaan zou worden, hoe de stoelen waren, of er veel gelopen moest worden, nog gemeld dat lopen en staan echt níet handig zijn.. Maar het was alleen maar een paar keer een paar minuutjes lopen (kan ik) en verder wel veel zitten, maar door dat lopen zou dat dus telkens afwisselen. Stoelen waren verder goed etc. etc., maar dat we tot drie keer toe ergens staande op allerlei mensen en/of dingen moesten wachten waren ze even vergeten.. Net als de rukbankjes in de rondvaartboot (lees: houten plankjes ter breedte van anderhalf persoon waar je met z'n tweetjes op moest) en de lunch duurde 3x zo lang als was afgesproken Ben er zowat een week van geradbraakt geweest, sindsdien doe ik het niet meer.. Mensen vergeten makkelijk details die voor jou onoverkomelijk zijn omdat zij het probleem niet zien.

Davinia, constant kermen of pruttelen is inderdaad niet iets waar je op zit te wachten en het gaat ze inderdaad sowieso niet aan.. Al is het ook weer lastig, ik snap ook best dat het niet iets is waar mensen áltijd bij stilstaan als ze het zelf niet voelen (hell, ik vergeet het zélf nog regelmatig waardoor ik dan een verkeerde beweging maak uit enthousiasme en het vervolgens weer moet bezuren ), alleen zou het zo fijn zijn als men wel een béétje mee zou denken

Faja, wat een afschuwelijke reactie van je tante Zulke mensen zou ik graag mijden denk ik..

Wupwup, dat deed ik eerst ook, vooral ook op mijn werk, met als gevolg dat niemand mijn klachten serieus nam of door had dat het écht niet best ging. Sinds ik erachter ben dat je, als je wil dat mensen een beetje rekening met je houden (bijv. niet heel hard gaan lopen als je ergens samen naartoe loopt), je toch echt iets moet zeggen, zeg ik meestal iets van 'het gaat wel' of 'vandaag is een goede/minder goede dag'

DJ, wow, dat is bizar.. En euhm, ja, hoe neem je afscheid? Ik moet er even over nadenken, ok?
3!
pi_74776915
Ik begin trouwens ook met "aftakelen".

Ik heb sinds een dag of wat last van zwangerschaps-ischias. Had ik de vorige keer ook.
Best vervelend. Soms kan ik ook even niks meer.
Het zit rechts in mijn dij/heup en af en toe kan ik niet meer pijnloos opstaan of lopen.

Ik heb het gelukkig niet de hele dag, het schiet er gewoon soms even in en na een minuut of 10 is het weer weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')