abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74680140
Zwangerschap en geboorte deel 588

11 november 2009 DutchieBre (papa)
14 november 2009: ziggyziggyziggy (papa)
16 november 2009: WupWup (meisje)
29 november 2009: Poppejans (jongen)
03 december 2009: Aoraki (jongen)
04 december 2009: Incantrix (jongen)
05 december 2009: Groofsken (jongen)
06 december 2009: Meimeltje (jongen)
12 december 2009: Bucko
12 december 2009: Amaranta
22 december 2009: Lijnloos (meisje)
26 december 2009: Sidn3y
27 december 2009: lily
30 december 2009: Vlindur (jongen)
31 december 2009: Beessie-Jen

2010

01 januari 2010 DaviniaHR en PhysicsRules (meisje)
04 januari 2010: Tan
09 januari 2010: CalamityJane
12 januari 2010: Faja-lobi (jongen)
26 januari 2010: flowerbox
29 januari 2010: Reintji (papa) (tweeling)
05 februari 2010: Co_OL (papa)
11 februari 2010: sindell (meisje)
14 februari 2010: octopussy (meisje)
14 februari 2010: mama_papa (meisje)
15 februari 2010: Ymme (jongen)
15 februari 2010: DJRandall
17 februari 2010: Sc0rPi0n (papa)
18 februari 2010: Asyniur (jongetje)
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky *** (jongen)
20 februari 2010: freecell
23 februari 2010: Leonieke (jongen)
07 maart 2010: Chantal20
09 maart 2010: Webkim
10 maart 2010: Egg-Bird
07 april 2010: _NIKKI_
26 april 2010: Becky27
26 april 2010: kwib (papa)
30 april 2010: Simmu
08 mei 2010: Keshet
12 mei 2010: harley (papa)
18 mei 2010: draculettetje
22 mei 2010: Baldria
23 mei 2010: Morretje
31 mei 2010: CrazyPrincess
07 juni 2010: PinkPrincess
11 juni 2010: Becky1H983
18 juni 2010: Guess
04 juli 2010: Sonnetje85
06 juli 2010: MinnieMin
06 juli 2010: borra
21 juli 2010: Marrije
21 juli 2010: Soneal

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.
pi_74680187
ik gooide de vorige dicht met deze post:
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:48 schreef octopussy het volgende:
Waarom ben ik nou zo'n spoilerfool?

Heb mijn kraampakket nog niet gehad. Gelukkig ben ik volledig ingelicht door mijn schoonzusje over alle 'practische saacken ende bevallingschperikelen' Ik werd nog net niet gedwongen om de bevallingsvideo (in full HD) te bekijken.
Ik heb inmiddels wel een HD camera, maar die verstop ik zodra ik weeën krijg

Claudia_x al ergens gespot?
pi_74680861
En ik ben blij dat het vorige topic vol is
Wat een verhalen. En ik kwam al half depri bij mijn schoonouders vandaan, na urenlange verhalen van schoonmoeders.....

En nu kom ik er ook nog achter dat het kraampakket dan binnenkort wel zal komen.
IK WIL NIET MEER.....ik ben al zo bang om te bevallen....
pi_74680906
Ik wil al die enge verhalen ook niet horen. Net als dat vrouwen niet poepen gaan alle bevallingen als een zonnetje wat mij betreft

Als in de film dus
pi_74681154
Klopt, zover ik weet kriebelt het alleen een beetje
pi_74681175
Al die verhalen hahaha, maar ze schrikken me vooralsnog niet heel erg af hoor.
Ander ondergoed heb ik hier ook in huis gehaald, wat grotere gewoon simpele zwarte van de Zeeman die ik misschien nog kan gebruiken als ik ongesteld ben ofzo, of ik gooi ze gewoon weg na kraamtijd.

Groofsken, die matrasbeschermer heb ik erop gedaan sinds ik thuis mag bevallen, dus bij week 37. Maar dat ding blijft totaal niet liggen (ik dacht dat het elastiek zou hebben om de uiteinden netjes onder matras te krijgen) raar blauw kraakding.

En die klossen ik heb serieus een opstapje bij het bed staan nu
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 13 november 2009 @ 22:43:51 #7
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74681901
Ow, ik heb van die hema-tenten gekocht, zitten in een pakje van 3 voor ¤ 2,50 en zodra ik ze niet meer nodig heb gooi ik ze meteen weg. Ik heb er 3 en daarnaast nog mijn positie-boxers, dus ik vind het wel best zo. Heb gisteren wel nieuwe sloffen gekocht voor in het ziekenhuis en later thuis, sloffen dragen schijnt belangrijk te zijn i.v.m. het oplopen van infecties, dus dan heb ik liever ook nieuwe aan mijn pootjes

Die matjes liggen nu in het laatje van mijn nachtkastje, morgen verschoont lief het bed en dan gaat er eentje op. Overmorgen dan ook nog de klossen en dan is het allemaal wel heel echt ineens, enzo En dan maar snel naar de Ikea voor een keukentrapje

En woei, nog geen bericht van Claudia vandaag, ik hoop echt dat alles goed is enzo..
3!
pi_74684190
Pff wat een verhalen aan t eind van het vorige topic
Dat wil ik helemaal niet weten!
En een kraampakket krijg ik niet eens, ben niet goed genoeg verzekerd ervoor

Zal even een leuke noot hierin gooien: 4 december heb ik mijn eerste echo. Leuk!
pi_74684374
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:54 schreef octopussy het volgende:
ik gooide de vorige dicht met deze post:
[..]
Ik had later toch wel een btje spijt dat ik de bevalling niet gefilmd heb..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 14 november 2009 @ 08:55:21 #10
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74688271
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 22:43 schreef Incantrix het volgende:
Ow, ik heb van die hema-tenten gekocht, zitten in een pakje van 3 voor ¤ 2,50 en zodra ik ze niet meer nodig heb gooi ik ze meteen weg. Ik heb er 3 en daarnaast nog mijn positie-boxers, dus ik vind het wel best zo. Heb gisteren wel nieuwe sloffen gekocht voor in het ziekenhuis en later thuis, sloffen dragen schijnt belangrijk te zijn i.v.m. het oplopen van infecties, dus dan heb ik liever ook nieuwe aan mijn pootjes

Die matjes liggen nu in het laatje van mijn nachtkastje, morgen verschoont lief het bed en dan gaat er eentje op. Overmorgen dan ook nog de klossen en dan is het allemaal wel heel echt ineens, enzo En dan maar snel naar de Ikea voor een keukentrapje

En woei, nog geen bericht van Claudia vandaag, ik hoop echt dat alles goed is enzo..
Als je nu toch naar IKEA gaat, ze hebben daar voortaan waterdichte hoeslakens. Als je die om je matras doet, onder je molton en daarover dan je gewone hoeslaken heb je er helemaal geen weet van en is de kans op lekkage nihil /tip
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_74688353
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 08:55 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Als je nu toch naar IKEA gaat, ze hebben daar voortaan waterdichte hoeslakens. Als je die om je matras doet, onder je molton en daarover dan je gewone hoeslaken heb je er helemaal geen weet van en is de kans op lekkage nihil /tip
En ze kraken niet

Ik heb trouwens geen hema-tenten. Kraamverband past prima in mijn boxers (zeker in boxers die ik in de zwangerschap gewoon door gedragen heb )
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 23:46 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ik had later toch wel een btje spijt dat ik de bevalling niet gefilmd heb..
O, ik geen moment
Hier ook geen foto's van tijdens de bevalling. We waren maar met z'n drieën (verloskundige, TARA, Freecell) en de kraamverzorgster kwam pas toen hij een half uur oud was Dus er was ook niemand over ofzo.
Toen hij er net was heeft de verloskundige uit zichzelf de camera gepakt en een paar hele mooie foto's gemaakt Daar zijn we erg blij mee!
pi_74688397
Goedemorgen!
Waardeloos geslapen, ik geloof dat ik vandaag lekker in huispak op de bank vertoef. Over paar uurtjes de Sint kijken op tv!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74688432
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 22:15 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik wil al die enge verhalen ook niet horen. Net als dat vrouwen niet poepen gaan alle bevallingen als een zonnetje wat mij betreft

Als in de film dus
En in principe is dat bij een normale bevalling ook zo
Het is wel zwaar maar je hebt er achteraf geen last van.

* had daar sowieso geen last van; riep met een 3 minuten oude baby op haar buik "mwah, viel mee, doen we nog een keer"
  zaterdag 14 november 2009 @ 09:27:49 #14
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_74688481
Goedemorgen! Wat fijn weer een nieuw topic met allemaal fijne positieve rooskleurige verhalen Houden zo!

Die tip van de Ikea matrasbeschermers ga ik onthouden

(oh, weer op account van hubby, maar it is me, happyme)
pi_74688483
Goedemorgen.

Jammer Poppejans, dat je slecht geslapen hebt. Hier was het vannacht juist beter. 8 uur aan 1 stuk door kunnen maffen. (eindelijk)

Sonnetje, spannend zo'n eerste echo. Echt iets om naar uit te kijken

Ik heb een waterdicht hoeslaken van de action gekocht (op aanraden van sommige dames hier), en ik moet zeggen dat ik daar heel tevreden over ben. Het is helemaal niet zo warm en kraakt niet. Op aanraden van de kraam-intake-mevrouw ligt dat hier al sinds week 35 op het bed, maar ik heb er dan ook geen last van. Ons bed gaat pas op klossen als ik uit het ziekenhuis kom na de keizersnede (toch wel makkelijk als je alles kan plannen...)

Gisteren weer een stickertje (een kleintje) gekregen van de Gyn. CTG zag er weer prachtig uit, maar mijn bloeddruk blijft hoog (ondanks de medicijnen). Maar ze vond het niet zo'n probleem. We hebben heel veel vragen gesteld over de keizersnede en de dagen erna, en we zijn echt super tevreden over de procedures bij ons in het ziekenhuis. Dus dat stelt echt gerust. Dat betekent natuurlijk niet dat alles volgens plan gaat verlopen, maar de intentie is er in elk geval.
pi_74688561
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 08:55 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Goede tip!! Die ga ik onthouden!
pi_74689544
Wij hebben gisteren toen we toch bij de hema nieuwe hoeslakens en moltons gingen kopen ook maar zon waterdicht geval meegenomen... Ben benieuwd!
pi_74689833
Goedemorgen dames. Allemaal bang voor bevallen? Of voor bevallings verhalen? struisvogel politiek heet dat toch?

Hier nog 59 dagen tot de uitgerekende datum en nu mijn zusje haar kindje heeft duren voor mij die 59 dagen wel erg lang hoor. Ik heb vandaag nog even bij de zeeman een overstrekset gekocht met blauwe beertjes en sterretjes en een waskussenhoes. Zag gisteren dat mijn zusje zo een waskussenhoes in de wagenbak om het matrasje had gedaan. Erg handig.
  zaterdag 14 november 2009 @ 11:19:37 #19
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74689911
Soneal, hoe voel je je?
pi_74690072
Goedenmorgen.
36 weken vandaag.
DjRandall, ik ga ook niet bevallen. Ik sla het gewoon over. Ik word wakker en dan is Sjors er!
Ik doe het gewoon niet. Ze zien maar hoe ze dat kind eruit halen hahaha

Ik kan me nog herinneren van Eva's bevalling dat ik ook heel erg bang was, en zo rond de 37 weken begon de knop om te gaan. De knop die zegt dat je het wel kan, en dat je ervoor gemaakt bent omdat je vrouw bent. En dat het helemaal gaat lukken. Zelfs bij mij ging die knop om.
Toen ik overtijd ging knapte die knop en maakte me het zelfs niet eens uit als ze nu gewoon via een ander willekeurig gat eruit zou komen.

Ik merk nu dat ik langzaamaan weer minder bang begin te worden. Dat het me weer gaat lukken. Dat ik het weer kan. Ben wel bang en zal bang blijven, maar het knopje is weer in werking gezet.

Ik zal verder niet uitweiden over placenta's enzo.
pi_74690086
Mijn man is vanmorgen nog bij de ikea geweest. Had ik dit maar even eerder geweten. NIet dat ik zo';n ding nodig heb in het ziekenhuis.
pi_74690146
Vandaag vieren we deel 1 van Eva's verjaardag die maandag jarig is. We vieren het máár 3 keer.
1. vandaag zou de broer van Rob komen met zijn kinderen. Hij heeft een omgangsregeling en heeft de kinderen op zaterdag en kan morgen dus niet komen. Ofja, dat kan wel maar hij heeft geen zin om het te regelen met zn ex. Dus hij komt vandaag. Waarop mijn schoonmoeder + haar man + haar schoonzus (tante dus) ook besloten hebben vandaag te komen. Die komen dus om 3 uur.

2. Morgen vrienden en familie.

3. Maandag, collegatje, wat vriendinnen van een ander forum.

Dus.....
ik heb overigens met www.lijstje.nl gewerkt, best handig. Er zijn best wel wat cadeaus afgestreept.
Ik wilde haar niks geven, maar ik heb uiteindelijk een koffer op wieltjes gekocht. Laatst was mijn tante hier en ze was helemaal weg van die koffer. Dus dan heeft ze nu dr eigen koffer.
pi_74690233
heeey dames bevallingsverhalen , ik ga me er niet te druk om maken, het kindje moet er toch uit...
moet ook eerlijk zeggen dat ik niet bang ben ofzo..het zal vast enorm pijnlijk zijn, en vermoeiend...
maar je weet waar je het voor doet.....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_74690285
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 11:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
heeey dames bevallingsverhalen , ik ga me er niet te druk om maken, het kindje moet er toch uit...
moet ook eerlijk zeggen dat ik niet bang ben ofzo..het zal vast enorm pijnlijk zijn, en vermoeiend...
maar je weet waar je het voor doet.....
Voor slapeloze nachten, spruw, dikke schijven in je tieten. Stinkend gore poep luiers, 6 weken nabloeden. 4 dagen niet kunnen zitten,liggen, draaien omdat je hechtingen te strak zitten.
Kraamtranen. Irrante moeders die elke dag willen komen.

Of bedoel je dat niet?
  zaterdag 14 november 2009 @ 11:51:13 #25
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74690533
Ik ben eerlijk gezegd (nog?) niet bang voor de bevalling. Precies eigenlijk wat BJ zegt: de baby moet er toch uit en ik ben er van overtuigd dat dit zeer zeker niet makkelijk zal zijn, maar er zijn mij duizenden vrouwen voorgegaan en ik zal niet de laatste zijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')