quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:48 schreef octopussy het volgende:
Waarom ben ik nou zo'n spoilerfool?![]()
![]()
Heb mijn kraampakket nog niet gehad. Gelukkig ben ik volledig ingelicht door mijn schoonzusje over alle 'practische saacken ende bevallingschperikelen'Ik werd nog net niet gedwongen om de bevallingsvideo (in full HD) te bekijken.
Ik heb inmiddels wel een HD camera, maar die verstop ik zodra ik weeën krijg![]()
Claudia_x al ergens gespot?
Ik had later toch wel een btje spijt dat ik de bevalling niet gefilmd heb..quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:54 schreef octopussy het volgende:
ik gooide de vorige dicht met deze post:
[..]
Als je nu toch naar IKEA gaat, ze hebben daar voortaan waterdichte hoeslakens. Als je die om je matras doet, onder je molton en daarover dan je gewone hoeslaken heb je er helemaal geen weet van en is de kans op lekkage nihilquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:43 schreef Incantrix het volgende:
Ow, ik heb van die hema-tenten gekocht, zitten in een pakje van 3 voor ¤ 2,50 en zodra ik ze niet meer nodig heb gooi ik ze meteen weg. Ik heb er 3 en daarnaast nog mijn positie-boxers, dus ik vind het wel best zo. Heb gisteren wel nieuwe sloffen gekocht voor in het ziekenhuis en later thuis, sloffen dragen schijnt belangrijk te zijn i.v.m. het oplopen van infecties, dus dan heb ik liever ook nieuwe aan mijn pootjes
Die matjes liggen nu in het laatje van mijn nachtkastje, morgen verschoont lief het bed en dan gaat er eentje op. Overmorgen dan ook nog de klossen en dan is het allemaal wel heel echt ineens, enzoEn dan maar snel naar de Ikea voor een keukentrapje
En woei, nog geen bericht van Claudia vandaag, ik hoop echt dat alles goed is enzo..
En ze kraken nietquote:Op zaterdag 14 november 2009 08:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als je nu toch naar IKEA gaat, ze hebben daar voortaan waterdichte hoeslakens. Als je die om je matras doet, onder je molton en daarover dan je gewone hoeslaken heb je er helemaal geen weet van en is de kans op lekkage nihil/tip
O, ik geen momentquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik had later toch wel een btje spijt dat ik de bevalling niet gefilmd heb..
En in principe is dat bij een normale bevalling ook zoquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:15 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik wil al die enge verhalen ook niet horen. Net als dat vrouwen niet poepen gaan alle bevallingen als een zonnetje wat mij betreft
Als in de film dus
Goede tip!! Die ga ik onthouden!quote:Op zaterdag 14 november 2009 08:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als je nu toch naar IKEA gaat, ze hebben daar voortaan waterdichte hoeslakens. Als je die om je matras doet, onder je molton en daarover dan je gewone hoeslaken heb je er helemaal geen weet van en is de kans op lekkage nihil/tip
Voor slapeloze nachten, spruw, dikke schijven in je tieten. Stinkend gore poep luiers, 6 weken nabloeden. 4 dagen niet kunnen zitten,liggen, draaien omdat je hechtingen te strak zitten.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
heeey damesbevallingsverhalen
, ik ga me er niet te druk om maken, het kindje moet er toch uit...
moet ook eerlijk zeggen dat ik niet bang ben ofzo..het zal vast enorm pijnlijk zijn, en vermoeiend...
maar je weet waar je het voor doet.....
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Voor slapeloze nachten, spruw, dikke schijven in je tieten. Stinkend gore poep luiers, 6 weken nabloeden. 4 dagen niet kunnen zitten,liggen, draaien omdat je hechtingen te strak zitten.
Kraamtranen. Irrante moeders die elke dag willen komen.
Of bedoel je dat niet?
dat is wat ik ook bedoel...quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:51 schreef Asyniur het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd (nog?) niet bang voor de bevalling. Precies eigenlijk wat BJ zegt: de baby moet er toch uit en ik ben er van overtuigd dat dit zeer zeker niet makkelijk zal zijn, maar er zijn mij duizenden vrouwen voorgegaan en ik zal niet de laatste zijn...
En als je er zelf relaxter mee omgaat dan is de kans ook groot dat het meevaltquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat is wat ik ook bedoel...
en octo; dat is idd ook een goede om in gedachten te houden![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Voor slapeloze nachten, spruw, dikke schijven in je tieten. Stinkend gore poep luiers, 6 weken nabloeden. 4 dagen niet kunnen zitten,liggen, draaien omdat je hechtingen te strak zitten.
Kraamtranen. Irrante moeders die elke dag willen komen.
Dat heb ik effe gemist, jeetje wat heftig! En balen zeg, maar wel weer prettig dat je nu de deur wat makkelijker uitkomt en er effe uitkan. Veel plezier!quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:44 schreef Incantrix het volgende:
Ga zo lekker met een vriendinnetje en de rolstoel op stap, heb er echt zin in
ik voel me zo'n 20 jaar ouder dan jij je voeltquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:59 schreef Soneal het volgende:
[..]
Net als in 1991; fantastisch dus![]()
En weer 25![]()
![]()
En jij?
Dat tijdstip vind ik ook wel een puntje van aandacht inderdaadquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:27 schreef Faja-Lobi het volgende:
Het is heel erg simpel, dat kindje moet er uit. En hoe je het went of keert na een maand of 9 wordt zijn of haar komst meestal aangekondigt met weeen. En die worden met de cm krachtiger en het is niet iets wat je graag dagelijks ervaart maar als je eenmaal het resultaat van het lange wachten vast hebt dan ben je zo die pijn vergeten. Ik zie totaal niet op tegen de weeen. Ik zie op tegen een evt knip en het hechten daarna (reeds 2 keer mee mogen maken namelijk) en het tijdstip waarop de kleine man zich aandient. Dat je bijv midden in de nacht nog de kinderen naar ouders moet brengen of dat ze toevallig allebei thuis zijn terwijl jij weeen hebt.
Sterkte ermee.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:53 schreef amaranta het volgende:
Mijn man is een schijtluis. Hij kan echt neit van zich afbijten.
Achja boeien. Het zijn zijn moeder en broer die straks op bezoek komen, dan maar geen taart voor hen hoor
Nope, heb nergens last vanquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik voel me zo'n 20 jaar ouder dan jij je voelt![]()
Herstellende van een griepje, alles doet me pijn
Maar ik ben wel happy, dat scheelt
Heb je kwaaltjes?
Sorry dat ik binnenval, mijn eerste bevalling was traumatisch, toch een tweede aangedurfd, die ook lang niet over rozen ging, maar geloof me.....je komt er overheen en je vergeet t, het zij bij mij langzaam.......quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:57 schreef octopussy het volgende:
Amaranta![]()
![]()
Och weet je, als ik over bevallingen nadenk: er zijn zoveel moeders die meer dan 1 kind hebben. Kennelijk is zoiets wel voor herhaling vatbaar. Hoe erg kan het dan zijn?
Ware het niet dat er in mijn omgeving nou weer net een paar moeder zijn die het na 1 kind wel gezien hebben
Argh, mijn moeder zegt dat ook altijd, heel irritant joh! Dát kind heeft een naam en het klinkt vooral zo vervelend. Ze bedoelt het niet slecht, maar dát mens zou beter moeten weten....quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:16 schreef amaranta het volgende:
Ja dat heb ik gezegd. Maar uiteindelijk werd dat kind gewoon een uur later wakker.
En haar neefjes wilden graag met haar spelen want Eva is hún nichtje.
(Eva is MIJN nichtje en ze wordt grote zus he)
Ik weet ook wel dat ze het niet zo bedoelde, maar het klinkt inderdaad zo denigrerend. ofzo.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:36 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Argh, mijn moeder zegt dat ook altijd, heel irritant joh! Dát kind heeft een naam en het klinkt vooral zo vervelend. Ze bedoelt het niet slecht, maar dát mens zou beter moeten weten....
En ik heb ondanks de verhalen over bevallen vandaag een enorme drang naar mijn kind en mijn lief. Ik kruip zo maar eens tegen hem aan.....
ho, bang ben ik wel, roep al mijn hele leven dat ik geen kinderen wil, omdat ik dan moet baren. Maar stiekum, is een bevalling zo voorbij en heb ik zooooo'n zin om met z'n drietjes op de bank te kruipen....quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat ze het niet zo bedoelde, maar het klinkt inderdaad zo denigrerend. ofzo.
En goed dat je niet bang bent!
Eerlijk? Ik was na een dag al aan het fantaseren over een 2dequote:Op zaterdag 14 november 2009 19:42 schreef DJRandall het volgende:
[..]
ho, bang ben ik wel, roep al mijn hele leven dat ik geen kinderen wil, omdat ik dan moet baren. Maar stiekum, is een bevalling zo voorbij en heb ik zooooo'n zin om met z'n drietjes op de bank te kruipen....
En als het zo erg was, had jij het ook geen tweede keer gedaan toch?
jawelquote:Op zondag 15 november 2009 09:40 schreef NieuweUser het volgende:
Nog 1,5 week werken, ben je al bijna klaar met afronden?
Fijn! Ik werk nog drie weken (werk tot 36 weken) en ben ook al druk met overdragen. Merk wel dat ik er steeds meer zin in krijg. Ik heb gewoon zin in meer tijd voor mezelf, werk nu nog fulltime.quote:Op zondag 15 november 2009 09:42 schreef lily het volgende:
[..]
jawel
ik krijg nog een functioneringsgesprek en hier en daar nog wat doornemen met een collega die zaken van me gaat overnemen en that's it dan...
Ik merk wel dat ik steeds sneller buiten adem ben. Ik kan bijvoorbeeld met praten al snel buiten adem raken! Maar ook ik ben wel een beetje verkouden.quote:Op zondag 15 november 2009 09:44 schreef lily het volgende:
Hebben jullie ook zo'n last van weinig lucht krijgen?
Ik wel heel erg de laatste dagen. Ik moet steeds zuchten om wat meer lucht te krijgen (ik heb wel veel last van een verstopte neus al een week of drie dus dat helpt ook niet)
hihi, ja, de baby was hier vannacht ook wel erg druk bezig (ook veel hikken).quote:Op zondag 15 november 2009 09:48 schreef Poppejans het volgende:
Lily, ik slaap ook zo verschrikkelijk, ook doordat ik niet lekker kan liggen momenteel (sliep altijd op buik). Op mn zij gaat niet want krijg ik overal karate trappen, en op mn rug val ik gewoon uren later nog steeds niet in slaap.
Dat moet wel lukkenquote:Op zondag 15 november 2009 10:23 schreef Asyniur het volgende:
Lukt dat bij jou ook nog lily, om het in te halen?
ik heb net nog even de DVD gekeken van de 20-wekenecho. Het blijft ongelooflijk en moest toch even weer een klein traantje wegpinken![]()
37 weken toch?quote:Op zondag 15 november 2009 16:43 schreef Groofsken het volgende:
Ik kan echt niet meer op mijn buik slapen hoor. Omdraaien van mijnene zij naar de andere kost me de laatste tijd trouwens echt 5 minuten zwoegen
.
Vanaf wanneer heb je eigenlijk meldplicht. Volgens mij ben ik zover.
meldplichtquote:Op zondag 15 november 2009 16:43 schreef Groofsken het volgende:
Ik kan echt niet meer op mijn buik slapen hoor. Omdraaien van mijnene zij naar de andere kost me de laatste tijd trouwens echt 5 minuten zwoegen
.
Vanaf wanneer heb je eigenlijk meldplicht. Volgens mij ben ik zover.
absoluutquote:Op zondag 15 november 2009 17:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
(denk trouwens dat de positiespijkerbroeken de 1e weken ook nog erg makkelijk zijn.. lekker die stevige band)
nou ik zit dus al vanaf 7 weken halve dagen thuis en dat is daarna alleen maar meer geworden. En mijn moeder heeft letterlijk 1x gebeld en 1x gemaild hoe het met mij is. De rest komt allemaal van mij uit, hoewel ik daar ook mee opgehouden ben. Mijn ouders hebben niet eens de DVD of de foto van de 20 wekenecho gezien. Ze rijden bv wel voor een kennis helemaal naar een plaats in de buurt om daar naar een 'kerstshow van tuincentrum' te gaan kijken, maar ze vinden het te ver om naar mij te rijden...quote:Op zondag 15 november 2009 18:40 schreef leonieke het volgende:
Waarom Asyniur? Wat mis je dan eigenlijk van hun betrokkenheid?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het niet erg vind dat ze er mij niet te veel vragen over stellenIk kreeg het na 4,5 maand een beetje op mijn heupen bij de vraag: "en, nog niet misselijk?"
jeetje dat lijkt me niet makkelijk als er zo weinig interesse getoond wordt door je eigen ouders....quote:Op zondag 15 november 2009 19:44 schreef Asyniur het volgende:
[..]
nou ik zit dus al vanaf 7 weken halve dagen thuis en dat is daarna alleen maar meer geworden. En mijn moeder heeft letterlijk 1x gebeld en 1x gemaild hoe het met mij is. De rest komt allemaal van mij uit, hoewel ik daar ook mee opgehouden ben. Mijn ouders hebben niet eens de DVD of de foto van de 20 wekenecho gezien. Ze rijden bv wel voor een kennis helemaal naar een plaats in de buurt om daar naar een 'kerstshow van tuincentrum' te gaan kijken, maar ze vinden het te ver om naar mij te rijden...
En dat terwijl mijn schoonouders dus de benen onder het lijf voor mij lopen
Klinkt een beetje als mijn situatie, de eerste twee zwangerschappen. Is nu wel iets beter geworden inmiddels, maar het zit er in of niet. Desalniettemin wel verdrietig.quote:Op zondag 15 november 2009 19:44 schreef Asyniur het volgende:
[..]
nou ik zit dus al vanaf 7 weken halve dagen thuis en dat is daarna alleen maar meer geworden. En mijn moeder heeft letterlijk 1x gebeld en 1x gemaild hoe het met mij is. De rest komt allemaal van mij uit, hoewel ik daar ook mee opgehouden ben. Mijn ouders hebben niet eens de DVD of de foto van de 20 wekenecho gezien. Ze rijden bv wel voor een kennis helemaal naar een plaats in de buurt om daar naar een 'kerstshow van tuincentrum' te gaan kijken, maar ze vinden het te ver om naar mij te rijden...
En dat terwijl mijn schoonouders dus de benen onder het lijf voor mij lopen
quote:Op maandag 16 november 2009 08:49 schreef WupWup het volgende:
40 wekenKom maar op met die weeën zei ze stoer
Tan wat een gedoe met die bloeddruk zeg. Moet je thuis steeds meten?
Hopla!quote:Op maandag 16 november 2009 08:49 schreef WupWup het volgende:
40 wekenKom maar op met die weeën zei ze stoer
Ik ben ook relaxed eigenlijkquote:Op maandag 16 november 2009 09:08 schreef Tan het volgende:
[..]HupHup bevallen jij
Zie je er tegenop? Of ben je er wel aan toe, je klinkt nog zo lekker relaxed vind ik. (of heb ik wat gemist?
)
En ik moet thuis niet meten, maar doe het zo'n drie keer per dag, zeker omdat ik steeds vage symptomen heb, hoofdpijn, misselijk, tintelende vingers. Als mijn bloeddruk laag is, weet ik dat het niet daarvan is. Als de bloeddruk wél hoog is, dan meet ik een half uur erna nog een keer. Dus het is meer voor mijn eigen gemoedsrust, vooral ook omdat ik wel zoveel mogelijk rust hou, maar dat onmogelijk de hele dag door kan doen. En daarbij was hij van de week een aantal dagen bijna alleen maar laag, en dat is fijn om te weten, dat het dus nog geen rampenplan is.
Probeer het eens door het middenquote:Op maandag 16 november 2009 09:46 schreef WupWup het volgende:
Ik ben ook relaxed eigenlijkIk zie er niet tegenop, ik zie het gewoon wel. Het gaat veel pijn doen en afzien worden, maar als miljarden vrouwen me voor zijn gegaan, waarom zou ik het dan niet kunnen? Komt wel goed, is het niet linksom dan wel rechtsom.
Aoraki zou een keizersnede krijgen ivm stuitligging dus ik neem aan dat ze die ook heeft gehad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ahh okequote:Op maandag 16 november 2009 11:07 schreef lily het volgende:
Aoraki![]()
Hij wilde niet wachten![]()
gefeliciteerd![]()
[..]
Aoraki zou een keizersnede krijgen ivm stuitligging dus ik neem aan dat ze die ook heeft gehad.
quote:Op maandag 16 november 2009 12:09 schreef Groofsken het volgende:
Ik liep net trouwens de trap op, met links een wasmand vol natte was, rechts een dochter van een kilo of... 11 (?) en in het midden een buik van ruim 37 weken. Ik kreeg er zo'n bizar gevoel bij, zo van jezus wie had dat gedacht dat dit nog kan
.
Ja ik ga braaf wachten...quote:Op maandag 16 november 2009 11:23 schreef DaviniaHR het volgende:
Asy, wat lief van je collega’s! Ga je ook steeds een week wachten met een kadootje uit te pakken?
En manlief heeft afgelopen vrijdag de babykamer weer een heel eind gefixt!![]()
![]()
![]()
![]()
Alle meuk eruit (naar boven gebracht, nou dat kan ik toch echt niet!
) en het ziet er al een stuk beter uit. Nu hopen dat het sierrandwonder gaat geschieden, en dan gaat het nog wat worden met die babykamer!
![]()
Vwb de bevalling, ik heb er zin an! Echt, het doet niet superveel pijn (naja, persen daargelaten) vond ik. Tis een kwestie van goed concentreren en dan kan je de pijn ahw “wegdenken” door heel geconcentreerd te ademen. Het werkte voor mij iigBen alleen een beetje huiverig voor hoe we het gaan regelen met Eli wegbrengen en zo… Naja, dat regelt zich ook wel dan.
quote:Op maandag 16 november 2009 12:09 schreef Groofsken het volgende:
Ik liep net trouwens de trap op, met links een wasmand vol natte was, rechts een dochter van een kilo of... 11 (?) en in het midden een buik van ruim 37 weken. Ik kreeg er zo'n bizar gevoel bij, zo van jezus wie had dat gedacht dat dit nog kan
.
Knapquote:Op maandag 16 november 2009 12:09 schreef Groofsken het volgende:
.
dank, denk ook wel dat het een soort van gewenning is en me er niet zo druk over maken!quote:Op maandag 16 november 2009 12:43 schreef freecell het volgende:
Draakje, mooi dat het wat beter gaat
Hier langzaam wat dingetjes aan het inpakken al
Het went ook wel echt he?quote:Op maandag 16 november 2009 12:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank, denk ook wel dat het een soort van gewenning is en me er niet zo druk over maken!
Dat wist ik helemaal niet... heftig hoor!quote:Op maandag 16 november 2009 12:57 schreef freecell het volgende:
Bij leander heb ik letterlijk tot en met de bevalling gekotst (niet zo heftig als jij hoor, keer of 2 a 3 per dag!
Gefeliciteerd, en nu lekker genieten van je kleine mannetje! Want het blijft een klein menneke, ondanks het gewicht!quote:Op maandag 16 november 2009 13:33 schreef Claudia_x het volgende:
Hij heet officieel Ivan Max. Het inleiden is eigenlijk standaardprocedure in het OLVG bij een zwangerschapsduur van 41 weken. Er was toevallig plek, dus het kwam allemaal wel goed uit.
Heb overigens geen medelijden met me om die 4900 gram! Ik lieg niet als ik zeg dat het eruit werken echt heel gemakkelijk ging en me zo is meegevallen. Wat eraan voorafging is het zwaarste wat ik ooit heb meegemaakt, maar da's meer iets voor het bevallingstopic.
Ik ga nu de kraamhulp opwachten en lees later bij! Er is hier vast ook weer veel gebeurd.
Ik wil je geenszins ontmoedigen, maar dit heb ik ook al zo'n 3 wekenquote:Op maandag 16 november 2009 14:59 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb trouwens al 3 dagen veel harde buiken, ook 's-nachts een aantal en overdag dus ook, dus ik denk dat dat voorwerk nu lekker aan het doorzetten is. Ze zijn niet heel regelmatig qua tijd, maar wel met regelmaat aanwezig zeg maarHopelijk doet het in elk geval iets, dat zou natuurlijk mooi zijn
Ooww, maar daarmee wil ik geenszins insinueren dat ik het idee heb dat het nu sneller zal gaan ofzo, ik ken net iets te veel verhalen van dames hier die wekenlang voorwerk haddenquote:Op maandag 16 november 2009 15:53 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ik wil je geenszins ontmoedigen, maar dit heb ik ook al zo'n 3 weken
quote:Op maandag 16 november 2009 16:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ooww, maar daarmee wil ik geenszins insinueren dat ik het idee heb dat het nu sneller zal gaan ofzo, ik ken net iets te veel verhalen van dames hier die wekenlang voorwerk haddenMaar vind het wel interessant dat er überhaupt al een paar dagen veel voorwerk aan de gang is en hoop eigenlijk vooral dat dat ervoor zorgt dat later als ik groot ben de bevalling soepeler of vlotter verloopt
Van mij mag hij sowieso nog wel even blijven zitten hoor, ik ben het nog helemaal niet zat!
En Freecell, ik zal je over een paar weken wel laten weten wat ik ervan vond, ok?
Duurt nog heel lang toch?quote:Op maandag 16 november 2009 16:07 schreef WupWup het volgende:
[..]
![]()
Die hoop deel ik wel met je overigens! Dat ik niet helemaal vanaf 'nul' hoef te beginnen, zeg maar. Oh en ik ben ook hartstikke nieuwsgierig naar je ervaringen met die Tens
google is your best friendquote:Op maandag 16 november 2009 17:34 schreef harley het volgende:
claudia ook gefeliciteerd met IVAN
Waarom is de bloeddruk zo belangrijk eigenlijk ?
(ik snap hele het principe van bloeddruk nog steeds niet mischien me toch eens in verdiepen)
Maar klote dat je dan weer het ziekenhuis in moet TAN.
da's toch helemaal legitiem? het zijn kaartjes en het is december......quote:Op maandag 16 november 2009 19:06 schreef amaranta het volgende:
snode plannen aan
Ik bedenk me net, ik kan op de geboortekaartjes ook decemberzegels plakken!
/snode plannen uit
ja maar ik had het nog niet eerder bedachtquote:Op maandag 16 november 2009 19:08 schreef simmu het volgende:
[..]
da's toch helemaal legitiem? het zijn kaartjes en het is december......
sterkte Tan, hopelijk valt het allemaal mee!
10 cent per zegel.quote:Op maandag 16 november 2009 19:21 schreef Groofsken het volgende:
Zijn Kerstzegels goedkoper dan geboortezegels dan? Dan doe ik dat ook hoor. Who cares.
Oh nou, dan weet ik het welquote:Op maandag 16 november 2009 19:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
10 cent per zegel.
Een decemberzegel/kerstzegel kost je 'maar' 34 cent.
quote:Op maandag 16 november 2009 19:17 schreef amaranta het volgende:
Of misschien gewoon een kerstkaart als geboortekaartje.
Prettige kerstdagen en gelukkig nieuwjaar.
ps 12 december is onze sjors geboren om 06.53 dan witte da ôk weer
Uhm ja.... vanochtend heeft Aoraki-man gepost! Moet je effe een paar pagina's terug kijkenquote:Op maandag 16 november 2009 19:32 schreef amaranta het volgende:
Huh heb ik iets gemist? Is Aoraki bevallen??
Wat gaaf! Op mijn dochters verjaardag. De mooiste dag van november!quote:Op maandag 16 november 2009 19:35 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Uhm ja.... vanochtend heeft Aoraki-man gepost! Moet je effe een paar pagina's terug kijken
Ja denk dat het zoiets wordt ja. Ik zal Eva wel weer in een kerstvrouwpak op de foto zettenquote:Op maandag 16 november 2009 19:39 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kerstzegels hebben we bij Kim toen gedaan. Met kerst inlegvel erbij.
Eh, ik denk goed. Ik werk sowieso niet op maandag en dinsdagquote:Op maandag 16 november 2009 19:42 schreef Groofsken het volgende:
Hey Amaranta, hoe voelt het? Verlof?
Dát is dan wel weer een geluk bij een ongelukquote:Op dinsdag 17 november 2009 06:56 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ach Incantrix, ik had wel 1.40 mtr breed om mijn harde buiken weg te zuchten en hield niemand anders dan mij zelf wakker.
Tan, ik hoop dat je straks weer thuis bent met een lagere bloeddruk en dat er geen opname komt.
Incantrix ik snap trouwens wel wat je bedoeld over het niet zat zijn maar het ook niet erg vinden dat hij zich aan zou dienen. Ik zei gisteren nog tegen mijn man dat als ik de komende weken last hou van die voorweeen dat ik met 38 weken toch echt ga vragen of ze willen kijken hoeveel cm ik al heb en of ze niet iets kunnen verzinnen dat ik niet evt tot 42 weken hoef door te lopen. Ik ben het ook niet zat hoor, zwanger zijn is een hele bijzondere ervaring, maar ik zou het niet erg vinden als ik wat minder voorweeen had of mijn bekken eens leuk mee deed.
Zondagavond was 'ie thuis ook hoog, maar de dagen ervoor was hij laag. Maandag overdag heb ik maar één keer gemeten en toen was 'ie weer laag, maar in het ziekenhuis dus weer hoog. Eenmaal thuis bleef hij hoog, dus het was geen momentopname of zo. Heb nu vanochtend nog niet gemeten, maar duidelijk is wel dat rustig aan doen niet van heel erge invloed is (heel druk bezig zijn wel hoor, daar gaat 'ie sowieso van omhoog). Want ik heb zondag een megarustige dag gehad, eigenlijk alleen op de bank doorgebracht en heel af en toe even achter de PC. Verder niks. En toch hoog. Het lijkt er wel op dat 'ie in de middag en avond steeds omhoog schiet, zonder aanwijsbare reden dus.quote:Op maandag 16 november 2009 18:41 schreef Asyniur het volgende:
Och Tan, hoe kan dat nou? Kon de gyn dat ook uitleggen? Als de bloeddruk thuis redelijk is, waarom hij dan in het ziekenhuis zo hoog is? En mag je niet thuis blijven als je steeds braaf meet en in de gaten houdt of het niet te gek wordt (en dan netjes 'rapportjes' inleveren bij de gyn)?
Hè bah...voor jou. Hopelijk is die opname niet nodig...
quote:Op maandag 16 november 2009 20:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Eh, ik denk goed. Ik werk sowieso niet op maandag en dinsdag
maar de gedachte dat ik woensdag niet meer hoef is heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!!
Die denken ook; het wordt tijd dat die dikke tijdbom naar huis gaatquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:13 schreef Poppejans het volgende:
Lilyzoiets wekt natuurlijk wel sensatie op hahaha, wie weet waren het wel spontaan al gebroken vliezen ofzo
Ja, en hij is nu al meer dan een uur heel erg druk aan het doen daarbinnenquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:43 schreef Incantrix het volgende:
Asy, leuk! Merk je ook verschil in sterkte enzo? Vast wel!
Optie 1 en dan eerst in pedaalemmerzakken die je goed dichtmaakt en dan in een doos...quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:47 schreef freecell het volgende:
Wat is wijsheid?
We gaan ergens tussen de 33e en 36e week verhuizen
1. nu, voor de drukte aan de kleertjes wassen en in doos meenemen
2. daar de kleertjes wassen (beetje krap)
3. mijn mama de kleertjes laten wassen terwijl ik verhuis (met mijn wasmiddel)
Of nog iemand een andere briljante oplossing? Want ik vind het allemaal net niks eigenlijk
babywasquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:50 schreef Lijnloos het volgende:
Ik vind optie 3 wel de meest relaxte eigenlijk... Zeker als je je eigen wasmiddel meegeeft, lijkt me niet dat er dan heel veel verkeerd kan gaan, toch?
ik ben vandaag precies 32 wekenquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:55 schreef DaviniaHR het volgende:
Vlindur, balen dat je zo slecht hebt geslapen! Wat is er met je benen? Onrustig gevoel?
Faja, moest je de harde buiken echt wegzuchten?dat wordt nog leuk dan! Je bent mss net 30 wk! Rustig aandoen, hoor!
Asy en BJ ook gezellig genachtbraakt?Hopelijk gaat het vannacht weer beter!
Lijnloos, wat een prachtige samenvatting! En goed resultaat ook![]()
Tan, wat balen dat je wrs weer naar het zkh moet!Heel veel sterkte!
Free, ik zou nu alleen de rompers wassen en 2 of 3 pakjes, dan kan je de eerste dagen vooruit, en daarna heeft de kraamverzorgster wat te doen(tenminste als je het het liefst in eigen beheer wil houden. Anders is je moeder laten wassen ook een prima optie.)
En hier doen we mee met de baggernachten!Maar dan door kindlief. Doorkomende kiezen
En verkouden... Dus als hij slaapt wordt het halve regenwoud omgekapt. Je hoort hem beneden snurken!
Tot een uurtje of 3, dan worden we in paniek wakker. Om 4 uur weer, en de klok van 5 uur mag natuurlijk niet overgeslagen worden
En dan vragen ze op het kdv waarom ik hem dan niet een dagje thuis laat. Man, wat doet dat dan zeer, zeg!
Alsof ik hem voor mijn lol wegbreng! Ik wil niets liever dan een dag met mijn kind thuis zijn, lekker met hem kunnen spelen, achter hem aan kunnen rennen, naar buiten gaan, maar dat kan niet! Hij is te snel voor me, dus als we alleen zijn, zijn we thuis, anders is het gevaarlijk
Dus ik stond weer half te janken op het kdv vandaag
Maarrrrr, ik heb inmiddels wel een nieuw record!5 dagen pijnvrij!
(niet klachtenvrij, uiteraard… een mens moet niet teveel wensen
Een hele dag zonder iets uit het bekkengebied te voelen behoort niet tot de opties)
Helaas is het nu dus weer dag 6…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |