abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 november 2009 @ 19:40:36 #251
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74758007
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:39 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kerstzegels hebben we bij Kim toen gedaan. Met kerst inlegvel erbij.
Ja denk dat het zoiets wordt ja. Ik zal Eva wel weer in een kerstvrouwpak op de foto zetten
  maandag 16 november 2009 @ 19:42:56 #252
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74758099
Hey Amaranta, hoe voelt het? Verlof?
pi_74758366
oh ja, kerst-inlegvel !

goeie tip

en nog op tijd want nu kan ik ze nog op m'n werk kopiëren
pi_74758907
Ivan: En Claudia, dat heb je toch maar mooi geflikt, goed hoor!

Inca: leg eens uit van die tens? hoe werkt het en is dat voor een thuisbevalling?

Tan: ^^^^&^%$#%^%$ balen zeg!

BJ een sticker Nice!
pi_74760185
Twee verse beebjes!

Aoraki en Claudia, van harte gefeliciteerd met jullie zonen!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  maandag 16 november 2009 @ 20:47:40 #256
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74760954
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:42 schreef Groofsken het volgende:
Hey Amaranta, hoe voelt het? Verlof?
Eh, ik denk goed. Ik werk sowieso niet op maandag en dinsdag
maar de gedachte dat ik woensdag niet meer hoef is heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!!
  maandag 16 november 2009 @ 22:09:27 #257
11682 Moonah
Jolie femme
pi_74764575
Jeeeujjj! Claudia is moeder!
Van harte gefeliciteerd!
Mooi he?
Geniet van jullie zoon Ivan.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_74767838
Aoraki en AorakiMan Gefeliciteerd!!!

Claudia en ClaudiaMan Gefeliciteerd!!!
pi_74770894

Ik kan weer niet slapen.. Stomme benen
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74771914
Wat irritant, Vlindur
pi_74771952
Ik ook niet.... Stomme snurker! Maar hij moet er zo toch uit, kan ik mooi nog ff!
pi_74771973
Goedemorgen, ik heb de halve nacht wakker gelegen van de harde buiken. En zo waar heeft mijn zoon vannacht niet naast mij in bed gelegen terwijl zijn vader werken was. Ik had serieus 1.40 mtr breed voor mij alleen.
  dinsdag 17 november 2009 @ 06:49:56 #263
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74771983
Goodmornings! Hopelijk komen er strakjes een hoop posts over góede nachtjes slapen enzo Ik heb verder ook lekker geslapen hoor, nu alleen een beetje vroeg wakker.. Even boterhammetje gegeten en zo weer terug dus!

BJ, jeuj, sticker! Wel bizar dat je bloeddruk zo veel kan verschillen per apparaat? Nouja, hoe dan ook, je sticker is weer in de pocket voor deze week En pfff, dat lijstje is best confronterend he? Ik durf ook al amper op mijn hyves te komen vanwege de ticker die ik daro heb (met <20 dagen erop )..

Oh Tan, jeetje wat vervelend.. En ook als het het beste is voor jou/de baby mag je het heus vervelend vinden toch? Het ís ook gewoon niet fijn, en je hebt ook nog eens een gezin dat je nodig heeft.. Ik hoop echt dat het vandaag uiteindelijk niet nodig blijkt te zijn en dat dat lange kindje van jou dan besluit te komen zodra het kan Ik duim voor jou vanochtend!

Heej Keshet, hoe is het met jou eigenlijk?

Amaranta, dat is wel een goeie zeg, daar had ik helemaal niet aan gedacht.. Heb dus echt nét vandeweek de gewone geboortezegels binnengekregen.. En dit zou ons dus wel ¤ 15,= gescheeld hebben.. Nouja, helaas, niks aan te doen En wij hebben ook geen zin om kestkaartjes te verzenden (al vind ik jouw oplossing dáárvoor ook wel weer geniaal ), sowieso denk ik dat onze kerst een beetje een anti-kerst wordt.. We hebben er ook allebei helemáál geen zin in

Octopussy, lief dat je het vraagt Vond het eigenlijk wel even schokkend dat mijn directe voorgangster nu al bevallen is (en dat het ook uit zichzelf op gang is gekomen enzo), maar anderszijds begint het gevoel dat het zo langzamerhand ook wel tijd wordt wel een beetje door te dringen. Mind you, ik ben het zéker nog niet zat en van mij mag hij rustig nog blijven zitten, maar ik heb nu wel het gevoel dat ik geen zin meer heb om nog eeuwen zwanger te zijn. De ruimte voor de beeb is klein en dat is goed te merken, de Ischias is nu zelfs met totale rust vaak erg genoeg om flink in de weg te zitten en soms verlang ik wel naar het moment dat mijn lijf weer helemaal 'van mij' is Ben het dus niet zat, maar zou er ook niet rouwig om zijn als hij nu niet meer heel lang op zich laat wachten (hell, eruit moet hij toch, haha). En hoe is het nu met jou?

DJRandall, die Tens kan overal gebruikt worden, ook thuis. Je huurt of koopt het apparaatje (huur duurt 6 weken, je krijgt 'm dan iets van 3 of 4 weken voor je uitgerekende datum thuisgezonden) en je kunt het zelf (nouja, je partner dan waarschijnlijk, de elektrodes moeten op je rug) bevestigen en bedienen. Degene die je huurt is een versie die al vele jaren in gebruik is en deze onderbreekt de pijnprikkel doormiddel van kleine elektische pulsen. Deze schijnt vooral erg fijn te zijn bij rugweeën. Ze hebben ook een nieuwere versie, maar die kun je alleen kopen en niet huren (gelukkig blijkt mijn verzekering ook de aanschaf van deze te vergoeden, sinds deze even duur is als de huur van die 'oudere') en die werkt weer anders (stimuleert de aanmaak van endorfines, het natuurlijke anti-pijn-hormoon zeg maar) en dat leek mij persoonlijk prettiger, omdat endorfine zich natuurlijk niet richt tegen een bepaalde soort pijnprikkel, maar bij alle soorten weeën effect heeft. Met deze versie had mijn VK dus al ervaring en degene die deze onlangs in haar bijzijn gebruikt had was er volgens haar héél erg blij mee, dus dat vind ik wel goede reclame. Als je interesse hebt zou ik hier even kijken, en als je vragen hebt zou ik deze mensen zéker even mailen, ze mailen snel terug en leggen goed en uitgebreid uit wat je wil weten. Verder kun je even in de polisvoorwaarden van je aanvullende verzekering kijken of je de Tens misschien vergoed krijgt, mijn verzekeraar vergoed dit dus mits er vooraf toestemming is gevraagd met daarbij een verzoekje van de verloskundige. Overigens heb ik van het bedrijf dat ze verhuurt en verkoopt begrepen dat Delta Lloyd (mijn verzekeraar) ook de aanschaf van die nieuwste vergoed mits zij een speciale faktuur maken en inzenden, maar dat staat niet in mijn voorwaarden. Even bij hen informeren wat eventuele ervaringen zijn met die verzekeraar kan dus de moeite lonen

Haha, Lijnloos, welterusten.. Dat is precíes wat ik nu ook ga doen! (Ehm, hoe laat is het nu eigenlijk? Mijn pc zegt dat het kwart voor zes is geweest, maar het forum zegt dat het een uur later is )

[edit]Faja, da's nou jammer, heb je het rijk voor jou alleen, lig je wakker met harde buiken! [/edit]
3!
pi_74772004
Ach Incantrix, ik had wel 1.40 mtr breed om mijn harde buiken weg te zuchten en hield niemand anders dan mij zelf wakker.

Tan, ik hoop dat je straks weer thuis bent met een lagere bloeddruk en dat er geen opname komt.

Incantrix ik snap trouwens wel wat je bedoeld over het niet zat zijn maar het ook niet erg vinden dat hij zich aan zou dienen. Ik zei gisteren nog tegen mijn man dat als ik de komende weken last hou van die voorweeen dat ik met 38 weken toch echt ga vragen of ze willen kijken hoeveel cm ik al heb en of ze niet iets kunnen verzinnen dat ik niet evt tot 42 weken hoef door te lopen. Ik ben het ook niet zat hoor, zwanger zijn is een hele bijzondere ervaring, maar ik zou het niet erg vinden als ik wat minder voorweeen had of mijn bekken eens leuk mee deed.
  dinsdag 17 november 2009 @ 06:59:40 #265
95408 Incantrix
pi_74772016
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 06:56 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ach Incantrix, ik had wel 1.40 mtr breed om mijn harde buiken weg te zuchten en hield niemand anders dan mij zelf wakker.

Tan, ik hoop dat je straks weer thuis bent met een lagere bloeddruk en dat er geen opname komt.

Incantrix ik snap trouwens wel wat je bedoeld over het niet zat zijn maar het ook niet erg vinden dat hij zich aan zou dienen. Ik zei gisteren nog tegen mijn man dat als ik de komende weken last hou van die voorweeen dat ik met 38 weken toch echt ga vragen of ze willen kijken hoeveel cm ik al heb en of ze niet iets kunnen verzinnen dat ik niet evt tot 42 weken hoef door te lopen. Ik ben het ook niet zat hoor, zwanger zijn is een hele bijzondere ervaring, maar ik zou het niet erg vinden als ik wat minder voorweeen had of mijn bekken eens leuk mee deed.
Dát is dan wel weer een geluk bij een ongeluk En dat is inderdaad zoiets he? De zwangerschap an sich vind ik nog steeds heel mooi en bijzonder, maar waar ik een paar weken geleden nog héél erg het gevoel had dat het nog geen tijd was heb ik dat nu niet meer zo.. En ik hoop echt dat ze bij jou in dat geval inderdaad een beetje met je mee zullen denken en je niet tot 42 weken door zullen laten lopen inderdaad, dat lijkt me echt vervelend!
3!
  dinsdag 17 november 2009 @ 07:01:26 #266
95408 Incantrix
pi_74772026
En mijn lief is nu de zeurpietjes eten aan het geven (staat de pc dus tóch verkeerd qua tijd ) dus dan kan ik nú weer mijn bedje in.. Tot strakjes!
3!
pi_74772079
Ik geef het gewoon op, probeer vanmiddag nog wel een keer... Moet er zo toch uit voor de wekelijkse controle (met echo!).

Faja, wat rot van de harde buiken maar idd wel lekker dat je ze ongestoord kon wegzuchten dan... Hopelijk blijft het niet al die tijd nog zo rommelen voor je, anders duurt de tijd wel heel lang.

trusten Trix!
pi_74772114
Lijnloos ik moet zo ie zo nog 6 weken voor ik zou mogen bevallen (38 weken grens) dus van mij mag hij tot dan wel blijven zitten hoor.

Weltrusten Incantrix en jammer Lijnloos dat je niet nog even wat slaap kan pakken.
pi_74772148
Goedemorgen allemaal. Hier weer prima geslapen, alleen vannacht een keer mijn bed uit en mijn mannetje drukte zo hard op mijn blaas dat ik bijna niet kon ophouden tot ik bij het toilet was. Gelijk een goede bekkenbodemtraining.

Pufclub was weer gezellig gisteravond. Heb de laatste dagen trouwens best wel wat pijntjes in mijn liezen. Maar ik mag nog steeds niet klagen, maar moet er wel aan denken bij het lang staan of veel lopen.

Tan, even een kus voor jou, hoop dat je vandaag weer naar huis kunt.
Lijnloos, jij succes met de controle vandaag.

Anyway, iedereen weer een fijne dag gewenst.
  dinsdag 17 november 2009 @ 07:44:41 #270
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74772244
@happy ik las eerst dat je het niet meer kon ophouden en begon direct te visualiseren Gelukkig stond er nog 'bijna' voor.

@Faja, zijn het geen indalingsweeën? Had er even geleden ook zo'n last van maar toen bleek de baby ook een stuk ingedaald te zijn.

@incantrix nog welterusten voor even. Heb vannacht ook voor het eerst sinds weken wat minder geslapen. Ik droomde trouwens dat ik de baby door een soort Wall-E luikje steeds in en uit mijn buik kon halen om even te knuffelen en dat ik het zo jammer vond dat ik nu al had gezien dat het een jongetje werd (in mijn droom dus). Op een gegeven moment kreeg ik 'm niet meer terug in mijn buik maar toen mocht 'ie van de dokter er wel uit blijven Maffe droom.
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:41 schreef Asyniur het volgende:
Och Tan, hoe kan dat nou? Kon de gyn dat ook uitleggen? Als de bloeddruk thuis redelijk is, waarom hij dan in het ziekenhuis zo hoog is? En mag je niet thuis blijven als je steeds braaf meet en in de gaten houdt of het niet te gek wordt (en dan netjes 'rapportjes' inleveren bij de gyn)?
Hè bah... voor jou. Hopelijk is die opname niet nodig...
Zondagavond was 'ie thuis ook hoog, maar de dagen ervoor was hij laag. Maandag overdag heb ik maar één keer gemeten en toen was 'ie weer laag, maar in het ziekenhuis dus weer hoog. Eenmaal thuis bleef hij hoog, dus het was geen momentopname of zo. Heb nu vanochtend nog niet gemeten, maar duidelijk is wel dat rustig aan doen niet van heel erge invloed is (heel druk bezig zijn wel hoor, daar gaat 'ie sowieso van omhoog). Want ik heb zondag een megarustige dag gehad, eigenlijk alleen op de bank doorgebracht en heel af en toe even achter de PC. Verder niks. En toch hoog. Het lijkt er wel op dat 'ie in de middag en avond steeds omhoog schiet, zonder aanwijsbare reden dus.

Iedereen bedankt voor de sterktewensen, ik ga zo mijn ZH-tas pakken, moest van de gyn, voor de zekerheid. En daarna maar op de bank gaan liggen. Moet om half tien in het ZH zijn. Als jullie niks meer horen dan moest ik dus blijven. Ik vraag een vriendin mijn web-log up-to-date te houden, dus daar is uiteindelijk wel te lezen wat de gang van zaken is.

Iedereen bedankt voor het succeswensen
  dinsdag 17 november 2009 @ 07:50:07 #271
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_74772298
Ik denk aan je Tan!
A grand adventure has begun.
pi_74772313
Tan, ik hoop dat je straks gewoon kunt melden dat je weer thuis bent, maar inelk geval veel succes/sterkte!
pi_74772388
Goedemorgen!

TAn, ik hoop dattie in het zieknehuis een beetje laag is joh

Was gisteren lastig in slaap komen Mega-stuiter-baby! Volgens mij heeft beeb 4 benen oid
En voor het eerst dat erecht dingen 'langskwamen' als je begrijpt wat ik bedoel. Dat je echt een ledemaat voet langskomen en je buik ook ineens een snel voortbewegend, uitstekend puntje heeft
pi_74772421
Tan, ik had een week of 4 geleden ook al indalingsweeen, zo misschien zo maar eens kunnen dat de kleine man nu wel helemaal is ingedaald. We zullen het donderdag wel merken bij de verloskundige.

Succes nogmaals bij de gyn straks.
pi_74772525
sterkte Tan
  dinsdag 17 november 2009 @ 09:00:20 #276
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74773244
quote:
Op maandag 16 november 2009 20:47 schreef amaranta het volgende:

[..]

Eh, ik denk goed. Ik werk sowieso niet op maandag en dinsdag
maar de gedachte dat ik woensdag niet meer hoef is heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!!
...
  dinsdag 17 november 2009 @ 09:01:05 #277
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74773256
Tn, zet hem op vrouwke .
pi_74773428
Ik heb 1 pijnlijke plek op mijn buik (rechtsboven) en daar kreeg ik net vanuit het niets een flinke karatetrap tegen.
Ik (en drie van mijn collega's) zitten allen rustig aan hun bureau te werken.

Ik geef dus een korte kreet (van pijn) en ik zie meteen 3 hoofden boven de monitoren uitkomen die me verschrikt aankijken

pi_74773496
Tan, sterkte! Hopelijk toch gauw weer naar huis

Lily zoiets wekt natuurlijk wel sensatie op hahaha, wie weet waren het wel spontaan al gebroken vliezen ofzo

Ik zo op naar de vk, benieuwd of meneertje al wat meer naar beneden ligt met zn hoofd
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 17 november 2009 @ 09:15:29 #280
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74773535
ooo nog net ff op tijd om je sterkte te wensen Tan; ik ga voor je duimen straks en hoop dat je gewoon weer naar huis mag....

een dikke knuffel voor de slechte slaapsters hier... ik heb met jullie mee gedaan van8. De wet van Fok he? ik had zondag noooit moeten melden dat het slapen beter gaat hier, want het is nu al 2 nachten helemaal niets.... naja ik ga einde van de ochtend gewoon nog weer een poging doen...

haha Lily; ik zie dat al helemaal voor me
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_74773536
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 09:13 schreef Poppejans het volgende:
Lily zoiets wekt natuurlijk wel sensatie op hahaha, wie weet waren het wel spontaan al gebroken vliezen ofzo
Die denken ook; het wordt tijd dat die dikke tijdbom naar huis gaat

succes dadelijk bij de vk!
  dinsdag 17 november 2009 @ 09:40:43 #282
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74774025
lily

Tan, vele succes! Hopelijk is je bloeddruk weer wat lager en hoef je niet te blijven

Hier ook een slechte nacht gehad. Elke 2 uur wakker, veel pijn en op het laatst een nachtmerrie waardoor ik niet meer kon slapen.
  dinsdag 17 november 2009 @ 09:44:40 #283
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74774105
Ik loop een beetje achter merk ik maar hoe staat het met deze 3 aanstaande vaders/moeders?

11 november 2009 DutchieBre (papa)
14 november 2009: ziggyziggyziggy (papa)
16 november 2009: WupWup (meisje)
  dinsdag 17 november 2009 @ 09:58:43 #284
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74774416
Weet je wat ik trouwens wel heel leuk vind: ik voel de baby nu op meerdere plekken. Ben ik bezig op de laptop en dan heb je je armen zo half over je buik en dan aan 2 kanten tegen je armen *bafbaf*.
Dat was eerst niet...
pi_74774563
Goedemorgen!

Nope, hier ook een rotnacht. Wat ik sliep was wel goed, maar die 6 uurtjes zijn echt te kort voor me. Kon de slaap niet vatten en het was zeker half 2.
Oh well, dat zien we dan vanmiddag wel. Of na volgende week als ik toch niet meer vroeg op hoef....

Inca: eigenlijk toch pijnbestrijding voor een thuisbevalling dus. Klinkt wel heel interessant.

Tan: je bent al weg, maar toch sterkte! Hopelijk zien we je straks weer hier.
  dinsdag 17 november 2009 @ 10:07:23 #286
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74774623
Ik heb nu ook gruwelijk veel slaap, maar ja, klein klein peutertje is gewoon wakker en dan kan ik moeilijk gaan slapen.
  dinsdag 17 november 2009 @ 10:07:25 #287
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74774624
Ik was ook vroeg wakker, maar heb heerlijk liggen lezen. Op een gegeven moment hoorde ik uit het kamertje naast me het hoge stemmetje van m'n dochter, dus ging ik maar eens kijken... Lag ze in het donker een boekje te lezen .
pi_74774839
Tan sterkte

Hier ook nog: Gefeliciteerd met Ivan Claudia!!! Wat een mooi reusje!

En jullie moeten mijn bevallingsverhaal lezen, ik hoop dat dat werkt tegen de bevallingszenuwen want het is mij heel erg meegevallen!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_74774893
Lily
Das wel redelijk geniaal.

Als ik hier bij vrienden of familie in de buurt mijn hand op mijn buik leg of even ga verzitten oid is het steeds in koor: 'beweegtie?'
pi_74775179
Lily, geniaal... kan me helemaal die hoofden voorstellen met lichte paniek ("het zal toch niet nu en hier gebeuren?")...

VOor de andere slechte slaperts nog een

Hier weer terug met vette stickert voor ons allebei:
- Bloeddruk: 130/90 (iets hoger weer, maar nog binnen de grenzen)
- Gewicht: weer bijna een kilo minder dan vorige week (jippie!)
- Urine: goed, geen eiwitten
- Frummel-hoofd: Aan de grote kant, maar nog binnen de grenzen (conform 37+ weken)
- Frummel-buikje: Iets meer dan gemiddeld, maar zeker binnen de grenzen (conform 36 weken)
- Frummel-beentje: Iets langer dan gemiddeld (conform 35+ weken)
- Frummel-gewicht: ongeveer 2800 gram, zal dus uitkomen met 40 weken op ongeveer 7 pond (klinkt goed!)
- Frummel-extra: ze heeft gewoon al stekeltjeshaar op der koppie! We konden duidelijk zien op de echo dat er dus al haartjes zaten… te lief!
- Frummel-positie: stukje ingedaald al met de hoofd naar beneden dus. Billen in mijn buik en dan iets gedraaid de benen naar mijn rechterzij.
- Frummel-omgeving: ze heeft een flink zwembad om zich heen. Er blijkt een grote/ruime hoeveelheid vruchtwater in mij te zitten, iets over de grens, maar aangezien mijn suikertest vorige week goed is en de kleine ook goed groeit, is dit meer een gegeven dat iets om ons zorgen over te maken. Frummel heeft het gewoon goed!
- Plan de campagne: Volgende week weer op controle, met daarbij bloed- en urinecheck en daarna ook nog weer een gesprek met de verpleging op de verlos/kraamafdeling over de bevalling. En verder lekker zo door gaan en mijn rust nemen!
- Frummel-foto: dit was het enige wat op de foto wilde, gewoon nu al een dikke middelvinger opsteken naar het publiek…

[ Bericht 1% gewijzigd door Lijnloos op 17-11-2009 10:42:54 ]
pi_74775246
Yay!
Gefeliciteerd dat alles goed zat!
  dinsdag 17 november 2009 @ 10:43:12 #292
95408 Incantrix
pi_74775420
Zow, ben ik weer!

Lijnloos, jammer dat jij niet meer hebt kunnen slapen.. Hopelijk kun je strakkies een tukje doen met sticker op zak (en mooie plaatjes die je hier hebt gepost ) Wat fijn dat de controle goed was, ik wacht met smart op je plaatje

Tan, je bent vast al weg, maar de duimen draaien! En die droom! Dat zou wel echt superleuk zijn (not to mention handig), gewoon alvast kunnen knuffelen en uiteindelijk dus ook niet hoeven bevallen

Freecell, dat vond ik echt bijzonder, leukleuk (Heb jij nu ook de hele tijd het Jaws-muziekje in je hoofd?)

Lily, haha, dat ken ik, ineens *poef* "AU!" en dan allemaal mensen om je heen "wuh?"

Poppejans, ook veel succes bij de controle, ik hoop zó voor je dat Poppejantje gedraaid is..

Amaranta, Ziggy is zich nog niet zo lang geleden nog komen melden (met de uitgerekende datum volgens mij) dat de beeb er nog niet was, DutchieBre heb ik eerlijkgezegd nog nooit zien posten.. Wupwup heb ik vandaag nog niet gezien..

voor de nachtbraaksters (BJ, gemeen hoor, dus niet meer zeggen dat het goed gaat.. )

Asy, leuk! Merk je ook verschil in sterkte enzo? Vast wel!

Groofsken, schattig!

En Twinkly, dat zal ik doen (en dat het is meegevallen is superfijn te horen! )
3!
  dinsdag 17 november 2009 @ 10:44:12 #293
95408 Incantrix
pi_74775440
Haha, cool Lijnloos!! En ook een stukkie ingedaald al trouwens, hardstikke mooi!
3!
pi_74775508
Wat is wijsheid?
We gaan ergens tussen de 33e en 36e week verhuizen

1. nu, voor de drukte aan de kleertjes wassen en in doos meenemen
2. daar de kleertjes wassen (beetje krap )
3. mijn mama de kleertjes laten wassen terwijl ik verhuis (met mijn wasmiddel)

Of nog iemand een andere briljante oplossing? Want ik vind het allemaal net niks eigenlijk
pi_74775594
Ik vind optie 3 wel de meest relaxte eigenlijk... Zeker als je je eigen wasmiddel meegeeft, lijkt me niet dat er dan heel veel verkeerd kan gaan, toch?

Tnx Trix...
  dinsdag 17 november 2009 @ 10:51:14 #296
95408 Incantrix
pi_74775610
Ehm, tja.. Ik weet het niet zo goed, ik was sowieso nogal laat met mijn babywas geloof ik (week 36 dus ).. Ik zou het denk ik wel zelf willen doen.. Anders nu een keertje wassen en als je verhuisd bent nog een keertje als je de tijd kunt vinden?
3!
  dinsdag 17 november 2009 @ 10:53:00 #297
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74775657
Jippie, Lijnloos met binnenbuikse baby zijn oke bevonden!
  dinsdag 17 november 2009 @ 10:55:33 #298
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74775711
Vlindur, balen dat je zo slecht hebt geslapen! Wat is er met je benen? Onrustig gevoel?

Faja, moest je de harde buiken echt wegzuchten? dat wordt nog leuk dan! Je bent mss net 30 wk! Rustig aandoen, hoor!

Asy en BJ ook gezellig genachtbraakt? Hopelijk gaat het vannacht weer beter!

Lijnloos, wat een prachtige samenvatting! En goed resultaat ook

Tan, wat balen dat je wrs weer naar het zkh moet! Heel veel sterkte!

Free, ik zou nu alleen de rompers wassen en 2 of 3 pakjes, dan kan je de eerste dagen vooruit, en daarna heeft de kraamverzorgster wat te doen (tenminste als je het het liefst in eigen beheer wil houden. Anders is je moeder laten wassen ook een prima optie.)

En hier doen we mee met de baggernachten! Maar dan door kindlief. Doorkomende kiezen En verkouden... Dus als hij slaapt wordt het halve regenwoud omgekapt. Je hoort hem beneden snurken! Tot een uurtje of 3, dan worden we in paniek wakker. Om 4 uur weer, en de klok van 5 uur mag natuurlijk niet overgeslagen worden En dan vragen ze op het kdv waarom ik hem dan niet een dagje thuis laat. Man, wat doet dat dan zeer, zeg! Alsof ik hem voor mijn lol wegbreng! Ik wil niets liever dan een dag met mijn kind thuis zijn, lekker met hem kunnen spelen, achter hem aan kunnen rennen, naar buiten gaan, maar dat kan niet! Hij is te snel voor me, dus als we alleen zijn, zijn we thuis, anders is het gevaarlijk Dus ik stond weer half te janken op het kdv vandaag

Maarrrrr, ik heb inmiddels wel een nieuw record! 5 dagen pijnvrij! (niet klachtenvrij, uiteraard… een mens moet niet teveel wensen Een hele dag zonder iets uit het bekkengebied te voelen behoort niet tot de opties)
Helaas is het nu dus weer dag 6…
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 17 november 2009 @ 10:55:45 #299
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74775715
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:43 schreef Incantrix het volgende:

Asy, leuk! Merk je ook verschil in sterkte enzo? Vast wel!
Ja, en hij is nu al meer dan een uur heel erg druk aan het doen daarbinnen
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:47 schreef freecell het volgende:
Wat is wijsheid?
We gaan ergens tussen de 33e en 36e week verhuizen

1. nu, voor de drukte aan de kleertjes wassen en in doos meenemen
2. daar de kleertjes wassen (beetje krap )
3. mijn mama de kleertjes laten wassen terwijl ik verhuis (met mijn wasmiddel)

Of nog iemand een andere briljante oplossing? Want ik vind het allemaal net niks eigenlijk
Optie 1 en dan eerst in pedaalemmerzakken die je goed dichtmaakt en dan in een doos...
pi_74775850
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:50 schreef Lijnloos het volgende:
Ik vind optie 3 wel de meest relaxte eigenlijk... Zeker als je je eigen wasmiddel meegeeft, lijkt me niet dat er dan heel veel verkeerd kan gaan, toch?
babywas
ook leuk om zelf te doen, maar wel erg relaxed inderdaad!

Davinia, wat fijn Pijnvrij is goed!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')