Goodmornings! Hopelijk komen er strakjes een hoop posts over góede nachtjes slapen enzo

Ik heb verder ook lekker geslapen hoor, nu alleen een beetje vroeg wakker.. Even boterhammetje gegeten en zo weer terug dus!
BJ, jeuj, sticker!

Wel bizar dat je bloeddruk zo veel kan verschillen per apparaat? Nouja, hoe dan ook, je sticker is weer in de pocket voor deze week

En pfff, dat lijstje is best confronterend he? Ik durf ook al amper op mijn hyves te komen vanwege de ticker die ik daro heb (met <20 dagen erop

)..
Oh Tan, jeetje wat vervelend.. En ook als het het beste is voor jou/de baby mag je het heus vervelend vinden toch? Het ís ook gewoon niet fijn, en je hebt ook nog eens een gezin dat je nodig heeft.. Ik hoop echt dat het vandaag uiteindelijk niet nodig blijkt te zijn en dat dat lange kindje van jou dan besluit te komen zodra het kan

Ik duim voor jou vanochtend!
Heej Keshet, hoe is het met jou eigenlijk?
Amaranta, dat is wel een goeie zeg, daar had ik helemaal niet aan gedacht.. Heb dus echt nét vandeweek de gewone geboortezegels binnengekregen.. En dit zou ons dus wel ¤ 15,= gescheeld hebben.. Nouja, helaas, niks aan te doen

En wij hebben ook geen zin om kestkaartjes te verzenden (al vind ik jouw oplossing dáárvoor ook wel weer geniaal

), sowieso denk ik dat onze kerst een beetje een anti-kerst wordt.. We hebben er ook allebei helemáál geen zin in

Octopussy, lief dat je het vraagt

Vond het eigenlijk wel even schokkend dat mijn directe voorgangster nu al bevallen is (en dat het ook uit zichzelf op gang is gekomen enzo), maar anderszijds begint het gevoel dat het zo langzamerhand ook wel tijd wordt wel een beetje door te dringen. Mind you, ik ben het zéker nog niet zat en van mij mag hij rustig nog blijven zitten, maar ik heb nu wel het gevoel dat ik geen zin meer heb om nog eeuwen zwanger te zijn. De ruimte voor de beeb is klein en dat is goed te merken, de Ischias is nu zelfs met totale rust vaak erg genoeg om flink in de weg te zitten en soms verlang ik wel naar het moment dat mijn lijf weer helemaal 'van mij' is

Ben het dus niet zat, maar zou er ook niet rouwig om zijn als hij nu niet meer heel lang op zich laat wachten (hell, eruit moet hij toch, haha). En hoe is het nu met jou?

DJRandall, die Tens kan overal gebruikt worden, ook thuis. Je huurt of koopt het apparaatje (huur duurt 6 weken, je krijgt 'm dan iets van 3 of 4 weken voor je uitgerekende datum thuisgezonden) en je kunt het zelf (nouja, je partner dan waarschijnlijk, de elektrodes moeten op je rug) bevestigen en bedienen. Degene die je huurt is een versie die al vele jaren in gebruik is en deze onderbreekt de pijnprikkel doormiddel van kleine elektische pulsen. Deze schijnt vooral erg fijn te zijn bij rugweeën. Ze hebben ook een nieuwere versie, maar die kun je alleen kopen en niet huren (gelukkig blijkt mijn verzekering ook de aanschaf van deze te vergoeden, sinds deze even duur is als de huur van die 'oudere') en die werkt weer anders (stimuleert de aanmaak van endorfines, het natuurlijke anti-pijn-hormoon zeg maar) en dat leek mij persoonlijk prettiger, omdat endorfine zich natuurlijk niet richt tegen een bepaalde soort pijnprikkel, maar bij alle soorten weeën effect heeft. Met deze versie had mijn VK dus al ervaring en degene die deze onlangs in haar bijzijn gebruikt had was er volgens haar héél erg blij mee, dus dat vind ik wel goede reclame. Als je interesse hebt zou ik
hier even kijken, en als je vragen hebt zou ik deze mensen zéker even mailen, ze mailen snel terug en leggen goed en uitgebreid uit wat je wil weten. Verder kun je even in de polisvoorwaarden van je aanvullende verzekering kijken of je de Tens misschien vergoed krijgt, mijn verzekeraar vergoed dit dus mits er vooraf toestemming is gevraagd met daarbij een verzoekje van de verloskundige. Overigens heb ik van het bedrijf dat ze verhuurt en verkoopt begrepen dat Delta Lloyd (mijn verzekeraar) ook de aanschaf van die nieuwste vergoed mits zij een speciale faktuur maken en inzenden, maar dat staat niet in mijn voorwaarden. Even bij hen informeren wat eventuele ervaringen zijn met die verzekeraar kan dus de moeite lonen

Haha, Lijnloos, welterusten.. Dat is precíes wat ik nu ook ga doen! (Ehm, hoe laat is het nu eigenlijk? Mijn pc zegt dat het kwart voor zes is geweest, maar het forum zegt dat het een uur later is

)
[edit]Faja, da's nou jammer, heb je het rijk voor jou alleen, lig je wakker met harde buiken!

[/edit]