quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:48 schreef octopussy het volgende:
Waarom ben ik nou zo'n spoilerfool?![]()
![]()
Heb mijn kraampakket nog niet gehad. Gelukkig ben ik volledig ingelicht door mijn schoonzusje over alle 'practische saacken ende bevallingschperikelen'Ik werd nog net niet gedwongen om de bevallingsvideo (in full HD) te bekijken.
Ik heb inmiddels wel een HD camera, maar die verstop ik zodra ik weeën krijg![]()
Claudia_x al ergens gespot?
Ik had later toch wel een btje spijt dat ik de bevalling niet gefilmd heb..quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:54 schreef octopussy het volgende:
ik gooide de vorige dicht met deze post:
[..]
Als je nu toch naar IKEA gaat, ze hebben daar voortaan waterdichte hoeslakens. Als je die om je matras doet, onder je molton en daarover dan je gewone hoeslaken heb je er helemaal geen weet van en is de kans op lekkage nihilquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:43 schreef Incantrix het volgende:
Ow, ik heb van die hema-tenten gekocht, zitten in een pakje van 3 voor ¤ 2,50 en zodra ik ze niet meer nodig heb gooi ik ze meteen weg. Ik heb er 3 en daarnaast nog mijn positie-boxers, dus ik vind het wel best zo. Heb gisteren wel nieuwe sloffen gekocht voor in het ziekenhuis en later thuis, sloffen dragen schijnt belangrijk te zijn i.v.m. het oplopen van infecties, dus dan heb ik liever ook nieuwe aan mijn pootjes
Die matjes liggen nu in het laatje van mijn nachtkastje, morgen verschoont lief het bed en dan gaat er eentje op. Overmorgen dan ook nog de klossen en dan is het allemaal wel heel echt ineens, enzoEn dan maar snel naar de Ikea voor een keukentrapje
En woei, nog geen bericht van Claudia vandaag, ik hoop echt dat alles goed is enzo..
En ze kraken nietquote:Op zaterdag 14 november 2009 08:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als je nu toch naar IKEA gaat, ze hebben daar voortaan waterdichte hoeslakens. Als je die om je matras doet, onder je molton en daarover dan je gewone hoeslaken heb je er helemaal geen weet van en is de kans op lekkage nihil/tip
O, ik geen momentquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik had later toch wel een btje spijt dat ik de bevalling niet gefilmd heb..
En in principe is dat bij een normale bevalling ook zoquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:15 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik wil al die enge verhalen ook niet horen. Net als dat vrouwen niet poepen gaan alle bevallingen als een zonnetje wat mij betreft
Als in de film dus
Goede tip!! Die ga ik onthouden!quote:Op zaterdag 14 november 2009 08:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als je nu toch naar IKEA gaat, ze hebben daar voortaan waterdichte hoeslakens. Als je die om je matras doet, onder je molton en daarover dan je gewone hoeslaken heb je er helemaal geen weet van en is de kans op lekkage nihil/tip
Voor slapeloze nachten, spruw, dikke schijven in je tieten. Stinkend gore poep luiers, 6 weken nabloeden. 4 dagen niet kunnen zitten,liggen, draaien omdat je hechtingen te strak zitten.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
heeey damesbevallingsverhalen
, ik ga me er niet te druk om maken, het kindje moet er toch uit...
moet ook eerlijk zeggen dat ik niet bang ben ofzo..het zal vast enorm pijnlijk zijn, en vermoeiend...
maar je weet waar je het voor doet.....
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Voor slapeloze nachten, spruw, dikke schijven in je tieten. Stinkend gore poep luiers, 6 weken nabloeden. 4 dagen niet kunnen zitten,liggen, draaien omdat je hechtingen te strak zitten.
Kraamtranen. Irrante moeders die elke dag willen komen.
Of bedoel je dat niet?
dat is wat ik ook bedoel...quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:51 schreef Asyniur het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd (nog?) niet bang voor de bevalling. Precies eigenlijk wat BJ zegt: de baby moet er toch uit en ik ben er van overtuigd dat dit zeer zeker niet makkelijk zal zijn, maar er zijn mij duizenden vrouwen voorgegaan en ik zal niet de laatste zijn...
En als je er zelf relaxter mee omgaat dan is de kans ook groot dat het meevaltquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat is wat ik ook bedoel...
en octo; dat is idd ook een goede om in gedachten te houden![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Voor slapeloze nachten, spruw, dikke schijven in je tieten. Stinkend gore poep luiers, 6 weken nabloeden. 4 dagen niet kunnen zitten,liggen, draaien omdat je hechtingen te strak zitten.
Kraamtranen. Irrante moeders die elke dag willen komen.
Dat heb ik effe gemist, jeetje wat heftig! En balen zeg, maar wel weer prettig dat je nu de deur wat makkelijker uitkomt en er effe uitkan. Veel plezier!quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:44 schreef Incantrix het volgende:
Ga zo lekker met een vriendinnetje en de rolstoel op stap, heb er echt zin in
ik voel me zo'n 20 jaar ouder dan jij je voeltquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:59 schreef Soneal het volgende:
[..]
Net als in 1991; fantastisch dus![]()
En weer 25![]()
![]()
En jij?
Dat tijdstip vind ik ook wel een puntje van aandacht inderdaadquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:27 schreef Faja-Lobi het volgende:
Het is heel erg simpel, dat kindje moet er uit. En hoe je het went of keert na een maand of 9 wordt zijn of haar komst meestal aangekondigt met weeen. En die worden met de cm krachtiger en het is niet iets wat je graag dagelijks ervaart maar als je eenmaal het resultaat van het lange wachten vast hebt dan ben je zo die pijn vergeten. Ik zie totaal niet op tegen de weeen. Ik zie op tegen een evt knip en het hechten daarna (reeds 2 keer mee mogen maken namelijk) en het tijdstip waarop de kleine man zich aandient. Dat je bijv midden in de nacht nog de kinderen naar ouders moet brengen of dat ze toevallig allebei thuis zijn terwijl jij weeen hebt.
Sterkte ermee.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:53 schreef amaranta het volgende:
Mijn man is een schijtluis. Hij kan echt neit van zich afbijten.
Achja boeien. Het zijn zijn moeder en broer die straks op bezoek komen, dan maar geen taart voor hen hoor
Nope, heb nergens last vanquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik voel me zo'n 20 jaar ouder dan jij je voelt![]()
Herstellende van een griepje, alles doet me pijn
Maar ik ben wel happy, dat scheelt
Heb je kwaaltjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |