Ahem, good afternoonz zullen we maar zeggen

Heb de nacht van gisteren weer bijgeslapen denk ik, was echt pas om 11 uur mijn bed uit!

Lief is alleen allemaal dingen aan het doen met de pc dus nu zit ik op de babylaptop

Ga zo lekker met een vriendinnetje en de rolstoel op stap, heb er echt zin in

Ehm, ik had dus wel bijgelezen, maar ik ben volgens mij de helft weer kwijt. Het gesprek over angst voor de bevalling is nogal blijven hangen geloof ik, omdat veel mensen het maar stom vinden van me dat ik er zo bang voor ben. En dat terwijl ik nooit had verwacht dat ik er nog zó veel berusting in zou vinden als dat ik nu uiteindelijk toch nog heb, hetgeen ik stiekum ook nog best knap vind van mezelf

Ik wil het zelfs zonder pijnbestrijding proberen, iets dat ik een jaar geleden nóóit zou hebben geloofd als je het me verteld had

Maarja, niet iedereen weet dat ik een angststoornis heb (gehad) die zich juist manifesteert in de bekkenbodem, hetgeen het allemaal lastiger maakt. De verloskundige vond dat ik mijn stressreactie in elk geval bewonderenswaardig goed onder controle had dus dat is wel geruststellend, ik weet in elk geval dat ik de controle niet meteen al kwijt ben zodra er getoucheerd moet worden ofzo

Het gaat mij vooral om controleverlies en daar kan ik slecht mee omgaan
Ow, ik weet trouwens nog wel dat het naar omstandigheden goed was met de controle van Aoraki, fijn!

En verder krijgt iedereen gewoon een

Amaranta, dat is balen ja. Leuk om anderen te helpen, maar dan moet hij zijn eigen dingetjes ook wel op orde hebben. Wellicht kunnen zijn moeder en/of zijn broer daarna even bij jullie helpen ofzo?