abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74742518
Wow Aoraki, wat fijn dat ie er is! En inderdaad toch een mooi gewicht! Gefeliciteerd (ook papa Aoraki natuurlijk) En nu uitrusten en genieten van jullie kleine mannetje. (*ook nieuwsgierig naar naam*).

Harley gestickert!

Hoe zou het bij Claudia zijn? of
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74742583
Jeeetje Aoraki, dan toch nog zo'n plotselinge verrassing! Ontzettend gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Heel veel geluk samen!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_74742664
quote:
Op maandag 16 november 2009 11:07 schreef lily het volgende:
Aoraki

Hij wilde niet wachten

gefeliciteerd
[..]

Aoraki zou een keizersnede krijgen ivm stuitligging dus ik neem aan dat ze die ook heeft gehad.
ahh oke
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74742789
Woah Aoraki, wat snel ineens! Gefeliciteerd met jullie mannetje!!! Genietze!!
Ik ben heel benieuwd naar de naam en de foto's!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 16 november 2009 @ 11:23:57 #155
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74742821
Asy, wat lief van je collega’s! Ga je ook steeds een week wachten met een kadootje uit te pakken?
Pff, dat je ouders zo weinig interesse tonen in je zwangerschap! Weten ze dat jij het zo voelt? Lijkt me wel moeilijk, ja!

Ja, idd! Zullen we dan maar een paar doen voor de verse beeb van claudia?

Trixie, wat fijn dat je ondanks je angststoornis toch positief uitkijkt naar de bevalling (min of meer )

Amaranta, je bent stoer! DAT kind! Tis dat ik het zelf ook zeg, maar anders…

Lily, irritant dat je benauwd bent! Heb ik ook wel, op groeidagen. Maar als ik dan ga zuchten, krijg ik het zuur niet echt een oplossing, dus dus dan ga ik maar oppervlakkig hijgen, dan gaat het vanzelf over.

Tan, fijn dat je bloeddruk beter gaat!

Wupwup, 40 weken! Puf ze!

Mp, het kunnen ook heel irritante harde buiken zijn. Zolang het niet regelmatig is en erger wordt, is er niks aan de hand. Behalve natuurlijk als je meer krampen krijgt als je die dag erg druk bent geweest. Das dan ook wel een hint, uiteraard

Aoraki, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! en 2,7kg is nog een prima gewicht idd!

Ik heb juist positietuniekjes gekocht, die ik dan kan inkorten tot gewone truitjes omgekeerde logica, dus

En manlief heeft afgelopen vrijdag de babykamer weer een heel eind gefixt! Alle meuk eruit (naar boven gebracht, nou dat kan ik toch echt niet! ) en het ziet er al een stuk beter uit. Nu hopen dat het sierrandwonder gaat geschieden, en dan gaat het nog wat worden met die babykamer!

Vwb de bevalling, ik heb er zin an! Echt, het doet niet superveel pijn (naja, persen daargelaten) vond ik. Tis een kwestie van goed concentreren en dan kan je de pijn ahw “wegdenken” door heel geconcentreerd te ademen. Het werkte voor mij iig Ben alleen een beetje huiverig voor hoe we het gaan regelen met Eli wegbrengen en zo… Naja, dat regelt zich ook wel dan.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 16 november 2009 @ 11:24:11 #156
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74742833
Whaaaa, Aoraki & man, wat ben je snel gegaan!! Heel erg gefeliciteerd, jullie zoon is er gewoon!! Succes met het herstel van de keizersnede en we hopen hier op een foto en de naam, maar dat merken we natuurlijk vanzelf

Tan, wat vervelend dat je bloeddruk zo schommelt, maar het lijkt me wel een fijne gedachte dat je zelf kunt meten. voor jou, doe rustigaan!

Wupwup, woah, 40 weken! Je klinkt er inderdaad nog erg relaxed onder, maar laat dat beebje maar komen he?

Asy, dat lijkt me heel erg verdrietig, wat vervelend om te lezen hoe je ouders hier mee omgaan. En met hen praten hierover zet waarschijnlijk ook geen zoden aan de dijk denk ik? hoor, hè.. Het is goed van je dat je je concentreert op je schoonouders en je eigen gezinnetje, maar ik begrijp heel goed dat zoiets blijft steken. Nog een !

Poppejans, wat ben je een lieverd Maar ik ga nog steeds voor die datumtweeling hoor

Draculettetje, dikke knuffel terug! Hoe gaat het met jou? Lukt het allemaal met die voeding enzo?

Owja, Harley een voor de sticker!

En Davinia, fijn dat het kamertje opschiet En ik durf bijna niet meer naar die sierranden te vragen En ghi, nou, ik weet nog niet precies hoe positief ik nog ben als het begint, maar zien we dan wel weer

Sidn3y, leuk! Babywasjes Hiero droogde het ook erg slecht inderdaad.. En ik heb gewoon een droger staan hoor, maar ik wilde alles zo mooi mogelijk houden, gek mens

De rest heb ik even niet goed onthouden, ben te stuiterig van Aoraki's berichtje.. Voor de rest!

Ehm, nouja, ik ben net mijn bed uit en lief ligt nog te pitten, dit is zijn eerste dag zonder afspraken of dingen die hij moet in weken en weken, dus ik laat hem maar liggen.. Ik moet zo alleen even langs de VK voor een voorschrift voor de geboortetens en dan langs het werk van mijn bro om 'm gefaxt te krijgen, maar daarna kunnen we hopelijk ook nog ff een samen-middagje hebben ofzo.. Heb 'm ook wel gemist enzo

Enenenen! Ons huis is zo mooi schoon! Het was zo'n mooie, leuke, fijne dag gisteren dat mijn kat het vanmorgen wel móest vieren door naast mijn bed te kotsen en het was helemaal gezellig, en mijn papa en broertje zijn ook nog langsgekomen om mee te eten.. Ik moest er wel heel hard van huilen hoor, zó fijn dat ons huis zo schoon is en dat ze dit allemaal voor ons hebben gedaan
3!
  maandag 16 november 2009 @ 11:27:07 #157
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74742921
Jeuj, 2 maxi-posts onder elkaar

trixie, wat ik me nog bedacht mbt je dilemma (maagzuur of kussen tussen je knieën), we waren een weekendje weg, en ik had echt een SUPERDIK kussen tussen mijn benen, en de dag erna geen centje pijn meer! dus EN helling anti-maagzuur EN kussen tussen de knieën dus nu thuis ook een extra sik kussen in de sloop ertussen gepropt, en welja, vanochtend weer een goede ochtend gehad!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 16 november 2009 @ 11:29:14 #158
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74742987
Aoraki, wat leuk dat jullie zoontje zich niks van zo'n geplande keizersnede aantrekt en zich gewoon al aankondigt. Van harte gefeliciteerd!
pi_74743022
Aoraki Van harte gefeliciteerd en Aoraki man natuurlijk ook!!!
pi_74743023
Aoraki en papa Aoraki: Gefeliciteerd! Dat is wel heel plotseling gegaan zeg!

Inca: wat goed dat je een lekkere dag hebt gehad. Schoon huis, lekker verwend en gezellig met iedereen samen geweest. En dan vanmiddag samen met lief leuke dingen doen! Geniet er van!
pi_74743079
Hier weer terug van een intensief weekend Belgische Ardennen. Vooral alle trappen op en neer in de grotten waren behoorlijk vermoeiend. Ben echt blij dat ik weer thuis ben!!
pi_74743108
Aoraki en man, gefeliciteerd!! Fijn dat alles goed is gegaan en ben ook zeer benieuwd naar de naam!

WupWup, mooie mijlpaal en nu puffen maar

Asy, fijn dat je het wel goed kan bespreken met je man en dat je schoonouders het enigszins goedmaken. En idd, jullie gaan het later zeker anders doen

BJ, ik hoop dat alles ok is!

harley, fijn dat alles in orde was bij de VK.

En de rest ben ik al weer kwijt
  maandag 16 november 2009 @ 11:33:51 #163
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74743140
Aoraki, gefeliciteerd!
  maandag 16 november 2009 @ 12:07:12 #164
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74744018
Aoraki , wauw, gefeliciteerd meid . Wat onverwacht toch zo . Oh wat heerlijk dat de kleine man er is. Een hele mooie en fijne, goede tijd toegewenst voor jullie drietjes .
  maandag 16 november 2009 @ 12:09:37 #165
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74744072
Ik liep net trouwens de trap op, met links een wasmand vol natte was, rechts een dochter van een kilo of... 11 (?) en in het midden een buik van ruim 37 weken . Ik kreeg er zo'n bizar gevoel bij, zo van jezus wie had dat gedacht dat dit nog kan .
pi_74744142
quote:
Op maandag 16 november 2009 12:09 schreef Groofsken het volgende:
Ik liep net trouwens de trap op, met links een wasmand vol natte was, rechts een dochter van een kilo of... 11 (?) en in het midden een buik van ruim 37 weken . Ik kreeg er zo'n bizar gevoel bij, zo van jezus wie had dat gedacht dat dit nog kan .
  maandag 16 november 2009 @ 12:15:32 #167
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74744216
quote:
Op maandag 16 november 2009 11:23 schreef DaviniaHR het volgende:
Asy, wat lief van je collega’s! Ga je ook steeds een week wachten met een kadootje uit te pakken?

En manlief heeft afgelopen vrijdag de babykamer weer een heel eind gefixt! Alle meuk eruit (naar boven gebracht, nou dat kan ik toch echt niet! ) en het ziet er al een stuk beter uit. Nu hopen dat het sierrandwonder gaat geschieden, en dan gaat het nog wat worden met die babykamer!

Vwb de bevalling, ik heb er zin an! Echt, het doet niet superveel pijn (naja, persen daargelaten) vond ik. Tis een kwestie van goed concentreren en dan kan je de pijn ahw “wegdenken” door heel geconcentreerd te ademen. Het werkte voor mij iig Ben alleen een beetje huiverig voor hoe we het gaan regelen met Eli wegbrengen en zo… Naja, dat regelt zich ook wel dan.
Ja ik ga braaf wachten...
ik moet wel, ik heb zo'n klikspaan in huis
Laten we hopen dat die sierrand nog op tijd opduikt...

Incantrix, fijn dat je een leuke dag hebt gehad. Alleen jammer van die kotsende kat
En meimeltje had ook een fijne tijd gehad in de Ardennen!
En ik ben ook heel nieuwsgierig naar de naam van de kleine Aoraki! En natuurlijk willen we foto's zien!
  maandag 16 november 2009 @ 12:16:56 #168
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74744251
quote:
Ooooh, doe je wel voorzichtig!
Het zou mij niet meer lukken met mijn gammele lijf! Heb nu al moeite met een wasmand met droge was...
pi_74744360
quote:
Knap
pi_74744372
Aoraki (en man), gefeliciteerd!!! geniet ze!!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_74744513
Aoraki en Aoraki man van harte met de geboorte van jullie zoontje
  maandag 16 november 2009 @ 12:29:34 #172
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74744550
Hihi, ik vond het zelf ook totaal onlogisch hoor, maar het ging wonderwel goed (gelukkig ). Oh en nu ik toch op dreef ben en mijn balans blijkbaar tijdelijk heb hervonden, ga ik zo ook maar meteen de box naar beneden halen en het psijlenbedje van S uitelkaar schroeven .

Ik ben ook benieuwd naar de naam en de foto's .
  maandag 16 november 2009 @ 12:31:59 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74744600
Gefeliciteerd Aoraki!
pi_74744601
heb wel weer een beetje bijgelezen, maar soms gaan jullie echt heel snel!
zag stickertjes en controles voorbij komen dus daar ik dan even voor
Groofsken die toch wel een beetje eng doet, maar dat heel goed kan zonder rare kapriolen, kijk je toch een beetje uit?
Wup wup die 40 wk is maar ook geduldig wacht
asy met hele lieve collega's
Incantrix weer met mega post!
en dan meteen maar antwoord te geven op de vraag in die megapost: Vast voedsel maakt nog steeds ruzie
en dat breng ik dan ook steeds wel weer naar het toilet. Heb wel het idee dat ik niet meer alles eruit gooi, maar toch ook wel flinke golven...
Ben met vlagen echt nog misselijk en dan moet mn drinken er ook uit! maar voel me wel aardig!
pi_74744885
Draakje, mooi dat het wat beter gaat

Hier langzaam wat dingetjes aan het inpakken al
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')