Asy, wat lief van je collega’s! Ga je ook steeds een week wachten met een kadootje uit te pakken?

Pff, dat je ouders zo weinig interesse tonen in je zwangerschap! Weten ze dat jij het zo voelt? Lijkt me wel moeilijk, ja!
Ja, idd! Zullen we dan maar een paar

doen voor de verse beeb van claudia?
Trixie, wat fijn dat je ondanks je angststoornis toch positief uitkijkt naar de bevalling (min of meer

)

Amaranta, je bent stoer! DAT kind!

Tis dat ik het zelf ook zeg, maar anders…
Lily, irritant dat je benauwd bent! Heb ik ook wel, op groeidagen. Maar als ik dan ga zuchten, krijg ik het zuur

niet echt een oplossing, dus

dus dan ga ik maar oppervlakkig hijgen, dan gaat het vanzelf over.
Tan, fijn dat je bloeddruk beter gaat!

Wupwup, 40 weken!

Puf ze!

Mp, het kunnen ook heel irritante harde buiken zijn. Zolang het niet regelmatig is en erger wordt, is er niks aan de hand. Behalve natuurlijk als je meer krampen krijgt als je die dag erg druk bent geweest. Das dan ook wel een hint, uiteraard

Aoraki, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

en 2,7kg is nog een prima gewicht idd!

Ik heb juist positietuniekjes gekocht, die ik dan kan inkorten tot gewone truitjes

omgekeerde logica, dus

En manlief heeft afgelopen vrijdag de babykamer weer een heel eind gefixt!

Alle meuk eruit (naar boven gebracht, nou dat kan ik toch echt niet!

) en het ziet er al een stuk beter uit. Nu hopen dat het sierrandwonder gaat geschieden, en dan gaat het nog wat worden met die babykamer!

Vwb de bevalling, ik heb er zin an! Echt, het doet niet superveel pijn (naja, persen daargelaten) vond ik. Tis een kwestie van goed concentreren en dan kan je de pijn ahw “wegdenken” door heel geconcentreerd te ademen. Het werkte voor mij iig

Ben alleen een beetje huiverig voor hoe we het gaan regelen met Eli wegbrengen en zo… Naja, dat regelt zich ook wel dan.