absoluutquote:Op zondag 15 november 2009 17:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
(denk trouwens dat de positiespijkerbroeken de 1e weken ook nog erg makkelijk zijn.. lekker die stevige band)
nou ik zit dus al vanaf 7 weken halve dagen thuis en dat is daarna alleen maar meer geworden. En mijn moeder heeft letterlijk 1x gebeld en 1x gemaild hoe het met mij is. De rest komt allemaal van mij uit, hoewel ik daar ook mee opgehouden ben. Mijn ouders hebben niet eens de DVD of de foto van de 20 wekenecho gezien. Ze rijden bv wel voor een kennis helemaal naar een plaats in de buurt om daar naar een 'kerstshow van tuincentrum' te gaan kijken, maar ze vinden het te ver om naar mij te rijden...quote:Op zondag 15 november 2009 18:40 schreef leonieke het volgende:
Waarom Asyniur? Wat mis je dan eigenlijk van hun betrokkenheid?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het niet erg vind dat ze er mij niet te veel vragen over stellenIk kreeg het na 4,5 maand een beetje op mijn heupen bij de vraag: "en, nog niet misselijk?"
jeetje dat lijkt me niet makkelijk als er zo weinig interesse getoond wordt door je eigen ouders....quote:Op zondag 15 november 2009 19:44 schreef Asyniur het volgende:
[..]
nou ik zit dus al vanaf 7 weken halve dagen thuis en dat is daarna alleen maar meer geworden. En mijn moeder heeft letterlijk 1x gebeld en 1x gemaild hoe het met mij is. De rest komt allemaal van mij uit, hoewel ik daar ook mee opgehouden ben. Mijn ouders hebben niet eens de DVD of de foto van de 20 wekenecho gezien. Ze rijden bv wel voor een kennis helemaal naar een plaats in de buurt om daar naar een 'kerstshow van tuincentrum' te gaan kijken, maar ze vinden het te ver om naar mij te rijden...
En dat terwijl mijn schoonouders dus de benen onder het lijf voor mij lopen
Klinkt een beetje als mijn situatie, de eerste twee zwangerschappen. Is nu wel iets beter geworden inmiddels, maar het zit er in of niet. Desalniettemin wel verdrietig.quote:Op zondag 15 november 2009 19:44 schreef Asyniur het volgende:
[..]
nou ik zit dus al vanaf 7 weken halve dagen thuis en dat is daarna alleen maar meer geworden. En mijn moeder heeft letterlijk 1x gebeld en 1x gemaild hoe het met mij is. De rest komt allemaal van mij uit, hoewel ik daar ook mee opgehouden ben. Mijn ouders hebben niet eens de DVD of de foto van de 20 wekenecho gezien. Ze rijden bv wel voor een kennis helemaal naar een plaats in de buurt om daar naar een 'kerstshow van tuincentrum' te gaan kijken, maar ze vinden het te ver om naar mij te rijden...
En dat terwijl mijn schoonouders dus de benen onder het lijf voor mij lopen
quote:Op maandag 16 november 2009 08:49 schreef WupWup het volgende:
40 wekenKom maar op met die weeën zei ze stoer
Tan wat een gedoe met die bloeddruk zeg. Moet je thuis steeds meten?
Hopla!quote:Op maandag 16 november 2009 08:49 schreef WupWup het volgende:
40 wekenKom maar op met die weeën zei ze stoer
Ik ben ook relaxed eigenlijkquote:Op maandag 16 november 2009 09:08 schreef Tan het volgende:
[..]HupHup bevallen jij
Zie je er tegenop? Of ben je er wel aan toe, je klinkt nog zo lekker relaxed vind ik. (of heb ik wat gemist?
)
En ik moet thuis niet meten, maar doe het zo'n drie keer per dag, zeker omdat ik steeds vage symptomen heb, hoofdpijn, misselijk, tintelende vingers. Als mijn bloeddruk laag is, weet ik dat het niet daarvan is. Als de bloeddruk wél hoog is, dan meet ik een half uur erna nog een keer. Dus het is meer voor mijn eigen gemoedsrust, vooral ook omdat ik wel zoveel mogelijk rust hou, maar dat onmogelijk de hele dag door kan doen. En daarbij was hij van de week een aantal dagen bijna alleen maar laag, en dat is fijn om te weten, dat het dus nog geen rampenplan is.
Probeer het eens door het middenquote:Op maandag 16 november 2009 09:46 schreef WupWup het volgende:
Ik ben ook relaxed eigenlijkIk zie er niet tegenop, ik zie het gewoon wel. Het gaat veel pijn doen en afzien worden, maar als miljarden vrouwen me voor zijn gegaan, waarom zou ik het dan niet kunnen? Komt wel goed, is het niet linksom dan wel rechtsom.
Aoraki zou een keizersnede krijgen ivm stuitligging dus ik neem aan dat ze die ook heeft gehad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ahh okequote:Op maandag 16 november 2009 11:07 schreef lily het volgende:
Aoraki![]()
Hij wilde niet wachten![]()
gefeliciteerd![]()
[..]
Aoraki zou een keizersnede krijgen ivm stuitligging dus ik neem aan dat ze die ook heeft gehad.
quote:Op maandag 16 november 2009 12:09 schreef Groofsken het volgende:
Ik liep net trouwens de trap op, met links een wasmand vol natte was, rechts een dochter van een kilo of... 11 (?) en in het midden een buik van ruim 37 weken. Ik kreeg er zo'n bizar gevoel bij, zo van jezus wie had dat gedacht dat dit nog kan
.
Ja ik ga braaf wachten...quote:Op maandag 16 november 2009 11:23 schreef DaviniaHR het volgende:
Asy, wat lief van je collega’s! Ga je ook steeds een week wachten met een kadootje uit te pakken?
En manlief heeft afgelopen vrijdag de babykamer weer een heel eind gefixt!![]()
![]()
![]()
![]()
Alle meuk eruit (naar boven gebracht, nou dat kan ik toch echt niet!
) en het ziet er al een stuk beter uit. Nu hopen dat het sierrandwonder gaat geschieden, en dan gaat het nog wat worden met die babykamer!
![]()
Vwb de bevalling, ik heb er zin an! Echt, het doet niet superveel pijn (naja, persen daargelaten) vond ik. Tis een kwestie van goed concentreren en dan kan je de pijn ahw “wegdenken” door heel geconcentreerd te ademen. Het werkte voor mij iigBen alleen een beetje huiverig voor hoe we het gaan regelen met Eli wegbrengen en zo… Naja, dat regelt zich ook wel dan.
quote:Op maandag 16 november 2009 12:09 schreef Groofsken het volgende:
Ik liep net trouwens de trap op, met links een wasmand vol natte was, rechts een dochter van een kilo of... 11 (?) en in het midden een buik van ruim 37 weken. Ik kreeg er zo'n bizar gevoel bij, zo van jezus wie had dat gedacht dat dit nog kan
.
Knapquote:Op maandag 16 november 2009 12:09 schreef Groofsken het volgende:
.
dank, denk ook wel dat het een soort van gewenning is en me er niet zo druk over maken!quote:Op maandag 16 november 2009 12:43 schreef freecell het volgende:
Draakje, mooi dat het wat beter gaat
Hier langzaam wat dingetjes aan het inpakken al
Het went ook wel echt he?quote:Op maandag 16 november 2009 12:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank, denk ook wel dat het een soort van gewenning is en me er niet zo druk over maken!
Dat wist ik helemaal niet... heftig hoor!quote:Op maandag 16 november 2009 12:57 schreef freecell het volgende:
Bij leander heb ik letterlijk tot en met de bevalling gekotst (niet zo heftig als jij hoor, keer of 2 a 3 per dag!
Gefeliciteerd, en nu lekker genieten van je kleine mannetje! Want het blijft een klein menneke, ondanks het gewicht!quote:Op maandag 16 november 2009 13:33 schreef Claudia_x het volgende:
Hij heet officieel Ivan Max. Het inleiden is eigenlijk standaardprocedure in het OLVG bij een zwangerschapsduur van 41 weken. Er was toevallig plek, dus het kwam allemaal wel goed uit.
Heb overigens geen medelijden met me om die 4900 gram! Ik lieg niet als ik zeg dat het eruit werken echt heel gemakkelijk ging en me zo is meegevallen. Wat eraan voorafging is het zwaarste wat ik ooit heb meegemaakt, maar da's meer iets voor het bevallingstopic.
Ik ga nu de kraamhulp opwachten en lees later bij! Er is hier vast ook weer veel gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |