abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 november 2009 @ 17:39:45 #100
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74719736
hmmm omdraaien gaat hier eigenlijk nog steeds vrij soepel.... (*klopt nog maar eens af*)

en ik heb best veel positieshirtjes/ jurkjes die ik ook prima de eerste maanden na de bevalling nog kan dragen...
(denk trouwens dat de positiespijkerbroeken de 1e weken ook nog erg makkelijk zijn.. lekker die stevige band)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_74719771
quote:
Op zondag 15 november 2009 17:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
(denk trouwens dat de positiespijkerbroeken de 1e weken ook nog erg makkelijk zijn.. lekker die stevige band)
absoluut
pi_74719828
oh, en Tan; wat fijn dat het wat beter gaat met je bloeddruk
  zondag 15 november 2009 @ 18:14:13 #103
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74720744
Hier vooral veel positielongsleeves, 3 dikkere positiebroeken (de 4e en 2 dunne positiebroeken doe ik niet meer aan), een stuk of 4 positie-shirtjes/blouse-achtige dingen met korte mouw en 2 jurkjes.
Voor de rest combineer ik nog af en toe gewone shirtjes met dan een buikband eronder of erop...

*sucht* soms zou ik willen dat mijn ouders iets meer betrokkenheid zouden tonen bij mij en de zwangerschap...
pi_74721513
Waarom Asyniur? Wat mis je dan eigenlijk van hun betrokkenheid?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het niet erg vind dat ze er mij niet te veel vragen over stellen Ik kreeg het na 4,5 maand een beetje op mijn heupen bij de vraag: "en, nog niet misselijk?"
pi_74721684
Tan, fijn dat het wat beter met je gaat!!

Ik heb een aantal positiespijkerbroeken gekocht, leggings met jurkjes, truitjes en een nette zwarte broek. Helaas kan ik de spijkerbroeken niet meer aan.. Deze zitten zo strak helemaal onderaan mijn buik dat het pijn doet als ik moet bukken. Dat vind ik wel erg balen!!
pi_74721819
Hier weinig positiekleding. 1 broek, 1 spijkerrokje, 1 jurkje, 1 vestje. Voor de rest wel wat nieuwe kleren gekocht, maar allemaal 'gewone' kleding. Bijvoorbeeld twee van die lange coltruien van hennes. Heb wat vestjes die van onder open zijn en dus gewoon kunnen. Een gebreid jurkje, dat lekker rekt. Verder is er zoveel leuke gewone kleding, die je als zwangere aan kunt. Dan heb je er daarna ook wel wat aan.

Verder lekker dagje hier! Uitgeslapen, daarna met lief aan de slag gegaan. Hij binnen poetsen, ik de schuur opruimen. Samen eindelijk de tuin bijgewerkt en ik heb nog kunnen schilderen aan de meubeltjes. Nu op de bank serietje kijken. Topdag!

Inca: dat is lekker, zouden ze hier ook eens moeten doen, hehehehehe
  zondag 15 november 2009 @ 19:44:35 #107
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74723681
quote:
Op zondag 15 november 2009 18:40 schreef leonieke het volgende:
Waarom Asyniur? Wat mis je dan eigenlijk van hun betrokkenheid?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het niet erg vind dat ze er mij niet te veel vragen over stellen Ik kreeg het na 4,5 maand een beetje op mijn heupen bij de vraag: "en, nog niet misselijk?"
nou ik zit dus al vanaf 7 weken halve dagen thuis en dat is daarna alleen maar meer geworden. En mijn moeder heeft letterlijk 1x gebeld en 1x gemaild hoe het met mij is. De rest komt allemaal van mij uit, hoewel ik daar ook mee opgehouden ben. Mijn ouders hebben niet eens de DVD of de foto van de 20 wekenecho gezien. Ze rijden bv wel voor een kennis helemaal naar een plaats in de buurt om daar naar een 'kerstshow van tuincentrum' te gaan kijken, maar ze vinden het te ver om naar mij te rijden...
En dat terwijl mijn schoonouders dus de benen onder het lijf voor mij lopen
  zondag 15 november 2009 @ 19:49:16 #108
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74723843
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:44 schreef Asyniur het volgende:

[..]

nou ik zit dus al vanaf 7 weken halve dagen thuis en dat is daarna alleen maar meer geworden. En mijn moeder heeft letterlijk 1x gebeld en 1x gemaild hoe het met mij is. De rest komt allemaal van mij uit, hoewel ik daar ook mee opgehouden ben. Mijn ouders hebben niet eens de DVD of de foto van de 20 wekenecho gezien. Ze rijden bv wel voor een kennis helemaal naar een plaats in de buurt om daar naar een 'kerstshow van tuincentrum' te gaan kijken, maar ze vinden het te ver om naar mij te rijden...

jeetje dat lijkt me niet makkelijk als er zo weinig interesse getoond wordt door je eigen ouders....
haast een beetje onbegrijpelijk.
Ik merk juist bij zowel ouders als schoonouders dat de band steeds sterker wordt, sinds ik zwanger ben...

voor Asy....
pi_74727026
He Asy, wat naar... kan me voorstellen dat je er goed van baalt en dat je misschien ook wat zat bent hoe het nu gaat (maar niet geheel het initiatief wilt laten varen omdat je dan misschien helemaal niks meer hoort van je ouders). Lijkt me heel lastig om hier mee om te moeten gaan. Ben ook gezegend met erg betrokken (schoon-)ouders, soms een beetje te betrokken misschien, maar besef me dat het ook voor hun heel spannend is, aangezien het voor allemaal het eerste kleinkind wordt. Wat ik wel merk is dat de een (mijn vaders vrouw) zich wat opgelaten voelt door de koopwoede van de ander (mijn moeder)... maar dat redt zichzelf gelukkig wel.
Dikke voor jou! En lekker laten verwennen in elk geval door je schoonouders.
  zondag 15 november 2009 @ 21:29:34 #110
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74728800
Dank je voor de lieve reacties.
Ik laat me ook wel in de watten leggen door mijn schoonouders hoor! Zij maken heel veel goed.
En meestal heb ik er niet zo'n last van hoor (alleen soms knaagt er zo heel klein achter in mijn hoofd zo'n gevoel...)

Ik heb alweer honger
pi_74738547
Oh Asy wat naar.. Wel fijn dat je van die lieve schoonouders hebt
Ik kan totaal weer niet slapen. Heb weer zo'n vreselijke last van mn benen Ik ben er maar uit gegaan, want J moet er morgen vroeg uit, ik kan blijven liggen tot hoelang ik ook wil.

Honger.. zo maar even een beetje fruityoghurt pakken
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 16 november 2009 @ 07:43:21 #112
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74739036
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:44 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Klinkt een beetje als mijn situatie, de eerste twee zwangerschappen. Is nu wel iets beter geworden inmiddels, maar het zit er in of niet. Desalniettemin wel verdrietig.

Had het hier niet moeten roepen dat het beter ging. Werkt de wet van FoK ook andersom of zo? Gisterenavond echt een schrikbarend hoge bloeddruk die maar niet wilde zakken (terwijl ik een heel rustige zondag heb gehad). Gelukkig is 'ie nu wel weer normaal, maar het is wel vervelend zo.
  maandag 16 november 2009 @ 08:18:42 #113
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74739216
Asyniur . Dat lijkt me ook rot hoor. Jeetje.
  maandag 16 november 2009 @ 08:24:03 #114
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_74739276
Voor alle slechte slapers
Voor de mijlpalen!
Voor alle LLM'S
Voor Asy

Vandaag nog 90 dagen
Ik ben gisteren naar de nieuwe film (2012) in de bios geweest, maar mn meisje vond het maar niks! Zat heul hard te schoppen. Hebben jullie dat ook als er te hard geluid is dat de kleine het niet fijn vind?
Nou heb ik sinds een aantal dagen ook steeds (meerdere keer per dag) krampen in mijn buik Lijkt op n samentrekking van mn baarmoeder. Mijn schoonzusje had gezegd dat dat best wel eens voorweeën kunnen zijn, zij had ze 3 en n halve maand van te voren en dat bleef aanhouden tot de bevalling
Ik moet dan echt zuchten om het weg te krijgen, heel gek. Wat denken jullie?
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_74739283
Oei TAn, das niet de bedoeling hoor

Asy, wat lijkt me dat balen joh! Das wel érg weinig belangstelling inderdaad...
pi_74739515
40 weken Kom maar op met die weeën zei ze stoer

Tan wat een gedoe met die bloeddruk zeg. Moet je thuis steeds meten?

mama_papa het kunnen idd voorweeën zijn, of indalingsweeën, of een blaasontsteking, of obstipatie, of ... Dus als je er zelf niks van kunt maken > verloskundige bellen!
pi_74739613
Asy, ik had er niet bij stilgestaan dat het zo'n situatie was waarin je zit. Mijn ma woont ook 100km verder, maar ik vind het wel fijn dat ze ook wel regelmatig eens belt om te zien hoe het gaat of hoe de afspraak met de gyn is verlopen. Het lijkt me idd een heel jammere zaak als je ouders zo weinig interesse tonen (maar wel naar een ander evenement kunnen gaan...).
Probeer je er niet te druk in te maken Mijn pa weet dat ik zwanger ben, maar behalve de eerste reactie (proficiat en ow we zijn aan het verbouwen blablabla) heb ik niets meer van hem gehoord. Maar hij wil dan anderzijds wel geen derde virtueel kleinkind. Ik probeer het me niet te veel aan te trekken, want die stress is zeker niet handig. Ik heb nu een beetje het gevoel dat ik wel zie wat er gebeurt na de bevalling.
pi_74739640
wupwup: woehoei, 40 weken

Tan: dat is vervelend dat je bloeddruk nu ineens zo hoog is. Raar dat het eigenlijk geen aanleiding heeft.

Asy: Ik herken het wel een beetje hoor. Mijn ouders lijkt het ook niet te interesseren, maar dat is niet alleen met mijn zwangerschap. Ze willen zich niet bemoeien met mijn leven en slaan daarin nogal door. Aan de andere kant bedoelen ze het wel heel lief....

Hier vannacht weer heerlijk gedroomd over mijn kleintje. Is nu al de tweede keer dat ik er over droom en twee keer een jongen. Maar wat issie knap, ik zie zijn koppie zo voor me. Nu ben ik helemaal benieuwd of het ook echt een jongetje is en hoe hij/zij er uit ziet
  maandag 16 november 2009 @ 09:08:25 #119
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74739785
quote:
Op maandag 16 november 2009 08:49 schreef WupWup het volgende:

Tan wat een gedoe met die bloeddruk zeg. Moet je thuis steeds meten?
HupHup bevallen jij Zie je er tegenop? Of ben je er wel aan toe, je klinkt nog zo lekker relaxed vind ik. (of heb ik wat gemist? )

En ik moet thuis niet meten, maar doe het zo'n drie keer per dag, zeker omdat ik steeds vage symptomen heb, hoofdpijn, misselijk, tintelende vingers. Als mijn bloeddruk laag is, weet ik dat het niet daarvan is. Als de bloeddruk wél hoog is, dan meet ik een half uur erna nog een keer. Dus het is meer voor mijn eigen gemoedsrust, vooral ook omdat ik wel zoveel mogelijk rust hou, maar dat onmogelijk de hele dag door kan doen. En daarbij was hij van de week een aantal dagen bijna alleen maar laag, en dat is fijn om te weten, dat het dus nog geen rampenplan is.
pi_74739871
quote:
Op maandag 16 november 2009 08:49 schreef WupWup het volgende:
Hopla!
En nu lekker baren jij
pi_74740288
WupWup wordt PufPuf! Mijpaal-jompel!
Tan, wat irritant dat je bloeddruk nog steeds zo de pan uit springt (ondanks het niet veel doen en rustig zijn). voor jou! Hoop dat je het zo kunt volhouden wel en niet nog weer naar het ziekenhuis moet (en daar blijven). Bah...

Mama_papa, het kan inderdaad vanalles zijn.. zelf de laatste nachten ook erg veel last van, en vannacht zelf dat ik dacht "he, dat lijkt wel op hoe mensen een wee omschrijven"... dus ga zo de vk in het ziekenhuis maar es bellen. Moet morgen sowieso voor controle komen, maar even ter geruststelling..
  maandag 16 november 2009 @ 09:41:50 #122
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74740313
Nou ja, ze waren dus gisteren in de buurt om te winkelen en daarna heel even hier om mijn zusjes laarzen op te halen die zuslief afgelopen donderdag vergeten was
Ze zijn nog geen 10 minuten binnengeweest waarin ik ze een envelop heb gegeven met de foto's van ons trouwen. Het eerste wat mijn moeder zegt: waar is die en die foto? Daar had ik speciaal om gevraagd... <insert snibbig toontje>

Nou ja, ik ben gisteren lekker vroeg naar bed gegaan, nog even met manlief geknuffeld en gebabbeld en het is weer goed. Wij gaan het mooi anders doen...

Oooh Tan, wat zonde van die bloeddruk!
  maandag 16 november 2009 @ 09:44:26 #123
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74740363
Ik post mijn vorige berichtje, zie opeens allemaal jompels staan en pufpuf...
Ik gauw terug lezen voor wie ik moet jompelen, is het vals alarm

Ik wil weer een verse baby zien want het duurt nog een tijdje voordat ik de mijne kan zien!
pi_74740391
quote:
Op maandag 16 november 2009 09:08 schreef Tan het volgende:

[..]

HupHup bevallen jij Zie je er tegenop? Of ben je er wel aan toe, je klinkt nog zo lekker relaxed vind ik. (of heb ik wat gemist? )

En ik moet thuis niet meten, maar doe het zo'n drie keer per dag, zeker omdat ik steeds vage symptomen heb, hoofdpijn, misselijk, tintelende vingers. Als mijn bloeddruk laag is, weet ik dat het niet daarvan is. Als de bloeddruk wél hoog is, dan meet ik een half uur erna nog een keer. Dus het is meer voor mijn eigen gemoedsrust, vooral ook omdat ik wel zoveel mogelijk rust hou, maar dat onmogelijk de hele dag door kan doen. En daarbij was hij van de week een aantal dagen bijna alleen maar laag, en dat is fijn om te weten, dat het dus nog geen rampenplan is.
Ik ben ook relaxed eigenlijk Ik zie er niet tegenop, ik zie het gewoon wel. Het gaat veel pijn doen en afzien worden, maar als miljarden vrouwen me voor zijn gegaan, waarom zou ik het dan niet kunnen? Komt wel goed, is het niet linksom dan wel rechtsom.

Prettig dat je thuis kunt meten, niet iedereen heeft zo'n ding natuurlijk. Ik zou er zelf denk ik juist onrustiger van worden om steeds te meten, soort van 'zwaard van Damocles-gevoel'. Maar dat ligt waarschijnlijk meer aan mij
pi_74740393
Goedemorgen dames!

WupWup, sterkte met de laatste loodjes

Asy, kan me voorstellen dat het erg vervelend is als je eigen ouders zo afstandelijk zijn

Marrije, alweer een beetje opgeknapt?

We hadden hier trouwens een grappige verspreking: gisteren de verjaardag van zoonlief, en toen mijn ouders wegwaren heb ik het mijn zusje verteld... die vond het helemaal geweldig, toen vervolgens haar oudste zoon ook weer in de kamer was vertelde ze het hem en zei "Je krijgt er een neefje en een nichtje bij.... "
Dus ik gelijk "ho... ho... ééntje is genoeg"

Het vreemde is overigens dat mijn zoon de nacht voor de test gedroomd had dat de test positief was, en dat het een tweeling (jongen en meisje) was
pi_74740493
quote:
Op maandag 16 november 2009 09:46 schreef WupWup het volgende:
Ik ben ook relaxed eigenlijk Ik zie er niet tegenop, ik zie het gewoon wel. Het gaat veel pijn doen en afzien worden, maar als miljarden vrouwen me voor zijn gegaan, waarom zou ik het dan niet kunnen? Komt wel goed, is het niet linksom dan wel rechtsom.
Probeer het eens door het midden
pi_74740633
Haha Soneal, maak je je al zorgen?
Ik had twee best leuk gevonden stiekem Maar dan wél met wat meer tijd tussen dreumes en baby's
  maandag 16 november 2009 @ 09:58:30 #128
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74740653
Asy, dat zou mij ook steken, dat ze weinig langskomen omdat ze een eind weg wonen alee, maar dat ze wel in de buurt wat doen en dan niet bij jou langskomen. Of maar 10 minuten. Dat zou ook mij behoorlijk dwars zitten.

Soneal, ja ik ben weer helemaal beter
pi_74741068
Nou vandaag weer check up gehad met 14+5
alles was in orde hartje ook gehoord, ik had hem nog sneller verwacht denk ik

14e weer controle en de 23e de 20 weken echo.
Wij moesten trouwens wel weer urine inleveren (en een handdoek meenemen) maar dat hadden ze de vorige keer dus niet gezegd dus die moet ze morgen even alsnog inleveren.
  maandag 16 november 2009 @ 10:29:14 #130
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74741314
@harley; jeuj een stickertje!!!

@WupWup; 40 weken!!! laat die kleine maar komen! wel weer zin om zo'n mooi klein vers beebje te zien hier.....

@Asy; ik snap hele goed dat je ongelofelijk baalt van je ouders, vooral als ze er toch zijn, en het dan teveel moeite vinden om even gezellig een bakje te doen.... Vind het knap van jou en dat jullie proberen het los te laten en zoveel mogelijk te genieten van de positieve aandacht die je van je schoonouders krijgt

ik mag zo weer op controle komen; bloeddruk, wegen, urine etc... ben benieuwd!

tot straks dames!
pi_74741450
Succes BJ, hopen dat alles goed is Vast wel
  maandag 16 november 2009 @ 10:34:54 #132
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74741464
Tan

Wupwup nog even volhouden meid
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_74741487
Hallo allemaal namens Aoraki,

Hij is er!

Het is allemaal erg snel gegaan. Eigenlijk was de keizersnede gepland voor volgende week vrijdag, maar vannacht braken de vliezen om 4.30, en om 6.00 is ons manneke geboren.
Met hem en Aoraki gaat alles goed, hij is ondanks alles toch mooi op formaat met 2.7kg. Als alles goed gaat mogen ze over 3 dagen naar huis.

Papa Aoraki
  maandag 16 november 2009 @ 10:37:30 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74741519
Oeh, wat geweldig!!!

Gefeliciteerd Aoraki en papa Aoraki
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 16 november 2009 @ 10:38:25 #135
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74741545
Gefeliciteerd met jullie zoon, Aoraki en man!
pi_74741560
Aoraki van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
Ben benieuwd naar zijn naam
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74741609
Gefeliciteerd Aoraki en man
pi_74741665
Wop
Van harte gefeliciteerd!
  maandag 16 november 2009 @ 10:44:43 #139
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74741723
Van harte gefeliciteerd Aoraki en man!
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 16 november 2009 @ 10:44:46 #140
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74741725
en de beeb van harley is goedgekeurd!
BJ zal ook vast wel weer een stickertje krijgen...
pi_74741816
gefeliciteerd Aoraki en papa Aoraki

stickertjes doen ze bij ons niet aan (of dat moet weer iets "foks" zijn)
  maandag 16 november 2009 @ 10:50:25 #142
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74741865
Da's gewoon iets foks
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_74741948
Aoraki en man gefeliciteerd!!
wat een snelle bevalling!

*nieuwsgierig is naar de naam*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74741950
Alweer een geplande bevalling die niet doorgaat. De natuur laat niet met zich fokken
Gefeliciteerd meneer en mevrouw Aoraki
  maandag 16 november 2009 @ 10:58:28 #145
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74742101
Aoraki van harte en paps natuurlijk ook
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 16 november 2009 @ 10:59:12 #146
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_74742117
Aoraki, gefeliciteerd, wat een snelle vent!
pi_74742120
Aoraki en papa gefeliciteerd

Asy wat balen zeg. Wat BJ zegt, geniet maar extra veel van de positieve aandacht van je schoonouders.

Dit weekend heb ik de eerste babykleertjes gewassen Werd gewoon een beetje zenuwachtig dat er nog niets gebeurd was. Wel balen dat het zooooo slecht droogt met dit weer (alles op de lijn).
Ohja we hebben gisteren de geboortekaartjes eindelijk besteld, geeft ook rust.

Tan lekker rustig aan blijven doen!

En verder ben ik alles vergeten en moet ik alweer rennen om peuter op te halen op psz, pffff.
pi_74742284
Gefeliciteerd, Aoraki en papa Aoraki! Ik ben ook benieuwd naar de naam!
Heel veel geluk met jullie zoon en Aoraki, knap maar goed en rustig op!
pi_74742343
Aoraki

Hij wilde niet wachten

gefeliciteerd
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:53 schreef Vicky het volgende:
wat een snelle bevalling!
Aoraki zou een keizersnede krijgen ivm stuitligging dus ik neem aan dat ze die ook heeft gehad.
pi_74742367
Aoraki gefeliciteerd
pi_74742518
Wow Aoraki, wat fijn dat ie er is! En inderdaad toch een mooi gewicht! Gefeliciteerd (ook papa Aoraki natuurlijk) En nu uitrusten en genieten van jullie kleine mannetje. (*ook nieuwsgierig naar naam*).

Harley gestickert!

Hoe zou het bij Claudia zijn? of
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74742583
Jeeetje Aoraki, dan toch nog zo'n plotselinge verrassing! Ontzettend gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Heel veel geluk samen!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_74742664
quote:
Op maandag 16 november 2009 11:07 schreef lily het volgende:
Aoraki

Hij wilde niet wachten

gefeliciteerd
[..]

Aoraki zou een keizersnede krijgen ivm stuitligging dus ik neem aan dat ze die ook heeft gehad.
ahh oke
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74742789
Woah Aoraki, wat snel ineens! Gefeliciteerd met jullie mannetje!!! Genietze!!
Ik ben heel benieuwd naar de naam en de foto's!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  maandag 16 november 2009 @ 11:23:57 #155
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74742821
Asy, wat lief van je collega’s! Ga je ook steeds een week wachten met een kadootje uit te pakken?
Pff, dat je ouders zo weinig interesse tonen in je zwangerschap! Weten ze dat jij het zo voelt? Lijkt me wel moeilijk, ja!

Ja, idd! Zullen we dan maar een paar doen voor de verse beeb van claudia?

Trixie, wat fijn dat je ondanks je angststoornis toch positief uitkijkt naar de bevalling (min of meer )

Amaranta, je bent stoer! DAT kind! Tis dat ik het zelf ook zeg, maar anders…

Lily, irritant dat je benauwd bent! Heb ik ook wel, op groeidagen. Maar als ik dan ga zuchten, krijg ik het zuur niet echt een oplossing, dus dus dan ga ik maar oppervlakkig hijgen, dan gaat het vanzelf over.

Tan, fijn dat je bloeddruk beter gaat!

Wupwup, 40 weken! Puf ze!

Mp, het kunnen ook heel irritante harde buiken zijn. Zolang het niet regelmatig is en erger wordt, is er niks aan de hand. Behalve natuurlijk als je meer krampen krijgt als je die dag erg druk bent geweest. Das dan ook wel een hint, uiteraard

Aoraki, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! en 2,7kg is nog een prima gewicht idd!

Ik heb juist positietuniekjes gekocht, die ik dan kan inkorten tot gewone truitjes omgekeerde logica, dus

En manlief heeft afgelopen vrijdag de babykamer weer een heel eind gefixt! Alle meuk eruit (naar boven gebracht, nou dat kan ik toch echt niet! ) en het ziet er al een stuk beter uit. Nu hopen dat het sierrandwonder gaat geschieden, en dan gaat het nog wat worden met die babykamer!

Vwb de bevalling, ik heb er zin an! Echt, het doet niet superveel pijn (naja, persen daargelaten) vond ik. Tis een kwestie van goed concentreren en dan kan je de pijn ahw “wegdenken” door heel geconcentreerd te ademen. Het werkte voor mij iig Ben alleen een beetje huiverig voor hoe we het gaan regelen met Eli wegbrengen en zo… Naja, dat regelt zich ook wel dan.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 16 november 2009 @ 11:24:11 #156
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74742833
Whaaaa, Aoraki & man, wat ben je snel gegaan!! Heel erg gefeliciteerd, jullie zoon is er gewoon!! Succes met het herstel van de keizersnede en we hopen hier op een foto en de naam, maar dat merken we natuurlijk vanzelf

Tan, wat vervelend dat je bloeddruk zo schommelt, maar het lijkt me wel een fijne gedachte dat je zelf kunt meten. voor jou, doe rustigaan!

Wupwup, woah, 40 weken! Je klinkt er inderdaad nog erg relaxed onder, maar laat dat beebje maar komen he?

Asy, dat lijkt me heel erg verdrietig, wat vervelend om te lezen hoe je ouders hier mee omgaan. En met hen praten hierover zet waarschijnlijk ook geen zoden aan de dijk denk ik? hoor, hè.. Het is goed van je dat je je concentreert op je schoonouders en je eigen gezinnetje, maar ik begrijp heel goed dat zoiets blijft steken. Nog een !

Poppejans, wat ben je een lieverd Maar ik ga nog steeds voor die datumtweeling hoor

Draculettetje, dikke knuffel terug! Hoe gaat het met jou? Lukt het allemaal met die voeding enzo?

Owja, Harley een voor de sticker!

En Davinia, fijn dat het kamertje opschiet En ik durf bijna niet meer naar die sierranden te vragen En ghi, nou, ik weet nog niet precies hoe positief ik nog ben als het begint, maar zien we dan wel weer

Sidn3y, leuk! Babywasjes Hiero droogde het ook erg slecht inderdaad.. En ik heb gewoon een droger staan hoor, maar ik wilde alles zo mooi mogelijk houden, gek mens

De rest heb ik even niet goed onthouden, ben te stuiterig van Aoraki's berichtje.. Voor de rest!

Ehm, nouja, ik ben net mijn bed uit en lief ligt nog te pitten, dit is zijn eerste dag zonder afspraken of dingen die hij moet in weken en weken, dus ik laat hem maar liggen.. Ik moet zo alleen even langs de VK voor een voorschrift voor de geboortetens en dan langs het werk van mijn bro om 'm gefaxt te krijgen, maar daarna kunnen we hopelijk ook nog ff een samen-middagje hebben ofzo.. Heb 'm ook wel gemist enzo

Enenenen! Ons huis is zo mooi schoon! Het was zo'n mooie, leuke, fijne dag gisteren dat mijn kat het vanmorgen wel móest vieren door naast mijn bed te kotsen en het was helemaal gezellig, en mijn papa en broertje zijn ook nog langsgekomen om mee te eten.. Ik moest er wel heel hard van huilen hoor, zó fijn dat ons huis zo schoon is en dat ze dit allemaal voor ons hebben gedaan
3!
  maandag 16 november 2009 @ 11:27:07 #157
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74742921
Jeuj, 2 maxi-posts onder elkaar

trixie, wat ik me nog bedacht mbt je dilemma (maagzuur of kussen tussen je knieën), we waren een weekendje weg, en ik had echt een SUPERDIK kussen tussen mijn benen, en de dag erna geen centje pijn meer! dus EN helling anti-maagzuur EN kussen tussen de knieën dus nu thuis ook een extra sik kussen in de sloop ertussen gepropt, en welja, vanochtend weer een goede ochtend gehad!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 16 november 2009 @ 11:29:14 #158
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74742987
Aoraki, wat leuk dat jullie zoontje zich niks van zo'n geplande keizersnede aantrekt en zich gewoon al aankondigt. Van harte gefeliciteerd!
pi_74743022
Aoraki Van harte gefeliciteerd en Aoraki man natuurlijk ook!!!
pi_74743023
Aoraki en papa Aoraki: Gefeliciteerd! Dat is wel heel plotseling gegaan zeg!

Inca: wat goed dat je een lekkere dag hebt gehad. Schoon huis, lekker verwend en gezellig met iedereen samen geweest. En dan vanmiddag samen met lief leuke dingen doen! Geniet er van!
pi_74743079
Hier weer terug van een intensief weekend Belgische Ardennen. Vooral alle trappen op en neer in de grotten waren behoorlijk vermoeiend. Ben echt blij dat ik weer thuis ben!!
pi_74743108
Aoraki en man, gefeliciteerd!! Fijn dat alles goed is gegaan en ben ook zeer benieuwd naar de naam!

WupWup, mooie mijlpaal en nu puffen maar

Asy, fijn dat je het wel goed kan bespreken met je man en dat je schoonouders het enigszins goedmaken. En idd, jullie gaan het later zeker anders doen

BJ, ik hoop dat alles ok is!

harley, fijn dat alles in orde was bij de VK.

En de rest ben ik al weer kwijt
  maandag 16 november 2009 @ 11:33:51 #163
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74743140
Aoraki, gefeliciteerd!
  maandag 16 november 2009 @ 12:07:12 #164
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74744018
Aoraki , wauw, gefeliciteerd meid . Wat onverwacht toch zo . Oh wat heerlijk dat de kleine man er is. Een hele mooie en fijne, goede tijd toegewenst voor jullie drietjes .
  maandag 16 november 2009 @ 12:09:37 #165
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74744072
Ik liep net trouwens de trap op, met links een wasmand vol natte was, rechts een dochter van een kilo of... 11 (?) en in het midden een buik van ruim 37 weken . Ik kreeg er zo'n bizar gevoel bij, zo van jezus wie had dat gedacht dat dit nog kan .
pi_74744142
quote:
Op maandag 16 november 2009 12:09 schreef Groofsken het volgende:
Ik liep net trouwens de trap op, met links een wasmand vol natte was, rechts een dochter van een kilo of... 11 (?) en in het midden een buik van ruim 37 weken . Ik kreeg er zo'n bizar gevoel bij, zo van jezus wie had dat gedacht dat dit nog kan .
  maandag 16 november 2009 @ 12:15:32 #167
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74744216
quote:
Op maandag 16 november 2009 11:23 schreef DaviniaHR het volgende:
Asy, wat lief van je collega’s! Ga je ook steeds een week wachten met een kadootje uit te pakken?

En manlief heeft afgelopen vrijdag de babykamer weer een heel eind gefixt! Alle meuk eruit (naar boven gebracht, nou dat kan ik toch echt niet! ) en het ziet er al een stuk beter uit. Nu hopen dat het sierrandwonder gaat geschieden, en dan gaat het nog wat worden met die babykamer!

Vwb de bevalling, ik heb er zin an! Echt, het doet niet superveel pijn (naja, persen daargelaten) vond ik. Tis een kwestie van goed concentreren en dan kan je de pijn ahw “wegdenken” door heel geconcentreerd te ademen. Het werkte voor mij iig Ben alleen een beetje huiverig voor hoe we het gaan regelen met Eli wegbrengen en zo… Naja, dat regelt zich ook wel dan.
Ja ik ga braaf wachten...
ik moet wel, ik heb zo'n klikspaan in huis
Laten we hopen dat die sierrand nog op tijd opduikt...

Incantrix, fijn dat je een leuke dag hebt gehad. Alleen jammer van die kotsende kat
En meimeltje had ook een fijne tijd gehad in de Ardennen!
En ik ben ook heel nieuwsgierig naar de naam van de kleine Aoraki! En natuurlijk willen we foto's zien!
  maandag 16 november 2009 @ 12:16:56 #168
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74744251
quote:
Ooooh, doe je wel voorzichtig!
Het zou mij niet meer lukken met mijn gammele lijf! Heb nu al moeite met een wasmand met droge was...
pi_74744360
quote:
Knap
pi_74744372
Aoraki (en man), gefeliciteerd!!! geniet ze!!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_74744513
Aoraki en Aoraki man van harte met de geboorte van jullie zoontje
  maandag 16 november 2009 @ 12:29:34 #172
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74744550
Hihi, ik vond het zelf ook totaal onlogisch hoor, maar het ging wonderwel goed (gelukkig ). Oh en nu ik toch op dreef ben en mijn balans blijkbaar tijdelijk heb hervonden, ga ik zo ook maar meteen de box naar beneden halen en het psijlenbedje van S uitelkaar schroeven .

Ik ben ook benieuwd naar de naam en de foto's .
  maandag 16 november 2009 @ 12:31:59 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74744600
Gefeliciteerd Aoraki!
pi_74744601
heb wel weer een beetje bijgelezen, maar soms gaan jullie echt heel snel!
zag stickertjes en controles voorbij komen dus daar ik dan even voor
Groofsken die toch wel een beetje eng doet, maar dat heel goed kan zonder rare kapriolen, kijk je toch een beetje uit?
Wup wup die 40 wk is maar ook geduldig wacht
asy met hele lieve collega's
Incantrix weer met mega post!
en dan meteen maar antwoord te geven op de vraag in die megapost: Vast voedsel maakt nog steeds ruzie
en dat breng ik dan ook steeds wel weer naar het toilet. Heb wel het idee dat ik niet meer alles eruit gooi, maar toch ook wel flinke golven...
Ben met vlagen echt nog misselijk en dan moet mn drinken er ook uit! maar voel me wel aardig!
pi_74744885
Draakje, mooi dat het wat beter gaat

Hier langzaam wat dingetjes aan het inpakken al
pi_74744908
quote:
Op maandag 16 november 2009 12:43 schreef freecell het volgende:
Draakje, mooi dat het wat beter gaat

Hier langzaam wat dingetjes aan het inpakken al
dank, denk ook wel dat het een soort van gewenning is en me er niet zo druk over maken!
pi_74745170
Aoraki en man van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.

Ik kom even goedenmiddag zeggen dames. Ik moet geloof ik nog rustiger aan doen. Ik had gisterenavond na een weekend alleen met mijn duo (man had nachtdienst en sliep overdag) zulke pijnlijke steken links in mijn onderbuik dat ik toch maar de verloskundige heb gebeld. Eerst moest ik mijn temperatuur meten, en daarna voor de zekerheid mijn urine langs de HAP brengen (heeft mijn man gedaan) en als er geen blaasontsteking uit kwam (ik heb dus geen blaasontsteking) moest ik met 2 paracetamollen van 500 mg mijn bed in duiken en mijn rust nemen. Mijn moeder haalt vanmiddag mijn dochter uit school, en zal morgen dat ook wel doen. En ik mag alleen vanavond even de aardappeltjes bakken voor het avondeten en de kinderen naar bed brengen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Faja-Lobi op 16-11-2009 13:15:57 ]
pi_74745220
quote:
Op maandag 16 november 2009 12:44 schreef draculettetje het volgende:

[..]

dank, denk ook wel dat het een soort van gewenning is en me er niet zo druk over maken!
Het went ook wel echt he?
Bij leander heb ik letterlijk tot en met de bevalling gekotst (niet zo heftig als jij hoor, keer of 2 a 3 per dag! Was te doen) en op een gegeven moment was ik het echt helemaal gewend.
En zodra hij er uit was, was het helemaal over Nog nooit zulke lekkere koffie gehad als de volgende morgen
pi_74745237
Oi Faja In bed blijven dan maar vandaag! Sterkte joh, das knap vervelend
pi_74745567
Aoraki en man gefeliciteerd!!!

Tan, wat klote dat het nu toch weer minder gaat..

Faja, Fijn dat je moeder komt helpen

Groof, wat knap dat je dat kan!

Wup 40 weken!

Dracu, jammer dat het nog steeds niet beter gaat. Ik hoop dat je wel uit het zkh blijft hoor

Ik heb geslapen tot 12.00, dus ik heb het overleefd Ben om half 4 maar weer naar bed gegaan
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74745868
quote:
Op maandag 16 november 2009 12:57 schreef freecell het volgende:
Bij leander heb ik letterlijk tot en met de bevalling gekotst (niet zo heftig als jij hoor, keer of 2 a 3 per dag!
Dat wist ik helemaal niet... heftig hoor!

en sterkte draculettetje, lijkt me niet niks

Faja, jij ook sterkte!
pi_74745883
Dag zwangeren,

Ik had graag eerder wat van me willen laten horen, maar ik lag in het beste ziekenhuis van Nederland waar ze om mij onbekende redenen nog niet van draadloos internet hebben gehoord. Ik zal samenvatten wat er de laatste dagen 4 dagen is gebeurd.

Donderdag 12 november om 9.30 uur had ik bij een zwangerschapsduur van 41 weken en 1 dag een controle. Meteen na de controle ben ik opgenomen om de bevalling in te leiden. Eerst heb ik wat medicijnen gekregen om mijn lichaam klaar te maken voor het inleiden en om 1 uur ’s nachts zijn spontaan mijn vliezen gebroken (compleet met een vloedgolf aan vruchtwater, net als in de fillum). Hierna zijn vrij snel de weeën vanzelf op gang gekomen die meteen erg heftig waren en te snel op elkaar volgden. Ik heb tweemaal een ruggenprik gehad en uiteindelijk zelfs een pethidinespuit, maar deze pijnbestrijdingsmiddelen hebben niets uitgehaald. Tot een uur of 15.00 was de bevalling ronduit zwaar en hebben mijn lief en ik enkele momenten van grote wanhoop gezien. Het laatste deel, het eruit persen van het nieuwe wereldwonder, ging daarentegen erg goed, al duurde het wel lang voor hij het licht van een Amsterdams verloskamertje wilde aanschouwen. Vrijdag de 13e om 17.04 uur is onze reus Ivan de Verschrikkelijke geboren. Hij weegt 4900 gram en hij is fantastisch. Hij is knap (donkerblond haar met bakkenbaarden, mijn neus, zijn lippen) en ongelooflijk lief.

Er zijn een paar redenen dat we in het ziekenhuis moesten blijven. Allereerst is het de standaardprocedure bij grote kinderen. Een tweede reden is dat we allebei net na de bevalling verhoging hadden. De artsen wilden in de gaten houden of Ivan een infectie zou ontwikkelen. Tot slot heb ik net na de bevalling vrij veel bloed verloren. Hiervoor heb ik nog een bloedtransfusie gehad en hebben de artsen me een tijdje extra in de gaten willen houden.

We zijn zojuist thuisgekomen. Mijn lief heeft me met tranen in m’n ogen door de hal van het OLVG naar de auto gereden; de gelukshormonen gieren door mijn lijf.

Een fotootje (ik beloof dat ik gauw met iets meer zal komen):

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_74745949
Ik krijg pas over 3 weken (week 37) weer een echo om te kijken waar de placenta ligt.
Ligt ie er nog voor dat wordt de keizersnede gepland de week erna (week 38), zoniet dat wachten we gewoon af en kan het nog januari worden.

Ik zelf bloed helemaal niet meer Het is echt rustig op dat gebied dus ik heb echt goeie hoop.
Ik wil ook nog wel even van mijn verlof genieten trouwens dat bijna begint. Ik heb nog wel wat dingetjes te doen...
pi_74746012
Welkom Ivan !! Je bent op dezelfde dag geboren als mijn neefje. Gefeliciteerd Claudia en man met jullie zoon. Wat een droppie!
pi_74746013
Claudia
Gefeliciteerd met jullie reus!!!

je klinkt heerlijk gelukkig
  maandag 16 november 2009 @ 13:24:28 #186
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_74746043
2 nieuwe beebs Van harte gefeliciteerd!!!!!
Wat een moppie Claudia_x!
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_74746097
Claudia en man, gefeliciteerd met jullie Ivan

Inmiddels allebei weer helemaal fit enzo?
pi_74746101
Claudia_x, gefeliciteerd, en dat jullie nu maar veel mogen genieten hoor! en goeie genade! 4900 gram!!! da's bijna twee keer zoveel als wat selene woog!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 16 november 2009 @ 13:26:24 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74746108
Jeutje Claudia! 4900 gram! Ik voel met je mee! Wat een beer zeg!
En wat een heftige bevalling! Wat was de reden van het inleiden?

En heet hij Ivan? Of is dat een koosnaampje? Beter lezen.

Welkom thuis iig! Ga lekker genieten met z'n drietjes!
pi_74746168
Claudia van harte gefeliciteerd met jullie mooie reus Ivan!!
Het klinkt best heftig, maar gelukkig zijn jullie nu lekker thuis!!
  Moderator maandag 16 november 2009 @ 13:32:43 #191
5428 crew  miss_sly
pi_74746277
Aoraki en man gefeliciteerd

Claudia en lief, ook gefeliciteerd met jullie Ivan! En nu begrijp ik oeke, toen die postte dat ze helemaal emo werd van de foto van Senna met hetzelfde mutsje als haar Ko. Ivan heeft ook datzelfde mutsje en ik hou het echt niet droog
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 16 november 2009 @ 13:32:59 #192
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74746288
Gefeliciteerd Claudia 4900 gram Maar wat klink je gelukkig, geniet ervan En een toffe naam
pi_74746320
Hij heet officieel Ivan Max. Het inleiden is eigenlijk standaardprocedure in het OLVG bij een zwangerschapsduur van 41 weken. Er was toevallig plek, dus het kwam allemaal wel goed uit.

Heb overigens geen medelijden met me om die 4900 gram! Ik lieg niet als ik zeg dat het eruit werken echt heel gemakkelijk ging en me zo is meegevallen. Wat eraan voorafging is het zwaarste wat ik ooit heb meegemaakt, maar da's meer iets voor het bevallingstopic.

Ik ga nu de kraamhulp opwachten en lees later bij! Er is hier vast ook weer veel gebeurd.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_74746375
Ivan Mooie naam, mooi jochie! en wat een reus idd!
Gefeliciteerd!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 16 november 2009 @ 13:35:38 #195
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74746382
Claudia, gefeliciteerd met je kleine reus!
ow hemeltje, bijna 10 pond

Faja, beterschap! Fijn dat je moeder komt helpen

lily, fijn dat je niet meer bloedt!
  maandag 16 november 2009 @ 13:36:34 #196
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74746408
quote:
Op maandag 16 november 2009 13:33 schreef Claudia_x het volgende:
Hij heet officieel Ivan Max. Het inleiden is eigenlijk standaardprocedure in het OLVG bij een zwangerschapsduur van 41 weken. Er was toevallig plek, dus het kwam allemaal wel goed uit.

Heb overigens geen medelijden met me om die 4900 gram! Ik lieg niet als ik zeg dat het eruit werken echt heel gemakkelijk ging en me zo is meegevallen. Wat eraan voorafging is het zwaarste wat ik ooit heb meegemaakt, maar da's meer iets voor het bevallingstopic.

Ik ga nu de kraamhulp opwachten en lees later bij! Er is hier vast ook weer veel gebeurd.
Gefeliciteerd, en nu lekker genieten van je kleine mannetje! Want het blijft een klein menneke, ondanks het gewicht!
pi_74746464
Oh Claudia, wat een moppie (of eigenlijk mop...) is Ivan zeg! Van harte gefeliciteerd, ook voor je lief natuurlijk. En wat al gezegd is, lekker van gaan genieten nu!
pi_74746569
Claudia wat een heftige bevalling! Maar wat een prachtige kerel en 4900 gram Geniet van je gelukshormoontjes Welkom Ivan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')