abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 november 2009 @ 13:45:09 #201
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74746682
Hij mag dan groot zijn, ik vind em super gelukt, Claudia!
Van harte proficiat!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_74746784
Wow Ivan, je doet je naam werkelijk eer aan...dat is echt een naam voor een beer van een kerel(tje)! Ongelooflijk gefeliciteerd met jullie mooie ventje, ga enorm van hem genieten en heel veel geluk met zn 3tjes!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_74746941
Even snel vanaf m'n mobiel maar ik zag een mooie mini reus voorbij komen!
claudia van harte met jullie mooie ivan! en fijn dat jullie nu thuis zijn
pi_74746944
Aoraki en Aoraki-papa gefeliciteerd

En Claudia ook gefeli!! wat jammer dat de pijnstilling weinig uithaalde maar wat heb je een ontzettend mooi mannetje gebakken zeg!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74746964
Claudia, gefeliciteerd met Ivan! Wat een mooi jochie zeg!
pff en wat een gewicht zeg! Jeetje!
En nu lekker thuis gaan genieten!

Ohw ja en Aoraki en man ook gefeliciteerd met jullie zoon!
pi_74747417
Twee nieuwe mannetjes op deze wereld! Gefeliciteerd Claudia en Aoraki!

Hmm... ik ben zojuist gebeld door m'n verloskundige dat ik een extra afspraak moet maken bij een 'bureau voor klinische genetica' om te bekijken of ik vanwege een mogelijk erfelijke afwijking in mijn mans kant van de familie, misschien een extra uitgebreide 20-weken echo moet hebben... Ik mocht me geen zorgen maken, zei ze (drie keer!), maar stiekum bekruipt je dan toch zo'n vreemd gevoel...
Nah ja, ik zal de verwijsbrief maar eens gaan halen, misschien valt het allemaal reuze mee.
pi_74747581
Aoraki van harte!

En Claudia ook van harte met Ivan!
Ging die mevrouw bij de balie van het OLVG bij de uitgang ook bijna aan je baby zitten toen je vertrok? Dat deed ze bij mij bij zowel Lis als Morris
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_74747931
Aoraki en man van harte gefeliciteerd!

En Claudia en man, ook gefeliciteerd met Ivan! Leuke namen heeft hij.

Snoopy, dat meen je niet! Maar goed dat ze dat bij Ko niet deed.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74747970
Claudia en man van harte met Ivan! Wat een mooierd!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74748316
Oohhhh.... Claudia, wat een lekker mannetje! Gefelicitieerd met jullie zoon!!
  maandag 16 november 2009 @ 14:50:54 #211
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74748498
Wat een heerlijke reus

Van harte Claudia, geniet van elkaar en jullie mannetje!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_74748655
Claudia van harte gefeliciteerd met je reusje ivan
  maandag 16 november 2009 @ 14:59:01 #213
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74748694
woah, Claudia, dat klinkt allemaal heel erg heftig, maar je hebt het 'm maar mooi geflikt joh! Ontzéttend gefeliciteerd, ik vind de namen heel mooi Geniet ze, en wees trots op jezelf!! En wat een lief koppetje..

Groofsken,hoe dóe je dat? Haha, wel slim, meteen gebruik maken van de situatie

Davinia, dat klinkt goed, ben sowieso al blij voor je dat het zo goed gaat en thnx voor de tip Ondertussen staat ons volledige bed hoger aan één kant (en de klossen staan eronder en nu moet ik op mijn tenen gaan staan op de matras te gaan zitten ) en dat bevalt ook heel goed Fijne dingen..

Draculettetje, voor het overgeven, maar het klinkt wel wat beter als eerst. Ik hoop echt dat je het heel snel kwijt zal zijn nu.. En het is wel waar wat je zegt, het went dus wel, bij mij was het eigenlijk een openbaring toen het misselijk zijn ophield, zo van 'ohja, zó voelde dat!'

Faja, bah, wat vervelend! Gaan ze nu nog wel verder kijken wat het is, of is het bandenpijn ofzo?

Shandaly, daar zou ik inderdaad toch ook wel even van moeten slikken, succes ermee!

Haha, Flugeltje, wat een geweldige aanpassing aan je avatar (edit: Pvoesss, haha, die van jou ook! )

En jeuj, ik heb meteen al een telefoontje van mijn verzekering gekregen: de geboortetens is geakkoordeerd, dus ik kan het meteen gaan regelen Helemaal chill.. Ik heb trouwens al 3 dagen veel harde buiken, ook 's-nachts een aantal en overdag dus ook, dus ik denk dat dat voorwerk nu lekker aan het doorzetten is. Ze zijn niet heel regelmatig qua tijd, maar wel met regelmaat aanwezig zeg maar Hopelijk doet het in elk geval iets, dat zou natuurlijk mooi zijn
3!
  maandag 16 november 2009 @ 15:27:06 #214
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74749490
Claudia, van harte gefeliciteerd met Ivan!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74749613
Claudia gefeliciteerd met je grote kleine mannetje wat een lieve foto!

Incantrix aan het rommelen, spannend spannend!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74750282
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:59 schreef Incantrix het volgende:

Ik heb trouwens al 3 dagen veel harde buiken, ook 's-nachts een aantal en overdag dus ook, dus ik denk dat dat voorwerk nu lekker aan het doorzetten is. Ze zijn niet heel regelmatig qua tijd, maar wel met regelmaat aanwezig zeg maar Hopelijk doet het in elk geval iets, dat zou natuurlijk mooi zijn
Ik wil je geenszins ontmoedigen, maar dit heb ik ook al zo'n 3 weken
pi_74750457
Ha Incantrix, de tens geregeld Relaxed

Claudia, gefeliciteerd!
pi_74750491
<Claudia, gefeliciteerd!!! Wat een heftige bevalling!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 16 november 2009 @ 16:04:43 #219
95408 Incantrix
pi_74750643
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:53 schreef WupWup het volgende:

[..]

Ik wil je geenszins ontmoedigen, maar dit heb ik ook al zo'n 3 weken
Ooww, maar daarmee wil ik geenszins insinueren dat ik het idee heb dat het nu sneller zal gaan ofzo, ik ken net iets te veel verhalen van dames hier die wekenlang voorwerk hadden Maar vind het wel interessant dat er überhaupt al een paar dagen veel voorwerk aan de gang is en hoop eigenlijk vooral dat dat ervoor zorgt dat later als ik groot ben de bevalling soepeler of vlotter verloopt Van mij mag hij sowieso nog wel even blijven zitten hoor, ik ben het nog helemaal niet zat!

En Freecell, ik zal je over een paar weken wel laten weten wat ik ervan vond, ok?
3!
pi_74750743
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:04 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Ooww, maar daarmee wil ik geenszins insinueren dat ik het idee heb dat het nu sneller zal gaan ofzo, ik ken net iets te veel verhalen van dames hier die wekenlang voorwerk hadden Maar vind het wel interessant dat er überhaupt al een paar dagen veel voorwerk aan de gang is en hoop eigenlijk vooral dat dat ervoor zorgt dat later als ik groot ben de bevalling soepeler of vlotter verloopt Van mij mag hij sowieso nog wel even blijven zitten hoor, ik ben het nog helemaal niet zat!

En Freecell, ik zal je over een paar weken wel laten weten wat ik ervan vond, ok?

Die hoop deel ik wel met je overigens! Dat ik niet helemaal vanaf 'nul' hoef te beginnen, zeg maar. Oh en ik ben ook hartstikke nieuwsgierig naar je ervaringen met die Tens
  maandag 16 november 2009 @ 16:16:49 #221
95408 Incantrix
pi_74751033
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:07 schreef WupWup het volgende:

[..]

Die hoop deel ik wel met je overigens! Dat ik niet helemaal vanaf 'nul' hoef te beginnen, zeg maar. Oh en ik ben ook hartstikke nieuwsgierig naar je ervaringen met die Tens
Duurt nog heel lang toch? En dat hoop ik idd ook, voor ons allebei! Zou toch mooi zijn he? En dan zal ik het zéker posten! Sprak vandaag wel mijn verloskundige nog hierover en zij had laatst ook iemand die dit gebruikt had en die was er echt súperblij mee, dus het leek haar een prettige mogelijkheid. We gaan het zien!

(En dan moet ik nu weer achter de pc vandaan, lief met her-installatie-dingen afmaken )
3!
  maandag 16 november 2009 @ 16:48:43 #222
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74752019
heeeey dames; problemen met internet vanmiddag; dus nu pas weer online...

maar wat een leuk nieuws! 2 mannetjes geboren!!

Claudia; gefeliciteerd met je mooie grote kerel Ivan

Voor Aoraki en manlief jeuj! wat goed!!! ben benieuwd naar het resultaat.....

@Tan, wat ontzettend balen dat je bloeddruk gisteren toch weer te hoog was.... ik hoop dat je de rust kan vinden en je bloeddruk een beetje onder controle blijft, zodat je lekker thuis kan blijven...

@Dracu; een dikke , frustrerend dat het nog steeds niet echt lekker gaat......

Ik ben dus ook weer bij de VK geweest en weer een stickertje gekregen! Scheelde alleen niet veel, bij de 1e bloeddrukmeting had ik een onderdruk van 95 , gelukkig bij een 2e meting met een ander apparaat bleek het mee te vallen en was het 85...redelijk stabiel dus.... Moet wel elke week terug blijven komen.
Urine was wel weer goed en ons kleintje ligt nog steeds keurig met het hoofdje naar beneden! en de kans dat het nu nog weer terug draait, wordt steeds kleiner
al met al, goed nieuws!
(en mijn gewicht is ook al 3 weken stabiel, ook wel prettig)

en oei, wat wordt dat lijstje voor mij ineens kort....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 16 november 2009 @ 17:03:06 #223
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74752482
Even gekopieerd van mijn web-log, want ik duik nu lekker op de bank

Eigenlijk had ik gehoopt dat ik een mooie lage bloeddruk zou hebben bij de controle vandaag in het ziekenhuis; de laatste dagen waren - op gisterenavond na - de thuismetingen immers overwegend laag genoeg. Maar niets was minder waar. Een bloeddruk van 175/98. De gynaecoloog was niet zo blij, morgen moet ik terugkomen voor een nieuwe meting en als deze weer te hoog is volgt wederom een opname.

Nu maar hopen dat het meevalt, want ik weet: voor eigen bestwil en die van de baby enzovoorts, maar een nieuwe ziekenhuisopname is zo ontzettend onpraktisch en niet leuk. Gelukkig heeft de baby er - voor zover te peilen - totaal geen last van. Alles was verder goed, baby’s bovenbeen mat zelfs een zwangerschapsduur van zesendertig weken en vijf dagen, in plaats van de drieëndertig die ik nu daadwerkelijk ben. Een lang kindje dus, zoals het nu lijkt.
pi_74752566
Wow, even een dagje weinig lezen en er zijn meteen 2 nieuwe beebs!!

Aoraki en Claudia gefeliciteerd met jullie mannen!

Lijstje wordt inderdaad steeds korter zo...gelukkig hoef ik volgend jaar pas
  maandag 16 november 2009 @ 17:06:25 #225
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74752595
Claudia, gefeliciteerd
Je hebt gewoon een kleuter gebaard
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')