woah, Claudia, dat klinkt allemaal heel erg heftig, maar je hebt het 'm maar mooi geflikt joh! Ontzéttend gefeliciteerd, ik vind de namen heel mooi

Geniet ze, en wees trots op jezelf!!

En wat een lief koppetje..
Groofsken,hoe dóe je dat? Haha, wel slim, meteen gebruik maken van de situatie

Davinia, dat klinkt goed, ben sowieso al blij voor je dat het zo goed gaat en thnx voor de tip

Ondertussen staat ons volledige bed hoger aan één kant (en de klossen staan eronder en nu moet ik op mijn tenen gaan staan op de matras te gaan zitten

) en dat bevalt ook heel goed

Fijne dingen..
Draculettetje,

voor het overgeven, maar het klinkt wel wat beter als eerst. Ik hoop echt dat je het heel snel kwijt zal zijn nu.. En het is wel waar wat je zegt, het went dus wel, bij mij was het eigenlijk een openbaring toen het misselijk zijn ophield, zo van 'ohja, zó voelde dat!'

Faja, bah, wat vervelend!

Gaan ze nu nog wel verder kijken wat het is, of is het bandenpijn ofzo?
Shandaly, daar zou ik inderdaad toch ook wel even van moeten slikken, succes ermee!
Haha, Flugeltje, wat een geweldige aanpassing aan je avatar

(edit: Pvoesss, haha, die van jou ook!

)
En jeuj, ik heb meteen al een telefoontje van mijn verzekering gekregen: de geboortetens is geakkoordeerd, dus ik kan het meteen gaan regelen

Helemaal chill.. Ik heb trouwens al 3 dagen veel harde buiken, ook 's-nachts een aantal en overdag dus ook, dus ik denk dat dat voorwerk nu lekker aan het doorzetten is. Ze zijn niet heel regelmatig qua tijd, maar wel met regelmaat aanwezig zeg maar

Hopelijk doet het in elk geval iets, dat zou natuurlijk mooi zijn