google is your best friendquote:Op maandag 16 november 2009 17:34 schreef harley het volgende:
claudia ook gefeliciteerd met IVAN
Waarom is de bloeddruk zo belangrijk eigenlijk ?
(ik snap hele het principe van bloeddruk nog steeds niet mischien me toch eens in verdiepen)
Maar klote dat je dan weer het ziekenhuis in moet TAN.
da's toch helemaal legitiem? het zijn kaartjes en het is december......quote:Op maandag 16 november 2009 19:06 schreef amaranta het volgende:
snode plannen aan
Ik bedenk me net, ik kan op de geboortekaartjes ook decemberzegels plakken!
/snode plannen uit
ja maar ik had het nog niet eerder bedachtquote:Op maandag 16 november 2009 19:08 schreef simmu het volgende:
[..]
da's toch helemaal legitiem? het zijn kaartjes en het is december......
sterkte Tan, hopelijk valt het allemaal mee!
10 cent per zegel.quote:Op maandag 16 november 2009 19:21 schreef Groofsken het volgende:
Zijn Kerstzegels goedkoper dan geboortezegels dan? Dan doe ik dat ook hoor. Who cares.
Oh nou, dan weet ik het welquote:Op maandag 16 november 2009 19:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
10 cent per zegel.
Een decemberzegel/kerstzegel kost je 'maar' 34 cent.
quote:Op maandag 16 november 2009 19:17 schreef amaranta het volgende:
Of misschien gewoon een kerstkaart als geboortekaartje.
Prettige kerstdagen en gelukkig nieuwjaar.
ps 12 december is onze sjors geboren om 06.53 dan witte da ôk weer
Uhm ja.... vanochtend heeft Aoraki-man gepost! Moet je effe een paar pagina's terug kijkenquote:Op maandag 16 november 2009 19:32 schreef amaranta het volgende:
Huh heb ik iets gemist? Is Aoraki bevallen??
Wat gaaf! Op mijn dochters verjaardag. De mooiste dag van november!quote:Op maandag 16 november 2009 19:35 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Uhm ja.... vanochtend heeft Aoraki-man gepost! Moet je effe een paar pagina's terug kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |