Vlindur, balen dat je zo slecht hebt geslapen! Wat is er met je benen? Onrustig gevoel?
Faja, moest je de harde buiken echt wegzuchten?

dat wordt nog leuk dan! Je bent mss net 30 wk! Rustig aandoen, hoor!

Asy en BJ ook gezellig genachtbraakt?

Hopelijk gaat het vannacht weer beter!
Lijnloos, wat een prachtige samenvatting! En goed resultaat ook

Tan, wat balen dat je wrs weer naar het zkh moet!

Heel veel sterkte!
Free, ik zou nu alleen de rompers wassen en 2 of 3 pakjes, dan kan je de eerste dagen vooruit, en daarna heeft de kraamverzorgster wat te doen

(tenminste als je het het liefst in eigen beheer wil houden. Anders is je moeder laten wassen ook een prima optie.)
En hier doen we mee met de baggernachten!

Maar dan door kindlief. Doorkomende kiezen

En verkouden... Dus als hij slaapt wordt het halve regenwoud omgekapt. Je hoort hem beneden snurken!

Tot een uurtje of 3, dan worden we in paniek wakker. Om 4 uur weer, en de klok van 5 uur mag natuurlijk niet overgeslagen worden

En dan vragen ze op het kdv waarom ik hem dan niet een dagje thuis laat. Man, wat doet dat dan zeer, zeg!

Alsof ik hem voor mijn lol wegbreng! Ik wil niets liever dan een dag met mijn kind thuis zijn, lekker met hem kunnen spelen, achter hem aan kunnen rennen, naar buiten gaan, maar dat kan niet! Hij is te snel voor me, dus als we alleen zijn, zijn we thuis, anders is het gevaarlijk

Dus ik stond weer half te janken op het kdv vandaag

Maarrrrr, ik heb inmiddels wel een nieuw record!

5 dagen pijnvrij!

(niet klachtenvrij, uiteraard… een mens moet niet teveel wensen

Een hele dag zonder iets uit het bekkengebied te voelen behoort niet tot de opties)
Helaas is het nu dus weer dag 6…