Bij de zwangerschap van S werd ik ook uitgebreid(er) op suiker getest omdat de urinetest niet goed was. Maar ik bleek een heel laag suikergehalte te hebben juist.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:33 schreef leonieke het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die bij een uitgebreide suikertest terug een goed resultaat hadden? Ik geloof er namelijk niets van dat het opeens terug OK zal zijn(en heb er dus maar de hele nacht van wakker gelegen)
Ik ben in ieder geval niet bevallenquote:Op zondag 22 november 2009 20:29 schreef Groofsken het volgende:
Hoi Amaranta. heb je je weekendje weg overleefd?
quote:Op zondag 22 november 2009 20:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval niet bevallen
Haha, nee het was echt wel leuk. Bed lag voor geen meter dus niet echt veel geslapen.quote:Op zondag 22 november 2009 20:35 schreef Groofsken het volgende:
[..]
. Dat klinkt niet alsof het verder heel relaxed was
.
Hhmm, dat lijkt mij ook verstandig inderdaad, toch maar doen dan!quote:Op zondag 22 november 2009 19:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
@nieuwe user; ik heb de eerste wasjes inderdaad met neutral gedaan... voor de zekerheid...
Het weekendje viel niet tegen hoor. Alleen het bedquote:Op zondag 22 november 2009 20:41 schreef NieuweUser het volgende:
Oeh Groofsken, spannend hoor!! Zal de baby al komen of nog even blijven zitten!
Amaranta, jammer dat het weekendje tegenviel. Kan ik me voorstellen als je geen lekker bed hebt! Maar idd, je bent niet bevallen.
Klinkt ook helemaal niet alsof het tegenviel hoorquote:Op zondag 22 november 2009 20:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Haha, nee het was echt wel leuk. Bed lag voor geen meter dus niet echt veel geslapen.
En dagje shoppen in Breda hakte er ook goed in. Maar ik heb me prima vermaakt.
Was gewoon echt bang dat ik daar zou gaan bevallen maar dat is gelukkig niet gebeurd.
Mijn hormonen waren al boos op mijn man terwijl de was nog inde machine zatquote:Op zondag 22 november 2009 20:47 schreef Groofsken het volgende:
Oh jongens, wat doen jullie... Nu moet ik dadelijk van mijn hormonen de babywas weer opnieuw doen. Ik heb Ariél gebruikt en een droger
.
Ikke!! Bij mijn vorige zwangerschap moest ik ook terug voor een uitgebreide suikertest. Die bleek normaal te zijn.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:33 schreef leonieke het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die bij een uitgebreide suikertest terug een goed resultaat hadden? Ik geloof er namelijk niets van dat het opeens terug OK zal zijn(en heb er dus maar de hele nacht van wakker gelegen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |