Momenteel 5 niet al te grote, maar er komt wel een redelijk grote op mijn rug, ben alleen nog niet helemaal uit het ontwerpquote:
Ach we snappen jequote:
Heb je dat nu niet in je archief staan Fluitertje?quote:Op maandag 16 november 2009 21:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wanneer NMNS vandaag jarig is dan is hij geen Boogschutter maar een Schorpioen.
quote:
wow. een grote op je rug?quote:Op maandag 16 november 2009 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Momenteel 5 niet al te grote, maar er komt wel een redelijk grote op mijn rug, ben alleen nog niet helemaal uit het ontwerp
tegelijk met het fappenquote:
Zullen wij je een beetje aan ideeën helpen?quote:Op maandag 16 november 2009 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Momenteel 5 niet al te grote, maar er komt wel een redelijk grote op mijn rug, ben alleen nog niet helemaal uit het ontwerp
Uhhhh neequote:Op maandag 16 november 2009 21:44 schreef gomi het volgende:
[..]
wow. een grote op je rug?
je weet wat ze zeggen over vrouwen met een grote tattoo op hun rug he?
quote:Op maandag 16 november 2009 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zullen wij je een beetje aan ideeën helpen?
[ afbeelding ]
Doe mijn portret maarquote:Op maandag 16 november 2009 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Zet je foto maar neerquote:
dat ze zo onzeker zijn, of zo aardig, om een rugtattoo te nemen zodat hun partner ook een leuk beeld heeft bij doggystyle.quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 21:47 schreef gomi het volgende:
[..]
dat ze zo onzeker zijn, of zo aardig, om een rugtattoo te nemen zodat hun partner ook een leuk beeld heeft bij doggystyle.
niet mijn woorden he
ik vind grote tattoo bij een vrouw ook niet echt mooi.quote:Op maandag 16 november 2009 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind een grote tattoo zonde van een mooi vrouwenlichaam.
Ja hallo, daar zeg je d'r wat bij hèquote:Op maandag 16 november 2009 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
kan ook een versiering zijn, ten eerste beslaat hij bij mij alleen mijn onderrug en het word niet een groot geheel, maar goed ieder zijn dingquote:Op maandag 16 november 2009 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ookquote:Op maandag 16 november 2009 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op maandag 16 november 2009 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hallo, daar zeg je d'r wat bij hè
quote:Op maandag 16 november 2009 21:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Offtopic slowchat verwijderd, dames ga even slowchatten ergens anders
D. hij noemt je een damequote:Op maandag 16 november 2009 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jullie hebben vrienden gemaakt![]()
[..]
D is heul geen Damequote:Op maandag 16 november 2009 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jullie hebben vrienden gemaakt![]()
[..]
Tja en dan nog triester is dat ze het dan toch maar gebruikenquote:Op maandag 16 november 2009 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja duh, bij sommigen helpt 20 liter verf nog niet om 't wat aantrekkelijker te maken
Als het dan maar militaire schutkleuren zijn, zodat ze niet opvallen tegen de achtergrond.quote:Op maandag 16 november 2009 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja en dan nog triester is dat ze het dan toch maar gebruiken
een D. elquote:Op maandag 16 november 2009 21:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een ordinair wijf dan?
quote:Op maandag 16 november 2009 21:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een ordinair wijf dan?
quote:Op maandag 16 november 2009 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als het dan maar militaire schutkleuren zijn, zodat ze niet opvallen tegen de achtergrond.
Ow, ja, nouja, dat klopt dusquote:Op maandag 16 november 2009 21:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik toch....geen van beiden
quote:Op maandag 16 november 2009 21:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oh God, we hebben weer een andere kliek hier
een parel in mijn leuter hoeft van mij ook niet.quote:Op maandag 16 november 2009 21:58 schreef D. het volgende:
Een kraal in m'n zaakje lijkt me dan weer helemaal niets
Bloed drinken ook nietquote:Op maandag 16 november 2009 22:00 schreef gomi het volgende:
[..]
een parel in mijn leuter hoeft van mij ook niet.
quote:Op maandag 16 november 2009 21:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het kan event wel afleiden van bepaalde lichaamsdelen die afgeleid mogen worden volgens de betrokkene.quote:Op maandag 16 november 2009 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja duh, bij sommigen helpt 20 liter verf nog niet om 't wat aantrekkelijker te maken
De ene kliek lost de andere kliek afquote:Op maandag 16 november 2009 21:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
welke kliekjes? en waar kan ik me aanmelden?quote:Op maandag 16 november 2009 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De ene kliek lost de andere kliek af
Hoezo...ga je weg danquote:Op maandag 16 november 2009 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De ene kliek lost de andere kliek af
Ik doe niet aan kliekjes, wij gooien het eten wat over is bijna altijd wegquote:Op maandag 16 november 2009 22:03 schreef gomi het volgende:
[..]
welke kliekjes? en waar kan ik me aanmelden?
Jaren geleden liep ik met een vreselijke relnicht een rondje over het naaktstrand.quote:Op maandag 16 november 2009 21:58 schreef D. het volgende:
Een kraal in m'n zaakje lijkt me dan weer helemaal niets
ik snap sowieso dat gekliek nietquote:Op maandag 16 november 2009 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben toch niet een kliek ik mijn eentje
quote:Op maandag 16 november 2009 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kliekjes, wij gooien het eten wat over is bijna altijd weg
quote:Op maandag 16 november 2009 22:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Jaren geleden liep ik met een vreselijke relnicht een rondje over het naaktstrand.
Toen we voorbij zo'n vogel met een hoop ringen door z'n pik en zak kwamen zei die nicht opeens:
"O Coos ik wist niet dat er het WK punniken is hier vanmiddag".![]()
Mij kon je opvegen toen.
Ik hou wel van kliekjesquote:
Trustenquote:Op maandag 16 november 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik ga wel weg![]()
Met een boek mijn bed in en hopen dat mijn ogen heel snel dicht vallen
Nah sterker nog heb er de schurft aanquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 16 november 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik ga wel weg![]()
Het Grote Algemene Kliekjes Aanmeldings Topicquote:Op maandag 16 november 2009 22:03 schreef gomi het volgende:
[..]
welke kliekjes? en waar kan ik me aanmelden?
een schurftenkliekje? daar blijf ik ook liever bij uit de buurtquote:Op maandag 16 november 2009 22:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah sterker nog heb er de schurft aan
Schiedam ligt net effe te ver voor de haagse kliek.quote:Op maandag 16 november 2009 22:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah sterker nog heb er de schurft aan
Dan maar hopen dat het boek niet te spannend isquote:Op maandag 16 november 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik ga wel weg![]()
Is dat zo, ik heb er gewerkt in Den Haag, ik was er zoquote:Op maandag 16 november 2009 22:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Schiedam ligt net effe te ver voor de haagse kliek.
Wij koken vaak gerechten voor 4-5 personen (volgens de verpakking) dus er kan weleens iets overblijvenquote:
zo...dat heb jij ff goed onthoudenquote:Op maandag 16 november 2009 22:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Schiedam ligt net effe te ver voor de haagse kliek.
kom jij uit schiedam?quote:Op maandag 16 november 2009 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Is dat zo, ik heb er gewerkt in Den Haag, ik was er zo
quote:Op maandag 16 november 2009 22:11 schreef gomi het volgende:
[..]
kom jij uit schiedam?
daar zou ik dood nog niet gevonden willen worden
Waar wil je wel dood gevonden worden dan?quote:Op maandag 16 november 2009 22:11 schreef gomi het volgende:
[..]
kom jij uit schiedam?
daar zou ik dood nog niet gevonden willen worden
lol, das maar goed dan.quote:Op maandag 16 november 2009 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil jou ook niet dood vinden hier hoor
enne commentaar bij mijn ouders dan he
quote:Op maandag 16 november 2009 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Waar wil je wel dood gevonden worden dan?
Zal ik doenquote:Op maandag 16 november 2009 22:13 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, das maar goed dan.
naja, ik ken je ouders niet. je kunt de boodschap in mijn naam overbrengen
nog werken ook pfffquote:
Volgens mij heb ik dat eind vorige week hier gelezen.quote:
Yep, en van de zelfgemaakte chocolaquote:Op maandag 16 november 2009 22:17 schreef Coos het volgende:
Schiedam is toch van Lidwina en Dirk III plus de jenever?
Nope maar mijn werk morgen is wel werk dus ik ga aftaaienquote:
trustenquote:Op maandag 16 november 2009 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope maar mijn werk morgen is wel werk dus ik ga aftaaien
*zwaait naar het kliekje
*terugzwaaitquote:Op maandag 16 november 2009 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope maar mijn werk morgen is wel werk dus ik ga aftaaien
*zwaait naar het kliekje
Laterquote:Op maandag 16 november 2009 22:25 schreef gomi het volgende:
[..]
trusten
en sluit fok ook. laters allemaal
Ik ben niet jarig, zelfs dat nog niet eensquote:Op maandag 16 november 2009 22:01 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
maar je ben dus jarig. Gefeliciteerd nog
Mooiiii, ben jij een leuk wijf eigenlijk? Los van dat H geneuzel?quote:Op maandag 16 november 2009 22:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Het kan event wel afleiden van bepaalde lichaamsdelen die afgeleid mogen worden volgens de betrokkene.
Maar, je bent wel van alle aanwezigen degene met de meeste verjaarervaringquote:Op maandag 16 november 2009 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben niet jarig, zelfs dat nog niet eens
Dat waag ik te betwijfelen, ik hou hem al ongeveer 20 jaar niet meerquote:Op maandag 16 november 2009 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Maar, je bent wel van alle aanwezigen degene met de meeste verjaarervaring
Verjaren en vieren hoeven niet per se samen te gaan he.quote:Op maandag 16 november 2009 22:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen, ik hou hem al ongeveer 20 jaar niet meer
Edit: ik mag niet liegen, afgelopen jaar heb ik hem wel gevierd![]()
Edit 2: En ik geloof dat ik hem dat jaar daarvoor ook gevierd heb![]()
Dat is waar.....en daar ga ik maar eens over nadenkenquote:Op maandag 16 november 2009 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Verjaren en vieren hoeven niet per se samen te gaan he.
Goed ideequote:Op maandag 16 november 2009 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is waar.....en daar ga ik maar eens over nadenken![]()
![]()
![]()
Nee,ik ben niet leukquote:Op maandag 16 november 2009 22:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooiiii, ben jij een leuk wijf eigenlijk? Los van dat H geneuzel?
Je bent een idioot.. Welcome to the clubquote:Op maandag 16 november 2009 23:04 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nee,ik ben niet leuk
meeste stemmen gelden toch.
Bedankt voor je warme welkomszinquote:Op maandag 16 november 2009 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent een idioot.. Welcome to the club
idioten!quote:Op maandag 16 november 2009 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent een idioot.. Welcome to the club
Sorry, was niet lelijk bedoeltquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ke ...wat jij wil....blijf je nog lekker op
ik lag er al in maar kon niet slapen.....maar was wel van plan als ik al mn chocolade op heb en de appelsap om het opnieuw te proberen....jij blijft nog ff op?quote:
Ik wil een vrouwelijke mening over dit:quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik lag er al in maar kon niet slapen.....maar was wel van plan als ik al mn chocolade op heb en de appelsap om het opnieuw te proberen....jij blijft nog ff op?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:49 schreef Laysa het volgende:
Whahaha....nou ik hoop dat je zit....Maar wat een stom wijf....wel heel typerend overigens want vrouwen kunnen compleet doordraaien en de meest erge complotten bedenken.....
Dus.....voor hem....en ik hoop dat ie een topvakantie gehad heeft...en dat ie nooit meer zo'n gestoord wijf gaat daten
ja maar natuurlijk....sterker nog..dr zijn mannen die zich net zo gestoord gedragen weet ik uit ervaringquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die dit soort dingen wél begrijpen!?
*Meldtquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar natuurlijk....sterker nog..dr zijn mannen die zich net zo gestoord gedragen weet ik uit ervaring![]()
Het beste recept voor een goede relatie is ....Laat elkaar je eigen ding doen en ga vooral niet claimen...ga niet elke dag naast elkaar op de bank hangen maar ga ook leuke dingen met andere mensen doen.....
Nu alleen nog die vent zoeken die dr ook zo over denkt
quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*Meldt![]()
En ik maar denken dat jullie allemaal borderliners zijn
Trustenquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
....welnee....dr zijn nog veel meer andere dingen waar je je aan kan storen
![]()
maar dank je Ian ik ga nu een stuk vrolijker slapen dan daarnet....![]()
slaap lekker voor zo
Goed verhaal, mogguhquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:49 schreef Laysa het volgende:
Whahaha....nou ik hoop dat je zit....Maar wat een stom wijf....wel heel typerend overigens want vrouwen kunnen compleet doordraaien en de meest erge complotten bedenken.....
Dus.....voor hem....en ik hoop dat ie een topvakantie gehad heeft...en dat ie nooit meer zo'n gestoord wijf gaat daten
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:49 schreef Kaat38 het volgende:
Moggels! Is er nog nieuws van het Huub/Clairusfront? Ben er even uit en ik zie niets erover.
Waar zijn onze papparazzia's voor de laatste nieuwtjes?![]()
En hoe zit het met Vlemmix, mijn geduld raakt op.
Goed zo!quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Check de topics en zie dat er niets nieuws onder de zon is.
Zo, ben de dag goed begonnen met een volle beker cappuccino over m'n bureau en papieren te flikkeren.
`quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Goed zo!
Dat ga ik vandaag vast niet overtreffen noch evenaren.
Op wat?quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Eerlijk zeggen: wie zit er nog steeds te fappen?
ik!quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Eerlijk zeggen: wie zit er nog steeds te fappen?
65 alweer, eindelijk klaar met z'n werkende leven. Wat een geluk heeft die rukker ook, hoeft niet tot zo'n 67equote:
Nu begint zijn Zwitserleven.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
65 alweer, eindelijk klaar met z'n werkende leven. Wat een geluk heeft die rukker ook, hoeft niet tot zo'n 67e.
feli
Al fappend?quote:
Wat? Echt?quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
65 alweer, eindelijk klaar met z'n werkende leven. Wat een geluk heeft die rukker ook, hoeft niet tot zo'n 67e.
feli
Ik neem dit terug gezien een eerder statement van één van onze moderators:quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoort er eigenlijk wel bij, doe jij 'm even open?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, maar dan heeft Peter bij deze de eer van het enige persoonlijke RLS-verjaardagstopic.
11-4quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:26 schreef Gert het volgende:
Wereldsteden waar een element is weg-gephotoshopt.
Herken jij de plaats nog? 15 foto's.
Link onderaan dit Telegraaf-artikel.
directe link
De "moeder" voor de zekerheid hardhandig steriliseren en daarna on Death Rowquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
En dan zie je dit artikel op de Telegraafsite:
http://www.telegraaf.nl/b(...)tituee__.html?p=20,1
Misselijkmakend.
Hondjes gefeliciteerd met je dochterquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:55 schreef hondjes het volgende:
Is NMNS echt jarig..gelijk met mijn dochter dan...
NMNS van Harte Gefeliciteerd..
Zonder mercy aan laten pakken door Dexter.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:02 schreef Jian het volgende:
De "moeder" voor de zekerheid hardhandig steriliseren en daarna on Death Row
Ook namens mij van harte hondjes...quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hondjes gefeliciteerd met je dochter![]()
ja! Daar moest ik ook aan denken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zonder mercy aan laten pakken door Dexter.
Alweer? Hoeveelste keer is dit dan al voor haar?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:14 schreef hondjes het volgende:
Bedankt Dees en Laysa...alweer 35 jaar ....
Ik kan me - ook zonder moedergevoel- niet voorstellen dat je zo harteloos kunt zijn om je dochter, je peuterdochter! als prostituee in te zetten. Dan heb je geen hart, geen gevoel en geen fatsoen in je hele vege lijf en dan mag je wat mij betreft geloosd worden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:14 schreef debuurvrouw het volgende:
ja! Daar moest ik ook aan denken.![]()
Echt hè, wat een mens
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:16 schreef D. het volgende:
[..]
Alweer? Hoeveelste keer is dit dan al voor haar?
Lijkt me nog beter in dit gevalquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zonder mercy aan laten pakken door Dexter.
Wat? Ik ga even niet het linkje zoeken want moet zo nog werken tussen de peuters.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan me - ook zonder moedergevoel- niet voorstellen dat je zo harteloos kunt zijn om je dochter, je peuterdochter! als prostituee in te zetten. Dan heb je geen hart, geen gevoel en geen fatsoen in je hele vege lijf en dan mag je wat mij betreft geloosd worden.
Wat je voorgeschiedenis ook is.
Over Dexter gesproken. Ik begreep elders dat de VPRO weer enorm slim bezig is om het eerste seizoen razendsnel uit te zenden (waarvoor hulde) en vervolgens te verzaken het tweede seizoen aan te schaffen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:14 schreef debuurvrouw het volgende:
ja! Daar moest ik ook aan denken.![]()
Een degenerate moeder die haar vierjarige dochtertje regelmatig als prostituee verhuurde. Dochtertje is dood in een bos gevonden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:22 schreef liesje1979 het volgende:
Wat? Ik ga even niet het linkje zoeken want moet zo nog werken tussen de peuters.
Groot gelijk, het is zoquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat? Ik ga even niet het linkje zoeken want moet zo nog werken tussen de peuters.
De serie wordt er ook zeker niet slechter op, eerder nog beterquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over Dexter gesproken. Ik begreep elders dat de VPRO weer enorm slim bezig is om het eerste seizoen razendsnel uit te zenden (waarvoor hulde) en vervolgens te verzaken het tweede seizoen aan te schaffen.
Dat wordt dus kopen want nu wil ik meer en meer en nog meer Dexter!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een degenerate moeder die haar vierjarige dochtertje regelmatig als prostituee verhuurde. Dochtertje is dood in een bos gevonden.
Je kan de andere seizoenen zo downloaden! En dan lekker in twee of drie avonden álles kijken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over Dexter gesproken. Ik begreep elders dat de VPRO weer enorm slim bezig is om het eerste seizoen razendsnel uit te zenden (waarvoor hulde) en vervolgens te verzaken het tweede seizoen aan te schaffen.
Dat wordt dus kopen want nu wil ik meer en meer en nog meer Dexter!
Die engelse dame vond ik nep en hinderlijk. Dat "dextàh" begon zo te irriteren dat dit het kinky-aspect teniet deed.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:28 schreef Jian het volgende:
[..]
De serie wordt er ook zeker niet slechter op, eerder nog beter![]()
Zij was ook hinderlijk, maar dat heeft die avond in Parijs (was het niet ? ) dan toch weer goed gemaaktquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Die engelse dame vond ik nep en hinderlijk. Dat "dextàh" begon zo te irriteren dat dit het kinky-aspect teniet deed.![]()
Seizoen drie was wel weer te gek.
Ja, kopen. Het bestaat nog.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:28 schreef Jian het volgende:
De serie wordt er ook zeker niet slechter op, eerder nog beter![]()
Maare kopen ..... ?
Ik koop ze ook wel eens achteraf alsnog, als ze in de aanbieding staan, maar dan heb ik ze wel al gezien via internet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, kopen. Het bestaat nog.
Sommige series wil ik gewoon echt hebben, in originele staat. Met box enzo.
Zoals bijvoorbeeld ook Deadwood ...
Het is vooral verbijsterend. Dat je zoiets kan doen, als moeder. Het is iemand met een zwaar defect. Het spreekwoordelijke "slechte jeugd gehad" zal wel meespelen, anders word je zo niet. Tenzij haar hoofd echt stuk is en ze daardoor geen enkele empathie of beschermingsdrang voelt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:25 schreef hondjes het volgende:
[..]
Groot gelijk, het is zoals je het leest.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is vooral verbijsterend. Dat je zoiets kan doen, als moeder. Het is iemand met een zwaar defect. Het spreekwoordelijke "slechte jeugd gehad" zal wel meespelen, anders word je zo niet. Tenzij haar hoofd echt stuk is en ze daardoor geen enkele empathie of beschermingsdrang voelt.
En dan hebben we het nog niet eens over de defecte persoon die dit arme meisje in zijn macht heeft gekregen en ik wil niet weten wat met 'r heeft gedaan voordat hij haar vermoordde. Gelukkig is hij aangehouden. In de VS is de kans nihil dat hij ooit nóg eens van die weerzinwekkende smeerlapperij kan uithalen.
Er zijn zóveel mensen! Als één op de 10.000 gevaarlijk gestoord is, dan lopen er heel wat griezels los rond.
Busted.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dan posten er misschien ook een paar op dit forum.
Dat was je nog niet opgevallen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan posten er misschien ook een paar op dit forum.
Ik prijs mezelf soms gelukkig dat ik zo naïef ben.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat was je nog niet opgevallen?
Thanks,quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:56 schreef beequeen het volgende:
Feli met je dochter hondjes.![]()
Die berichten in de krant, ik kan er gewoon niet over uit hoeveel idioten er rondlopen.![]()
Dierenbeul.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hondjes gefeliciteerd met je dochter![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:54 schreef liesje1979 het volgende:
Thuis, even een powerfap in een broek van leder en veren
Lekker wijf welquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Raar mokkel![]()
[ afbeelding ]
Duitse kwaliteit, hard als staal van Krüpp, daar betaal je wel een paar cent voorquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Lekker wijf wel,............. duur ?
Maar dan heb je ook wat, ik geloof dat ik het er wel voor over hebquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Duitse kwaliteit, hard als staal van Krüpp, daar betaal je wel een paar cent voor
Jedi.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Raar mokkel![]()
[ afbeelding ]
Ik weet niet wie d'r ingereden heeft, maar 't heeft geen bumpersquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook wat, ik geloof dat ik het er wel voor over heb
Hij moet 'r eerst melken, komt er zo aan denk ik?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:21 schreef Jian het volgende:
Waar is Ian, ik zit klaar voor de volgende episode van The Cow Chronicles; Horns of Destiny
Dat idee had ik altijd al over Apeldoornquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:21 schreef Dementor het volgende:
Het begint hier saai te worden.
Nee dat zit wel goed.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat idee had ik altijd al over Apeldoorn![]()
En dan ook nog een relatie, da's helemaal de dood in de pot
Ganz Geilquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet niet wie d'r ingereden heeft, maar 't heeft geen bumpers
Vind je dat nu? 't Was gisteren rond deze tijd wel even hilarisch met die Duitsertquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee dat zit wel goed.
Ik bedoel hier in de sc.
Ja, dat heb ik ook. Ik doe het maar af met dat ze Citroën wil promoten, 't is ongeveer dat symbool, maar ondertussen denk ik heel wat andersquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:27 schreef Jian het volgende:
Kan er niks aan doen, maar als ik naar dat handje kijk, krijg ik toch rare ideeën![]()
Ik sliep pas om twee uur vannacht en jij?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:44 schreef Deisyy het volgende:
Misschien houdt Sjeel ook wel van zweepjes en handboeien
He bah, weer zo'n rotnacht, wil je ergens over praten?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik sliep pas om twee uur vannacht en jij?
Aaaaaach Jian, ben jou helemaal vergeten in me sinterklaasgedicht....voor jou zit er ook nog wel wat in Piets zak, jij krijgt een lekkere speculaaspop met dubbele noten, oke?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:47 schreef Jian het volgende:
Zit godverdegodver net dat stuk op GS te lezen over dat hondje dat van die brug is afgegooid, filmpje maar niet gekeken, ik ben een softie als het op dieren aankomt en van het lezen alleen heb ik al moordneigingen
Ik moest aan je denken, de hele tijd. Dat je daar in zo'n troosteloze omgeving woonachtig bent, wel dicht bij het strand, maar toch hè.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
He bah, weer zo'n rotnacht, wil je ergens over praten?![]()
Ik lag er om half 11 in en heb een halve bladzijde gelezen, toen vielen mijn ogen dicht![]()
Wel met een beetje hulp van een paar pilletjes melatonine.
Ja, je zou zo een nieuwe voor ze kopen, nu ze opeens zonder hond zittenquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:47 schreef Jian het volgende:
Zit godverdegodver net dat stuk op GS te lezen over dat hondje dat van die brug is afgegooid, filmpje maar niet gekeken, ik ben een softie als het op dieren aankomt en van het lezen alleen heb ik al moordneigingen
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:57 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Aaaaaach Jian, ben jou helemaal vergeten in me sinterklaasgedicht....voor jou zit er ook nog wel wat in Piets zak, jij krijgt een lekkere speculaaspop met dubbele noten, oke?
Ja, een ultra valse pitbull die hun noten eraf scheurtquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, je zou zo een nieuwe voor ze kopen, nu ze opeens zonder hond zitten
Annie, bedankt voor die bloemenquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:57 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Aaaaaach Jian, ben jou helemaal vergeten in me sinterklaasgedicht....voor jou zit er ook nog wel wat in Piets zak, jij krijgt een lekkere speculaaspop met dubbele noten, oke?
maar wel eerst ff goed kauwt voor hij begint te scheurenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, een ultra valse pitbull die hun noten eraf scheurt
Goed kauwe jahquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:04 schreef gomi het volgende:
[..]
maar wel eerst ff goed kauwt voor hij begint te scheuren
Ik neem ze gewoon in met water, maar ze helpen wel of ik hem het idee dat ze helpen, dat kan ookquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik moest aan je denken, de hele tijd. Dat je daar in zo'n troosteloze omgeving woonachtig bent, wel dicht bij het strand, maar toch hè.
En ja, melatonine FTW, die kleintjes, in zo'n blauw-groenig doosje , onder de tong laten smelten
Tsja een dokter die vreemd gaat ,dat kan toch nie..???quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:07 schreef Jian het volgende:
Gaat de dokter ook nog scheiden bij GTST, tis ook één en al kommer en kwel in de wereld
Tis mijn ava hè?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jaaaa , je weet dat ik een zwak voor je heb....
tering volg jij gtst nu ook al?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:07 schreef Jian het volgende:
Gaat de dokter ook nog scheiden bij GTST, tis ook één en al kommer en kwel in de wereld
Dokter Simon?!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:07 schreef Jian het volgende:
Je moet ze niet iedere dag nemen, want dan maakt je lichaam het stofje na verloop van tijd zelf niet meer aan en dat kan nooit de bedoeling zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan mij het schelen hoe, ik slaap er wel lekker van en die pilletjes schijnen ook nog eens het verouderingsproces tegen te gaan, dus is misschien ook iets voor jou want jij ben inmiddels 2 keer jarig geweest in 2 dagen tijd![]()
Ik denk dat ik eens per 2 maanden een dosis neem en voor de ouderdom heb ik het nog niet nodigquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet ze niet iedere dag nemen, want dan maakt je lichaam het stofje na verloop van tijd zelf niet meer aan en dat kan nooit de bedoeling zijn.
Liekequote:Op dinsdag 17 november 2009 20:09 schreef gomi het volgende:
[..]
tering volg jij gtst nu ook al?
of nog steeds alleen voor lieke?
ik ben bij de tv vandaan gegaan. geen zin om gtst te kijken
Dokter Simon was de dokter in GTST toen Arnie en Peter Kelder nog mee dedenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Simon is maar hij heet Martijn en hij is kaal
Ow en ging die ook vreemd ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dokter Simon was de dokter in GTST toen Arnie en Peter Kelder nog mee deden
Jeuzus, is dat Bonnie St Claire, ... die had ik zo gedaanquote:
Rick Engelkes, die nu in ruzie ligt met zijn buufquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dokter Simon was de dokter in GTST toen Arnie en Peter Kelder nog mee deden
quote:
Ik moet hoognodig weer naar de kapper, want daar weet ik niets vanquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:16 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Rick Engelkes, die nu in ruzie ligt met zijn buuf
Jah, en toch zou ik wel een keer overmeesterd willen worden door Patriesquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:15 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, ooit stonden dit soort vrouwen in de kwaliteitsbladen.
tegenwoordig stoppen ze er 60+ in
lol, jij liever dan ik hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, en toch zou ik wel een keer overmeesterd willen worden door Patries
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja jij bent kieskeurig wat dat betreft(ik zeg verder helemaal niks, maak je geen zorgen
)
Je voelt er niks van zeggen ze....quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, en toch zou ik wel een keer overmeesterd willen worden door Patries
Dat is toch die zwakzinnige dochter van Ludo, toch ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:22 schreef Anniebab het volgende:
Sinds Nina groot is, kijk ik niet meer, door haar is gtst een enge serie geworden....
gtstquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:22 schreef Kally het volgende:
Is er GVD nou nooit eens wat anders dan herhalingen op tv
Ze gaat voor goed door denk ik , maar heeft enge harses vind ik...quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is toch die zwakzinnige dochter van Ludo, toch ?
Kan mij het schelen, ik wil niet met 'r trouwen ofzo ..quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:23 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je voelt er niks van zeggen ze....de leeftijd dan he?
kweetniet hoor. adam koos liever voor een chick with a dickquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan mij het schelen, ik wil niet met 'r trouwen ofzo ..Volgens mij sloop ze je
Ja die kent t klappen van de zweep wel.....quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan mij het schelen, ik wil niet met 'r trouwen ofzo ..Volgens mij sloop ze je
Echt he, zo wil ik ook wel oud wordenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja die kent t klappen van de zweep wel......en ze is mooier dan menig jongere vrouw.
met een vent die je op je 60e verlaat?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt he, zo wil ik ook wel oud worden
Ja, ik weet natuurlijk niet hoe ze 's ochtends uitziet als ze net uit bed komt, maar dan ben ik toch als wegquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja die kent t klappen van de zweep wel......en ze is mooier dan menig jongere vrouw.
Neeeee valserd, je moet eerst een ontbijtje op bed brengen....met een roos tussen je tanden..quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik weet natuurlijk niet hoe ze 's ochtends uitziet als ze net uit bed komt, maar dan ben ik toch als weg
Pff eerst een vent vinden dan waar ik 60 mee kan wordenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:31 schreef gomi het volgende:
[..]
met een vent die je op je 60e verlaat?
En alleen een schortje omquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Neeeee valserd, je moet eerst een ontbijtje op bed brengen....met een roos tussen je tanden..
Ze heeft er nu al meer kilometers opzitten dan die jaren met Curry........quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:31 schreef gomi het volgende:
[..]
met een vent die je op je 60e verlaat?
quote:
moet je maar minder kieskeurig zijn en boogschutters niet meteen af laten vallenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Pff eerst een vent vinden dan waar ik 60 mee kan worden
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:35 schreef gomi het volgende:
[..]
moet je maar minder kieskeurig zijn en boogschutters niet meteen af laten vallen
nu echt weg
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:35 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Of alleen een strikje om....nog beter.
Ik kijk wel uit, ik ben onweerstaanbaar met een strikje om, dan wil ze me houdenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:35 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Of alleen een strikje om....nog beter.
Geef jij erom ,volgens mij heeft ze een goed inkomen....krijg je nog geld toe.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, ik ben onweerstaanbaar met een strikje om, dan wil ze me houden
Een bejaarde vrouw met veel geld, wel verleidelijk , maar Patries wordt vast 90 ofzoquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Geef jij erom ,volgens mij heeft ze een goed inkomen....krijg je nog geld toe.
Ja, mits ze een verkeerde griepprik krijgt.....quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Een bejaarde vrouw met veel geld, wel verleidelijk , maar Patries wordt vast 90 ofzo
In die pap heb jij natuurlijk wel een vinger ... of een snufje arsenicum.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |