Nu begint zijn Zwitserleven.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
65 alweer, eindelijk klaar met z'n werkende leven. Wat een geluk heeft die rukker ook, hoeft niet tot zo'n 67e.
feli
Al fappend?quote:
Wat? Echt?quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
65 alweer, eindelijk klaar met z'n werkende leven. Wat een geluk heeft die rukker ook, hoeft niet tot zo'n 67e.
feli
Ik neem dit terug gezien een eerder statement van één van onze moderators:quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoort er eigenlijk wel bij, doe jij 'm even open?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, maar dan heeft Peter bij deze de eer van het enige persoonlijke RLS-verjaardagstopic.
11-4quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:26 schreef Gert het volgende:
Wereldsteden waar een element is weg-gephotoshopt.
Herken jij de plaats nog? 15 foto's.
Link onderaan dit Telegraaf-artikel.
directe link
De "moeder" voor de zekerheid hardhandig steriliseren en daarna on Death Rowquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
En dan zie je dit artikel op de Telegraafsite:
http://www.telegraaf.nl/b(...)tituee__.html?p=20,1
Misselijkmakend.
Hondjes gefeliciteerd met je dochterquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:55 schreef hondjes het volgende:
Is NMNS echt jarig..gelijk met mijn dochter dan...
NMNS van Harte Gefeliciteerd..
Zonder mercy aan laten pakken door Dexter.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:02 schreef Jian het volgende:
De "moeder" voor de zekerheid hardhandig steriliseren en daarna on Death Row
Ook namens mij van harte hondjes...quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hondjes gefeliciteerd met je dochter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |